Kod 1 to brak startu pieca- nie dopływa paliwo lub uszkodzony palnik, zatkana rurka doprowadzająca powietrze. kod 3 za niskie napięcie zasilające, tego nie muszę chyba wyjaśniać. Kody mokrego webasta adekwatne do urządzenia powietrznego.
Nie pamiętam dokładnie bo od wielu lat nie mam premiumek ( to fajne auta były), ale musisz zdaje się przekręcić zapłon i przycisnąć klawisz odpowietrzania przez jakiś czas i dopiero odpalić. Ale z tego co pamiętam u mnie to oznaczało problemy z zasilaniem w paliwo ( nieszczelne połączenia, filtry, itp.). Masz jakieś inne objawy?
Może dostawać sie pompa hp lub pompa niskiego cisnienia
Mierzył ktoś to ciśnienie? Czy faktycznie jest za duże.
Dzień Dobry mam problem z pompa paliwowa renault midlum 180 KM 2004 r, schodzi paliwo z pompy paliwowej z powrotem do zbiornika wymieniłem filtry przewody powrotne na wtryskach i zaworek na pompie paliwowej jak pompuje zapala jak nie, no to nie
Paliwo w zbiorniku ma ciemny czy jasny kolor??
Właśnie skończyłem sprawdzanie układu paliwowego. Smoki ok, filtry ok, podstawa filtrów ok, przewody szczelne, paliwo dochodzi do głowicy i się nie cofa. Nadal cięzko zapala. TEXA wykryła błąd 6-go wtrysku więc wytargam ten pompowtrysk i zobaczę co dalej.
A co tam sprawdzać w tym wielkim ? może tam jeszcze jest woda , on jest tylko od hamulca ? a co te kody mogą znaczyć ? Dziś po odpalenie EBS zmienił sie na :00105807017 , Odpalenie dopiero po podpompowaniu , odpowietrzenie raczej jest ok , wydaje mi się że gdzieś ciągnie lewe powietrze nie wiem czy w smoku jest zaworek i czy musi działać czyli zamykać...
kolego jeszcze sie nie spotkałem z tym żeby przy martwym wtrysku autko po odpaleniu chodziło normalnie a jeśli podczas jazdy wiesza sie wtrysk to raczej nie wpływa na rozruch. zibi I podnieś kabine i popompuj ręczną pompką a w tym czsie niech ktoś zakręci rozrusznikiem jeśli załapie to pompka wstępnego do wymiany jeśli nie to sprawdź jeszcze zawór bezpieczeństwa...
Witam Jestem Derrick z Ugandy i mam do czynienia z dxi premium z problemem z paliwem powodującym trudny rozruch, a czasami całkowity brak rozruchu. Wymieniłem filtr, sprawdziłem szynę doprowadzającą paliwo i kartridż, ale na próżno! Chociaż po zalaniu pompy paliwa ciężarówka uruchamia się wystarczająco dobrze, ale po wyłączeniu zapłonu ciężarówka nie...
Witam, Renaul Premium 420 DCI 2004r. paliwo nie idzie ma pompę, brak paliwa w listwie, wymieniowy zawór ciśnienia paliwa (z boku listwy), Samochód nie pali nawet na PLAK'a. Paliwo idzie z pompki wstępnej.
Witam. Ssie od smoka do pompki paliwowej, dalej jest ciśnienie. Zawór zwrotny jest tylko w pompce paliwowej, czyli jeśli na tym odcinku nie ma nieszczelności paliwo nie będzie się cofać. Ciśnienie powietrza najlepiej w rozsądnych granicach 2-4 bar.
Witam mam Renault Premium 420 dci 2004 rok, od jakiegoś czasu auto zaczęło długo kręcić zanim odpali, tak jakby schodziło paliwo do 9h stania po 15 sekundach kręcenia odpali, ale jeśli postoi dłużej bez plaka nie da rady, założyłem nową pompę niskiego ciśnienia i ręczną pompkę, podmienialem czujnik i zawór na listwie ale kompletnie nic sie nie zmieniło....
Witam, Mam problem z Renault Premium 420 DCI 2004r. Nie odpala, paliwo dochodzi do wtryskiwaczy, natomiast wtryski nie dają na cylindry ( nie ma sterowania, tak mi się wydaje ). Dodatkowo Brak komunikacji z komputerem diagnostycznym. Tester TEXA nie komunikuje się z samochodem, podejrzewam ze brak zasilania w gnieździe diagnostycznym . Ponadto wyświetla...
Kolejne pytanie dot Webasto. Podając paliwo ręcznie strzykawka działa aż miło. Jeśli zaś podawać ma pompa nie daje rady. I tu pytanie. Czy ta pompa działając bo cyka i podaje paliwo może mieć jakiś problem z wydajnoscia? Pompa sterowana ręcznie za pomocą kabla radzi sobie całkiem spoko natomiast sterowana normalnie jakoś słabo pompuje. Macie jakieś...
Tutaj kolego jest dokładnie tak samo jak z autami osobowymi. Przebieg możesz stwierdzić tylko i wyłącznie gdy właściciel ma go od nowości i udostępni Ci do wglądu dokumentację firmową. Tylko wtedy sugerując się tarczkami, czasem pracy kierowców, fakturami za paliwo i masą innych możesz doliczyć się przebiegu. Jedno jest pewne. Nie mówię że nie możliwe...
Witam, Mam problem z premiumka 270 dci, w mrozy nie chciała odpalić, ale pojechałem do klienta podgrzałem filtry, paliwo w zbiorniku i odpaliła, ale nie chciała na wolnych obrotach chodzić i odpalała tylko z PLAKA. Jakos dojechałem na warsztat, wymieniłem filtry paliwa , filtr odstojnika również. Teraz wogóle niechce zapalić, nawet z plaka. Texa pokazała...
Witam W związku z tym, że posiadam mało wystarczającą dokumentacje do tego pojazdu szukam porady. Wiem, że silniki Volvo mają takie przypadłości i na forum był temat wiele razy poruszany, ale dotyczyło to silników większych z FH lub Magnum. Ja mam kłopot z DXI 11 Euro 3 bez VEB z EPG, niecałe 800.000 km przebiegu. Sprawdzone zostały luzy zaworowe i...
Udało się uruchomić Renatkę uszkodzony był mechaniczny zawór ciśnieniowy (ciągle otwarty) zamontowany na listwie, nie było ciśnienia gdyż paliwo ciągle uciekało do przelewu. Co nie zmienia faktu że pompa była uszkodzona gdyż jeden z zaworów regulacyjnych szwankował i dwa wtryski padły,ale to że nie paliła to jak wyżej ten mały wredny zaworek. Dziękuję...
Witam 1,jeżeli są 2 zbiorniki i tankujesz do jednego to paliwo samoczynnie wyrówna się w obu kotłach pod warunkiem że są drożne i niezapchane smoki.
To tym bardziej sprawdź szczelność układu paliwowego. Podaj paliwo bez pośrednio z bańki na pompę. Wygląda jak by się zapowietrzał, skoro ci na sznurku odpalił.
Ja słyszałem. Zaje....i gościowi paliwo w nocy na parkingu a ten myślał, że auto mu pali 65l/100km.
Podłącz paliwo bezpośrednio do pompy , wymień filtry i sprawdź drożność układu paliwowego.
Witam. Na pewno już auto było w wielu serwisach i nic nie znaleźli, paliwo cały czas z "jednej" stacji, ładunki bez zmian, i teraz przydałoby się jeszcze opinii kogoś kto może wpadł na tę strasznie tajemniczą "chorobę" większości aut. Mniej magnesó to więcej kilometróf. Albo za duże koła to też za mało kilometrów. Albo ostatnia przyczyna, katalizator...
Więc pokazałeś test sprawności cylindrów, zrób testy ciśnienia paliwa i test rozruchu. Często za suche paliwo blokuje elektrozawory i nie są w stanie doregulować ciśnienia.
Proponuje zajrzeć do zbiornika może potrzebne mu mycie, pompa przetłaczająca ssie paliwo tylko przez odstojnik wiec jeśli jest brud w zbiorniku, usterka niebawem powróci. Cały układ był czyszczony latem ub roku ale niestety za pozno. Auto chodzi, tak jak pisałem wczesniej naprawione wszystkie wtryski (przekroczony przelew, zużyty zawór,rozpylacz, nalot...
MID 128 PID 190 Prędkość obrotowa silnika Kod usterki FMI 0 Nadmierne obroty silnika Warunki wygenerowania kodu usterki: Zbyt wysokie obroty silnika. Możliwa przyczyna: Nieodpowiedni bieg przy hamowaniu silnikiem. Silnik pracuje na oleju silnikowym. Reakcja jednostki sterującej silnika: Wygenerowanie kodu usterki. Polecenie zapalenia czerwonej lampki....
Nie udało mi się sprawdzić tego czujnika okładzin na tym zjeździe. Autko pojechało w trasę. Kierowca informował, że w PL często włączało się odliczanie godzin związane z usterką adBlue - mróz po drodze około -10. Raz nawet włączyła się redukcja mocy. Zgasił auto, odpalił i ponownie odliczanie. Jak wjechał do Niemiec i temp wzrosła do 2 stopni świeciła...
Pytasz więc Kolega odpowiada !!! Skoro pompiarz uważa że to jest dobre to po co pytasz??? Pompa lub pompka niskiego ciśń. Puszcza to paliwo do oleju ,i nie ma innej możliwości
Premium fajny samochodzik ... jedzilem co prawda nie duzo bo tylko 5 miesiecy, ale przez ten czas autko mialo wymiane oleju i tyle... :) Paliwo ruskie filtry zmieniane co 40tys km i mozna dalej gnac!
Pompa wspomagająca nr 4 ,wstępna czy też niskiego ciśnienia,nie wiem która nazwa bardziej prawidłowa.Ma on w sobie jak pamiętam dwa zaworki które są pod zaślepka imbusową.I bardziej problemem był ten zawór kulkowy który jest od prawej strony pojazdu patrząc gdy pompa jest zamontowana przy silniku. Moje stwierdzenia opieram na tym że autor rozwiązał...
Witam.Miałem kiedyś podobne objawy i troche czasu upłyneło i kasy poszło póki znalazłem problem.Sprawdz filtry ,przewody paliwowe.Bo to wygląda mi na restrykcje paliwową.Jak miałeś wymieniane filtry paliwa,odkręć,zlej paliwo do pojemnika i sprawdz czy jest czyste,a przede wszystkim nie zawiera płynu chłodzącego,bo to on u mnie powodował zabijanie filtrów...
Powiem tak rozmawiałem z kolejnym mechanikiem powiedziałem mu "-Nadmierne ciśnienie wtrysku-powód 1:przeszkody w powrocie paliwa pomiędzy pompą a zbiornikiem. Powód 2: zablokowany elektrozawór pompy wysokiego ciśnienia w pozycji zamkniętej. " on odparł mi na to że wtryski pobierają paliwo i nie odprowadzają nadmiaru do baku, komputer wykrywając większą...
Jest to inaczej zawór bezpieczeństwa w sytuacji zbyt dużego wzrostu ciśnienia na listwie paliwowej otwiera się i dochodzi do spadku tegoż właśnie ciśnienia. Zamontowany jest na końcu listwy od strony skrzyni do nie go jest przykręcona rurka przelewu. Trzeba sprawdzić czy na zapalonym silniku nie wycieka z niego paliwo jeśli paliwo płynie zawór do wyrzucenia...
A ja tak i jest to scania HPI- kopci jak cholera na szaro. Pompa comon daje ciśnienie, więc co tu ustawiać. W silnikach wykorzystujących system Common Rail zamiast sekwencyjnej pompy paliwa wykorzystywana jest pompa wysokociśnieniowa, która tłoczy paliwo do akumulatora zasilającego (zwanego również listwą lub szyną) wspólnego dla wszystkich cylindrów....
Czyli paliwo do baku i kita w gaz i tak trzeba będzie zrobić. Tematu nie zamykam bo może znajdzie się ktoś co rozwiązał ten problem i się pochwali jak to rozgryzł.
Kolega ma rację z tymi kablami, najczęściej pod nogami zmiennika jest problem. Przechodzą tam tak trochę dziwnie zamocowane że lubią tam się przecierać. Chociaż ja kiedyś też się namęczyłem i dopiero po rozcięciu wiązki kasety silnika za rozrusznikiem okazało się że komuś się wcześniej tam spaliła pewnie przez rozrusznik i niezbyt się przyłożył do jej...
Witam. Mam problem z Renault 420 dCI z 2001. Podczas jazy włącza się tryb awaryjny. Zarówno przy wysokich jak i przy za niskich obrotach. Początkowo działo się to tylko przy załadowanym aucie, teraz również na pusto. Dziś miałem podłączony komputer i oto co wyświtlił: 5812 Sterownik usterka wewnętrzna nieciągłe 5811 Sterownik usterka wewnętrzna nieciągłe...
hehe u mnie się zdarza że stoi tygodniami z powodu braku pieniędzy na paliwo i dalszą trasę, po prostu spedytor nie płaci na czas. Jeszcze z rok i to się zmieni.:p Dobra. Kupię zestaw sterownik+ pilot+ dwa siłowniki i zobaczę co da się zrobić. Póki co, dziękuję za podpowiedzi. Jest sterownik+ pilot na allegro za 200zł działający na 24V.
Witam mam problem z Reno premium 420dci 2002 na desce wyświetla się defect 200 rozrusznik kreci jest paliwo i nie zapala, zegary od oleju i temp. nie reaguja moze ktos mial podobną sytuacje? dodam ze stalo sie to podczas jazdy nagle zgasła i nie mozna uruchomic ,sprawdzilem instalacje pod kabina na zagieciu i jest ok.bezpieczniki i przekazniki tez sa...
DO wody.
Kolego okolo 2.2 bara przy badaniu na pelnym obciazeniu . Premiumka ma zawor sterowania cisnieniem turbiny znajduje sie on z lewej strony silnika obok filtra paliwa
Witam, mam taki problem od paru miesięcy auto zaczęło za dużo palić...po kraju z ładunkiem 10t 32/33 na pełno 38. Zawory sprawdzone wtryski też. Paliwo leje na jednej stacji i drugie auto spala nie więcej niż 32. Może ktoś miał taki problem i wie w czym przyczyna... Jestem z okolic Bydgoszczy wiec może ktoś poleci znawce od renówek z okolicy
Pompka niskiego ciśnienia do wymiany. Standard w premiumce. Można spróbować zaworki przelewoy i nadcisnieniowy zregenerowac jeśli korpus OK. Danke ;)
Nie mam porady sam szukam bo mam z renio problem z niskim ciśnieniem paliwa (at)ElektrodaBot
Ten ,,bukiet,, z wykrzyknikiem
Witam. PID 94 FMI 7 Ciśnienie zasilania paliwem. Wartość zbyt niska. Możliwa przyczyna: -filtr zanieczyszczony,niedrożność układu paliwowego -powietrze w układzie -niesprawny czujnik ciśnienia -itp.
Kwantor , blisko ae jak pójdą obsady w dci to płyn masz w zbiorniku paliwa, Ja stawiam na oringi tulei cylindrowych
Witam, mam problem w premkum dxi, wymienilem filtry paliwa i po tygodniu jazdy zaczęła ciężko odpalać, gdzie szukać i nie wyskakują żadne błędy.
Pamiętam z dawnych czasów że duży wpływ na spalanie miał filtr paliwa i filtr powietrza - zastosowanie tanich zamienników powodowało większe spalanie, ale chyba nie aż tyle.
paliwo renault premium renault premium paliwo paliwo silniku renault premium
włączać określić megane odpalić rozbierać silnik
bateria macallister interfejs lexia
Zabezpieczenie przeciążeniowe we wzmacniaczu WS432 Wzmacniacz WS432: Próg aktywacji zabezpieczenia na tranzystorach BC238 i BC308