Pytanie za sto punktów, mierzyłeś ciśnienie paliwa i sprawdziłeś czy nie leci paliwo wężykiem podciśnieniowym z regulatora ?
Ja ten króciec mam zaślepiony krótkim, odpornym na paliwo wężykiem z koreczkiem. Z ssaniem nie pomogę bo u mnie jest dźwignia przy gaźniku(do góry -ssanie włączone). Zawory sprawdź koniecznie. Jeśli nie będzie luzów to w szybkim tempie rozwalisz sobie silnik i będziesz miał kłopoty z ustawieniem stabilnych wolnych obrotów, zapalaniem.
Ten wężyk od spodu jest tylko de serwisu gaźnika i spuszczania paliwa na zimę. Z niego w normalnych warunkach ma nie kapać i nie spływać paliwo (śrubka/zawór zamknięta). Wężyk za paliwem z baku ma być może nie pełny ale musi nadążyć napełniać gaźnik. Zrób test z butelka zamiast baku czy na butelce będzie lepiej? PS Masz tam jakiś filtr na odcinku bak...
Więc problem z paliwem , wężyki całe śruby regulacyjne L 1 i 1/4 obrotu ; H 1 i 3/8 ustawione?
Do króćca po prawej stronie gaźnika (na wysokości śruby T) ma być podłączony przewód zakończony filtrem paliwa. Do króćca po lewej stronie gaźnika (przy śrubach L, H) ma być podłączony przewód, który idzie do jednego z króćców pompki. Przewód z drugiego króćca pompki idzie do zbiornika jako przelew. Generalnie pompka powinna zasysać paliwo poprzez gaźnik.
A wężyk do gaźnika to gruby jest? Pamiętaj że jak zatkasz korek wlewu paliwa, to którędyś to powietrze musi do baku się dostać. Jedyną drogą wtedy jest właśnie wężyk paliwowy do gaźnika, ale on akurat przepuszcza paliwo do gaźnika po kropelce, w ilości +- równej aktualnemu spalaniu, więc którędy ma się dostać powietrze? Zresztą przetestuj sam. Odkręć...
Nie słuchaj tych bzdur. Na 100% to pompo-wtryski albo dwumasa. Troll? Jak kapie obok wtrysku to może być wyciek z przewodów przelewowych i tamtędy dostaje się powietrze, przez co paliwo schodzi do baku.
Lepiej trochę benzyny wstrzyknąć. Tak. Jak odpali to problem z paliwem. Gaźnik,bak,wężyk,filterek jak jest.
Dopływ paliwa jest z boku gaźnika, na rysunku, obok sitka numer 20 (mosiężne kolanko). Odpływu, nie musi być. Jeżeli wężyk jest połączony z misa korbową to, tak jak napisałem wcześniej, wymień membrany i uszczelki. Paliwo, tym wężykiem, nie płynie ze skrzyni korbowej tylko wpływa do niej i zalewa silnik. Jeżeli jest to wężyk podciśnienia to, nie ma...
Gdy piła nie będzie chciała normalnie odpalić, wlej troszkę paliwa do cylindra i spróbuj uruchomić silnik. Jeżeli odpali, to masz problem z zasilaniem w paliwo ( gaźnik, wężyk paliwowy, filtr paliwa, itd.) Odkręć tłumik i sprawdź, w jakim stanie są pierścienie i cylinder.
Przelew z common raila.
fotki tego gażnika :
Jedyne usterki regulatora ciśnienia z którymi się spotkałem, to uszkodzenie membrany, paliwo leci wtedy wężykiem podciśnieniowym bezpośrednio do kolektora ssącego i zalewa silnik.
Nie powinno się cofać bo jest wówczas tak, jak u Kolegi teraz. Jeśli pompka jest sprawna (zaworki szczególnie, ale też membrana i powierzchnie przylegające podstawy i pokrywy) to wina musi leżeć w wężyku paliwa między pompką a bakiem. Może być marna opaska, może być mikro-przetarcie czy mikro-pęknięcie samego wężyka.
A czy jest wężyk do baku z paliwem? Oglądałeś czy nigdzie nie ma nie zaślepionego/wolnego króćca?
sprawdz czy przypadkiem nie cieknie ci paliwo do kolektora poprzez wężyk od regulator cisnienia paliwa
pompka paliwa napędzana ciśnieniem ze skrzyni korbowej, I dlatego nie ma wężyka powrotnego. Zawór z pływakiem w gaźniku był silniejszy od ciśnienia dopływu paliwa. Wszystkie pompy paliwa napędzane mechanicznie mają wężyk powrotu.
Czy po odpięciu wężyka z króćca powinno z niego lecieć paliwo? Nie powinno, wężyk doprowadza podciśnienie do regulatora ciśnienia paliwa który w tym przypadku jest nieszczelny i do wymiany Dodano po 1 Dobrze myślę że to coś potrzebnego do rozruchu na zimnym silniku? Nie, służy do regulacji ciśnienia paliwa
W tico bez problemu idzie wężykiem , a tutaj możesz wykorzystać istnienie elektrycznej pompy paliwa , podpiąć na "krótko" i poprzez dodatkowy wężyk ściągnać wachę. Pozdrawiam
Posiadania przeze mnie nagrzewnica firmy master gaśnie po kilku sekundach od uruchomienia, zdaje się, że podaje zbyt niskie ciśnienie paliwa, bowiem dysza wydaje się być ok, po dmuchnięciu w wężyk podłączony do silnika rozpla paliwo, natomiast kiedy wężyk jest odpowiednio podłączony, paliwo nie jest rozpylane. Regulacja ciśnienia z tyłu silnika nie...
Sprawdź automatyczny zaworek paliwa pod zbiornikiem. Być może zanieczyścił się mułem z dna zbiornika. Odłącz wężyk doprowadzający paliwo do gaźnika, włóż go do jakiegoś naczynia, a następnie podaj podciśnienie (wystarczy paszczowe) do drugiego wężyka, który jest podłączony do "kolektora" ssącego. Wtedy powinno polecieć paliwo. Jeśli nie poleci = zaworek...
Nigdzie to wężyk do spustu paliwa z komory gaźnika jak ci leci paliwo to pewnie ci się zaworek z plywakiem zawiesił albo jakieś zanieczyszczenie powoduje niedomknięcie tego zaworka . Wężyk ma zwisa pod silnik żeby paliwo nie leciało po silniku
Popieram(wężyk odpływowy jest po to żeby odprowadzić paliwo które przeciśnie się między igłą a rozpylacza <tzw. szczelność wewnętrzna> lub przy uszkodzeniu korpusu .Teoretycznie całe paliwo dawkowane przez pompe powinno być podane do cylindra.)
Ta rurka przechodzi przez zbiornik i ma ujście przy zamknięciu wlewu paliwa. Jej zadaniem jest odprowadzanie wody, która w czasie deszczu lub mycia może się zbierać wokół korka i mogłaby się wlać do zbiornika po otwarciu wlewu. Oryginalnie jest lutowana mosiądzem. Możesz próbować uszczelnić jakąś paliwo-odporną masą uszczelniającą, np. REINZOSIL. Miękki...
Ciśnienie robocze w układzie paliwowym, to 3,5 bar, więc nic dziwnego, że tryska paliwem Musisz wymienić plastikowy zatrzask w końcówce rurki
Kolego wyciągnij logiczne wnioski z tego co napisałeś: Iskra jest. Za to problem jest z paliwem. Jak naleje paliwa wężyk przed pompką i filtr to malczan zapali i podziała z 30 sekund. Filtr jest pusty. Paliwo pewnie pod wpływem upałów wyparowało bo go dużo tez nie było, może ze 4-5 litrów. Po prostu pompa nie podaje, nie zasysa paliwa z baku, z powodu...
z boku gaźnika jest taka dziurka, i problem jest taki że przed każdą jazdą ruszę motorower ze stopki to z tego wężyka wylatuje trochę paliwa i leci po silniku i tylko trochę tego paliwa wyleci i jest okej, podczas jazdy nie wylatuje tam paliwo, A czy, aby przypadkiem nie ma to związku ze zwykłym przypadkiem (nazwijmy to) "dopompowaniem" tego rodzaju...
Cześć wszystkim. Mam problem z Deutz Fahr Agrotron 4.85 kod silnika BF4M1012EC. Mianowicie mam wrażenie że ciągnik jest słaby. Na 4 biegu "H" podczas jazdy potrafi spadać z obrotów że muszę zredukować. Membrana sprawna w regulatorze obrotów. Ale jedna rzecz nie daje mi spokoju. Jak ściągnę wężyk z przelewu wtrysków na uruchomionym silniku nie leci paliwo....
No to zostają filtry powietrza i paliwa. Wężyki doprowadzające paliwo do gaźnika.
Odkręć pokrywkę gaźnika, bez ściągania wężyka paliwa. Otwórz kranik - paliwo powinno lecieć ciurkiem. Tak sprawdzisz drożność króćca paliwa. Jeśli leci, a nie kapie, to znaczy że problem jest głębiej w gaźniku. Może pływak z iglicą inny, może dalej w dyszach i kanałach.
Zacznij od filtra paliwa. Jest w zbiorniku na paliwo na końcu wężyka podającego paliwo. Inną bolączką w przypadku braku podawania paliwa jest zaciśnięty wężyk pomiędzy zbiornikiem paliwa, a gaźnikiem. Zaciśnięty w wyniku zagięcia.
Akurat jak wczoraj montowałem gaźnik, to sprawdziłem, jak leci paliwo z wężyka. Zassałem wężyk podciśnieniowy, a paliwo leci raczej strumieniem, więc jest dobrze, ale spróbuję jeszcze jutro zobaczyć, czy wszystko na pewno jest okej.
Jakieś duże to spalanie , zobacz pod auto czy ci czasami nie kapie to paliwo, może jakiś wężyk, czy złączka puszczają paliwo, i nic z autem nie dzieje się podejrzanego,
Paliwo leci, wężyk nowy. Dodano po 2 Zamówiłem nowe uszczelniacze, choć te wydają się dobre, zobaczę jak przyjdą i wymienię.
Witam A czy podczas pompowania pompką paliwo wylatuje na zewnątrz czy tylko normalnie pompuje bo ja w swojej tak mam ze spada mi z obrotów bo mam jakiegoś śmiecia w baku i paliwo niby wężykiem leci ale słabo i dlatego mi gaśnie.
A właśnie że będzie się lało! Jeżeli membrana kranika poruszana podciśnieniem jest dziurawa, to rurką podciśnieniową będzie się lało paliwo. To łatwo sprawdzić. Wystarczy odpiąć oba wężyki idące od kranika do gaźnika. Nie powinno się nic lać!
Witam miałem podobnie też przekopałem wszystko a winny był kranik który przepuszczał paliwo wężykiem podciśnienia
właśnie kombinowałem w garażu z tą blaszką i udało mi się ustawić tak że nie leje Być może przekombinowałeś i teraz jest za niski poziom paliwa. Ja też mam podobny agregat i też mi zalewało silnik i był problem z rozruchem, szczególnie w zimie, a po odpaleniu przez dosyć długą chwilę mocno dymił. Założyłem kranik do odcinania paliwa na postoju, a później...
Zwykły wężyk i po staremu zassać ustami, nie trzeba ciągnąć, aż paliwo znajdzie się w ustach, nawet 3/4 długości wężyka i paliwo poleci w dół do kosiarki czy tam kanisterka.
a może da się zassać paliwo wężykiem da radę tak wypompować wszystko ?
A jak zaciągniesz paliwo z wężyka od podciśnienia to leci paliwo?
Paliwo tam jest w tej pompce i jak pompuje to jednym wężykiem widać jak zaciąga paliwo, a drugim powraca. Zaobserwowałem jedną rzecz, że jak chciałem ściągnąć wężyk od paliwa, to było słychać jak powietrze schodzi z niego. Gaźnik mam drugi nowy i dalej to samo
Może masz zapchany gaźnik, albo przewody, ewentualnie filtr paliwa jak masz. Ściągnij wężyk od gaźnika i sprawdź czy poleci paliwo.
Na pewno paliwo się cofało i ktoś go tam wcisną. Usuń go ale zostaw ten przezroczysty wężyk i zobacz czy paliwo ci się cofa (powstają bąble powietrza). Jak tak to kup nowy o większym przekroju. Pozdrawiam
Zastosuj zawór jednokierunkowy tak jak radzą koledzy i jeszcze lepiej z gruszką do pompowania paliwa ,jak widzisz przez wężyk że paliwo schodzi to trzeba temu zaradzić.Rano pompujesz ręcznie paliwo i po kłopocie a może i nawet zacznie cieknąc w miejscu gdzie się zapowietrza. Koszt to około 30plnna aledrogo widziałem .Mi sie zapowietrzał przez oring...
Sprawdzić czy jest iskra na świecy podczas próby odpalenie oraz ściągnąć wężyk zasilający paliwo, wsadzić do butelki i sprawdzić wizualnie czy podaje paliwa z odpowiednim ciśnieniem. Może przestawiłeś zapłon przy wymianie kopułki?
Zapewne wężyk paliwa pękł wewnątrz zbiornika. Zlej paliwo ze zbiornika wyjmij dławicę z przewodami ze zbiornika i obejrzyj przewody w miejscu dławicy lubią pękać.
Jeżeli jest paliwo, wężyki są dobre, to prawdopodobnie pozostaje do czyszczenia gaźnik. Z paliwa mogły się wydzielić zanieczyszczenia i przy przechyleniu piły zatykają jakąś dyszę.
Witam Dokręć odwadniacz pod filtrem paliwa . Obejrzyj wężyki na króćcach filtra paliwa, daj nowe zaciski . Pzdr
Wykręcasz śrubkę zderzaka wolnych obrotów i wyciągasz dysze to co pozostało do góry, prościej wytłumaczyć się nie da. śrubki od kranika przerób na płaski śrubokręt, lub odkręć szczypcami do cięcia, później śrubki do wymiany. Co do przedmuchania to ok tylko zdejmij pływak i zaworek. A z samego zbiornika tzn. z wężyka paliwo leci swobodnie?
To jest przelew paliwa jak się pływak zawiesi to leci nią paliwo ,można również spuścić resztki paliwa odkrecając tą śróbkę na spodzie gaźnika najlepiej wypuścić ten wężyk pod silnik żeby wraźie co paliwo nie lało się po śilniku.
Witam Wężyk służy do spuszczania paliwa z komory pływakowej obok jest śubka po jej odkręceniu z wężyka zacznie lecieć paliwo.
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Kupiłem w końcu kompletny gaźnik z ręcznym ssaniem i teraz skuterek odpala na ssaniu. Po wyregulowaniu oczywiście ogólnie działa ok. Teraz jedyny istotny problem to fakt, że lekko wycieka paliwo tym wężykiem przelewowym z komory gaźnika, i to pomimo tego że gaźnik jest nowy. Ale to już osobny problem. Myślę, że temat można zamknąć
Dzięki , problem z paliwem luźne wężyki filtr przypchany . Pozdrawiam Dodano po 2 Dzięki , problem z paliwem luźne wężyki filtr przypchany . Pozdrawiam
proszę sprawdzić wężyk pobierający paliwo jeśli jest uszkodzony nie pobiera odpowiedniej ilości paliwa do biegu wysokiego, koszt nowego wężyka ok 7 zł wymiana nie kłopotliwa należy tylko wylać paliwo ze zbiorniczka, inaczej podczas wciskania uszczelki w obudowę będzie tryskać paliwo
Witam Po zimie odpaliłem kosę DEMON zacząłem kosić i po chwili całe spodnie miałem w paliwie. Okazało się że ze zbiornika wylewa się paliwo przez gumkę gdzie przechodzą wężyki do zbiornika. W zbiorniku paliwo burzy się jakby się gotowało. ściągnąłem wężyki i dmuchnąłem w nie pompką myślałem że coś podeszło pod filtr, dmuchnąłem też w króćce w gaźniku...
Tyle że Stihel deklaruje że ich produkty są zgodne z paliwem E10. Poza tym chyba od 2012 roku w Niemczech było już dostępne paliwo E10. Membrany i wężyki były oryginalne czy podróbki?
Pompa buczy ale czy podaje paliwo? Odkręć wężyk od paliwa przy silniku i zobacz czy pompa poda paliwo (końcówkę wężyka włóż jakąś butelkę lub słoik żeby nie oblać paliwem silnika). Ja w swoim lanosie muszę mieć min 10 litrów benzyny żeby odpalał :)
Jeżeli jest jakiś przekaznik do urządzenia od instalacji gazowej przez który przechodzi wężyk z paliwem to jest pewnie pompka mechaniczna a ten "przekażnik" to elektrozawór odcinający paliwo po przejsciu na gaz, i w pierwszej kolejności należałoby sprawdzić czy jest zasilany (+12) przy pracy na benzynie, czy ma masę, czy przepuszcza paliwo itd.
Witam Muszę długo kręcić rozrusznikiem by zaciągnął paliwo. Gdy podłącze na krótko z kanistra odpala od "strzała". Proszę o informację na którym wężyku przy filtrze paliwa zamontować zawór zwrotny by nie cofało się paliwo?. Na wężyku doprowadzającym paliwo do filtra, czy na powrotnym?. http://obrazki.elektroda.pl/7355344900_1...
Nigdy mi się nie zdarzyło aby zapowietrzyć pompę w AFN przy wymianie filtra. Jedynie filtr zalewam świeżym paliwem przed założeniem wężyków. Pali od strzała.
Co do powietrza w paliwie w wężykach tego nie powinno być,układ musi być szczelny.Sprawdz układ paliwowy,usuń nieszczelność a potem można dalej szukać usterek,bez podłączenia pod komputer i tak się nie obejdzie
Tak jak podejrzewasz po odkręceniu tej śrubki z gaźnika zostanie spuszczone paliwo. Warto to czasami robić jeżeli np. w paliwie pojawia sie woda.
Witam mam problem ze skuterem zipp nie podaje paliwa myśle że niema podciśnienia wymieniłem Witam, Co znaczy że nie podaje paliwa? Tzn ze jak probujesz odpalać na "plaka" to silnik się odzywa a tak normalnie jest cisza? Sprawdz kranik podciśnieniowy, 1. Odłącz wezyk doprowadzający paliwo do gaźnika 2. Odłącz wężyk podciśnienia przy króćcu gaźnika 3....
No ale wymieniłeś filtry i zepsula się pompka paliwa ? To musiałby być nieprawdopodobny przypadek . Jeżeli chcesz sprawdzić pompę paliwa w baku to odepnij wężyk dolotowy do filtra , wsadz do butelki i przękręć kluczyk . Jak będzie się lało paliwo to przyczyna jak wyżej napisałem
1.Wszystkie wężyki szczelne nie dziurawe? 2.Paliwo się nie cofa? 3. Świeca nie bije po bokach iskrą? Na innej to samo? 4. Filtr w baku czysty? nie zapycha gaźnika?
Podłącz pompkę bezpośrednio pod bańkę z paliwem i przezroczysty wężyk i zobacz czy po godzinie cofa paliwo.
Problem jest głębszy, bo jeśli w momencie kiedy pracuje na gazie wypniesz np. wtykę w baku od pompy paliwowej i auto nie pracuje na gazie, to znaczyłoby, że ktoś "ustawił" dawkę gazu już razem z paliwem, co jest praktycznie nie możliwe......coś robisz nie tak z tą diagnostyką Możesz też przełączyć na gaz i wtedy odłącz konektor od zaworu gazu na parowniku...
Czujnik temperatury nie ma tu nic do tego. Skoro pali na LPG to wina układu zasilania w paliwo. Odłącz wężyk przy listwie i zobacz czy leci paliwo jak kręcisz rozrusznikiem.
Jeśli masz kranik podciśnieniowy to mogła pęknąć w nim membrana i paliwo leje się wężykiem od podciśnienia (sterującym) do dolotu...
.roche przestawiłem wężyk, ale nic nie dało, po sprawdzałem. Jak się wypnie wężyk przed lub za filtrem, to przeleje się trochę paliwa, ale nie wiele. Potem dzieje się to samo, brak paliwa w filtrze, przepisanie wężyka i tak kilka razy podczas jazdy.
możliwe że ma za małą wydajność, najlepiej ściągnij wężyk który doprowadza paliwo do gaźnika i zakręć rozrusznikiem, zobaczysz czy w ogóle coś leci A jak już zapali to nie szarpie jak nagle mu przyciśniesz gaz ?
Żeby sprawdzić czy ciągnie lewe powietrze zakładałem przezroczysty wężyk na odpowietrznik filtra paliwa i po odpaleniu odkręcałem i patrzyłem czy w wężyku płynie czyste paliwo czy z pęcherzykami powietrza i wtedy masz pewność czy nie zaciąga paliwa z powietrzem.
Wyczyść gaźnik, wyreguluj jak się da. Sprawdź czy paliwo z wężyka baku paliwa dobrze się leje bez przerw.😉Wstaw zdjęcie świecy zapłonowej od strony elektrody.
Witam. Jeśli cieknie podczas pracy silnika to pompa tłoczy paliwo przez filtr paliwa może być skorodowany na obejmie lub pęknięty plastikowy wężyk powrotu paliwa. Wstaw zdjęcie na zapalonym silniku wtedy wszystko widać.
Wężyk paliwowy chyba jest jakiś zamiennik, a tu powinien być taki odpowietrznik. Bez tego paliwo będzie się wylewało z baku.
Kranik raczej odpada bo wyraznie widać paliwo w wężyku
Musiałbyś sprawdzić gaźnik, może się przypchał, albo masz problem z pompowaniem paliwa, wężyki nie są popękane? Chyba, że cewkomoduł jest wadliwy i odcina zapłon. Jakbyś miał tester iskry, to można by sprawdzić czy iskra nie zanika przy wyższych obrotach. Generalnie gdyby moduł był stałokątowy zamiast zmiennokątowego, to silnik powinien pracować.
to jak na plaku pali to sprawdź jak tryska paliwo, odłącz wężyk od listwy wtryskowej, ma tryskać mocno, a nie ciurczyć, może być pompka paliwa na wykończeniu albo filtr paliwa zapchany
(Tylko nie wiem po co ta szyna i te wężyki, skoro wtryski są z przodu i wężyk zaopatruje je w ropę.) To właśnie ta szyna zasila wtryski paliwem pod ciśnieniem, a wężyki to tzw. przelew. Tak to działa w systemie CommonRail który masz w tym silniku. Pompa wysokiego ciśnienia napędzana z paska rozrządu zasila paliwem wtryski przez wspólną listwę (stąd...
Jeśli od zbiornika idą dwa wężyki do gaźnika to jeden z nich odpowiada za paliwo a drugi za podciśnieniowe otwarcie zaworu paliwa w zbiorniku. Przez zimę paliwo odparowało z gaźnika i teraz trzeba się nieźle nakopać ( nakręcić) żeby go zalać. Zrób tak ściągnij ten wężyk który odpowiada za podciśnienie z zaworu przy zbiorniku załóż w to miejsce kawałek...
To nie będzie tak działać. Chcesz żeby ta pompa ssała paliwo przez cienki 6mm wężyk a więc stawiasz ogranicznik. Oryginalnie w Calibrze był wąż 13mm na pompie i chyba 18mm do zbiornika a więc jeszcze grubszy (zdarzyło mi się go wymieniać niestety). Rozsądne wyjścia to pompka w zbiorniku lub przeróbka ssaka w zbiorniku na grubszy, przynajmniej 13mm ale...
Do wtrysku nad przepustnicą dochodzą dwa przewody paliwowe , powinny być oznaczone strzałkami na korpusie. Zdejmujesz ten ze strzałką na zewnątrz, na króciec zakładasz wężyk i do butelki. Uruchamiasz silnik. Z wężyka ma lecieć paliwo cały czas , przy gwałtownych przegazówkach równieź. Wszystko oglądnij dwa razy i rób to we dwie osoby, o nieszczęście...
witam...mam problem, zapowietrza mi się cały układ paliwowy, VW GOLF 3 GTD. Paliwo w wężyku powrotu ma bąble i po dotarciu do filtra, gdy zwiększę obroty, powietrze wraca do pompy. Wymieniłem filtr, węże itp.
Oczami kanał impulsowy wygląda na sprawmy, choć to kawał gumy i nigdy nic nie wiadomo. Dźwigienka iglicy jest ustawiona równo z płaszczyzną gaźnika. Uważam , że w zbiorniku paliwa nie powinno być ciśnienia. Mocno się temu przyjrzałem .Pompując pompką paliwo słychać zasysanie powietrza, pompka nie jest całkowicie wypełniona paliwem. Powietrze z paliwem...
z przelewu może nie działać poprawnie, zdejmij wężyk przy piecu i włącz go albo programem uruchom pompke paliwa,z wężyka powinno zacząć kapać paliwo, jak sie nie pokaże to wiadomo o co chodzi
Wężyki przelewowe do wymiany, przelew tam zwraca paliwo właśnie w stronę zasysająca.
Sprawdziłem i wyczyściłem te wężyki, teraz paliwo dobrze leci, a problem dalej występuje.
pytanko mam chlapąć troche paliwa tam gdzie dochodzi paliwo wężykiem pod maską i jest tam powrót czy chodzi o coś innego Nie, potraktuj to dosłownie, wlej kilka ml paliwa wprost w przepustnicę (otwórz przepustnicę i wlej).
Odkręciłem na próbę korek od paliwa, bez zmian. Zbiornik jest mokry od paliwa przy tej uszczelce od wężyków. Jak wypalała do końca paliwo, to zaczęła wchodzić na wysokie obroty jak przed awarią, więc to chyba kwestia powietrza.
Kranik paliwa sterowany jest podciśnieniem, ale chyba jest on sprawny, bo rzekomo "paliwo cieknie". Sprawdź, czy wężyk jest założony na króciec w kolanku (gumowym). Sam twierdzisz, że po podlaniu paliwa wprost do cylindra silnik pracuje przez chwilę i gaśnie. Po "zgaśnięciu" silnika sprawdź, czy świeca jest mokra, czy sucha, bo w przypadku, gdy świeca...
Pewnie jest gaźnikowy, to sprawdź czy paliwo dochodzi, wężyki w tym podciśnienia., bo zamiast dostarczyć paliwa to "odciąga". Poszukaj serwisówke i spójrz na układ paliwowy. Teraz gdy jest ciepło, to bez ssania powinien zapalić. Seniorowi układ ssania już dawno nie działa, ale bez większych problemów odpala. Trochę kłopotliwe jest w chłodne dni, trzeba...
Prawdopodobnie brakuje ci blaszki od pływaków w gaźniku i paliwo cofało się do filtra powietrza. Sprawdź wszystkie wężyki od kranika oraz podnieś iglice, to będzie mniej palił. Możesz jeszcze zmniejszyć mieszankę.
Zakładałem takie cuda w reno ale są bardzo awaryjne . A jaka jest zasada gdy ten zaworek przy pompie trzyma to wówczas ma prawo zjechać paliwo z wężyka ? czy nie? jak wężyk jest poza tafla ropy. Pompka ręczna jest wcześniej przed pompą ona nie ma zaworków ? W pompie ten zaworek wymienny? Przed pompką ręczną są wężyki 51123055300 i 5112304-5848 na szybko...
Pływak dobrze ustawiony? Zawór iglicowy nie przycina sie, jest przedmuch przez niego jak jest opuszczony pływak i zamyka jak podnosisz? Jak zdejmiesz wężyk z gaźnika to paliwo leci? Może sitko zapchane na kraniku.
Sprawdź samo uszczelnienie gaźnika,skoro pompka jest nowa. Aby się przekonać skąd schodzi paliwo,załóż przezroczysty wężyk z pompki do gaźnika,po odpaleniu auta ,wężyk musi być zapełniony ,praktycznie bez powietrza w nim,po jakims czasie zauważysz,czyschodzi paliwo z wężyka w strone pompki,jesli tak ,to nie trzyma zaworek w pompce.
Czarny wężyk podpinasz do kranika paliwa(zasilanie) Przezroczysty ma być puszczony od gaźnika na dół. To jest wężyk od spuszczania paliwa z komory playwakowej lub przelew nadmiaru paliwa. Wężyk ma być drożny nie zaślepiony. Jak cieknie z niego paliwo to masz za wysoki poziom paliwa, nie trzyma ta śrubka w komorze playwakowej koło wężyka.
Bo pseldo mechanik wziol 330 zł za wymianę gaźnika miał być nowy wsadził stary dziwnie chodził skuter strach było wyjechać dalej więc kupiłem nowy iskra jest paliwo w wężyku na którym jest filtr w drugim wężyku nie dobrze? Podłączyłem wężyki ten z filtrem w dzyndzel w środku drugi ze strony zaworu membranowego trzeci dzyndzel zaślepiony firmowa gumką...
Paliwo ma lecieć może rozwarstwiony wężyk.
wężyk paliwo wężyk powrót paliwo wymiana wężyk paliwo
rezystancja iskrownik szereg wartości kondensatorów wartość watomierza
check engine ozonator powietrza
Jak wymontować wyświetlacz kilometrów w Renault Megane II 1.6 2006 Ford Fiesta 2006 1.3 - Wysokie obroty podczas odpalania