Do króćca po prawej stronie gaźnika (na wysokości śruby T) ma być podłączony przewód zakończony filtrem paliwa. Do króćca po lewej stronie gaźnika (przy śrubach L, H) ma być podłączony przewód, który idzie do jednego z króćców pompki. Przewód z drugiego króćca pompki idzie do zbiornika jako przelew. Generalnie pompka powinna zasysać paliwo poprzez gaźnik.
Ad 1. Podawałem na forum poszukaj. Ad 2. Może być, nie musi był w opcji. I to dość specjalistyczny. Ad 3. Kupujesz cały przelew w Deutz. Łacznie z opaskami.
Ten wężyk od spodu jest tylko de serwisu gaźnika i spuszczania paliwa na zimę. Z niego w normalnych warunkach ma nie kapać i nie spływać paliwo (śrubka/zawór zamknięta). Wężyk za paliwem z baku ma być może nie pełny ale musi nadążyć napełniać gaźnik. Zrób test z butelka zamiast baku czy na butelce będzie lepiej? PS Masz tam jakiś filtr na odcinku bak...
Wykręcasz śrubkę zderzaka wolnych obrotów i wyciągasz dysze to co pozostało do góry, prościej wytłumaczyć się nie da. śrubki od kranika przerób na płaski śrubokręt, lub odkręć szczypcami do cięcia, później śrubki do wymiany. Co do przedmuchania to ok tylko zdejmij pływak i zaworek. A z samego zbiornika tzn. z wężyka paliwo leci swobodnie?
Odkręć pokrywkę gaźnika, bez ściągania wężyka paliwa. Otwórz kranik - paliwo powinno lecieć ciurkiem. Tak sprawdzisz drożność króćca paliwa. Jeśli leci, a nie kapie, to znaczy że problem jest głębiej w gaźniku. Może pływak z iglicą inny, może dalej w dyszach i kanałach.
A czy jest wężyk do baku z paliwem? Oglądałeś czy nigdzie nie ma nie zaślepionego/wolnego króćca?
Sprawdź automatyczny zaworek paliwa pod zbiornikiem. Być może zanieczyścił się mułem z dna zbiornika. Odłącz wężyk doprowadzający paliwo do gaźnika, włóż go do jakiegoś naczynia, a następnie podaj podciśnienie (wystarczy paszczowe) do drugiego wężyka, który jest podłączony do "kolektora" ssącego. Wtedy powinno polecieć paliwo. Jeśli nie poleci = zaworek...
Ciśnienie robocze w układzie paliwowym, to 3,5 bar, więc nic dziwnego, że tryska paliwem Musisz wymienić plastikowy zatrzask w końcówce rurki
A wężyk do gaźnika to gruby jest? Pamiętaj że jak zatkasz korek wlewu paliwa, to którędyś to powietrze musi do baku się dostać. Jedyną drogą wtedy jest właśnie wężyk paliwowy do gaźnika, ale on akurat przepuszcza paliwo do gaźnika po kropelce, w ilości +- równej aktualnemu spalaniu, więc którędy ma się dostać powietrze? Zresztą przetestuj sam. Odkręć...
Zwykłe zaciski jednorazowe, zaciskane identycznie i tym samym narzędziem co opaski mocujące osłony przegubów. Żywotność-jak rdza nie zaatakuje i ktoś nie wsadzi łap to w zasadzie dożywotka. Zaciski jakie użyłeś to nie ślimakowe tylko popularne zaciski skręcane-też dobre.
Sprawdzić czy jest iskra na świecy podczas próby odpalenie oraz ściągnąć wężyk zasilający paliwo, wsadzić do butelki i sprawdzić wizualnie czy podaje paliwa z odpowiednim ciśnieniem. Może przestawiłeś zapłon przy wymianie kopułki?
Nigdzie to wężyk do spustu paliwa z komory gaźnika jak ci leci paliwo to pewnie ci się zaworek z plywakiem zawiesił albo jakieś zanieczyszczenie powoduje niedomknięcie tego zaworka . Wężyk ma zwisa pod silnik żeby paliwo nie leciało po silniku
Zapewne wężyk paliwa pękł wewnątrz zbiornika. Zlej paliwo ze zbiornika wyjmij dławicę z przewodami ze zbiornika i obejrzyj przewody w miejscu dławicy lubią pękać.
W tico bez problemu idzie wężykiem , a tutaj możesz wykorzystać istnienie elektrycznej pompy paliwa , podpiąć na "krótko" i poprzez dodatkowy wężyk ściągnać wachę. Pozdrawiam
Nie słuchaj tych bzdur. Na 100% to pompo-wtryski albo dwumasa. Troll? Jak kapie obok wtrysku to może być wyciek z przewodów przelewowych i tamtędy dostaje się powietrze, przez co paliwo schodzi do baku.
pompka paliwa napędzana ciśnieniem ze skrzyni korbowej, I dlatego nie ma wężyka powrotnego. Zawór z pływakiem w gaźniku był silniejszy od ciśnienia dopływu paliwa. Wszystkie pompy paliwa napędzane mechanicznie mają wężyk powrotu.
Pytanie za sto punktów, mierzyłeś ciśnienie paliwa i sprawdziłeś czy nie leci paliwo wężykiem podciśnieniowym z regulatora ?
Jeżeli jest jakiś przekaznik do urządzenia od instalacji gazowej przez który przechodzi wężyk z paliwem to jest pewnie pompka mechaniczna a ten "przekażnik" to elektrozawór odcinający paliwo po przejsciu na gaz, i w pierwszej kolejności należałoby sprawdzić czy jest zasilany (+12) przy pracy na benzynie, czy ma masę, czy przepuszcza paliwo itd.
Zastosuj zawór jednokierunkowy tak jak radzą koledzy i jeszcze lepiej z gruszką do pompowania paliwa ,jak widzisz przez wężyk że paliwo schodzi to trzeba temu zaradzić.Rano pompujesz ręcznie paliwo i po kłopocie a może i nawet zacznie cieknąc w miejscu gdzie się zapowietrza. Koszt to około 30plnna aledrogo widziałem .Mi sie zapowietrzał przez oring...
Posiadania przeze mnie nagrzewnica firmy master gaśnie po kilku sekundach od uruchomienia, zdaje się, że podaje zbyt niskie ciśnienie paliwa, bowiem dysza wydaje się być ok, po dmuchnięciu w wężyk podłączony do silnika rozpla paliwo, natomiast kiedy wężyk jest odpowiednio podłączony, paliwo nie jest rozpylane. Regulacja ciśnienia z tyłu silnika nie...
z boku gaźnika jest taka dziurka, i problem jest taki że przed każdą jazdą ruszę motorower ze stopki to z tego wężyka wylatuje trochę paliwa i leci po silniku i tylko trochę tego paliwa wyleci i jest okej, podczas jazdy nie wylatuje tam paliwo, A czy, aby przypadkiem nie ma to związku ze zwykłym przypadkiem (nazwijmy to) "dopompowaniem" tego rodzaju...
No to zostają filtry powietrza i paliwa. Wężyki doprowadzające paliwo do gaźnika.
Zwykły wężyk i po staremu zassać ustami, nie trzeba ciągnąć, aż paliwo znajdzie się w ustach, nawet 3/4 długości wężyka i paliwo poleci w dół do kosiarki czy tam kanisterka.
sprawdz czy przypadkiem nie cieknie ci paliwo do kolektora poprzez wężyk od regulator cisnienia paliwa
Czy po odpięciu wężyka z króćca powinno z niego lecieć paliwo? Nie powinno, wężyk doprowadza podciśnienie do regulatora ciśnienia paliwa który w tym przypadku jest nieszczelny i do wymiany Dodano po 1 Dobrze myślę że to coś potrzebnego do rozruchu na zimnym silniku? Nie, służy do regulacji ciśnienia paliwa
Zacznij od filtra paliwa. Jest w zbiorniku na paliwo na końcu wężyka podającego paliwo. Inną bolączką w przypadku braku podawania paliwa jest zaciśnięty wężyk pomiędzy zbiornikiem paliwa, a gaźnikiem. Zaciśnięty w wyniku zagięcia.
Lepiej trochę benzyny wstrzyknąć. Tak. Jak odpali to problem z paliwem. Gaźnik,bak,wężyk,filterek jak jest.
Dopływ paliwa jest z boku gaźnika, na rysunku, obok sitka numer 20 (mosiężne kolanko). Odpływu, nie musi być. Jeżeli wężyk jest połączony z misa korbową to, tak jak napisałem wcześniej, wymień membrany i uszczelki. Paliwo, tym wężykiem, nie płynie ze skrzyni korbowej tylko wpływa do niej i zalewa silnik. Jeżeli jest to wężyk podciśnienia to, nie ma...
Gdy piła nie będzie chciała normalnie odpalić, wlej troszkę paliwa do cylindra i spróbuj uruchomić silnik. Jeżeli odpali, to masz problem z zasilaniem w paliwo ( gaźnik, wężyk paliwowy, filtr paliwa, itd.) Odkręć tłumik i sprawdź, w jakim stanie są pierścienie i cylinder.
Na pewno paliwo się cofało i ktoś go tam wcisną. Usuń go ale zostaw ten przezroczysty wężyk i zobacz czy paliwo ci się cofa (powstają bąble powietrza). Jak tak to kup nowy o większym przekroju. Pozdrawiam
Sprawdziłem i wyczyściłem te wężyki, teraz paliwo dobrze leci, a problem dalej występuje.
proszę sprawdzić wężyk pobierający paliwo jeśli jest uszkodzony nie pobiera odpowiedniej ilości paliwa do biegu wysokiego, koszt nowego wężyka ok 7 zł wymiana nie kłopotliwa należy tylko wylać paliwo ze zbiorniczka, inaczej podczas wciskania uszczelki w obudowę będzie tryskać paliwo
Jedyne usterki regulatora ciśnienia z którymi się spotkałem, to uszkodzenie membrany, paliwo leci wtedy wężykiem podciśnieniowym bezpośrednio do kolektora ssącego i zalewa silnik.
Paliwo tam jest w tej pompce i jak pompuje to jednym wężykiem widać jak zaciąga paliwo, a drugim powraca. Zaobserwowałem jedną rzecz, że jak chciałem ściągnąć wężyk od paliwa, to było słychać jak powietrze schodzi z niego. Gaźnik mam drugi nowy i dalej to samo
możliwe że ma za małą wydajność, najlepiej ściągnij wężyk który doprowadza paliwo do gaźnika i zakręć rozrusznikiem, zobaczysz czy w ogóle coś leci A jak już zapali to nie szarpie jak nagle mu przyciśniesz gaz ?
Ja ten króciec mam zaślepiony krótkim, odpornym na paliwo wężykiem z koreczkiem. Z ssaniem nie pomogę bo u mnie jest dźwignia przy gaźniku(do góry -ssanie włączone). Zawory sprawdź koniecznie. Jeśli nie będzie luzów to w szybkim tempie rozwalisz sobie silnik i będziesz miał kłopoty z ustawieniem stabilnych wolnych obrotów, zapalaniem.
Więc problem z paliwem , wężyki całe śruby regulacyjne L 1 i 1/4 obrotu ; H 1 i 3/8 ustawione?
Jakieś duże to spalanie , zobacz pod auto czy ci czasami nie kapie to paliwo, może jakiś wężyk, czy złączka puszczają paliwo, i nic z autem nie dzieje się podejrzanego,
Witam, Ostatnio wymieniałem wężyk paliwa w swojej H240e. Piła zimna paliła na dotyk, chodziła tak, że nie było się do czego przyczepić. Po rozgrzaniu dusiła się, nie wchodziła na obroty i gasła. Ponieważ po kilku próbach uruchomienia świeca była sucha, moja uwaga skupiła się na dostarczaniu paliwa. Czyszczenie gaźnika na niewiele się zdało. Wtedy moje...
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Nie powinno się cofać bo jest wówczas tak, jak u Kolegi teraz. Jeśli pompka jest sprawna (zaworki szczególnie, ale też membrana i powierzchnie przylegające podstawy i pokrywy) to wina musi leżeć w wężyku paliwa między pompką a bakiem. Może być marna opaska, może być mikro-przetarcie czy mikro-pęknięcie samego wężyka.
Do wtrysku nad przepustnicą dochodzą dwa przewody paliwowe , powinny być oznaczone strzałkami na korpusie. Zdejmujesz ten ze strzałką na zewnątrz, na króciec zakładasz wężyk i do butelki. Uruchamiasz silnik. Z wężyka ma lecieć paliwo cały czas , przy gwałtownych przegazówkach równieź. Wszystko oglądnij dwa razy i rób to we dwie osoby, o nieszczęście...
Żółte łapki trzeba wysunąć ale uwaga...wtryski piezoelektryki nie lubieją być odpalane bez przelewów.
Akurat jak wczoraj montowałem gaźnik, to sprawdziłem, jak leci paliwo z wężyka. Zassałem wężyk podciśnieniowy, a paliwo leci raczej strumieniem, więc jest dobrze, ale spróbuję jeszcze jutro zobaczyć, czy wszystko na pewno jest okej.
Ze zbiornika do gaźnika to na bank idzie paliwo, bo jak odpinałem któryś raz gaźnik po próbie odpalenia i pompowaniu, to ciekło z wężyka paliwo i w gaźniku po rozłożeniu też jest paliwo. Dodam, że jak sprawdzałem filtr paliwa, piła leżała na boku, to polał się olej gdzieś z okolic silnika, nie wiem czy to normalne. Mogę kupić membrany i uszczelki wału...
Żeby sprawdzić czy ciągnie lewe powietrze zakładałem przezroczysty wężyk na odpowietrznik filtra paliwa i po odpaleniu odkręcałem i patrzyłem czy w wężyku płynie czyste paliwo czy z pęcherzykami powietrza i wtedy masz pewność czy nie zaciąga paliwa z powietrzem.
To jest przelew paliwa jak się pływak zawiesi to leci nią paliwo ,można również spuścić resztki paliwa odkrecając tą śróbkę na spodzie gaźnika najlepiej wypuścić ten wężyk pod silnik żeby wraźie co paliwo nie lało się po śilniku.
Witam, próbowałeś odpowietrzyć przez zalanie jej i pobliskich wężyków paliwem??
Witam mam problem ze skuterem zipp nie podaje paliwa myśle że niema podciśnienia wymieniłem Witam, Co znaczy że nie podaje paliwa? Tzn ze jak probujesz odpalać na "plaka" to silnik się odzywa a tak normalnie jest cisza? Sprawdz kranik podciśnieniowy, 1. Odłącz wezyk doprowadzający paliwo do gaźnika 2. Odłącz wężyk podciśnienia przy króćcu gaźnika 3....
jak je odczepić ? Odczepić, to Ty powinieneś się od prac na których się nie znasz! Co najwyżej, to możesz to rozłączyć, lub zdemontować filtr paliwa... Wydaje mi się że to sie trzyma na zatrzaskach jakiś Tak, są tam zatrzaski i je się ściska a nie "odczepia", następnie zsuwa z filtra. Przewód paliwowy nie powinien być naprężony w momencie ściskania...
Witam Wężyk służy do spuszczania paliwa z komory pływakowej obok jest śubka po jej odkręceniu z wężyka zacznie lecieć paliwo.
Może masz zapchany gaźnik, albo przewody, ewentualnie filtr paliwa jak masz. Ściągnij wężyk od gaźnika i sprawdź czy poleci paliwo.
A właśnie że będzie się lało! Jeżeli membrana kranika poruszana podciśnieniem jest dziurawa, to rurką podciśnieniową będzie się lało paliwo. To łatwo sprawdzić. Wystarczy odpiąć oba wężyki idące od kranika do gaźnika. Nie powinno się nic lać!
Wyciągam pompę, spuszczam wężykiem paliwo, a resztki wycieram szmatkami do suchego, czystego dna zbiornika. W silniku odpinam zaworek zwrotny i przedmuchuje przewody. Problem wraca po kilku dniach. Czarne paliwo w pompie i szara brudna woda na dnie paliwa.
fotki tego gażnika :
1.Wszystkie wężyki szczelne nie dziurawe? 2.Paliwo się nie cofa? 3. Świeca nie bije po bokach iskrą? Na innej to samo? 4. Filtr w baku czysty? nie zapycha gaźnika?
Pływak dobrze ustawiony? Zawór iglicowy nie przycina sie, jest przedmuch przez niego jak jest opuszczony pływak i zamyka jak podnosisz? Jak zdejmiesz wężyk z gaźnika to paliwo leci? Może sitko zapchane na kraniku.
Patrzyłem w wężykach paliwo stoi i nie jest zamarznięte.Stan oleju tez jest w normie.
Świeca jest raczej sucha. Nie widać żeby z wężyków ciekło paliwo. Są suche.
Witam. Jeśli cieknie podczas pracy silnika to pompa tłoczy paliwo przez filtr paliwa może być skorodowany na obejmie lub pęknięty plastikowy wężyk powrotu paliwa. Wstaw zdjęcie na zapalonym silniku wtedy wszystko widać.
Przelew z common raila.
Witam ! jeżeli jeszcze ktoś ma problem z odpalaniem chryslera to odpowiadam: najczęstszą przyczyną tego jest spadek ciśnienia na szynie (common rail ) zasilającej. - nie ma co podpinać pod komputer bo to nic nie da - u mnie komputer nic nie pokazywał. W wypadku zbyt niskiego ciśnienia komputer nie otworzy wtrysków i samochód nie odpali . Jest to wynikiem...
A kompresja? Też jest potrzebna, bez niej te 3 rzeczy na nic się zdadzą :D Wypnij pod maską wężyk od paliwa włóż do jakiejś butelki i włącz zapłon. Tylko zabezpiecz odpowiednio by wężyk nie wypadł i nie zalał wszystkiego dookoła. Zobaczysz czy paliwo jest podawane na listwę wtryskową. Rozrząd kiedy był robiony? Normalnie kręci czy coś budzi zastrzeżenia?
Kosa odpaliła i pokosiłem troszkę, potem kosa zgasła i nie mogę jej odpalić. Paliwo jest? Jak świeca wygląda i czy jest iskra?
wywala błędy a w wężyku doprowadzającym paliwo jest powietrze, kierowca raczył poinformowac że auto ma rezerwe i jest -22 stopnie a wczoraj rano musiał odpalac auto z przewodów bo padł akumulator.
Ta oś nie będzie już skrętna, więc jeśli założę felgi odwrotnie, to nie będzie to miało wpływu na skręt. Aktualnie chcę odpalić silnik, ale nie wiem, gdzie podłączyć paliwo z pompy, bo podłączając do niebieskiej rurki, która biegnie pod samochodem, samochód nie odpala. Jeśli podłączę do drugiej takiej samej rurki, to wywala paliwo przez ten zbiorniczek,...
Mianowicie mam wężyk doprowadzający paliwo do wtrysków i strasznie puchnie od ciśnienia 3,5Bar. Jest na to rada. Raz pękł = pożar silnika.
Oczami kanał impulsowy wygląda na sprawmy, choć to kawał gumy i nigdy nic nie wiadomo. Dźwigienka iglicy jest ustawiona równo z płaszczyzną gaźnika. Uważam , że w zbiorniku paliwa nie powinno być ciśnienia. Mocno się temu przyjrzałem .Pompując pompką paliwo słychać zasysanie powietrza, pompka nie jest całkowicie wypełniona paliwem. Powietrze z paliwem...
Wężyki przelewowe do wymiany, przelew tam zwraca paliwo właśnie w stronę zasysająca.
Bak jest plastikowy to raczej rdzy nie powinno być, w korku dziura nie jest zatkana, filtra paliwa nie ma, chyba że coś w rodzaju smoka w baku, dzisiaj wyleje paliwo i dokładnie sprawdzić bak, jak ściągałem gaźnik to z wężyka paliwo kapało a nie lało się. Dzięki Ci za pomoc. Już prawie zamówiłem nowy gaźnik ale jeszcze sprawdze ten bak, pozdrawiam Dodano...
Skoro pompka zaciąga powietrze, oznacza to nieszczelność w układzie paliwowym. Sprawdź czy wężyk paliwa nie jest pęknięty. Powietrze może być zaciągane poprzez uszczelki gaźnika. Poza tym w gaźniku który jest przystosowany pod primera, prócz zaworka dyszy głównej układ biegu jałowego powinien posiadać dodatkowy zaworek zwrotny który nie pozwala na zaciąganie...
Witam Muszę długo kręcić rozrusznikiem by zaciągnął paliwo. Gdy podłącze na krótko z kanistra odpala od "strzała". Proszę o informację na którym wężyku przy filtrze paliwa zamontować zawór zwrotny by nie cofało się paliwo?. Na wężyku doprowadzającym paliwo do filtra, czy na powrotnym?. http://obrazki.elektroda.pl/7355344900_1...
Zdejmij wężyk zasilanie paliwem silnika. Włacz pompkę chwila i wypompowany bak.
Paliwo po drodze coś może rozpuszczać i to coś osadza się w dyszach. Może uszczelka w kraniku się rozłazi, może wężyk nie odporny na paliwo.
Kranik uszkodzony i do wymiany. Podczas pracy silnika ( przy sprawnym kraniku oraz poprawnie założonych wężykach ) paliwo powinno wypływać tylko z jednego wężyka. W przypadku, gdy silnik jest wyłączony paliwo nie powinno wypływać z kranika. Jak już wspomniano wyżej, kranik tego typu sterowany jest podciśnieniem z silnika (możesz sprawdzić wytwarzając...
Jeśli zbiornik jest mokry to koniecznie zmień tę uszczelkę na nową oraz wężyki paliwa. Sprawdź czy sam zbiornik paliwa nie ma uszkodzeń w okolicy tej uszczelki (wyszczerbienia itp.). Sprawdź dokładnie stan odpowietrznika czy jest drożny. Sprawdź jeszcze jak jest ułożony filtr paliwa w zbiorniku, ważne by był cały zanurzony w paliwie i nie zaciągał...
Witam Po zimie odpaliłem kosę DEMON zacząłem kosić i po chwili całe spodnie miałem w paliwie. Okazało się że ze zbiornika wylewa się paliwo przez gumkę gdzie przechodzą wężyki do zbiornika. W zbiorniku paliwo burzy się jakby się gotowało. ściągnąłem wężyki i dmuchnąłem w nie pompką myślałem że coś podeszło pod filtr, dmuchnąłem też w króćce w gaźniku...
Witam , gdy zgaszę auto , po chwili zaczynają się wydostawać bąbelki powietrza wychodzące z filtra paliwa , po 10 minutach wężyk jest pusty , paliwo cofa się do zbiornika .Powymieniałem węże , opaski , filtr paliwa i oringi na zaworku , nie mam pojęcia i sił już do tego .A po przejechaniu 20 - 30 km auto gaśnie z zapowietrzoną pompą :cry: , filtr jest...
Nie pamiętam już dokładnie ja kto było u mnie w 2.2 dCi, bo już dawno nie mam tego samochodu, ale kojarzę że był chyba podpięty do tego wężyk odprowadzający rozlane paliwo bezpośrednio na osłonę silnika. I chyba od góry listwy też powinna być osłona żeby paliwo z uszkodzonego przewodu nie lało się po całym silniku, przynajmniej w 2.2 tak było. Dodano...
Wężyk paliwowy chyba jest jakiś zamiennik, a tu powinien być taki odpowietrznik. Bez tego paliwo będzie się wylewało z baku.
Witam Dokręć odwadniacz pod filtrem paliwa . Obejrzyj wężyki na króćcach filtra paliwa, daj nowe zaciski . Pzdr
Sprawdzałem i paliwo leje się jak ściągłem wężyk Dodano po 1 Sprawdzałem i gdy ściągłem wężyk to paliwo leje się
A jak zaciągniesz paliwo z wężyka od podciśnienia to leci paliwo?
Nie trzyma zawór w gaźniku (pływak nie zamyka paliwa) oraz raczej uszkodzony zawór w baku (po zdjęciu obydwu wężyków paliwo samo nie powinno wypływać)
Ta rurka przechodzi przez zbiornik i ma ujście przy zamknięciu wlewu paliwa. Jej zadaniem jest odprowadzanie wody, która w czasie deszczu lub mycia może się zbierać wokół korka i mogłaby się wlać do zbiornika po otwarciu wlewu. Oryginalnie jest lutowana mosiądzem. Możesz próbować uszczelnić jakąś paliwo-odporną masą uszczelniającą, np. REINZOSIL. Miękki...
Chciałem się zapytać czy po nocy w wężykach przelewowych miedzy wtryskami powinno znajdować się paliwo?
Zobacz na pierwszy obrazek. Korekta wtrysku i MAP.Za dużo paliwa za mało powietrza i to na wolnych. Albo chodzi na dwóch paliwach albo EGR jest otwarty. Jak jest reg na listwie może przepuszczać wężykiem podciśnienia paliwo.
Jeśli od zbiornika idą dwa wężyki do gaźnika to jeden z nich odpowiada za paliwo a drugi za podciśnieniowe otwarcie zaworu paliwa w zbiorniku. Przez zimę paliwo odparowało z gaźnika i teraz trzeba się nieźle nakopać ( nakręcić) żeby go zalać. Zrób tak ściągnij ten wężyk który odpowiada za podciśnienie z zaworu przy zbiorniku załóż w to miejsce kawałek...
Witam wszystkich mam problem ze skuterem ostatnio przyjechałem nim około 50 km i coś się stało bo gaśnie mi po dodaniu gazu gaznik wyczyściłem wymieniłem wężyk paliwa sprawdziłem drożność podciśnienia i gazniku i w wężyku paliwo po leci po podaniu podciśnienia skuter właściwie pali bez problemu od pierwszego kopniecia i na wolnych działa prawidłowo...
Kolego wyciągnij logiczne wnioski z tego co napisałeś: Iskra jest. Za to problem jest z paliwem. Jak naleje paliwa wężyk przed pompką i filtr to malczan zapali i podziała z 30 sekund. Filtr jest pusty. Paliwo pewnie pod wpływem upałów wyparowało bo go dużo tez nie było, może ze 4-5 litrów. Po prostu pompa nie podaje, nie zasysa paliwa z baku, z powodu...
Pojemność 70 i zawór sterowany pod ciśnieniem 4 wyjścia na wężyki. Zalałem paliwo e 10 na cpn dojechałem wypiłem kapucino to może 10 min stał i już nie odpalił wybacz lecz nie mam pojęcia zbytnio opisu gdy dziś wężyk odpięty został i ten zawór nie podaje zbytnio paliwa jakieś krople po dłuższym kreceniu wydała a jak bezpośrednio do świecy i załapie
W astrze 1.7 cdti niema pompy paliwa w zbiorniku, można wężykiem zasilić paliwem po zdjęciu z pokrywy filtru paliwa. Ja stosuję do wężyka przekrojony stary filtr paliwa typu 126P, do którego nalewam olej napędowy i przywiązany do maski przedniej. Powodzenia!
z przelewu może nie działać poprawnie, zdejmij wężyk przy piecu i włącz go albo programem uruchom pompke paliwa,z wężyka powinno zacząć kapać paliwo, jak sie nie pokaże to wiadomo o co chodzi
Do sprawdzenia wężyki paliwa czy nie ma pęknięć i czy szczelne, oraz filtr paliwa/ssawka w zbiorniku paliwa.
Nie wiem czy Davvvvi idziesz w dobrą stronę. Ja miałem spore problemy z lewym powietrzem w gaźniku. Podciśnienie zasysało powietrze na połączeniu wężyk paliwa gaźnik. Każda dawka lewego powietrza szła w wężyk i cofała paliwo a na postoju silnik się zalewał po sam wydech, aż ciurkiem leciało gdy zapomniałem zamknąć kranik. Objawy były takie: gdy już...
Też ostatnio miałem problem z odpaleniem mojej kosy NAC. Problemem był pęknięty wężyk doprowadzający paliwo ze zbiornika do gażnika. Też była iskra i też świeca pozornie wyglądała na mokrą. Drugie co mi natruło życia przy odpalaniu tej kosy to mokry, zaolejony filtr powietrza (gąbka), który znacznie utrudniał przepływ powietrza. Swoja drogą nie wiem...
Na takiej samej zasadzie jak wyciągasz wino z balona wężykiem albo paliwo ze zbiornika. Jak nie ma napowietrzania zbiornika to w momencie przelewania tworzy się lewar który wysysa wodę z instalacji. Nie całą oczywiście ale na tyle dużo żeby skutecznie zapowietrzyć układ. Poszukaj na forach- wielu przerabiało ten problem
.roche przestawiłem wężyk, ale nic nie dało, po sprawdzałem. Jak się wypnie wężyk przed lub za filtrem, to przeleje się trochę paliwa, ale nie wiele. Potem dzieje się to samo, brak paliwa w filtrze, przepisanie wężyka i tak kilka razy podczas jazdy.
Sprawdź wężyk paliwa w zbiorniku.
No ale wymieniłeś filtry i zepsula się pompka paliwa ? To musiałby być nieprawdopodobny przypadek . Jeżeli chcesz sprawdzić pompę paliwa w baku to odepnij wężyk dolotowy do filtra , wsadz do butelki i przękręć kluczyk . Jak będzie się lało paliwo to przyczyna jak wyżej napisałem
paliwo wężyk wężyk powrót paliwo wymiana wężyk paliwo
spalać świeca żarowy wyczyścić zmywarka candy iskrownik kuchenka działać
check engine ozonator powietrza
Kranzle 1200 STS - Spadek ciśnienia w myjce Jak zresetować centralę alarmową Satel VERSA 15?