Żółte łapki trzeba wysunąć ale uwaga...wtryski piezoelektryki nie lubieją być odpalane bez przelewów.
Witam. Jeśli cieknie podczas pracy silnika to pompa tłoczy paliwo przez filtr paliwa może być skorodowany na obejmie lub pęknięty plastikowy wężyk powrotu paliwa. Wstaw zdjęcie na zapalonym silniku wtedy wszystko widać.
pompka paliwa napędzana ciśnieniem ze skrzyni korbowej, I dlatego nie ma wężyka powrotnego. Zawór z pływakiem w gaźniku był silniejszy od ciśnienia dopływu paliwa. Wszystkie pompy paliwa napędzane mechanicznie mają wężyk powrotu.
Witam. Mam podobny problem. Miałem uszkodzony wtryskiwacz na cylindrze 3. Kupiłem drugi po regeneracji. Po zamontowaniu samochód odżył i pracuje normalnie. Ale po wciśnięciu gazu spada wężyk powrotu paliwa właśnie na cyl. 3. Zamieniłem wtryski kolejnością i dalej wysadza powrót na 3. cyl. Kupiłem w Intercars nowy zestaw wężyków powrotu i nowe spinki...
Zatkałeś wężyk powrotu żeby paliwo nie spłynęło do zbiornika?
Postaram się zorganizować manometr i zmierzyć ciśnienie paliwa. Po odkręceniu wężyka powrotu paliwo leci bez żadnego problemu. Czy to możliwe żeby zakupiona nowa pompka dawała za wysokie ciśnienie i przez to nie działał prawidłowo wtryskiwacz? Pompa to http://www.bear.kielce.pl/sklep/?p=produ...
Na 4. zdjęciu widać typowy silnik od palników i podejrzewam że to z kodem kreskowym to pompa. Ja się z takimi nie spotkałem, moje były kwadratowe, miały na sobie elektrozawór i porty pomiarowe, ale były to palniki do lakierni przemysłowych. U ciebie wygląda jakby była jakaś przekładnia pod tym deklem. Jak masz problem z obiegiem paliwa, to bym tam zajrzał....
Jeden wężyk to zasilanie w paliwo a drugi, powrót do zbiornika lub jest to wężyk impulsowy połączony z karterem silnika. Możesz dać zdjęcie? Można jedynie sprawdzić membrany, wyczyścić i ewentualnie zrobić pomiar szczelności gaźnika.
To ściągnij chociaż wężyk powrotu paliwa, podstaw jakieś naczynie (butelkę) i zobacz czy leci paliwo z regulatora ciśnienie, na korpusie monowtrysku są strzałki, które to zasilanie, a które powrót
Zdejmij wężyk powrotu paliwa z urządzenia wtryskowego i sprawdź czy po załączeniu zapłonu paliwo wraca do zbiornika.
z pompowtryskami ma elektryczną pompę w baku? Ja mam silnik BKC i robię to tak że po zdjęciu wężyków paliwa z filtra paliwa w stronę silnika te co idą do pompy vacum, natomiast na filtrze paliwa zakładam na te wolne miejsca wężyk paliwowy, czyli paliwo wraca z powrotem do zbiornika paliwa. Silnik zasilam z butelki z paliwem, wężykami podaję na pompę...
Carrot już Ci napisał jaka jest przyczyna, a ja Ci napisałem jak sie upewnić czyli odłączyć wężyk z powrotu i wtedy zmierzyć ciśnienie na listwie. Oczywiście poleci z niego paliwo więc włóż go do np. butelki na czas pomiarów.
U mnie jest ten problem, że paliwo nie dociera do wtryskiwaczy. Pompa podaje paliwo na powrót do filtra. Na wężyk którym pompa pobiera paliwo, założyłem butelkę z ropą. Z drugiej strony dmuchnąłem sprężarką. Silnik zapalił i pracował tak jak trzeba dopóki podawałem w ten sposób paliwo.
Cześć, Posiadam Skodę Fabię 2 1,6 TDI i chciałem przepłukać układ paliwowy za pomocą Tec2000, jednak mam problem z podłączeniem zestawu. Otóż, jeżeli dobrze rozumiem, muszę jeden wężyk podłączyć do zasilania, a drugi do powrotu. Powrót w układzie common rail jest bezpośrednio do zbiornika paliwa, więc musiałbym znaleźć ten wężyk i podpiąć powrót do...
Ciśnienie paliwa najprościej (bez manometru z trójnikiem) można sprawdzić ściągając wąż powrotu paliwa z korpusu monowtrysku, trzeba dać kawałek innego wężyka i butelkę, jak paliwo leci z powrotu, to ciśnienie jest ok
ale temp. aż tak nie wpływa na spalanie! może masz pęknięty wężyk tzw. powrotu! i paliwo zamiast wracac do baku jeci na glebe!
tak jak pisałem sprawdz wężyki doprowadzające paliwo i powroty może jest nieszczelność i paliwo się cofa
Witam kolegów Mam problem z 2 manami usterka podobna auto nagle przestało odpalać na ryz z dnia na dzień. Wygląda na to że układ się zapowietrza wystarczy podpompować pompką ręczną i autko odpala. Jak jest pod sam korek zatankowany to jest ok jak zejdzie poniżej max paliwa w baku nie odpala. Dziś rozebrałem smoka w baku i byłem pewien że smok (powrót)...
Ściągnij wężyk powrotny na wtrysku i sprawdź czy wraca paliwo do baku. Tak naprawdę po uruchomieniu pompy paliwowej na powrocie powinno być min. 0,5L w ciągu 30 sek
Ja to robię tak: zdejmuję wężyk powrotu paliwa z plastikowego trójnika na filtrze i dmucham w niego sprężonym powietrzem tak długo, aż z trójnika zacznie wyciekać paliwo, trzeba rozważnie obchodzić się z pistoletem, żeby nie rozerwało zbiornika
założyłem linkę niby jest ok ale nie mogę sprawdzić ponieważ wężyk powrotu paliwa jest przekręcony i leci paliwo, zamówiłem już wiec dam odpowiedz jak będę mógł wyjechać ,,, a teraz znikły mi kierunkowskazy ,awaryjne działają i jak alarm się włączy tez działają ,a mi ręce opadają
Partner 351XT https://obrazki.elektroda.pl/7317911500_... https://obrazki.elektroda.pl/1594306200_... https://obrazki.elektroda.pl/2562302400_... Primer jest zawsze na powrocie, zawsze "wysysa" paliwo z gaźnika.
WITAM posiadam Voyagera 2.5 CRD z 2001 roku mam problem z odpalaniem na mrozie :( sprawdziłem tak jak ktoś już wcześniej pisał czy na świece idzie prąd z przekaźnika okazało się że TAK sprawdzałem również tak jak ktoś wspomniał o listwie czy po ściągnięciu wężyka powrotu paliwa leci z króćca paliwo NIE nie leci leci tylko z wężyka wykręciłem też świece...
Sprawdź czy sie paliwo nie cofa. Ja miałem przetary wężyk od powrotu i czasami jak postał to musiałem krecic z 20 sekund zanim załapał. A pożniej to juz zapalał od strzału.
To nie masz sterowania wtryskami. Brak paliwa w cylindrach. Wykręć świece i zobacz. Pompa paliwa daje paliwo ponieważ na powrocie odkręciłem wężyk więc paliwo w listwie jest. Nawet chociaż jakby nie było to resztkami by się chociaż zadławił i próbował zapalić. A on ani drgnie tylko kręci rozrusznikiem. P.s. co mam sprawdzić jak odkręce swiece
Pompa jest załączana przez przekaźnik pompy paliwa. Styk roboczy jest zasilany osobnym bezpiecznikiem niż cewka tego przekaźnika. Brak zasilania cewki powodowałby więcej błędów min przepływomierz, elektrozawór turbiny oraz EGR. Sterowanie przekaźnika jest realizowane w masie przez ECU. Paliwo ma być w obu komorach zbiornika. pompka jest z prawej strony...
Paliwo z bąbelkami idzie do baku ale na krótszy wężyków czyli powrót. Węże założone poprawnie. Teraz pytanie z baku (obserwacja przy samym gaźniku i na pompce) jak z bombelkami to wężyków dziurawy na zasysaniu na 99% w przejściu gumowym z baku. Jak tam nie ma bombelkow a dopiero na powrocie to uszkodzonych gaźnik. Pytanie rozbierałeś go. Często występuje...
2 bary to za mało, na próbę zaciśnij kombinerkami wężyk powrotu paliwa przy pracującym silniku i z podłączonym manometrem, jeśli nie będzie żadnej zmiany to pompa do wymiany, możesz odłączyć też ten wężyk, jeśli z regulatora nie leci paliwo, to masz pewność, że ciśnienie paliwa jest zbyt niskie Może to być spowodowane zużytą pompą, ale też może być...
Jednak to mogą być obsady. Załóż igelitowy wężyk na powrót i obserwój czy idą bańki z paliwem.
Sprawdzę parametry kablem. Tak z grubsza to błędów nie ma żadnych. Wydaje mi się że problemem z rozruchem jest to powietrze. Gdy Auto sie uda uruchomić to nieźle wali powietrzem na powrocie, tak z 1/3 przekroju wężyka to powietrze, 2/3 to paliwo. Skoro do samej tandempompki jest czysto, bez powietrza, pompa też podmieniona z drugiego auta to powietrze...
Przedmuchaj wszystkie śruby drążone, węże, kranik. załóż najwyżej wężyk igielitowy na powrót do baku i zobaczysz czy leci nim czyste paliwo bez powietrza lob włóż go w osobnym zbiorniczku do paliwa ładnie będzie widać.
Witam. Pacjent peugeot 407 2,0 hdi 16v RHR. Wyciek paliwa z przelewu. Wymienione oringi, wężyki, powrót do zbiornika drożny. Paliwo leci po krućcach przelewu(najsłabszy punkt) paliwo pojawia się na wyższych obrotach. Mial ktoś podobny problem z taka usterką. Pozdrawiam i prosze o pomoc Dodam ze przelewy sprawdzone. Wtryski na pewno ok. Silnik nie posiada...
Jeśli od zbiornika idą dwa wężyki do gaźnika to jeden z nich odpowiada za paliwo a drugi za podciśnieniowe otwarcie zaworu paliwa w zbiorniku. Przez zimę paliwo odparowało z gaźnika i teraz trzeba się nieźle nakopać ( nakręcić) żeby go zalać. Zrób tak ściągnij ten wężyk który odpowiada za podciśnienie z zaworu przy zbiorniku załóż w to miejsce kawałek...
Słuchajcie. Moja podkaszarka nie chciała odpalić. Rozebrałem gaźnik i wyczyściłem. Złożyłem i założyłem do kosy. Chciałem napompować paliwo i pusto. Same powietrze ciągnęło. Wyjąłem gaźnik i zauważyłem, że ciagnie paliwo krótkim wężem, to pewnie powrót. A długim wężem paliwo wraca. Po przechyleniu kosy odpala, bo krótki wężyk ma paliwo. Co zrobiłem...
witam...mam problem, zapowietrza mi się cały układ paliwowy, VW GOLF 3 GTD. Paliwo w wężyku powrotu ma bąble i po dotarciu do filtra, gdy zwiększę obroty, powietrze wraca do pompy. Wymieniłem filtr, węże itp.
Całkiem niedawno miałem podobnie z innym autem. Przyczyną okazał się zagięty wężyk powrotu paliwa, ale co ja się naszukałem?
Ja bym zaczął od prostego sprawdzenia zaworka nadmiarowego na listwie - przy tym przebiegu całiem mozliwe że puszcza i stąd te problemy. Ściągnij mały wężyk od powrotu paliwa z listwy wtryskowej (jest bez opaski zaciskowej) i zatkaj palcem króciec na listwie, niech ktoś zakręci rozrusznikiem. Nie powinno wydostawać się paliwo, jeśli leje to wymiana...
Niebieski dym to nie spalone paliwo. Powodem może być np. zapowietrzenie układu, lejący wtrysk, zły kąt wtrysku. Na początek wstaw prezrocysty odcinek wężyka na powrocie paliwa do zbiornika. Nie pamiętam, ale tam fabrycznie chyba jest. Porównaj ilość bąbli gdy pracuje normalnie i gdy kuleje. W zasadzie nie powinno ich być. Jeśli to nie powietrze sprawdż...
Witam też nie potrafię uruchomić swojego E220 2.2D 97r pompa lucas krótki kabel - objaw mam taki że nie podaje paliwa na wtryski podczas kręcenia rozrusznikiem, natomiast w wężykach nie ma powietrza i paliwo bez problemu płynie przez powrót do baku. Auto długo stało, czy te pompy się jakoś odpowietrza? Jak mogę zdiagnozować problem? Moogio jeśli możesz...
Jak zrozumiałem z pierwszego postu paliwo na wężyku przed listwą wtryskiwaczy jest, a na samej listwie i wężyku powrotu nie? Sprawdź regulator ciśnienia paliwa na listwie.
Witam ponownie dzisiaj wymieniłem filtr paliwa na nowy i oryginalny również rozbierałem koszyk paliwa w zbiorniku. Po sprawdzeniu i zmontowaniu objaw jest ten sam, czyli pęcherze powietrza w przewodach paliwowych od zbiornika paliwa, oraz w przewodach powrotnych od pompy do filtra paliwa. Również testowałem jaka ilość paliwa wraca z listwy powrotnej...
Witam kolegów oraz proszę o pomoc. Clio 1,4 rok 1999, nierówna praca silnika na wolnych obrotach, jak dotąd wymieniłem podciśnieniowy regulator paliwa - na listwie wtryskowej, pompę paliwowa. Powodem wymiany było podejrzenie straty ciśnienia paliwa - po zaciśnięciu wężyka powrotu paliwa praca silnika wraca do normy oraz przepustnica zmienia położenie...
Ok, a jakieś inne propozycje? co może być przyczyną? Dodano po 20 W obu wężykach jest paliwo jak się zaciągnąłem, ale to jest wyjście i powrót.. po włączeniu zapłonu paliwo z pompy nie leci, czyli nie pobiera go z baku? w baku paliwo jest pomiędzy dwoma czerwonymi kreskami ( w połowie rezerwy) to może być powód? dolałem 2l paliwa i nic. Dolać więcej?
Rurki na wtryskach były luzowane i paliwo przez nie leci i dalej nic, tylko jest dziwna sytuacja, mianowicie po ściągnięciu wężyka z powrotu z wtrysku nie leje się paliwo a chyba raczej powinno. Myślałem, że może coś wtrysk sterujący ma coś z tym wspólnego? Dodano po 11 Jesteśmy na takim etapie że ojciec zamienił dwie wtyczki, tą co idzie do zaworku...
Witam. Z powrotu leje się paliwo mocno wężyki ok układ zasilania sprawdzony oprócz pompek i wtrysków. Tak mam silnik z LDA i trochę czytałem o tym wiem gdzie jest oglądałem membranę nie jest przerwana. Co jeszcze można sprawdzić w tym układzie?
pytanko mam chlapąć troche paliwa tam gdzie dochodzi paliwo wężykiem pod maską i jest tam powrót czy chodzi o coś innego Nie, potraktuj to dosłownie, wlej kilka ml paliwa wprost w przepustnicę (otwórz przepustnicę i wlej).
Układ czysty.W lipcu wymieniony filtr paliwa i pompa(używka). Po wymianie auto jeździło na benzynie.Jedynie przy odpalaniu trzeba było dłużej kręcić rozrusznikiem. W poniedziałek zacisnę wężyk powrotu paliwa. Czy ma ktoś schemat obiegu paliwa w silniku Z16SE ?
Prawidłowo jest wtedy, gdy pompka zasysa paliwo, przez gaźnik, i podaje je na powrót do zbiornika. Generalnie, wąż ssący pompki na krótszy króciec, przewód zwrotny, na dłuższy. Jeżeli nie poradzisz sobie to daj zdjęcie gaźnika. Wężyki kupisz w każdym serwisie.
Sprawdź wężyki powrotu paliwa z wtryskiwaczy, jeżeli są wilgotne to je wymień. Powinno pomóc. Jeżeli ich wymiana nie pomoże to doraźnym rozwiązaniem jest zwiększenie dawki rozruchowej.
Pompę sprawdzisz tylko w jeden sposób - zdejmujesz wężyk powrotu (ten na zdjęciu u dołu), wkładasz do butelki i włączasz zapłon. Z wężyka powinno cieknąć paliwo. Jeżeli nie cieknie to możesz mieć np. mało wydajną pompkę, uszkodzony regulator ciśnienia lub pospolity brak zasilania.
Pomiar drogą elektroniczną prędkość obrotowa wydatek pompy , ew.pomiar różnicy paliwo pobierane i powrót do zbiornika.
Panowie ! Tylko użytkownik ociz napisał coś konkretnego i na temat. Dziękuję. Proszę, nie wdawajcie się "przepychanki", nie zaniżajcie poziomu forum, piszmy na temat. Dodane 3.09.2012. Problem z całkowitym i nieprzerwanym zanurzeniem pompy paliwa (przy stanie poniżej 12l w baku) rozwiązałem poprzez włożenie wężyka powrotu paliwa bezpośrednio do koszyka...
Regulator Ciśnienia sprawdzają na warsztacie podłączają manometr i sprawdzają. Jest inny domowy sposób ale jest nieprofesjonalny i może poskutkować uszkodzeniem wężyka paliwa. Zgniata sie wężyk powrotu paliwa z wtrysku kombinerkami jeżeli auto zacznie poprawnie pracować to jest uwalony regulator. Ale nie polecam tego robić.
Miałem przypadek że przewód taki krótki w zbiorniku przy pompce paliwowej pęka i paliwo z powrotem wycieka do zbiornika. Jest to wężyk dlugości kilku centymetrów!
ze zbiornika wychodzi tylko jeden wężyk, ten przez pompkę ręczną, powrotu nie ma. Przy gaźniku jest co prawda drugi wężyk ale do niczego nie podpięty, paliwo z niego nie leci ani nie wyczuwam żadnego podciśnienia ( wydaje się jakby był bezużyteczny, ale tak było jak ją kupiłem). Filtr paliwa ten który jest w zbiorniku na razie wyjąłem dla próby ale...
Przelew. Jeżeli paliwo spada to nie masz go na powrocie. Resztę mierzysz i sprawdzasz. Sprawdzenie czy pompka trzymać to chwila. Wystarczy wężyk i usta....... Powrót w tym silniku jest przez wtryski, a ty na pompie odkrecasz....
Do sprawdzenia: rozrząd, kompresja, drożność katalizatora (o ile jeszcze jest) i luzy reluktora w aparacie zapłonowym. Jak nie masz czym zmierzyć ciśnienia paliwa, to możesz na próbę zdjąć wężyk powrotu z korpusu monowtrysku i zobaczyć czy leci z niego paliwo, nie do końca miarodajne, ale zawsze
Tzn tak: Jak ściągnąłem wężyk od dopływu do paliwo dochodziło a jak powrót i kreciłem to równiez z tego wyjscia sikało paliwkiem. Paliwo raczej do cylindrów dochodzi bo czesto sprawdzałem świece i czasami były mokre a czasami nie i w zasadzie niewiem czemu tak bo powinły byc zawsze suche a na to wygląda ze cos jest nie tak.
To podłącz woltomierz pod sterowanie i zobacz czy zmiany kąta pokrywają się z napięciem sterowania. Sprawdzę Sprawdź czy z pompy idzie paliwo na powrót. W sensie wężykiem powrotnym do baku? To idzie. Widziałem to dobrze podczas czyszczenia preparatem do czyszczenia układów paliwowych.. Jak na zdjęciu : https://obrazki.elektroda.pl/6954014700_...
Zasilanie-czarny Powrót-niebieski.Zacznij od wymiany wężyków przelewowych na wtryskiwaczach.Pytanie czy przy otwieraniu korka od zbiornika syczy?
Witam. Mam taki problem od dość dawna. Czasem gdy jadę to samochód staje (nie dostaje chyba paliwa) kiedyś odkryliśmy że wystarczy wyłożyć i włożyć z powrotem wężyk który jest przed pompką paliwa, (dostarcza pompce paliwo). Potem odpalam i pomału wraca do normalnego stanu. pompka była wymienia. Czasem jest to wkurzające, gdy na środku drogi czy przed...
Najprawdopodobniej masz zapowietrzony układu zasilania paliwem. Spróbuj go odpowietrzyć. Wykręć wężyk doprowadzajcąy paliwo i spuszczaj tak po 1/2 litra (wężyk musi być zanurzony żeby nie ciągło powietrza i tak parę razy potem podłącz wężyk do pompy i załącz z powrotem.
Pomiar ciśnienia na pompie tandem plus przezroczysty wężyk od pompy tandem do filtra na powrocie i zasilaniu. Ciśnienia na pompie tandem min 2 bary powinno rosnąć do 6-8 przy przyttzymaniu na 2200 rpm . A paliwo w wężykach bez bąbli powietrza.
Najpierw sprawdź czy wtryski nie leją. Do tego sprawdź czy pompa wody daje obieg... z opisu powiedziałbym że tak ale warto sprawdzić. No i oczywiście kompresja. Czy coś było przy aucie robione? W jakim stanie są wężyki powrotów od wtryskiwaczy? Jesteś pewny że nie ucieka Ci paliwo bokiem?
Witam ,,nabyłem pontiaca trans sport i zobaczyłem że wężyk powrotu paliwa jest skręcony i pęknięty ,ktoś go z kręcił wraz ze śrubą i pękł , nie wiem jak go wymienić bo metalowy wężyk łączy się dalej z plastikowym nie wiem jak do tego mam się zabrać ,z góry dziękuję za podpowiedz
Odpowietrznik zazwyczaj jest w korku. Buzowanie w zbiorniku na obrotach jest dość normalne, mam pompę z silnikiem jak w kosach Demon tylko z całkiem przezroczystym zbiornikiem paliwa, na pełnych obrotach z wężyka powrotu idzie taki strumień, że bełta w całym zbiorniku aż idą bąble. Jednak ciśnienia raczej tam nie powinno być, może po prostu masz gdzieś...
Witam.Potrzebuję podpowiedzi jakie powinno być ciśnienie oleju szyny rail aby sterownik puścił napięcia na wtryski.U mnie jest 1.5 Mpa przy rozruchu.Nie wiem czy nie za mało.Generalnie auto nie odpala.Brak błędów.Na plaku łapie.Instalacja silnika sprawdzona.A może ktoś od razu podpowie jak z ciśnieniem paliwa.Po zdjęciu wężyka z powrotu (z tyłu głowicy)lekko...
Sprawdź regulator ciśnienia paliwa. Odłącz wężyk podciśnieniowy i sprawdź czy nie leci tamtędy paliwo(nie powinno). Później sprawdź czy po zagnieceniu powrotu czy coś się poprawi
Na początek zasil pompę wtryskową z oddzielnego baniaczka zawieszonego trochę wyżej nad silnikiem i zobacz jak zachowuje się auto podczas jazdy (najlepiej zawiesić na szybie bocznej plus dłuższe wężyki). Pamiętaj o odłączeniu powrotu od pompy i ten przewód łączysz z wychodzącym z filtra (paliwo będzie krążyć "na ślepo" w obiegu zamkniętym). Powrót z...
Koledzy mam pytanie jaki może być powód cofania się paliwa do baku wymieniłem całą pompkę ręczną łącznie z tymi zaworkami. Podczas pompowania paliwo wylewa się przez przelew pompka robi się twarda, lecz chwile po zakręceniu pompki widocznie przez przelew złapie powietrze i z powrotem paliwo wraca do baku. Czy jest jakiś zawór odpowiedzialny za to by...
naprawde tu nie wygląda na nic innego jak cofające sie paliwo. Masz teraz przezroczyste węze to widac czy po postoju paliwo ciągle jest w wężach. Możesz jeszcze zastosowac zaworek zwrotny przed pompą wysokiego ciśnienia, Więcej można by zbaczyć jakby zmierzyć jak narasta ciśnienie podczas rozruchu. czy napewno jest to wina braku ciśnienia paliwa. Jeszcze...
a masza ten wężyk od powrotów z tyłu gaźnika??Jak powrót wypadnie to wtedy pali jak głupi i śmierdzi paliwem.....
Skoro twierdzisz ze palił zawsze od ręki to zrób test. Podaj paliwo z butelki i zobacz co się dzieje. Ściągasz wężyki z filtra paliwa te dwa co idą do pompy vakum i umieszczasz w butelce z paliwem. Na miejsce zdjęcia przewodów z filtrze paliwa zakładasz wężyk łączący wylot z filtra i powrót -bo pompa paliwa będzie podawać podczas pracy paliwo ,gdzieś...
Pompa pracuje cały czas, ciśnienie jest regulowane przez zaworek ciśnieniowy przy pompie - przy za wysokim ciśnieniu wylewa paliwo z powrotem do zbiornika. Wyciągnij pompę i obejrzyj dokładnie - karbowane wężyki lubią się przecierać.
Powiem tak, wymieniałem wszystkie uszczelki. Tylko w komorze w podciśnienia, gdzie lata ten plastikowy element. Sama bieżnia tego była mocno zjechana. Czy można to wiązać z układem paliwowym? Czy te dwie komory są od siebie zależne? Powiem tak, nie brałem tego pod uwagę, ponieważ ja nie zrobiłem nic przy samym Vacum, a już zaczął źle odpalać. Czyli...
przy powrocie nie napełnia się cała tylko poniżej połowy. To cenna wskazówka. Jeżeli primer zasysa paliwo z powietrzem (widoczne w wężyku między gaźnikiem a primerem) to może być oznaka kilku problemów. Gaźnik ma nieszczelność na korpusie (np. uszczelce), albo zasysa lewe powietrze przez pęknięty wężyk paliwowy (od filtra w zbiorniku paliwa). Może...
Jak podawałeś paliwo z butelki- wlewałeś do obudowy filtra? Musisz zrobić tak jakby butelka była zbiornikiem paliwa tzn. podać jednym wężykiem z butelki na filtr paliwa (lub prosto na pompę wtryskową, ale przez jakiś filterek na przewodzie) i drugi wężyk jako powrót z pompy do butelki. Podpompować, odpowietrzyć i dopiero wtedy testować.
Witam. Na teraz jest tak: był gość z texą, bo myślałem że znajdzie coś więcej niż ja, ale okazało się że nic nie pomieszałem i w kablach jest wszystko ok. To znaczy że chyba trzeba szukać problemu w paliwie i po wymianie fitra i gruntownym czyszczeniu jego obudowy dalej nic. W obudowie filtra na wężyku od powrotu paliwa do zbiornika był zaworek, okazuje...
Witam wszystkich na forum Na wstępie proszę o nie udzielanie odpowiedzi w stylu "nie masz pojęcia oddaj samochód do warsztatu". Auto stoi już w trzecim warsztacie i nic z tego nie wynika poza generacją kosztów. A jeżeli już ktoś koniecznie chce udzielić takiej odpowiedzi to niech poda dane warsztatu który ma pojęcie o układzie wtryskowym boscha CR w...
W 1992 roku w Transicie podczas jazdy wytrąciła się parafina w paliwie. Wróciłem do domu 50 km na bańce 5 l z ropą w kabinie- wężyk na zasilenie pompy i drugi na powrót do bańki. Teraz to tylko wstawić wóz do ciepłego pomieszczenia- to już nie to żelazo co ongiś...
na powrocie jest zamocowany regulator i z niego do podciśnienia dostało się paliwo bo zdziwiło mnie paliwo w wężyku podciśnienia to wymiana regulatora powinna to wyjasnić
Z ciekawostek w astrze F do sterowania elektrozaworem na dole pompy od przestawiacza kąta wtrysku wykorzystywany jest sygnał z alternatora, ten sam co do obrotomierza (z doświadczenia wiem, że lubi się przetrzeć, a w wersji bez obrotomierza nie zobaczymy tego)( nie wiem czy brak tego sygnału szkodzi przy rozruchu, czy podczas normalnej pracy). Oprócz...
Szkoda że już mi nie odpisujecie. Podpiąłem auto pod kompa. Jednak sonda działa i to poprawnie. Czyli wszystko jest ok :( Czy tak już po prostu jest że on na mieście będzie mi palił najmniej 15l/100 ? I to minimalnie, przy najspokojniejszej jeździe, trochę szybciej to i 20 spali. Co jeszcze może być przyczyną ? Czytałem o jakichś wężykach powrotu paliwa,...
tzn. mechanik mi powiedział żebym odpiął wężyk od powrotu z pompy i w niego dmuchał sprężarką. robiłem tak aż wyciekło paliwo z pompy. zatkałem to i spróbowałem odpalić, zapalił ale po chwili zgasł noi dalej nie chce odpalić. A co to jest ten plak??
Witam. Od 2 miesięcy jestem właścicielem Kia Carnival II 2002 r 2,9 TDI. W trasie przy gawałtownym wciśnięciu pedału gazu zaświeciła mi na chwilę kontrolka "check engine", przy ok 100km/h. Pokazały się również wycieki paliwa, jak się okazało wężyki powrotu paliwa od wtryskiwaczy były luźne. Pojawił się również problem z uruchamianiem zimnego silnika....
Witam, miałem podobny w problem TOLEDO 2.0 16V z LPG. Jak się okazało byl pęknięty wężyk przy pompie paliwa w zbiorniku paliwa . Pompa zamiast podawać paliwo do drugiej pompy (koło tylniego koła) większość przelewała z powrotem do baku. Dopiero za którymś razem samochód odpalał. Po wymianie wężyka problem zniknął . Pozdro:)
Witam. Samochód vw Bora 1,9 TDI 110KM silnik AHF 1999rok. Powód usterki - cofające się paliwo , ciężko odpalić po dłuższym postoju. Wymieniony filtr paliwa, zawór zwrotny (podgrzewacz) na filtrze paliwa + oringi, wymienione zaciski na skręcane na filtrze , wymienione przewody od filtra do pompy wtryskowej. Po wpięciu do przewodu zasilanie z baku przezroczystego...
Może spróbować zamienić wezyki przy filtrze paliwa, wg schematu który znalazłem w internecie powinno być tak: 1:zasilanie z baku 2:powrót do baku 3:wyjście z filtra na zasilanie pompy tandemowej 4:powrót z pompy tandemowej 917551 U mnie paliwo zaczęło lecieć z wężyka nr 2 po przekreceniu zaplonu a wg schematu powinno lecieć z wężya nr 1. Czy lepiej...
Webasto mam wyjęte z samochodu, i podpiete na "stole" wężyk doprowadzający mam zanuzony w benzynie, a powrotem naciagam pliwo, słychać obydwie pompki, świece grzeją a paliwo nie idzie na piec tylko przechodzi do powrotu. Na pięć nie idzie ani kropla
Dzięki, zmylił mnie bezpiecznik i sam miernik którym go wcześniej badałem ;/ pod maską 7.5A, ale i tak nie wiem dlaczego się przepalił, przy okazji wyczyściłem EGR i wszystkie czujniki, oraz wymieniłem pęknięty wężyk od powrotu paliwa gdzie lekko kapała ropa, czasami dobrze zajrzeć do silnika :)
Czy jest możliew że za duże ciśnienie paliwa go przylewa??? Tak zwłaszcza na zimnym silniku w fazie rozgrzewania kiedy czasy wtrysku są dłuższe i zanim sonda lambda wejdzie w pętlę zamkniętą. Zanim wymienisz (wyregulujesz) regulator ciśnienia sprawdź przewód powrotny paliwa czy paliwo wraca do zbiornika. Odłącz powrót paliwa, nałóż kawałek wężyka i...
Właśnie będę to sprawdzał jutro (test na przelewanie). Tylko właśnie zagadkowe jest to, że miesiąc temu robiłem taki test - wszystkie były równiutko. A test robiłem przy okazji, bo uszkodzona była uszczelka pod wtryskiem. Niestety, przez genialną pokrywę Mercedesa, gdy paliwo uciekało przez ten wtrysk, chyba mogę tylko strzelać że z pół roku, nic nie...
Witam, troszkę odgrzeję temat bo wpadło mi do głowy, a może komuś się przyda. BW50 przy instalacji bez powrotu. Czy jest możliwość założenia trójnika przed listwą wtryskową. Przy odejściu na webasto dać śrubę regulacyjną od LPG i powrót do zbiornika zrobić dodatkowym wężykiem, lub wykorzystać przewód węglowego filtra par paliwa? Idzie on do zbiornika,...
Pompy nie usłyszysz bo w baku jej nie ma .Jest pompa wysokiego ciśnienia i ona zasysa paliwo .Czy masz dobrze wpiete te wężyki kolorami do filtra coś mi to nie pasuje .Miałem takie auto.Biały to odpływ do pompy.Czerwony to powrót do zbiornika.Zielony to dopływ ze zbiornika .Niebieski to powrót z nadmiaru wtryskiwaczy i pompy jest z boku filtra.Sprawdz...
Ale czy to możliwe że kolejna pompa jest zła? Wymieniłem pierwszą (faktycznie w środku był nalot rdzy) na używaną - objawy te same. Mechanik kazał wymienić nastawnik to wymieniłem - to samo, później mówi że coś z dołem pompy nie tak (tak jak Ty piszesz) więc wymienił pompę na inną i dalej to samo :( Dzisiaj odkręciłem powrót i sucho paliwo nie leci......
Ja bym się przyjrzał podciśnieniu. Zresztą jak jesteś taki obeznany w elektronice samochodowej to co ja ci mogę pomóc :) . Dodano po 2 Po drugie w tym silniku jest nagnminny problem z paliwem, zaciśnij powrót paliwa i zobacz czy problem ustanie, te 2 wężyki po stronie pasażera jeden z nich to powrót, ale cóż ja mogę takiemu macherowi pomóc.?
Na pierwszym zdjęciu masz doskonale widoczny REDUKTOR CIŚNIENIA PALIWA. Miękki przewód (wężyk) to nadmiar, skierowany z powrotem do zbiornika. Przy próbie uruchomienia powinno pokazać się tam paliwo, bo pompa wytwarza ciśnienie pow. tych 4 bar. Pytanie tylko czy działa i podaje właściwe ciśnienie. Dodano po 42 Ja wiem co jest. Musisz jeszcze drugą sondę...
Zmierz ile paliwa wraca z powrotu przelewu wtryskiwaczy (nominalnie silnik gorący 60 ml/min), ale 150 ml też nie tragedia. Jak będzie w normie, załóż przewód z menzurką na zawór nadmiaru ciśnienia ten na rurze Common Rail. Zdejmij wtykę z zaworu regulacji ciśnienia (na pompie wtryskowej). Jak zapali i zgaśnie, to jeszcze dwa razy spróbuj. Jak w ogóle...
To jest przelew z wtryskiwacza, z jednego wtrysku ma być zaślepiony, reszta w szereg połączona i do powrotu. Więc jak nie ma tam wężyka wolnego to tylko krótki wężyk zakładasz i zaślepiasz z drugiej strony kawałkiem gwoździa lub oszlifowanej śruby (żeby po gwincie paliwo nie ciekło) .
Jeśli na plaku odpala i wcześniej pracował ale ciężko palił, to rozrzad raczej nie ma tu nic do rzeczy. Jak napisał ktoś wyżej, jeśli czujnik ciśnienia paliwa na listwie nie zobaczy odpowiedniego ciśnienia to komputer nie zezwoli na prace wtryskiwaczy. W każdej listwie cr jest zawór, który ewentualny nadmiar ciśnienia upuszcza spowrotem do układu. Jeśli...
paliwo powrót wężyk paliwo paliwo wężyk
schemat kolorofon kanałowy freelander usterka spawarka garażowa
zalewanie ledów sterownik edc16c36
Jak wygląda uszkodzony telewizor po burzy? Moment dokręcania stopek wałka rozrządu 1.0 Ecotec benzyna