Żółte łapki trzeba wysunąć ale uwaga...wtryski piezoelektryki nie lubieją być odpalane bez przelewów.
Witam. Mam podobny problem. Miałem uszkodzony wtryskiwacz na cylindrze 3. Kupiłem drugi po regeneracji. Po zamontowaniu samochód odżył i pracuje normalnie. Ale po wciśnięciu gazu spada wężyk powrotu paliwa właśnie na cyl. 3. Zamieniłem wtryski kolejnością i dalej wysadza powrót na 3. cyl. Kupiłem w Intercars nowy zestaw wężyków powrotu i nowe spinki...
Przedmuchaj wszystkie śruby drążone, węże, kranik. załóż najwyżej wężyk igielitowy na powrót do baku i zobaczysz czy leci nim czyste paliwo bez powietrza lob włóż go w osobnym zbiorniczku do paliwa ładnie będzie widać.
To ściągnij chociaż wężyk powrotu paliwa, podstaw jakieś naczynie (butelkę) i zobacz czy leci paliwo z regulatora ciśnienie, na korpusie monowtrysku są strzałki, które to zasilanie, a które powrót
Witam kolegów Mam problem z 2 manami usterka podobna auto nagle przestało odpalać na ryz z dnia na dzień. Wygląda na to że układ się zapowietrza wystarczy podpompować pompką ręczną i autko odpala. Jak jest pod sam korek zatankowany to jest ok jak zejdzie poniżej max paliwa w baku nie odpala. Dziś rozebrałem smoka w baku i byłem pewien że smok (powrót)...
Jeden wężyk to zasilanie w paliwo a drugi, powrót do zbiornika lub jest to wężyk impulsowy połączony z karterem silnika. Możesz dać zdjęcie? Można jedynie sprawdzić membrany, wyczyścić i ewentualnie zrobić pomiar szczelności gaźnika.
z pompowtryskami ma elektryczną pompę w baku? Ja mam silnik BKC i robię to tak że po zdjęciu wężyków paliwa z filtra paliwa w stronę silnika te co idą do pompy vacum, natomiast na filtrze paliwa zakładam na te wolne miejsca wężyk paliwowy, czyli paliwo wraca z powrotem do zbiornika paliwa. Silnik zasilam z butelki z paliwem, wężykami podaję na pompę...
U mnie jest ten problem, że paliwo nie dociera do wtryskiwaczy. Pompa podaje paliwo na powrót do filtra. Na wężyk którym pompa pobiera paliwo, założyłem butelkę z ropą. Z drugiej strony dmuchnąłem sprężarką. Silnik zapalił i pracował tak jak trzeba dopóki podawałem w ten sposób paliwo.
Przelew. Jeżeli paliwo spada to nie masz go na powrocie. Resztę mierzysz i sprawdzasz. Sprawdzenie czy pompka trzymać to chwila. Wystarczy wężyk i usta....... Powrót w tym silniku jest przez wtryski, a ty na pompie odkrecasz....
Pompa w baku powinna dawać około 0.5 bara, jak zatkasz wężyk to wzrośnie do około 1 bara. Co do ginięcia ciśnienia na tandem pompie to w niej jest regulator. Na powrocie ma być 1 bar więc skoro na króćcu pomiarowym masz zbyt niskie ciśnienie, na drugiej pompie jest to samo to raczej oringi na pompowtryskiwaczach. Oleju czasem nie przybywa? Kanał który...
Skoro twierdzisz ze palił zawsze od ręki to zrób test. Podaj paliwo z butelki i zobacz co się dzieje. Ściągasz wężyki z filtra paliwa te dwa co idą do pompy vakum i umieszczasz w butelce z paliwem. Na miejsce zdjęcia przewodów z filtrze paliwa zakładasz wężyk łączący wylot z filtra i powrót -bo pompa paliwa będzie podawać podczas pracy paliwo ,gdzieś...
Przede wszystkim czy po przekręceniu stacyjki słychać jak załącza się pompa paliwa ? Jeśli nie to sprawdzić przekaźnik i bezpiecznik Może być niesłyszalna a to chociażby z względu na to, że w baku może być jedynie sam pływak a pompką paliwa jest pompa wtryskowa co było często stosowane w pojazdach starszych. Nie wiem czy w tym silniku jest pompka paliwowa...
Witam. Jeśli cieknie podczas pracy silnika to pompa tłoczy paliwo przez filtr paliwa może być skorodowany na obejmie lub pęknięty plastikowy wężyk powrotu paliwa. Wstaw zdjęcie na zapalonym silniku wtedy wszystko widać.
naprawde tu nie wygląda na nic innego jak cofające sie paliwo. Masz teraz przezroczyste węze to widac czy po postoju paliwo ciągle jest w wężach. Możesz jeszcze zastosowac zaworek zwrotny przed pompą wysokiego ciśnienia, Więcej można by zbaczyć jakby zmierzyć jak narasta ciśnienie podczas rozruchu. czy napewno jest to wina braku ciśnienia paliwa. Jeszcze...
Jak podawałeś paliwo z butelki- wlewałeś do obudowy filtra? Musisz zrobić tak jakby butelka była zbiornikiem paliwa tzn. podać jednym wężykiem z butelki na filtr paliwa (lub prosto na pompę wtryskową, ale przez jakiś filterek na przewodzie) i drugi wężyk jako powrót z pompy do butelki. Podpompować, odpowietrzyć i dopiero wtedy testować.
Czesc .Jeśli zaslepiles powrót paliwa z wtryskiwaczy na pompe to natychmiast to odblokuj .napisze ci co się dzieje jak tak zrobisz : 1. paliwo wtryskiwane w nadmiarze nie ma powrotu wiec przez łączniki wtrysków (te pod wałkiem rozrządu) nie wraca do pompy wtryskowej tylko przez uszczelniacze(trawersy) dostaje się do oleju silnikowego!!Efekty poziom...
drugiej strony to absurd Dokładnie to dziwne. A z tym wężykiem to chodzi mi o to że wpiołem się z przodu silnika w powrót co wychodzi z głowicy i wchodzi do pompy wysokiego ciśnienia. Wpiolem tam sobie metrowy wężyk do menzurki i wystarczy że podniose ten wężyk wyżej niż głowica to przestaje lecieć. A i jeszcze jak pompuje pompką ręczną to z niego...
witam kolegow male sprostowanie do ostatniego postu opel pompuje paliwo dopiero wtedy gdy rozrusznik kreci jest wyjatkiem i dla tego czasem jak sie przesiadziesz z innego samochodu to jest takie wrazenie ze nie chodzi a w czym masz problem jesli mozna wiedziec? Dokładnie tak jest, dlatego ciężko usłyszeć ją wraz z odglosem pracującego rozrusznika.Odświeżam...
Zrobiłem kolejny test: Przelewy podłączyłem przeźroczystym wężykiem do zasilania pompy i... nie wiem jak to powinno wyglądać - czy pompa powinna mocno ciągnąć z przelewów paliwo ?? U mnie wygląda to tak, że co jakiś czas pompa bardzo powoli wyciąga bąbelek powietrza z przelewów i te bąbelki sumują się później w jeden duży i tak po jakimś czasie w połowie...
Witajcie, zakładam webasto BW-50 wyrwane okazyjnie, prawie nieużywane (komora spalania jeszcze się świeci). Przekonała mnie cena i wbudowany zasobnik paliwa - co jednak okazało się zmorą. Webasto montuję do Alfy 156 z silnikiem 2.5V6 - nie zwróciłem uwagi wcześniej, że nie ma tutaj powrotu paliwa z listwy do baku, wtryski pracują przy ciśnieniu 4bar...
Witam Czy może ktoś podpowiedzieć czym najlepiej i najszybciej spuścić paliwo z samochodu osobowego ? Ma ktoś sprawdzoną pompe/pompkę lub jakieś inne urządzenie służące do tej roboty które może polecić ?
Witam mam problem zapowietrzyłem ciągnik i nie wiem jak go szybko odpowietrzyć pomóżcie proszę jest to sam. 15
Tzn tak: Jak ściągnąłem wężyk od dopływu do paliwo dochodziło a jak powrót i kreciłem to równiez z tego wyjscia sikało paliwkiem. Paliwo raczej do cylindrów dochodzi bo czesto sprawdzałem świece i czasami były mokre a czasami nie i w zasadzie niewiem czemu tak bo powinły byc zawsze suche a na to wygląda ze cos jest nie tak.
P2291. Ten błąd był przed naprawa wtryskiwaczy. Dwa lały i dlatego nie wytwarzalo ciśnienia, po naprawie błąd zniknął, cały czas mam odpiete wtyczki od wtryskow bo w serwisie gdzie naprawiłem wtryskiwacze kazali porządnie odpowietrzyc bo inaczej się zablokuja. Gdy dam powrót i zasilanie do banki, odkręce jeden wtryskiwacz. I zacznę kręcić to paliwo...
Witam wszystkich, Byłbym bardzo wdzięczny za podpowiedź gdzie szukać usterki i jak ją wyeliminować. Golf III 1993 1,4 ABD z LPG (mini lambda Lecho). Objawy: Jakiś czas temu przestał zapalać na benzynie, zapalał tylko na gazie. Przełączenie w trakcie jazdy - silnik gaśnie, ale po którymś przełączeniu na benzynę - w końcu załapuje i jedzie na benzynie...
Ostatnio moja bmw mi stanęła w drodze. po scholowaniu na podwórko zobaczyłem ze po wyjęciu przewodu przed filtrem paliwa pod maska nie dochodzi do niego paliwo. Wyjąłem pompkę w zbiorniku od strony pasażera i się okazało ze wszystkie przewody są pourywane. Musiałem kupić nowa pokrywę z czujnikem i potem podłączyłem górne wyjście pompki które daje ciśnienie...
Zwróć uwagę na taki szczegół, że powrót z wtryskiwaczy idzie do zasilania pompy wtryskowej. Do odpowietrzania tego popuszczam rurki wtryskiwaczy, zakładam pompke za filtrem na zasilanie. Pompka chodzi a ja przekręcam wałem aż pojawi się paliwo na każdym z wtryskiwaczy. Druga opcja, karnister wyżej pompy i kroplówka :) Dzięki za podpowiedź. Jutro kupię...
Jedz na szrot zaopatrz się w zwykłą dyszę wolnych obrotów i sprawdź co się zmieniło. Jak miałem malca lata temu też mu tak się działo. Jeszcze sprawdź sobie na gaźniku czyli tam gdzie idzie wężyk paliwowy od pompki do góry są 2 króćce, jeden to zasilanie a drugi to powrót z tego co pamiętam, na zasilaniu jest od góry śrubka dość duża mosiężna, odkręć...
zrób test przelewowy wtryskiwaczy aby stwierdzić ich uszkodzenie. będę pisał krok po kroku . z tyłu silnika w głowicy jest przykręcony przewód metalowy to jest przelew wtryskiwaczy , odkręcasz go zaślepiasz (przewodzik metalowy) najlepiej palcami a w głowice wkładasz wężyk gumowy (kupiłem w mrówce są na metry) druga osoba odpala silnik (dobrze to zrobić...
Witam! Mam Pandę z 1993r z silnikiem 999FIRE na monowtrysku Weber Marelli IAW 6F.SH Auto ma do dziś autentycznie 50tys. przebiegu. Przywiezione oczywiście z Niemiec 6 lat temu. Do 2005r jeździło w Niemczech jako 25 (mopedcar) czyli miało ograniczoną mechanicznie skrzynię (1, 2 i wsteczny) oraz elektronicznie silnik (moc 12KM - było jakieś urządzenie...
pompka paliwa napędzana ciśnieniem ze skrzyni korbowej, I dlatego nie ma wężyka powrotnego. Zawór z pływakiem w gaźniku był silniejszy od ciśnienia dopływu paliwa. Wszystkie pompy paliwa napędzane mechanicznie mają wężyk powrotu.
Cześć, Posiadam Skodę Fabię 2 1,6 TDI i chciałem przepłukać układ paliwowy za pomocą Tec2000, jednak mam problem z podłączeniem zestawu. Otóż, jeżeli dobrze rozumiem, muszę jeden wężyk podłączyć do zasilania, a drugi do powrotu. Powrót w układzie common rail jest bezpośrednio do zbiornika paliwa, więc musiałbym znaleźć ten wężyk i podpiąć powrót do...
Całkiem niedawno miałem podobnie z innym autem. Przyczyną okazał się zagięty wężyk powrotu paliwa, ale co ja się naszukałem?
Witam kolegów oraz proszę o pomoc. Clio 1,4 rok 1999, nierówna praca silnika na wolnych obrotach, jak dotąd wymieniłem podciśnieniowy regulator paliwa - na listwie wtryskowej, pompę paliwowa. Powodem wymiany było podejrzenie straty ciśnienia paliwa - po zaciśnięciu wężyka powrotu paliwa praca silnika wraca do normy oraz przepustnica zmienia położenie...
Na 4. zdjęciu widać typowy silnik od palników i podejrzewam że to z kodem kreskowym to pompa. Ja się z takimi nie spotkałem, moje były kwadratowe, miały na sobie elektrozawór i porty pomiarowe, ale były to palniki do lakierni przemysłowych. U ciebie wygląda jakby była jakaś przekładnia pod tym deklem. Jak masz problem z obiegiem paliwa, to bym tam zajrzał....
Zdejmij wężyk powrotu paliwa z urządzenia wtryskowego i sprawdź czy po załączeniu zapłonu paliwo wraca do zbiornika.
Ja to robię tak: zdejmuję wężyk powrotu paliwa z plastikowego trójnika na filtrze i dmucham w niego sprężonym powietrzem tak długo, aż z trójnika zacznie wyciekać paliwo, trzeba rozważnie obchodzić się z pistoletem, żeby nie rozerwało zbiornika
Czy wkładałeś suchy wkład filtra czy namoczony w oleju napędowym ? Jeżeli to pierwsze to wygląda na to , że masz zapowietrzony układ . Przy wymianie filtra w dieslach , dobrze jest dać mu się wymoczyć w oleju napędowym , żeby pozbyć się powietrza . Nawet i tak namoczony filtr i napełniona obudowa filtra nie gwarantują bezproblemowego odpalenia silnika...
Układ czysty.W lipcu wymieniony filtr paliwa i pompa(używka). Po wymianie auto jeździło na benzynie.Jedynie przy odpalaniu trzeba było dłużej kręcić rozrusznikiem. W poniedziałek zacisnę wężyk powrotu paliwa. Czy ma ktoś schemat obiegu paliwa w silniku Z16SE ?
Panowie ! Tylko użytkownik ociz napisał coś konkretnego i na temat. Dziękuję. Proszę, nie wdawajcie się "przepychanki", nie zaniżajcie poziomu forum, piszmy na temat. Dodane 3.09.2012. Problem z całkowitym i nieprzerwanym zanurzeniem pompy paliwa (przy stanie poniżej 12l w baku) rozwiązałem poprzez włożenie wężyka powrotu paliwa bezpośrednio do koszyka...
Regulator Ciśnienia sprawdzają na warsztacie podłączają manometr i sprawdzają. Jest inny domowy sposób ale jest nieprofesjonalny i może poskutkować uszkodzeniem wężyka paliwa. Zgniata sie wężyk powrotu paliwa z wtrysku kombinerkami jeżeli auto zacznie poprawnie pracować to jest uwalony regulator. Ale nie polecam tego robić.
ściągnij wężyk powrotu paliwa i podstaw pod króciec jakieś naczynie, odpal silnik i zobacz czy leci z niego paliwo, jeśli tak, to ciśnienie jest raczej ok. Piszę raczej, bo wiarygodny pomiar można przeprowadzić tylko manometrem
Silnik pracował pięknie na pompie regenerowanej w tyczynie, po roku pompa się zatarła, przez drobinki rdzy w paliwie. Zrobiłem pompę na miejscu i po kilku miesiącach zaczęło się to co trwa do teraz, pompa była regenerowana jeszcze raz w innym zakładzie i nie przyniosło to zmian. Pompy które pożyczałem były już konkretnie wysłużone jak i ciągniki z...
Sprawdź wężyki powrotu paliwa z wtryskiwaczy, jeżeli są wilgotne to je wymień. Powinno pomóc. Jeżeli ich wymiana nie pomoże to doraźnym rozwiązaniem jest zwiększenie dawki rozruchowej.
Carrot już Ci napisał jaka jest przyczyna, a ja Ci napisałem jak sie upewnić czyli odłączyć wężyk z powrotu i wtedy zmierzyć ciśnienie na listwie. Oczywiście poleci z niego paliwo więc włóż go do np. butelki na czas pomiarów.
Zatkałeś wężyk powrotu żeby paliwo nie spłynęło do zbiornika?
założyłem linkę niby jest ok ale nie mogę sprawdzić ponieważ wężyk powrotu paliwa jest przekręcony i leci paliwo, zamówiłem już wiec dam odpowiedz jak będę mógł wyjechać ,,, a teraz znikły mi kierunkowskazy ,awaryjne działają i jak alarm się włączy tez działają ,a mi ręce opadają
2 bary to za mało, na próbę zaciśnij kombinerkami wężyk powrotu paliwa przy pracującym silniku i z podłączonym manometrem, jeśli nie będzie żadnej zmiany to pompa do wymiany, możesz odłączyć też ten wężyk, jeśli z regulatora nie leci paliwo, to masz pewność, że ciśnienie paliwa jest zbyt niskie Może to być spowodowane zużytą pompą, ale też może być...
Ściągnij wężyk powrotny na wtrysku i sprawdź czy wraca paliwo do baku. Tak naprawdę po uruchomieniu pompy paliwowej na powrocie powinno być min. 0,5L w ciągu 30 sek
Jeśli od zbiornika idą dwa wężyki do gaźnika to jeden z nich odpowiada za paliwo a drugi za podciśnieniowe otwarcie zaworu paliwa w zbiorniku. Przez zimę paliwo odparowało z gaźnika i teraz trzeba się nieźle nakopać ( nakręcić) żeby go zalać. Zrób tak ściągnij ten wężyk który odpowiada za podciśnienie z zaworu przy zbiorniku załóż w to miejsce kawałek...
Pompa jest załączana przez przekaźnik pompy paliwa. Styk roboczy jest zasilany osobnym bezpiecznikiem niż cewka tego przekaźnika. Brak zasilania cewki powodowałby więcej błędów min przepływomierz, elektrozawór turbiny oraz EGR. Sterowanie przekaźnika jest realizowane w masie przez ECU. Paliwo ma być w obu komorach zbiornika. pompka jest z prawej strony...
WITAM posiadam Voyagera 2.5 CRD z 2001 roku mam problem z odpalaniem na mrozie :( sprawdziłem tak jak ktoś już wcześniej pisał czy na świece idzie prąd z przekaźnika okazało się że TAK sprawdzałem również tak jak ktoś wspomniał o listwie czy po ściągnięciu wężyka powrotu paliwa leci z króćca paliwo NIE nie leci leci tylko z wężyka wykręciłem też świece...
paliwo powrót wężyk paliwo paliwo wężyk
preamp mikrofonowy elektroniczny ogranicznik prędkości odstraszacz komary
Dlaczego telegazeta nie działa na Android TV? Wymiana małej diody w alternatorze - jak to zrobić?