Oznacza to że regulator nie odłączy napięcia na uzwojenie wirnika,po wyłączeniu kluczyka.
Masz walnięty przewód dlatego masz taki wynik zapewne na mierniku. Do takich rzeczy to probówka 21W. Bezpiecznik jest przed stacyjką czy po niej. Podajesz prąd na przewód który jest za stacyjką czy przed nią?
1Pomiar akumulatora testerem lub 2 Naładowanie akumulatora i pozostawienie ze zdjętą klemą na czas kiedy się "rozładowuje" (ważne żeby nie poruszać akumulatorem ) i próba , nie zapali aku na złom
Tandeta lubi być prądożerna i niewiele na to poradzisz poza pomiarem i podłączeniem przez stacyjkę. A jeżdżąc na krótkich dystansach i na swiatłach to nic dziwnego że brakuje prądu. Myślę że masz jeszcze bardzo dobry akumulator. SławeK
Ta podkładka pod górna śrubą to styk sterowania elektromagnesem. W aucie jest specjalna wtyczka a na stole możesz podać prąd w miejsce lutowania drutu cewki.
Do stacyjki nie dochodzi prąd.
Bo za mały ma pobór prądu przy LED, jak żarówka mu świeci. Włączyć amperomierz w żarówkę zmierzyć prąd, z poboru prądu można dobrać rezystor, włączony równolegle z LED. Jak będzie znana wartość prądu, tak zwiększać rezystor aby LED świecił a przez rezystor płynął jak najmniejszy prąd.
a jest na nich prąd ??
nie trzeba rozbierać deski. a co dokładnie sie stało trzeba ustalić . weż kontrolkę i zbadaj czy dochodzi prąd
co masz na myśli? idzie do rozrusznika i alternatora no i do skrzynki bezpieczników więc powinno być ok sprawdzałem dwa razy
Podłączę się w tym temacie. Mam Pandę 1,1 2004r. Do pompy paliwa nie dochodzi prąd. samochód chodzi tylko na gazie. W mojej skrzynce nie ma przekaźnika w tym miejsce gdzie jest na powyższym zdjęciu. Gdzie on jest umieszczony. Chciałem zacząć od przekaźnika. Wszystkie bezpieczniki dobre, chociaż który od pompy - nie wiem. Może być inna przyczyna?
Uszkodzony przewód masy od akumulatora do nadwozia. Prawdopodobnie źle zaciśnięta (lutowana) końcówka przykręcana do nadwozia. Miałem takie przypadki.
Witam! Mam problem z dopływem prądu do pompki paliwa w fiacie panda z 2004 roku. Bezpieczniki są dobre. Auto ma gaz i na gazie pali, jeździ.:?:
Przewód oznaczony numerem 50.Wyłącznik powinien przenieść prąd pobierany przez wyłącznik elektromagnetyczny rzędu 10A.A nielepiej za pomocą przekażnika odciąć zasilanie pompy paliwa?
jak odpialem kable +- od akumulatora oczywiscie na zalaczonym silniku Rób tak dalej a zaraz będziesz miał kolejny alternator do wymiany. Zawsze wszystko sprawdzaj na podłączonym akumulatorze. Punkty masowe posprawdzaj, chociaż to nijak ma się do Twoich pomiarów bo gdyby gdzieś była masa uwalona to nie odpalił byś auta, a sądzę że alternator i rozrusznik...
elektryk fachowiec miał mój samochód w swoich rękach przez godzinę. Dziękuję za pomoc. A ten elektryk fachofiec nie powiedział ci że to prosty układ?Plus ,minus i linia 50.Tam nie trzeba żądnych komputerów tylko trzeba sprawdzić czy jest porządna masa i plus z aku,Reszta to sterownie ze stacyjki linia 50.Podłącz żarówkę do tego kabelka i niech sobie...
Może aku stracił pojemnośc i prostownik go nie naładuje. Sprawdz napięcie na biegunach podczas gdy kluczykiem przekręcisz na rozruch. Ten klekot to elektrowłącznik ma za mały prąd żeby włączyć rozrusznik.
Koledzy w ferworze dyskusji "zapomnieli" o tym, o czym i rząd. Ile będzie kosztować ładowanie akumulatorów przeznaczonych do samochodów elektrycznych, jak rząd "dowali" akcyzę do prądu?
To nie sterownik, na pewno brak masy/zasilania na jakimś złączu. Sterownik mógł się uszkodzić wtórnie, właśnie przez brak masy i prąd popłynął sobie do rozrusznika przez wiązkę lub linki...
W pandzie jest elektryczne wspomaganie przy kolumnie, prąd na nie musisz pociągnąć jakiś grubszy, po podłączać wg. schematu, tylko ciekawi mnie jak w czujnikiem kąta skrętu, pare razy robiłem te tematy i miałem problemy z ustawieniem kolumny i czujnika bo kierownica sama sobie skręcała :)
Nie ma, napiecie pojawia sie dopiero po wlaczeniu radia (~6.2V)
Nie prądu , a napięcia to forum techniczne.
Jak Ci się spalił ten rezystor to sprawdź pobór prądu przez wentylator chłodnicy.
Może ktoś rozwiąże wątpliwości co do pytania: jak się ma prąd do temperatury , czy warto dodatkowo ocieplić konstrukcję.
Panda ma coś co nazywają "komputerem" który jest wrażliwy na dodatkowe obciążenia. Gdyby hak zakładała Ci osoba mająca pojęcie o wyobrażeniu wiedziałaby że zamiast podpinać się z kablami bezpośrednio - należy albo zastosować urządzonko które kosztuje paręset złociszów albo po prostu do zasilania świateł puścić osobny kabel bezpośrednio z akumulatora...
Bo panowie z Fiata nie dali przekaźnika i dlatego tak się dzieje. Ta wtyczka jest przystosowana tylko do sygnałów sterujących a nie do przenoszenia takich prądów jakie potrzebują światła mijania.
Nie, nie, kolego mczapski, nie chodzi o kostkę żarówki, tylko wielopinowe złącze nad nogami kierowcy, konstruktorom się zdawało, że 1mm szerokości konektor wytrzyma prąd ciągły o wartości ponad 4A
Witam ja czekam na odpowiedz od kolegi viper 555. Diodę każdą zniszczysz jak przekroczysz parametry jej pracy napięcie i prąd. A kolega PLEXI ma racę nawet te diody w alternatorach wstawiają takie aby taniej niższe prądy napięcia.Pozdrawiam
Raczej rozszczelniła się obudowa akumulatora co powoduje przyspieszoną korozję słupków i klem. Ew. masz za duży pobór prądu na postoju (alarm, radio).
Zrobiłem odcinanie zasilania pomyy wg schematu na bezpieczniku F22 działa OK. Mam pytanie ile prądu pobiera prawidłowo pracująca pompa w Pandzie moja pobiera 7,5A to wg mnie jest strasznie duży prąd do daje moc 90W!! Pierwsza pompa już poszła po 25 000 km teraz mam 40 000 i już zaczynała piszczeć, zawsze przestrzegałem 1/2 baku benzyny ale to i tak...
"Bolec" na 100% jest zahaczony. Nie za bardzo rozumiem o co chodzi Ci z tym podłączeniem. Dając mu 'na sucho' prąd z akumulatora tylko cyka.
Ale mogę się mylić. Ważne żeby w autach ze wspomaganiem elektrycznym czy elektryczno-hydraulicznym zbadać na samym początku waśnie ładowanie pod obciążeniem maksymalnym oraz kondycję akumulatora. Masy i przewody zasilające. Tam znikome spadki napięć robią poważne problemy w funkcjonowaniu układu wspomagania. Pozdrawiam. To samo jest w aucie co ma dodatkowo...
Za to nię odpowiada przekaznik. Odbiorniki zasilane prądem po włączeniu zapłonu np radio,światła,dmuchawa itp są rozlaczane przez stacyjke (kostkę stacyjke) tylko w momencie kręcenia rozrusznika w celu zmniejszenia obciążenia akumulatora w chwili rozruchu. A tobie nię wyłącza tych odbiorników? Dodano po 6 A to benzol czy diesel napisz jakies konkrety...
https://obrazki.elektroda.pl/6889073600_... Wycieraczka 15 Zapłon włączony - 15 15A Bezpiecznik 15 A 30 Napięcie akumulatora - 30 30A Bezpiecznik 30 A 31 Masa - 31 50 Sygnał startu - 50 5A Bezpiecznik 5 A 70A Bezpiecznik maksymalny 70 A A20 Sterownik elektroniki nadwozia bg Beżowy bl niebieski br brązowy G10 Połączenie masy na pokrywie...
To fotka żarówki: http://obrazki.elektroda.pl/3063582800_1... Kolega sprawdzi kontrolką, gdzie, na którym przewodzie pojawia się prąd przy określonych światłach i już. Zaraz, moment! Przecież Panda ma dwie lampy! A jak jest w tej drugiej?:D * Rozumiem, że kto pyta nie błądzi, i inne przysłowia; ale bez przesady:D
Nic się nie stanie. Bezpiecznik ma zapas, ładowarka pobiera mało prądu. Swoją drogą wiązka powinna być. Wiercisz dziurę i zakładasz.
Niue wiem jak jest w fiacie ale wygląda to na wyłączanie silnika przez ogranicznik prądu. A tak na chłopski rozum to szyby poruszają się zbyt cieżko. Prawdopodobnie przez rozregulowane, zużyte, wytarte prowadnice. Silnikowi jest zbyt cięzko i płynie przez niego zbyt duży prąd, co powoduje wyłączenie.
Sprawdz czy nie upływa Ci prąd gdzies w aucie , jesli nie to wywal akumulator na nowy , polecam nasz polski centra plus 40 Ah , przy tej samej pojemności ma duzo wiekszy prad.
Szukam schematu elektrycznego, żeby podłączyć radio w Pandzie 1.2 Mam z tym problem, ponieważ kiedy radio było podłączone to padał akumulator po 48h, który jest nowy. Sprawdziłem na multimetrze i radio ciągnie prąd na postoju. Do kostki ISO mam podłączone dwa plusy, które ciągle dają prąd bez względu czy jest kluczyk w stacyjce czy nie. Proszę o pomoc.
Należało by obadać wyjście (4) z przełącznika, bo nie jest to normalne, że brak masy (1) załącza awaryjne. Dodano po 15 Czy mógłbyś wykluczyć/potwierdzić moją wersję ? Dotykałeś do wyjścia aż zgasły i nie wiesz, że mogłeś uwolnić w ten sposób prądy upływowe ? Uznałeś, że już, ale nadal jest źle jak to przy mokrej wiązce.
Body z fiata pandy jest dość wrażliwe na dodatkowe obciążenie , ma bardzo cienkie piny jak na prąd który przez nie płynie .Pamiętam że miałem kilka przypadków w których upaliła się wtyczka lub pin w body . Może w twoim przypadku jest podobnie .
Fiata Panda 1.2 2003 r. nie odpala. Po przekręceniu kluczyka, zapalają się kontrolki ,słychać pracującą pompe , dochodzi prąd na automat i .... nic. Został wymieniony rozrusznik , akumulator , czujnik obrotu wałka rozrządu ,sprawdzone bezpieczniki, przewody łączące rozrusznik z akumulatorem i brak pomysłów co dalej . Proszę o wskazówki.
Ja sugeruję BOSCH'a... czy ta rdza w czymś Ci przeszkadza? Auto na wolnych obrotach się trzęsie a przepustnica była czyszczona. Ostatnio gdy zjechałem z autostrady przez 5 sekund chodził dobrze a potem znowu zaczął się trząść. Chyba w fajce nie powinno być rdzy. Przecież rdza gorzej przewodzi prąd
Możesz użyć bezpiecznika z "bypassem". Sprawdź sobie pobór prądu, bo może można dać mniejszy niż 10 A bezpiecznik. Jedyny problem możesz mieć ze zmieszczeniem tego "bypassa" pomiędzy innymi bezpiecznikami...
Możliwe że koniec aku, a jak nie to miernik w łapki swe i sprawdzić pobór prądu lub ładowanie :D Aku po wyłączeniu silnika może być już nie sprawne :idea:
Właśnie w tym może być problem :( za mały spadek zle dobrany akumulator za wielka pojemność nie ładuj go więcej odpalaj samochód no km też musisz jakieś robić akumulator musi być bardziej dynamiczny czarne oczko nie zawsze jest wyznacznikiem sprawnosci akumulatora Teraz akumulatory mają większy z reguły prąd rozruchu ,do 126p to chyba nawet 35Ah wystarczała.
W przypadku sterowania bezpośrednio silniczkiem kasety wystarczy podpiąć na wyjściu centralki żarówkę 12V. Powinna zaświecać się przy zamykaniu i otwieraniu z pilota. Steruję bezpośrednio silnikiem kasety. Prąd jeszcze wczoraj wieczorem sprawdziłem, wychodzi ładne 12V przez 0,5 sekundy po naciśnięciu otwierania / zamykania na pilocie. Na wtyczce do...
Witam W fiaciku przestały działać elekryczne szyby i prawe światło mijania, bezpieczniki ok, żarówka ok - nie ma prądu tylko z prawej strony, obie usterki pojawiły się jednocześnie, może jakieś sugestie gdzie szukać?
Panda uczył się z właściwych książek. Zwykłe transformatory bardzo nie lubią odkształconych prądów i efekty mogą być tego właśnie takie jak opisał prokopcio . Muszą być do takiej pracy specjalnie zaprojektowane. Radzę poczytać te inne książki.
Pisałem styki !!!!!!!!!!!!!!!. Wiesz mam Astrę F combi i tam jak jest gniazdo do lamp tylnych robi się osad wyczyść to będzie ok jak nie to czytaj dalej Nie tylko gniazdo ale również złącze do lampy. Tak usuwałem tą usterkę w Renault Clio i w Oplu Astra F Zawsze działało. W służbowej Pandzie również , tam są jednak spore prądy i wilgoć. Wyczyść to i...
Powracam do tematu. Kostka wymieniona, lecz problem został. Pompa chodzi jak chce. Odpiąłem wtyk, podpiąłem miernik i przekręcam stacyjkę. Prąd jest. 3 razy przekręcam jest a nagle za 4 już nie. I tak w kółko Pojawia się i znika. Patrzyłem na przewody pod listwą od strony kierowcy, lecz tam przewody wyglądają ładnie. Sam już nie wiem. Pozdro
Najprawdopodobniej akumulator ma zbyt dużą oporność wewnętrzną. Warto zwrócić również uwagę na zaciski "klemy" na nich gdy są luźne, zanieczyszczone też może występować spadek napięcia. Przyczyną może być też sam rozrusznik który pobiera zbyt duży prąd. Jednak zacząłbym od akumulatora. Jaki to typ, ile ma lat?
Jeśli przednia wycieraczka jest na "0" to tylna nie zadziała na wstecznym. Jeśli jednak masz dźwignię na "1" lub dalej to przy wbiciu wstecznego biegu sterownik - moduł komfortu uruchomi tylną wycieraczkę by odgarnąć tylna szybę z nieczystości , wody itp i ułatwić cofanie. Pytanie więc czy przy wyłączonych całkowicie wycieraczkach przednich tylna działa...
Nie wiem, ale znalazłem coś takiego https://obrazki.elektroda.pl/7138915000_... co sugeruje dwie strefy ogrzewania, więc trudno by mi uwierzyć, żeby były podzielone na 20 cm i resztę powierzchni. Prąd dochodzi, bo coś grzeje, także raczej to ona uszkodzona, jak jeden z tych przewodów, czy elektryka. 590 na allegro.
Witam. Mam pandę z 2006r i nie ma światel postojowych, dodatkowo pobiera prąd podświetlenie pokręteł ogrzewania które działa cały czas. Fes wykazuje ze przełącznik kierownicy jest sprawny pozostałe tez. Błędy jakie boody rejestruje to b1015 błąd oświetlenia tablicy i b1008 sterowanie świateł przednich postojowych. Wysterowanie programem postojowych...
Obecnie mam podłączony akumulator od Fiata pandy bodajże 55AH. Dom jest ubezpieczony :) braków prądu zbyt często nie ma ale jak to na wsi zdarzają się. Problem jest w tym że wszystko znajduje się u mnie poniżej pieca (rozdzielacze z górnego i dolnego pietra) czyli nie mam w ogóle odbioru grawitacyjnego. Hydraulik który podłączał mi piec kazał koniecznie...
Przepustnice wymyj bo będzie gasnął, objaw wygląda na uszkodzone/zatkane wtryski auto posiada gaz? Jak z impulsami i prądem na wtryski i czujnik wału? Ale skoro obroty widzi to czujnik dobry, wyjmij listwe wtryskową na wierzch zakręć silnikiem zobacz jak pylą wtryski.
Mnie się wydaję że nie ma prądu na bezpieczniku bo skrzynka w tym włoskim złomie ma elektronikę i może być uszkodzona, w pandach i scenikach 2 skrzynki miały takie same wtyczki od świateł i poprostu dziadoskie wtyczki wypalały się to też może być bardzo możliwe, ja proponuję sprawdzić prąd na bezpiecznikach świateł jeśli jest, to poodpinaj wszystkie...
Problem wygląda tak: https://youtu.be/cQmWz9gX710 Dzisiaj rano przypiąłem masę z akumulatora do silnika (na początek) i po zapaleniu przez chwilę działało dobrze - nawet się ucieszyłem że po problemie, ale okazało się że to tylko kilka kliknięć. Po ponownym uruchomieniu zawieszało po jednej operacji. mogę na zapalonym silniku włączyć coś ( światło,...
Żaden bezpiecznik nie jest przepalony. Do tego mrugają cyferki licznika głównego, a licznik dzienny się wyzerował, i też mruga, co może być powodem. Oświetlenia kabiny nadal nie ma. Siostra się denerwuje, a w niedzielę wraca do Słupska do domu. P.S. Wiem, że się nie podłącza radia do instalacji z prądem, ale jestem na 100% pewny, że nie zrobiłem żadnego...
u rzecznika praw konsumenta. Z tego co wiem, odbiorca prądu, nie ma statusu konsumenta. Mysle ze wlasnie od tego jest sad by rozpatrzyc wszystkie dowody - na waszym miejscu zlozylbym pisemne oswiadczenie w ktorym dokladnie bedzie opisana cala sprawa - sad zas moze (lub nie) przyjac takie oswiadczenie jako dowod w sprawie i np zarzadzic przesluchanie...
To Denso mocno obciąża akumulator, auto kręci jakby byla zima -10, po ładowaniu jest lepiej ale dalej za chwilę to samo. Ponoć te AS są z jakąś przekładnią, że biorą mniej prądu. Jeśli teraz tak pali, to zimą auto będzie nie do użytku, nie będzie zapalać. A może po prostu napisać do tych AS-ów, to polska firma (chyba) to mi odpowiedzą jaki typ jest...
Czy było instalowane radio i jest rozłączane wyłaczeniem kluczyka? Dokładnie kolego, w tym bardzo często tkwi problem. Proponuje co niektórym instalatorom wziąć amperomierz i zmierzyć na przykład pobór prądu któregoś z nowych Sony podłączonych po stałym plusie, bez zdjętego lub wygaszonego panela (świecący zegar, lub demo).
Jak podpinam na krótko silnik to jest ok, na jednym jest prąd, na drugim przewodzie nie pokazuje się. Tylko gdy robię z przekaźnikiem, to się pojawia plus na drugim kablu od silnika szyby. Tylko nie wiem, czy te przekaźniki Mahle mają NC/NO, nie mają żadnego opisu.
Podejrzewam ze jak go zdusi to pojawia sie długi impuls jak w większości. Impuls długi ale mały prąd który nie otworzy wtryskiwacza benzynowego. Gaz pobiera tylko czas wtryskiwacza ( nie mierzy jaki płynie prąd) i przerabia na swój;) wtedy go zalewa nawet słychać jak wtryskiwacze są otwarte i śmierdzi gazem;) wtedy map może widzieć nadwyżkę ciśnienia.
Sam raczej się nie zaprogramuje Nóżka nie zniknęła z powodu zwarcia, bo bateryjka 3V nie ma tyle wydajności prądowej, żeby upalić taką nóżkę, po prostu była wilgoć i nóżkę zeżarła korozja elektrochemiczna - normalna sprawa. Jak się doryjesz do tej nóżki i uda Ci się przylutować drucik to powinno ożyć
Tzn jest tak nie widać czy z kontrolkami jest coś nie tak to jest dosłownie sekunda gaśnie i zapala się kontrolka silnika dziwne jest to że ogólnie chodzi ok tylko dziś widzę że jak wjeżdżam do garażu z wciśniętym sprzęgłem <muszę najechać na próg ok 4cm wys.) jak już hamuje to silnik nie pracuje i nie widać żeby nagle wszędzie prąd się gubił nawet...
Jeśli masz możliwość naładowania poza samochodem to będzie to bezpieczniejsza opcja. Jeździłem Pandą która jeśli stała 2 tyg. to "zjadała" akumulator. Nie miała nawet kabli do radia czy anteny. Nie wiem jakie są u Ciebie okoliczności, być może trzeba się przyjrzeć poborowi prądu na postoju.
Zauważyłem inne objawy - silnik pracuje; włączam krótkie, przełączam na długie - na parę sekund spada strzałka poziomu paliwa w zbiorniku. Ciągnę dźwigienką w pozycję miganie długimi - coś kilkukrotnie wyraźnie postukuje z tyłu pojazdu (dwa, trzy razy na sekundę), z tyłu z lewej strony, tak jakby około zbiornika, z tendencją do zanikania, coraz mniej...
Robię Panda 45 z 82r. Zamontowałem silnik 899cc od Cinquecento. Stary już miał dość. Ponieważ chcę zachować w miarę oryginalny wygląd pod maską, dorobiłem tuleje pod aparat zapłonowy, założyłem zwykła klawiaturę i oryginalna pokrywę. Silnik dostał ten nowy oryginalny gaźnik Weber 32 ICEV. Z roztrzepania i pośpiechu po założę ku silnika i zmontowaniu...
Tranzystor pracujący w układzie wspólnego emitera, możesz rozumieć jako przekaźnik, natomiast w układzie wspólnego kolektora (wtórnika emiterowego) jako wzmacniacz prądu. W obydwu przypadkach baza jest elektrodą sterującą. Mały prąd bazy umożliwia przepływ znacznych prądów kolektora/emitera. Układ wspólnego emitera to sterowanie włącz/wyłącz (niskim...
Witam Zakupiłem listwę wraz z przyciskiem oraz zamek elektryczny do tylnej klapy . Podłączyłem wszystko do istniejących w klapie bagażnika wtyczek i niestety nie działa ,jest tak jak przed wymianą czyli działa tylko podświetlenie tablicy rejestracyjnej. Słychać przełącznik przy naciskaniu ale nie ma impulsu do otwarcia klapy. Wygląda jak by nie było...
Mam fiata panda 1,2 2003r. 44kw ostatnio wywaliło mi błąd P0141 wiec zadowolony myślę kupię nową sondę i po kłopocie. Niestety nowa sonda nie rozwiązała problemu. Po pomiarach okazało się że napięcie jest , a masy brak. Z tego co mi wyszło z pomiarów to na jednym kabelku jest prąd a ten drugi kabelek niby masa idzie do komputera na pierwszy pin w pierwszej...
Kolega „Panda02” ma rację jeśli będzie mała wydajność prądowa to przy dużej częstotliwości napięcie na bramce nie osiągnie dużej wartości. Pomysł kolegi „Pi-Vo” z opornikami do każdej bramki z osobna jest właściwy.
Jeśli jest to przewód do pinu w kostce oznaczonego jako "30" - jest to główny, stały plus. Piszę "jeśli" bo w 126p czerwony to jest to rozrusznik na przykład. A tej Pandy tak nie pamiętam. Przyczyn może być wiele: może to być luźny konektor na czerwonym przewodzie. Idzie nim praktycznie cały prąd do auta, więc amperaż spory i jakiekolwiek luzy w połączeniach...
A mierzyłeś pobór prądu tego radia? Bo jak patrzyłem pod tą marką radia są kombajny multimedialne z dużymi ekranami i androidem, domyślam się że takie radia pobierają znacznie więcej prądu niż standardowe. A co do takiego układu, to może strzelam z armaty do muchy ale jakiś klon arduino np pro mini mogło by sterować jakimś układem z przekaźnikiem. Wtedy...
Jak masz skończone szczotki to nie ładuje i tyle Jak szczotki się kończą to dają mniejszy prąd a przez to napięcie ładowania siada poniżej 14 V, sam to niedawno przerabiałem alternator używka napięcie ładowania 13.8 V bez obciążenia a z obciążeniem około 13 V. Po wymianie samych szczotek napięcie ładowania 14.4 V.
Akumulator najlepiej wsadzić możliwie duży, jaki tylko się zmieści do zasobnika. Jeżeli standardowo jest 45 Ah a zmieści się 60 Ah to lepiej taki właśnie założyć (oczywiście jak przeszkodą nie jest nieco wyższa cena). Duży akumulator będzie mniej obciążony, ma większą wytrzymałość i trwałość niż mały. Zwykle większe baterie są lepiej wykonane niż małe....
Bez urazy Panda Problem magnesowania wirnika bardzo mi się podoba. 8O Jest to niewątpliwie skuteczne w prądnicach, agregatach i turbozespołach prądotwórczych bo tam ma znaczenie magnetyzm szczątkowy. Natomiast alternator to maszyna obcowzbudna - nie wystartuje z magnetyzmu szczątkowego, musi dostać napięcie i do tego celu służy kontrolka ładowania (dlatego...
Nie wiem ma, nie ma przewód od kości iso dobranej przez sprzedawcę ma podświetlenie. Dlaczego myślisz że akumulator szybko padnie czyżby w spoczynku było prądożerny ? Bo zrobiłem to z premedytacją żeby słuchać na postoju, dziennie robię około 200km może dlatego jeszcze żyje aku, USB dostawało różne pendrive w zakresie 1GB do 16 GB nigdy ładowarki,prąd...
Ten "indukcyjny czujnik ruchu" to chyba chodzi o zwykłą nadprądówkę, która mierzy wzrost prądu w obwodzie lub pomiar spadku w napięcia w instalacji. Bo nie chodzi tu o żadne mechaniczne rozwiązanie. TRzeba by sciągnąc dokumentację tego modułu (choćby schemat montażu) i już będzie wiadomo.
zapominałem dopisać ze to też sprawdziłem :( niestety nic nie pomogło przy odpaleniu wydaje się że prąd gdzieś znika lub właśnie nie ma masy zrobiłem masę i oprócz tego połączyłem aku z rozrusznikiem aby ominąć stacyjkę i też nic ewidentnie szwankuję elektryka, zastanawia mnie dlaczego jak samochód jest odpalony wszystko jest ok, cała elektryka działa...
Z tego co rozumiem to żeby ECU przesterował prądem na pompe i świece musi dostać sygnał z czujników, dobrze rozumiem? Iskry nie mam. Tak samo jak i już wcześniej wspominałem pompa nie pracuje. Wszyskie bezpieczkini sprawdzone. Pod maską jest skrzynka bezpieczników. Jest tam przekaźnik opisany znaczkiem pompy (CHECK). Jak połączyłem ze sobą dwa styki...
Witam, auto jak w temacie. Przepala bezpiecznik F-31 który jest odpowiedzialny za swiatła cofania ale takze "cewkę przekaznika SCM (skrzynka przewodów silnika) NPL(deska rozdzielcza/wezeł BComputera) , NCL(wezeł układu klimatyzaci) (tak w elearn do fiata pady wyczytałem). Na schematach od dmuchawy oraz spryskiwaczy widzę że po tym 5 amperowym bezpieczniku...
Witam, jak w temacie. Pojawiły się problemy z biegiem jałowym i dodatkowo rozładowuje akumulator. Brak diagnozy i ciągnie prąd 0,5A przez bezpiecznik F18 7,5A pod maską. Z góry dzięki.
dziękuję za dobre rady, jednak przy poborze teoretycznym około 0,2 A (niemożliwym) odpala po całej nocy stania, lub całym dniu pod pracą aktualnie (nawet dzisiaj) bo nie pobiera już 1,5 A na posoju. jak w poniedziałek. panda mojej żony pozbawiona jakejkolwiek elektroniki również pobiera tą niemożliwą wartość :) prądu 0,2 A na postoju wygaszona. jak...
20Ah przy prądzie kilkuset Amper ruszy normalną osobówkę bez problemu. Latem na grzybach. A jak przyjdzie zima i -20stopni?[/quote] Owszem. Nawet zimą da radę. Tylko że tu ważne są 2 kwestie: Typ akumulatora i zastosowana przetwornica. Najważniejsze jest sprawne oddanie dużego prądu w krótkim czasie. W pracy mamy mały starterek 12V/24V bagatela 7Ah....
Witam Po pyrkaniu.Najpierw wykluczyłem wszystko związane z prądem badając oscyloskopem wszystkie przebiegi. Porozkręcałem wszystko i poskładałem na silikonie i g... Przypomniałem jednak sobie że w zimie zamarzała mi oryginalna odma ( taka z okrągłą puszką) i wywaliłem ją , i dałem węża 15mm. To był błąd. Podczas wolnych obrotów drastycznie spadło podciśnienie...
Ma być minusem, czyli ma być zwarty z masą pojazdu. Minus możesz też wziąć z dowolnego, metalowego elementu nadwozia. Dzięki. Radio u mnie mogę włączyć bez kluczyka w stacyjce czyli chyba w tym przewodzie co idzie do kostki radia cały czas jest prąd. Jednak jak mam radio już włączone i samochód jest odpalony to po wyłączeniu samochodu radio się samo...
Witam, Mam problem z podłączeniem radia samochodowego marki Joying w moim Fiat Panda II. W zasadzie to z działaniem, a polega on na tym, że radio działa wyłącznie po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Jest to wg mnie działanie nieprawidłowe i chcę to zmienić. Po jakimś czasie rozmyślania nad rozwiązaniem wpadłem na pomysł zastosowania zewnętrznego przełącznika...
Niespodziewajka.... Okazuje się, że alternator jest jak nówka! Był super! Problem znalazł się zupełnie gdzie indziej. Otóż w w 1993r wprowadzono w zegarach diodę na na obwodzie wzbudzenia alternatora. Dioda jest wstawiona z tyłu zegara na płytce drukowanej. Jakoś umknęła mojej uwadze. Założyłem zegary bez takowej diody. jakiś czas było OK ale jak twierdzi...
Weźcie się zastanówcie przekaźnik pod deską co ma jeden przekaźnik do całej elektryki skoro kolega pisze że światła wariują wycieraczki i nie wiem co tam jeszcze to musiałoby to być co najmniej 5 przekaźników a żaden przekaźnik nie załączy się bez podania prądu. A co do twojego problemu dodaj mi kilka szczegółów to będę mógł Ci pomóc, mianowicie czy...
http://obrazki.elektroda.pl/7016774800_1... Przedstawiony układ to generator przebiegów sinusoidalnych o trzech przełączanych częstotliwościach: 300Hz, 1kHz, 3kHz, a dzięki niskiej zawartości zniekształceń harmonicznych (odpowiednio 0,11%, 0,23% i 0,05% przy maksymalnym napięciu wyjściowym) urządzenie świetnie spisuje się przy prowadzeniu...
https://obrazki.elektroda.pl/3837186500_... Dzień dobry. W nawiązaniu do mojej poprzedniej konstrukcji 100% na ESP32 , mając za zadanie wypełnić założenia edge AI. Poprzednia konstrukcja wykonywała obliczenia na dodatkowym urządzeniu (rpi), teraz wszystko wykorzystuje jedynie zasoby mikroprocesora. Oprogramowanie oparte jest o bibliotekę...
Piny komputera sterującego zapłonem oraz wtryskiem, tak jak napisałem, nie są zaśniedziałe, tylko znajduje się na nich bezbarwny, nieprzewodzący żel, którego nie widać gołym okiem, a można go zauważyć pod lupą. Należy go usunąć benzyną ekstrakcyjną z tych pinów, jak i ze wsuwek wtyczki. Dla uzyskania pewniejszego kontaktu w złączu, każdą wsuwkę we wtyczce...
http://pandatron.cz/?620&korekcni_stereo... Na tej stronie internetowej predwzmaczniacz z elektronowymi regulatorami na potencjometrach.Względem prądu spokoju ci już napisałem. Względem bezpieczników - dla transformatorów 600 i 650w wykorzystaj 5А, dla transformatora 50w - 0,5a. http://obrazki.elektroda.pl/8246663100_1...
Eqt ma rację. Źle myślicie. On przecież w przykładzie wyraźnie napisał, że napięcie nie może siąść poniżej wymaganego, a zyskujecie na mocy muzycznej. W przekonaniu eqt miękki zasilacz to taki, który daje w stanie spoczynku napięcie znacznie wyższe od wymaganego. Nie mylcie kiepskiego zasilacza, który siłą musu jest miękki, z dobrym miękkim zasilaczem,...
Moze pomysl o zaworku - kulka i sprezynka (odpowiednia ciezka kulka bez sprezynki, stalowa kulka + solenoid) - otwieralby sie po przekroczeniu pewnego cisnienia? Ok a mógłbyś mi mniej więcej rozrysować jakby to by miało wyglądać
Proszę o podpowiedź w jakim stopniu wpływa na auto calibracja napięcia zasilania ( standardowe 12, 4 V instrukcja obsługi) programem ELM327 calibrate voltage - Aplikacja jest pod androida , połączenie z odb2 bluetooth. Wybacz ale nie rozumiem o co pytasz... pytasz w jakim stopniu pływa kalibracja w programie ale... wpływa na co? Dlaczego w związku...
Witam. Mam problem z samochodem a dokładniej z elektryką oraz jego odpaleniem. Wczoraj wieczorem wracając po nocy w deszcz auto zaczęło gubić prąd a mianowicie zaczęły mi gasnąć światła mijania po czym drogowe które zaczęły świecić zupełnie jak postojówki i dalej przygasały, wycieraczki ledwo co pracowały, radio przestało grać, włączyła się kontrolka...
panda iskry stacyjka panda emulator panda
lodówka elektrozawór wodomierz magnes wtrysk mercedes
Serwis opiekacza Predom Selfa 58.302 – naprawa, części, typowe usterki, grzałki, termostat Harman Kardon HS 200 – wymiana diod LED podświetlenia pokrętła głośności krok po kroku