Problem tkwi w napinaczu paska wieloklinowego.
Polej pasek wodą przy pracującym silniku
U mnie w fordzie 7840 też rozłącza mi się wom i fiksuje licznik obrotów silnika .Wydaje mi się że to wina alternatora .bo ostatnio zaczął pasek wieloklinowy piszczeć przy odpaleniu (na pulpicie pokazuje ładowanie 14 v)
A czy przypadkiem kolega nie ma napinacza na sprężynie? A Alternator sam w sobie po zdjęciu paska kręci się luźno czy z dużym oporem? Jesli masz duży opór alternatora to będzie się ślizgał i piszczał. To samo dotyczy kompresora klimy. U mnie popiskuje jak klimę włączam, bo łożysko kompresora trzeba wymienić.
Wymieniłem świece i przewody. Problem po części zniknoł. Jednak focus trzyma obroty na poziomie 600 a chyba powinno być na 1000?? (klima wyłączona, radio itp.) o co chodzi? Może to być wna paska wieloklinowego? piszczy na zimnym silniku.
autko jak w temacie, nie działa mi oświetlenie w bagażniku, chciałem przerobic na LEDy i nie moge znajśc krancówki. Wersja lift back. Z góry dzięki za podpowiedź. Drugi problem to w trakcie przyspieszania tak mi się wydaje że piszczy pasek wieloklinowy. Pasek wymieniłem wraz z rozrządem ale nie minęło.
Trzeba sprawdzić w któym momencie piszczenie ustaje. Może być luźny pasek wieloklinowy. Najpierw załącz auto bez tego paska i posłuchaj.
A ileż to roboty zrzucić pasek wieloklinowy, zapalić silnik i posłuchać czy piszczy dalej.
Najlepiej będzie jak wymienisz pasek wieloklinowy. Pasek slizgając się powoduje takie anomalia jak piszczenie i skakanie obrotów (w silnikach diesla, gdzie napęd obrotomierza brany jest z alternatora.
Pasek wieloklinowy jest odpowiednio naprężony?
Rozrząd będzie kosztował minimum 2tyś bez wymiany jedna rolka lekko piszczy na zimnym silniku ale podejrzewam że to pasek wieloklinowy bo jest stary i już widać że jest lekko popękany
A może się pasek ślizga ?? Na pompie jest chyba szajba wieloklinowa ale nie zębata - pasek jeśli luźny to będzie się ślizgać i piszczeć...
Mam pytanie do Kolegów, mam zamiar wymienić w samochodzie napinacz paska wieloklinowego - stary piszczy. Rozebrałem stary, wyjąłem łożysko jest ono nietypowe o oznaczeniu INA-04 jest to dwurzędowe kulkowe łożysko o wymiarach 10x37x25 z nietypową bieżnią wewnętrzną poszerzoną w stosunku do zewnętrznej oraz z nietypowym otworem o dwóch średnicach. Trochę...
Znalazła się przyczyna. Luźny pasek wieloklinowy. Dał bym głowę, iż zbyt luźny pasek może co najwyżej popiskiwać, piszczeć ale nie wydawać dźwięków przypominających szorowanie startego do blachy klocka. A jednak. Naciągnięty pasek, objawy ustały. Nurtuje mnie jednak jedna rzecz. Mianowice napinacz jest jakoś dziwnie skonstruowany. Wygląda na to (dojście...
Witam Prawdopodobnie masz zużyte koło wieloklinowe alternatora.Wymień go i po sprawie.Rowki na kole klinowym mają ściśle określony kąt,jak się wytrą to pasek będzie piszczał nawet przy dużym naciągu. Pozdrawiam
Witam. W marcu całkiem niezamierzenie kupiłem citroena c-15 z silnikiem 1.9D z lipca 2002 roku. Samochodem tym jeździła moja córka w firmie. Sprzedali tanio więc kupiłem wozić jabłka. Silnik odpala i chodzi super ale piszczy pasek alternatora (rolka napinacza dobra). I tu problem: jest to pasek wieloklinowy ale nie mogę znaleźć jego symbolu. Jeśli ktoś...
Mam zbliżony problem u mnie w Polonezie z silnikiem Rovera. Gdy silnik jest zimny wszystko jest ok. Zapala bez najmniejszego problemu, nawet po dłuższym postoju. Nigdy nie miał i nie ma instalacji gazowej. Po rozgrzaniu silnika nagle zaczyna tracić całą moc (obroty powoli spadają, konieczna staje się redukcja biegu). Spadkowi mocy towarzyszy jednoczesny...
Witam wszystkich. Wiec tak zaczne od poczatku. Wiec jak kupilem auto to po kilku dniach zerwal sie pasek wieloklinowy i od alternatora. Wiec mechanik stwierdzil ze to wina napinacza i wymienil napinacz, rolki i paski. jednak po kilku miesiacach auto zaczelo piszczec gdy bylo zimne;/ pojechalem do innego mechanika ten wymienil rolke i kazal jechac do...
Witam Jak w temacie, po przejechaniu ostatnio trasy ok 2000km. głównie po autostradach gdzie obroty silnika utrzymywały się bez nagłych skoków w okolicach 4tys. Po odpaleniu go na drugi dzień spod maski zaczął dochodzić rytmiczny pisk. Piszczenie pojawia lub nasila się gdy silnik się zagrzeje. Wyeliminowałem problem paska wieloklinowego - jak się go...
witam. auto jak w temacie. strasznie piszczy po odpaleniu silnika po kilku kilometrach jak sie rozgrzeje jest ok. wnioskuje ze to pasek klinowy. mam pytanko czy pasek trzeba wymienic razem z napinaczem czy wystarczy tylko sam pasek. i jeszcze jedno czy da się w tym aucie wymienić pasek i napinacz nie zdejmując całego przodu. gdzieś czytałem że w passacie...
ciagle szukam tego co pod deska mi piszczy/swierszczy. Po któryms tam mechaniku, - przestalem ich juz liczyc - jest kolejny podejrzany. Zasilacz dający prąd na ekran wyswietlacza i licznika. Nie wiem juz co o tym sadzic: przypomne diagnozy innych "znawców": 1 - swierszczy dioda w alternatorze 2 - piszczy pasek wieloklinowy 3 - zwarcie w stojanie alternatora...
Pasek wieloklinowy psikałem wd40 i nic to nie dawało. Alternator był u dwóch mechaników, jeden go rozebrał, pomierzył, jedyne co pamiętam mówił że to może być wiatrak i powietrze generuje taki odgłos. Drugi mechanik oddał go do regeneracji, po odbiorze wyglądał jak nowy, wszystkie parametry zasilania się zgadzają. Mechaników twierdzi że inne takie same...
Witam Problemem jest piszczący pasek wieloklinowy na wolnych obrotach przy pełnym skręcie pompę wspomagania aż blokuje gdy koła są na wprost słychać jakby pompa się męczyła i pasek dostaje większych wibracji niż w innym aucie (takim samym modelu), wspomaganie działa troszkę słabiej. Został wymieniony sam pasek, napinacz, pompa wspomagania, przewody...
Już sprawdziłem sterownik Tiptronica - perfekcyjnie czysty i nie dotykany (wewnątrz). Właśnie wybieram się na pomiary .Tylko schemat musze jeszcze znaleźć. Schematu niestety nie znalazłem. Po kilku godzinach , rozebrałem autko do golasa , łącznie z przodem. Po ponownym odpaleniu silnika okazało się , że niema ładowania i autko monituje o "service" z...
Cześć Panowie zmieniłem słupek w szczeniaku. Miał być idealny ale chyba nie jest. Moim problemem jest olej, cieknący olej. Cieknie w 2 miejscach: 1. tj przy wejściu (wyjściu)z chłodniczki egr do kolektora dolotowego(na harmonijce) - może ktoś poradzi co robić,jakoś uszczelnić, jest tam dziwna opaska,zaciskowa, - wymienić,jak uszczelnić? 2. Na dolocie...
Witam, od dłuższego czasu mam problem z denerwującym piszczeniem w okolicach paska wieloklinowego - alternatora. Paski są w porządku, nie jest to napinacz alternatora ponieważ już został wymieniony i problem pozostał, wydaje mi się że to może być któraś z rolek, sam nie sprawdzę bo śruba od napinacza jest zniszczona (trzyma ale nie da się wykręcić)....
pasek piszczy wieloklinowy wieloklinowy pasek pasek wieloklinowy
błąd moduł sterować silnik wymiana taśmy zegarów zablokować windows update
manta opinie pralka samsung ecobubble
Silver IP-LE 43/493411 TV Specs and Issues Lokalizacja akumulatora w ładowarce Kramer