Odnośnie chińskiego silnika do roweru zamieszczam wypowiedź kolegi o pseudonimie Dowca którego wpis znalazłem na stronie rowerowe-porady.pl: "A teraz troche subiektywnej prawdy w sprawie chińskiego silnika rowerowego. Z racji tego ,że nie mogę się nazbyt przemęczać posiadam pięć takich silników ,cztery chińskie i jeden KO fabrycznie nowy. W roku 2011...
Monitorowanie temperatury jest zbędne. Popromienny wyjaśnił co trzeba robić w wiekowych silnikach i ma tutaj rację. Piłować trzeba w poprzek tłoka i nie polerować czasem ,ma być "brzydki". Docieranie pierścieni w dwutakcie jest faktem ze względu na zamki. Zeby były dobrze dotarte to silnik ma tą operację przejść w warunkach takich w jakich będzie uzytkowany....
Łożysko nie ma luzu, tylko można je zdjąć z wału przy użyciu stosunkowo niewielkiej siły, mam rację?. Ten minimalny luz znika, po nagrzaniu wału. Pilarka ma 11 lat, więc nie jest to nic dziwnego, spotykam się z tym bardzo często. Nawet w stosunkowo nowych pilarkach. Z reguły, łożyska w pilarkach, mają ciaśniejsze pasowanie pierścienia zewnętrznego niż...
po szlifie bloku będziesz musiał zainwestować w nadwymiarowe tłoki a to dodatkowy koszt i nie wiem jak z dostępnością takiego towaru, pierścienie to ten sam koszt więc bez różnicy jeśli cylindry nie są wypracowane (tak że kwalifikują się na szlif) to niech liźnie honownicą i poskładaj na stare tłoki rysy po honowaniu sprzyjają dotarciu się pierścieni...
W nie chromowanych cylindrach nowy tłok powinien być spasowany bardzo ciasno tzn. ręką nie powinno dać się go przesunąć w górne położenie lub powinno się to odbywać pod naciskiem co najmniej kilku kilogramów. Nie powinien być jednak dopasowany zbyt ciasno dlatego że nie będziemy mogli obrócić wałem silnika po jego złożeniu. Takie pasowanie daje później...
Jeżeli Elektroda jest forum dyskusyjnym a nie skrzynką porad dla nieopierzeńców, to podyskutujmy, bez emocji i wzajemnej urazy. Tym bardziej, że autor tematu się nie wypowiada. Wg mnie robokop prezentuje prawidłowe względem teorii i praktyki podejście do tematu. Z jednym zastrzeżeniem. To co pisze na temat tłoków i szlifów dotyczy bardziej silników...
tak mozna wsadzic tam tego STX'a
Jak się dokładnie przyjrzysz to będziesz widział cienie, pewnie po zatarciu, ktoś to papierem ściernym przyjechał dał nowego tłoka podkręcał i powiedział że jest nówka. Średnicówka pomiar pasowania pomiar rozmiaru tłoka, pasowanie pierścieni.
STX nie gra tylko trzeszczy zresztą są przypadki dość częste że jeden wysokotonowiec gra zupełnie inaczej od pierwszego. Jeśli ma być ładnie i wmiarę tanio to wmontuj tam Tonsil GDWK9/80 - będzie pasować w pierścień ozdobny. Wypadało także by zmienić zwrotnicę bo standardowa o nachyleniu 6dB/okt będzie nie wystarczająca.
Ja myślałem żeby najpierw zrobić serwis olejowy pojeździć parę set kilometrów wtedy zrobić płukankę i następnie zmienić olej jeszcze raz. Dodam jeszcze że samochód będzie używany jako zwykłe Daily a po internecie poczytałem że dla tych silników Lepszy jest 5W 40 ze względu na luźne pasowania Pierścieni tłoka. Auto ma przejechane 300 000 km i myślałem...
No dobra... A jakaś podpowiedź jak to w takim razie naprawić? Pasuje pierścień gumowy "od czegoś"? No i sama procedura. Czy trzeba (jak się domyślam po oględzinach) rozebrać suszarkę na czynniki pierwsze, wyjąć bęben i odkręcić górną plastikową osłonę wentylatora by wyjąć silnik?
Nie będzie to restauracja czy kopia jakiegoś modelu kolumny a Twój autorski wytwór, więc zrób jak Ci pasuje i się podoba. Pozdrawiam.
Wygląda na to, że komputerowi nie pasuję obecność CZTERECH pierścieni (zobacz, czym różni się wtyk Twoich słuchawek od wtyku jack stereo). Dodano po 1 Te zniekształcenia wynikają oczywiście z braku masy, która zostaje przez ciebie podana przyciskiem.
Ja malowałem zęby białym pisakiem - markerem z farbą. nie mam pojęcia jak się to nazywa "Tusz traserski do "pasowań". Stanowi sprawdzian między elementami stalowymi, np. podczas pasowania wałów, osadzaniu łożysk, pierścieni, itp"
Jest to sprężarka najprawdopodobniej z czeskiej tatry. Pasują do niej pierścienie od sprężarek HS, średnica cylindra 60 mm. Nie pasuje jedynie pierścień olejowy, polski jest węższy. Zawory są takie same jak w sprężarce ursusa c-330. Smarowanie rozbryzgowe. Wał na łożyskach kulkowych. Należy od strony kołnierza dorobić zaślepkę, nie ma z tej strony zimmeringu
Taki urok GDWT, dźwięk z nich jest mało szczegółowy i męczący. Do oryginalnych pierścieni Altus 140 pasują GDWK 9/120 oraz GDWK 9/80. Po wymianie na pewno będziesz zadowolony z wysokich tonów. Sopran stanie się czysty i wyrazisty.
Luz tłok-tuleja powinien się zawierać w 0,025 +/-0,005. Tłok nie jest równym walcem(zimny). Na zimno góra mniejsza jest o około 0,2. Za mały tłok np. nie odprowadza temperatury na gładzie co doprowadzi np. do zapieczenia pierścieni. Błąd pasowania tłok/tuleja dla pierścieni trapezowych lub pół trapezowych to także katastrofa. Zresztą pierścienie nieprostokątne...
Miałem kiedyś żuka i z tego co pamiętam to nowy typ docisku (typu ''słoneczko'') pasował bez żadnego problemu w miejsce starego. Do tego był łatwiejszy w regulacji i chyba nawet trwalszy, bo tam gdzie zwykle docisk się zużywa w kontakcie z łożyskiem oporowym był założony taki pierścień ochronny.
Będzie pasował, ale ze starego trzeba przełożyć kółko i ewentualnie (gdyby w nowym nie było) pierścień korpusu (ta blacha, którą jest "owinięty").
Nie potrrzeba pierscienia bo one maja taki rant metalowy co wyglada jak pierscien podobnie maja np glosniki tesli
Sprawdź luzy w zamkach pierścieni, pasowanie tłok pierścień i blok tłoki. Wymiary dopuszczalne są dostępne, a to co robisz jest pomiarem orientacyjnym.
Przed remontem trzeba dokonać pomiarów czy aby na pewno wymiana panewek, pierścieni, czy innych elementów które współpracują, da efekt poprawnego pasowania. Wymiana pierścieni na "pałe" bo tak wypada bez pomiarów to tylko strata pieniędzy i czasu.
Nastawnik - albo zasmiecony czujnik wychylenia opiłkami i szlamem, albo wybite pasowanie ramię/pierścień nastawczy - ta kuleczka na jego końcu.
Posiadam Nissan Primera P11 kombi 1,8 16V 2000r. Zardzewiał mi pierścień podtrzymujący wlew paliwa. Nie mogę go kupić. W serwisie Nissan powiedzieli, ze nie mają go już na stanie magazynu i nie będą mieć. Nie mogę również kupić używanego. Czy do mojego samochodu pasuje pierścień z innego modelu. Proszę o pomoc. W załączeniu zdjęcie. P1060267.JPG
pasując nowe dorobione pierścienie. Pierścieni inaczej nie założyłem(Top-zawsze do góry) To w końcu jakie są pierścienie ? Nowe czy dorobione ? Potrzebuje kupić podkładki miedziane pod komorę wirową o rozmiarach 45x37x1,5(1,5 +/- 0,5mm) Najszybciej dorobisz u tokarza.
używany sensor (na 100% dobry A ten sensor jest właściwy do tego Tacho czyli powinien pasować czy niby pasuje, bo w innym przypadku to pierścień faktycznie popękał
Nie, to jest jeden adapter. Wpinasz w niego wąż 35 mm a druga strona na 25 mm pasujące do otworu w osłonie. Pierścień na środku służy do regulacji mocy ssania.
silnik odpala nawet nieźle, To pompa podająca powinna być dobra. Trzeba by rozebrać pompę. Jeżeli chcesz kupować pompę podającą [łopatki i pierścień] to tylko oryginał do DPC. Od DPA nie będzie działać.
Mam pilarkę Stihl MS 180 potrzebuje zakupić tłok + pierścienie tylko nie wiem czy zamienniki będą pasować. Proszę o pomoc.
Nadmierny luz na łożysku też. Za duża odległość pierścień czujnik. Luzu na łożysku nie ma możliwością że w sklepie którym kupowałem czujnik sprzedali pasujący ale za krótki np? Za krótki nie ale można nie wyczyścić miejsca montażu i już braknie 1mm.
O temperaturę to bym się nie obawiał. Pozostają dwa ważkie problemy: 1. Stan powierzchni wewnętrznej główki korowodu. Jak korbowód już sporo pracował w typowym układzie łożyskowym, tj jego otwór był powierzchnią łożyskową, to na pewno jest zużyty. Trzeba to sprawdzić, ponieważ nowy koszyk z zewnętrznym pierścieniem łożyska igiełkowego musi wejść z niewielkim...
Oprócz pierścienia seegera, nie ma innych zabezpieczeń. Może być źle założony, tzn, nie dałeś podkładek przed tym zabezpieczeniem, a co za tym idzie, pierścień nie trafił na swoje miejsce (oś bębna nie do końca "wybita w krzyżak"- policz rowki- powinny być dwa- jedno "niby pasujące" pod pierścień seegera). PS. Częsty błąd "naprawiaczy".
Rozsypały się łożyska w przyczepce ale niestety niewiem od czego jest piasta może ktoś podpowie dodam że rozstaw szpilek to 5x106 a pierścień centryczny 65 mm około 😉
Tylko teraz mam dylemat bo dolny jest większy niż ta blaszka a pod górny pasowała by idealnie :|
Zakładając pompę wtryskową muszę połączyć ją z napędem za pomocą pierścienia który pasuje tylko w jednej pozycji ma szerszy jeden kanał na wieloklinie, czy to znaczy že nie ma znaczenia położenie wału silnika wystarczy aby pierścień pasował na szersze wycięcia?
Poprzedni właściciel pomalował membrany GDN25/40 LAKIEREM!!!! w kolumnach ZG40-c, a zamiast GD12/5/2 mam wstawione jakieś GDN-y 6-cio omowe, bo mu pasowały rozmiarem :)) W obecnej chwili nie ma problemu z GD, bo są dostępne, ale problem jest z GDN 25/40. Obejrzałem głośniki i na jednym jest napis GDN25/40, a na drugim 25/40/1. Po zmierzeniu oporu jeden...
W jaki sposób określasz nieszczelność? Syczenie przez pierwsze sekundy (1-4s) będzie zawsze, bo napełnia się wąż. Na reduktorze kuchenki nie ma takiego efektu bo nie ma takiego rozprężania na dużej objętości. Sprawdź czy w końcówce węża (od strony butli) pierścień pasuje dokładnie w uszczelkę butli. Może są jakieś niedokładności wykonania i ten pierścień...
Pierścienie pasują tylko chodzi o pierścień tulei z nim mam problem?
Załóż na niego ścisk morsa, przytrzymaj bęben i próbuj kręcić,powinien zejść bo poza rdzą nie trzyma go nic innego. Pasowanie ma praktycznie na 0. Jak nie ruszy w ten sposób to zostaje Jeścze jeden mój patent, mam dwa stare noże do struga ręcznego. Wkładasz za pierścień i wciskasz np szczypcami zaciskowymi, wtedy jest jak złapać ściągaczem. A jak i...
Ech, to trochę słabo. Czyli ten element na zdjęciu od Ciebie jak jest zbudowany? Tam jest też pierścień pod nakrętką, który zaciśnie się na rurce przy skręcaniu? Czy obecny pierścień da się ściągnąć siłą czy trzeba fragment i tak obciąć? Nie wiem czy chcę ryzykować. Ze starego zaworu nie ma opcji wykręcić głowicy nawet przy grzaniu (metal się odkształca...
Jak dzieci... Posiadam tylko nowe pierścienie ABS. Jeżeli chcesz dostać jakiś tam pierścień 29 zębów, to coś Ci wyślę, ale jak chcesz mieć pierścień pasujący idealnie do Twojego auta to muszę mieć pomierzony bardzo dokładnie a zwłaszcza tą średnice wewnętrzną do 0.1mm! Dzwoń juto to pogadamy. Pozdrawiam.
Tzn, ze wywaliłeś ten pierścień ? Pierwszy lepszy nie nada się, musi pasować do wymiaru gniazda.
Rozmiarowo owszem, ale ja nie polecam stosować GDM 12/60 z prostej przyczyny. Pierścień maskujący użyty w ZG40CX będzie zachodził na zawieszenie piankowe w/w przetwornika, tz. będzie go przygniatał. Gdzieś kiedyś na forum ktoś o tym wspominał, ja tylko potwierdzę gdyż sprawdzałem to pasowanie głośnika GDM 12 z pierścieniem z ZG 40CX. Zastosuj te znalezione...
Mam do wymiany łożysko w pralce Elektrolux ewt9120w.Chciałbym wiedzieć jakie pasuje do tej pralki łożysko.Czy pierścień w koło łożyska( plastikowy) wykręca się wraz z łożyskiem.Udało mi się wykręcić do połowy i stop.
Najlepiej przed ściągnięciem tego kosza podgrzej go dobrze ponieważ tam jest duże pasowanie bez żadnego klina i podczas ściągania może pęknąć. Warto przy okazji sprawdzić jak wygląda pierścień grafitowy i przeczyścić tarczki sprzęgła. Gdy będziesz miał już rozpołowioną skrzynie wymień też simeringi osi kół ponieważ jeżeli jeszcze z nich nie kapie to...
Wiertłem 1,5 - 2 mm nawierć 2 otworki przy krawędzi łba śruby, potem doszlifuj pasujący "śrubokręt" albo próbuj szczypcami do pierścieni segera
Dziękuję za odpowiedź. Właśnie się nad nim zastanawiałem, bo końcówka 35L ta sama. Trochę mi ten typ zatrzaskowy nie pasował, bo musi być zmienne pole, żeby się przełączał, ale może i takie pole okrągły pierścień generuje. Zamówiłem i zobaczymy, czy będzie działać prawidłowo.
W starszych typach Polara było wyżłobienie w osi krzyżaka na pierścień Segera i dystanse z cieńkich podkładek i właśnie w ten sposób był zachowany odpowiedni dystans koła pasowego od zbiornika. Sprawdż bo możliwe, że w Twoim modelu też jest ten patent, ale pewności nie mam.
Kombinerkami poważasz (na wanta),w pierścień stukasz poprzez"coś pasującego" (srubokręt?) Wskazana pomoc drugiej osoby. Uwaga-bezpiecznik NIE JEST symetryczny w osi poziomej! Ważne gdzie góra a gdzie dół!!!
ale ten pierścień na rostaw otworów 21cm a tonsil 19,3cm wiec by zwekszły do pasujących mi tylko czy ten pierścień pasóje do tego tonsila?? a i jaka jest róznica pomiedzy GDN 20/80,8 i GDN 20/80/2,8 ?
pasowanie tłoka pasowanie łożyska pasowanie zderzaka
zasilacz komputer mustang cofać parkować spalone wysokotonowe
software download software download
Montaż Webasto w Fiat Bravo II 1.9 TDI - lokalizacja Stacyjka nie reaguje, auto zgasło podczas jazdy