Czujnik położenia wałka rozrządu nie generuje błędów w ecu silnika?
sprawdz przekaznik pompy, masz kilka tematow z opisem jak sprawdzic
Bez odpowiednich loginów nie przyjmie kodowania!!! Zrób dokładnie po kolei tą procedurę. Jak masz wszystko sprawne i czujnik kąta skrętu ustawiony na żółtą kropkę to zakodujesz na 100%. Kierownica ustawiona na wprost +-5stopni 1. 03 ABS 2. 11 LOGIN 09555 3. 10 Kodowanie 4255 (teraz powinien już bez problemu przyjąć kodowanie) 4. 11 LOGIN 40168 [zerownie...
http://obrazki.elektroda.pl/4433534700_1... W takiej pozycji powinna być klapa blaszka opiera się o ogranicznik, wcześniej sprawdź czy masz dostęp przy założonej osłonie silnika.
Problem po stronie maglownicy masz. Wymień na inną sprawną i po problemie
Zawieszenie które polecam, gdyż sam na nim jeżdżę w 2 samochodach od wielu lat, to Master Sport dostępny na allegro w cenach do 600 zł za komplet. Trzeba dokupić końcówki drążków Lemfordera, bo te z kompletu się nie nadają i padną w przeciągu roku. Przegub to raczej średni przedział cenowy a firm jest dużo - często zakładam Lobro ale co do jakości nie...
Pomiar ciśnienia na wstępnej,tandem , i grupy 13.18.23 to mnie się wydaje że to podstawa by co dyskutować przez forum. A gniazda t opowinieneś ocenić przed montażem .Czujnik trzeba sprawdzić jasne ,choć nie wiem czy to pasuje do objawów.
No i dobrze myślisz. Najlepiej jeżeli przetniesz ( wepniesz blokadę ) w przewód czarny w wiązce stacyjki ( skutecznie odcina wszystko co trzeba żeby uruchomić silnik) a żeby to znaleźć będąc amatorem cudzych aut napewno trzeba czasu. Sam tak zrobiłem i jest cacy - samochód się zachowuje jakbyś mu wyłączył załon - gaśnie wszystko. ( VW 1.9TDI) Pozdro...
A widzisz,inny ten zbiornik niż w zwykłym.Dziwne jest też to że siłownik klapki wlewu nie działał po spaleniu bezp.pompy.A on idzie z innego bezp.Ciekawe co tam zwarte.Zobacz też pod wykładziną w okolicy modułu komfortu czy wszystko nie pływa.
Układ paliwowy nie trzyma ciśnienia po wyłączeniu silnika.
Bez wykręcenia wiskozy nie wyciągniesz
Przyczyn może być kilka: -pęknięte pierścienie -zatkany filtr powietrza -u ciebie najprawdopodobniej problem jest w pokrywie zaworów- przytkany separator oleju.
co do skrzyni z Twoim oznaczeniem to wcale nie tak trudno o używkę... jest ich kilka na samym Allegro, a na Ebayu kilkanaście... ale niestety są to skrzynie z samochodów z niewiadomą historią, a i większość z niemałymi przebiegami... o ile nie wszystkie... z opisu który podałeś to na 99% zatarł się przetwornik momentu obrotowego na tulejce ślizgowej...
Sam naprawiam VW PASSAT B5 - B5 FL PL http://rapidshare.com/files/72995140/Sam... http://rapidshare.com/files/72999078/Sam... Ewentualnie poszukaj tutaj: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=... http://forum.omegaklub.eu/viewtopic.php?...
Jak bym miał kupować, to czemu "nie". (Oczywiście bym kupił.). Natomiast, po kupnie auta, to bym zlecił wymiany filtra i oleju w skrzyni biegów automatycznej oraz przeczyszczenie całej płyty sterowniczej, oczywiście w silniku również. (Nie zależnie co sprzedawca będzie mówił, bo większość wymiany pochodzą od dwóch lat, co myślą, że jak wymienili to...
jestes pewien ze to olej ze skrzyni a tak wogole to jesli tojest olej ze skrzyni to wystarczy wymienic uszczelniacz pompy ktora tam jest
Łożysko do wymiany, koszt ok.250zł.
Ten czujnik jest razem z czujnikiem temperatury powietrza zasysanego (jeden element), dochodzą do niego 4 przewody. Masz VAGa to poprostu go odłącz i wtedy wogóle nie będzie się dało go skasować, ponadto powinien wyskoczyć drugi błąd od czujnika temp powietrza G72. W ten sposób możesz sobie sprawdzić, który to. Ten błąd może oznaczać uszkodzony czujnik...
Do skrzyni wchodzi 10 litrów, przy wymianie ok. 6 litrów. Możesz zastosować Mobil LT71141, Mannol AG55, Ravenol 5/4HP lub Febi 14758.
Stag lub Tech, nie ma wątpliwości : dobre bo polskie ! Poza tym wszystko dostępne jakbyś chciał sam podejrzeć, wszystko opisane i wyjaśnione na forach. Poza tym to faktycznie doskonałe sterowniki. Wtryski barracuda lub hana (lepiej pojedyncze niż na listwie)i nigdy nie będziesz niczego kalibrował czy czyścił bo praktycznie niezawodne. Reduktor z nadmiarem...
Sygnał poza tolerancją, sprawdź ustawienie rozrządu tak jak podpowiada kolega wyżej.
Masz spalony bezpiecznik w skrzynce na podszybiu obok sterownika silnika.
Wrzuć oryginalne pliki na Vaglog.pl bo tak się łatwiej ogląda.
To i tak że coś zrobiłeś. A teraz sprawdź czy sztanga jest zaciągnięta po odpaleniu i trzyma mocno. Jak nie to sprawdź podciśnienia ,wszystkie trójniki nie trójniki .I jest taka gruszka plastikowa pod turbem zobacz czy szczelna ,nie pęknięta.
Witam Zgadza się. Jest jeszcze dwie możliwości - rozrusznik robi przywarcia jak jest ciepły i zakłóca pracę elektroniki ewentualnie aku - jak jest naładowany (np. po trasie) to ma za mały prąd rozruchowy - z takimi przypadkami się spotkałem. Oczywiście pomijam sprawy mechaniczne. pozdrawiam
Szukaj nieszczelności między turbo a kolektorem (pękł wąż , lub wyskoczył z zatrzasku)
Masz 0 km
oczywiśćie że tak wymień i wszystkie popychace nie tylo 2
Jeśli kapie z tego przewodu to podążając za nim coś jest nie tak z odpowietrzeniem skrzyni korbowej.
Definitywnie rozrząd, klucz 13 i w ruch ustawiasz tymi 3 śrubkami na kole, ale jeśli już to zrobiłeś to pokaż nam wartość 4 bloku 4 grupy. czujnik w AWX http://picasaweb.google.pl/vwpassacik/Wa...
To że tam paliwo jest znaczy że układ szczelny i nie zaciąga powietrza, a smok zapchany może być.
Czytałeś link który Ci wysłałem? Ja się boisz zaryzykować to daj pompowtryski do sprawdzenia. Dodano po 4 Poza tym mówiłem ze ja wymienisz tandem pompę nie będzie poprawy i nie ma. Dla pewności zrób logi dynamiczne gr 003 011. Od 1500 do 3500 obrotów na trzecim biegu.
Odłącz przepływomierz i przejedż się autem, sprawdż czy lepiej jeżdzi. Posprawdzaj wężyki od podciśnienia turbiny i zaworu doładowania czy nie są pęknięte.
jeśli to FL to możesz smiało sprawdzic komunikacje miedzy sterownikami wchodząc np 17,08 i kanał 125 i do góry. tam bedziesz miał komunikacje miedzy sterownikami i tak samo jest jesli bedziesz to sprawdzał w sterowniku poduszek lu silnika czy ABS-u. chodzi mi że jesli tak sprawdzisz to będziesz dobrze widział czy i gdziue naprawde tej komunikacji brak...
Szukać przyczyny gdzie indziej. Masz bardzo bogatą mieszankę na gazie. Możliwe przyczyny to: Uszkodzony reduktor, źle skalibrowana instalacja (nieprawidłowo dobrany mixer, uszkodzenie centralki albo silnika krokowego LPG) lub problemy z WN.
Wygląda na to że występują tylko jako 2 osobne, większa "038 109 293" i mniejsza "038 109 293 A".
Tylko ingerencja w licznik.
Dobra, jak krowie na rowie: -wojtek250590: "poczytaj w internecie o notlauf" notlauf czyli za małe ciśnienie doładowania, czyli "błąd 17964" Więc do sprawdzenia: "Na forum znalazłem na razie następujące elementy mogące powodować powyższą niedogodność: - zawór N75 - wąż od turbiny] - elementy turbiny - układ doładowania - wężyki sterowania podciśnieniem...
Dziękuję kolego pomysł ekstra
Jeden problem się rozwiązał dzięki wymianie czujnika, lecz jest drugi.
Witam! Mam paska b5 fl 1.9 tdi 131 ps zawiesza mis sie wskaznik temp dochodzi do 90 st po chwili opada całkiem i tak wkoło, jak sobie z tym poradzic wymiana czujnika wystarczy?? i jaki to koszt jak sie ktos orientuje. pzdro
witam mam pytanko kolega ma golfa 4 2001 rok TDI 90 km. i po przekręceniu kluczyka w stacyjce kontrolka oleju najpierw świeci na czerwono i po 3 sekundach świeci na żółto i 5 razy mrugnie i zgaśnie i już nie świeci więcej aż do następnego przekręcenia stacyjki. błąd jest taki ale błąd czytałem na wejściu w zegarach ( czujnik temperatury i poziomu oleju...
Podepnij wakuometr i zmierz podciśnienie z pompy vacum. Założę się że na wolnych obrotach nie ma podciśnienia bo jest vacumpompa przytarta. A dopiero od 2000obr/min zaczyna wytwarzać podciśnienie i zaciągnąć geometrię turbiny.
Witam. Potrzebuje seryjne mapy sterownika do passata B5 1.9tdi 4motion 130km 2003r. Nr sterownika 038 906 019 GQ
Było kilka razy, przeszukaj forum.
Przewód intercoolera sprawdź ten dolny od turbo.
Sprawdzałeś filtr paliwa....?// Moze ten opornik zmienia za bardzo mape na wyższym biegu
Rozwiąże twój problem raz na zawsze i nie słuchaj tych wyżej co nie wiedzą o czym piszą,do rzeczy Bierzesz 1.9 z tego passata o oznaczeniu AVF zapewne i przerzucasz cały osprzęt z bpw nie ruszając czujników położenia walka rozrządu i wału korbowego bo są poprostu takie same jak u ciebie następnie wrzucasz motor w budę wszystko składasz do kupy,następnie...
Nikt nie pomoże? Brak osób posiadających Passata?
Mam passata 1,9tdi 130km 2001 r. ozn.silnika AVF skrzynia automatyczna tiptronic 5hp19 EYF i wyskakuje mi bląd 17116 tj.załączony bieg nie odpowiada położeniu drążka-bieg 2. Podobno mam zepsuty pozycjoner, mam pytanie jak on wygląda proszę o zdjęcie i jak go wymienić opis i czy dużo to roboty i w ogóle czy trafna to diagnoza. Dziękuję
passat 130km pompowtryski passat 130km szarpać passat 130km turbina
prędkość przepływ hummer ekran belkin wireless router
diagbox peugeot bateria milwaukee
Waga elektroniczna pokazuje 0 - możliwe przyczyny i rozwiązania Zablokowany licznik w hulajnodze Motus Scooty 10 2020 - co robić?