Witam ponownie. przepraszam ze tak dlugo nie odpisywalem ale nie mialem internetu poprzednia ustarka juz ok ale pojawila sie po krótkim czasie nowa...:/ mianowicie bardzo wysokie obroty silnika ok 3000obr/min i co najdziwniejsze czasem blokuje sie pedal gazu:| zauwazylem ze taki przezroczysty przewód(przepraszam za brak fachowej nazwy) wychadzacy z...
witam mam problem z moim passatem b3 1.8 jedno punktowy wtrysk chodzi oto że nie chce jezdzić na benzynie a do tego ma wysokie obroty 4,5 do 5000tys ale zacznę od tego że po odpaleniu go na zimnym silniku muszę go trzymać na gazie bo inaczej gaśnie a dopiero gdy zgaśnie kontrolka taka żółta z silniczkiem to mogę zdjąć noge z gazu ale momentalnie wchodzi...
Wiatam.Mam Passata 91' 2.0 benzyna + gaz.A problem polega na tym ,że podczas okresu jessienno-zimowego po odpaleniu zimnego auta i to niezależnie czy to na gazie czy benzynie obroty na jałowym biegu wzrastają do 3000 i utrzymują się dopóki silnik się niezagrzeje.A jak już jest ciepły to albo chodzi ładnie albo obroty falują miedzy 1000-2000.
Raczej szary dym... jakie oznaczenie silnika, rocznik ? jeśli to stary Pasek to prawdopodobnie masz problem z nastawnikiem przepustnicy, zacina się czasem, nie reaguje na impulsy sterujące,trzymając uchyloną przepustnicę - podwyższone obroty to większe spalanie. Dodano po 2 źle odpala bo jak się zatnie nastawnik przepustnica jest zbytnio uchylona i...
Drodzy koledzy! Mój Passat B4 z silnikiem ADY 2.0 benzyna + sekwencyjny LPG czasem przerywa. Obroty w tym czasie mimo równego trzymania pedału gazu skaczą przykładowo od wartości 2000 do 2300 obrotów. Usterka pojawia się nieregularnie w różnych odstępach czasu trwa jakiś czas (czyli trzeba przejechać kilka kilometrów z szarpiącym silnikiem) po chwili...
Witam jest to auto z 90r, silnik o oznaczeniu RP z instalacją gazową, wszystko było ok ale do czasu. Problem jest taki: rano odpalam auto na benzynie i prawie od razu odpala tylko że od razu wchodzi na duże obroty tak jakbym przy rozruchu trzymał noge na gazie i dopiero po ok. 2sek. powoli obroty spadają aż silnik zaszarpie i zgaśnie, jak przełącze...
Problem z szarpaniem rozwiązany. Po prostu masa od sondy była urwana. Zlutowałem, przykręciłem i nie szarpie, ale problem z wysokimi obrotami został i co teraz? :| Dzisiaj kombinowałem przy silniczku krokowym. Czy jeśli silniczek jest sprawny to po odpięciu wtyczki z niego obroty powinny spaść? Czy pozostać bez zmian. Podłączyłem do niego 12 v wysuwa...
Re: powielam ten sam temat. Passat b3 1991r. silnik 1.8 RP. Obroty szaleją na gorącym silniku, i to na gazie jak i na benzynie. Po odpaleniu, trzymają sie w granicach 2000-3000 i dopiero po przejechaniu około 5 km obroty się stabilizują. Na zimnym silniku wszystko jest ok. Z obrotów schodzę hamując silnikiem, ale i tak rwie do przodu. Przemyłem krokowca,...
Witam , mam taki problem , szukałem na różnych forach ale nic nie znalazłem na mój temat , a mianowicie Passat zimny czy ciepły szarpie przy dodaniu gazu (na gazie-sekwencja) najczęściej na (2 i 3 biegu) przy niskich obrotach . Szarpanie polega na tym że tak jak by odcina mu zapłon i nagle powraca i tak przez chwile i nagle przyspiesza lub zgaśnie i...
Podłączyłem go pod vaga i było tam o temperaturze i temp odczytywana była racjonalna. http://obrazki.elektroda.net/85_12653681... Dodano po 16 Srebrna taśma to chyba wlot gazu. Linke lekko naciągnąłem żeby nie gasł na jałowym(trzyma wyższe obroty). Auto tak samo się zachowuje i na benzynie i na gazie. Czasem bo zgaszeniu auta było słychać tykanie...
Witam, stałem się szczęśliwym lub nieszczęśliwym posiadaczem tego auta. Samochód posiada lpg. Zacznę od rana. Po nocy muszę kręcić rozrusznikiem do tego stopnia ze ledwo co na końcówce akumulatora załapie. Ssanie wyciągnięte ale po odpaleniu obroty to ok 2 tys a ponoć powinno być w granicach 3,200. Po schowaniu ssania praktycznie żadnej reakcji. W czasie...
Przepustnica wyczyszczona, przepływomierz sprawdzony(tyle ile mogłem), ciśnienie na tłokach zmierzone, świece wymienione, przewody -ok, czyli wszystko musi być w porządku, ale tak nie jest. Po odpaleniu silnika (pali z dotyku) po chwili zaczyna "bić" w tłumik i nierówno pracować jakby coś było z zapłonem obroty trzyma ładnie ale czuję takie wibracje...
Witam pisze juz drugi raz bo kolega moderator nie wytrzymal i wywalil 1,8 bosch mono silnik RP ta czesc dotyczy i gazu i benzyny mam problem z moim "paszczatem" mianowice jak jest zimny to gasnie jak sie rozgrzeje trzyma skubany wysokie obroty (jak ma dobry humor to po okolo 30 min jazdy i zgaszeniu i ponownym zapaleniu jest ok objaw zalewania <chyba...
Dzień dobry Pytałem na forum passata ale nikt nie odpowiedział, może tu znajdzie się jakiś spec co mi pomoże. Samochód to passat b4 1.6 aek. Problem występuje tylko na benzynie, na gazie wszystko chodzi jak trzeba. Na wolnych obrotach obroty falują. W zasadzie na wyższych obrotach też to czuć jak się jedzie ze stałą prędkością jakby tak minimalnie przerywał....
No wiec tak, pompa nie chodziła, kabel był odczepiony, po przecinku bo jak go podpiąłem tez nie chodziła, sprawdziłem żarówką nie było napięcia, no wiec temat był taki sprawdzić pompę czy pompuje paliwo, na krótko z akumulatora dałem napięcie i w r r r odpalił czyli wina kabla bo sam bezpiecznik jest ok, teraz gaszę go czekam 30 min idę odpalam, dlaczego...
Jak zatkam ręką wąż powietrza od strony filtra to aż go zgina ( zwęża się) ale nie zgaśnie.Silnik mocno zwalnia i go dusi.Nie wiem czy ECU czyta, ale przejście między nastawnikiem a ecu jest bo mierzyłem ciągłość przewodów. Jak odepnę wtyk nastawnika i baterią cofnę na maksa nastawnik podając mu zasilanie na dwa skrajne piny ( ma 6 pinów) tak aby się...
Witam zwracam sie do was z uprzejma prośba a pomoc teoretyczna odnośnie mego problemu a mianowicie mam passata 1.8 na pełnym wtrysku z roku 1990 w benzynie. Kupiłem go 3 tyg i już zepsuła mi sie pompa paliwowa i przekaźnik więc została wymieniona pompa paliwowa na nowa oraz przekaźnik auto odebrałem chodziło ok przez jakieś 50 km potem zaczeło już tak...
Witam. Posiadam passata B3 88r. na monowtrysku silnik 1.8 RP + LPG I generacja. Na benzynie strasznie kopci i sporo pali benzyny. Olej parę dni tamu wymieniłem ale cały czas to samo. sprawdziłem czujniki temperatury, sondę lambda (napięcie na sondzie jak mierzyłem 0,489-0,52 mierząc od wolnych obrotow powoli zwiększając tak do ok 3tys.) Świece wszystkie...
Teraz siedze w pracy, ale postaram się zorganizować zdjęcie mimo wszystko. O złomowaniu proszę mi nie mówić, bo 2 miesiące temu dopiero kupiłem ten samochód :P Brzydkie podejrzenia tzn? Tyle co mogę opisać: mixer zamontowany przed przepływką, mniedzy boxem a nią w właśnie. Box cały, zadnego pęknięcia - sporawdzałem na prawdę dokładnie. Wszystko poza...
Witam Proszę pomóżcie. Od 2-3 miesięcy męczę się z moim samochodem, robię go jak mam czas i pieniądze... VW Passat b3 1991r. 1.8RP + instalacja I generacji Lovato. Wymieniłem już kupę części: membrany w reduktorze, filtr powietrza, paliwa, czujniki w króćcu wody obydwa, kompletny wtryskiwacz wraz z czujnikiem powietrza, potencjometrem przepustnicy,...
Witam. Mam paska B4 rok 94 z motorem 2E (benzyna-wielopunkt). Prośba do tych co mogą sprawdzić lub wiedzą na 100% jaki jest tam typ czujnika temperatury od ECU (jest zintegrowany z czujnikiem wskaźnika na desce rozdz.) Z tego co wyczytałem są one znakowane kolorystycznie. Mój ma granatowy pierścień, a poniżej zieloną kropkę. Problem polega na kiepskim...
To teraz ja coś dam od siebie jako że Audi i Volkswagen to moje zainteresowania ale teraz już tylko Audi,Volkswagen się bez obrazy ale się zeszma*ił,marka niby dobra ale już gorsza a ceny wygórowane. Teraz odnośnie współpracy Audi--Volkswagen,jest tak Passat B5 Audi A4 B6 Podzespoły niby te same a klasa jazdy nieporównywalna,silnik audi ciągnie żwawo...
Witam wszystkich. Borykam się z problemem szarpania mojego samochodu na wolnych obrotach. Szukam odpowiedzi po różnych forach ale nie moge znaleźć odpowiedzi na mój problem. Kupiłem passata b5 1,8 125KM rok 1998 kombi. Samochód był bez instalacji gazowej wszystko było ok. Po zakupie jakieś 3 tyg postanowiłem założyć inst. LPG sekwencja oczywiście. I...
Włacz zapłon. Przelacznikiem klik lewo prawo i kreć rozrusznik bez cofania stacyjki. Powinien odpalić. Albo trzymaj go i kreć. Masz lovato al-700 Dziękuję, jesteś mistrzem. Bezpiecznik od pompy wypiąłem i tak się jeździ. Tak na marginesie to trzeba tego pracodawce Pogonic bo jeżeli jest tak jak piszesz to zarabiasz 5zl na godzinę z napiwkami wychodzi...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
trzyma wysokie obroty silnik trzyma wysokie obroty passat wysokie obroty
zmiana eprom podświetlenie podgrzewania szyby pralka electrolux dioda
hyundai terracan sterownik silnika łodzi
Jak przetestować układ scalony STK4132? Opornik ograniczający prąd diody Zenera - jak dobrać?