Problem z VW passat b6 , włożenie kluczyka do stacyjki nie załącza zapłonu , włącza się tylko radio , deska ciemna , podmieniłem stacyjkę ten sam rezultat , OBDPROG odczytał mi kod PIN ale po wpisaniu nie przyjmuje go i blokuje możliwość dostępu na 255 min , w blokach pomiarowych wpisanych kluczy 0 , jak podam zapłon to wyskakuje błąd blokady kier (...
Witam a może ktoś mi doradzi co jeszcze można sprawdzić passat b6 wymienione mikrostyki i silniczek i przekaźniki cały zestaw i nadal problem z odpalanie, czasem jest tak że działa to tydzień i jest ok a czasem nie chce zaskoczyć rygiel. I wtedy nie ma zapłonu czy jest ktoś w stanie mi pomóc co jeszcze brak sprawdzić w silniku nie raz jest błąd immobilisera...
Witajcie. W aucie została zmieniona blokada kolumny na nową z serwisu. Blokada została zaprogramowana pomyślnie. Jednak po włożeniu kluczka do stacyjki nie ma zapłonu. Nie ma komunikacji między innymi z ABS i z silnikiem. Blokada kolumny działa poprawnie i nie generuje błędów. Klucz jest poprawnie rozpoznawany i dostaje zezwolenie na start. Błędów trochę...
miałem kiedyś passata b5 wiec może to być zamarznięty zamek lub wygięta blaszka zwalniacza zamknięcia (jeśli eks. właściciel złamał klucz to by tak wyglądało) sugestia : wstaw pojazd do ciepłego garażu i poczekaj 3 godziny ... może sam zamek odpuści. jeśli nie to rozbierz tapicerkę (jest wklejona na taki plastelinowy klej) i postaraj sie ręcznie odblokować...
Pewnie blokada padła. Pozdr.
Witam, Mam problem z Passatem B6 i może ktoś miał podobny przypadek. Na początku zapalała się żółta kontrolka kierownicy, ale auto normalnie odpalało i jeździło. Po pewnym czasie zapaliła się już czerwona kontrolka kierownicy – wtedy auto odpalało i od razu gasło. Odłączyłem akumulator na ok. tydzień i wtedy był całkowity brak zapłonu. Udało mi się...
Odetnij czarny, tylko za miejscem podpięcia stacyjki z alarmu i będzie dobrze.
No i jak? Poradziłeś sobie z tą nową blokadą? Też zablokowałem nową blokadę. Zobacz w piątym bloku pomiarowym, pierwsza pozycja. Nowa blokada powinna mieć status 2 (gotowość do douczenia), i taki ma faktycznie, ale jeżeli włączysz zapłon trzy razy to za trzecim razem po wyłączeniu zapłonu nowa blokada się zamyka i przechodzi na status 0. Wtedy już jej...
Witajcie, od niedawna stałem się posiadaczem passata B5. Ma założoną blokadę zapłonu - żeby odpalić samochód muszę wcisnąć guzik. Tu jest pytanie, czy da się to samemu zlikwidować? Centralkę od tego ustrojstwa już znalazłem, tylko nie wiem co dalej. Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam.
zaczyna się wyłączanie zapłonu kilka razy i po paru razach wyłączy się całkiem Indywidualnie zamontowana blokada zapłonu - jakieś stare anty-porwanie ?
Blokada kierownicy była regenerowana jakiś miesiąc temu i wszystko było w jak najlepszym porządku. Dodatkowo po włożeniu kluczyka podświetla się np. panel klimatronika, a przy uszkodzonej blokadzie nie miało by to miejsca.
Cześć , W tym tygodniu wymieniłem blokadę kierowniczą w Passacie b6 po naprawie blokada działała przez chwilę było odblokowane ale nie przyniosła pożądanego efektu i dalej auto nie reaguje na próbę odpalenia auta. Po włożeniu kluczyka była żółta kontrolka kierownicy taka jak zwykle jest i po chwili zgasła tak jak zwykle wyskoczył komunikat : wegfahrsperre...
Witam.Mianowicie jak w temacie po włączeniu zapłonu włącza się wspomaganie kierownicy,Dodam że auto było po stłuczce.Po wyłączeniu zapłonu brak blokady kierownicy.Kierownica z mutifunkcją też nie działa,kierunki.wycieraczki i długie światła też nie.Bezpieczniki wszystkie są o.k.Może ma ktoś jakiś pomysł?
Nie tak szybko z tym złodziejstwem bo musisz jeszcze jakoś przekręcić kluczuk w stacyjce na zapłon no i blokada kierownicy!.A jak jest ukryty przełacznik własnej roboty(lepszy jak wszystkie imma.we wszystkich samochodach), lub coś zawyje po otwarciu drzwi.
Witam, Passata zgasiłem i już nie odpaliłem, komunikat uszkodzona kolumna kierownicy, pali się żółta kierownica. Po włożeniu kluczyka już na czerwono i odpali na 2 sekundy i to koniec.
Witam.Zdjąłem boczek z prawych przednich drzwi,że by zmienić linkę otwierania drzwi.Po złożeniu wszystko działało ale po chwili zablokowały się wszystkie szyby.Proszę o pomoc.
Witam. Podepnę się pod temat. Mam passata B7 1,4 TSI z 2012 roku silnik CAXA. Chciałbym zablokować go elektrycznie . Wyczytałem tu, że w Borentz złącze G pin 11 można odciąć a czy przypadkiem to nie jest sterowanie rozrusznikiem? Napisał ktoś też o przekaźniku systemowym. Gdzie on się znajduje? bo to byłaby prosta sprawa Założyłbym urządzenie typu Multiblock...
Z powodu zwarcia w instalacji elektrycznej uszkodzeniu uległ sterownik immobilaisera.Silnik zaskakuje i po 1 sekundzie gaśnie z powodu braku sygnału potwierdzającego z immobilaisera.Czy można jakoś zlikwidować to zabezpieczenie?Numer sterownika według VAG-Etka to 3A0 907 311B. Bosch : 0 261 203 788/789.Z góry dziękuje!
Witam Mam pytanie czy ktoś wie gdzie idą przewody z orginalnego immo są to trzy przewody które idą pod zegary . Problem jest taki że blokuje mi immobilizer pompę paliwa jak poruszam tymi przewodami to załapał mi silnik lecz wiem że nie załatwia problemu problemu . Dzień wcześniej nie mogłem go w cale odpalić auta . Pozdrawiam 73! Regulamin, p.10.9 i...
Witam. Dziś podczas jazdy zaczęło coś metalicznie stukać, wrzuciłem 5 bieg i nagle zaczęło trzęś całym samochodem, mocno stuknęło, zdławiło silnik i samochód zgasł. Nie da się odpalić, nie reaguje w ogóle rozrusznik. Wygląda tak jakby coś go zablokowało. Samochodu nie da się również przepchnąć gdy jest na biegu da się natomiast przepchnąć gdy wciśniemy...
Witam mam od znajomego passata B6 Problem wcześniej polegał na tym ze świeciła sie na desce kontrolka kierownicy wiem ze jest to przyczyna uszkodzonej blokady kierownicy wiec ja wyciągałem i można powiedzieć ze naprawiłem przelutowalem styki i podłaziłem nakładkę na microswitch pomogło to w pewnym stopniu ale nie dokładnie chodzi o to ze teraz czasem...
Auto syna tuż po gwarancji. Po kupieniu go nowego w krótkim czasie zapalała się czerwona lampka i blokowała się kierownica, po wyłączeniu silnika i odczekaniu można już było jechać. To się powtarzało coraz częściej aż nawet nie można było uruchomić silnika. Na gwarancji wymieniono maglownicę z serwem bo chyba tam był problem. Teraz tuż po gwarancji...
Dzień dobry wszystkim kupiłem passata 2008 rok 2,0 tdi 140 konny ze skrzynią dsg automat problem powstał 2 dni temu na zegarach pojawił się pomarańczowy silniczek co oznacza serwis oraz spiralka od świec żarowych która mruga oczywiście powstała automatyczna blokada obroty tylko do 3000tysiecy podejrzenia padły na czujnik przepustnicy proszę o waszą...
Co mogę w/w aucie bezpiecznie no i skutecznie przeciąć aby podłączyć blokadę. Z góry dziękuję za pomoc.
Problem dotyczy VW Passata B5 Diesel, samochód stał z w garażu z otwartymi dzrwiami przed 2h co spowodowało problemy z uruchomieniem silnika. Po przekreceniu kluczyka w stacyjce na desce rozdzielczej zapala się zółta kontrolka (kontur samochodu z kluczykiem). Samochodu nie można uruchomić. Jest to jakaś elektroniczna blokada z która nie mogę sobie poradzić....
Ma na auxie założoną blokadę zapłonu. Naciskałeś aux?
Witam, Nie zapomnij, aby montowane zabezpieczenie posiadało tzw. tryb serwisowy. Aby podczas każdego pozostawiania auta u mechanika, czy na myjni, nie trzeba było zdradzać osobom postronnym sposobu deaktywacji blokady. Pozdrawiam.
Moduł kierownicy podmieniałem, bez zmian. Co ciekawe, jak ręcznie zablokuje blokade(obracając ślimakiem wewnątrz blokady),to przy włączeniu zapłonu blokada się zwalnia..
Czy wystarczy poodcinać kable alarmu wpięte pod wiązkę auta Nie wystarczy odciąć kabli. kręcił ale nie zapalił Blokada zapłonu w DOG jest zrealizowana na dodatkowym, zewnętrznym przekaźniku. Trzeba zlutować razem przewody, które zostały rozcięte i podłączone do styków przekaźnika.
Passat jest z 97 i nie ma przycisku bagaznika. Wiem że muszę się zgłosić do elektromechanika tyle że utknałem w warszawie a tu są takie ceny, że wolę nie pytać. Myślałem żem jak odłacze centralkę i polączę znów przewód o d rozrusznika i ten od elektrozaworu wszystko będzie git a tu lipa.
tak, nie dopisana blokada do immo odetnie ci "prąd"
A mi nie dali rady ukraść passata bo blokada zapłonu była nie do przejścia dla nich - trzeba było odłączyć kabel od akumulatora, bo tam zasilanie było bezpośrednio podpięte. :D
Był recall na kolumne bo jest zespolony z blokadą kierownicy oraz zapłonem. Rozumiem ze u ciebie brak zapłonu? Czy sprawdzane miałes wtryskiwacze? Zwarty wtrysk do masy i tez nie zapalisz, a błedu nie bedziesz miał w pamieci.
17978-Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent czyli dopasować komputer sterujący pracą silnika do elektronicznej blokady zapłonu > sprawdzić połączenia cewki czytającej immo kluczyka > sprawdzić instalację do immobilisera.
Witam. Mam proste pytanie do kolegów instalatorów. Co można odciąć montując blokadę zapłonu, czy immobiliser, w VW Touareg z dieslem, żeby komputer tego nie zarejestrował po przekręceniu kluczyka. Podobno w Touaregu, czy Passacie B6 niema takiej możliwości.
A mogę prosić o jakiś prosty schemat jak to spiąć wszystko? Co z czym? To ma być zwykły "wyłącznik", czy alarm lub immobiliser? "Tniesz" przewód i wlutowujesz w rozcięcie "styki robocze" przekaźnika blokady.
Zwracam się do szanownych kolegów o pomoc w następujacej sprawie. Muszę założyć blokadę zapłonu w VW Passat TDI 2,5l V6 z 2000 roku. Nie chce wycinać całego zapłonu po stacyjce lub zasialnia komputera, myślałem o odcięciu zasialnia na elektrozawór. W związku z tym pytanie gdzie odszukac w/w przewód i jaką ma kolorystykę. Pozdrawiam
Strona nie działa i jeszcze jedno pytanie a jaki kabel idzie od rozrusznika bo muszę jeszcze połączyć kabel blokady zapłonu
Witam jestem posiadaczem VW passat b6 2005rok 150koni kod silnika BLR w automacie Problem polega na nierównej pracy silnika i trzęsącej się budzie jest to bardzo odczuwalne i irytujące moi mechanicy nie są w stanie tego rozwiać do tego miałem wypadanie zapłonu na 1 i 4 cylindrze ale po usunięciu środka z katalizatora bo byl zapchany sporadycznie wypadnie...
proponuję po prostu zewrzeć przewody blokady zapłonu w alarmie i zobaczyć czy nadal będą sie działy cuda wianki.
Jak w temacie. Błąd w 16 koło kierownicy ,w 02 skrzyni biegów . W 16 błedy 00194 -blokada kluczyka zapłonu usterka w obwodzie elektrycznym. 00883 przełącznik zapłonu i rozrusznika ,usterka w obwodzie elektrycznym Samochód zapala i gasnie .Podejrzewam sterownik silnika blokady kolumny kier. Przerabiał to ktoś może vcds-em ? Wyświetlacz połozenia biegów...
witam-w passacie z 2000r 1.9tdi 115km mialem wyciagniety silnik ze skrzynia (tiptronic) oraz konsole (wymiana nagrzewnicy) .Po zmontowaniu wszystkiego na wyswietlaczu mam podswietlone wszysykie "biegi" skrzyni i nie moge po właczeniu zapłonu przestawic lewarka na "d" cos go blokuje.Normalnie po przekreceniu kluczyka (jeden raz) lewarek wszytsko ładnie...
Kosmici kuzwa. Masz jak byk napisane że problem leży w zasilaniu elektrycznej blokady. Tak więc schemat i sprawdzaj. Zasilanie w pierwszej kolejności, komunikację w drugiej.
Witam serdecznie Mam problem z passatem b6 1.6 fsi Występuje problem z brakiem reakcji na kluczyk, po podłączeniu vcds w module 25 immo występuje błąd 01176 kluczyk brak sygnalu/komunikacji. Auto nie generuje żadnych błędów związanych aby miało problem z blokadą kierownicy, stąd też moje podejrzenia nie padają na awarie modułu blokady. Po rozebraniu...
(at)norbert.s - wybacz, ale nie mogę się z Toba zgodzić, ze z tego tematu robi się chat. Ja pytam o normalne rzeczy, a (at)czukcza normalnie min odpowiada. Nie rozmawiamy o dup*e marynie - nie pytam go co robi po pracy etc... pytam go o konkretne rzeczy nt. zabezpieczenia etc.. a kolega rzeczowo mi odpowiada. Nie gniewaj się na mnie ale powiedziałem...
Kup blokady, koszt 40 -50 zł , poskładaj go na blokady będziesz miał pewność że wał jest oki. bo może według blokad nie będzie idealne zero w okienku, i wtedy zobaczysz jak będzie pracował wiedząc ,że rozrząd na pewno jest dobrze, albo pożycz od kogoś na tą godzinkę czy dwie. kąt zapłonu zobaczysz później w programie i skorygujesz jak coś. Przy rozbiórce...
to tak nawiązując do padających silników to na każdej stronie tego tematu na pierwszym miejscu powinien być taki wielki napis - BLS - wał odchudzony od poprzedników o parę ładnych kilo, korby tak samo, zjebany układ smarowania, panewki z foli aluminiowej :), do tego dpf i porażka jakich mało gotowa. Zakładając że taki motorek został wrzucony do Passata...
Proponuje plus po zapłonie -kabel koloru czanego, idzie od stacyjki. Znajdź miejsce trudno dostępne do przecięcia (nie zaraz koło stacyjki!!!) 100% blokada silnika i zero wystąpienia jakiś ewentualnych błędów na silniku.
Przy zmianie licznika. Pierwsze musisz zmienić PIN nowego licznika na zgodny z PINem twojego Starego licznika (i ECU). Można to zrobić VCDSem ale mając oba PINY stary i nowy lub grzebiąc we wsadzie. Grzebanie we wsadzie trudniejsze ale nie zostawi śladu w postaci podwójnego VIN-u (stary i nowy) przy sprawdzaniu modułu licznika VCDSem. PS Masz zablokowany...
A czemu nie bezpilotówka??? Wszelkie cięcie czujników, pedałów gazu itp. wynalazków to błędy w sterowniku. Tnie się zapłon na sterownik silnika, super dojście i pięknie zamaskowane. A jak film cię wystraszył to zrób blokadę na zapalniczce:D-to oczywiście żart
Witam! Napisz proszę jak odcina ci ten zapłon, czy nie możesz go odpalić czy gaśnie podczas jazdy? a może odpala i zaraz gaśnie. Podaj kilka szczegółów o zachowaniu tego fabrycznego immo? Pozdrawiam!
witam wszystkich mój problem polega na tym ,że nie moge zlokalizować przewodu ,który jest odpowiedzialny za załączanie swiatełka w kabinie i sygnalizacje otwartych drzwi.Wiem ,ze opisywane to było wiele razy ,ale w passatach B5 do 2000r. jest to przewód brązowo-biały i jest na niego podawana masa ,a w moim passacie B5 po liftingu (2001r) nie ma takiego...
może jakieś dołożone immo , przypomina o aktywacji (coś zaczęło się psuć i właściciel je zostawił mostkując tylko blokadę zapłonu) Dodano po 45 poszukaj skąd dochodzi ten pisk i po kabelkach dojdziesz co to jest
Sorki że dopiero dzisiaj ale z tymi plastikami dojść do ładu to tragedia. Efekt jest taki, że autko działa. Padło w jakimś stopniu immo a dokładniej ten styk co idzie pod stacyjkę. Mały "mosteczek" i cacy, ale i tak muszę immo aktywować bo pomimo tego mosteczka nie mam zapłonu. Mam wszystkie potrzebne kontrolki na desce rozdzielczej ale immo jeszcze...
Witam może temat stary ale może komuś sie przyda. Zmagałem sie ostatnio z blokada kolumny kierowniczej Wyskakiwał błąd ,,Steering column lock defective.Oraz czasem nie było zapłonu po skasowaniu błędów zapłon wracał i przez jakiś czas można było jezdzić. Wiec wymieniłem mikrostyki z urzywanej płytki ale nie przyniosło to rezultatu. Po czym kupiłem nowe...
Ja proponował bym blokadę wpiąć w obwód pompy paliwa,która załaczana jest przekażnikiem(chyba niebieski przekażnik w okolocy bezpieczników) ale nie jestem pewien.Łatwo to sprawdzić po jego wyjęciu nie uruchomisz samochodu lub jeżeli będzie na chodzie to zgaśnie.Takie podłączenie pozwala w pełni wykożystac możliwości alarmu(antynapad i antyporwanie).
faktycznie w tych nowych były już silniki elektryczne tak jak w passacie i czwórce,a pneumatyka szła dłużej w A4 ,ale to i tak nie zmienia faktu,że nie trzeba nic kombinować,bo sterowanie jest dwoma masami.
Na komputerze nic nie wyświetla błędów Dodano po 5 Rozumiem, że brak błędów na komputerze może być frustrujący, zwłaszcza gdy silnik nie chce się uruchomić. Skoro nie ma błędów, można przypuszczać, że wszystkie podzespoły komunikują się poprawnie z ECU. Niemniej jednak, istnieje kilka kluczowych aspektów, które warto jeszcze raz przeanalizować. Blokada...
Opisze tu jak działała blokada krok po kroku. Wchodzę do samochodu, daje zapłon i przesuwam magnesem w danym miejscu, co dopiero po tej czynności zaczynają grzać świece żarowe i mogę spokojnie odpalić samochód. Gdy zamykałem samochód, albo stał nie odpalony zawsze świeciła się wmontowana dioda przez starego właściciela, która sygnalizuje uzbrojenie...
wygląda że ma ok 15 lat,uważam że nie warto go wskrzeszać zwłaszcza że jest tylko 1 pilot .Jeśli bardzo chcesz to należy sprawdzić czy jest 12v na czerwonym ,pewnie gdzieś po drodze jest bezpiecznik (może spalony a może wyjety bo poprzednikowi szwankował ).Czasem wystarczy odłaczyć kostki (duże ) na chwile .Natomiast po ponownym podłaczeniu może zadziałać...
Każdy kabel ma dwa końce a jego drugi jest gdzieś w bezpiecznikach. Ale tu kolega ma i tak wbudowaną blokade to dla złodzieja laika i tak pikuś.Ja nigdy nie stosuje wbudowanej blokady. Nie dużo roboty jest zamontować przekaźnik a kable do niego idą razem ze wszystkimi innymi i jest na pewno trudniej to rozbroić. Pozdrowionka.
blokada zapłon zapłon blokada blokada zapłon blokada zapłon alarm
transformator praca równoległa trafo 16mm2 kable zapłonowe pandy
gdzie montować zawór mieszający gdzie montować zawór mieszający
Hyundai Tucson 2005 Diesel D4EA – lokalizacja czujnika CKP, dostęp, wymiana, objawy P0335 Siemens Siwamat XB 860 – znaczenie symboli na panelu, programy, funkcje dodatkowe