Witam, Mam problem z przełączaniem się na gaz ziemny w moim passacie. Cewka przy parowniku była pęknięta to ją wymieniłem na sprawną, ale dalej nie chce przejść na gaz. Co ciekawe stan zbiornika pokazuje mi na nieco połowę, choć jest zatankowany do pełna.. Ktoś ma jakieś pomysły? Szczelność instalacji była sprawdzana na stacji Volkswagena i wycieków...
A do czego zamieściłeś link? Cewka zapłonowa + moduł.
Albo brakuje kawałka rdzenia w kablu królewskim (wn łączącym cewkę z kopułką)
Wymień Temika na grodzi.
Druciarstwo to już nie w tym aucie, kup BERU, NGK albo Bosch, bo w takim razie po co je wymieniać? Te silniki są przeczulone na chiński osprzęt i nie warto się w takie coś bawić. https://allegro.pl/oferta/cewka-beru-pas...
Ktoś podpowie jakie napiecia i kiedy powinny się pojawiać na tych pinach. Jest to kostka zasilająca cewke zapłonową w pasacie b5 1.6 (AHL) 1998 r. Dodam, że po przekręceniu kluczyka pojawia się napięcie 12V między pinami 2 i 4, moje pytanie czy przy rozruchu na pozostałych pinach tzn. 1 i 3 (zielone kable) też powinno się pojawiać napiecie. Silnik nie...
Ja miałem identyczną sytuację że wróciłem z trasy audi A4 tez z silnikiem 1.8 20v zgasilem i za jakieś 10 min. Chciałem jechać a tu auto nie chciało zapalić tez kręciła i nie chciała zagadać po dwóch dniach kabinacji okazało się ze cewka padla
wymien cewke zaplonu i zapomniesz o klopotach.koszt tekiej cewki to 210 zl w zamienniku beru.
Owiń kluczyk folią aluminiową (taką do pieczenia) i próbuj odpalić, jak się nie uda, to znaczy, że masz działający immobilizer
Rozróżniasz? Sterownik>moduł>cewka.
Passat B5 1.6 1998 benzyna/gaz faluje na wolnych obrotach na benzynie, a na gazie jeszcze bardziej. Wymieniłem cewkę zapłonową, świece i kable. Może ktoś coś podpowiedzieć?
Jak masz prąd na cewkę masy i plusy to rozrusznik do roboty.
Może być wiele przyczyn. Np. cewka.
Wystarczy z wyczuciem pociągnąć fajkę i zejdzie z cewki.
Profil mechanik... Oprócz płakania coś sprawdziłeś w sprawie braku iskry? Zasilania? Moduł? Cewkę?
Nie no nic nie zmieniałem.Świece kiedyś kiedyś wymieniałem ale wątpie że to one skoro iskra na pierwszy cylinder nie dochodzi.Można jakoś sprawdzić cewkę??
Jestem posiadaczem VW Passat B5 Lift silnik 1.6 benzyna świece przewody cewka wymieniona a silnik poszarpuje na wolnych obrotach jest wypadnie zapłonu
Witaj miałem niedawno passata 1.8T APU na warsztacie z identycznym problemem na biegu jałowym falowanie obrotów na wyższych było ok. winna była jedna cewka po podstawieniu problem zniknął
chodzi o czujnik halla?czy to on jest odpowiedzialny za podawanie iskry a nie cewka?
iskra powinna byc z odleglosci ok 1,5 2 cm jak nie to cewka
Cewka nie czyta klucza, dupnięta lub połączenia.
jaki?
Mapa zaplonowa to cewka??
cewka immo
nie było różnicy ...czyli raczej to nie cewka a przynajmniej nie ma mikropęknięć przez które wnika wilgoć i powoduje mikro przebicia WN.
Może cewka zapłonowa pada
cewka do passata b5 96 rok 125km z oznaczeniem silnika ADR http://allegro.pl/vw-passat-b5-1-8-20v-c... Dodano po 44 Może zamiast do mechanika lepiej by było udać się do elektryka. A świece i przewody zapłonowe sprawdzili ci mechanicy ? Tak, swiece i przewody okej Dodano po 1 silnik 1.8
dobrze szukasz i dobrze kolega podpowiada cewka albo czujnik halla nic innego.
Elektrozawór kolego to ta czerwona cewka na twoim miejscu kolego wymienił bym cały wielozawór w butli zadko udaje sie go naprawic ale idzie
Witam wszystkich mam taki problem padła mi cewka w passacie vr6 na cewce nie ma rzadnych oznaczen wiem napewno że ze sterownika wychodzi impuls plusowy na pobudzenie cewki sprawdzałem diodą. Czy ktos potrafi mi pomóc jaki numer cewki?
Można i przepinać piny, zamieniając też przewody między cewkami.
Sprawdź w zakładce Parametry okienko Parametry samochodu bo może masz tam źle ustawione :) może być źle cewka ustawiona? Passat 1990 roku nie ma za dużo czujników i elektroniki aby coś źle podłączyć więc raczej to problem ustawienia instalacji LPG. Nie wiem jaka tam jest cewka ale posprawdzaj te parametry
A ile ta cewka kosztowała? LPG?
Zasilanie na cewkę jest , paliwo też jest /oczywiście z chwilą wystąpienia usterki/?
Padnięta cewka lub zwarcie w okablowaniu.
Dodam jeszcze, że alarm odcina minus(żółty) na cewkę przekażnika
immo blokuje !!! sprawdż cewkę na stacyjce
Zgodnie z obietnicą masz live odczyt z wiązki z passata: 1 modułu (liczymy zgodnie z numeracją, czyli od prawej): 1: cewka wn 2:masa (kluczowa dla działania modułu) 3 masa halla, pewnie połączona z pin 2 4 +12V po stacyjce 5 zasilanie czujnika halla 6 impulsy z czujnika halla
U mnie było podobnie i okazało się że jedna cewka była uszkodzona.
Jakby cewka tarła o magnes, to gwarantuję Ci, że byś to usłyszał.
Jeżeli masz układ z traconą iskrą to możesz zamieniać kable 1 z 4 oraz 2 z 3. Gdy nadal świeca w danym cylindrze jest mokra to uszkodzona świeca lub coś w cylindrze, gdy mokra jest inna świeca to brak iskry - uszkodzona cewka lub przewód WN. Sprawdziłem - tam siedzi Temic, czyli śmiało zamień na cewce 1 z 4 oraz 2 z 3.
Do tego trzeba jakiegoś dodatkowego układu ponieważ rezystacja tego płynu jest zbyt duża żeby zasilić cewkę przekaźnika. Przez ten płyn płynie zbyt mały prąd i ten przekaźnik się nie załączy.
Pin 30 87 i 87a łączysz razem. Pin T I 86 zasilanie cewki
Podstawa prawidłowego funkcjonowania to świece, przewody i ew. cewka. Może zacznij od świec i przewodów bo pewnie nie były dawno wymieniane. Co do odpalania to do sprawdzenia akumulator i jego ładowanie
Wskazuje na defekt układu zapłonowego, sprawdź także cewkę, czasami taki objaw występuje gdy cewka zaczyna dogorywać
sprubuj podmienic cewke-mimo ze iskra jest moze byc uszkodzona-mialem tak kiedys w Sharanie, byla ladna iskra wiec wykluczylem cewke ,pol dnia szukalem posprawdzalem wszystko,dopiero podmiana cewki i zapalil ,cos tamta cewka mieszala jakby przestawiala punkt zaplonu(ta cewke uszkodzona zostawilem sobie na pamiatke)
mruga kontrolka CHECK ENGINE Mrugająca kontrolka to problem z układem zapłonowym. Pewnie standardowo padnięta cewka.
Szkoda ze tak stary post i brak odpowiedzi,moze ktos mi pomoze-passat b5 ahl juz 4nowa cewka,bosch,beru,i jakies dwie po ok 1mies jazdy przebicie na cewce,z swiecami i przewodami juz dobijam do wartosci auta,heh,elektryka sprawdzona,cisnienie,10*4garki,zero bledow -podczas uszkodzenia cewki bank pierwszy lub drugi lub trzeci lub czwarty -zalezy ktora...
Cewka 3 do wymiany. Podmień ją z 2 cewką miejscami i zobaczymy czy błąd przeniesie się wraz z cewką. Wtedy na 100% pewne. Jak dalej na 3 to sprawdź okablowanie cewki. Pozostałe błędy oby się nie pojawiły powtórnie.
cewka transpondera na stacyjce
Witam. Ostatnio trochę namieszałem w działającym kluczyku do auta (VW Passat B7 2014 r.). Kluczyk z dostępem Keyless. Tak go zepsułem, że przestał w ogóle działać. Nie nadaje sygnału, dioda na nim miga, ale żadnych fal nie wysyła. Bezkluczykowo również nie działa. Kupiłem używany, działający klucz, taki jak miałem, numer się zgadza, komponentowo patrząc...
Rozrusznik kręci z właściwą prędkością - wg. VAGa 160 obr/min. Podobno z niesprawnym hallem koło aparatu zapłonowego można jechać. A jeśli byłby on niesprawny - dlaczego VAG nie pokazuje błędów od tych czujników? Gdyby nie było masy to raczej rozrusznik by nie kręcił albo kręciłby słabo... Stawiałem na cewkę, obecnie mocno się zastanawiam czy poprawnie...
Problem rozwiązany siadł 2 pompowtrysk dokładnie cewka pompki która robiła zwarcie a komputer automatycznie odciął prąd
Jak są sprawne zawory to beż znaczenia czy gaz jest w przewodach czy nie-ma płynąć jak jest otwarty zawór.Zawór wymieniłeś na nowy czy inny?Wymieniłeś zawór czy cewkę?
Zmierzyć długość impulsu włączającego wzmacniacz, walczyłem dziś z podobnym przypadkiem, patrz jak efektownie cewkę rozsadziło: http://obrazki.elektroda.net/29_12017115... co u ciebie się uszkadza-moduł czy cewka?
Możliwe, że słaby styk spowodował taki przyciemnienia na wtyczce. Wymień cewkę, niewolno jeździć z pękniętą cewką.
Jednak panowie cewka do wymiany :D
Witam. Prostokątem obok diody oznaczono cewkę przekaźnika. Według tego schematu można odciąć tylko rozrusznik,brak mu podtrzymania. Tam gdzie jest +12v podajemy napięcie po przekręceniu stacyjki.
Jak silnik aaa to był tam moduł zintegrowany z cewką - https://allegro.pl/oferta/cewka-zaplonow... typowo pękały izolacja z góry modułu.
W B4 jest immobiliser ktory wlasnie odcina pompe. Ale skoro gasnie na gazie to nie szukalbym przyczyny w glownym ukladzie paliwowym Moim zdaniem do wyregulowania/naprawy jest instalacja lpg ewentualnie problem lezy w ukladzie zaplonowym elektrycznym W tym modelu problem czesto sprawiala wadliwa cewka
A->2 B->4 C->5 D->3 E->1 http://obrazki.elektroda.pl/4587664500_1... http://obrazki.elektroda.pl/8039717700_1...
Myśle, że trzeba jeszcze sprawdzić palec aparatu zapłonowego i cewkę WN
Passat cały czas ma załączony trzeci bieg, na komputerze wyskakuje błąd N92 przełącznik cewki nr 5 otwarty obwód lub zwarcie? Wie ktoś gdzie przyczyny szukać?
Patrz tutaj:
Witam ,po wstepnej diagnozie i testach okazalo sie ze jest uszkodzona cewka , ponoc to czesta przyczyna ,mam pytanko czy ktos z kolegow borykal sie z takim problemem i czy ktos naprawial modol cewki zaplonowej ,wiem ze to troche glucenie ale jestem elektronikiem i moze warto byloby sprubowac wykrecilem cewke sprawdzilem ja i jest niby dobra - indukuje...
A może najczęstsza usterka-cewka czytnika Panowie Fachowcy?
Sprawdź cewkę zapłonową. Pozrawiam.
czujk halla chyba działa bo po zmostkowaniu środkowego kabla w wkostce z masą silnika idzie impuls na gaźnik ale cewka zapłonowa nie daje prądu
myślę że to cewka jednak ,podmień cewkę od kogoś.wtedy będzie pewnośc.
Niedobrze jak cewka bo skąd toto wziąć.
Wsadzasz cewke na świecę 1, kabel z niej do świecy4, druga cewka na świecę2, kabel z niej na świecę3
Chęci się palił przed montażem LPG ale z jakiego powodu? Ja sie jeszcze nie spotkałem by gazownik wpinał się w czujnik wału,zazwyczaj biorą sygnał podawany na cewkę WN.
Jak się rozgrzeje to nie funguje styk czynny w cewce rozrusznika. Wymień cewkę. Objaw typowy.
Witam wszystkich mam takie pytanie zakupiłem passata b5 1.9 130km odpięta byla kostka cewki sprężarki po wpisaniu kodu z wtyczki wychodzi ze to cewka wiec tak to nazywam po podłączeniu nie ma zadnych zmian wie ktos na co moze wpływać ta kostka?
Ok, ale jak? Cewka zasilana jest jest obniżonym napięciem czy jest kluczowana?
Dokładnie jak przedmówca powiedział.Palec żeście sprawdzali na ciagłość (czyli czy opornik w palcu jest sprawny),a sytuacja jest taka ze palec ma przebicie do ośki aparatu.Kopułka-no może,ale by było widać wyraźny slad ścieżki prądowej od styku weglowego,do podstawy kopułki,no chyba że w kopułce jest multum wilgoci. Jeszcze bym sprawdził jak iskra jest...
Czyli cewka, albo wtrysk LPG? Tu trzeba szukać ?
cewka itd jak kolega powyżej.
czarny plus, sprawdzić probierka brązowy minus, ale w zasadzie nie ma tam awarii. zieolno-biały -nim zasuwają impulsy załonowe do wzmacniacza podcewkowego, łatwo je złapac próbnikem z diodą świecąca. Ale mozna tak-wymontować cewkomoduł, odkręcić dwie nakrętki z zacisków 1 i 15, i miernikem sprawdzic czy nie ma zwarcia do masy pomiędzy zaciskiem 1 a...
Skoro ma kopułkę to założę się że to B3/B4 na monowtrysku. Skoro ma iskrę, to hall i rozrząd sprawne. No chyba, że poważnie przestawione. Sprawdź paliwo czy leje. No i immo jeśli ma. Aaa... dobra, niedoczytałem, że iskra na końcu... po pierwsze nie podłącza się świecy za środek, bo sfajczysz cewkę, tylko ściąga się ze świecy w głowicy i wtedy się testuje...
moich dwóch kolegów passatowców miało podobne problemy w autach 95r i 97r i obu przypadkach była to cewka w.n.
cewka ma wbudowany modul, a podmieniałem przecież
Sam sobie wymyślasz problemy. Taka sama cewka i moduł jest w większości szajswagenów 92-00r.
No chyba , że brakuje (zależy jaka była historia usterki ) bezpiecznika pod maską tego maxi. (SB49-51 nie pamiętam) Czasami miałem takie awarie rodem z usterki :D Te przekaźniki często padały, miałem kilka gdzie cewka dostała przerwy.
Orientujecie się koledzy jaka powinna być oporność cewki immo? Na forum chyba VW Passat znalazłem, że powinna mieścić się w przedziale 20 - 25 Ohm, na innym forum było napisane, że nie więcej jak 20 Ohm. U mnie wartość ta wynosi 23 Ohmy. Pytam, bo mam problem z immobilizerem. Często nie widzi kluczyka. Samochód to Audi Coupe b4 1994 r., 2.0 16V benzyna....
dzięki, tylko jaką mam pewnosć że to cewka
Obawiam się, że nie ma za dużej. W drugim głosniku cewka jest obrócona o 180° w stosunku do membrany i nie wiem jak jest zabezpieczona. Jeżeli źle będziesz łapał tam opiłki co doprowadzi do zniekształcenia dźwięku a w konsekwencji nawet uszkodzenia cewki. Wzmacniacz >50W<100W w rmsie. Z matami bitumicznymi dekarskimi nie kobinowałem dlatego może...
W tym roczniku to na bank potrójna cewka
chyba ci wysiada czytnik kluczy (cewka na stacyjce )
Co do immo to sprawdź cewkę na stacyjce i najlepiej przelutować całą płytkę.
Klimatyzację masz? Może to ona daje w kość. Może cewka elektromagnesu ma jakieś zwarcie i bezpiecznika nie wybija, ale pobór prądu obciąża tak alternator, że piszczy. Dawno by ta cewka przestała działać jeśli miała by zwarcie, niemożliwe to jest
j/w: cewka odpowiedzialna za gaszenie auta, pompa wtryskowa. Wybierz sobie jakis obiekt i w jego przewod zasilajacy wepnij przekaznik (40-50A/12V, najlepiej hermetyczny bo takie normalne to pod maska nie wytrzymaja dlugo. Zaloz odciecie tak by przy braku napiecia na cewce przekaznika "obiekt Twoich zainteresowan" byl wylaczony :-) (czyli styki 30 i...
Cewka była podmieniana . Ta co jest ma z 3-4 miesiące
No i kolega elektrit nie ma racji z tym plusem na cewkę. Szukam drugie ECU.
Ja tez miałem taki problem w swoim gracie, tez 1.6, tylko golf. Wymieniłem cewkę i przewody ze świecami.
A dokładnie to co chesz wymienić ? Przepływomierz, pompę ... ? A może na elektryke z corrado. :) Komputere,k kilka czujników, cewka i śmiga aż miło.
Sprawdź układ zapłonowy,świece przewody cewka. 8 tys na valteca to jeszcze nie śmierć do wtryskiwaczy.
Witam, Proszę o pomoc. Brak Iskry. Zmieniałem silnik w Passacie b3 z 2.0E na 1.8 monowtrysk. Przed wymianą obydwa silniki odpalały. Przełożyłem silnik wraz z wiązką i sterownikiem. Kostki idące do bezpieczników/przekaźników wpiąłem w te same miejsca, Cewka ok. Silnik 1.8 pochodzi z samochodu vw passat Gt, natomist 2.0 z Cl. Gt. miał autoalarm, czy może...
Fabryczne immo nie zgasi pracującego już silnika, dokładańce to coś zupełnie innego i przeciwnie mogą powodować nagłe gaśnięcie silnika. Wywal to ustrojstwo to będziesz wiedział co i jak. Jeśłi nie to to jest kilka innych rzeczy do sprawdzenia. Moduł cewka, aparat zapłonowy instalacja.
Zmienilem mechanika i powiedzial ze padlo albo cewka (poprzedni sprawdzal co prawda cewke ale od passata tego samego tylko z 93' a podobno sa trzy rodzaje cewek do tego modelu) albo komputer. Poprzedni mechanik takze wspominal cos o czujniku polozenia wału. Dodam ze prąd do cewki dochodzi. Oto literki o które prosi maxmax77 : WVWZZZ3AZTB.......... ;)...
cewka passat cewka zapłonowe passat błąd cewka passat
czujnik czarny czujnik zielony serwis pozna wzmacniacz windows schowek
Gdzie znajdę diodę SS34? Zastosowania i urządzenia Brak pracy silnika pilarki elektrycznej Makita - przyczyny