Ktoś podpowie jakie napiecia i kiedy powinny się pojawiać na tych pinach. Jest to kostka zasilająca cewke zapłonową w pasacie b5 1.6 (AHL) 1998 r. Dodam, że po przekręceniu kluczyka pojawia się napięcie 12V między pinami 2 i 4, moje pytanie czy przy rozruchu na pozostałych pinach tzn. 1 i 3 (zielone kable) też powinno się pojawiać napiecie. Silnik nie...
Druciarstwo to już nie w tym aucie, kup BERU, NGK albo Bosch, bo w takim razie po co je wymieniać? Te silniki są przeczulone na chiński osprzęt i nie warto się w takie coś bawić. https://allegro.pl/oferta/cewka-beru-pas...
A do czego zamieściłeś link? Cewka zapłonowa + moduł.
Ja miałem identyczną sytuację że wróciłem z trasy audi A4 tez z silnikiem 1.8 20v zgasilem i za jakieś 10 min. Chciałem jechać a tu auto nie chciało zapalić tez kręciła i nie chciała zagadać po dwóch dniach kabinacji okazało się ze cewka padla
Wymień Temika na grodzi.
Albo brakuje kawałka rdzenia w kablu królewskim (wn łączącym cewkę z kopułką)
Może być wiele przyczyn. Np. cewka.
Profil mechanik... Oprócz płakania coś sprawdziłeś w sprawie braku iskry? Zasilania? Moduł? Cewkę?
Rozróżniasz? Sterownik>moduł>cewka.
Nie no nic nie zmieniałem.Świece kiedyś kiedyś wymieniałem ale wątpie że to one skoro iskra na pierwszy cylinder nie dochodzi.Można jakoś sprawdzić cewkę??
chodzi o czujnik halla?czy to on jest odpowiedzialny za podawanie iskry a nie cewka?
wymien cewke zaplonu i zapomniesz o klopotach.koszt tekiej cewki to 210 zl w zamienniku beru.
Pin 30 87 i 87a łączysz razem. Pin T I 86 zasilanie cewki
iskra powinna byc z odleglosci ok 1,5 2 cm jak nie to cewka
Owiń kluczyk folią aluminiową (taką do pieczenia) i próbuj odpalić, jak się nie uda, to znaczy, że masz działający immobilizer
cewka immo
Jak masz prąd na cewkę masy i plusy to rozrusznik do roboty.
A->2 B->4 C->5 D->3 E->1 http://obrazki.elektroda.pl/4587664500_1... http://obrazki.elektroda.pl/8039717700_1...
Passat B5 1.6 1998 benzyna/gaz faluje na wolnych obrotach na benzynie, a na gazie jeszcze bardziej. Wymieniłem cewkę zapłonową, świece i kable. Może ktoś coś podpowiedzieć?
W B4 jest immobiliser ktory wlasnie odcina pompe. Ale skoro gasnie na gazie to nie szukalbym przyczyny w glownym ukladzie paliwowym Moim zdaniem do wyregulowania/naprawy jest instalacja lpg ewentualnie problem lezy w ukladzie zaplonowym elektrycznym W tym modelu problem czesto sprawiala wadliwa cewka
Sprawdź w zakładce Parametry okienko Parametry samochodu bo może masz tam źle ustawione :) może być źle cewka ustawiona? Passat 1990 roku nie ma za dużo czujników i elektroniki aby coś źle podłączyć więc raczej to problem ustawienia instalacji LPG. Nie wiem jaka tam jest cewka ale posprawdzaj te parametry
Mapa zaplonowa to cewka??
Dodam jeszcze, że alarm odcina minus(żółty) na cewkę przekażnika
Witaj miałem niedawno passata 1.8T APU na warsztacie z identycznym problemem na biegu jałowym falowanie obrotów na wyższych było ok. winna była jedna cewka po podstawieniu problem zniknął
Może cewka zapłonowa pada
Witam wszystkich mam taki problem padła mi cewka w passacie vr6 na cewce nie ma rzadnych oznaczen wiem napewno że ze sterownika wychodzi impuls plusowy na pobudzenie cewki sprawdzałem diodą. Czy ktos potrafi mi pomóc jaki numer cewki?
mruga kontrolka CHECK ENGINE Mrugająca kontrolka to problem z układem zapłonowym. Pewnie standardowo padnięta cewka.
Witam, Mam problem z przełączaniem się na gaz ziemny w moim passacie. Cewka przy parowniku była pęknięta to ją wymieniłem na sprawną, ale dalej nie chce przejść na gaz. Co ciekawe stan zbiornika pokazuje mi na nieco połowę, choć jest zatankowany do pełna.. Ktoś ma jakieś pomysły? Szczelność instalacji była sprawdzana na stacji Volkswagena i wycieków...
A ile ta cewka kosztowała? LPG?
Wystarczy z wyczuciem pociągnąć fajkę i zejdzie z cewki.
czarny plus, sprawdzić probierka brązowy minus, ale w zasadzie nie ma tam awarii. zieolno-biały -nim zasuwają impulsy załonowe do wzmacniacza podcewkowego, łatwo je złapac próbnikem z diodą świecąca. Ale mozna tak-wymontować cewkomoduł, odkręcić dwie nakrętki z zacisków 1 i 15, i miernikem sprawdzic czy nie ma zwarcia do masy pomiędzy zaciskiem 1 a...
Jak są sprawne zawory to beż znaczenia czy gaz jest w przewodach czy nie-ma płynąć jak jest otwarty zawór.Zawór wymieniłeś na nowy czy inny?Wymieniłeś zawór czy cewkę?
Dokładnie jak przedmówca powiedział.Palec żeście sprawdzali na ciagłość (czyli czy opornik w palcu jest sprawny),a sytuacja jest taka ze palec ma przebicie do ośki aparatu.Kopułka-no może,ale by było widać wyraźny slad ścieżki prądowej od styku weglowego,do podstawy kopułki,no chyba że w kopułce jest multum wilgoci. Jeszcze bym sprawdził jak iskra jest...
immo blokuje !!! sprawdż cewkę na stacyjce
U mnie było podobnie i okazało się że jedna cewka była uszkodzona.
dobrze szukasz i dobrze kolega podpowiada cewka albo czujnik halla nic innego.
Można i przepinać piny, zamieniając też przewody między cewkami.
Cewkomoduł, na skrajne styki wtyczki podłączasz + i - 12V z akumulatora, środkowy sterujesz impulsami +5V
Jestem posiadaczem VW Passat B5 Lift silnik 1.6 benzyna świece przewody cewka wymieniona a silnik poszarpuje na wolnych obrotach jest wypadnie zapłonu
Cewka nie czyta klucza, dupnięta lub połączenia.
Chęci się palił przed montażem LPG ale z jakiego powodu? Ja sie jeszcze nie spotkałem by gazownik wpinał się w czujnik wału,zazwyczaj biorą sygnał podawany na cewkę WN.
nie było różnicy ...czyli raczej to nie cewka a przynajmniej nie ma mikropęknięć przez które wnika wilgoć i powoduje mikro przebicia WN.
Możliwe, że słaby styk spowodował taki przyciemnienia na wtyczce. Wymień cewkę, niewolno jeździć z pękniętą cewką.
Zmierzyć długość impulsu włączającego wzmacniacz, walczyłem dziś z podobnym przypadkiem, patrz jak efektownie cewkę rozsadziło: http://obrazki.elektroda.net/29_12017115... co u ciebie się uszkadza-moduł czy cewka?
cewka do passata b5 96 rok 125km z oznaczeniem silnika ADR http://allegro.pl/vw-passat-b5-1-8-20v-c... Dodano po 44 Może zamiast do mechanika lepiej by było udać się do elektryka. A świece i przewody zapłonowe sprawdzili ci mechanicy ? Tak, swiece i przewody okej Dodano po 1 silnik 1.8
Wskazuje na defekt układu zapłonowego, sprawdź także cewkę, czasami taki objaw występuje gdy cewka zaczyna dogorywać
Elektrozawór kolego to ta czerwona cewka na twoim miejscu kolego wymienił bym cały wielozawór w butli zadko udaje sie go naprawic ale idzie
Jak silnik aaa to był tam moduł zintegrowany z cewką - https://allegro.pl/oferta/cewka-zaplonow... typowo pękały izolacja z góry modułu.
cewka transpondera na stacyjce
Myśle, że trzeba jeszcze sprawdzić palec aparatu zapłonowego i cewkę WN
Padnięta cewka lub zwarcie w okablowaniu.
myślę że to cewka jednak ,podmień cewkę od kogoś.wtedy będzie pewnośc.
Jakby cewka tarła o magnes, to gwarantuję Ci, że byś to usłyszał.
Jak się rozgrzeje to nie funguje styk czynny w cewce rozrusznika. Wymień cewkę. Objaw typowy.
Jednak panowie cewka do wymiany :D
Jeżeli masz układ z traconą iskrą to możesz zamieniać kable 1 z 4 oraz 2 z 3. Gdy nadal świeca w danym cylindrze jest mokra to uszkodzona świeca lub coś w cylindrze, gdy mokra jest inna świeca to brak iskry - uszkodzona cewka lub przewód WN. Sprawdziłem - tam siedzi Temic, czyli śmiało zamień na cewce 1 z 4 oraz 2 z 3.
Sprawdź cewkę zapłonową. Pozrawiam.
Do tego trzeba jakiegoś dodatkowego układu ponieważ rezystacja tego płynu jest zbyt duża żeby zasilić cewkę przekaźnika. Przez ten płyn płynie zbyt mały prąd i ten przekaźnik się nie załączy.
sprubuj podmienic cewke-mimo ze iskra jest moze byc uszkodzona-mialem tak kiedys w Sharanie, byla ladna iskra wiec wykluczylem cewke ,pol dnia szukalem posprawdzalem wszystko,dopiero podmiana cewki i zapalil ,cos tamta cewka mieszala jakby przestawiala punkt zaplonu(ta cewke uszkodzona zostawilem sobie na pamiatke)
Rozrusznik kręci z właściwą prędkością - wg. VAGa 160 obr/min. Podobno z niesprawnym hallem koło aparatu zapłonowego można jechać. A jeśli byłby on niesprawny - dlaczego VAG nie pokazuje błędów od tych czujników? Gdyby nie było masy to raczej rozrusznik by nie kręcił albo kręciłby słabo... Stawiałem na cewkę, obecnie mocno się zastanawiam czy poprawnie...
A może najczęstsza usterka-cewka czytnika Panowie Fachowcy?
jaki?
Podstawa prawidłowego funkcjonowania to świece, przewody i ew. cewka. Może zacznij od świec i przewodów bo pewnie nie były dawno wymieniane. Co do odpalania to do sprawdzenia akumulator i jego ładowanie
Zasilanie na cewkę jest , paliwo też jest /oczywiście z chwilą wystąpienia usterki/?
Cewka 3 do wymiany. Podmień ją z 2 cewką miejscami i zobaczymy czy błąd przeniesie się wraz z cewką. Wtedy na 100% pewne. Jak dalej na 3 to sprawdź okablowanie cewki. Pozostałe błędy oby się nie pojawiły powtórnie.
Problem rozwiązany siadł 2 pompowtrysk dokładnie cewka pompki która robiła zwarcie a komputer automatycznie odciął prąd
Niedobrze jak cewka bo skąd toto wziąć.
czujk halla chyba działa bo po zmostkowaniu środkowego kabla w wkostce z masą silnika idzie impuls na gaźnik ale cewka zapłonowa nie daje prądu
Witam wszystkich mam takie pytanie zakupiłem passata b5 1.9 130km odpięta byla kostka cewki sprężarki po wpisaniu kodu z wtyczki wychodzi ze to cewka wiec tak to nazywam po podłączeniu nie ma zadnych zmian wie ktos na co moze wpływać ta kostka?
Zgodnie z obietnicą masz live odczyt z wiązki z passata: 1 modułu (liczymy zgodnie z numeracją, czyli od prawej): 1: cewka wn 2:masa (kluczowa dla działania modułu) 3 masa halla, pewnie połączona z pin 2 4 +12V po stacyjce 5 zasilanie czujnika halla 6 impulsy z czujnika halla
Witam. Prostokątem obok diody oznaczono cewkę przekaźnika. Według tego schematu można odciąć tylko rozrusznik,brak mu podtrzymania. Tam gdzie jest +12v podajemy napięcie po przekręceniu stacyjki.
Może cewki kiepskiej jakości?
moich dwóch kolegów passatowców miało podobne problemy w autach 95r i 97r i obu przypadkach była to cewka w.n.
Wsadzasz cewke na świecę 1, kabel z niej do świecy4, druga cewka na świecę2, kabel z niej na świecę3
Witam. Ostatnio trochę namieszałem w działającym kluczyku do auta (VW Passat B7 2014 r.). Kluczyk z dostępem Keyless. Tak go zepsułem, że przestał w ogóle działać. Nie nadaje sygnału, dioda na nim miga, ale żadnych fal nie wysyła. Bezkluczykowo również nie działa. Kupiłem używany, działający klucz, taki jak miałem, numer się zgadza, komponentowo patrząc...
Czyli cewka, albo wtrysk LPG? Tu trzeba szukać ?
cewka itd jak kolega powyżej.
Z tego co mi wiadomo cewka zadko siada , cześciej pada wzmacniacz co jest przykręcony do cewki i wchodz tam kostka z 3 przewodami (wspólna obudowa z cewką)
Ok, ale jak? Cewka zasilana jest jest obniżonym napięciem czy jest kluczowana?
cewka ma wbudowany modul, a podmieniałem przecież
No i kolega elektrit nie ma racji z tym plusem na cewkę. Szukam drugie ECU.
Serwis też nie ma. Może ktoś mi powiedzieć czy jak przewody będą innej długości niż fabrycznie ( np. będą dłuższe ) to czy wpłynie to negatywnie na pracę silnika lub samej cewki?
Temat można zamknąć :); założyłem cewkę taką jak powinna być i już było prawie dobrze. trzeba jeszcze było podlutować przewód sygnałowy cewki, bo gazownik kiedy zabierał z tamtąd sygnał do centralki LPG nadcioł przewód. Bardzo dziękuję za pomoc z typem cewki
Passat cały czas ma załączony trzeci bieg, na komputerze wyskakuje błąd N92 przełącznik cewki nr 5 otwarty obwód lub zwarcie? Wie ktoś gdzie przyczyny szukać?
No chyba , że brakuje (zależy jaka była historia usterki ) bezpiecznika pod maską tego maxi. (SB49-51 nie pamiętam) Czasami miałem takie awarie rodem z usterki :D Te przekaźniki często padały, miałem kilka gdzie cewka dostała przerwy.
Fabryczne immo nie zgasi pracującego już silnika, dokładańce to coś zupełnie innego i przeciwnie mogą powodować nagłe gaśnięcie silnika. Wywal to ustrojstwo to będziesz wiedział co i jak. Jeśłi nie to to jest kilka innych rzeczy do sprawdzenia. Moduł cewka, aparat zapłonowy instalacja.
Ja tez miałem taki problem w swoim gracie, tez 1.6, tylko golf. Wymieniłem cewkę i przewody ze świecami.
dzięki, tylko jaką mam pewnosć że to cewka
W tym roczniku to na bank potrójna cewka
Skoro ma kopułkę to założę się że to B3/B4 na monowtrysku. Skoro ma iskrę, to hall i rozrząd sprawne. No chyba, że poważnie przestawione. Sprawdź paliwo czy leje. No i immo jeśli ma. Aaa... dobra, niedoczytałem, że iskra na końcu... po pierwsze nie podłącza się świecy za środek, bo sfajczysz cewkę, tylko ściąga się ze świecy w głowicy i wtedy się testuje...
Co do immo to sprawdź cewkę na stacyjce i najlepiej przelutować całą płytkę.
A dokładnie to co chesz wymienić ? Przepływomierz, pompę ... ? A może na elektryke z corrado. :) Komputere,k kilka czujników, cewka i śmiga aż miło.
chyba ci wysiada czytnik kluczy (cewka na stacyjce )
Jak przekaznik odetnie pompke to elektrozawor jest juz nie potrzebny. Samochod odpali, ale po chwili zgasnie (jak wypali sie paliwo z przewodow). Ale z tego co wiem to w dieslach jezeli zniknie paliwo w przewodach to pozniej trudno jest odpalic. Radzilbym zalozyc odciecie zaplonu w innym miejscu, np. cewka, jest wiele mozliwosci...
Sam sobie wymyślasz problemy. Taka sama cewka i moduł jest w większości szajswagenów 92-00r.
Klimatyzację masz? Może to ona daje w kość. Może cewka elektromagnesu ma jakieś zwarcie i bezpiecznika nie wybija, ale pobór prądu obciąża tak alternator, że piszczy. Dawno by ta cewka przestała działać jeśli miała by zwarcie, niemożliwe to jest
Cewka była podmieniana . Ta co jest ma z 3-4 miesiące
Obawiam się, że nie ma za dużej. W drugim głosniku cewka jest obrócona o 180° w stosunku do membrany i nie wiem jak jest zabezpieczona. Jeżeli źle będziesz łapał tam opiłki co doprowadzi do zniekształcenia dźwięku a w konsekwencji nawet uszkodzenia cewki. Wzmacniacz >50W<100W w rmsie. Z matami bitumicznymi dekarskimi nie kobinowałem dlatego może...
Sprawdź układ zapłonowy,świece przewody cewka. 8 tys na valteca to jeszcze nie śmierć do wtryskiwaczy.
Miałem podobny problem.Po przekręceniu stacyjki następował automatyczny cykl grzania świec żarowych zakończony prawidłowym ich rozłączeniem i zgaśnięciem kontrolki.Problem zaczynał się po zapłonie.Świece zaczynały pracować na nowo, ale tym razem bez kontrolki, co prowadziło do ich spalenia.Rozwiązaniem była wymiana przekaźnika z układem elektronicznym...
passat cewka cewka zapłonowe passat błąd cewka passat
tarcie paska schematy wykrywaczy metali kuchnia gorenje
kosiarki spalinowe najlepsze spotter blacharski
Zamiana lampy ksenonowej na halogenową: instrukcja Styki lamp halogenowych w Oplu Antara: H7, H4, H11