wymien cewke zaplonu i zapomniesz o klopotach.koszt tekiej cewki to 210 zl w zamienniku beru.
Owiń kluczyk folią aluminiową (taką do pieczenia) i próbuj odpalić, jak się nie uda, to znaczy, że masz działający immobilizer
A do czego zamieściłeś link? Cewka zapłonowa + moduł.
Ja miałem identyczną sytuację że wróciłem z trasy audi A4 tez z silnikiem 1.8 20v zgasilem i za jakieś 10 min. Chciałem jechać a tu auto nie chciało zapalić tez kręciła i nie chciała zagadać po dwóch dniach kabinacji okazało się ze cewka padla
Jeżeli masz układ z traconą iskrą to możesz zamieniać kable 1 z 4 oraz 2 z 3. Gdy nadal świeca w danym cylindrze jest mokra to uszkodzona świeca lub coś w cylindrze, gdy mokra jest inna świeca to brak iskry - uszkodzona cewka lub przewód WN. Sprawdziłem - tam siedzi Temic, czyli śmiało zamień na cewce 1 z 4 oraz 2 z 3.
Cewka 3 do wymiany. Podmień ją z 2 cewką miejscami i zobaczymy czy błąd przeniesie się wraz z cewką. Wtedy na 100% pewne. Jak dalej na 3 to sprawdź okablowanie cewki. Pozostałe błędy oby się nie pojawiły powtórnie.
Elektrozawór kolego to ta czerwona cewka na twoim miejscu kolego wymienił bym cały wielozawór w butli zadko udaje sie go naprawic ale idzie
nie było różnicy ...czyli raczej to nie cewka a przynajmniej nie ma mikropęknięć przez które wnika wilgoć i powoduje mikro przebicia WN.
sprubuj podmienic cewke-mimo ze iskra jest moze byc uszkodzona-mialem tak kiedys w Sharanie, byla ladna iskra wiec wykluczylem cewke ,pol dnia szukalem posprawdzalem wszystko,dopiero podmiana cewki i zapalil ,cos tamta cewka mieszala jakby przestawiala punkt zaplonu(ta cewke uszkodzona zostawilem sobie na pamiatke)
j/w: cewka odpowiedzialna za gaszenie auta, pompa wtryskowa. Wybierz sobie jakis obiekt i w jego przewod zasilajacy wepnij przekaznik (40-50A/12V, najlepiej hermetyczny bo takie normalne to pod maska nie wytrzymaja dlugo. Zaloz odciecie tak by przy braku napiecia na cewce przekaznika "obiekt Twoich zainteresowan" byl wylaczony :-) (czyli styki 30 i...
Obawiam się, że nie ma za dużej. W drugim głosniku cewka jest obrócona o 180° w stosunku do membrany i nie wiem jak jest zabezpieczona. Jeżeli źle będziesz łapał tam opiłki co doprowadzi do zniekształcenia dźwięku a w konsekwencji nawet uszkodzenia cewki. Wzmacniacz >50W<100W w rmsie. Z matami bitumicznymi dekarskimi nie kobinowałem dlatego może...
Pomiary bez sensu. Nie wiadomo co do czego. Masz uszkodzony przekaźnik skoro nie ma oporu na 6-7 - uszkodzona cewka przekaźnika. Powinno być zwarte 5 z 9, 4 z 10 więc z tego powodu 1 z 8 jest zwarte. Na 4 i 10 powinna być masa bo one są z zwarte z wtyczką - pin 23. Na 5,9 (oraz 1 i 8) powinien być plus - powinno to być zwarte z pinem 22 wtyczki. 2,3...
Wystarczy z wyczuciem pociągnąć fajkę i zejdzie z cewki.
Cewka nie czyta klucza, dupnięta lub połączenia.
WITAM PONOWNIE . Nie znalazłem przekaźnika o takim n-rze 109 ale przelutowałem co niektóre połączenia w kompie i wymieniłem przekaźnik o n-rze 30 i jest ok, ale bardzo się grzeją przekaźniki 30 i 167 poza tym chodzi i nie gasnie. Dzięki wszystkim za pomoc i pozdrawiam.
Passat cały czas ma załączony trzeci bieg, na komputerze wyskakuje błąd N92 przełącznik cewki nr 5 otwarty obwód lub zwarcie? Wie ktoś gdzie przyczyny szukać?
Problem rozwiązany siadł 2 pompowtrysk dokładnie cewka pompki która robiła zwarcie a komputer automatycznie odciął prąd
Cewka i kondensator to elementy najprostszej zwrotnicy jaką stosuje się w głośnikach dwudrożnych. Jeżeli nowy głośnik nie ma wbudowanego głośnika wysoko tonowego to te elementy nie są potrzebne.
Jakby cewka tarła o magnes, to gwarantuję Ci, że byś to usłyszał.
Witaj miałem niedawno passata 1.8T APU na warsztacie z identycznym problemem na biegu jałowym falowanie obrotów na wyższych było ok. winna była jedna cewka po podstawieniu problem zniknął
Ten 409 juz robiem z rok temu -luty poprawione ale nic sie nie zmienio.Zobacze ten 109......dzięki za info. Dodano po 3 https://filmy.elektroda.pl/55_1759493403... Auto ma 26 lat i pewnie juz były zmieniane przekazniki -moze ktroś wskaże mi miejsce usytuowania takiego przekażnika-są numery na plastiku w którę wsuwa się przekażniki.Tu numery sa wysokie.......
Witam. Ostatnio trochę namieszałem w działającym kluczyku do auta (VW Passat B7 2014 r.). Kluczyk z dostępem Keyless. Tak go zepsułem, że przestał w ogóle działać. Nie nadaje sygnału, dioda na nim miga, ale żadnych fal nie wysyła. Bezkluczykowo również nie działa. Kupiłem używany, działający klucz, taki jak miałem, numer się zgadza, komponentowo patrząc...
Jestem posiadaczem VW Passat B5 Lift silnik 1.6 benzyna świece przewody cewka wymieniona a silnik poszarpuje na wolnych obrotach jest wypadnie zapłonu
sprawdziłem czy działa cewka zapłonowa na necie był filmik jask gość pokazywał jak sprawdzić jej działanie czy jest sprawna i multimetrem jedne przewód dop środka cewki a drugi na obudowę masa i powinna wartość jakaś tam wyskoczyć a u mnie nic zero wskazać na multimetrze żadnej wartości tak samo środkowy pin do tej cewko jeden przewód wkłądasz od multimetra...
dobrze szukasz i dobrze kolega podpowiada cewka albo czujnik halla nic innego.
Witam, Passat B5, 1.6 AHL, przebieg ponad 270 tys - problem polega na tym że auto przy np jeździe w korku i hamowaniu ma duże spadki obrotów (tzw doły jak ja to nazywam) np do 400 rpm i się potem odbijają na te 800.. podczas manewrowania na parkingu także jest to widoczne i bardzo uciążliwe - nieraz aż się na sekundę zaświeci kontrolka ładowania.. Problem...
Witam. W jaki sposób można zainicjować przeskok iskry na cewce zapłonowej nie podłączając jej do sterownika (komputera), chcę sprawdzić na sucho. Cewka 3 pionowa zasilanie między pinem 1 a 3, 5volt środkowy - pin sygnałowy. Nie wiem jaki sygnał podaje komputer na pin środkowy cewki. Proszę o podpowiedź 1144149
Witam, Mam problem z przełączaniem się na gaz ziemny w moim passacie. Cewka przy parowniku była pęknięta to ją wymieniłem na sprawną, ale dalej nie chce przejść na gaz. Co ciekawe stan zbiornika pokazuje mi na nieco połowę, choć jest zatankowany do pełna.. Ktoś ma jakieś pomysły? Szczelność instalacji była sprawdzana na stacji Volkswagena i wycieków...
Witam jestem posiadaczem VW passat b6 2005rok 150koni kod silnika BLR w automacie Problem polega na nierównej pracy silnika i trzęsącej się budzie jest to bardzo odczuwalne i irytujące moi mechanicy nie są w stanie tego rozwiać do tego miałem wypadanie zapłonu na 1 i 4 cylindrze ale po usunięciu środka z katalizatora bo byl zapchany sporadycznie wypadnie...
Wsadzasz cewke na świecę 1, kabel z niej do świecy4, druga cewka na świecę2, kabel z niej na świecę3
Cewka ma gniazdo na 3 piny - widać je na zdjęciu. Środkowy to plus po stacyjce. Zewnętrzne to sterowanie z ECU. Trzeba zobaczyć czy na tych przewodach jest sterowanie z ECU. Jeżeli nie ma to sprawdzić ciągłość przewodów do ECU - piny ECU 71 i 78 podają na cewkę sterowanie. Jeżeli przewody całe to raczej czeka Cię wymiana ECU (komputera).
Witam, pacjent B5 FL 2005r 1.6 ALZ bez gazy, przebieg około 200 tys. Ostatnio zauważyłem, że głównie przez okres lata występuje taki problem. Podczas jazdy ze stałą prędkością strasznie drży buda i kierownica, auto nie ściąga, nasila się to przy 60 i około 100 km/h. Przy przyspieszaniu chyba ustępuje, ale nie jestem pewien. Cewka wymieniona, świece,...
iskra powinna byc z odleglosci ok 1,5 2 cm jak nie to cewka
Witam, ja się podepnę pod temat, żeby nie spamować. Mam passata 1.6 90r z LPG, w pewnym momencie zgasł podczas jazdy i od tego czasu albo odpala sporadycznie i gaśnie, albo w ogóle nie odpala. Nie ma iskry ani na świecach ani po wyjściu z cewki, pomierzyłem i na cewkę dochodzi prąd. Moduł zapłonowy i cewka jest sprawna bo sprawdziłem to w golfie i odpala....
Sprawdź w zakładce Parametry okienko Parametry samochodu bo może masz tam źle ustawione :) może być źle cewka ustawiona? Passat 1990 roku nie ma za dużo czujników i elektroniki aby coś źle podłączyć więc raczej to problem ustawienia instalacji LPG. Nie wiem jaka tam jest cewka ale posprawdzaj te parametry
No chyba , że brakuje (zależy jaka była historia usterki ) bezpiecznika pod maską tego maxi. (SB49-51 nie pamiętam) Czasami miałem takie awarie rodem z usterki :D Te przekaźniki często padały, miałem kilka gdzie cewka dostała przerwy.
Jeśli podaje ci paliwo wtryskiwacz to hall jest ok. Sprawdz zasilanie cewki . Cewka z modułem na 3 piny?
Może cewka zapłonowa pada
Pin 30 87 i 87a łączysz razem. Pin T I 86 zasilanie cewki
Passatt b5 fl 2.8 4motion w trakcie jazdy zaczoł dziwnie pracowac po podłaczeniu do kompa wychodzi wypadanie zapłonu cylinder 5-6 jaka moze byc przyczyna? swiece przewody cewka zmieniona i lipa co dalej ???a i jesszcze strzela w dolot.pomoże ktos?
Szkoda ze tak stary post i brak odpowiedzi,moze ktos mi pomoze-passat b5 ahl juz 4nowa cewka,bosch,beru,i jakies dwie po ok 1mies jazdy przebicie na cewce,z swiecami i przewodami juz dobijam do wartosci auta,heh,elektryka sprawdzona,cisnienie,10*4garki,zero bledow -podczas uszkodzenia cewki bank pierwszy lub drugi lub trzeci lub czwarty -zalezy ktora...
Klimatyzację masz? Może to ona daje w kość. Może cewka elektromagnesu ma jakieś zwarcie i bezpiecznika nie wybija, ale pobór prądu obciąża tak alternator, że piszczy. Dawno by ta cewka przestała działać jeśli miała by zwarcie, niemożliwe to jest
Witam wszystkich mam taki problem padła mi cewka w passacie vr6 na cewce nie ma rzadnych oznaczen wiem napewno że ze sterownika wychodzi impuls plusowy na pobudzenie cewki sprawdzałem diodą. Czy ktos potrafi mi pomóc jaki numer cewki?
myślę że to cewka jednak ,podmień cewkę od kogoś.wtedy będzie pewnośc.
A->2 B->4 C->5 D->3 E->1 http://obrazki.elektroda.pl/4587664500_1... http://obrazki.elektroda.pl/8039717700_1...
Wskazuje na defekt układu zapłonowego, sprawdź także cewkę, czasami taki objaw występuje gdy cewka zaczyna dogorywać
Cewka ma mieć masę i zasilanie to można sprawdzić żarówką ,pozostałe dwa przewody to sterowanie z ECU i tu oscyloskop się przyda. Jeśli nie będzie sterowania to trzeba szukać dalej . Czujnik położenia wału, czujnik Halla ,przewody między cewką a ECU itd.
cewka immo
Ok, ale jak? Cewka zasilana jest jest obniżonym napięciem czy jest kluczowana?
Witam, mam problem z samochodem Passat b5 (2000r.) z silnikiem 1.6 ahl + LPG. Problem objawia się tym że po około 20 min od rozgrzania, samochód zaczyna gasnąć i szarpać, pracować nieregularnie na wszystkie cylindry (podobnie jakby była uszkodzona cewka lub przewody WN). Auto mam już ponad dwa lata na gazie zrobiłem około 60 tysięcy Przełącz wtedy...
Witam, Proszę o pomoc. Brak Iskry. Zmieniałem silnik w Passacie b3 z 2.0E na 1.8 monowtrysk. Przed wymianą obydwa silniki odpalały. Przełożyłem silnik wraz z wiązką i sterownikiem. Kostki idące do bezpieczników/przekaźników wpiąłem w te same miejsca, Cewka ok. Silnik 1.8 pochodzi z samochodu vw passat Gt, natomist 2.0 z Cl. Gt. miał autoalarm, czy może...
W B4 jest immobiliser ktory wlasnie odcina pompe. Ale skoro gasnie na gazie to nie szukalbym przyczyny w glownym ukladzie paliwowym Moim zdaniem do wyregulowania/naprawy jest instalacja lpg ewentualnie problem lezy w ukladzie zaplonowym elektrycznym W tym modelu problem czesto sprawiala wadliwa cewka
Po dzisiejszej diagniostyce błędy :: 00561 - 14-10 - Unknown Error Elaboration - Intermittent 17978 - Shareware Version. To Decode all DTC's 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent zapomniałem dodać że kilka dni temu padła jedna cewka i świece... ( wymienione na nowe) oraz logi statyczne.
Z tego co mi wiadomo cewka zadko siada , cześciej pada wzmacniacz co jest przykręcony do cewki i wchodz tam kostka z 3 przewodami (wspólna obudowa z cewką)
Witam Otóż mam problem z cewka zapłonowa w moim passacie gdyż często pada ,w 2015 roku wymieniałem 6 razy i dzisiaj znowu i pytanie do was w czym leży problem bo wątpię że cewki były wadliwe ? Proszę o pomoc! Passat B3 2.0 z 1990 roku
A ile ta cewka kosztowała? LPG?
ta sama cewka przełożona na 2gi cylinder działa normalnie , w sumie to tak jest zostawiłem zanim podłaczyłem drugi sterownik
Witam, Mam problem z autkiem VW Passat B5 FL 2.0 AZM 115KM Pb+LPG. Silnik chodzi jak zegareczek, odpala od strzała, nie szarpie itd. Mianowicie... zauważyłem od dłuższego czasu, że w trakcie jazdy, gdy silnik jest rozgrzany i jest upał (powiedźmy 30°C), i stając dłuższą chwilę np na światłach, gdy silnik pracuje na biegu jałowym...lubi wtedy zgasnąć...
tylko że u mnie nie da się zmienić bo jest jedna cewka i ona jest zespolona na cylinder 3 i 4 a do 1 i 2 wychodzą kable wn
U mnie było podobnie i okazało się że jedna cewka była uszkodzona.
Uszkodzony nowy przekaźnik? Zrób zworkę zamiast przekaźnika - zewrzyj dwie najgrubsze nogi. Pompa powinna chodzić cały czas, zobacz czy wtedy odpali. Jeżeli wyskoczył ten błąd to ECU nie widzi cewki przekaźnika. Cewka z jednej strony zasilana jest po stacyjce a z drugiej dostaje masę z ECU za pomocą której włącza on przekaźnik.
Ktoś to przerobił. Bo fabrycznie tam takie buble były: https://obrazki.elektroda.pl/1847441600_... Ziko, tam były dwa typy, stary typ rzeczywiście; olejowa cewka i na osobnym radiatorze wzmacniacz, w obudowie podobnej jak obudowa TO-3. Przypomnę sobie i coś podpowiem, ale wiesz- 80 lat na karku i wiele nie pamiętam.
Jednak panowie cewka do wymiany :D
Witam posiadam taki sma problem jak kolega pod tym linkiem http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23... Dotyczy to cewki o oznaczeniu A i nie wiem co jest przyczyna.Na kosci wchodzącej do cewki jest stopiony kabel pierwszy gruby i następny obok a cewka wygląda tak jak na foto i jest w dodatku pęknięta i wyszła pianka tak jak na fotkach.Prosze...
cewka transpondera na stacyjce
16517 sonda 1 opozniony czas reakcji 17584 sonda 2 wartosc graniczna regulacji 16554 rzad cylindrow niesprawnosc 16555 mieszanka za bogata. 16555 mieszanka za uboga. Jak w temacie. Sondy wymienione. Auto jest z LPG. Czasy i mapy sprawdzone. Wtryski benzyny sprawdzone. Nowy katalizator ceramiczny. Nowa cewka kable i swiece Błędy powracają po 200 km Samochód...
Wlewalem pb 95 tak jak zawsze w tym samym miejscu i zawsze palił, rozdzielacz zapłonu oraz cewka nowa, ale dalej nie chce odpalić. Czy może to być problem z jakąś elektroniką? Bo jak odpalam to to wygląda jakby samochód próbował się odpalić a potem tak jakby coś mu wylaczalo ten zapłon. Dodano po 8 Problem okazał się z imoblizerem samochód teraz już...
Zrobie tak jak mówisz. Sprawdze czy cos sie nie poluzowalo na wtyczce immo. A jest możliwy zimny lut np na komputerze ? bo auto stalo przez cala zime na sniegu a tu w austrii tego sniegu bylo tej zimy. Albo uszkodzony sam przekaźnik ? Styki i cewka wygladaja jak nowe ale może elektromagnes nie trzyma ? Jest taka mozliwość ???
jutro sprawdzę bo żeby kierownice zdjąć, muszę poduszkę wypiąć, a to aku. trzeba odpiąć itd... a tak z innej beczki, wywala mi co jakiś czas błąd P0403 wiem już że to problem z elektryką EGR , ale jak podglądam w VCDS to niby egr pracuje: 40 % , 70% no chyba że sie przycina coś , albo cewka ma ciężko i pada , dopalanie robi normalnie , ale pokazuje...
Kolego Aleksander w poście #14 zaprzeczyłeś sam sobie o tym co wcześniej pisałeś. Nic nie zaprzeczyłem, przeczytaj dokładnie o co mi chodzi. Po pierwsze po co otworzyłem warsztat ? Wszyscy odpowiadają aby naprawiać samochody. Ja odpowiadam, samochody też, ale główny motyw to zarobić. Muszę tak balansować aby być w zgodzie z prawem i tak żeby zarobić....
Otóż alcze z takim problemem: Był swap silnika 2.0 ADY z golfa 3 do passata b4. Skrzynia z passata b3 1,8 90km wraz z kołem zamachowym. Problem jest tego typu: rano zimny nie ma ssania, szarpie i ma odcinke przy 4500 obr. - co za tym idzie auto dziala w trybie awaryjnym. Jedno co mi sie udało zaobserwowac to iż co chwile na ułamek sekundy cofa mi zapłon...
Niedobrze jak cewka bo skąd toto wziąć.
Pomocy. Walczyłem kilka dni temu z passatem 2E, spalona cewka (konkretnie wypalona w niej dziura), spalony palec itp. Pousunięciu uszkodzonych elementów maszyna poszła od strzału, zrobiłem jazdę próbną w zasadzie wszystko OK, przejechałem około 15km i wszystko wzór. Po zgaszeniu pojazdu znowu umarł, tzn. objawy jakby znowu spalił się wzmacniacz zapłonu....
Niestety ciśnienia nie udało się dziś zmierzyć, Natomiast wymusiłem prace wentylatorów przez tester, Fuelinyourblood jak podam napięcie bezposrednio na kompresor to cewka się nie spali?
Zakładam że nie masz jeszcze cewkofajek w tym modelu. Miałem podobny problem w polo. Obudowa cewki była pęknięta i gdy było wilgotno albo po nocy to nie chciał odpalić. Jak komora silnika się nagrzała cewka wysychała i było OK, ale jak znowu postał trochę to problem się powtarzał. Jak stoi w garażu to nie jest narażony na wilgoć tak jak na zewnątrz.
Siemka To zależy od prądu jaki pobiera przekaźnik i dioda LED w Twoim aucie. Jeśli LED ma mniejszy prąd niż cewka przekaźnika to raczej nie zadziała (przekaźnik może brzęczeć ale nie załączy styków). Można wpiąć w obciążenie rezystor aby dociążyć obwód Wartość obliczysz z prawa Ohma. R=U/I gdzie I to prąd cewki przekaźnika. powodzenia.
Zmienilem mechanika i powiedzial ze padlo albo cewka (poprzedni sprawdzal co prawda cewke ale od passata tego samego tylko z 93' a podobno sa trzy rodzaje cewek do tego modelu) albo komputer. Poprzedni mechanik takze wspominal cos o czujniku polozenia wału. Dodam ze prąd do cewki dochodzi. Oto literki o które prosi maxmax77 : WVWZZZ3AZTB.......... ;)...
pali na dotyk gdy sie rozgrzeje faluje na obrotach czasami gasnie..a w autonacie to jest problem...wymieniona cewka zaplonowa ..swiece i kable co mu moze dolegac?
Któraś cewka zwarta na pompo wtryskach klapa do góry odłączaj po kolei i próbuj odpalić
Drodzy koledzy! Mój Passat B4 z silnikiem ADY 2.0 benzyna + sekwencyjny LPG czasem przerywa. Obroty w tym czasie mimo równego trzymania pedału gazu skaczą przykładowo od wartości 2000 do 2300 obrotów. Usterka pojawia się nieregularnie w różnych odstępach czasu trwa jakiś czas (czyli trzeba przejechać kilka kilometrów z szarpiącym silnikiem) po chwili...
Po podpieieciu kompa błędy sonda lambda pompa paliwa przepustnica cewka świece Stek bzdur.Proszę zrobić prawdziwą diagnostykę. Zamykam.
Cewka była podmieniana . Ta co jest ma z 3-4 miesiące
Zacznij w drugą stronę. Cewka -> moduł -> sterownik. Jak znam życie zatrzymasz się na 2 punkcie i powinno wystarczyć.
moich dwóch kolegów passatowców miało podobne problemy w autach 95r i 97r i obu przypadkach była to cewka w.n.
Tak piotrek303 teraz widzę Twój post, taki czujnik jest pod paskiem rorządu przy chłodnicy samochodu, widziałem go ostatnio jak zaglądałem pod obudowę rozrządu. Ten silnik AHL jest wzdlużny. Wygląda na to że aby czujnik wymienić trzeba zablokowac koła rozrządu, poluzować napinacz, pompę wody i ściągnąć pasek rozrządu. Aparatu zapłonowego nigdzie nie...
dzięki, tylko jaką mam pewnosć że to cewka
cewka ma wbudowany modul, a podmieniałem przecież
Orientujecie się koledzy jaka powinna być oporność cewki immo? Na forum chyba VW Passat znalazłem, że powinna mieścić się w przedziale 20 - 25 Ohm, na innym forum było napisane, że nie więcej jak 20 Ohm. U mnie wartość ta wynosi 23 Ohmy. Pytam, bo mam problem z immobilizerem. Często nie widzi kluczyka. Samochód to Audi Coupe b4 1994 r., 2.0 16V benzyna....
Witam. mam passata b5 1998 1.6 benz. Otóż mam problem gdy auto się lekko zagrzeje zaczyna szarpać i się dławić, muszę bardzo delikatnie dawać gazu przez co wlokę się po drodze +/- 60km/h póki się rozbuja o wyprzedzaniu mogę wgl zapomnieć. Wymienione świece, filtry, cewka i kable. dalej to samo. Komputer pokazuje 0 błędów jakieś pomysły? pozdrawiam
cewka itd jak kolega powyżej.
Witam Kolegów. Na wstępie chciałem napisać że przeczytałem wszystkie możliwe już tematy na forum i niestety, nie wniosły one nic nowego do sytuacji. Mam problem ze swoim Passatem B5 1.6 AHL. Ostatnio pękła uszczelka pod głowicą. Silnik jest obecnie po remoncie, całkowita regeneracja głowicy, wymienione zostały pierścienia na tłokach na markowe Mahle...
Witam. Pacjent Passat 98, 1.8 ADR. Wyświetla błąd temperatury zasysanego powietrza sygnał za mały. Silnik pracuje prawie idealnie, tzn. czasami bardzo delikatnie przerwie na którymś cylindrze jeśli tak to można ująć. Przepustnica nowa VDO. Chciałbym aby pracował perfekcyjnie... Podpowie ktoś co czynić? Jakiej firmy przepływomierz żeby działał? Czy może...
Problemem są świece i cewka to w kwestii braku mocy, a z gazem to dalsza historia 😁
Prawdopodobnie w momencie kiedy samochód gaśnie (na lpg i pb) nie ma iskry, ale wcale nie musi być uszkodzona cewka zapłonowa, moze być walnięty czujnik położenia wału. To właśnie ten czujnik mówi cewce kiedy ma dać iskre, a jak nie powie to cewka jej nie daje i samochód nie chodzi. Spotkałem się już z trzema takimi przypadkami, były identyczne objawy...
Witam nietety tych wtryskiwaczy nie da sie regenerowac chyba ze pandnie cewka ale wtedy nie zapala ja kupilem caly silnik za 3600 z turbina bo same pompowtryski kosztowaly ok 2500 ze sorawdzonego źródła
W tym roczniku to na bank potrójna cewka
zakładam że średnica cewki jest parametrem nazuconym (bo raczej nikt z nas sam nabiegunnikow nie skrawa....) gdy cewka jest rozwarta to tak jak mówi gdL jedyne co wtedy działa to tarcie. dopiero zwarcie cewki powoduje że indukujący się prąd wpływa na ruch cewki. passat EQ masz ciekawe teorie... szkoda że nie prawdziwe. generalnie zwiekszenie grubości...
Witam, Passat B5, 1.6 AHL, przebieg ponad 270 tys - problem polega na tym że auto przy np jeździe w korku i hamowaniu ma duże spadki obrotów (tzw doły jak ja to nazywam) np do 400 rpm i się potem odbijają na te 800.. podczas manewrowania na parkingu także jest to widoczne i bardzo uciążliwe - nieraz aż się na sekundę zaświeci kontrolka ładowania.. Problem...
=> Blokada czasowa 255 <= Raz: Czekasz aż blokada zejdzie do 0, na włączonym zapłonie? Pin przyjmie dopiero po zejściu blokady czasowej. Dwa: Nie widzi kluczyków? Cewka immo sprawna w gnieździe włącznika zapłonu? Trzy: Jesteś pewien że masz kluczyk/i od tego samochodu? Już miałem auta z nie swoimi kluczykami.
A dokładnie to co chesz wymienić ? Przepływomierz, pompę ... ? A może na elektryke z corrado. :) Komputere,k kilka czujników, cewka i śmiga aż miło.
passat cewka cewka zapłonowe passat błąd cewka passat
oszukanie komputera alpine kostki spalić grzałka
generator seilera generator seilera
82C86 Intersil Renesas – nota katalogowa, funkcja, różnice z DC/DC RT8286 SY8286R Powland 60A MPPT - Opis i Funkcje Regulatora Ładowania