Cewka 3 do wymiany. Podmień ją z 2 cewką miejscami i zobaczymy czy błąd przeniesie się wraz z cewką. Wtedy na 100% pewne. Jak dalej na 3 to sprawdź okablowanie cewki. Pozostałe błędy oby się nie pojawiły powtórnie.
Druciarstwo to już nie w tym aucie, kup BERU, NGK albo Bosch, bo w takim razie po co je wymieniać? Te silniki są przeczulone na chiński osprzęt i nie warto się w takie coś bawić. https://allegro.pl/oferta/cewka-beru-pas...
Passat cały czas ma załączony trzeci bieg, na komputerze wyskakuje błąd N92 przełącznik cewki nr 5 otwarty obwód lub zwarcie? Wie ktoś gdzie przyczyny szukać?
Masz błąd obwodu wtryskiwacza IV cylindra, na tym się skup w pierwszej kolejności
Ok, ale jak? Cewka zasilana jest jest obniżonym napięciem czy jest kluczowana?
Witam po dłuższym dochodzeniu okazało się że wtryskiwacze które były regenerowane któryś z nich miał uszkodzoną cewkę po wymianie sprawnego kompletu wtryskiwaczy błąd nie pojawił się,i auto hula jak dawniej.
Łojezu,to cewka czytnika a ten myśli że całe immo.
Witam, Koledzy nagle mój Passat na jałowo chodzi jak by miał wypadanie zapłonów. Pierwsza myśl cewka jednak błąd jak w temacie. Czy to wina samego zaworu zmiennych faz na wałka czy czeka wymiana rozrządu wraz z kompletem łańcucha spinajacego walki? Fakt że już czas na wymianę rozrządu. ASO za tą usługę z materiałem chce 3000zł. Czy czeka mnie jeszcze...
Czy cewka zapłonowa jest z modułem zapłonowym,jeżeli tak to prawdopodobnie wysiadł moduł tylko od tego silnika.
Wymieniłem świece przewody cewkę zapłonową, po tygodniu jeżdżenia wyskoczył ten sam błąd - 1 cylinder. Napisane jest by sprawdzić świece, przewody cewkę zapłonową. Do tego doszła sonda lambda, EGR i coś z przewodami podciśnienia. Macie jakieś pomysły co może być? Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam.
A gdzie ta cewka jest??I jak się do tego zabrać bo nie za bardzo wiem do czego ona jest. Dzięki za odpowiedzi
Uszkodzony nowy przekaźnik? Zrób zworkę zamiast przekaźnika - zewrzyj dwie najgrubsze nogi. Pompa powinna chodzić cały czas, zobacz czy wtedy odpali. Jeżeli wyskoczył ten błąd to ECU nie widzi cewki przekaźnika. Cewka z jednej strony zasilana jest po stacyjce a z drugiej dostaje masę z ECU za pomocą której włącza on przekaźnik.
Odpowiednio dobrany katalizator wiadomo ma znaczenie chodzi o Cpsi na 1 cal kwadratowy oczywiście sondy dobrej jakości .(Bosch NTK NGK DENSO) jeszcze jedna rzecz Czy w tym silniku jest urządzenie elektryczne wdmuchujący powietrze do silnika tzw. odkurzacz?(ma za zadanie jak najszybciej doprowadzić sondę lambda do temperatury roboczej )
Witaj miałem niedawno passata 1.8T APU na warsztacie z identycznym problemem na biegu jałowym falowanie obrotów na wyższych było ok. winna była jedna cewka po podstawieniu problem zniknął A towarzyszył temu błąd 17705? Mysle ze jednak gdzies ucieka podcisnienie bo w przewodzie do serwa ginie kilka sekund po wylaczeniu silnika gdzie w innych samochodach...
Uszkodzony przekaźnik, wiązka pomiędzy nim a sterownikiem silnika lub sam sterownik. Popatrz też dokładnie na masy sterownika. Zasilanie na cewkę przekaźnika sprawdzone kontrolką? Zapnij zamiast cewki przekaźnika, żaróweczkę 1,2W 12V odczytaj błędy. Jeśli przejdzie błąd w "zwarcie do plusa" wymieniaj przekaźnik.
Witam jestem posiadaczem VW passat b6 2005rok 150koni kod silnika BLR w automacie Problem polega na nierównej pracy silnika i trzęsącej się budzie jest to bardzo odczuwalne i irytujące moi mechanicy nie są w stanie tego rozwiać do tego miałem wypadanie zapłonu na 1 i 4 cylindrze ale po usunięciu środka z katalizatora bo byl zapchany sporadycznie wypadnie...
Passat B6 2.0 FSI 150KM po przejechaniu samochodem kilka kilometrów szarpie 1 lub dwa razy, dalej jedzie normalnie, zero błędów na komputerze diagnostycznym. Wymieniłem cewki, świece zapłonowe.
auto odpala i gasnie prgramuje kluczyki i nic dalej to samo wymienilem kabelek miedzy cewka a licznikiem cewke itp i nic nie poomaga...? nr bledu 0498 kluczy za niski sygnal moze ktos cos wie na ten temat...?
Witam. Pacjent Passat 98, 1.8 ADR. Wyświetla błąd temperatury zasysanego powietrza sygnał za mały. Silnik pracuje prawie idealnie, tzn. czasami bardzo delikatnie przerwie na którymś cylindrze jeśli tak to można ująć. Przepustnica nowa VDO. Chciałbym aby pracował perfekcyjnie... Podpowie ktoś co czynić? Jakiej firmy przepływomierz żeby działał? Czy może...
Witam Nie mogę sobie poradzić ze zdiagnozowaniem przyczyn ciągle logującego się błędu 17939 - sterowanie zmianą faz rozrządu - przerwa w obwodzie Loguje się on natychmiast po uruchomieniu silnika. Chodzi o zawór N205 Do tej pory sprawdziłem: - ciągłość przewodów do sterownika - OK - napięcia na przewodach na jednym 12V i na drugim trochę dziwne bo 5V??...
Kompresja ile ma? Ecu nie śle błędami? Zasilanie cewek i ok ?
jutro sprawdzę bo żeby kierownice zdjąć, muszę poduszkę wypiąć, a to aku. trzeba odpiąć itd... a tak z innej beczki, wywala mi co jakiś czas błąd P0403 wiem już że to problem z elektryką EGR , ale jak podglądam w VCDS to niby egr pracuje: 40 % , 70% no chyba że sie przycina coś , albo cewka ma ciężko i pada , dopalanie robi normalnie , ale pokazuje...
Co ma świeca czy cewka do ubogiej mieszanki? W jaki sposób ich wymiana ma rozwiązać problem mieszanki? To tak jakby uciekało powietrze z koła a ty ciągle pompujesz i mówisz że to nic nie daje. Szukaj lewego powietrza które zaciąga silnik. Może być uszkodzony przepływomierz bądź czujnik ciśnienia w kolektorze (nie napisałeś czy to 8V czy 16V). Masz VCDSa...
Witam, mam problem z samochodem Passat b5 (2000r.) z silnikiem 1.6 ahl + LPG. Problem objawia się tym że po około 20 min, po rozgrzaniu, samochód zaczyna gasnąć i szarpać, pracować nieregularnie na wszystkie cylindry (podobnie jakby była uszkodzona cewka lub przewody WN). Auto mam już ponad dwa lata na gazie zrobiłem około 60 tysięcy km. Gdy to zaczęło...
Witam wszystkich, na Vagu odczytałem błąd 17656 - Wtryskiwacz rozruchowy - różnica kontrolna (control defference) cewka,niskie ciśn.paliwa Problem zaczął sie pewnego ranka gdy jadąc mój pasek przestał reagować na pedał gazu, wskazania na zegarach zaczeły spadać a za Mna zaczął się unusić jasny dym z rury wydechowej. Szybko wymieniłem filtr powietrza...
Witam, padł mi immobilizer,odpala i po 2 sek gaśnie, vag com wskazał w grupie silnik-01 17978 Shareware Version. To decode all DTC's 35-00 please register po skasowaniu błędów 17978 Engine Control Module Blocked by immobilizer 35-00-- w grupie imobilizer 25 01176 Key ( Usterka kluczowa ), 07-00 Signal to Low po skasowaniu błędów 01128 Anti-theft Immobilizer...
Centralka immo, albo zestaw wskaźników (w zależności, gdzie w tym modelu jest immo) powinna pluć błędem key- signal too low. Przyczyną jest najczęściej nie kontaktujący kabel łączący cewkę wokół stacyjki z puszką immo. Plip w główce kluczyka wygląda jak szklana fiolka Φ3mm, długości ok 1 cm, albo plastikowy "patyk" o podobnych wymiarach
Cewka nie czyta klucza, dupnięta lub połączenia.
Dzięki wielkie za zainteresowanie ale tak jak napisałem wyżej sprawa już wyjaśniona ;). Jeśli chodzi o ten czujnik w przodzie głowicy koło osłony rozrządu to możesz sobie go odpiąć, silnik będzie pracował tak samo. Wiem ba mam ten silnik i próbowałem ;P Rozmawiałem z kolegą i jemu się zepsuł główny przekaźnik od komputera i ciepły silnik nie chciał...
Padnięta cewka lub zwarcie w okablowaniu.
Hej _TrotyL_ Dziękuję bardzo za podpowiedź. Poczytałem trochę w necie, poprzeglądałem youtube. Szczerze? Nie znalazłem satysfakcjonujących informacji. Z powyższego powodu pokombinowałem sam, najwyżej mnie pojedziesz ;). Wydaje mi się, że wskazany przez Ciebie punkt to początek mapy N75 duty cycle. Przeglądałem mapy N75. Większość map jest "łagodna"...
Witam wszystkich. Od jakiś 5 dni zapala mi się błąd w Passacie B5fl 1.9Tdi 130KM po podłączeniu pisze "błąd cewki wtryskiwacza drugiego" auto chodzi normalnie nie szarpie zapala nie zamula więc nie wiem o co chodzi proszę o podpowiedz.
Witam Mam problem z odpalaniem na zimnym silniku w VW Passat B5 1.8 20V 98r. (ADR). Trzeba długo kręcić, jak już odpali to albo od razu zgaśnie albo przerywa. Dodam, że samochód jest na LPG. Na gazie jeździ lepiej niż na benzynie. Na ciepłym silniku też trzeba dłużej kręcić żeby zapalił. Na LPG dobrze odpala i dobrze jeździ. Została sprawdzona kompresja....
Witam, ostatnio robiliśmy jednego Passata 1.6 AHL z 98r., gdyż nie równo pracował, a dokładnie nie pracował na trzecim wtrysku. Po diagnostyce, czyli odpięcie wtrysku(brak zmian), podmiana wtrysków, sprawdzenie iskry, sprawdzenie dolotu pod kątem nieszczelności, sprawdzenie ciśnienia, szklanek okazało się że rozwalone były pierścienie i zawory są już...
Ostatnio wymieniłem czujnik temperatury na wylocie chłodnicy i cewkę na drugim cylindrze. Od czasu tej wymiany nie mam żadnego błędu w sterowniku silnika. Czas pokaże czy to rozwiązało problem, został problem z przechodzeniem na gaz, trwa to długo. Na wskaźniku pokazuje się już ponad 50stopni gdy auto się wreszcie działa na gazie. Muszę znaleźć na sieci...
Witam, Od wczoraj mam ten sam problem. Wymieniłem cewkę zapłonową i - pudło. Objawy jak były tak są. Błędów w ECU - brak. Załączam rozpiskę ECU ABF od Seata Ibizy ale to jest to samo. Odpinałem HAL-a na włączonym silniku, pracował ale w kompie pojawił się błąd tego czujnika.
Dla informacji kolegow mechanikow, ten silnik nie ma aparatu zaplonowego z walkiem - tutaj jest modul zespolony z cewkami i wszystko sterowane ze sterownika.
A sprawdzałeś cewkę, kabel od cewki, połączenie (wtyczka)? W tych modelach występowały czasem kłopoty ze stykami... Próbowałeś drugim kluczykiem? Skontrolowałeś zasilania puszki? Sprawdziłeś cokolwiek?Napisz co udało Ci się ustalić - będzie łatwiej. P.S. A wcześniejszą interpretacją błędu się nie przejmuj - niektóre dokumentacje tak mają... Posprawdzałem...
Witam, Panowie proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu z moim nieszczęsnym VW Passatem, 1,8 z 1997roku. Autko sprawowało sie super , ale od kilku miesiecy nie sposób nim jeździć. Mam sekwencyjną instalację LPG. Od pewnego czasu auto dusi się i dławi, obroty falują , nie da się wyprzedzic, ani przyspieszyć. Ciągle wychodzi błąd przepływomierza. Wybaczcie...
Witam! Mam: Vw Passat 1998rok vr5 agz 150KM benzyna/gaz. Problem nie dotyczy ściśle gazu ale ogólnie silnika. Niepokojące mnie objawy: - auto na wolnych potrafi falować - silnik na wolnych pracuje troszkę trzęsąc się - na bardzo zimnym po naciśnięciu mocniej niż 2tys obr silnik myśli przez 2-3 sek, po czym dopiero jedzie Wymienione: - świece, cewka,...
Mea culpa - jakoś mi umknęło to o błędzie pamięci :( "u ciebie idzie naprawic sterowane ABS bez jakis wiekszych kosztów" - czy mógłbym prosić o rozwinięcie tego tekstu? Sprawdziłem zasilanie, przekaźniki, bezpieczniki. Po skasowaniu błędu 00532, wyłączeniu i włączeniu stacyjki błąd natychmiast się pojawia. Gdzieś znalazłem na jakimś forum że ktoś miał...
błąd 00 194 usunięty jak na razie .Jest to błąd el.stacyjki ,są dwa rodzaje do automatycznej skrzyni i do manuala .Automat ma dodatkową cewkę ,podejrzewam jest to blokada aby nie wyjąć klucza w innej pozycji niż d . Wiązki ok ,najprawdopodobniej jest uszkodzony moduł el.kierownicy . Zmieniłem kod na manuala ,o dziwo silnik blokady zaczął pracować normalnie...
Kolego Aleksander w poście #14 zaprzeczyłeś sam sobie o tym co wcześniej pisałeś. Nic nie zaprzeczyłem, przeczytaj dokładnie o co mi chodzi. Po pierwsze po co otworzyłem warsztat ? Wszyscy odpowiadają aby naprawiać samochody. Ja odpowiadam, samochody też, ale główny motyw to zarobić. Muszę tak balansować aby być w zgodzie z prawem i tak żeby zarobić....
VW passat B5 1.6 AHL (silnik wzdłuż) 8V PB+LPG 1996, sprzed liftu: - szarpie podczas jazdy ale wtedy, gdy rozgrzany motor, wówczas szarpie już powyżej 2.000, 3.0000 obrotów i więcej. Jadąc spokojnie z niedużymi prędkościami i mając < 2.000 obr nie szarpie. Im cieplejszy motor tym szarpie mocniej. - to samo na PB i LPG - zimny zazwyczaj od razu zapala...
Witam. Posiadam VW Passata b5 1. 8 20v. Benzyna bez gazu. Od pewnego czasu auto po odpaleniu i ruszeniu szarpie przy obrotach od 2tysiecy . Po przejechaniu 1-2km po szarpaniu nie ma śladu. Silnik łapie trochę temperaturę. Auto szarpie tylko wtedy gdy silnik jest zimny. W pierwszej kolejności wymieniłem świece i przewody. Na komputerze nie ma błędu np:...
Miałem taki defekt w Passacie B-4 - wymieniłem czujnik przy kole ( kosztował ok. 40 zł) i po problemie. Przed wymianą należy sprawdzić omomierzem cewkę czujnika i w przypadku stwierdzenia przerwy w uzwojeniu dopiero przystąpić do wymiany czujnika. Wcześniej należy oczyścić otwór i posmarować go np. towotem, aby w przyszłości nie było problemu z wymianą...
Dzień dobry. Opiszę tutaj swój problem i proszę o wyrozumiałość i w miarę możliwości podpowiedź czy i jak go rozwiązać. Na wstępie dodam, że mam podstawowe pojęcie o elektryce (i tylko podstawowe tzn. wiem jak wygląda rezystor, tranzystor, cewka :P) ale do rzeczy. Posiadam VW Passat B5 Kombi 1999r. Miał oryginalne radio, które sygnał ściągało bardzo...
Witam. Mam problem ze swoim b5 1.8t AEB. Gdy odpalam auto wszystko jest w porządku. Problem pojawia się po rozgrzaniu silnika. Zaczyna słabnąć, szarpać, dlawi się po dodaniu gazu . Na wolnych obrotach szarpie silnikiem jakby jeden baniak był odlączony .Podczas jazdy auto słabnie coraz bardziej co uniemożliwia jazdę . Po paru kilometrach problem ustaje...
Kolego wiesz już co było uszkodzone mam ten sam problem na texie pokazało błąd 4 pompowtrysku uszkodzenie cewki pompowtryski zregenerowane założone wyregulowane a problem nie ustąpił autko nie odpala do tego wywala błąd świec i blokadę kierownicy
Seba na to była akcja serwisowa, ale mi też zdarzały się zwarte cewki.
Witam . Piszę z problemem bo juz mnie h.. strzela z tym samochodem . kupiłem go po tygodniu strzeliła cewka dodam ,ze 2.3 silnik AGZ ma cewki 5x w tak jakby module ze są razem nie d asie kupić osobno.. , kupiłem nową cewke (500zł) przejechałem 5 km i znowu strzeliła dodam ,że na tym samym cylindrze co poprzednia w obu przypadkach przepalił sie bezpiecznik...
witam, mam problem mój vw passat 1.8 jednopunkt z 90r stracił moc ( tak samo na benzynie i gazie) jakby zdechła mu połowa koni, autko grzeję się tak, że co porę minut włącza sie wentylator a wskaźnik temperatury jest na max. zapłon musiałem wyprzedzić bo nie mogłem nim jechać ( pracował tylko na wolnych obrotach i i trząsł sie silnik) odłączyłem czujnik...
Weź omomierz i sprawdź rezystancję cewek wszystkich pompowtryskiwaczy. Sprawdź również, czy nie ma przebicia pomiędzy cewką a masą, korpusem PD.
Bosz !!! Ale gościu się pyta o PASSATA a nie GOLFA !!! Silniki są te same ale passat ma ten cholerny kabelek gdzie indziej. A ta trójpinowa wytyczka koło cewki jest do do kierunkowskazów.
Ciśnienie sprężania na wszystkich takie same ? Błąd wypadanie tylko na zimnym czy na ciepłym też ? Wtyczka do 2 cewki ok? Dodano po 49 Ciśnienie sprężania na wszystkich takie same ? Błąd wypadanie tylko na zimnym czy na ciepłym też ? Wtyczka do 2 cewki ok?
Dzień dobry Pytałem na forum passata ale nikt nie odpowiedział, może tu znajdzie się jakiś spec co mi pomoże. Samochód to passat b4 1.6 aek. Problem występuje tylko na benzynie, na gazie wszystko chodzi jak trzeba. Na wolnych obrotach obroty falują. W zasadzie na wyższych obrotach też to czuć jak się jedzie ze stałą prędkością jakby tak minimalnie przerywał....
Witam, mam problem z klimatyzacją w Passacie B5. Pali mi bezpiecznik 25, 30A, gdy włączam klimatyzację. Gdy jest na econ, to bezpiecznik jest cały, ale jak tylko wyłączę econ, to wywala bezpiecznik, niezależnie od tego, czy silnik jest odpalony, czy nie. Wymieniona została już cewka kompresora klimatyzacji, a także podmieniona została dmuchawa pod schowkiem,...
Czyli cewka, albo wtrysk LPG? Tu trzeba szukać ?
Popraw piny o cewki do immo puszki ,a kontrolka mryga bo jest jakiś błąd
pełny w sensie że wielopunktowy, cewka nowa wraz z modułem, jak temat do kosza ? bo błędów brak? hah
17978-Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent czyli dopasować komputer sterujący pracą silnika do elektronicznej blokady zapłonu > sprawdzić połączenia cewki czytającej immo kluczyka > sprawdzić instalację do immobilisera.
Info z jednej ze strona na temat diagnozy PD. [ ]..."Jak sprawdzić stan pompowtryskiwaczy Oprócz wyczuwalnych objawów uszkodzonych pompowtryskiwaczy, takich jak nierówna praca silnika, szarpanie, brak pracy na wszystkich cylindrach, można z grubsza ocenić stan tych elementów za pomocą komputera, kabla diagnostycznego i oprogramowania VAG-COM. Korekcje...
Witam koledzy mam problem z pasatem vr6 auto pali ale nierówno pracuje głośno jakby nie palił na wszystkie cylindry sprawdziłem iskra jest. Podłączenie wagu dwa błędy 1 sonda lambda 2 mieszanka paliwa po wykasowaniu, błędów brak auto nadal źle pracuje jak na wolnych tak i na dużych obrotach .Przewody świece nowe cewkę podmieniałem 100% sprawną auto...
Witam po wymianie cewki silnik pracuje jak pszczółka. Dzieki za pomoc.
Missfire miałem tylko jeden raz i już więcej nie powtórzył się, czy to może być tylko przypadek? jeśli ten błąd nie był powiązany z błędem elektrycznym zasilania cewki tego z pompowtryskiwaczy, na którym ten błąd wyskoczył to szykuj się do zmiany tego pompowtryskiwacza bo przestaje podawać paliwo. Aby się upewnić wykonaj kilka logów grupy 013.
W jaki sposób sprawdzałes cewki? czy masz lpg ? swiece kiedy wymieniane?
Wredne to pudło jak nie wiem, nie przyjmuje żadnego innego kodowania poza 5051 i 5052, ale i tak to nie zmienia sytuacji. Sterownik widać, że jest podmieniony, bo popisany pisakiem. Masz może jeszcze jakiś pomysł czemu po przygazowaniu wyrzuca 4 błędy "sterowanie zapłonem cylindra nr ( tu podaje którego, wskazuje wszystkie 4), przerwa." Tak się dzieje...
sprawdź napięcie na cewkach sprawdź czujnik wałka rozrządu podłącz pod komputer i z czytaj błędy sprawdź ciśnienie paliwa jakie pompa wytwarza
Witam. mam passata b5 1998 1.6 benz. Otóż mam problem gdy auto się lekko zagrzeje zaczyna szarpać i się dławić, muszę bardzo delikatnie dawać gazu przez co wlokę się po drodze +/- 60km/h póki się rozbuja o wyprzedzaniu mogę wgl zapomnieć. Wymienione świece, filtry, cewka i kable. dalej to samo. Komputer pokazuje 0 błędów jakieś pomysły? pozdrawiam
Zimny ciepły pali tak samo czyli bez problemu. Sterownik nie naprawiany. Błędu nie da się usunąć. Błąd wystąpił po remoncie skrzyni biegów. Wcześniej było ok. Po złożeniu wszystkiego odpaliłem i wyskoczyło kilka błędów które usunąłem i nie wróciły tylko 1318 został. Nie jest zapowietrzony cewki sprawne mierzone
Poczytałem no i doczytałem, że błąd 00533 - Idle Speed Regulation między innymi odpowiada za lewe powietrze i/lub brak adaptacji przepustnicy po jej wcześniejszym odłączeniu (gdy wymieniałem cewkę zapłonową i kable do świec, odłączyłem przepustnicę). Tutaj PROCEDURA ADAPTACJI PRZEPUSTNICY W POJAZDACH Z TRADYCYJNĄ LINKĄ GAZU (ale bez zaworu regulacji...
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
co jakiś czas wywala błąd 17678 35-00 po skasowaniu którego mam wrażenie że lepiej odpala na gorącym silniku. coś mi się wydaje, że ten problem będzie ciągle powracał, sprawdź zasilanie na 4 cylindrze bo chyba 4 pompowtrysk ma braki w zasilaniu cewki N240.
po pierwsze trzeba podłączyć pod tester który odczyta błędy. przyczyną może być cewka czytnika,połączenie między immo a sterownik silnika,no i w końcu transporder (miałem kilka takich przypadków)
Byłe u fachowców, wykasowali błedy, w między czasie padła mi cewka, bagatella z wymianą 420 zł UFFFF< ale zdzierstwo. Uważąm temat za zamiknięty. Pozdrawiam
Po podpieieciu kompa błędy sonda lambda pompa paliwa przepustnica cewka świece Stek bzdur.Proszę zrobić prawdziwą diagnostykę. Zamykam.
Któraś cewka zwarta na pompo wtryskach klapa do góry odłączaj po kolei i próbuj odpalić
nie napisałem wcześniej że to jest silnik 2.0... jak sprawdzić kody błędów w tym silniku??? Gdzie jest ten pin do podłączenia diody?? w golfie mam koło cewki zapłonowej... w passacie nie mam pojęcia... pozatym on jest zasilany wielopunktem... Pozdrawiam
Po dzisiejszej diagniostyce błędy :: 00561 - 14-10 - Unknown Error Elaboration - Intermittent 17978 - Shareware Version. To Decode all DTC's 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent zapomniałem dodać że kilka dni temu padła jedna cewka i świece... ( wymienione na nowe) oraz logi statyczne.
Wypadanie zapłonów sprawdź w blokach pomiarowych kanał 15, 16. Jeśli stwierdzisz na którym cylindrze jest zamień cewki i zobaczysz czy wypada na tym sam czy innym, w ten sposób wyeliminujesz cewki. Turbo można sprawdzić też w blokach pomiarowych. Cały pic do dobra diagnostyka a nie czytanie tylko błędów.
Wystarczyło podać jakie. Inny błąd jest jak nie widzi cewki a inny jak jest nieuprawniony klucz. Nie wiem czy na filmach widać bo jakość jest tragiczna więc dałem sobie spokój z ich oglądaniem.
Natychmiast wyrzuć tego "vaga", a auto zaprowadź do mechanika. Jakim cudem rozrząd sam z siebie mógł się przestawić? Kombinacje z nie wiadomo czym - albo skopany rozrząd przy samodzielnej wymianie, albo wcale się nie przestawił, tylko standardowo poluzowana śruba. Przestawienie o jeden ząbek na dolnym kółku, to prawie kolizja z zaworami i kąt wtrysku...
Niestety mimo braku błędów nadal było immo off. Folia aluminiowa i złamanie kluczyka nie pomagało cewka chyba jest bardzo czuła. Dopiero po założeniu cienkiej podkładki stalowej zakłóciło prace. Immo przywrócone i jest ok.
Tak jak mówi kolega Solo, jak masz problem z immo to ECu ci go zgłosi, jeżeli nie ma komunikacji licznika/immo z ecu to nie zapalisz auta, podłacz vag i zajrzyj do 01 elektornika silnika napewno jest bład o immo. Cewka przy stacyjce ok zostaw ją w spokoju. Jak masz pin od immo zaloguj się w liczniku i zobacz czy wtedy pali.
Tak piotrek303 teraz widzę Twój post, taki czujnik jest pod paskiem rorządu przy chłodnicy samochodu, widziałem go ostatnio jak zaglądałem pod obudowę rozrządu. Ten silnik AHL jest wzdlużny. Wygląda na to że aby czujnik wymienić trzeba zablokowac koła rozrządu, poluzować napinacz, pompę wody i ściągnąć pasek rozrządu. Aparatu zapłonowego nigdzie nie...
Tam jest tandempompa - czyli dwie pompy w jednym, pompa paliwa i pompa podciśnienia. Jeżeli w baku miałeś czarne paliwo czyli zmieszane z olejem to dość często przyczyną tego są uszczelnienia pompowtryskiwaczy. Zobacz czy czasem nie podnosi się stan oleju. Oczywiście może być to też wina tandempompy. Jak nic nie zrobisz to za chwilę w baku znów będzie...
Witam. Mam PASSATA B5 1,6+LPG model AHL i problem tkwi przy odpalaniu. Zapalając silnik po nocy silnik odpala za 1 strzałem ale nie utrzymuje wolnych obrotów tylko gaśnie, po zagrzaniu go do 10-20 stopni utrzyma obroty niskie i bardzo nierówno chodzi, po zagrzaniu do 60 stopni i wyżej pracuje i odpala bardzo ładnie ma równe obroty i jest ok. Wymieniłem...
Witam! Coś mi zaczął Passat odwalać na benzynie obroty skaczą od 1000 do 1500, a na gazie idą w górę niekiedy do 2500 nieraz nawet do 5000 i tak trzyma. Po wymianie potencjometru przepustnicy jakiś czas chodził dobrze, ze dni jak się rozgrzał to chodził dobrze, a teraz w sumie jak mu pasuje tyle, że rozgrzany częściej chodzi lepiej. Komputer pokazuje...
Witam serdecznie, miałem problem z automatyczną skrzynią biegów w Passat B5 FL 2.0 AZM 2005 rok. Otóż, moja narzeczona kilka razy wbiła podczas jazdy a to "P" a to "R", jechała na ręcznym itp. KONIEC! ;) Ale z uwagi na spokój mojej duszy po prostu kupiłem drugą skrzynię używaną którą ściągali z silnika w mojej obecności. Po kilku dniach skrzynia prze...
cewka passat passat cewka passat climatronic błąd
termostat danfoss parametry sterujacy samsung honda civic termostat
Nagrywanie programów telewizyjnych na nagrywarkę - problem z przezroczystymi kanałami Kontrolki w Seacie Alhambra 2.0 TDI 140 KM 2008 - znaczenie i działania