Cewka 3 do wymiany. Podmień ją z 2 cewką miejscami i zobaczymy czy błąd przeniesie się wraz z cewką. Wtedy na 100% pewne. Jak dalej na 3 to sprawdź okablowanie cewki. Pozostałe błędy oby się nie pojawiły powtórnie.
Passat cały czas ma załączony trzeci bieg, na komputerze wyskakuje błąd N92 przełącznik cewki nr 5 otwarty obwód lub zwarcie? Wie ktoś gdzie przyczyny szukać?
Witam jestem posiadaczem VW passat b6 2005rok 150koni kod silnika BLR w automacie Problem polega na nierównej pracy silnika i trzęsącej się budzie jest to bardzo odczuwalne i irytujące moi mechanicy nie są w stanie tego rozwiać do tego miałem wypadanie zapłonu na 1 i 4 cylindrze ale po usunięciu środka z katalizatora bo byl zapchany sporadycznie wypadnie...
Witaj miałem niedawno passata 1.8T APU na warsztacie z identycznym problemem na biegu jałowym falowanie obrotów na wyższych było ok. winna była jedna cewka po podstawieniu problem zniknął A towarzyszył temu błąd 17705? Mysle ze jednak gdzies ucieka podcisnienie bo w przewodzie do serwa ginie kilka sekund po wylaczeniu silnika gdzie w innych samochodach...
Ok, ale jak? Cewka zasilana jest jest obniżonym napięciem czy jest kluczowana?
Uszkodzony nowy przekaźnik? Zrób zworkę zamiast przekaźnika - zewrzyj dwie najgrubsze nogi. Pompa powinna chodzić cały czas, zobacz czy wtedy odpali. Jeżeli wyskoczył ten błąd to ECU nie widzi cewki przekaźnika. Cewka z jednej strony zasilana jest po stacyjce a z drugiej dostaje masę z ECU za pomocą której włącza on przekaźnik.
Witam, mam problem z samochodem Passat b5 (2000r.) z silnikiem 1.6 ahl + LPG. Problem objawia się tym że po około 20 min, po rozgrzaniu, samochód zaczyna gasnąć i szarpać, pracować nieregularnie na wszystkie cylindry (podobnie jakby była uszkodzona cewka lub przewody WN). Auto mam już ponad dwa lata na gazie zrobiłem około 60 tysięcy km. Gdy to zaczęło...
Kolego Aleksander w poście #14 zaprzeczyłeś sam sobie o tym co wcześniej pisałeś. Nic nie zaprzeczyłem, przeczytaj dokładnie o co mi chodzi. Po pierwsze po co otworzyłem warsztat ? Wszyscy odpowiadają aby naprawiać samochody. Ja odpowiadam, samochody też, ale główny motyw to zarobić. Muszę tak balansować aby być w zgodzie z prawem i tak żeby zarobić....
jutro sprawdzę bo żeby kierownice zdjąć, muszę poduszkę wypiąć, a to aku. trzeba odpiąć itd... a tak z innej beczki, wywala mi co jakiś czas błąd P0403 wiem już że to problem z elektryką EGR , ale jak podglądam w VCDS to niby egr pracuje: 40 % , 70% no chyba że sie przycina coś , albo cewka ma ciężko i pada , dopalanie robi normalnie , ale pokazuje...
Witam. Pacjent Passat 98, 1.8 ADR. Wyświetla błąd temperatury zasysanego powietrza sygnał za mały. Silnik pracuje prawie idealnie, tzn. czasami bardzo delikatnie przerwie na którymś cylindrze jeśli tak to można ująć. Przepustnica nowa VDO. Chciałbym aby pracował perfekcyjnie... Podpowie ktoś co czynić? Jakiej firmy przepływomierz żeby działał? Czy może...
Witam, Koledzy nagle mój Passat na jałowo chodzi jak by miał wypadanie zapłonów. Pierwsza myśl cewka jednak błąd jak w temacie. Czy to wina samego zaworu zmiennych faz na wałka czy czeka wymiana rozrządu wraz z kompletem łańcucha spinajacego walki? Fakt że już czas na wymianę rozrządu. ASO za tą usługę z materiałem chce 3000zł. Czy czeka mnie jeszcze...
Co ma świeca czy cewka do ubogiej mieszanki? W jaki sposób ich wymiana ma rozwiązać problem mieszanki? To tak jakby uciekało powietrze z koła a ty ciągle pompujesz i mówisz że to nic nie daje. Szukaj lewego powietrza które zaciąga silnik. Może być uszkodzony przepływomierz bądź czujnik ciśnienia w kolektorze (nie napisałeś czy to 8V czy 16V). Masz VCDSa...
Dzięki wielkie za zainteresowanie ale tak jak napisałem wyżej sprawa już wyjaśniona ;). Jeśli chodzi o ten czujnik w przodzie głowicy koło osłony rozrządu to możesz sobie go odpiąć, silnik będzie pracował tak samo. Wiem ba mam ten silnik i próbowałem ;P Rozmawiałem z kolegą i jemu się zepsuł główny przekaźnik od komputera i ciepły silnik nie chciał...
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
Dzień dobry. Opiszę tutaj swój problem i proszę o wyrozumiałość i w miarę możliwości podpowiedź czy i jak go rozwiązać. Na wstępie dodam, że mam podstawowe pojęcie o elektryce (i tylko podstawowe tzn. wiem jak wygląda rezystor, tranzystor, cewka :P) ale do rzeczy. Posiadam VW Passat B5 Kombi 1999r. Miał oryginalne radio, które sygnał ściągało bardzo...
Cewka jest z modułem(trzy piny- plus,minus i sygnał).Sygnał powinien wychodzić ze sterownika,bo tam sygnał z czujnika położenia wału jest przetworzony na impuls do modułu cewki(tego brakuje).Dwa sterowniki z takim samym numerem nie działają(być może dwa z tą samą usterką plus trzeci orginalny).Mało prawdopodobne,ale możliwe... Czy sterownik poda impuls...
A gdzie ta cewka jest??I jak się do tego zabrać bo nie za bardzo wiem do czego ona jest. Dzięki za odpowiedzi
Witam, padł mi immobilizer,odpala i po 2 sek gaśnie, vag com wskazał w grupie silnik-01 17978 Shareware Version. To decode all DTC's 35-00 please register po skasowaniu błędów 17978 Engine Control Module Blocked by immobilizer 35-00-- w grupie imobilizer 25 01176 Key ( Usterka kluczowa ), 07-00 Signal to Low po skasowaniu błędów 01128 Anti-theft Immobilizer...
Witam Nie mogę sobie poradzić ze zdiagnozowaniem przyczyn ciągle logującego się błędu 17939 - sterowanie zmianą faz rozrządu - przerwa w obwodzie Loguje się on natychmiast po uruchomieniu silnika. Chodzi o zawór N205 Do tej pory sprawdziłem: - ciągłość przewodów do sterownika - OK - napięcia na przewodach na jednym 12V i na drugim trochę dziwne bo 5V??...
auto odpala i gasnie prgramuje kluczyki i nic dalej to samo wymienilem kabelek miedzy cewka a licznikiem cewke itp i nic nie poomaga...? nr bledu 0498 kluczy za niski sygnal moze ktos cos wie na ten temat...?
Witam Mam problem z odpalaniem na zimnym silniku w VW Passat B5 1.8 20V 98r. (ADR). Trzeba długo kręcić, jak już odpali to albo od razu zgaśnie albo przerywa. Dodam, że samochód jest na LPG. Na gazie jeździ lepiej niż na benzynie. Na ciepłym silniku też trzeba dłużej kręcić żeby zapalił. Na LPG dobrze odpala i dobrze jeździ. Została sprawdzona kompresja....
Odpowiednio dobrany katalizator wiadomo ma znaczenie chodzi o Cpsi na 1 cal kwadratowy oczywiście sondy dobrej jakości .(Bosch NTK NGK DENSO) jeszcze jedna rzecz Czy w tym silniku jest urządzenie elektryczne wdmuchujący powietrze do silnika tzw. odkurzacz?(ma za zadanie jak najszybciej doprowadzić sondę lambda do temperatury roboczej )
Druciarstwo to już nie w tym aucie, kup BERU, NGK albo Bosch, bo w takim razie po co je wymieniać? Te silniki są przeczulone na chiński osprzęt i nie warto się w takie coś bawić. https://allegro.pl/oferta/cewka-beru-pas...
Witam, mam problem z klimatyzacją w Passacie B5. Pali mi bezpiecznik 25, 30A, gdy włączam klimatyzację. Gdy jest na econ, to bezpiecznik jest cały, ale jak tylko wyłączę econ, to wywala bezpiecznik, niezależnie od tego, czy silnik jest odpalony, czy nie. Wymieniona została już cewka kompresora klimatyzacji, a także podmieniona została dmuchawa pod schowkiem,...
Passat B6 2.0 FSI 150KM po przejechaniu samochodem kilka kilometrów szarpie 1 lub dwa razy, dalej jedzie normalnie, zero błędów na komputerze diagnostycznym. Wymieniłem cewki, świece zapłonowe.
85 i 86 to zasilanie cewki przekaźnika, na 87 i 30 ma być plus w momencie kręcenia rozrusznikiem. Sprawdź jeszcze wiązkę elektryczną w lewym progu, lubią tam gnić kable
Padnięta cewka lub zwarcie w okablowaniu.
Kompresja ile ma? Ecu nie śle błędami? Zasilanie cewek i ok ?
Cewka nie czyta klucza, dupnięta lub połączenia.
Kolego wiesz już co było uszkodzone mam ten sam problem na texie pokazało błąd 4 pompowtrysku uszkodzenie cewki pompowtryski zregenerowane założone wyregulowane a problem nie ustąpił autko nie odpala do tego wywala błąd świec i blokadę kierownicy
Masz błąd obwodu wtryskiwacza IV cylindra, na tym się skup w pierwszej kolejności
Witam wszystkich. Od jakiś 5 dni zapala mi się błąd w Passacie B5fl 1.9Tdi 130KM po podłączeniu pisze "błąd cewki wtryskiwacza drugiego" auto chodzi normalnie nie szarpie zapala nie zamula więc nie wiem o co chodzi proszę o podpowiedz.
Weź omomierz i sprawdź rezystancję cewek wszystkich pompowtryskiwaczy. Sprawdź również, czy nie ma przebicia pomiędzy cewką a masą, korpusem PD.
Na którym nie pali? Pewnie na czwartym
Witam po dłuższym dochodzeniu okazało się że wtryskiwacze które były regenerowane któryś z nich miał uszkodzoną cewkę po wymianie sprawnego kompletu wtryskiwaczy błąd nie pojawił się,i auto hula jak dawniej.
Dla informacji kolegow mechanikow, ten silnik nie ma aparatu zaplonowego z walkiem - tutaj jest modul zespolony z cewkami i wszystko sterowane ze sterownika.
Seba na to była akcja serwisowa, ale mi też zdarzały się zwarte cewki.
17978-Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent czyli dopasować komputer sterujący pracą silnika do elektronicznej blokady zapłonu > sprawdzić połączenia cewki czytającej immo kluczyka > sprawdzić instalację do immobilisera.
Łojezu,to cewka czytnika a ten myśli że całe immo.
Bosz !!! Ale gościu się pyta o PASSATA a nie GOLFA !!! Silniki są te same ale passat ma ten cholerny kabelek gdzie indziej. A ta trójpinowa wytyczka koło cewki jest do do kierunkowskazów.
Czyli cewka, albo wtrysk LPG? Tu trzeba szukać ?
Witam. Mam problem ze swoim b5 1.8t AEB. Gdy odpalam auto wszystko jest w porządku. Problem pojawia się po rozgrzaniu silnika. Zaczyna słabnąć, szarpać, dlawi się po dodaniu gazu . Na wolnych obrotach szarpie silnikiem jakby jeden baniak był odlączony .Podczas jazdy auto słabnie coraz bardziej co uniemożliwia jazdę . Po paru kilometrach problem ustaje...
Ciśnienie sprężania na wszystkich takie same ? Błąd wypadanie tylko na zimnym czy na ciepłym też ? Wtyczka do 2 cewki ok? Dodano po 49 Ciśnienie sprężania na wszystkich takie same ? Błąd wypadanie tylko na zimnym czy na ciepłym też ? Wtyczka do 2 cewki ok?
Missfire miałem tylko jeden raz i już więcej nie powtórzył się, czy to może być tylko przypadek? jeśli ten błąd nie był powiązany z błędem elektrycznym zasilania cewki tego z pompowtryskiwaczy, na którym ten błąd wyskoczył to szykuj się do zmiany tego pompowtryskiwacza bo przestaje podawać paliwo. Aby się upewnić wykonaj kilka logów grupy 013.
pełny w sensie że wielopunktowy, cewka nowa wraz z modułem, jak temat do kosza ? bo błędów brak? hah
Popraw piny o cewki do immo puszki ,a kontrolka mryga bo jest jakiś błąd
Mam lpg ale moze byc nie ustawiony. Wiec tylko na bp sprawdzam. Nie mam skad położyć innej cewki. A da sie jakos sprawdzic ta cewke?
Uszkodzony przekaźnik, wiązka pomiędzy nim a sterownikiem silnika lub sam sterownik. Popatrz też dokładnie na masy sterownika. Zasilanie na cewkę przekaźnika sprawdzone kontrolką? Zapnij zamiast cewki przekaźnika, żaróweczkę 1,2W 12V odczytaj błędy. Jeśli przejdzie błąd w "zwarcie do plusa" wymieniaj przekaźnik.
W jaki sposób sprawdzałes cewki? czy masz lpg ? swiece kiedy wymieniane?
Po dzisiejszej diagniostyce błędy :: 00561 - 14-10 - Unknown Error Elaboration - Intermittent 17978 - Shareware Version. To Decode all DTC's 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent zapomniałem dodać że kilka dni temu padła jedna cewka i świece... ( wymienione na nowe) oraz logi statyczne.
Któraś cewka zwarta na pompo wtryskach klapa do góry odłączaj po kolei i próbuj odpalić
Witam koledzy mam problem z pasatem vr6 auto pali ale nierówno pracuje głośno jakby nie palił na wszystkie cylindry sprawdziłem iskra jest. Podłączenie wagu dwa błędy 1 sonda lambda 2 mieszanka paliwa po wykasowaniu, błędów brak auto nadal źle pracuje jak na wolnych tak i na dużych obrotach .Przewody świece nowe cewkę podmieniałem 100% sprawną auto...
Witam. mam passata b5 1998 1.6 benz. Otóż mam problem gdy auto się lekko zagrzeje zaczyna szarpać i się dławić, muszę bardzo delikatnie dawać gazu przez co wlokę się po drodze +/- 60km/h póki się rozbuja o wyprzedzaniu mogę wgl zapomnieć. Wymienione świece, filtry, cewka i kable. dalej to samo. Komputer pokazuje 0 błędów jakieś pomysły? pozdrawiam
Zimny ciepły pali tak samo czyli bez problemu. Sterownik nie naprawiany. Błędu nie da się usunąć. Błąd wystąpił po remoncie skrzyni biegów. Wcześniej było ok. Po złożeniu wszystkiego odpaliłem i wyskoczyło kilka błędów które usunąłem i nie wróciły tylko 1318 został. Nie jest zapowietrzony cewki sprawne mierzone
Po podpieieciu kompa błędy sonda lambda pompa paliwa przepustnica cewka świece Stek bzdur.Proszę zrobić prawdziwą diagnostykę. Zamykam.
Witam, mam pytanie do posiadaczy Passata, bo ja już rozkładam ręce. Mam problem z moim 1.6 AHL 1999 r. Auto ciężko odpala, nie ważne czy zimno, czy ciepło, czy gaz, czy benzyna. A drugi objaw to odcina zapłon przy 5000. Próbowałem wymienić świece, kable, cewkę, czujniki wału jak i korbowego i rozrządu, wtryski z regulatorem i listwą ciśnienia oraz pompę...
sprawdź napięcie na cewkach sprawdź czujnik wałka rozrządu podłącz pod komputer i z czytaj błędy sprawdź ciśnienie paliwa jakie pompa wytwarza
Byłe u fachowców, wykasowali błedy, w między czasie padła mi cewka, bagatella z wymianą 420 zł UFFFF< ale zdzierstwo. Uważąm temat za zamiknięty. Pozdrawiam
po pierwsze trzeba podłączyć pod tester który odczyta błędy. przyczyną może być cewka czytnika,połączenie między immo a sterownik silnika,no i w końcu transporder (miałem kilka takich przypadków)
Po pierwsze,to wygląda na zbieg okoliczności jak wyżej. O cewce już też stało napisane.Można ja naprawiać doraźnie,ale to ma być rzeczywiście doraźne. Wszystkie przewody należy też doraźnie umyć w czymś tustym,nawet odrdzewiaczem,ale docelowo trzeba wymienić. Masz lpg,co już samego faktu jego posiadania domaga się zmniejszenia szczeliny powietrznej...
co jakiś czas wywala błąd 17678 35-00 po skasowaniu którego mam wrażenie że lepiej odpala na gorącym silniku. coś mi się wydaje, że ten problem będzie ciągle powracał, sprawdź zasilanie na 4 cylindrze bo chyba 4 pompowtrysk ma braki w zasilaniu cewki N240.
Wypadanie zapłonów sprawdź w blokach pomiarowych kanał 15, 16. Jeśli stwierdzisz na którym cylindrze jest zamień cewki i zobaczysz czy wypada na tym sam czy innym, w ten sposób wyeliminujesz cewki. Turbo można sprawdzić też w blokach pomiarowych. Cały pic do dobra diagnostyka a nie czytanie tylko błędów.
nie napisałem wcześniej że to jest silnik 2.0... jak sprawdzić kody błędów w tym silniku??? Gdzie jest ten pin do podłączenia diody?? w golfie mam koło cewki zapłonowej... w passacie nie mam pojęcia... pozatym on jest zasilany wielopunktem... Pozdrawiam
Najprawdopodobniej padła cewka zapłonowa, miałem to samo wymieniłem świece, przepływomierz, kable. Cewki w tych passatach psują się bardzo często. Można kupić używaną - od 200 do 400zł ale osatnia pochodziła mi pół roku. Kupiłem nową około - 650zł i autko chodzi idealnie. Vag nic nie pokazywał a podobno powinien, pokazywał regulacje przepustnicy , sodę...
Wredne to pudło jak nie wiem, nie przyjmuje żadnego innego kodowania poza 5051 i 5052, ale i tak to nie zmienia sytuacji. Sterownik widać, że jest podmieniony, bo popisany pisakiem. Masz może jeszcze jakiś pomysł czemu po przygazowaniu wyrzuca 4 błędy "sterowanie zapłonem cylindra nr ( tu podaje którego, wskazuje wszystkie 4), przerwa." Tak się dzieje...
Witam, posiadam passata b6 z 2.0FSI kod BVY 150KM. Samochód dotarl do mnie z niepalącym silnikiem. Vag pokazał błąd z egr... po odłączeniu go silnik normalnie zapala i na ssaniu pracuje ładnie :) natomiast gdy obroty spadną szarpie budą jakby chodził na 3 cylindry... na lekko wciśniętym gazie ok 1300 obrotów chodzi idealnie. Obecnie błąd jest ze wspomnianego...
Wystarczyło podać jakie. Inny błąd jest jak nie widzi cewki a inny jak jest nieuprawniony klucz. Nie wiem czy na filmach widać bo jakość jest tragiczna więc dałem sobie spokój z ich oglądaniem.
Witam wszystkich, na Vagu odczytałem błąd 17656 - Wtryskiwacz rozruchowy - różnica kontrolna (control defference) cewka,niskie ciśn.paliwa Problem zaczął sie pewnego ranka gdy jadąc mój pasek przestał reagować na pedał gazu, wskazania na zegarach zaczeły spadać a za Mna zaczął się unusić jasny dym z rury wydechowej. Szybko wymieniłem filtr powietrza...
Niestety mimo braku błędów nadal było immo off. Folia aluminiowa i złamanie kluczyka nie pomagało cewka chyba jest bardzo czuła. Dopiero po założeniu cienkiej podkładki stalowej zakłóciło prace. Immo przywrócone i jest ok.
Rozrusznik kręci z właściwą prędkością - wg. VAGa 160 obr/min. Podobno z niesprawnym hallem koło aparatu zapłonowego można jechać. A jeśli byłby on niesprawny - dlaczego VAG nie pokazuje błędów od tych czujników? Gdyby nie było masy to raczej rozrusznik by nie kręcił albo kręciłby słabo... Stawiałem na cewkę, obecnie mocno się zastanawiam czy poprawnie...
Witam, Passat B5, 1.6 AHL, przebieg ponad 270 tys - problem polega na tym że auto przy np jeździe w korku i hamowaniu ma duże spadki obrotów (tzw doły jak ja to nazywam) np do 400 rpm i się potem odbijają na te 800.. podczas manewrowania na parkingu także jest to widoczne i bardzo uciążliwe - nieraz aż się na sekundę zaświeci kontrolka ładowania.. Problem...
sprawdziłem mase plusa wymieniłem wszystkie świece dwie cewki dwa przekaźniki nr 30 i ten drugi co jest zaraz koło niego nie pamiętam już nr. i na vagu nie ma błędu wypadania zapłonu.Po za tym jak jadę to silnik pracuje normalnie i nie przerywa jak stanę to miga chek i dalej nie równo chodzi, po podpięciu vaga wyskakuje błąd (za niskie napięcie zasilania...
Auto kręci lecz nie odpala. Dostaje paliwo. Kody błędów odczytane? Wymieniony moduł Wymiana to próba naprawy czy początek problemów? Auto z 2000r. - nie trzeba aby zsynchronizować immo z wymienianymi komponentami?
Tam jest tandempompa - czyli dwie pompy w jednym, pompa paliwa i pompa podciśnienia. Jeżeli w baku miałeś czarne paliwo czyli zmieszane z olejem to dość często przyczyną tego są uszczelnienia pompowtryskiwaczy. Zobacz czy czasem nie podnosi się stan oleju. Oczywiście może być to też wina tandempompy. Jak nic nie zrobisz to za chwilę w baku znów będzie...
Tak piotrek303 teraz widzę Twój post, taki czujnik jest pod paskiem rorządu przy chłodnicy samochodu, widziałem go ostatnio jak zaglądałem pod obudowę rozrządu. Ten silnik AHL jest wzdlużny. Wygląda na to że aby czujnik wymienić trzeba zablokowac koła rozrządu, poluzować napinacz, pompę wody i ściągnąć pasek rozrządu. Aparatu zapłonowego nigdzie nie...
- wężyk pompy serwa i przepustnica - cewki i świece - sonda lambda -a może mapa sypała Skasuj błędy jak odpalisz i wyłączysz to cokolwiek sie pojawia ? Ostatecznie mogł walnąć ECU. Jeśli niema żadnego błędu. Sprawdzać można po kolei a z wymianami to się wstrzymaj. Przewody paliwowe lub wtryskiwacze też mogły się przepchać.
Witam, Mam problem z autkiem VW Passat B5 FL 2.0 AZM 115KM Pb+LPG. Silnik chodzi jak zegareczek, odpala od strzała, nie szarpie itd. Mianowicie... zauważyłem od dłuższego czasu, że w trakcie jazdy, gdy silnik jest rozgrzany i jest upał (powiedźmy 30°C), i stając dłuższą chwilę np na światłach, gdy silnik pracuje na biegu jałowym...lubi wtedy zgasnąć...
Witam. Mam taki problem z moim Passatem, otóż na zimnym silniku delikatnie przycina przy około 1800 a 2200 obrotów, po przejechaniu jakichś 500 metrów samochód chodzi bez żadnych problemów a wręcz idealnie. :) Oczywiście czytaliśmy wiele forów i niestety nie znaleziono odpowiedzi co może być nie tak. :( Wymieniona została cewka, filtr paliwa, czujnik...
Hej _TrotyL_ Dziękuję bardzo za podpowiedź. Poczytałem trochę w necie, poprzeglądałem youtube. Szczerze? Nie znalazłem satysfakcjonujących informacji. Z powyższego powodu pokombinowałem sam, najwyżej mnie pojedziesz ;). Wydaje mi się, że wskazany przez Ciebie punkt to początek mapy N75 duty cycle. Przeglądałem mapy N75. Większość map jest "łagodna"...
Centralka immo, albo zestaw wskaźników (w zależności, gdzie w tym modelu jest immo) powinna pluć błędem key- signal too low. Przyczyną jest najczęściej nie kontaktujący kabel łączący cewkę wokół stacyjki z puszką immo. Plip w główce kluczyka wygląda jak szklana fiolka Φ3mm, długości ok 1 cm, albo plastikowy "patyk" o podobnych wymiarach
A sprawdzona i nasmarowana była. To można ro IC za jednym zamachem cena niewielka. Jeśli ok było to pobawimy się w elektryce. - uszkodzony rezystora dmuchawy - błąd klimatronika -uszkodzenie elementu Air Conditio - brak zasilania Cewki elektromagnesu, alteratora - Brak zasilania wentylatora na colerze klimatyzacji * uszkodzony przekaźnik wentylatorów...
Witam Koledzy pomozcie! Mam passata b5 1.8T benz+gaz auto po zapaleniu nietrzyma obrotow gasnie (trzeba pedalem gazu go trzymac) jak sie pusci pedal gasnie i tak caly czas czy to benz czy gaz jadac np na skrzyzowaniu czy cos gasnie wcisniecie sprzegla tez gasniecie...;/ zostala wymieniona przepustnica sprawdzony przeplywomierz,czujnik temp cieczy podcisnienie...
Witam!! Mam zastępujący problem z Passatem B4 1994r silnik 2,8 VR6. Samochód odpala jednak pracuje tylko na 4 cylindry (brak iskry na 3 i 4 cylindrze). Samochód na module zapłonu i 3 cewkach zapłonowych. Po podmianie cewki odpowiedzialnej za 3 i 4 cylinder ten sam objaw. Podejrzewam uszkodzenie modułu zapłonu, jednak jak sprawdzić czy moduł jest dobry?...
Tak jak mówi kolega Solo, jak masz problem z immo to ECu ci go zgłosi, jeżeli nie ma komunikacji licznika/immo z ecu to nie zapalisz auta, podłacz vag i zajrzyj do 01 elektornika silnika napewno jest bład o immo. Cewka przy stacyjce ok zostaw ją w spokoju. Jak masz pin od immo zaloguj się w liczniku i zobacz czy wtedy pali.
Natychmiast wyrzuć tego "vaga", a auto zaprowadź do mechanika. Jakim cudem rozrząd sam z siebie mógł się przestawić? Kombinacje z nie wiadomo czym - albo skopany rozrząd przy samodzielnej wymianie, albo wcale się nie przestawił, tylko standardowo poluzowana śruba. Przestawienie o jeden ząbek na dolnym kółku, to prawie kolizja z zaworami i kąt wtrysku...
Witam, Panowie proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu z moim nieszczęsnym VW Passatem, 1,8 z 1997roku. Autko sprawowało sie super , ale od kilku miesiecy nie sposób nim jeździć. Mam sekwencyjną instalację LPG. Od pewnego czasu auto dusi się i dławi, obroty falują , nie da się wyprzedzic, ani przyspieszyć. Ciągle wychodzi błąd przepływomierza. Wybaczcie...
Problem w tym że zachowuje się zupełnie jakbym hamował silnikiem. Skoro nie ma żadnych błędów to brak styków pod pedałem gazu odpada ( zresztą jak czytałem o nim to są to dwa zestawy indykcyjnych cewek i jak jeden szwankuje to drugi przejmuje jego zadanie zgłaszając błąd. Czy jest możliwość ciągłego odczytu stanu VCDS tego czujnika STOP i sprzęgła....
A sprawdzałeś cewkę, kabel od cewki, połączenie (wtyczka)? W tych modelach występowały czasem kłopoty ze stykami... Próbowałeś drugim kluczykiem? Skontrolowałeś zasilania puszki? Sprawdziłeś cokolwiek?Napisz co udało Ci się ustalić - będzie łatwiej. P.S. A wcześniejszą interpretacją błędu się nie przejmuj - niektóre dokumentacje tak mają... Posprawdzałem...
Witam, Od wczoraj mam ten sam problem. Wymieniłem cewkę zapłonową i - pudło. Objawy jak były tak są. Błędów w ECU - brak. Załączam rozpiskę ECU ABF od Seata Ibizy ale to jest to samo. Odpinałem HAL-a na włączonym silniku, pracował ale w kompie pojawił się błąd tego czujnika.
Pewny jesteś, że bez sterownika skrzyni odpali? Jaki masz kod silnika? Nie sądzę, żeby posadziło cewki w pompkach. Błędy w zegarach jakieś masz? Co z immo? Dodano po 3 Bez czujnika wałka nie odpali (pomyliłeś z oplami), zobacz na oscyloskopie jeden i drugi.
OK, problem rozwiązany. Nie były to świece, nie były to cewki, ani rozrząd. Po wielu perturbacjach i wymianie prawie całego silnika :) winowajcą okazał się wałek rozrządu. Wałek ma obok krzywek takie tuleje, które trzymają go w pokrywie zaworowej. Jedna tuleja się poluzowała na wałku i przesuwała się na boki na wałku. W pokrywie zaworowej są otworu...
VW passat B5 1.6 AHL (silnik wzdłuż) 8V PB+LPG 1996, sprzed liftu: - szarpie podczas jazdy ale wtedy, gdy rozgrzany motor, wówczas szarpie już powyżej 2.000, 3.0000 obrotów i więcej. Jadąc spokojnie z niedużymi prędkościami i mając < 2.000 obr nie szarpie. Im cieplejszy motor tym szarpie mocniej. - to samo na PB i LPG - zimny zazwyczaj od razu zapala...
VW Passat B7 2.0 TSI 210hp . 2012rok Przebieg 140 000 to jest ok 250 000km Błąd P2188 Po wymianie już prawie wszystkiego co było można w dalszym ciągu mam ten sam problem. Wymienione zostały wtryskiwacze świece cewki zapłonowe czujnik lambda oxygen sensor przed katalizatorem odma olejowa sprawdzono pompę paliwa przepływomierz powietrza czujnik ustawienia...
Wykluczyłbym cewki - albo działają albo nie. Jeśli szarpie na niskich to najprawdopodobniej świece. Najprościej podpiąc autko pod komputer i eliminować po kolei błędy tj. wyskakujące zapłony itp. Jeśli jest identycznie na benzynie i na gazie to wykluczyłbym układ paliwowy.
Witam wszystkich. Jak w temacie brak iskry, sprawdzam bezpośrednio z cewki żeby wyeliminować palec itp. Zmieniłem cewkę z modułem była pęknięta. Potem aparat żeby wyeliminować halla. Dziś sprawdziłem przewody pomiędzy aparatem i komputerem oraz komputerem i cewką, są dobre. Zasilanie na cewce jest. Jeśli ktoś może podpowiedzieć na których pinach w komputerze...
Witam. Mam problem z moim 1.8t a mianowicie samochód nie równo pracuje na wolnych obrotach (mruga check), na wyższych jest już ok. Cewki podmieniałem i bez zmian. Po ostrzejszej jeździe samochód zaczyna równo pracować lecz po chwili zaczyna znów wariować. Spalanie na wolnych obrotach waha się od 0,8 do 1,2l/h. Komputer pokazał błąd losowe wypadanie...
Problem jest następujący cały czas bije błąd przekaźnik pompy paliwa ale napięcie do pompy paliwa dochodzi i wtryski też, komputer został sprawdzony w ASO nic nie wykazało więc co to może być? ktoś dobry i pomoże? może jest w posiadaniu schematu od tego silnika, byłbym wdzięczny
Został podpięty pod komputer i wyszły takie błędy… 18010 brak zasilania +15 ??????? 00544 ciśnienie doładowania. górna granica przekroczona P0103 zwarcie przepływomierza Sonda lampda Cewki i świece sprawdzone i jest ok. Numer przepływomierza mam taki : 280 217 117 037 906 461C czy muszę kupić taki sam o tych numerach czy może być dowolny ? Chyba,...
Ostatnio wymieniłem czujnik temperatury na wylocie chłodnicy i cewkę na drugim cylindrze. Od czasu tej wymiany nie mam żadnego błędu w sterowniku silnika. Czas pokaże czy to rozwiązało problem, został problem z przechodzeniem na gaz, trwa to długo. Na wskaźniku pokazuje się już ponad 50stopni gdy auto się wreszcie działa na gazie. Muszę znaleźć na sieci...
Witam! Mam: Vw Passat 1998rok vr5 agz 150KM benzyna/gaz. Problem nie dotyczy ściśle gazu ale ogólnie silnika. Niepokojące mnie objawy: - auto na wolnych potrafi falować - silnik na wolnych pracuje troszkę trzęsąc się - na bardzo zimnym po naciśnięciu mocniej niż 2tys obr silnik myśli przez 2-3 sek, po czym dopiero jedzie Wymienione: - świece, cewka,...
cewka passat passat cewka wykasować błąd cewka
klucz centralka epson kalibracja drukarka brother drukuje białe kartki
amica wa1s610clish tempomat uniwersalny
Drukarka HP, Canon, Brother nie widoczna na liście instalacyjnej Windows 10/11 – brak sterownika, ręczne dodawanie Hyundai Tucson 2.0 CRDi 2017 – kod błędu P2003, przyczyny nieskuteczności DPF