A ciśnienie sprężania mierzyłeś ???
Kąt wtrysku i dawki są prawidłowo ustawione ? Ciśnienie z turbiny jest ?
To sprawdź kompresję bo może nawet nie jesteś świadomy że np. jeden gar ci nie pali, sprawdź też ciśnienie oleju...
nieszczelności kolektora, dziury w chlodnicy pow., przepływomierz, ciśnienie paliwa, wtryski i wszystko co może powodować zbyt uboga mieszanke
Mogę się mylić, lecz sądzę, że problemem będzie ciśnienie paliwa. Sprawdzić musiałbyś ciśnienie, jakie jest zadawane do wtrysków.
Witam. Mam taki pytanie czy może ktoś mi napisać jakie ciśnienie powinno być we wtryskach? Czy pompa paliwa podaje kropelkowo olej do wtrysków czy podaje pod dużym ciśnieniem?
Jeśli chcesz pośmigać tym autem jeszcze trochę to takie wynalazki lepiej omijać, ciśnienie pompy oraz wtryski sprawdzi Ci "pompiarz" pewnie przy pomocy odpowiedniego manometru . Poszukaj gdzie regenerują/naprawiają pompy wtryskowe. Ciśnienie sprężania zrobi każdy mechanik.
To w końcu TDi czy 75KM bo jedyne 1.9 TDI 75KM było w Audi a4 b5. Sprawdź cokolwiek: ciśnienie doładowania, czy w w dolocie jest olej, ciśnienie sprężania, czystość filtra powietrza, kąt wtrysku... To że jak dasz w palnik na postoju i puści czarnego bąka to normalka.
Witam, kupiłem niedawno passata b4 z silnikiem 1.9tdi 1z, na chwile obecna nie mam z nim problemów, pali od strzała, nie kopci, dobrze przyśpiesza. Podczas testów vagiem i innym interfejsem zauwazyłem, że dawka jak i kąt wtrysku odbiegają od norm(w załączniku wykresy i wartości) Jak wcześniej wspomniałem auto jeździ "dobrze", moze troche więcej spala....
Sprawdzić wtryski i przy tej okazji ciśnienie w cylindrach ,być może leje któryś wtrysk.
Zmierz ciśnienie w cylindrach, sprawdż rozrząd i kąt wtrysku.
mam kolejne pytanie czy kąt wtrysku jest stały ok. 1mm czy wraz ze wzrostem prędkości obrotowej jest jakiś mechanizm w pompie który przyśpiesz kąt wtrysku ?
A czy było sprawdzane ciśnienie paliwa na wtrysku? . Sama praca pompy paliwa jeszcze nie gwarantuje właściwego ciśnienia.
1-kąt wtrysku 2- cofanie się paliwa z pompy na postoju 3- ustawienie dawki.... generalnie bez podstawowych parametrów odczytanych podczas pracy z sterownika silnika nic raczej nie ustalimy. Ciśnienie sprężania i sprawność świec żarowych przy obecnych temperaturach nie mają większego wpływu na odpalani.
A zmierzyłeś ciśnienie paliwa
A przy wymianie pompy (tej pod podłogą) miałeś sprawdzane jakie ciśnienie podaje (powinno być ponad 6 barów)? W tym wtrysku ciśnienie paliwa otwiera wtryskiwacze, jeśli jest zbyt niskie to kicha.
Ogólnie będą pasować bo są takie same,różnią się mianowicie ciśnieniem. Z boku na każdym wtrysku jest wybite jakie ma ciśnienie pracy. Z tego co pamiętam to dla silnika bez turbo 130bar. A z turbo 155bar. Lub więcej.
Sprawdź w końcu te ciśnienie sprężania i przy okazji wtryski na przyrząd do sprawdzenia
ciśnienie wynosi ~1.5 bara dokładnie 1.4 z jakimiś groszami przy wtrysku. Opisz w jaki sposób to ciśnienie było sprawdzane, bo wynik nie jest prawidłowy.
Nie posiadam oscyloskopu, wiec z tym będzie problem. Ciśnienie i rozrząd sprawdzę i dam znać.
NA motronicu zjadłem już zęby. Jest kilka opcji, Sprawdzić wszystkie filtry, wbrew pozorom jest tam ich kilka W zbiorniku na pompce, pod autem na drugiej pompce oraz na rozdzielaczu paliwa po odkręceniu śruby od wężyka zasilającego, wszystkie te 3 można wymyć. Pozostaje do wymiany jeszcze filtr ten duży wymienialny. Ciśnienie jest tam ważne gdyż wtryskiwacze...
Jaka temperatura silnika w wartosciach? Ciśnienie paliwa i wydajnosci na powrocie? Wtryski nowe czy uzywane?
Sprawdź ciśnienie na cylindrach jak jest bardzo zimny juz
Okazało się że zanieczyszczony zbiornik paliwa. Jakaś maź zaklejala wtryski po wyczyszczeniu układu paliwowego łącznie z wtryskami jest wszystko w porządku. Dziękuje wszystkim za pomoc 🙂
Ciśnienie wolno narasta bo albo wtrysk górą przelewa albo obroty zbyt małe.
A ciśnienie na szynie jak wygląda? Wtryski jak rozumiem nowe i zakodowane?
Sprawdz ciśnienie na pompie paliwa ,poza tym zabrudzone wtryski dają identyczny objaw pozdro
Odczyt z grup 13.18.23.Do tego poprawić konektory na wtryskach. Potem sprawdzić tą pompę. Sprawdzić też ciśnienie na niej. I potem pisać.
Witam Z tym odlutowaniem kabla śrubokrętem to bym chwile zaczekał i najpierw podłączył Vag-a a później ciśnienie w garach na wtryskach i doładowania. POZDRAWIAM
Z przodu jest pasek z tyłu łańcuch tam gdzie wariator diagnoza jest obr podczas kręcenia 200-280 obr /min ciśnienie chyba 199
Zatankowałem na innej stacji , świece sprawdzone 0.9 ohma na każdej , zasilanie na czapkach dochodzi . Dalej bez zmian... Dodano po 4 Ciśnienie na listwie cr skacze na biegu jałowym obr silnika 800 od 220 do 285bar, na ciepłym 235-280 bar czy to normalne?
Można wróżyć, mnie wyszło że AWX . Kula mówi też by sprawdzić ciśnienie na wstępnej i tej na głowicy. A potem powiedziała że oringi na wtryskach. Także już sam nie wiem. Lepiej zrobić diagnozę samemu.
Witam. Kod błedu 550 to regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku a kod 575 to ciśnienie w kolektorze dolotowym. Polecam sprawdzenie turbiny. Pozdrawiam.
Co może być przyczyną zbyt małej dawki paliwa? Przechowywanie wtrysków po demontażu z głowicy, ja sam kiedyś w AJM spieprzyłem wtryski bo leżały parę dni poza głowica na regale, od tamtej pory, zawsze rzucam do miski z ropą, i nigdy mi się nie zdażyło żeby auto po naprawie głowicy straciło moc i zaczęło więcej palić. po jakimś czasie włożone z powrotem...
Korekty wtrysków nie mówimy wszystkiego najlepiej dać je do sprawdzenia i masz pewność który bo komputer steruje jak jeden daje za dużo to drugiemu zabiera żeby silnik pracował równo tez sprawcy kondycje silnika (ciśnienie na tlokach ) a sprawdź jeszcze kont synchronizacji rozrządu
Może coś z pompą wtryskową się dzieje. Małe ciśnienie paliwa albo zapłon źle ustawiony. W moim pasku kolego nie ma pompy tylko wtryski :)
Masz zabrudzony sterownik pompy wtryskowej,ja miałem taki sam problem w passacie B-4 1,9TDi,90km. VAG nic nie pokazywał,ciśnienie wtrysku ok,turbina ok,zapłon ok,poduszki pod silnikiem ok,przepływomierz tak samo sprawny,na koniec powiedzieli mi że mam pompę wymienić,a tu zonk wystarczyło wyczyścić sterownik i jak rękom odjoł.
czyli jak jest zero to kalkulator odczytuje +- -50st, :) i daje max dawke paliwa więc kalkulator nie daje sygnała przeładowania bo silnik w/g info czujki zimny, no to jest pewnie wieśtjjuning :), mozliwe ze zmienili mapy wtrysku i przesuneli wsio , zobacz czy niemasz gdzieś na tej wiązce jakiegos ustrojstwa (opornika), powodzenia
Np tego że temperatura paliwa którą widzi ECU jest 90C. Paliwo zimne ma większą lepkość dynamiczną i czas wtrysku (w pompowtyskach raczej kąt) powinien być dłuższy podobnie na zimnym silniku. Choć wygląda to na klasyczny przypadek powietrza w pompie tandem. Musi pokręcić zaciągnąć paliwo z filtra zrobić ciśnienie 1,5-2 bary i wtedy poprawnie napełni...
Witam, posiadam passata b5 1997 1.8 125KM ADR, oraz instalację gazową KME Silver ze wtryskami valtek 6 Ohm i chciałbym się dowiedzieć, jakie ciśnienie powinno być ustawione na reduktorze? Obecnie jest 1,40 bar i nie wiem czy jest odpowiednie...
Jakby turbina, to dawałby dymem na biało. Jak intercooler dziurawy, to zbyt małe ciśnienie doładowania, a paliwa daje tak jakby było dobrze i od tego może kopcić na czarno.
Sprawdzić moment wtrysku, ustawienie rozrządu, luzujące się koło od rozrządu, ciśnienie sprężania, pompę wtryskową na rozgrzanym polać wodą i sprawdzić czy szybciej pali.
Witam serdecznie mam problem z Passatem 1.8 G60. Samochód wogóle nie reaguje na pedał gazu. Ciśnienie w układzie sprawdzone 3bar. Wtryski, ECU też dobre. Czy ktoś przerabiał podobny temat lub spotkał sie z takim problemem prosze o pomoc.
Witam,odkąd przyszły zimniejsze dniu mam problem z samoczynnym przełączeniem się przy ostrej jeździe - Passat 2.8 30V 193KM z instalacją Diego G3 z wtryskami valtek i reduktorem Tomasetto Alaska. Sprawdziłem na kompie i temp reduktora 65 stopni, temp gazu 35 stopni, ciśnienie reduktora 1.35. Gdzie jest problem?
Zrób przelew jednocześnie na czterech wtryskiwaczach wtedy będziesz wiedział czy ciśnienie gubi wtryskiwacz czy pompa. Dodano po 2 Tam gdzie masz najwięcej to czwarty czy pierwszy wtryskiwacz? Dodano po 50 Powiem ci że miałem identyczne Dodano po 3 Aha mówisz że pomiar po wymianie wtrysków a wtryski nowe czy używane?
Mnie też podpierało zawory, szczególnie na zimnym po przegazowaniu (albo wyjazd z zaspy). Też dolałem środka do płukania silnika, i miska w dół - był zacięty zaworek przelewowy w pompie, ciśnienie przy max obrotach 6,5Bar. Przeczyściłem, nowy olej, filtry i już problem nie występuje. Trzeba sprawdzać po kolei i eliminować. vw passat b4, silnik 1z 90KM,...
Na jałowym to samo co teraz, 2.2-3, max 51mg ( miałem zrobionego softa) To te 216 są chyba zapieczone, bo jak założysz większe wtryski, dawka powinna jeszcze bardziej spaść. Warto by sprawdzić jak rozpylają, oraz sprawdzić ewentualnie ustawić ciśnienie otwarcia bo tu może być problem. Ew te twoje stare wtryski miały końcówki 216.
Zestaw, jaki mam, składa się tak: adapter pod świecę żarową, szybko złącze, za którym od razu jest zawór zwrotny, wąż gumowy i manometr. Wąż delikatnie puchnie podczas pomiaru, ale po 5 zakręceniach ciśnienie dobija do 20 bar, więcej nie kręciłem, bo rozrusznik i tak ma ciężko. Po nabiciu ciśnienie się utrzymuje w manometrze i nie spada. Mam też redukcję,...
Witam, Temat znany na forum lecz został rozwiązany poprzez wymianę regulatora ciśnienia na listwie. W naszym przypadku mamy problem tego typu. Samochód Passat B6 2010r 2.0 TDI CR silnik CBBB 145KW Problem: Podczas jazdy (około 2km) od warsztatu samochód zgasł. Tester; TEXA miniNemo Opis naprawy: Po diagnostyce wykazuje błąd o niskim cisnieniu w listwie...
Witajcie. Passat AHU zgasł podczas jazdy. Przy diagnostyce wyszło, że w grupie 19 w ecu napięcie początkowe w teście nastawnika 0.740, końcowe 0.000. Nastawnik zdjęty, pierścień dawki zastany, jakby zatarty. Cewka nastawnika uszkodzona. Dziś podstawiona druga pompa, rzekomo sprawna. Objaw taki - nastawnik pracuje w pełnym zakresie, paliwo podane z zewnątrz,...
To że pompa działa nie oznacza że podaje benzynę. Należało by sprawdzić ciśnienie jakie robi pompa i czy wtryskiwacze są sterowane przez ECU.
Może po jeździe na gazie w układzie wtrysku benzyny jest zbyt niskie ciśnienie paliwa i na pierwszy rozruch mu nie starcza po prostu paliwa,miałem taki problem w Lanci,spróbuj przed pierwszym rozruchem włączyć i wyłączyć zapłon kilkakrotnie aby wytworzyć odpowiednie ciśnienie w układzie wtrysku.Jeżeli pomoże to masz odpowiedź na swój problem
Mogą stać wtryski Ale uszkodzenie może leżeć także po stronie pompy jak masz jednopunkt to ciśnienie na pompie powinno wynosić ok 1.5 na wielopunkcie dużo wyższe sprawdź to.
Czy może ktoś zna jaka powinna być poprawna diagnostyka silnika 1.9tdi VAG-COM :ilość paliwa,kąt wtrysku .itp. Mam jeszcze pytanie,przy obrotach powyżej 2000 tyś zapala się lampka oleju i miga oraz brzęczyk brzęczy,olej wymieniony,czujniki sprawdzone,ciśnienie dobre.
Panowie ja może nie jestem jakiś znawca w Lpg ale w moim typie instalacji ale u mnie raczej steruje komputer i czujniki z nim połączone w starszych była ręczne ustawianie dawki na reduktorze Zgadza się. W instalacjach IV generacji czyli sekwencyjnym wtrysku gazu po wymianie reduktora należy tylko sprawdzić i ewentualnie skorygować jego ciśnienie. No...
Opiłki były ale bardzo drobne i tylko w filtrze paliwa. W pompie nie było nic. Wtryski sprawdzone, nic im nie dolega. Układ wyczyszczony ale auto nie odpala. Błąd jest ze za niskie ciśnienie na listwie. Możliwe ze zawór na listwie za mocno się otwiera?
Musisz zaślepic tak żeby spaliny nie leciały do silnika i tyle.Sam EGR może sobie pracować. No zmienna geometria to trochę jak i DPF. Za bardzo nie toleruje takiego zamulania tylko musi mieć temperaturę i pożądny przepływ gazów. Co do zaślepienia EGR to opisów i filmików do tedeja pewnie na bogato w internetach;) No i blaszka czy ta uszczelka do zaślepienia...
Jeżeli chodzi o wtrysk mechaniczny to odłancza się przewód podciśnienia przy aparacie zapłonowym. Dość ważne w tym wtrysku jest to aby pompa paliwa miała odpowiednie ciśnienie oraz trzeba częściej przełanczać go na benzyne ponieważ rozdzielacz wtrysku jest smarowany właśnie paliwem i dosyć często zdaża sie iż wyrabia się regulator. Praktycznie nie do...
Silnik zapewne 1,8 00561 czas wtrysku powyżej górnej granicy adaptacji. Do sprawdzenia dolot na lewe powietrze. Ciśnienie na listwie wtrysków czy nie za niskie. Przepływomierz do sprawdzenia czy nie zaniża jeśli jest. Jak to nie pomorze to test wtrysków czy nie zabrudzone/przytkane (szczególnie przy LPG). 01120- do sprawdzenia rozrząd naciąg paska osadzenie...
Rozumiem że sprawdzono przepływy powietrza i spalin, sprawdzono ciśnienie wstępne paliwa, korekty pompowtrysków, bipy, ciśnienie sprężania? Jaki jest kąt początku wtrysku? Jakie są bipy? Jaka jest wartość podciśnień?Stwierdzenie że sprawdzone niewiele mówi. na hamowni wyszło ze ma 82 km i tuner powiedział ze mogą być to wtryski, tuner powiedział ze...
Gdy puszczasz pedał gazu to reduktor gazu odcina dopływ gazu, bezwładność powoduje jednak że ciśnienie gazu rośnie sporo powyżej wartości roboczej , utrudnia to otwieranie się wtryskiwaczy i dlatego szarpanie. Przyrost ciśnienia to indywidualna cecha reduktorów. Valteki są mało odpowrne na te przyrosty - dość prymitywna konstrukcja, grzybek jest dociskany...
Zawór zwrotny masz w samej pompie w króćcu na powrocie, tam gdzie przychodzi przelew z wtrysków, i to jest część która u Ciebie jest uszkodzona, dodatkowo w samej pompie uszczelki nie koniecznie muszą trzymać i przez to cofa się paliwo. Pamiętaj, że każdy zaworek zwrotny, też ma ciśnienie przebicia, które pompa musi pokonać, dodatkowo ciągnąc paliwo...
Pierwsza rzecz, podstawa to jak nie masz manometru to jak wychodzą węże od pompy paliwa, odkręć je i niech ktoś ci załączy zapłon albo zakręci i patrz czy pompa ciśnie na jednym z węży, dalej tak, jak paliwo ciśnie upewnij się czy jest tak samo ciśnienie przed wtryskiem (w tym aucie masz chyba monowtrysk), sprawdź probówką czy masz impuls podczas kręcenia...
A zrób sobie wykres z bloku 11 i wtedy zrób sobie loga jak rzeczywste ciśnienie ma się do żądanego. Wg mnie dłuższa jazda z gazem w podłodze i masz not lufa. Może lekkie wydłużenie sztangi? Jak masz skąd podmienić N75 to warto sprawdzić czy iglica w nim się nie zaciera. Dodano po 7 No skok i ustawienie w gnieździe wymaga pomiarów czujnikiem zegarowym...
Witam, udało się opanować temat ? Mam identyczny problem w identycznym silniku, P2002 nie daje się skasować i wraca nawet na zgaszonym silniku. DPf wyczyszczony , wtryski sprawdzone , czujnik różnicy ciśnień nowy, aa problem pozostaje.
Wiązka wymieniona na nową. Spada ciśnienie po wylaczeniu zapłonu. Pompa też wymieniona. Dodano po 7 Dałem dzisiaj do ponownego frezowania gniazd bo tak mi powiedzili reklamowaniu wtrysków. Takie objawy mogą być jak jest walniety czujnik położenia wału? Bo mi taki błąd wyskakuje na kompi. Czek nie zapala się
Przychodzi mi do głowy pompa paliwa, czy po przekręceniu kluczyka włącza się na ok 2 sek ?. Najlepiej sprawdzić ciśnienie paliwa włączając poprzez trójnik manometr w przewód zasilający (jeśli to wilelopunktowy wtrysk to powinno być ok 3 kg/cm^2, jeśli jednopunktowy to 0,8 , przy mechanicznym układzie wtrysku (K, KE- Jetronic ponad 6 kg/cm^2) Pzd
I jak tam zmieniłeś reduktor czy coś innego wykombinowałeś? Ile ten reduktor już u ciebie chodzi? Problem rozwiązany. Zmieniłem parownik na Stag R02. Teraz ciśnienie na wolnych około 1,1 -1,2 i tak trzyma cały czas nawet podczas kick down oraz pod znacznym obciążeniem. Teraz jeszcze zamienić valteki na coś lepszego. Myślę o pojedynczych wtryskach magic...
A było to tak..... Miałem silnik ADZ. Zamontowałem instalację BRC Lambda Blitz. Wydawał mi sie Passat za słaby. Nie mam porównania jak było przed montażem gazu bo zaraz jak go sprowadziłem montowałem gaz. Posprawdzałem wszystko na diagnostyce komp, wypróżniłem katalizator, zapłon, kable, świece, filtry. Ciśnienie było na 3 cyl 12,5 a na 4 tym 10,5....
Dzisiaj zawiozłem tą głowicę do specjalisty, już wiem że jest szczelna jutro ok południa będzie już zplantowana. Dzisiaj jak mi się uda to wymontuję tłoki, sprawdzę pierścienie, stan panewek i do tego zajrzę do termostatu oraz sprawdzę chłodnicę oleju. A później sprawdzę wtryski (ciśnienie wtrysku i jakość wtrysku). Przy okazji wymienię sobie pasek...
jokerro, o jakich parametrach mówisz które się zmienią? Jedynie ilość wtrysku paliwa i ciśnienie doładowania się zmieni. Typowe parametry do diagnozy typu balans, wydajność cylindrów się nie zmienią. A poza tym, zawsze można kupić kabelek za grosze, zrobić kopię zapasową wsadu ze sterownika przed chipowaniem i po. W każdym momencie przy odrobinie wiedzy...
A było to tak..... Miałem silnik ADZ. Zamontowałem instalację BRC Lambda Blitz. Wydawał mi sie Passat za słaby. Nie mam porównania jak było przed montażem gazu bo zaraz jak go sprowadziłem montowałem gaz. Posprawdzałem wszystko na diagnostyce komputer, wypróżniłem katalizator, zapłon, kable, świece, filtry. Ciśnienie było na 3 cyl 12,5 a na 4 tym 10,5....
domex32 napisał: Ciśnienie paliwa tandempompy. Eee wtedy by szarpał ale palić będzie normalnie. Mylisz się, brak ciśnienia paliwa, które nie jest mierzone, nie jest w żaden sposób korygowane, najwyżej wydłużeniem czasu wtrysku co powoduje w końcu start silnika. Mechanik sprawdzał wtryski i dawka z wtrysków była w porządku, najwyższy pomiar był około...
Do pomiaru ciśnienia listwy niestety nie mam narzędzia ciśnienie na garach Dodano po 3 Takie oto błędy połapał po wczorajszym kasowaniu https://obrazki.elektroda.pl/9247029300_...
Więc kompensacja działa tak: W przypadku auta wolnossącego bez mechanicznego wtrysku przed przepustnicą panuje w przybliżeniu ciśnienie atmosferyczne. W przypadku takiego samochodu tył membrany jest połączony bezpośrednio z atmosferą. Reduktor ma za zadanie utzrymywanie stałego ciśnienia pomiędzy wylotem gazu(jedna strona membrany) a drugą stroną membrany...
Panowie troszkę nakręcili.... Ustawienia pompy nie ruszaj, dawka masz 2.2 standard to ok 3.0, kat wtrysku masz 50 wiec praktycznie ideał. Przepływka brzydko mierzy, afn w środkowym zakresie obrotów powinien mieć ok 900/1000 a u ciebie ok 700. Ograniczenie dymienia niskie wiec potwierdza problem przeplywki i doładowania. Doładowanie a bardziej sterowanie...
W dieslu nie ma cięgna "ssania", jest przyspieszacz wtrysku stosowany tylko przy rozruchu a jego wpływ na zwiększenie obrotów jest niewielki i dostrzegalny głównie na wolnych obrotach,w td jest to dostrzegalne.Niepokojące jest miganie kontrolki temp.wody? sprawdź czy nie masz jakichś przecieków i czy poziom oleju czasem się nie podnosi (woda dostaje...
Sądzisz że jak nie ma błędów to jest ok. Analiza wartości mierzonych to jest podstawa, masa paliwa, powietrza, kąt wtrysku, kontrola równomierności pracy silnika, ciśnienie turbo. Trzeba by zrobić trochę logów i wrzucić na forum, wtedy będziemy mieli o czym dyskutować, puki co stawiam na przepływkę. Napisz jeszcze moc silnika, i markę filtra powietrza...
Zmierz ciśnienie na cylindrach. Wtryski poprawnie zamontowane i wyregulowane? Jak ciśnienie ok, to prawdopodobnie walnięta szklanka pod wałkiem rozrządu. Dodano po 56 Możesz jeszcze zamienić miejscami pompki, będziesz miał pewność po które stronie leży wina.
To co nazywasz "mapa z PB" i "mapa z LPG" to to samo, nie ma znaczenia na jakim paliwie samochód pracuje aktualnie. Z punktów zebranych na gazie (zielone) widać, że przy większym obciążeniu silnika sterownik wtrysku benzyny * do pewnego momentu skracał czas wtrysku benzyny, a później gwałtownie go wydłużał. Czyli dla czasów wtrysku pomiędzy 6 a 13ms...
Witam, mam problem z gazem w moim samochodzie. Po odpaleniu, jak jest zimny na benzynie chodzi dobrze, po nagrzaniu się (gaz ustawiony na 45 stopni) i przełączeniu się na gaz auto dławi się na postoju i z tłumika, słychać takie "prychanie". Przy jeździe auto szarpie na gazie powyżej 3 tys. obrotów i odcina gaz, przy 5 tys a na benzynie jest wszystko...
Witam mój Passat 1.9 TD AAZ dymi na niebiesko ciężko odpala jak ciepły i zimny nierówno pracuje na wolnych obrotach. Sprawdziłem wtryski i sprężanie w cylindrach na pierwszym było 26 bar na drugim 26 bar na trzecim 22 bary a na czwartym 28 bar. moje pytanie brzmi jakie powinno być ciśnienie sprężania w cylindrach w silniku 1.9 AAZ.
Witam Czy ktoś ma dane jakie powinno być ciśnienie paliwa dla silnika: 1.8T AWT montowanego w A6 C5 Problemem jest zapętlanie wtrysków Błąd składu mieszanki. Za ubogo Problem opisany w tym temacie: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Zmierzyłem wczoraj ciśnienie. Spada po wciśnięciu pedału gazu. Chcę wymienić wkład pompy paliwowej Czytałem,...
Test przelewowy może pokazać który jest walnięty, ale to dopiero na maszynie wyjdzie dokładnie, w zeszłym roku 3x wracałem wtryski niby dobre wkoncu kazałem zwiększyć ciśnienie podczas sprawdzania i się okazało że podczas sprawdzania na ciśnieniu większym o 100bar 1en wtrysk uszkodzony a rzekomo wszystkie miały być dobre... No a mając na uwadze fakt...
WSKAZÓWKA: Silnik musi być ZIMNY! Koła rozrządu muszą zostać zablokowane przyrządami Koła rozrządu obrócić w podłużnych otworach całkowicie w prawo. WSKAZÓWKA: Koła zębate muszą się swobodnie obracać, bez przechylania się i nadmiernych obrotów - wiadomo... Dorzucam fotki poglądowe, gdybyś jednak potrzebował :) http://obrazki.elektroda.pl/7327748200_1...
wtyczki nie ma, jest już na wsuwkach. Prawidłowo podłączone. Wczoraj doszedłem do tego, że w czujniku wody do wskaźnika jest słaba masa. Zrobiłem partaninę ;) i podłączyłem do masy. teraz już temp. jest niższa. Ciekawe, bo między przewodem masy, a masą było ok 40 Ohm ;) Dziś się przejechałem i wskazania w miarę poprawne (jak na passata oczywiście) Teraz...
Nikt nic nie napisał o regulatorze ciśnienia a to podstawa.
moim zdaniem przyczyna białego dymu i nie dopalonego paliwa leży w kącie wtrysku , jest zbyt późny. przyczyna może leżeć po stronie sterowania rozrządem . a wiec koła napędu rozrządu i to od strony wału korbowego ( mniej prawdopodobne ) jak i od wałka rozrządu . http://obrazki.elektroda.pl/6456070200_1... regulacja polega na odkręceniu...
Witam Moja wiedza kończy się na starych poczciwych PD z literką Axx wszystkie Bxx są bee, ale pracują podobnie. Cały czas coś nie tak z pompowtryskiwaczami, korekcje straszne, 2 i 4 w grupie 018 wartość 016 BIP poza oknem regulacji ale chociaż się zmienia po przegazowaniu na 004 małe dawki wtrysku lub zawór zamknięty, tak powinno być tylko że 000 i...
Witam,ponawiam prośbę o pomoc w diagnozie .Byłem na komputerze i pokazało następujące komunikaty; 528 czujnik wysokości-F96 przerwa lub zwarcie do masy, 575 ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica doregulowania błąd sporadyczny ,wynik EGR przy 3000 obr pokazywał 60, masa powietrza zakładana i aktualna przy 3000 obr wskazanie ok4050 ,wyprzedzenie wtrysku...
świece żarowe grzeją nadal chociaż kontrolka zgasła,poczekaj pozgaśnięciu jeszcze ok 7s i wtedy odpalaj.Jeśli będzie lipa sprawdz ciśnienia i końcówki wtrysku.
Podczas uruchamiania auta zaśmierdziało z pod maski okazało się że spalił się czarno żółty kabel od pompy od początku wtrysku i miał 1100 obrotów i stukot w silniku. Postanowiłem wymienić kabel i wyczyścić nastawnik, po czyszczeniu dalej 1100 tylko nie stukało obroty zostały więc udałem się do pompiarza który po podłączeniu auta do komputera powiedział...
Wystarczy zdjąć przy wtrysku przewód, który idzie od pompy i zakręcić rozrusznikiem. Paliwo powinno lecieć całkiem niezłym strumieniem (tylko do jakiejś butelki, aby nie było pożaru). Następnie trzeba lekko ścisnąć przewód, tak aby sprawdzić czy pompa daje ciśnienie.:D
W starej ukręciło wirnik czy ułamało od przekroczenia prędkości? Bo turbo ma ograniczenie doładowania nie dla ochrony silnika tylko im wyższe ciśnienie tym szybciej się turbo musi kręcić i ograniczenie jest po to by czegoś nie ukręciło/nie rozerwało turbo od przekroczenia dozwolonych obrotów. Co do ruchu sztangi to turbo działa tak że zaraz po odpalaniu...
odepnij złącze od sterownika i spryskaj kontact sprayem i załóż ponownie.Jesli nic nie pomoże to trzeba by było sprawdzić sterownik. Sorry ale takie głupoty to opowiadaj gdzie indziej. Przecież to poniżej poziomu amatorszczyzny. Już wiemy po" tysiącu postach" że czasami nie pali na pierwszy gar to co? Ile tych czynników wpływa na to że stary pasat...
Witam!Miałem bardzo podobny przypadek w passacie .Auto miało wywaloną głowicę i turbo .Wymieniałem głowicę i turbinę .Po naprawie auto straciło moc co najmniej o 30 procent .Co ja się z nim miałem !Elektrycznie wszystko sprawne ,nie ma się do czego przyczepić ,mechanicznie też ,podciśnienia vacum jak i ciśnienie paliwa w normie ,korelacje wtrysków w...
Mechanik sprawdził mi silnik i wszystkie możliwe problemy z odpalaniem. Mam na myśli: - kąt wtrysku - ciśnienie na cylindrach oraz na pompie Samochód kopci na biało przy nie udanej próbie i po dodawanym gazie jakiś czas mija biały dym. Chodzi mi o smród na obrotach jałowych samochodu. Koszt przywrócenia ustawień to około 180 euro. Pytał się mnie typ...
Chodzi mi o odpowietrzenie przez rurki wysokiego ciśnienia na wtryskach od której zacząć? Czy to obojętne?
czyli że telepie silnikiem? a może któryś z wtryskiwaczy gazu jest uszkodzony? bo czasem sie tak dzieje, że niby wszystko chodzi na gazie ale któryś jest słabszy lub uszkodzony. Trzeba by sprawdzić pojedyńczo każdy wtryskiwacz. Jakie graty są wstawione? a właściwie która generacja gazu? To że nie odpala w zimie to raczej nie musi być od gazu bo jak...
Witam. Tak jak w temacie silniczek kręci a nic się nie odzywa. Paliwo na wtryski dostaje choć nie jestem pewien czy ciśnienie nie jest za małe. Bardziej interesuje mnie to czemu z powrotnego węża z wtrysków nic nie leci a powinno przecież sikać. Ogólnie był przekładany silnik, stary to prawdopodobnie 90 KM a ten co jest teraz to 110 KM z tym, że turbina...
ciśnienie wtrysku paliwa passat passat ciśnienie ciśnienie passat
gramofon mechanika wyłączanie lodówki odgłosy rotor silnika
prosty wzmacniacz audio schemat panele fotowoltaiczne grzałka
Ekspres Krups EA 89**: Oporność termistora przy 82°C Ekspres EA 89**: Czujnik NTC i temperatura kawy