Powiedz jeszcze czy zmierzone ciśnienie bylo na zimnym czy ciep[lym silniku
A wystarczyło sprawdzić pierw ciśnienie...
miałem podobny problem w swoim passacie,pomogła wymiana czujników cisnienia oleju,sa dwa o róznych kolorach(niskie i wysokie cisnienie)musza sie zgrywac
wywala mi komunikat na wyswietlaczu: OIL PRESSURE podlaczylem komputer ale poza EGR nie wyskoczyl zaden blad, live data nie przygladalem się, podlaczylem z ciekawosci manometr pod czujnik cisnienia oleju no i mam 2 bary na wolnym obrotyach, ale jak zwiekszam obroty to pojawia sie cisnienie do 4 barow a powyzej 2000 obrotow wyskakuje komunikat. A wlasnie...
Witam. Mam podobny problem z cisnienie po wymianie regenerowanego biturbo, jakie cisnienie wskazywało u ciebie ?
raczej podanie na stałe masy go nie spaliło jedynie mógł na maxa pokazywac cisnienie oleju
Witam. Mam problem z passatem 1.9tdi 1999r. Po uruchomieniu silnika skacze wskazowka obrotomierza a po roagrzaniu sie silnika obrotomierz przestaje dzialac i zapala sie cisnienie oleju. Prosze o pomoc
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Sprawdź czujnik ciśnienia oleju i sprawdź jakie masz ciśnienie oleju w silniku.
olej jest po wymianie,cisnienie bardzo dobre,silnik chodzi jak żyleta,nie kopci nawet przy 4000 obrotów
czujniki zamonotowane tak jak były tylko że są nowe, cisnienie jest ok. a za wskaźnikami może być coś nie tak?
Ale po CANie leci tylko cisnienie oleju, obrotomierz i info do FISa jeśli występuje I wiadomości o immo też. cedro23- podłącz tego cana i będziesz miał problemy z głowy(immo, obrotomierz) to tylko kawałek dwóch skręconych przewodów.
Na jałowych powyżej 1bara i przy 2000obr powyżej 2barów. Oczywiście silnik rozgrzany.
cisnienie jest w porzadku Nie uwierzę w to "w porzadku" dopóki nie podasz wartości, w jakich warunkach i w jaki sposób mierzone. Na pewno to TDI a nie TD? W TDI z alternatorem nie powinno mieć nic wspólnego, w TD ma.
Wymiana tego simmeringu to cały dzień roboty - trzeba rozebrać całkowicie przód oraz rozrząd.
To sprawdź kompresję bo może nawet nie jesteś świadomy że np. jeden gar ci nie pali, sprawdź też ciśnienie oleju...
zanim powiesz zle slowo o koledze, ktory czyscil filtr wyklucz niesprawnosc samochodu, cisnienie doladowania, dziury w dolocie, zuzywanie oleju i sprawnosc wtrysku.
miałem to samo w passacie jesli to nie niebieski przewodzik na alternatorze to zmierz cisnienie oleju u mnie zakończyło sie na szlifie wału korbowego i problem zniknął bezpowrotnie modół cisnienia oleju jest w liczniku i tam jest też buzzer
Jezeli na warsztacie zmiezryli ci cisnienie oleju i jest ok,to do wymiany czujnik cisnienia.
poszukaj na edlektrodziebyło o lampkach cisnienia oleju u mnie byłw ł da robory najlepiej zmierzyć cisnienie manometrem
Jeśli ciśnienie jest dobre to padł czujnik .Pozdrawiam
Zmierz cisnienie oleju w tym samochodzie, bo moze pompa sie konczy albo sie cos przytkalo. Pozdrawiam.
Nie musi to być uszkodzenie elektryczne. Proponował bym zmierzyć cisnienie oleju na rozgrzanym silniku przy pomocy manometru. Jeśli czujnik jest biały to ciśnienie przy 2000 obr/min nie może być niższe niż 1,8 bar
Auto pojechało na lawecie do kolejnego warsztatu bo jak się później okazało było pożyczone...
nie sugeruj sie czujnikiem-jedz do warsztau i wkrec czujnik zegarowy.Zmiez jakie jest cisnienie -sprawdz co zaleca producent jak małe to uszkodzona pompa olejowa lub paneki.Ach ajak cisnienie bedzie ok to jakas usterka w instalacji elektrycznej...
dziwne ze tylko miedzy 60 a 70?km/h, a nie rano?moze myles silnik ostatnio?lub dostala ci sie woda pod gumke ochronna?sprawdz styki na czujnikach i wymien czujnik jezeli nie pomoze sprawdz cisnienie. oczywiscie poziom oleju jest ok? pamietaj jezeli masz slabe cisnienie vw-ej, odrazu to sygnalizuje wiec po odpaleniu juz by piszczalo.
Witam mam passata 2.0 8V od niedawna. Jest problem taki ze nachodzi paliwo do oleju. Cisnienie na tłokach jest ok. Wymieniłem juz sonde lambda, czujnik temperatury, listwe wraz z wtryskami, zawór cisnienia paliwa. Mnie i mechanikom których znam wiedza sie pokończyła. Co moze jeszcze byc nie tak lub kto wie co wymienic a został jeszcze komputer i przepływomierz...
Witam! mam nastepujacy problem: Jechałem sobie spokojnie moim pasacikiem az tu nagle cos zaczeło głosno pikać i właczyła sie lampka cisnienia oleju? Pierwsza czynnoscia jaka zrobiłem to zjechałem do domu i sprawdziłem czy jest cisnienie oleju, jest i to bardzo dobre, wiec odłaczyłem kable od czyjników! Ale to nic nie dało bo jezeli samochód zapale,...
Zmierz ciśnienie oleju . Jesli zbyt niskie lub za wysokie to miska do wyjęcia. Zawór niebędzie poprawnie sterował jesli cisnienie oleju nie jest w normie Dodano po 1 Tarez robię takiego typa tyle ze łańcuch stracił ciągłośc:D
Znikanie oleju, jest spowodowane najprawdopodobniej wytartymi / zużytymi pierścieniami. W tym przypadku, trzeba by zmierzyć ciśnienie w cylindrach.
Mało oleju, to sterownik informował i w konsekwencji zatarty silnik.
Usterka tak popularna.. Na www.forum.vw-passat.pl są gotowe odpowiedzi. Konkretnie w tym dziale: http://www.forum.vw-passat.pl/forumdispl... Cisnienie oleju zmierzone? To nie z przewodu W(obrotomierza) brana jest kontrola obrotów/ciśnienia, lecz z tego od kontrolki ładowania (D+). W silnikach benzynowych wyjście W nie jest wykorzystane a kontrola...
A nie puszcza z rury niebieskiego dymu???
Witam, mam dziwną sytuacje w Passacie, mianowicie piszcząca kontrolka oleju. Jak przekroczę 2000 obr. to piszczy, jak dam na luz to przestaje. Wymieniłem dwa czujniki ciśnienia oleju
Pierwsze z racji wieku auta pomiar faktycznego ciśnienia manometrem.
Dodam ze sprawdzilem cisnienie : 1-22,5bar 2-21,5bar 3-21,2bar 4-22.1bar Nie za bogato. Zrób próbę olejową.
Masz zbyt niskie ciśnienie. Tam jest tylko czujnik przy filtrze.
Przed wymianą czujnika przydało by się zmierzyć czy czasem nie działa poprawnie i czy czasem faktycznie ciśnienie nie jest za niskie.
kąt ustawiony Dodano po 1 pompa jest po regeneracji więc mowy nie ma o zapowietrzaniu raczej własnie to cisnienie na garach ale z drugiej strony nie bierze ani oleju ani plynu moc jest wszystko gra oprócz odpalania rano
Witam. Proste pytanie. Gdzie umiejscowiony jest czujnik ciśnienia oleju w silniku 1.6 AHL 100 KM (VW Passat B5). Szukałem w okolicach filtra oleju, ale nie mogłem znaleźć.
Jesli tak jest jak piszesz to jaki koszt mniej wiecej naprawy? Halas jest np rano jak go uruchamiam nie zawsze jest halas ale zazwyczaj Bywa rowniez tak pi przejechaniu np 10 km silnik ma 90 stopni zgasimy go odczekamy 15 sekund i od nowa go palimy i halas jest taki jak bym go palil z rana ucichnie dopiero po 2-3 sekundach gdy olej dotrze do gory ,...
Czujnik ciśnienia dobrze znalazłeś kontrolka świeci na czerwono czy żółto drugi czujnik poziomu i temperatury jest w misce olejowej
Zrób test zegarów.
Zapala się też kontrolka niskiego ciśnienia oleju przy 1700 obrotach.
Nie ma od tyłu nacięcia na zadnych blokad.Są strzłki na panewkach wałka rozrządu i nacięcia na wałkach , trzeba je zgrać .Pierwsze co należy sprawdzić to smok pompy oleju i drożność jego , można wymienić w serwisie koszt 70 zł .Przy przypchanym smoku za mało oleju i może dzwonić .W pracy mamy superby z tymi silnikami dwie się z tego powodu zatarły na...
Co do sprawdzenia ciśnienia to teraz juz jest po ptakach głowice zdjełem i zawiozłem do regeneracji, zobaczymy po złożenu co bendzie sie dzało, po dokładnym obejrzeniu uszczelki znalazłem trzy punkty w których mogło cisnienie z cylidrów przedostawać sie do układu chodzacego. i najprawdopodobnej to było przyczyna dużego ciśnienia, głowice zawiozłem do...
Zapchany smok pompy oleju.
Mam takiego samego Mercedesa. Chodzi Ci o ciśnienie oleju?
Wolne obroty- 1,2 do 1,6 bar Przy 2000 obr/min-2,5 do 4,5 bar Przy temperaturze oleju 80*C. Gdzie mierzone? ;) to nie szklanka wody, że ciśnienie będzie stałe w całej objętości. druga sprawa, że ciśnienie mierzone dla biegu jałowego jest inne niż ciśnienie pod obciążeniem... To, że na jałowym spada może być spowodowane milionem rzeczy, od zapchanego...
Sprawdź czujnik ciśnienia oleju
Hej o tym wynalazku (VR6) możemy pogadac ale dopiero w poniedziałek bo teraz musze spadac. Jednym słowem powiem ci że ten model jest wyjątkowy, fajnie wygląda ale problemy z nim mam od kąd go kupiłem. jak ci pasuje to pogadamy następnym razem ok? Cisnienie oleju jest dobre tylko zapomniałem dodać jeszcze jeden ważny problem, a mianowicie, nieszczelny...
skoro nie jest równo, jak patrzysz od strony rozrządu to musisz jeszcze raz sprawdzić czy dobrze założyłeś łańcuszek z napinaczem, tam się łatwo można walnąć o ząbek między wałkami, gdy napinacz nie ma ciśnienia oleju
Olej i filtr oleju kiedy wymieniany. Podaj ile wynosi ciśnienie oleju mierzone manometrem.
witam - moze sterownik ma slaba mase ta przy pokrywie zaworow \ one tego tez nie lubia. pozdrawiam. Dodano po 9 witam jeszcze raz -sprawdz jeszcze cisnienie w cylindrach.moze pierscionki zasniedzialy.moze pompa oleju jest otwarta i hydraulika nie otwiera zaworow,lub zatarty zaworek w pompie oleju i trzyma zawory zbyt dlugo otwartei tez brak cisnienia...
Witam masz coś nie tak z silnikiem. Za duże zużycie oleju, sprawdz ciśnienie sprężania (przedmuchy). Pozdrawiam.
Witam, nie ruszaj, sztangi, powinna być ustawiona prawidłowo, dodatkowo zakłady regenerujące zabezpieczają gwint lakierem aby było widać czy ktoś nie kręcił sztangą. Dobrze by było wymienić przewód zasilania olejem, lub chociaż go dobrze przedmuchać. Sprawdź również, czy odpływ oleju z turbiny do bloku jest drożny, ewentualnie wyczyść. Nie zapalaj od...
A coś się dzieje, że chcesz zmierzyć ciśnienie oleju? Jaki silnik?
No to mi ulzylo z ta kontrolka i buzerem. Juz zaczalem sie rozgladac za warsztatem gdzie by mi sprawdzili cisnienie oleju. Co do obrotomierza to prawie na bank trzeba go bedzie przeprogramowac (mowa o moim) Moj licznik jest od benzyny i musialem jeszcze wszczepic zolta diode na swiece zarowe, ale to juz byl zabieg kosmetyczny. Ta dioda jest sterowana...
Witam wiesz co było problemem u ciebie? Mam taki sam objaw i ten pólksiezyc w misce olejowej
Dzięki za pomoc jak otrzymam auto powiem co dalej się dzieje czy już wszystko ok czy może coś jeszcze Dolewałem dwa razy olej po 1L więc na pewno tyle bierze A więc tak uszczelki są wymienione. Cisnienie jest bardzo dobre wiec pierscienie również Turbina też nie ma żadnych zastrzeżeń a więc czekać co będzie po odbiorze i modlić się że wszystko ok
w pasku występują 2 czujniki wysokiego i niskiego ciśnienia i najpierw chcę pokombinować z tym czujnikiem niskiego ciśnienia ale nie mogę go zlokalizować. A pomiar manometrem lada dzień się wykona
Pomiar ciśnienia oleju manometrem.
Rozwiązano - pompa
W parametrach sprawdź wartość z czujnika oleju powinno być cisn. Oil OK czy jakoś tak. Ten VW posiada tylko pomiar minimalnego ciśnienia oleju chyba 0,7 lub 0,8 bara. Na liczniku kontrolka zaświeci się dopiero po przekroczeniu 2000 obr i spadku ciśnienia poniżej minimalnego.
W sumie nie sprawdzalem cisnienia na wszystkich garach, tylko na 1 palacym i na jednym ktory nie pali. I cisnienie było takie samo. To przed rozbieraniem jechac i sprawdzic lepiej cisnienie na wszystkich? Bo świece sa na czarno okopcone. Czyli paliwo dostaje? Bo ja myslalem ze nie dostaje paliwa i ze to wina wtryskiwaczy. W sumie jak odkrece korek od...
Problem polega na tym ze kilka tygodni temu wymienilem uszczelke pod głowicą ( olej w ukladzie chlodzenia i woda w oleju ) Po wymianie zauważyłem że mam duże cisnienie w ukladzie i zaczeło wywalac plyn wszystkimi nieszczelnosciam , zatamowalem nieszczelnosci wymienilem korek a cisnieje jakie bylo wieczorem takie samo bylo nad ranem( może troszke uszło)...
ten samochód nie posiada obrotomierza Sygnał obrotów i tak zawsze idzie do zegarów, dla dynamicznej kontroli ciśnienia oleju.
Jak wyżej. Sprawdzić poziom oleju a jak jest ok to sprawdzić czujniki ciśnienia oleju.
Było o tym już chyba 100 razy. Sprawdż na jakie ciśnienie masz czujnik przy filtrze powinno być 0,9 atm, przy głowicy na 0,45 lub 0,3. Jeżeli czujniki dobre i jest ciśnienie w silniku powyżej 1,2 atm. przy 2000 obr/min na rozgrzanym silniku to masz uszkodzony modul kontroli ciśnienia oleju.
Przy tym błędzie, wymieniałem cały napęd łańcuchowy z wariatorem i zaworem, klient nie skarży już się na ten problem. Ale wiem, że to utrapienie tych silników i nie koniecznie wina leży po stronie rozrządu-wariatora, czasem winne są oringi wariatora, czasem smarowanie (ciśnienie oleju).
Witam i jak tam kolego poradziłeś sobie z tym słabym dołem? Ja mam ten sam problem w Golfie V 1.9 TDI 105KM (zrobiony na 178KM) a mianowicie nie chce jechać do ok. 2100 obr/min po przekroczeniu tych obrotów gwałtowny wcisk w fotel. Mam go od 3lat i zawsze miał słaby dół nawet na serii, a po założeniu turbo od ARL-a jest masakra, regulacja sztangi nic...
Nigdy nie zalewam pompy przed montażem, natomiast zawsze smaruję zębatki olejem W tych pompach newralgicznym punktem jest zawór przelewowy i tam bym zaglądnął, czy nie został w pozycji otwartej
Witam!!! Panowie mam problem ponieważ posiadam passata B5 z silnikiem 1,9TDI (110KM) i pojawił sie problem tzn zaczą brać olej i poprostu go spalać (bo dymił). Sprawdziłem cisnienie na tłokach i okazało sie że najwiecej jest 18 a reszte po 14 i 16. Więc odkręciłem głowice i miske olejową i wyciągnołem tłoki na jednym zauważyłem przygrzany do tłoka pierścień...
Kawałki metalu z którejś zatartej panewki przedostały się przez smok i blokują zawór przelewowy pompy oleju
witam w poniedzialek zadzwonie do mechanika i zapytam czy sprawdzal cisnienie oleju i podam wiecej szczegolow, najbardziej zastanawia mnie ten dzwiek po 3000 rpm jakby napinacz albo jakas rolka sie zacierala, tylko to pozniej mija i nie mam pojecia co to jest bo wszystkie rolki i napinacze ( rozrzad + ladowanie) zostaly wymienione kilka miesiecy temu...
jakie ciśnienie powinno byc prawidłowe?
Czerwono czarny to po prostu "W" idzie tylko do zegarów, dla obrotomierza i dynamicznej kontroli ciśnienia oleju.
kontrolka cisnienia oleju steruje czujnik na podstawie filtra oleju i reaguje na zakres cisnien podajac odpowiedni sygnal licznik na desce rozdz. wlacza kontrolke odpowiednio do sygnalow z czujnika. to jest wada punktow lutow. na plytce licznika-obluzowane luty przy gniezdzie wtyczki wez lutownice i to przelutuj
najczęściej sie zatyka slauchik olejem, ale niewykluczona awaria samego czujnika.
Kolego niewiele można zrozumieć z tego co napisałeś o oleju. Nie ma to żadnego sensu. Jeśli dolewasz 0.5l na 2tys km to wychodzi 250ml na 1 tys km. Idealnie nie jest, ale to też nie tragedia. Podejmij auto pod komputer i sprawdź parametry silnika i pompowtryskow. Kopcenie na siwo może być od spalania oleju, ale i od tego że stare turbo napchalo oleju...
kontrolka czerwona. a jak się wcześniej przyglądałem to nie mam kontrolki poziomu oleju.
Kolego rozwiń swoją teorie. Masz na myśli że któryś z popychaczy jest do wymiany czy ma to związek ze spadkiem ciśnienia oleju do 1.5 bara? Jakie powinno być minimalne ciśnienie oleju w tym silniku?
Nie ma żadnych takich znaków gdyż jest to stary manometr jeszcze PRL-owski.Skala do 2,5bar-a.Gdy wepnę go w układ olejowy to właśnie zaczyna wariować i wskazówka tak jakby się przycina.Najdziwniejsze jest to że nie wraca do pozycji wyjściowej tylko zostaje na mierzonej wartości.Nie wiem czy to wina manometru czyli jego uszkodzenia czy tego że nie nadaje...
Ale co ma alternator do ciśnienia oleju? :) Alternator jest sprawny.
witam wszystkich mam pytanie czy kontrolka od ciśnienia oleju po przekręceniu kluczyka gaśnie sama po jakimś czasie i nie trzeba odpalać silnika czy coś jest nie tak pozdrawiam michał
Po planowaniu przedmuchano kanały olejowe to raz? Dwa czy po wymianie hydroregulatorów, wymieniłeś olej i zrobiłeś ogniem przynajmniej 50 km aby się mogły napełnić? Ciśnienie oleju mierzyłeś?
Niech mechanik wkręci manometr i sprawdzi jakie faktycznie jest ciśnienie , jak nie ma to niech dobierze się do pompy - były one wadliwe w 2.0TDI PD. P.s Trochę dziwi mnie że twoj mechanik o tym nie wie i zamiast zacząć od tego to ci pompę vacum wymienia.
Witam.Jakie masz te ciśnienie?próba z olejem była robiona czy to tylko przypuszczenia mechaników?
witam wszystkih prosze o pomoc wczoraj mialem problem z zapaleniem auta dojehalem do pracy zgasilem silnik pare sekund puzniej hcialem go zapalic ale nic rozrusznik krencil ale auto niezapalalo po 15 sekundah wuskoczyla kontrolka AFS NOT IN OPEREITING krencilem dalej i wyskoczyl komunikat cisnienie oleju wylacz silnik i tak pare zary powturzylem po...
Zawór ten znajduje się w pompie oleju i odpowiada za ciśnienie oleju , zacięcie tego zaworu opiłkiem metalu - zdarza się , powoduje niekontrolowany wzrost ciśnienia i między innymi uszkodzenie twojej chłodniczki , zazwyczaj towarzyszą temu inne objawy uniemożliwiające poprawną pracę silnika ,czasem ustępujące po chwili kiedy zawór się oczyści wskutek...
Prędkościomierz i kontrolka to dwie różne sprawy... Jeśli kontrolka i piski pojawiają się w tym samym czasie to z całą pewnością jest to buzzer sygnalizujący dżwiękowo problem z olejem ... Mógł wysiąść jeden z dwóch czujników kontrolujących ciśnienie....
Mylisz czujnik ciśnienia oleju z czujnikiem poziomu oleju.
Do przejrzenia zawór w pompie oleju, a najlepiej wymienić pompę na nową. Za duże ciśnienie oleju podstawia popychacze zaworowe.
Macie jeszcze jakieś pomysły? Podobne efekty (żółta kontrolka poziomu oleju i znacznie "szybsze zużycie" tego oleju) miałem w benzynowym Passacie B5. Zszokowany byłem gdy doświadczony mechanik zaczął diagnozę mojego samochodu od inspekcji ... zbiornika płynu chłodzącego. Okazało się, że w moim staruszku faktycznie rozszczelniła się chłodnica oleju...
Witam Panowie. Passat 2003 rok 1.9tdi. Wymieniona została nagrzewnica parę dni temu, teraz nie wiem czy to było czy nie, ale mam kilka problemów z nim mam nadzieję,że ktoś mnie naprowadzi. Błąd czujnika temperatury silnika ( na zegarach wskazówka się nie podnosi ) kod błędu 01039 - temp cieczy - nie jest aktualnie badana podmiana czujnika nic nie dała....
Widocznie coś działa jak zawór bezpieczeństwa pod wysokim ciśnieniem rozszczelnia się. Taki ubytek musi pozostawić po sobie ślady oleju.
Albo faktycznie spada ciśnienie oleju, albo czujnik ciśnienia oleju lub jego instalacja jest do naprawy. Póki nie wykluczysz spadku ciśnienia, lepiej auta nie używać.
Dużych kosztów . Ściągaj miskę ,złap olej zobacz czy nie ma opiłków . Jak ściągniesz miskę wyjmiesz wałek napędu pompy oleju (o ile to u Ciebie występuje ) bo nie podałeś nawet kodu silnika to się okaże . Możesz jeszcze zmierzyć ciśnienie oleju ale na cuda nie licz.
szlif wału rozwiązał problem definitywnie temat uważam za zakończony
Przewertowałem internet i trochę w miarę czasu autko ! Czujnik przy pojawieniu się ciśnienia zwiera do masy a za świecenie lampki odpowiada sterownik w desce rozdzielczej . W moim przypadku chyba walnięty jest ten sterownik a sprawdziłem to tak ,kupiłem drugi nowy czujnik podłączyłem do niego odpięty przewód ze starego czujnika i zmasowałem obudowę...
cisnienie oleju passat licznik cisnienie oleju cisnienie oleju renault
pilot pioneer wzmacniacza halogenowy transformator power acoustik
philips senseo cadillac escalade
Opóźnienie w działaniu pilota - przyczyny i rozwiązania Trudne odpalanie Toyota Urban Cruiser 1.4 D-4D: przyczyny i diagnostyka