Tylko wtedy załóż oryginalny filtr z przelewem do baku i pompa niskociśnieniowa 0,2 bara. Ewentualnie widziałem już tak zrobiony układ że pompa była elektrycznie podłączona do świec żarowych i miała obejście z zaworem zwrotnym. Idea była tak że pompa podaje paliwo przed odpaleniem (napełnia układ) a po rozruchu pompa VP sama ciągnie paliwo przez zaworek...
Spalisz taką świecę jak jej podasz 12V. Nie spali, bo świeca żarowa jest na 12V. Choć co to za metoda sprawdzania świeć żarowych?, a jak się okażą, że mają zwarcie i co?. Według mnie przyczyna musi być inna niż wspomniana, bo jest wiele pytań niż odpowiedzi. Według mnie, przyczyna jest taka: Nie właściwe paliwo (parafina) bądź zapchany filtr, co należało...
Jeżeli tylko podłączyłeś bańkę przed filtrem to nie zaciągnie moim zdaniem. Musisz odpowietrzyć przy użyciu jakiejś pompki zasysającej, którą się podłącza jeśli dobrze pamiętam na przewód powrotny i pompujesz tak długo aż paliwo wypełni filtr, przewody i pompę. Potem powrót z pompy też podłącz do bańki po jak odpali to Ci paliwo wyciągnie bardzo szybko...
Witam Muszę długo kręcić rozrusznikiem by zaciągnął paliwo. Gdy podłącze na krótko z kanistra odpala od "strzała". Proszę o informację na którym wężyku przy filtrze paliwa zamontować zawór zwrotny by nie cofało się paliwo?. Na wężyku doprowadzającym paliwo do filtra, czy na powrotnym?. http://obrazki.elektroda.pl/7355344900_1...
Hej, mam problem z Passatem 1.9 TDI 115 KM AJM. Auto po nocy ma dość duży problem z odpaleniem. Kręci za pierwszym razem, nie ma szans, że odpali za drugim albo trzecim razem. Jak odpali, to chmura białego dymu z tyłu. Temperatura zewnętrzna raczej nie ma wpływu, bo przy -5 °C i 10 °C pali tak samo. Jeśli już odpali, to po chwili pali od strzała. Ogólnie...
Kabla nie mam bo w pracy mi za darmo zawsze podłączą. I jutro jadę to podłącze się. dodam jeszcze że z przelewów tak po 5 minutach nawet kropli paliwa nie ma. Filtr wymieniłem przy wymianie głowicy. Paliwo stawiam że jest dobre, dwa inne samochody bez problemu palą,
Kolego przeglądnij zasilanie pompki, może konektory (piny) zaśniedziałe. Sprawdź jakie w rzeczywistości napięcie dochodzi do tej pompki. Może masz nieszczelność w podłączeniu wężyków paliwowych, ale najlepiej jak wymontujesz pompkę i ocenisz jej sprawność. Czy w zbiorniku paliwa nie ma zanieczyszczeń i czy filtr nie jest "zabity". Twierdzisz, że coś...
Witam, nabyłem passata b5 99r 1.9 tdi 110km, który przez trzy lata stał na dworze nie jeżdżony. Przy kupnie odpalał bez problemu, przywiozłem go do kraju na lawecie, po kilku dniach wyjechałem z garażu i gdy chciałem ponownie wjechać nie odpalił. Podłączyłem paliwo z bańki (aby wyeliminować zbiornik, filtr itp.), podłączyłem urządzenie do sprawdzania...
Paliwo aż tak dokładnie nie widac zeby sie cofało , a pozatym mam załozony zaworek zwrotny tylko nie wiem czy dobrze mam go założonego pomiędzy filtrem a bakiem i nie wiem ,czy nie powinien byc pomiędzy filtrem a pompą wtryskową ? To jak z tym rorządem?, chodzi dobrze jak go odpalę na pycha i tak przez jakies 3-5 godzin chodzi pieknie siłe ma , pali...
Wymieniłem dzisiaj filtr paliwa niestety nic nie pomogło :/. Podejrzewam że sprawa jednak leży w uszkodzeniu komputera i samoistnym resetowaniu się regulacji przepustnicy. Ale fachowcem nie jestem więc ponownie proszę o jakieś konstruktywne porady ;]. Dodam tylko że po wyjęciu filtra paliwa, paliwo które z niego spłynęło było koloru czarnego i jakiś...
Witam. Samochód VW Passat B8 2.0 TDI CRLB (common rail) 2015r. z przebiegiem 100 000km zgasł podczas jazdy i nie udało się ponownie uruchomić silnika. Podłączyłem komputer diagnostyczny i jest błąd w sterowniku silnika: 000135 - Fuel Rail/System Pressure P0087 - 001 - Too Low Zrobiłem kilka testów/pomiarów i napiszę co wyszło: - pompa wstępna podaje...
Witam. Dla mnie jest to temat rzeka dlatego postanowiłem połączyć 10 tematów w jeden. Sorki ale w tym przypadku musiałem napisać książkę. Problemy zaczęły się mniej więcej od drugiej połowy grudnia, czyli jeszcze w temp. ok +13 stopni. Na początku dłużej kręcił na zimnym silniku, po podgrzaniu świec odpalał szybciej czyli np za 3 przekręceniem. Na ciepłym...
Jakieś zabezpieczenie przed kradzieżą, zalana skrzynka na podszybiu tam jest ecu złącza elektryczne, pompki nie podłączone, lub jeżeli nie ma błędów to zwyczajnie zapowietrzony, filtr paliwa wymieniany przy naprawie?
Witam, wczoraj zdarzyło się tak, że dłuższą trasę musiałem kończyć, kiedy wskazówka wskaźnika paliwa znajdowała się na w połowie czerwonego pola. Tuż przed dotarciem do domu w końcu odwiedziłem stację i zatankowałem tak mniej więcej do połowy baku. Dojechałem na miejsce i wszystko grało. Dziś auto już nie odpaliło, tzn można powiedzieć, że tak na sekundę...
Co mege jeszcze sprawdzic jesli chodzi o te odpalanie ? 1. Pompa paliwa - część AJMów ją ma a część nie. Ciśnienie robocze chyba około 1bar jeżeli nie myli mnie pamięć 2. Filtr paliwa, a szczególnie uszczelka pod filtrem 3. Przewody po drodze aż do listwy w głowicy doprowadzającej paliwo do PD (czy nie ciekną, czy złączki nie uszkodzone gdzieś itp.)...
Witam. Passat rok 1999 1.9 tdi oznaczenia silnika nie wiem gdzie szukać-przepraszam. Samochód ma wielkie trudności z odpaleniem a mianowicie aby odpalił trzeba kręcić około 40s. Zwiedziłem różne fora i najczęściej podawane przyczyny to uszkodzone świece żarowe. Dziś wymieniłem wszystkie 4szt i żadnej poprawy i gdyż jak przeczytałem na forum świece działają...
Witam wszystkich, Arrkadius czytałem twój temat z problemami odpalania na zimnym silnika 115 km na PD. Ja mam bardzo podobny jeśli nie ten sam problem przy silniku AVB 101 koni na PD, na ciepłym odpala i chodzi dobrze, a na zimnym (po 8-10 godzinach do całkowitego ostygnięcia) sytuacja wygląda tak: zapłon, grzanie świec ok 5 sekund i odpala z obrotu......
LPG I generacji bez emulatora gaz jest podawany dyszą zaraz za filtrem i idzie przez caaały kolektor. To auto lepiej jedzie na gazie niż na benzynie. Był moment że jak się zapaloło na benzynie to siwe spaliny byłe (chyba wina lambdy) ale jak chilke pochodził to sie uspokoiło. Jak sprawdze przepływomierz i reszte to dam znań bo auto będę miał do dyspozycji...
Witam, passat najechano ma zaledwie 165tys KM. Czy zima, czy lato - zawsze odpalał od dosłownie strzała, nawet przy -20! W porównaniu do innego TDI(2.0) w domu, był dużo bardziej niezawodny, rano po odpaleniu zawsze miał lepszą kulturę pracy. Taki ideał był przez całą zimę. Mróz, nie mróz a odpalaniem na głowę bił benzyniaki... Do czasu, aż zatankowałem...
Witam Podłącz sprężarkę powietrza od strony filtra powietrza i przedmuchaj przewody . Pzdr
Intercooler sprawdz lub uszkodzona pompa vp. Filtr paliwa kiedy wymieniany ? Masz kabel vag aby sprawdzic dawki paliwa ?
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Pedał gazu masz jeszcze na linkę?Sprawdź też jeżeli występuje ssanie, może być na linkę lub automatyczne. Ssanie w dieslu podnosi wolne obroty i przyśpiesza kąt wtrysku.Aby upewnić się że to nie jest wina zbiornika podłącz filtr paliwa bezpośrednio do czystej bańki z ropą,Bańkę umieść np. nad skrzynią biegow.
To że ciepły długo kręci to ich przypadłość,a to co opisujesz faktycznie wygląda jak by mu paliwa brakowało,ale jak wymienisz filtr i będzie to samo to trzeba go podłączyć pod komputer
Oringi na pompkach, za małe ciśnienie paliwa, uszkodzony zaworek na filtrze paliwa. Możliwe, że wałek rozrządu już jest wysłużony i też będzie problem. Podłącz pod komputer i sprawdź parametry wtryskiwaczy.
Dwa górne to płyn chłodniczy, reszte masz napisane na dekielku. Strzałka na zewnątrz, to wyjscie z filtra na tandem. Powrót z tandemu, to przewód na którym znajduje się czujnik temperatury paliwa.
ZNALAZŁEM NA FAJNEJ STRONCE JAN BIEŃ Poniżej przedstawiam prosty tester-symulator do komputerów sterujących dawkowaniem gazu LPG . Pomysł zrodził się z potrzeby gdy dostałem od dystrybutora systemów sterowania AUTRONIC w Krakowie ok 20 płytek elektroniki sterującej firmy AUTRONIC do naprawy . Przy takiej ilości naprawianych sterowników uznałem za konieczność...
Witam, mam pytanie gdzie należy podłączyć Webasto TTC pod zasilanie wodne, ma może ktoś jakiś schemat, potrzebne są jakieś trójniki, krućce? Czy zasilanie paliwa musi być pociągnięte z baku czy można podpiąć sie na powrocie z filtra paliwa? Prosze o pomoc!
co należy naprawić by z powrotem mógł się cieszyć Zacznij od sprawdzenia czy dochodzi paliwo do silnika i czy jest WN na świecach, kolejnym krokiem będzie podłączenia testera diagnostycznego .
Wiem ze odgrzewam temat, ale chce go zamknąć "rozwiązano", Otóż tak problem rozwiązałem, tym ze podczas zabawy z N75 z N18 i przewodami przez znajomego mechanika musiał mi coś źle podłączyć, a problemem okazał się filtr paliwa(mający ok roku), po wymianie filtra nie przerywał ale tryb awaryjny, podjechałem do kolegi co ma takiego passata jak mój i się...
A co to ma do rzeczy jak w jednym i w drugim należy wymienić paliwo na świeże? Dodano po 6 Jak benzyna to świeżego paliwa tuż przed pompą, czyli wylać to co w zbiorniku a diesel to przed filtrem podłączasz się baniaczkiem 5 litrowym i ładnie zassie, stare paliwo z węży odda na powrót i co to za filozofia, nie wiem po co Ci typ silnika. Po co tyle filozofii.......
Witam szanownych kolegów. Musze wziąść się za SWOJE :-) auto bo już przestało jeździć, a więc potrzebuje czegoś żeby wiedzieć jak podłączyć wszystkie podciśnienia, Schematów elektrycznych komory silnika i info o przepływomieżu i ozdzielaczu paliwa (tego na filtrze). Auto to Passat z 90roku z silnikiem 2.0 16V (9A) 136KM. POZDRAWIAM
Witam. Mam problem z uruchomieniem silnika w Peugeocie 206 2,0 HDI 2001 r. prod. polega on na tym, że gdy jest zimny ciężko pali/długo muszę kręcić/. Po odpaleniu chodzi normalnie, ma moc, nie pali się żadna kontrolka. Srawdziłem świece - grzeją/robią się czerwone/, przekażnik daje napięcie na nie jakieś 10-12 sek. popmka w zbiorniku chodzi/słychać...
No właśnie nie mam nikogo w pobliżu kto się na tym dobrze zna , byłem u jednego niby dobrego , podłączył się z kompem , niestety nic nie pokazało , wymienił tylko czujnik temperatury w nastawniku pompy , ale to nic nie pomogło !!! Ten problem z szarpaniem ,zawsze zaczyna się jesienią kiedy przychodzą chłodniejsze dni , najgorzej jest zimą . jest jeszcze...
filtr paliwo passat passat filtr paliwo podłączyć filtr paliwo
ramka zamrozić połączenia kostki stacyjki tworzenie stron internetowych
tania rozlutownica izolator ceramiczny
Jak sprawdzić odbiornik podczerwieni SBX1610-52? Jura Z5 - Część zmielonej kawy nie jest zaparzona