Sprawdzic na klimatroniku kodem czy nagrzewa się do nominalnej pracy płyn chłodniczy
Skoro się grzeje w trakcie jazdy, to coś źle złożyłeś. Tak czy inaczej, szukaj drugiego rozrusznika.
Skoro coś tam leci na 1 i 2 biegu to pewnie nagrzewnica jest tak zasyfiona że grzeje minimalnie. Ustaw nawiew na 4 i wtedy sprawdź węże.
Witaj. Jak się grzeje to znaczy klocki obcierają. Jak trzęsie to dodatkowo może być krzywa tarcza lub nierówno wyślizgana.
Witam. Niedawno zamontowałem w omoim passacie gaz, kontrolka tez swieciła juz po przezjechani ok 100 km, a teraz juz wogóle sie nie zapal jak jest mało gazy heheheeh, wiem ze mam przezjechac 360 km i tankowac trzeba, niestety hehehehe. Co do grzania moj passat tez sie szybko grzeje w szczególności w ruchu miejskim ale na przelotowej trasie jest wszystko...
30A. Sterowniczek ?? Pewnie mówisz o pokrętle ???
Przyjacielu z tego co mi wiadomo każdy disel świece grzeje nie zależnie od temperatury otoczenia z tym ze raz to trwa krócej raz dłużej więc tutaj objaw moim zdaniem jest prawidłowy, sam posiadam Passata b5 fl 1,9 tdi i za każdym razem świece grzeje, co do reszty to proponuję od skasowania wszystkich błędów jeżeli nie były kasowane, jeżeli nie pomoże...
Jeżeli alternator oddaje prąd np 8A to nie powinien się grzać. Jeżeli przy małym prądzie się grzeje to uszkodzony jest stojan. Uzwojenie stojana jeżeli zmieniło barwę z brązowej na czarną to już mamy pewność. Alternator z uszkodzonym stojanem trudniej się wzbudza, trzeba przygazować aby kontrolka zgasła.
obieg jest wymuszony ale grzeje tylko góra nagrzewnicy (dół masz zamulony i płukanie nic nie da) ja też tak jak ty kombinowałem i skończyło się na wymianie.Parownik podłącz w szereg żeby ci znowu nie zamuliło. POZDRAWIAM Dodano po 2 SORKI ZA TEN GAZ WYMIANA TO 3 MAX 4 GODZINY
"Zamulona chłodnica".Miałem to......
Dokładnie.
Raz mi się zdarzyło, że uszkodzony był zawór mechanicznie i kapało z niego paliwo. 99% przypadków leci z pod rozdzielacza, z tego dużego o-ringu, lub też z tego pod duża nakrętką na trójkątny klucz z miejscem na czujnik zegarowy też z tyłu pompy.. Wymiana uszczelek tylko po demontażu pompy, pompa musi stać w pionie, inaczej tego nie złożysz. Najczęściej,...
Wymiana nagrzewnicy rozwiązała problem
Witam mam podobny problem z tym że u mnie po odpaleniu samochód grzeje po kilku kilometrach przestaję następnie znowu grzeje i tak w kółko. Proszę o pomoc.
Nagle przestał grzać?
Trzeba pozamieniać miejscami przewody zasilające silniczki w nastawnikach klap i będzie ok.Przerabiałem osobiście w przeróbce z anglika.pozdr.
Witam wszystkich serdecznie znowu zima i chciałbym odświeżyć temat słabo grzejącego sie vw 2.0 cr tdi. Jak w temacie borykam sie z tym samym problemem w A4 b8 2.0 177hp. wymieniłem obydwa termostaty na orginalne kupione w vw i jest dokładnie to samo. porównując termostaty wyglada na to że te orginalne sa firmy Behr. Czy montował ktoś termostaty Mahle...
Albo poprostu masz w aucie okolo 26 stopni i on nie wali ci od razu goracym tylko letnim bo to tylko 2 stopnie roznicy. Dla pewnosci zrob diagnostyke komp. Mozna tez odczytac recznie z klimatronica
Tak w środku grzeje beż zarzutu
grzeje tylko w poczatkowej fazie rozgrzewania silnika, co do oporności ?.
Podepnę się trochę pod temat bo ten akurat wydaje mi się najbliższy. Mam Passata b4 1.9 tdi 90km 95rok. Od świąt Bożego Narodzenia gdy było +13 stopni pojawił się problem z odpalaniem tzn. dłużej kręcił jak był zimny. Gdy ciepły palił od kopa. Gdy zaczęło mrozić to było jeszcze gorzej z odpalaniem aż teraz całkiem stoi. Na pierwszy ogień poszły świece,...
Nie każdy 1.9 TDI ma grzałki nurnikowe, więc być może Autorze - w Passacie Twojego brata pobór może być niższy. świece te mogą być również uszkodzone... 1.9 TDI grzeje świece jeszcze chwilę po rozruchu, ale wyłącza grzanie świec nawet bardzo zimnego silnika po przekroczeniu 2500obrotów, sprawdź czy powyżej tych obrotów też masz taki duży pobór prądu....
Witam chciałbym się zapytać może ktoś wie co to może być za przyczyna samochód gdy stoi to dmucha ciepłym powietrzem , a kiedy jadę to dmucha chłodnym powietrzem , wymieniłem termostat i odpowietrzyłem układ dalej jest to samo (wydaje mi się ze i tak mniej grzeje niż grzało )??? proszę o podpowiedzi
witam. mam uszkodzony stabilizatoor zegarów. kupiłem styabilizator 10v / 1A ale wskazówki tylko zacznąsię podnosić i opadają a stabilizator się grzeje. wychodzi na to że jest za słaby stabilizator. jaki jest orginalny - na ile amper.
Passat b6 2.0 TDI 140km 2006 kombi 1. Działa tylko zimny nawiew jak przekrece na cieplejsze to nie działa. Czasem tylko zaskoczy i grzeje ale po krótkim czasie przestaje i dopiero jak dam na LO (minimum) to zaskakuje i dmucha zimnym. Jak jest na ciepłym to słuchać jakby dmuchało ale przez nawiewy nic nie czuć. Wyjąłem filtr kabinowy i tam tak samo....
procek ma płytę upaloną, nie ma napięcia masy na połowie płyty, brak reakcji po podłączeniu zasilania, kilka oporników poszło, ful fus się spalił, tyle udało mi się sprawdzić przez godzinę I kilka modułów się grzeje
Od momentu kupna samochodu Passat b6 mam ten sam problem, grzeje się tylne koło. Wymieniałem już tarcze, klucki, łożysko z piastą, wężyk hamulcowy i cały czas ten sam problem. Podłączali komputer i niby tam nic nie widzą i że zacisk też jest ok. Co to może być? Facet mówi że może to być problem z ABS.
Hej pacjent to Passat B6 z 2007 roku. Problem z trzymającym lekko ręcznym z tyłu po wymianie klocków i tarcz. A więc od początku 🙄 Postanowiłem wymienić klocki i tarcze na całym samochodzie ponieważ były już zużyte i lekko z tyłu tarły blachy, auto do góry. Komputer i puszczamy ręczny z tyłu, tłoczki cofnąłem przyrządem (z oporem lekkim ale poszły)...
Jeżeli temat jeszcze nie rozwiązany to może podam co by jeszcze można sprawdzić. Jeżeli się grzeje po wymianie rozrządu a pompa wody jest z czujnikiem to raczej ona jest winna. Trzeba także przy wymianie układ dobrze i odpowiednio odpowietrzyć. Ogólnie nie montuje pomp które podczas kręcenia ręką przed montażem stawiają wyraźny opór wybieram innego...
Witam mam problem z ogrzewaniem w passat b5 rekcja jest taka ze raz grzeje a raz nie i sie zbiera cisnienie w wężach prosze o pomoc
Witam ponownie po wielu perypetiach znalazłem ECU pasujące do mojego paska świece podgrzewania płynu chłodzącego działają. Moje pytanie czy powinny grzać zaraz po przekręceniu stacyjki czy dopiero po uruchomieniu silnika następnie kiedy mają się wyłączyć bo u mnie silnik osiąga tem. 90C i świeca grzeje dalej . Wiem że ECU pobiera sygnał z przepływomierza...
Witam, chciałbym odgrzać kotleta. Pacjent Passat B6 2.0tdi 170KM BMR 2007rok produkcji (Siemens) W aucie było zrobione: -Uszczelnienie wtryskiwaczy -Nowy Rozrusznik -Świece żarowe wraz ze sterownikiem -olej, filtr paliwa, filtr oleju, filtr powietrza -Nowa Pompa Tandem -Sprawdzona wydajność pompy wstępnej. Auto miało usterkę pompy tandem, ropa w zbiorniku...
Czy autor postu rozwiązał problem? Meczę się z tym samym problemem już kilka lat, nikt nie zna rozwiązania. Identyczne auto grzeje się przy 200 na godzinę w upale, gdy zwolnię, po chwili wraca na 90 stopni. Rozrząd zmieniony miesiąc temu, termostat również, EGR wymieniony w serwisie VW. Dodam, że ten cyrk zaczął się po wymianie EGR, ale serwis mówi,...
Witam, pacjent auto kolegi Passat b4 w 1.9 tdi 110 koni mechanicznych po mapie na około 140 koni wyciska z góry 170-180km/h i nic więcej.. honda civic z silnikiem 1.4 na zlocie wygrała ostatnio z Passatem. Nie wiemy już co robić, turbina sprawdzona, filtr paliwa itd też. Opony też założone nowe Nokian, ma dobrą przyczepność ze startu, ale efekt mocy...
Cześć. Mam paska B7 z 2011 i zauważyłem identyczne objawy u siebie. Jazda po mieście - grzeje i chłodzi aż miło (latem zamykają się klapki i klima nie daje rady schłodzić kabiny przez mizerny nawiew mimo dmuchawy na MAX) Jazda po autostradzie - zimno lub gorąco, u mnie w przypadku jazdy jakoś powyżej 80 km/h Tak, zamykający się dolot powietrza do kabiny...
Sprowadzilem sobie auto prawie rok temu i nie przywiązywałem do tego wagi ale przyszła zima i chcialbym aby w kabinie było ciepło i szyb nie trzeba skrobać jak "pieczka" jest sprawna i jest mozliwośc jej używania. Załózmy że tak było ponieważ nie potrafię stwierdzić czy kiedykolwiek było ok. U mnie od kiedy go posiadam ogrzewanie grzeje tylko silnik...
Passat słabo grzeje tzn.jest słaby nawiew nawet na 4-tym biegu dmuchawy
Nr 40 to jest zawór zwrotny, 35 nadmiarowy i jeszcze za filtrem jest jeden zwrotny a na filtrze masz termostatyczny który powyżej 25 stopni otwiera powrót do zbiornika, jeśli jest mniej to grzeje paliwo w filtrze i dobiera ze zbiornika. I jeszcze drugi slajd z filtrem paliwa.
Amerykańca z dużym silnikiem nie kupuje się żeby przeliczać "kiedy wyjdzie się na zero" - to nie Passat w TDI Kupuj i jeździj, żyj póki się jeszcze da, spełniaj marzenia. Ja od 12 lat jeżdżę Amerykańcami ale dopiero od 3 lat mam V8 z podrasowanym wydechem - nie ma nic piękniejszego niż bujanie się z tym bulgotem Też mam amerykańskie V8 :D I powiedzieć...
W passacie b6 jest tak że jak temperatura spadnie ponizej 5stopni celsjusza a passat jest na gnojówkę to automatycznie grzeje świece a gdy czujnik temp nie działa to nie grzeje wcale. Być może coś ci się włącza z automatu?
Trochę się narobiłem, jak już miałem miejsce z prawej strony silnika to uszczelniłem wyciek płynu chłodzenia i czyszczenie pod pompą vacum. Zrobiłbym test ale nie miałem czystego paliwa , a tak już wszystko mam . Wężyki , złączki , obejmy i oczywiście słoik . Jeśli dobrze wyjdzie ten test , to jednak chciałbym wyczyść ten zbiornik jeszcze. Na ściankach...
Witam, mam problem z Passatem B8 2.0 TDI, po wymianie rozrządu silnik cały czas się grzeje, pompa wody jest z przesłoną. Odpowietrzałem układ w sposób następujący: po zamontowaniu rozrządu nie zapinałem kostki od pompy wody i silnik pracował, osiągnął temperaturę, załączył się wentylator wszystko było ok. podpiąłem kostkę i się grzeje wadliwa pompa...
jak uwazasz ze paliwo Ci sie wraca do baku to zamontuj zaworek zwrotny przy filtrze paliwa i po sprawie. jednak z twojej wypowiedzi wynika ze nie tu jest problem, piszesz ze przy dodatniej temp otoczenia auto pali i jak sciagniesz wtyczke z czujnika to tez pali na pyk... czy wtedy paliwo sie nie wraca?? przy odpietym czujniku temp komputer widzi -40°C...
Panowie, zapytam tutaj aby nie zakłądać nowego wątku, mianowicie jestem po montazu webasta tego co podalem na zdjeciu wyzej, wczesniej mialem thermo top c, czyli tak zmontowane inne nowsze, mechanik zmienil wiazke, dorobil blachy, zalozul pomke paliwa , i co dziala ale ale :) programuje sobie zegarek na g 8,00 i ide do auta okolo 8.40 i zonk :) webasto...
Abs, wyjęty bezpiecznik, ręczny cofnięty testerem, bez podciśnienia w serwis. Grzeje się dalej.
Bzdura że powyżej +5St C nie grzeje świec A kto napisał, że otoczenia? Sprecyzuję w takim razie: 1,9 TDI nie grzeje świec żarowych przed uruchomieniem silnika, przy temperaturze cieczy powyżej około 5 stopni.
Zastanawia mnie szybko gasnąca kontrolka od podgrzewania świec Kontrolka świec pali się chwilkę bo jak jest temperatura dodatnia to wtedy nie grzeje świec
Trzeba ją wykręcić, podać jej napięcie 4.4V i sprawdzić czy końcówka sztyftu, prawidłowo się nagrzewa, możliwe że któraś nie grzeje wcale a sprawność prądową ma, dlatego sterownik nie rejestruje błędu a auto nie pracuje jak powinno. Można też pojechać do elektromechanika z prawdziwego zdarzenia, który dokona diagnozy i naprawi auto.
Po pierwsze. Termostaty sprawdza się „gotując” je w garnku z wodą, termostat zawieszony tak aby nie dotykał ścianek garnka, do wody wkłada się termometr i garnek grzeje się na kuchence. Zalewanie wrzątkiem to nie jest obiektywny sposób pomiaru, ponieważ zimny termostat odbiera kilka stopni wodzie. Masz rację aby to sprawdzić praktycznie ,to należy...
Co to znaczy problem nie ustał? Grzeje bezpieczni czy go pali? To że komfort suchy nic nie znaczy. Musisz obejrzeć jeszcze wiązkę w okolicy komfortu/progu bo tam często zielono. I jeszcze jedna sprawa,czy ten bezp zasila tylko komfort?
silnik grzeje passat słabo grzeje passat grzeje komutator
blokowanie opcji instrukcja obsługa drukarka canon pixma oszukać licznik elektroniczny
interfejs multidiag bateria parkside
Wymiana serwera w Pioneer VSX-930: Problemy z vTuner Samsung lodówka - problem z przepustnicą sterowaną modułem