Koledzy kupiłem dzis profilaktycznie filtr paliwa, jak jechałem po niego, to Passat zaczął kopcić na białawo przy dodawaniu gazu, nawet na ciepłym silniku. I pewnie jak sugerujecie czeka mnie wymiana oringów na pompkach. Do brze rozumuje ze nadmierne kopceie=uszczelniacze pompek?
Witam, to znowu ja. Nie wiem, jak to się stało, ale gdzieś czytałem. Żeby samochodowi dodać mocy, trzeba zaślepić EGR. Tak zrobiłem - odkręciłem rurkę, co idzie z EGR do kolektora i dorobiłem blaszkę. Może ktoś mi wytłumaczy, jak to się stało, że auto jak ręką odjął przestało kopcić.
Passat awx podczas włączenia zaworu EGR silnik zaczyna kopcić dusi się i gaśnie. Po ściągnięciu kolanka przy EGR widać że leci siwy dym z kolektora wylotowego czyli nie zaślepiony i działa.
jak po rozgrzaniu przestaje kopcić to nie do końca musi być to uszczelka czy głowica.Po rozgrzaniu nawet powinno bardziej kopcić
Po wyrzuceniu Fapa powiedziałbym, że będzie kopcić, ale siwo biało - niespalona ropa z powtrysków. Jak poszedł olej w wydech przy poprzedniej turbinie, to FAP faktycznie mógł umrzeć.
Spytać zawsze wolno - byle z sensem i konkretnie. A tutaj kolega jak widzę szuka raczej pocieszenia w związku z konkretnymi wydatkami niż porady. Cóż - trzeba spojrzeć prawdzie w oczy, albo jakość rozpylania końcówek pozostawia już wiele do życzenia, albo dodatkowo jeszcze świece nie grzeją.
Jakby turbina, to dawałby dymem na biało. Jak intercooler dziurawy, to zbyt małe ciśnienie doładowania, a paliwa daje tak jakby było dobrze i od tego może kopcić na czarno.
Ja mam trzecie Audi - to jeszcze nie kopici, ale poprzednie po wymianie uszczelniaczy, uszczelki pokrywy zaworów, i wszystkich zimeringów i oringów zawsze brały o wiele mniej oleju i przestawały kopcić. Pozdrawiam
a może by tak powąchać te spaliny?? może założyciel tematu by to zrobił i by to wiele wyjaśniło wesoł13 jeśli nie wiesz jaki zapach ma palony olej to puść kilka kropel na rozgrzany kolektor wydechowy i porównaj z zapachem z wydechu prymitywna metoda ale..... co się dzieje ok 2-3 min po odpaleniu zimnego silnika ? czy nie zaczyna kopcić?
Passat 1.8T APU Kopci jak na załączonym filmie, po rozgrzaniu i przy obciążeniu. Na jałowym ustaje kopcić. Jak zweryfikować co jest uszkodzone - czy dół silnika czy głowica? Na chwilę obecną wykonalem test szczelności uszczelki, ale nie więc co o wyniku myśleć. jedyna 100% weryfikacja to jest rozebranie danego elementu oglądnąć okiem i pomacać ręką...
Próbowałem przed chwilą odpalić. Bardzo długo kręcił odpalił ale bardzo mocno zaczął kopcić i wyskoczyły kolejne błędy jak na zdjęciu
Diesel musi kopcić. Jak wg Ciebie mamy rozumieć kopcenie? Czy kopci tak delikatnie czy jak ruszasz to zostawiasz za sobą chmurę dymu? Teraz już nie kupuje się b5.
Witam dziś gdy jechałem nad wodę przy prędkości 140 km/h w moim samochodzie włączył się nagle tryb awaryjny i stracił swoją moc próbowałem to naprawić wylaczajac i włączając samochód ale bez skutecznie po czym samochód zaczął kopcić na czarno i turbina zaczęła dziwnie świstać czy to może być turbina do wymiany czy co to może być ktoś wie?
Jadąc dziś autostradą zaczęła migać kontrolka od świec auto straciło moc weszło w tryb awaryjny i zaczęło kopcić jasnym dymem???Po wyłączeniu auta i ponownym włączeniu kontrolka zgasła ale auto nadal nie ma mocy i dymi😔🤦.
Mechanik i najpierw diagnostyka...
Jasne... Olej napędowy może kopcić na czarno (w zasadzie ciemno-szaro), ale nigdy na niebiesko.
A jak wygląda rozrząd ? sprawdź synchronizacje To niema nic do tego,kopcenie na czarno wiaze się zazwyczaj z usterka zasilania powietrzem. Albo zasilania paliwem. Jak wtryski będą lać też będzie kopcił. Teraz potrzeba auto solidnej diagnostyki a nie kasowaczy błędów i sprawdzaczy wtrysków.... Dodano po 1 Od jakiego momentu zaczął kopcić? Jakieś zdarzenie?
a może odma ? Albo faktycznie turbina na skończeniu, miałem paska b5 1.9tdi 90km, zaczął kopcić na biało, albo czarno i okazało się że turbina ledwo żyła
oczywiśćie że tak wymień i wszystkie popychace nie tylo 2
witam wszystkich jestem nowy na forum więc proszę o wyrozumiałość. otóż chciałem poruszyć temat "PASSAT 1.9 TDI 130 KM KOD SILNIKA AVF KOPCI NA NIEBIESKO". A mianowicie auto kupiłem w czerwcu 2012r. wydawałoby się że wszystko ok poza chwilowym spadkiem mocy przy 2500-3000 obr. wyczuwalnych na najbardziej na 2-3-4 biegu. Wyczytałem gdzieś na forum że...
czyli wypalał się wydech:) Dodano po 3 co do sondy to może skoro przestał kopcić to i odczyt będzie dobry ale to tylko na kompie sprawdzisz.
Kopcenie na biało prawie zawsze jest spowodowane bardzo dużą dawką paliwa albo właśnie wodą. Jeżeli woda się będzie dostawać do ssącego to też będzie kopcić nierówno chodzić i będzie jej przybywać w oleju.
U mnie działo się tak głównie na zimnym silniku. W kompie niby wszystkie parametry były ok, ale po odpaleniu kopcił na biało i się telepał. Zapach spalin był taki, że łzy z oczu leciały. Po konsultacji z znajomym zakładem zajmującym się układami wtryskowymi oddałem im auto. W naprawie chodzi o wyrównanie gniazd pompowtryskiwaczy i uszczelniania wszystkiego.
Przedwczoraj zrobiłem 173konie na doładowanieu 1,35bar w silniku AVG czyli na POMPIE (to dużo trudniejsze niż w PD a czemu to chyba każdy wie). Po zejściu do 165 przestał kopcić w ogóle (!) i tak zostało ze względu na naszą turbinę i jej gwarancję. Tak trzymać ;)
Wymieniłem dziś egr nic nie pomogło samochud wolno wchodzi na obroty i kopci
A więc zrobilem nastepujace logi http://vaglog.rtnet.pl/mir977_80233.htm http://vaglog.rtnet.pl/mir977_80232.html http://vaglog.rtnet.pl/mir977_80231.html http://vaglog.rtnet.pl/mir977_80230.html http://vaglog.rtnet.pl/mir977_80229.html http://vaglog.rtnet.pl/mir977_80228.html Tak naprawde to jeszcze jemu tak niedeptalem no i na koniec logów tak zaczoł...
mam opla i miałem podobny problem, jak zaczął kopcić to pojechałem do mechanika. padła turbina i przepływomierz powietrza. Spory wydatek. pozdrawiam
Witam. Mam taki problem mianowicie samochód po wymianie uszczelki zaczął nierówno chodzić. Na gazie występuje tylko lekkie falowanie obrotów na biegu jałowym, Lecz po przełączeniu na benzynę samochód zaczyna kopcić na czarno, obroty na biegu jałowym skaczą (czasem potrafi zgasnąć). Po dodaniu gazu słychać że nierówno pracuje. Passat B3, 2.0, 115koni.
5 bar na powrocie? Fajne bajki, biorąc pod uwagę fakt, że 5 bar na zasilaniu tam nie ma. Ale kij, zagięty, zasyfiony wąż powrotu, zatem czemu go muli jak wręcz na opak-powinno go zalewać paliwem, powinien kopcić na czarno i mieś takiego szwunga, że hej!
Kupiłem spraj do czyszczenia przepływu nic nie dało, więc kupiłem na szrocie też nic nie zmieniło się chyba pozostaje tak jak kolega wyżej pisze na nowy i to chyba jakiejś dobrej firmy tylko mam pytanie jaki kupić. Jeszcze jedno jak wyciągnę wtyczkę od. Przepływki silnik chodzi równiutkich i nie kopcić ale przyspieszenia brak.. Jak myślicie czy na pewno...
Chcę dodać jeszcze że jak już zapalił tam na chwile to za mną siwo czy to jest normalne że jak auto zapowietrzone to tak będzie kopcił?
Witam serdecznie, mam dość duży problem i potrzebuje rady lub kierunku problemu.. już pisze posiadam paska 1.9 tdi 115 km z 99 roku i teraz przekręcam kluczyk zapalają sie swiece żarowe i jak szybko zgasną to odpala normalnie jeśli palą się dłużej powiedzmy 3-4 sekundy silnik odpala ale wchodzi na wysokie obroty i spada ją w okolice 1000 jeśli natomiast...
Sprawdź ustawienie rozrządu, to bardzo ważne, bo jeśli nawet przesuniesz jakieś koło zębate o jeden ząbek, to auto będzie ciężko odpalać i kopcić właśnie na siwo. Najbardziej przy odpalaniu i przy dodawaniu gazu. Nawet silnik może chodzić równo-jeśli to będzie tylko 1 centymetr, ale przez to już zmieniasz prace wszystkich układów.
Teraz już nie wiem parę dni temu zaczął mi kopcić przy odpaleniu na czarno ale tylko przez chwile potem to przechodzi problem występuje tylko na Pb na LPG nie ma tego problemu.
Przyczyn może być naprawdę wiele. Za mało danych - jaki silnik 1.9 (jest ich z 10 typów), jaka moc, jaka skrzynia (automat czy manual). Ale tak na szybko. 1. Też mam Passata 1.9 TDI i w zimę on sobie pozwala na spalanie a to z racji, że jest mocno niedogrzany. Na starcie spala średnio 40/100 i dopiero po osiągnięciu temperatury roboczej spada do swojej...
Problem chyba już rozwiązałem.Linka na przepustnicy była zbyt luźna i w związku z tym nie otwierała się klapka i samochód nie dostawał powietrza.Troszkę naciągnąłem linkę samochód przestał kopcić i odpalał bez gazu a co najważniejsze nie gasł.Lecz obroty jeszcze kuleją ale to chyba kwestia regulacji tej linki.
Pewnie tak a na jaki kolor kopci?
Yyy. Problemu nie udało się rozwiązać ale temat do zamknięcia byłem u 3 mechaników każdy coś innego naprawiał wydąłem już sporą sumkę na naprawy tego samochodu coś około 5000zł i w końcu motor padł i nie da się go już chyba naprawić wypłukało mi uszczelkę spod głowicy zaczął kopcić na biało. Spróbuje jeszcze w bosh car serwis może oni coś pomogą jak...
Wczoraj próbowałem walczyć z tym webastem.Okazało się że wąż był zapchany przy pompce, i chodziła na sucho dla tego taki dzwięk. Myśle sobie, działa.Niestety rano Webasto poległo ;/ Miałem ustawione na 6:15, myślę sobie 6:45 wyjazd, przychodzę a samochód jak bym zamarznięty tak był dalej. Webasto niby chodziło i dmuchało do środka, ale z tego co mi...
spaliny mają kolor biało niebieski. mechanik mówi że kąt wtrysku jest ok pompę też wykluczył mówił ze jeżeli puszczałby pierścieniami to kopciłby cały czas
Podejrzewam ,że gdzies ze 100ml dokładnie niepowiem ale postawiłem go spadkiem do IC i troche to sciekało plama na podłodze sie zrobiła.A co do kopcenia to jak pisałem,że niecały czas kopci.
Wtryski wyregulowane na 180st, praca silnika bez zmian, zachowuje sie jakby na jednym nie pracował oraz strasznie kopci..
Auto nie kopci nic
Sprężarka zapieczone kierownice.
no to kolejną rzeczą którą należałoby wykonać, aby się dowiedzieć czy usterka nie leży po stronie zasilania paliwem pompowtryskiwaczy jest pomiar paliwa... pomiar ten wykonuje się na pompie umieszczonej z tyłu głowicy silnika... tzw. "tandem pompa" ciśnienie to jest potrzebne do zasilania paliwem pomowtryskiwaczy jak również do Ich chłodzenia... samego...
Gdyby spalało olej to kopcił by na niebiesko.
Katalizator powoduje to ze do pewnego stopnia zużycia oleju auto nie kopci.
Człowieku tandem niema tu żadnego znaczenia po pierwsze gdyby był uszkodzony byłby problem z twardym chamulcem po drugie gdyby uszczelniacze puściły zaczął by kopcić po trzecie niemam pojęcia gdzieś ty wyczytal to że na rozruszniku vacum osiąga 2 bary problem tkwi ewidentnie w elektryce. Dziś zdemontowalem podszybie aby dostać się do ecu obok ecu po...
Mam Passata 1,9 TDI rok 1998. Pojawiaja sie coraz czesciej problemy z odpalaniem. Na poczatku raz w tygodniu-na zimno, potem juz nawet dwa razy dziennie. Przy tym strasznie kopci.
Mam taki problem w swoim Passacie. Od kilku tygodni auto na zimnym mocno kopci na biało. To białe z rury to jest biały dym czy może para?
Zapomniałem zrobić wypalanie dpf. Jak próbowałem za pierwszym razem to silnik nie był jeszcze wystarczająco rozgrzany i nie chciało się rozpocząć a później zapomniałem. Mogę zrobić to jutro. Parametry sadzy są chyba też ok. Nie wiem jak z temperaturą spalin? Gdy samochód przestał kopcić przejechałem na drugim biegu przy około 2300 obr/min 1km i zaczęło...
Wygląda że turbina do wymiany
Witam serdecznie. Kilka miesięcy temu zakupiłem paska z XI/2006r 160 tys przebiegu. Zapchał mi się filtr DPF. Otóż po tym zabiegu auto zaczęło kopcić po dodaniu gazu i gwałtownym depnięciu z 1 i 2 biegu. Na wyższych biegach zbiera się przyzwoicie i nie dymi. Odczuwam taka przypadłość otóż zmieniając bieg z 1 na 2 silnik zaczyna iść żwawo jak złapie...
Witam wszystkich, posiadam samochód jak w temacie. Problem polega na tym, że zostało wymienione koło dwumasowe, ostatnio pompa paliwa vacum (to miały być przyczyny dolegliwości), olej filtry itd. Samochód ciężko odpala rano, rozrusznik kręci, po odpaleniu i potrzymaniu go na biegu jałowym P, zaczyna mocno kopcić na biało, potem to ustaje, jak przełączę...
Witam - warto podpiąć vag i odczytac błędy- tak na szybko to sprawdź pompę vacum z tyłu silnika czy nie ma wycieków paliwa, czy krućiec podciśnienia nie ma luzu w korpusie pompy.oraz obwód zaworu EGR i klapy gaszącej to wymaga demontażu zaworu EGR ale na pewno te czynności przybliżą rozwiązanie problemu. Mam ten sam model i silnik i właśnie tutaj były...
Możesz sprawdzić wartości korekt. Jeżeli silnik przylewa to będzie kopcił.
Trzeba przetrzepać auto żeby poznać dokładny powód. Kopci cały czas czy tylko przez chwilę i przestaje, dużo tego dymu? Może nagraj jakiś filmik.
Kopci na poczatku, kolor spalin czarny, temperatura na zewnatrz np: 20'C Pozdrawiam
Witam, proszę o sprawdzenie moich logów ponieważ borykam się z problemem zwiększonego spalania, czasami nawet dochodzi do 15l/100km a po chwili zaczyna kopcić na biało. Po zgaszeniu silnika problem ustępuje. Problem pojawia się co kilkaset km ale mam już go dość i trwa do wyłączenia samochodu. Podczas kopcenia nie miałem laptopa, a więc logi są zrobione...
zepsuty przepływomierz, Raczej. albo egr stale otwarty Nie jechałby wcale i kopcił.
Jazda zapobiega zastaniu. Jak stoi już w miejscu to trzeba rozruszać ręcznie jak nie da rady niestety turbo na stół. Przyczyny zastania są dwie nagar i/lub rdza. Pompki w normie jak na nastoletniego passata (ideału nie ma) ,ale jak pali rano ładnie i za dużo przy tym nie kopci to nie szukałbym dziury w całym.
A nie kopci ci?
Ja miałem w Passacie Diesel 1.9 TDI taki traktor. Na jednym tłoku słabe sprężanie było i okazało się, że jeden korbowód był wygięty. Stało się to podczas jazdy zaczął szarpać, kopcić. Musiałem remont silnika zrobić. Lecz nie koniecznie u Ciebie musi tak być. Napisz co było jak rozwiążesz problem. Powodzenia
a jak kopci
A świece nie grzeją tylko w momencie palenia sie kontrolki przed odpaleniem? Oczywiście że nie. Kontrolka jest po to żeby użyszkodnik widział może już odpalać czy ma czekać. W sprawnym bezpośredniaku tylko przy dużych mrozach świece są potrzebne do ułatwienia rozruchu, bardziej po odpaleniu potrzebne żeby mniej kopcił.
Na szybko możesz zrobić tak że przed nastepnym odpaleniem silnika odłacz wtyczkę od czujnik temperatury płynu chłodniczego I sprawdź czy będzie jakaś poprawa
Zwiększył się poziom oleju, uszkodzone wtryskiwacze lały ON, samochód strasznie kopcił
Wiesz co jak kto woli ale ja swoje wiem i to są te same silniki, zawieszenia tylko inna karoseria i wyposażenie a to że nikt nie dba choćby o turbinę to potem ląduje w warsztacie bo mu z rury na czarno kopci.
Tak rezystancję wtrysków też sprawdzałem tam jest na wszystkich równo 25ohm (na zimnym). Też się skłaniam w stronę uszkodzonego ECU, tym bardziej ze przechodząc przez różnego rodzaju fora znalazłem kilka tematów gdzie auto (passat audi) jechało do warsztatu na wymianę świec lub kabli, po czym nagle zaczynało kopcić i nie palić na wszystkie cylindry...
Jak po zakupie nie kopcił a po wymianie oleju zaczął to miałeś wlanego doktora na chwile pomaga .
Witam. Dzisiaj właśnie przed chwilą stał się pewien problem z moim autem, a mianowicie VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V 140 KM BKP. Auto jest bez DPF (nie mam pojęcia, czy to oryginalnie, czy był wyrzucany, tak już było po kupnie). Auto jest po wymianie całego silnika kilka dni temu, razem z filtrami, płynami i olejami. I dzisiaj, po przejechaniu około +/-...
Niestety stało się najgorsze z możliwych.Ale od początku... ...od pewnego czasu passatowi brakowało mocy.Najpierw tubo wyłączało się powyżej 120km/h.Choć nie zawsze.Od paru dni auto zamiast 131KM miało max.70KM.Pierwsze co mi przyszło na myśl,to turbina się przycina znowu.Piszę znowu,ponieważ ta o której piszę jest po regeneracji.Przejechałem na niej...
Witam wszystkich forumowiczów.Mam spory problem ze swoim paskiem i zanim się zabiorę do naprawy może ktoś coś doradzi lub podpowie.Więc jest tak: zmieniłem uszczelkę pod głowicą 4 tysiące km temu,wszystko jest ok.Nie bierze ani grama oleju,temperatura normalna,płynu chłodniczego nie ubywa.A problem mam taki,że od jakichś dwóch tygodni jak jest zimny...
passat tdi v6 kopci bardzo mocno ale tylko rano albo gdy postoi 3do5 godz.kopci raczej na szaro czuc nie wypaloną ropę.po rozgrzaniu kopcenie ustaje ,pracuje ciszej i .równiej na zimno trzęsie nim nie pracuje na wszystkich garach .nowe świece wtryski ,wałki popychacze itd.przebieg 154000km.jaka to może być przyczyna .może pompa ?pomocy
W momeńcie zassania-ściągam węża przy ssącym i wraca do swoich wolnych obrotów,przestaje kopcić.To nie klapka(po za tym elektroniczna)
Zacząłbym od pomiaru ciśnienia sprężania bo z tego co piszesz wynika że cylinder paliwo dostaje tylko nie przepala, druga ewentualność to zła praca pompowtryskiwacza- to dwie rzeczy które pierwsze mi przyszły do głowy.
Tylko to się dzieje w tych momentach, w których kopci i silnik inaczej pracuje , to jaki dwumas.
I nie będzie kopcić bo masz DPF. Jeszcze jedna sprawa to regulacja turbosprężarki podczas regeneracji, jak za bardzo gruszka będzie skręcona, też może dawać taki efekt, ale tu już trzeba diagnostyki komputerowej. Nie polecam jeździć tym autem bez podłączonej regulacji ciśnienia turbodoładowania.
Jaki olej jest teraz ? jaki ma przebieg ?
Z takimi objawami można w zasadzie podejrzewać większość komponentów osprzętu silnika, po pierwsze wypadałoby zacząć od diagnostyki komputerowej, nie zaszkodziłoby też podanie kodu silnika.
Witam wygląda na problem z rozpylaniem paliwa trzeba sprawdzić wtryski.
Witam a więc tak zaczynając od początku miałem problem z odpaleniem swojego passata B4 TDI 90km wszystko wyjaśniło się po wymianie świeć żarowych 3 były nie dobre. Jakiś czas było wszystko dobrze wracając raz z trasy po prostu zaczął strzelać i strasznie kopcić białym dymem.. eh problem ustał, jak dolałem paliwa przez jakiś czas było dobrze do dzisiaj.....
Witam, mam problem. Gdy kupiłem Passata auto kopciło, głównie podczas zapalania. Nie przeszkadzało mi to gdyż samochód był przed wymianą oleju. Jednak gdy zmieniłem olej problem nie ustąpił, zawsze gdy jest zimny to kopci na siwo. Gdy silnik się trochę rozgrzeje to przestaje pusczać dyma jednak spaliny śmierdzą w specyficzny sposób przepalonego oleju....
Witam mam problem i nie wiem co robić w moim passacie 1.9 TDI 130km 2004 r zapała nie kontrolka check engine no i po podłączeniu do SDPROG wyszło że to coś z EGR więc kupiłem na allegro do tego silnika po wymianie silnik zaczął szarpać tz. nie szarpie go cały czas tylko od czasu do czasu no i zaczął kopcić no i kontrolka nadal się włącza nieraz po przejechaniu...
Jak program dobrze zrobiony i silnik w miarę utrzymany, nie będzie kopcił, puści chmurkę przy odpalaniu.
WITAM WSZYSTKICH MAM PROBLEM Z PASSATEM 101 KM 2002 ROK AVB AILNIK KOPCI NIERÓWNO PALI .WYSTARCZY ZDJĄC WĘŻYK PODCICNIENIOWY Z EGR I SILNIK ZARAZ NORMALNIE PRACUJE I NIE KOPCI. NIE MA ZADNYCH BŁĘDÓW W PAMIĘCI . CZY KTOS MIAŁ PODOBNY PRZYPADEK? DZIĘKUJĘ ZA PODPOWIEDŻ
00550 00575 00553 Co to za błędy? Dodano po 8 Dodam, że auto przy mocnym przyspieszeniu kopci. I zawór N 75 wymieniłem.
jw., zobacz czy wtryski podają prawidłowo.
Sprawdź czujnik temp. płynu. Pozdrawiam.
nie wiem czy bierze olej bo mam go dopiero dwa tygodnie. na bagnecie jest ok a jak się wciśnie w pedał to nie kopci jak niektóre.
Pomysł jest tylko jeden, zrzucić głowicę i naprawić lub wymienić to co jest zepsute
Dzięki wszystkim za zainteresowanie tematem. Po dłuższym czasie okazało się, że to uszczelka pod głowicą. Wymieniona i wszystko jak należy. Nie kopci, nie bulgocze w nagrzewnicy.
moj 1.9 tdi rano kopci na czarno
Witam, mam problem, a zarazem pytanie. Przyczyn może być wiele, aczkolwiek chciałbym poznać waszą opinię. Passat 1.9 TDI, gdy po kilku godzinach odpalam, przez parę sekund kopci/dymi na biało i po chwili przestaje. Silnik równo pracuje, brak innych objawów.
Sprawdż EGR
Test CO2 na sprawność uszczelki pod głowicą.
Witam, nie do końca wiem czy ten problem jest dziwny czy też nie. Choć na moje jest bardzo nietypowy. Otóż wczoraj przy odpaleniu, auto zaczęło bardzo kopcić, po parunastu minutach przestało. Następnie auto powstało zgaszone przez jakąś godzinę i po 20 minutach jazdy auto zaczęło spadać do 1000 obrotów i na każdym biegu to był limit. Kontrolka od świec...
Wtryskiwacze do sprawdzenia.
Czyli obstawiasz na sterownik pompy?
Temat zamykam, samochód sprzedany.
samochód kopcić passat passat kopcić zimne passat kopcić niebieski
instrukcja kodowania halogenowy transformator włącznik wstecznego
deskorolka elektryczna hoverboard deskorolka elektryczna hoverboard
Jatco JF016E (CVT-8) – trwałość, przebiegi, serwis, typowe usterki, wymiana oleju NS-3 Mitsubishi Outlander 3 JF016E CVT – opinie warsztatów, awarie, koszty serwisu