Nie ma takiego, moduł komfortu steruje ma podstawie sygnałów z zamków w poszczególnych drzwiach.
Zamykasz auto pilotem lub kluczem i po około 10 minutach mierzysz pobór prądu tak?
Obstawiałbym sam moduł komfortu lub zamek drzwi kierowcy.
Proste wymień moduł drzwi na Twój.
Zamknij samochód przekręcając kluczyk w drzwiach kierowcy i przytrzymaj przez parę sekund na tejże pozycji. Powinieneś usłyszeć domykanie drzwi. Analogicznie zrób tylko przekręcając na otwieranie - powinny szyby pójść w dół. Ogólnie dla mnie są podejrzane dwa elementy - moduł komfortu (nie ten numer, złe kodowanie, uszkodzony) i/lub panel sterowania...
Tak, podpinasz np vcds i patrzysz sobie w parametry.Każde drzwi i każdy microswitch tam widać.Jak jest dobrze to może moduł drzwi lub komfort siedzi.Bo żeby ktoś odwrócił bieguny aż nie chce się wierzyć.
Sprawdziłem, w tym systemie nie ma plusa po zapłonie na module drzwi jest on sterowany linią VAN. Jeżeli migają ci przyciski tylko w drzwiach kierowcy podmień ten moduł a jeśli w obu drzwiach to podłóż moduł komfortu.
Diagnostyka komputerowa może dużo podpowiedzieć. Mogą być uszkodzone mikrostyki zamków, co powinno generować błędy. Bez tego to można sobie posprawdzać czy jakiś moduł nie podciekł, lub któreś złącza. No i osławione przewody w gumowych przelotkach drzwi i klapy bagażnika, czy się czasem coś nie przetarło lub przełamało.
czyli wygląda na to że bateria i pilot są ok Taką opinię można wydać dopiero po sprawdzeniu pilota testerem pilotów. Następnym krokiem jest podłączenie testera diagnostycznego i podgląd parametrów bieżących. Odczytasz błędy i sprawdzisz czy sterownik centralnego zamka - komfortu w samochodzie widzi pozamykane drzwi i odczytuje naciśnięcie przycisków...
Dodatkowo czy gaśnie radio po wyciągnięciu kluczyka, czy działa brzęczyk po otwarciu drzwi jak się zostawi światła...
Od strony modułu leć po wiązce tam gniją masy i zasilanie. Zamek przód leci po can i steruje nim silnik szyby. Mógł pasć siłownik , wykręć wkładkę i go puknij przez otwór (od strony tylnych drzwi dojdziesz do śrubki trzymajacej).
Wystarczy sprawdzić czy masz impuls masy lub podać na czerwono-zielony zamykanie i czerwono-niebieski otwieranie, zamek powinien być zatrzaśnięty. Możesz mieć walnięty moduł przy napędzie szyby.
Nie ma opcji wyłączenia tej funkcji. Nic tutaj nie da zmiana kodowania czy zmiana w adaptacjach. Jeżeli po 30 sekundach od otwarcia drzwi pilotem nie otworzysz drzwi pociągając za klamkę to moduł komfortu uzna to za przypadkowe naciśnięcie pilota przez co zamknie drzwi. Musisz otworzyć drzwi lub włączyć zapłon. Skoro zaniki uszkodzone to nic z tym nie...
Po mojemu ktoś wymienił drzwi, a nie założył starego modułu, jeżeli bedzie inny moduł w drzwiach założony to może być taki efekt. Dodano po 1 Zrob diagnostyke modułu komfortu.
No i właśnie w tym miejscu, zaglądamy pod dywan kierowcy do modułu komfortu, bo to moduł steruje oświetleniem wewnętrznym...
Sprawdź wtyczki z modułu komfortu czy nie ma na nich biało niebieskiego nalotu bo byc może moduł złapał wilgoć i szaleje
Komfort jest w 46.Nie zalany wodą?Pod dywanem nóg kierowcy się znajduje.I pootwieraj drzwi i sprawdz czy krańcówki rabotne.Zalane zamki w drzwiach i też wyje.
Odseparować diodami kierunkowskazy i wpiąć się w swicha przed moduł drzwi kierowcy. W komforcie masz już CAN i nic nie zrobisz.
Moim zdaniem siedzi zamek w drzwiach kierownika ( mikrowyłącznik , luty ) lub wiązka w przelotce . Trzeba podejrzeć (46 moduł komfortu ) w blokach jaki stan drzwi , klapy i maski widzi tzn czy zamknięte czy otwarte .
Tak mają niektóre wersje tych aut ...- wyłącz zapłon ,zamknij drzwi (wszystkie ) i po chwili obejrzysz przez szybę (zamkniętych drzwi) swoje kluczyki w stacyjce :) . Jest to oryginalne rozwiązanie w tych autach...Czekam na odpowiedź kogoś kto takie coś już przerabiał ... Nie ma takiej opcji by zamknęły się same drzwi jak masz kluczyk w stacyjce - moduł...
Moduł podmieniony na inny z tymi samymi oznaczeniami. Wszystko działa.
Jak przewody w przelotce ok to sprawdź zamek strona kierowcy. Najpewniej on szaleje a raczej któryś mikrostyk w nim. I przez to moduł widzi że kluczyk jest w pozycji na otwieranie. Przez co otwiera wszystkie drzwi i okna.
Pomiarów dokonuj na zamkniętym i zaryglowanym aucie. Dla pewności odłącz jeszcze alternator. Zaglądałeś pod dywan kierowcy czy nie gnije moduł komfortu oraz czy oświetlenie bagażnika i drzwi się nie pali?
Nie działa w ogóle czy nie działa z drzwi kierowcy a z bagażnika da radę zamknąć, daj więcej szczegółów
Teb błąd nie ma nic wspólnego z Twoim problemem z rozruchem Twojego silnika. O ile przyczyna wymienionego błędu może tkwić w braku komunikacji z modułem komfortu z przyczyn np. wilgoci o tyle problem z uruchomieniem silnika może wynikać z rozgrzaniem przekaźnika 219, który siedzi w plastikowej obudowie sterownika silnika a nie przekaźnika o nr 109 bo...
Przekaźnik od alarmu który odcina zapłon jest inny niż reszta, zgodnie z przepisami po zabraniu napięcia ma zwierać obwód, czyli ma być NC a reszta to NO, zwiera ją gdy podajesz napięcie na cewkę. Jeszcze mógł akumulatorek w syrenie się rozładować i wylać , teraz nie daję się naładować i alarm cały czas jest aktywny. Nie będzie łatwo, widać że otwieranie...
Witam jestem od nie dawna posiadaczem vw passata b5. Mam problem z elektryka w nim. I mam kilka pytań związane z tym samochodem, ale to może uda mi się znaleźć samemu. Natomiast drzwi pasażera są zablokowane(zamknięte) centralnym z pilota się nie da otworzyć, zamkiem z zewnątrz nie ma opcji (poprzedni właściciel wyłamał) Miałem już taki problem ale...
pod fotelem masz moduł komfortu, taka czarna skrzynka, dość często zdarza się że są problemy z przewodami tzn. utlenienia i brak przejścia na przewodach. ale na początek to sprawdź bezpiecznik i jeszcze jedno pytanie czy wraz z tą awarią "uciekło" też podświetlanie w/w przełączników ?
jeden serwisowy plastikowy z taką kartką Do kodowania immo. Z lewej strony siadła mi wkładka i raczej będzie tańszy koszt założyć moduł i pilot niż latać do drzwi lub klapy by zamknąć . Ok, skoro tak, to spójrz w ten temat => https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Nie wiem jaki masz rodzaj instalacji tam, ale jeśli jest moduł tez przy silniku szyb u kierowcy to wypadałoby przemierzyć instalacje w drzwiach i instalacje od drzwi do modułu. Ostatnio szukałem około 3 godzin przyczyny nie działania centralnego z pilota (z klucza działał), oraz szyb, lusterek itd. Okazało się że w drzwiach z nieznanych mi przyczyn...
Żadnych błysków tam nie ma. Trzeba przesłuchać moduł komfortu. Jeśli nie łączy to go wyjąć i ... Tam różne rzeczy mogą być. Łącznie z mchem. Dodano po 1 Komfort obsługuje wlew paliwa, szyby, centralny.
Moduł komfortu służy jako odbiornik pilota, sterowanie lampką oświetlenia wnętrza i klapą bagażnika, niczym więcej. Można go wypiąć, a centralny zamek z kluczyka i sterowanie szybami muszą działać dalej. Mało z tym, będzie działać nawet domykanie i otwieranie szyb z zamka drzwi kierowcy.
http://obrazki.elektroda.pl/4638285500_1... Witam, tak , moja wersja wyposażenia obejmuje tylko szyby elektryczne z przodu, natomiast z tyłu są na korbę. Który przekaźnik będzie odpowiedzialny za tylne zamki ? Raczej wykluczam możliwość spalenia obydwóch silników zamków jednocześnie. Foto mojego modułu w załączeniu.
W moim passacie z dnia na dzień przestały działać szyby. Po podpięciu do VAG-a wyskakiwały błędy wtedy, gdy chciałem ruszyć szybę - błąd komunikacji czy coś tam. Jak wykasowałem to i tak nie działały ale błąd wyskoczył wtedy, gdy chciałem ruszyć szybę. Poczytałem trochę o sprawdziłem kable w progu - szok! Kable się zwarły ze sobą, część kabli przetrwała...
Sprawdź zasilanie po zapłonie. Taki jest efekt jak nie ma zasilania po zapłonie, moduł aktywuje się na kilkadziesiąt sekund i przechodzi w stan uśpienia. Najczęściej gnije wiązka wzdłuż progu drzwi kierowcy. Są tam zaciskane łączenia od bezpiecznika z rozdziałem na wszystkie drzwi. Jest zgrzane punktowo i nasunięta koszulka izolacyjna, wchodzi tam woda...
Tak jestem pewny, że to moduł od passata b5, odnośnie kodowania tak jak pisałem wyżej znalazłem spis kodowań modułu komfortu (w zależności od posiadanego wyposażenia) Centralny zamek (2 szyby): 00256 - Otwarcie pojedynczych drzwi 00257 - Całkowite otwarcie drzwi Centralny zamek (2 szyby i pamięć): 00258 - Otwarcie pojedynczych drzwi 00259 - Całkowite...
Masz w drzwiach kierowcy przycisk ro ryglowania zamków. Działa poprawnie ? Sprawdziłeś. Działa. Czy za dużo roboty ? B6 nie ma modułu centralnego zamka, wszystko realizuje moduł komfortu.
Załóż moduł z orginalnych drzwi i po problemie, co do świateł to sprawdź połączenia przy lampie i czy wogóle światło działa
Witam Panowie, Mam Volkswagena CC z 2015 roku. Nietsty od dłuższego czasu mam duży problem z systemem Keyless . Po zakupie auta system działał w miarę poprawnie, niestety po jakimś czasie zaczął działać sporadycznie aż zamilkł na stałe. Stwierdziłem, że może dorobię kluczyk i okazało się, że kluczyka nie można doprogramować do modułu. Nie ukrywam, że...
Witam szanownych forumowiczów Jakiś czas temu w Passacie B6 2006r. wystąpił nietypowy problem z kierunkowskazami, dokładnie z kierunkowskazami w lusterkach, pozostałe kierunki działają prawidłowo. Podczas uruchomienia kierunkowskazów w lewo, świeci migacz w lusterku lewym i prawym, podczas sygnalizacji skrętu w prawo, żaden z migaczy w lusterkach nie...
Witam, mam pytanie, może już tutaj był temat, a nie potrafię odszukać, a wiem, że dużo ludzi tutaj zna się więcej, bo siedzą w tym dłużej i mają wiedzę większą niż ja. A problem jest w aucie Volkswagen Passat B5 sedan z roku 98. Zamykam drzwi od środka z panelu od kierowcy i tylne drzwi nie chcą się zamknąć. Muszę otworzyć przyciskiem na panelu i jeszcze...
Witam Panowie, Mam Volkswagena CC z 2015 roku. Nietsty od dłuższego czasu mam duży problem z systemem Keyless . Po zakupie auta system działał w miarę poprawnie, niestety po jakimś czasie zaczął działać sporadycznie aż zamilkł na stałe. Stwierdziłem, że może dorobię kluczyk i okazało się, że kluczyka nie można doprogramować do modułu. Nie ukrywam, że...
Witam ! Borykam się z problemem już kilka dni, mianowicie gdy wyłączę silnik i wyciągnę kluczyk ze stacyjki to zapala się kontrolka ładowania a bardziej się tak żarzy.. Dodam ze jak już uda mi się go odpalić ( Akumulator pada przez to..) to kontrolka gaśnie. Z początku myślałem że jest zwyczajnie padnięta dioda w alternatorze więc oddałem do regeneracji...
Dzień dobry, prosiłbym o pomoc ponieważ w moim A3 8L licznik jaeger powoli umiera zdecydowałem się na wymianę. Miałem licznik jeager 8L0920900L 1/2 FIS, podmieniłem go na passat b5 VDO 3B0920827 1/2Fis. Zmieniłem wsad na golfa 1J0920826A i zmodyfikowałem dane VIn i Immo. Auto odpala, ale brakuje info o zapaleniu pozycyjnych oraz otwarciu drzwi. Prawdopodobnie...
Dodatkowo po zalaniu wkładek odrdzewiaczem lub innym środkiem penetrującym radzę rozruszać zapadki w zamku przy użyciu innego kluczyka z VW (od sąsiada, kolegi) by profil klucza był inny i zapadki poprzesuwały się inaczej niż na Twoim kluczyku. Czasami pomaga. A to że zamek nie poszedł z pilota, to pewnie zalany jest moduł komfortu.
Na 99% krańcówka drzwi pewnie kierowcy i może jeszcze jakaś...
Cześć 1. Gdy zamykam samochód z pilota reaguje tylko bagażnik i mrygają światła(zamyka się i otwiera normalnie a przy reszcie nie słychać żadnego mechanizmu). 2. Dodatkowo zaryglowane mam przednie drzwi pasażera (prawe), w których dodatkowo chyba uszkodzona jest wkładka więc. Po pociągnięciu klamki od wewnątrz zapadka podnosi się lecz po puszczeniu...
Stary temat, ale zapytam, bo nie znalazłem odpowiedzi: Passat B5 2000 rok. Zamek centralny prawe przednie drzwi (pasażera) - nie reagują na domontowany zestaw centralnego zamka. Wszystkie inne drzwi działają. Dodam, że został wymieniony cały zamek na nowy, bo poprzedni nie dawał znaku życia (nie było nic słychać). Nowy zamek po przyłożeniu ucha słychać...
Cześć, mam problem z ciągle zapalonymi kierunkowskazami z lewej strony Passat B5 fl z 2004 roku (AVB). Po sprawdzeniu błędów były trzy: - brak komunikacji z syreną alarmu, tak było zawsze i wszystko było ok - otwarty obwód ochrony wnętrza - zanikający sygnał styków zamka drzwi kierowcy Po wymianie zamka i wyłączeniu programowo ochrony wnętrza, pozostał...
Tym bardziej sprawdziłbym przelotki w drzwiach tylnych, jak i w tych przednich, które były naprawiane. Nie pamiętam dokładnie, ale tam chyba tylny moduł jest powiązany z przednim, bo z tego, co sobie przypominam, to gdy kiedyś przekładałem drzwi i miałem wypiętą kostkę ze słupka przednich prawych, to tylne w tym czasie też nie działały. Albo zajrzeć...
Robert , podpucha na całego , czy zbierasz frazy do kabaretu.? Elektronik samochodowy i takie pytania? Tak, zespół sterowania szybą i zamkiem w drzwiach , tyle tylko ,że jedno nie odpowiada za drugie. N.p. , sterowanie z kluczyka - drzwi pasażera; pin. 3 i 4 , przewód czerw/nieb i czerw/ ziel , na moduł drzwi.
Witajcie. Przed wczoraj auto z rana nie odpaliło. Naładowałem akumulator, miernik do ręki i wyszedł pobór na postoju 270mA. Po kolei zacząłem wyciągać bezpieczniki, przekaźniki, jednak bez skutku. Na koniec wypiąłem moduł komfortu co również nic nie dało. Rozebrałem boczek kierowcy i wypiąłem kostkę z modułu. Prąd zmalał do 180mA. Idąc tym tropem wypiąłem...
Witam forumowiczów. Stałem się posiadaczem Passata B5 fl, 1.9 Tdi, 130 KM, AWX 2002 r. Nie działa mi zamykanie drzwi i otwieranie z kluczyka czy pilota. Próbowałem wymienić baterie w pilocie i jak włożyłem w stacyjkę klucz i wciskałem poszczególne przyciski w pilocie, to szyby się podnosiły i opuszczały. Później baterie w pilocie wyzionęły ducha. Przyciski...
Przejrzyj dokładnie wiązkę od modułu w podłodze, gnije od nadmiaru wilgoci , zwłaszcza w miejscach połączeń kilku przewodów ze sobą a także złącze w gumie między drzwiami a słupkiem. Wypnij kostki ze słupka do tylnych drzwi będziesz wiedział czy to przód czy tył pobiera prąd.
Raczej problem w zamkach drzwi
Brak mignięcia awaryjnych po zamknięciu samochodu oznacza że sterownik nie otrzymał ze wszystkich drzwi sygnału o ich zamknięciu. Przyczyn może być wiele. Wejdź w moduł komfortu (46) i sprawdzasz listę błędów. Wyświetli z których drzwi lub pokrywy silnika/bagażnika nie otrzymuje sygnału .
Spróbuj odłączyć ten moduł i zamknąć drzwi z pilota. Sprawdź moduł czy nie został uszkodzony. Dla mnie sprawa jest z elektryką.
Moduł kup z cyframi i literami taki jaki masz stary. Dokodować trzeba pilota zamka. Woda leci szybą lub przez blachę drzwi i skapuje do środka. Jeśli nagrzewnica jest ok.
Przypadłość wszystkich Pasków b5 (i nie tylko) - niedrożność odpływu z podszybia (=zalany moduł komfortu) oraz nieszczelność zewnetrznej listwy uszczelniającej szybę drzwi (=silniczek).
tylko ze na jednym jest symbol oświetlenia wnętrza i zamka centralnego. poza tym sprawdziłem wszystkie bezpieczniki w tej skrzynce i wszystkie są sprawne....... może jest jakieś zabezpieczenie na zerze. PS jedno jeszcze mnie zastanawia ta żarówka co zrobiła zwarcie nie posiadała wogole napięcia bo krańcówką od tych drzwi nie działała. to dlaczego zrobiła...
czyli we wiązce wychodzącej z drzwi ne ma przewodu który daje impuls masy w chwili otwarcia drzwi??sterowanie idzie po CANie?? rozumiem ,ze muszę sobie pociągnąć przewód z mikrowył. wbudowanego w zamek??oprócz tych co są na załączonym zdjęciu jest jeden który jest na zewnątrz i naciska bezpośrednio na niego rygiel zamka (te przewody niebieski i czerwony...
Moduł zamka drzwi kierowcy a drugi pasażera.
pasek 98 grudzień moduł komfortu wyciogałem dziś nic podejrzanego nie znalazłem po podłączeniu do kompa jedyny błąd z modułu to zły sygnał drzwi tylne lewe, ale rzeczywiście czasem nie łapią przy zamykaniu od wewnątrz. Pozatem wszystko ładne suche zamknięte w podwójnym pudełku.
A ja mam jaszcze ciekawszy przypadek. Otóż przy ryglowaniu drzwi od środka lewe drzwi po chwili się odblokowują. Jak zamknę z pilota to jest ok , ale po chwili alarm zaczyna wyć. Vag mówi że siłownik centralnego zamka w PRAWYCH drzwiach jest uszkodzony. Kiedy odpiąłem moduł sterujący z LEWYCH drzwi był tylko błąd modułu lewych drzwi
zgnilizna pod nogami kierowcy .trzeba wywalić fotel drivera podnieść dywan i przejrzeć wiązkę komfortu ,punkty łączenia zasilań (czerwono-niebieskie grube).poza tym istotne jest ,czy to wersja z tylnymi szybami w prądzie czy nie .jeśli nie to zamki tylne można zasilić z zewnątrz,jeśli tak to w tylnych drzwiach jest moduł sterowany busem
1. Moduł pływa tzn woda przez filtr pyłkowy leci do środka i skupia się na podłodze pod nogami kierowcy. A tam właśnie jest umieszczony moduł komfortu. Czy szyby działają? Czy jak otworzysz inne drzwi to światło się zapala? Korzystając z waga zobacz czy system widzi otwierające się drzwi. Jak nie wiesz jak to zrobić może lepiej pomyśl o wizycie u kogoś...
Eeee tam, zejmij klamkę otwierania maski, plastik z słupka A, ściągaj nakładkę z progu drzwi kierowcy, dywanik w górę tyle ile się da i włóż rękę czy mokro. Wzdłuż progu masz do przeglądnięcia wiązkę, a przed siedzeniem kierowcy, na podłodze, w plastikowym pudełku moduł komfortu.
Postanowiłem że ku;pię moduł z anglika z identycznym nymerem i przekoduje. tu może byc zonk.
Ja tak miałem po wymianie modułu komfortu pokazywało odwrotnie drzwi na wyświetlaczu. Moduł był od anglika.
Roztaśmuj wiązkę progową i porozcinaj punkty łączenia kabli i polutuj je na nowo (oryginalnie są zaciskane i pod koszulka termo wszystko lubi śniedzieć). Przelutuj wszystko pokasuj błędy i powinno śmigać. Dobrze sprawdź can'a (skrętka pomarańczowych), jeżeli nadal nie będzie komunikacji z modułem przedzwoń samego can'a np. z wiązką drzwi
Witam, Czy ktoś miał podobny problem co ja? Chodzi o to, że auto za pomocą pilota mogę otworzyć tylko przy przedniej szybie lub przy drzwiach kierowcy/pasażera. Wcześniej został wymieniony moduł komfortu, ponieważ stary nie dało się uratować. Kluczyki zostały na nowo zaprogramowane i mogłem otworzyć auto z dalszej odległości niż przy przedniej szybie...
Niestety ale nie masz szyny CAN w aucie i nie będzie to działać . Nie wprowadzaj w błąd. Jeżeli masz w drzwiach pięć przewodów to masz CAN (A-BUS) a te dwa przewody czarny i żółty to właśnie linia danych. Moduł szyb powinien mieć 18 pin i do niego jest podłączone zasilanie piny 6 i 10 przewody czerwony/biały, masa pin 9 brązowy i A-BUS czarny pin 1...
Jak zdejmiesz znowu boczek to dalej przepala ? Nie mam rozpiski bezpieczników pod ręką ale jeśli piszesz że to moduł komfortu to niech będzie. Normalnie należy sprawdzić przelotkę z kablami z drzwi do słupka ale w twoim przypadku sprawdziłbym wtyczki które rozpinałeś, albo czy gdzieś kabla nie uszkodzileś. Jeśli działało przed rozebraniem to powinno...
A jak będziesz wsiadał, to zerknij pod fotel, tam jest moduł komfortu. Może pływa a może bliżej progu w wiązce są połączenia i zakwitły na wiosnę ;) Wszystkie lampki wnętrza i drzwi działają?
Witam a gdzie znajduje sie moduł sterujący siłownikami centralnego i jakie mają kolory przewody w wiązce do drzwi, które odpowiadają za zamykanie i otwieranie siłowników??bo niewiem jak jest sterowany impuls i dlaczego zamyka tylko prawą strone auta i bagażnik,prosze o pomoc
Witam, problem rozwiązany. Moduł w tylnych drzwiach po stronie kierowcy (połączony z silnikiem od szyby) nie pozwalał aby wszystkie moduły się uzbroiły. Dopiero po wypięciu w/w modułu i odczekaniu ok 5sec. pobór spadł do 23mA czyli (0.023)A. Dodam, że wymieniłem go zaraz na inny i jest ok ( o dziwo w tych drzwiach wszystko działało prawidłowo czyli...
Bardzo dziękuję za odpowiedzi. Dokładnie jeszcze raz oczyściłem przewody i polutowałem, pojawiła się komunikacja z modułem ale nadal centralny nie działał. Było późno więc dałem sobie spokój, drugiego dnia wszystko działa jak trzeba. Przez tydzień było dobrze, a potem to dzień działa a dzień nie. Po podłączeniu wagu mam błędy w drzwiach, teraz nie pamiętam...
Demontaż drzwi kierowcy jest nieunikniony, z pewnością wyrobił się mimośród zamka sterujący przełączaniem zewnętrznego mikroswitcha, który jest zamontowany na zapince zatrzaskowej do obudowy zamka. Wejście w moduł komfortu i odczytanie błędu potwierdzi tę diagnozę.
Ireneo tak czytałem ale nie znalazłem swojego problemu Dodano po 5 I tak sprawdzilem bezpieczniki i przekazniki jesli o to chodzi. Przelotke w drzwiach też sprawdzilem. Każde łącze w wiazce zostalo na nowo sprasowane i zabezpieczone. Nowy moduł wpiety i dalej to samo. Po otwarciu drzwi szyby same opadaja w dół
Wyniki eksploatacji. W lewych drzwiach najprawdopodobniej strzelony przewód w przelotce, zamek brudny, szwankujący wyłącznik krańcowy w drzwiach. To faktycznie duperele, ale męczące. Moduł komfortu masz raczej sprawny. Te niespodzianki, to brud, zaśniedziałe i luźne połączenia. Kupa zabawy cię czeka (bo to i drzwi pewnie trzeba będzie rozebrać...)...
Witam. Mam problem z centralnym zamkiem w Passacie b5 97r 1.9TDi. Centralny zamek nie działa. Przy zamykaniu kluczykiem zamyka sie tylko zamek bagażnika. Dosuwanie i odsuwanie szyb działa. Zamykanie zamków od wewnątrz również zamyka tylko bagażnik. Podczas zamykania słychać we wszystkich drzwiach przekaźniki ale drzwi nie są zamykane. VAG pokazuje 4...
wody niema ale on byl kiedys zalany podlanczalem inny ze szrotu i to samo a z tymi obrotami to wydaje ze nic sie nie zmienia .klimatronic Dodano po 6 a ten moduł nie jest do końca sprawny nie podaje prądu na tylna klapę i nie działa otwieranie z drzwi jak podłącze ten drugi otwiera tylna klapę a le nie z drzwi
Po pierwszym poście wnioskuje że auto posiada moduł komfortu ( w podłodze) i jest to oryginalna instalacja. Jak wygląda stan pamięci usterek tego modułu?
Witam serdecznie! Kolega posiada Passata B5 97r i chciałem zaprogramować mu kluczyk zdalnego otwierania bo jego się po prostu popsuł. Podłączyłem VAG, zwykły kabel KKL ( ponieważ drugiego kabla Hex nie obsługuje ) no i po odpaleniu VCDS-Lite 1.2 łączy się z silnikiem, z modułem komfortu, można kasować błędy no i wygląda jakby działał ale we wejściu...
Pytanie, czy działa krańcówka zamka, lampka oświetlenia wnętrza zapala się po otwarciu drzwi i gaśnie po zamknięciu?
Zaraz po zamknięciu drzwi pobór prądu wynosi 0.28A i po około 5s spada do 0.16A więc sygnał o zamknięciu drzwi dociera.Stan przewodów w przelotkach wizualnie jest ok.
Tak. Masz rację. Dziękuję za wskazówkę, ale już wczesniej odkręcałem tą małą srubkę w drzwiach, lecz jak się okazało zbyt mało ją wykręciłem, aby zaslepka wkładki wyskoczyła. Zamek już mam wyjęty. Jest coś szczególnego, na co trzeba zwrócić uwage przy rozbieraniu zamka? Nie chciałbym czegoś skopać, bo szkoda byłoby tyle trudu na marne... Dodano po 5...
Witam Jakiś czas temu kupiłem passata B5 1997 1.9 TDI, zaraz po zakupie zaczął świrować centralny. Przestał zamykać i otwierać z pilota i tak samo od drzwi pasażera, i do tego gdy zapalałem światło w środku to otwierały mi się tylnie drzwi. Jako ze miałem już kiedyś B5 to od razu zajrzałem pod dywan, trochę wilgoci było, ale bez przegięcia. Wysypał...
Czyli jak drzwi są zamknięte to na moduł podawane jest 12V czy masa?
Witam, problem jest z siecią CAN łączącą m.i. moduły w przednich dzwiach, zegary, moduł za kierownicą (pomarańczowo-zielony i pomarańczowo-brązowy przewód - cała sieć na tych przewodach padła). Odpinam wszystko co mi przyjdzie do głowy i dalej jest "kupa". CAN GATEWAY sprawdzony, nawet pobmieniony. Jest sprawny. Mierzę napięcie na sieci CAN w drzwiach...
Witam. Niedawno kupiłem passata b5 1.9 tdi 110km z 1998r w którym nie działały tylne el. szyby _nawet podświetlenie guzików od el. tylnych szyb oraz w tylnych drzwiach centralny zamek ( nieraz zadziała w tylnych lewych drzwiach). Ostatnio wieczorem włączone było oświetlenie wnętrza i po ok. 5 min wszystko zgasło tzn. licznik i reszta przycisków świeciła...
Brak podświetlenia wnętrza i spodu drzwi oraz oświetlenia bagażnika Passata B5. Sprawdziłem, że brakuje napięcia na lampkach. Sprawdziłem bezpieczniki i moduł komfortu /bez zarzutu/. Podłączenie pod komputer nic mi nie wyjaśniło. Miałem dziś za mało czasu aby drążyć problem. Może któryś z kolegów miał taką usterkę. Liczę na sugestie będzie mi łatwiej.
Witam. Poszukuje zasilania 12V we wszystkich drzwiach które pojawi się dopiero po zapłonie. Rozebrałem drzwi lewe przednie i tylne. Z obecnych pomiarów które zrobiłem to wiem że moduły komfortu mają 12V na stałe. Z lampek ostrzegawczych nie mogę podebrać prądu bo tam pojawia się tylko przy otwarciu drzwi na minute i znika, z głośników też raczej odpada...
Najpierw sprawdź bezpieczniki jeśli dobre to pod dywanikiem od kierowcy masz moduł komfortu, musisz wytargać dywanik i go wyjąć, pewno już kable zgniły albo sam moduł jest wodą zalany.
Uszkodzony zamek lub kabelek w przelotce słupek - drzwi. Nie możliwe że przewody, w końcu masz moduły na silniczkach sterujące zamkiem. Tam tylko masz komunikację między modułami, oraz zasilanie. Że zamek uszkodzony to się zgodzę. To teraz wyciągnij zatyczkę klamki zewnętrznej i poluzuj linkę idącą z klamki do zamka Pytanie czy moduł silniczka szyby...
Moduł komfortu przypadkiem nie utonął ? Zapewne jest na podłodze pod nogami kierowcy i pewnie pływa sobie w najlepsze ...
Sprawdź dokładnie okablowanie do modułu komfortu, sam moduł komfortu, okablowanie w przelotce do drzwi, moduł na silniku szyby drzwi kierowcy oraz jego złącze, złącza w lewym progu.
problem z centralnym zamkiem. drzwi tylne lewe zawsze sie otwieraja ale zamykaja sie raz na 10. problem tkwi w braku sterowania z modułu zamontowanego w dzrzwiach - przekaźnik nie załacza. to samo dzieje sie z drzwiami kierowcy ale zamyka 9 na 10 (tych nie rozbieralem jeszcze) poradzcie czy siedzi moduł , przewody do drzwi sprawdzone.
Ostatnio miałem golfa 4 to moduł drzwi kierowcy tak bruździł.Tylko czas inny około 15 minut.
No właśnie niema kontaktu z modułem wychodzą jakieś krzaki jak się podpina VCDS-em a moduł suchy
drzwi passat passat drzwi passat moduł
zwracać wartość kondensator mniejszy zasilacz panele akustyczne
sterownik rolet tester akumulatorów
Brama Nice nie otwiera się podczas mrozu - przyczyny i rozwiązania Zamiennik kondensatora ceramicznego 1.35pF NP0/C0G – Murata, TDK, Samsung, UKF, trymer