Tak , są zamienniki nowe za 40 zł.np. hp121123 Działają. Lub jak umiesz i masz czym popraw zimne luty w środku.
W tym modelu immobiliaser jest zaszyty w liczniku. Tak działa ta blokada w VW odpala i gaśnie. Skoro licznik wariuje to albo ona padł albo komunikacja z i do niego (CAN) albo inny moduł sieje na linii głupotami (nie odblokowuje sterownika silnika). Tak czy inaczej zaczął bym od poprawienia wtyczek licznika (wyjąć obejrzeć czy nie ma stykach "zieleniny"...
Padł akumulator odpal na kable rozruchowe
Gdzie szukać przyczyny, ewentualnie przekaźnika pompy paliwa, bezpiecznik jest cały Przekaźnik pompy paliwa to przekaźnik K20 (K-46)
Czy temat się rozwiązał? Mam dokładnie taki sam problem :(
jak dla mnie to masz słaby akumulator sprawdź to sobie jeszcze raz dopiero ja na 1000% wykluczysz aku, to może być przyczyna w rozruszniku nawet na filmiku słychać że zaczyna kręcić a potem ma za mało prądu i zaczyna wyrzucać bendix
który przekaźnik odpowiada za tą usterkę czyli załącza świecę żarowe i pompę paliwa. Te elementy załącza sterownik silnika, a u Ciebie ewidentnie jest uszkodzony przekaźnik sterownika silnika. Znajduje się przy ECU (pod plastikową osłoną po stronie kierowcy, na podszybiu); numer 219.
https://www.google.co.uk/search?rls=com.... Przed wymiana czujnika sprawdz wiazke.
Układ paliwowy nie trzyma ciśnienia po wyłączeniu silnika.
A kręci wolniej jak na ciepłym?
Jest taka możliwość że przez któryś wtryskiwacz paliwo wycieka i dlatego pompa nie da rady sprężyć paliwa. Zrób sobie zaślepkę i zaślepiaj po kolei kroćce z szyny paliwowej i sprawdź czy dalej ciśnienie takie niskie.
Sprawdź pompę paliwa w baku. Słychać ją powinno być po przekręceniu kluczyka.
Trudno tak powiedzieć,najlepiej wymienić kostkę.
Zacznij od wymiany przekaźnika grzania świec żarowych w tym samochodzie.
ciśnienie zdecydowanie za małe wpływ na dawkę paliwa podawaną na rozruch ma jeszcze czujnik temp.
Zobacz jaką temperaturę widzi sterownik gdy silnik jest zimny. Szczelność układu ssącego ma kolosalne znaczenie bo przy nieszczelności będzie oszukiwany przepływomierz i będzie dobrana zła mieszanka. Przy nieszczelności raczej miałbyś błędy związane ze złą mieszanką.
Jaka historia auta? Bylo coś poważniejszego naprawiane niedawno? Jak z odczytem bloków pompowtrysków?
Na szybko możesz zrobić tak że przed nastepnym odpaleniem silnika odłacz wtyczkę od czujnik temperatury płynu chłodniczego I sprawdź czy będzie jakaś poprawa
Sprawdź wtyczkę okrągłą przy silniku może być zaśniedziała.
Standard. Na szybko to tzw "hot start" i po problemie
Kostka, skrzynka, instalacja, nic więcej tam nie ma, AAZ to mechaniczna pompa.
Tak jak widać na zdjęciach były dobrze założone, biały to zasilenie, niebieski powrót. Trochę to wszystko zaolejone więc przewodom elektrycznym mogło zaszkodzić, sprawdź wszystkie czy gdzieś nie popękały.
Brzmi to tak jak by łapał gdzieś powietrze przez układ paliwowy i paliwo ucieka z układu jedynym wspólnym elementem jest filtr paliwa zaczął bym od przyjrzenia sie jemu i wszystkim łączeniom przewodów i filtra.
Teb błąd nie ma nic wspólnego z Twoim problemem z rozruchem Twojego silnika. O ile przyczyna wymienionego błędu może tkwić w braku komunikacji z modułem komfortu z przyczyn np. wilgoci o tyle problem z uruchomieniem silnika może wynikać z rozgrzaniem przekaźnika 219, który siedzi w plastikowej obudowie sterownika silnika a nie przekaźnika o nr 109 bo...
Pomylona kolejność przewodów zapłonowych, przestawiony rozrząd lub źle sprawdzone i brak iskry.
Euroscan bardzo słabo robi grupę vw, podłącz jakiegoś vaga i poczytaj
Ok. Myślę że to pomoże ale i tak rozrusznik może być do naprawy. Tak jak pisałem wcześniej u kolegi też szukali , a okazało się że rozrusznik. Powodzenia.
Brak zasilania sterownika. Schemat, kontrolka i sprawdzasz. Tylko nie miernikiem.
Kółko wałka rozrządu ściągłeś ze stożka na czas ustawiania? Opór na pompie będzie, co 1/4 obrotu przeskok, tłokorozdzielacz ma dwie silne sprężyny, cofające go w dołki tzw. fali. Wyjmij wrtryskiwacz 1 cylindra, wsadź w to miejsce suwmiarkę, "zero" w okienku skrzyni biegów ma się pokrywać z GMP. Potem wykręć śrubkę na szczycie głowicy pompki i zaaplikuj...
Sprobuj jeszcze podlaczyc to oporne autko pod VAG-a-moze cos pokaze. Oprocz tego posprawdzaj wszystkie "masy" podlaczone do silnika. No i rzecz oczywista mase samego silnika. To wyglada na jakas usterke okablowania ukladu wtryskowego.
Na ciepłym można by ciśnienie sprawdzić na pompie wstępnej .Poza tym co tam w parametrach?
posprawdzaj zasilania, oscyloskopem jaki idzie sygnał z czujnika i czy widzi go ecu. sprawdz pozniej jeszcze czujnik wału. Sprawdz dlaczego nie odpala, nie otwieraja sie wtryski, czy pompa wogole nie daje?
Wredna usterka sugeruję wyciągnięcie pompy paliwa ze zbiornika,sprawdzenie przewodów i styków.
sprubuj podmienic cewke-mimo ze iskra jest moze byc uszkodzona-mialem tak kiedys w Sharanie, byla ladna iskra wiec wykluczylem cewke ,pol dnia szukalem posprawdzalem wszystko,dopiero podmiana cewki i zapalil ,cos tamta cewka mieszala jakby przestawiala punkt zaplonu(ta cewke uszkodzona zostawilem sobie na pamiatke)
Na sam rozruch silnika niema wpływu uszkodzona przepływka lub turbina. Sprawdź koło zębate na wale korbowym ( zerwany klin ) lub koła pozostałe na pasku rozrządu.
VW Passat 2.0 TDI BKP – auto po wymianie: •uszczelek pompowtryskiwaczy, •pompy wstępnej, •pompy tandemowej, •filtra paliwa. Samochód odpala tylko „na plaka”. Po zgaszeniu silnika i natychmiastowym ponownym odpaleniu – wszystko działa dobrze. Natomiast po zgaszeniu i odczekaniu około 10 minut – nie odpala. Pytanie: czy to może być wina głowicy?
Witam, też mam problem. Auto nie odpala. Jedyny błąd to zaworek N18. Passat B6 2.0, silnik diesel. Zauważyłem, że pompka paliwa z tyłu pod kanapą nie włącza się. Bezpieczniki sprawdzone i przekaźnik też.
witam posiadam passata b6 2.0 tdi 136 km oznaczenie silnika BMA i mam z nim mały problem . Auto jak jest zimne pali na tzw dotyk a jak jest ciepły trzeba go pokręcić z 3-5 sekund i auto odpala . co to za przyczyna?
Tak, faktycznie nie podałem tego: 2.0 diesel, 140 KM, jeżeli o to chodzi.PD.
Po wymianie pompy wtryskowej niestety też nie odpala. Nawet nie reaguje na gaz. Załączam filmik.
Wtyczka jest ok sirodek na lusterku sprawdzany piny również ok
Było kilka razy, przeszukaj forum.
Witam mam problem z odpaleniem volswagena passata 95r.1.9TDI na cieplym silniku po zapaleniu po 1,2 sekundach gasnie nie reaguje na dodawanie gazu niewiem co moglo sie stac prosze o jakas podowiedz:)
Winny byl zawór regulujacy ciśnienie na listwie coman rail
a na krótko rozrusznik kreci
Czyli dajesz mu pozwolenie na jazdę niesprawnym autem tak ? Super, właśnie przez taką postawę później dzieją się cuda na ulicach bo coś w aucie nie działa. Dla mnie auto ma być sprawne a jak nie jest to naprawić a nie że z tym można jeździć bo odpala ale coś tam nie działa.
Moim zdaniem to ten mechanik jest do wymiany a nie silnik. Kto stwierdza usterkę po podłączeniu komputera i odczytaniu błędów. Te błędy mogą być stare. Podstawa to wykasowanie błędów i odczyt po próbie odpalenia. Jak nic nie będzie to parametry rzeczywiste. Tu chyba akumulator odpada. Jak kręci dość szybko to jego bym się nie czepiał. P0341 to nie koniecznie...
Przekaźnik 109 do wymiany.
Prąd na rozrusznik idzie z kostki stacyjki przez skrzynkę bezpieczników na podszybiu do rozrusznika. Kostka stacyjki od tego zacznij. Odpala teraz czy jak?
Immo tam masz?
Z dnia na dzień mój Passat ciężko odpala na zimnym silniku. Kręci jakby brakowało mu paliwa. Raz odpalę, potem odpala od strzała. Wymieniony został rozrusznik, świece żarowe, czujniki temperatury, nowe wtryski, filtr paliwa. Także wymienione została pompa próżniowa i przewody paliwowe. Tak naprawdę wszystko. Nie wiem, co może być przyczyną. Żadnych...
Witam mam pytanie czy rozwiazałes swój problem bo mam tez sam,wszystko jest ok niby ,iskra,paliwo,wtryski pracuja a nie pali.
Witam. Na wstępie zacznę od opisania sytuacji, która doprowadziła do unieruchomienia pojazdu. Passat B5 FL 2.0 Benzyna LPG Jechałem na gazie. W pewnym momencie gaz się skończył i auto przełączyło się na benzyne. Po 2 minutach zjechałem na stację i zatankowałem gaz. Po zatankowaniu odpaliłem auto (normalnie odpala na benzynie, a po chwili/ po osiągnięciu...
Passat odpala normalnie za każdym razem, ale czasami nie chce odpalić, dopiero po psiknięciu plakiem odpala normalnie, może ktoś wie jaki jest problem
Da się bez ściągania rozrządu, ale trzeba trochę wtyczkę ściąć na czujniku, ja tak robię u siebie, bo rozrządu ściągać mi się nie chce, żeby takie gówno tam tylko włożyć.
ref
Ok dzięki za pomoc wiem gdzie szukać i od czego zacząć
miałem podobnie tylko ze w b6 i okazało się że podszybie miałem pękniętą i zalało komputer (sterownik silnika)+czujnik prędkości silnika
a w momencie gdy nie odpala to jest iskra, i czy paliwo w tym czasie podaje?
Sprawdziłbym kostkę od stacyjki .
Gdy PD kopci na szaro zaraz po odpalaniu gdy dłużej stoi. To wina za ten stan jest w układzie paliwowym. Po prostu paliwo zeszło trochę i zanim tandem nabije prawidłowe ciśnienie mija kilka obrotów a w tym czasie pompki są nie napłnione prawidłowo paliwem. Żeby był ideał to nowa tandem gniazda głowicy do weryfikacji nowe uszczelnienia pompek i tandemu...
Ogladalem ten filmik. Chodzi o to ze teraz jest brak synchronizacji pomiedzy walem a walkiem rozrzadu. Co z tym teraz zrobić? Jak ustawic wal zeby bylo dobrze z walkiem rozrzadu
Nie , Ten bezpiecznik napisałem za co odpowiada . Podepnij autko pod komputer i stanie się jasność . Jak autko nie odpala to szukaj kogoś z okolicy z komputerem .
Sprawdź rozrząd,najprościej jak można odkręć korek wlewu oleju i powinno być widać wałek rozrządu i niech ktoś zakręci rozrusznikiem i zobaczysz czy się kreci PZDR.
Witam w samochodach tego rocznika sprawność rozrusznika jest słabsza natomiast sterownik silnika ma zaprogramowane że przy danej temperaturze i odpowiednich obrotach podaje odpowiednią dawkę paliwa . Wystarczy zmienić taką mapę http://obrazki.elektroda.pl/7921029800_1...
Witam mam problem passatem b5 tdi 110 mianowicie max wkreca sie do 3 tys max totalny brak mocy zwiekszone spalanie i problem z odpaleniem ,jak juz odpali to nierowno pracuje tak kilka sekund i jest ok czy przyczyna moze bys w pompie paliwa ? :(
Wymieniłem PD wszystkie z sprawnego auta takie same oznaczenia, i dalej to samo nie odpala nawet jak długo kręciłem i kod błędu 128
Na all znajdziesz, nie musi być profesjonalny. Zamów sobie w tym czasie także transponder. Druga wersja to wysłać sterownik i zrobią immo off. odpalam tym systemem każdego napotkanego na ulicy volkswagena w klika minut No nie żartuj, złodziej go odpala w kilkadziesiąt sekund, w kilka minut to może jeszcze kawkę wypić ;)
A lampka immo?
Bardzo możliwe, że pasek rozrządu przeskoczył. A ty pewnie przy wymianie czujnika położenia wałka rozrządu blokad nie użyłeś. Jak jest ten czujnik uszkodzony to auto ciężko odpala ale wchodzi normalnie na obroty i ma jakąś tam moc.
U nas podobnie jest, zaraz po odpaleniu jak się ruszy to narywa przez kilkanaście sekund tak że się nie da jechać. Ale w moim przypadku wywąchałem wyciek paliwa, może wężyk sparciał(I się układ paliwa zapowietrza). Wszystko tak jak autor opisał, odpala i pracuje na jałowym wzorowo. Odpal go rano przejedź się aż przestanie szarpać, nawet żeby się nie...
Dzięki za odpowiedzi ha ha ha,problem był taki że nawalił regulator ciśnienia paliwa i cały czas go zalewało pomóżcie lepiej innym tylko troche lepiej niż mnie pozdro
W VW jest tak że nawet jak immo blokuje to na sekundę odpala i gaśnie, więc nie tędy droga. Po przekręceniu kluczyka zapala się chociaż na chwilę kontrolka od świec żarowych?
Problem rozwiązałem ,wcześniej przy wymianie rozrządu zrobili to niezbyt dokładnie i przesunęło się koło rozrządu i nie było dokładnego spasowania na znaki wałek rozrządu był za wcześnie ale nie na tyle żeby zapisał błąd. co powodowało że czujnik rozrządu i czujnik wału się nie pokrywały.
A wpisz sobie tu u nas w wyszukiwarce "passat przekaźnik 109"
Obroty silnika widzi , iskra jest na każdej świecy , immo ok , stacyjka także.
albo pompka paliwa w baku To łatwo zdiagnozować, wpinając manometr, ciśnienie jest tu małe. regulator ciśnienia paliwa w szynie common rail To masz cr czy pd? czujnik położenia wałka to może też tak wariować Miałem identycznie w c4 1.6 hdi, wiosna, jesień, zima bez żadnych problemów cały czas jeździł. Latem go strzelało jak było gorąco i się nagrzał...
Odepnij kable od przkładni kierowniczej
Moze być to wina przekaźnika 109. Czy gdy przekręcasz kluczyk to pojawia się kontrolka świec żarowych? Jeżeli nie to problemu szukaj w tym przekaźniku. Możesz podłączyć żarówkę 5W pod zawór by mieć pewność że jest on zasilany w momencie rozruchu auta.
W skrócie musisz mieć jakiś sprzęt do diagnozy i sprawdzić czy masz połączenie z ECU. Jeśli nie to wyciagasz zegary robisz zwore pomiędzy 25pinem niebieskiego złącza a 5 pinem zielonego złącza, jeśli pojawi się diagnoza ECU zegary do naprawy, jeśli diagnozy nadal nie ma to do sprawdzenia wiązka z zielonego złącza pin 5 do ECU i naprawa przerwy.
Czy ten przekażnik ma jakiś numer, czy może powodować taka usterkę. pozdrawiam
Odkreciłem przewód na wtrysku i nie podaje paliwa. Dodano po 1 Jednak zawór na pompie nie dostawał napięcia. Auto odpalone. Dziękuje za pomoc
To wsadź sprawny tam gdzie powinien być.
Będę zgadywał: kostka stacyjki. Trzeba zrobić pomiary jak kręci i nie odpala.
Oczywiście, jak masz możliwość podłączyć się do kompa diagnostycznego to najlepsze rozwiązanie, ja, pamiętając kłopoty znajomego, próbuje naprowadzić. Wątek przyuczenia systemu ładowania też tu się pojawia, ale ale to nie powinno unieruchomić pojazdu ( chyba że komputer czeka na sam fakt przyuczenia) A czy passat ma układ start stop czyli gaśnie na...
Objawy nijak się mają do uszkodzenia przekaźnika.Nie chodził by wcale. Skoro się trzęsie to być może nie pali na wszystkich cylindrach.
Mam taki problem w A2 2.0 TDI BKD 140 KM. Auto zapala zimne i jest ok jak się rozgrzeje nawet podczas jady potrafi zgasnąć. Sprawdzone/wymienione: filtr paliwa, instalacja do czujnika doładowania, instalacja paliwowa. Błąd: czujnik ciśnienia doładowania błędny - prawdopodobnie jest założony zły bo 0 281 002 399 a to jest nie do tego silnika i na jałowym...
Wygląda na zapowietrzanie układu paliwowego.
Podaj wartości kompresji ze wszystkich cylindrów
Najpewniej turbo puściło olej do DPF przez co zapchał się na kamień. Tak więc turbo do wymiany plus czyszczenie DPF w maszynie
Sprawdzić przewód zasilający pompę czy idzie napięcie a monowtrysk kupic ze szrotu pelno tego zwróć uwagę na czujnik temperatury bo w tych silnikach to częsty przypadek
Czas na diagnostykę, normalne w tych modelach. Każdy ogarnięty mechanik zdiagnozuje ci paska w parę minut.
Zacznij od wywalenia do kosza tego ELMa....i zrób normalna diagnozę VCDSem przynajmniej....
Witam mam problem z passatem b6 2.0fsi problem polega na tym że samochód ciężko odpala czasami szarpie i wyrzuca check i epc zaczytałem błędy i wyskakuje p0343 błąd wałka rozrządu.macie jakieś propozycje? Czy to będzie uszkodzony czujnik czy można go jakoś sprawdzić?
Witam. Posiadam Passata B3 1.8 Rp. Problem polega na tym, że ciężko odpala na benzynie na zimnym silniku. Jak już odpali, próbuje jechać ,wrzucam 1, puszczam sprzęgło i gaśnie, sytuacja powtarza się po kilka razy, aż się trochę zagrzeje silnik. Wymieniłem na nowe świece, przewody, kopułkę, palec, nowy niebieski czujnik, stacyjkę i nic, jak ciężko odpalał,...
Getaway spalony
Witam ma podobny problem ale że jak po wciśnięciu pedału gazu do końca odpala i działa bez problemu a jak zgaszę to już to samo odpali i zgaśnie i tak znowu po wciśnięciu pedłu odpali moze ktoś miał taki przypadek Passat B4 1.9 tdi 93 rok bez immobilajzera pozdrawiam
Witam, mam problem w Passat b6 2.0 BMP. Po zmianie silnika, auto nie odpala a z rozrusznika się dymi. Czy może być to wina rozrusznika, że auto nie chce załapać ?
Może problem leży po stronie immobilisera ? Czasem styki potrafią się " postarzeć" i nie działa prawidłowo.
co to jest adaptacja przepustnicy ?
odpala passat słabo odpala passat ciężko odpala passat
świeca żarowy oleju ładowanie akumulatora vectra moduł ładowania laptopie
wzmacniacz gitarowy laney schemat wzmacniacz gitarowy laney schemat
Deutz G2.2 L3 – moment dokręcania głowicy, procedura czterostopniowa, śruby TTY Skacząca temperatura w silniku 2.0 HDi - Peugeot, Citroën