Bede tan sam problem przerabial w golfie III z silnikiem 1.8 jakis tam mechanik stwierdzil ze uszczelka pod glowica,ale to raczej nie jest tego wina,uszczelka jednak bedzie wymieniona, ja jednak i tak bede sprawdzal reszte rzeczy jesli rozwiaze ten problem to go przedstawie w tym temacie. Pozdrawiam
Tu przyczyna tkwi w zabitym filtrze paliwa, pisał o tym (at)kubowit . Filtr ma zbyt małą przepustowość i przy ostrej jeździe nie wydala. Gdy puszczasz nogę z gazu paliwo znowu napełnia układ. Gdyby były nieszczelne przewody to byłby problem z rozruchem po postoju.
Koledzy ale problem jest z odpaleniem na paliwie ja mialem taki sam przypadek usterka okazala sie pompa paliwa zdjagnozowalem to tak. Zapiolem zegar pod doplyw paliwa nabilem pompka skoczulo mi na okolo 3,5 bara i zostawilem na dwie godziny ten zegar i cisnienie zeszlo do zera wymienilem pompe w zbiorniku i dziala super znowy kolega mial zabardzo nadpalonom...
To wygląda jak jakaś rzeźba. Kup ze szrotu lub nową pompę w zbiornik. Są dwa węże w kierunku auta i wiadomo jak ma płynąć paliwo.
Pompa w baku, to tylko pompa przelewowa, napełnia kosz smoka oraz przepompowuje paliwo pomiędzy komorami zbiornika. Pompa VP44 sama zasysa paliwo ze zbiornika
Tylko wtedy załóż oryginalny filtr z przelewem do baku i pompa niskociśnieniowa 0,2 bara. Ewentualnie widziałem już tak zrobiony układ że pompa była elektrycznie podłączona do świec żarowych i miała obejście z zaworem zwrotnym. Idea była tak że pompa podaje paliwo przed odpaleniem (napełnia układ) a po rozruchu pompa VP sama ciągnie paliwo przez zaworek...
Pytanie czy nie cofa się paliwo. Możesz spróbować testowo założyć zaworek na przewodzie doprowadzającym paliwo do filtra.
Brzmi to tak jak by łapał gdzieś powietrze przez układ paliwowy i paliwo ucieka z układu jedynym wspólnym elementem jest filtr paliwa zaczął bym od przyjrzenia sie jemu i wszystkim łączeniom przewodów i filtra.
Tak da się ,nr. pinów te same (10 pinowa i 7 pinowa). W 3 pinowej zawór początku wtrysku i zawór odcinający paliwo -dojdziesz po przewodach.
VAG COM niewiele ci powie. Jedynie ogólna korekta Lambda (krótkoteminowa i długoterminowa). Chałupniczo możesz wyjąc listwę i włączyć pompę paliwa czy nie cieknie z któregoś wtrysku i/lub wykręcić świece . Założyć buteleczki i nie ktoś inny kręci rozrusznikiem. Wtedy można wizualnie wstępnie ocenić czy rozpylenie jest równe bez kropli. Na upartego zakładając...
po koleji poluzowujesz przewody doprowadzające paliwo do wtryskiwaczy i kręcisz rozrusznikiem aż "przelejesz" wszystkie, filtr jak najbardziej powinno się zalać
Jest taka możliwość że przez któryś wtryskiwacz paliwo wycieka i dlatego pompa nie da rady sprężyć paliwa. Zrób sobie zaślepkę i zaślepiaj po kolei kroćce z szyny paliwowej i sprawdź czy dalej ciśnienie takie niskie.
Paliwo dostaje? Na wtryskach jest?
No to albo dolej uszlachetniacza do paliwa albo spuść paliwo i zalać nowego :)
a w momencie gdy nie odpala to jest iskra, i czy paliwo w tym czasie podaje?
rozumiem ze filtr paliwa wymieniles jeśli tak sprawdz wogole czy paliwo pompa podaje na probe i sprawdzenie czy paliwo sie utrzymuje wstawiłbym zaworek zwrotny na wężu
idą swieta wiec masz ... przekaznik pompy chłodzącej paliwo J445
nie tyrystor tylko stabilizator,ale jeżeli paliwo dobrze to nie tu przyczyna.
sprawdz wszystkie opaski od przewodow paliwowych Paliwo by się lało, gdyby były nie szczelne. To nie vp37.
Kolego dostań się do wtrysków są połączone czarnymi gumowymi przewodami między sobą. Albo poluzuj wszystkie naraz i niech pomagier zakręci silnikiem (jeśli "strzeli) paliwo to jest w porządku i możesz dokręcać. Możesz też odkręcać wtryski po kolei zaczynają od tego najdalszego (czyli tego najbliżej rozrządu) na zasadzie; odkręcasz pierwszy i kręcisz...
Po pierwsze sprawdź czy pompa podaje paliwo. Najprościej zrobić to przez odłączenie węża od wtrysku, przekręceniu stacyjki i chwilowym pokręceniu rozrusznikiem. paliwo powinno lecieć dość pokażnym strumieniem. Jeżeli w aucie jest gaz to można spróbować odpalić w trybie awryjnym od razu na gazie jeżeli odpali to dobrze i wiadomo że to coś z dostarczaniem...
Jest DPF?. To trochę wyjaśni.
Skoro paliwo i temperaturę przekłamuje uszkodzony stabilizator napięcia.P http://obrazki.elektroda.net/99_12220100...
Gdy PD kopci na szaro zaraz po odpalaniu gdy dłużej stoi. To wina za ten stan jest w układzie paliwowym. Po prostu paliwo zeszło trochę i zanim tandem nabije prawidłowe ciśnienie mija kilka obrotów a w tym czasie pompki są nie napłnione prawidłowo paliwem. Żeby był ideał to nowa tandem gniazda głowicy do weryfikacji nowe uszczelnienia pompek i tandemu...
A czy tam nie ma zaworka zwrotnego na filtrze paliwa?
Skoro nie ma błędów, to możliwości są dwie, ew. trzy - jak w każdym dieslu. Za zimno w komorze spalania - albo sprężanie jest niedostateczne, albo paliwo zbyt późno wtryśnięte, to dwie przyczyny, albo paliwo jest źle rozpylone - zbyt słabo, to trzecia przyczyna. Wyeliminuj przyczynę mechaniczną, czyli za niskie ciśnienie w cylindrach, można będzie zacząć...
Zacząłbym od pomiaru ciśnienia sprężania bo z tego co piszesz wynika że cylinder paliwo dostaje tylko nie przepala, druga ewentualność to zła praca pompowtryskiwacza- to dwie rzeczy które pierwsze mi przyszły do głowy.
Sprawdź czujnik halla. Filtr paliw i syczniki pompy . Sprawdź cy imo nie odcina.
Odnośnie kostki miałem przypadek, że w momencie cofania kluczyka z rozrusznika na włączony zapłon odcinała zasilanie. Potrafiło nieźle zamieszania narobić. Zawór odcinający paliwo też może się przywieszać. Natomiast nierówna praca silnika może być spowodowana przestawionym rozrządem. Warto sprawdzić czy kąt wtrysku jest we właściwych widełkach (tylko...
Nie ryzykuj z tym uruchamianiem na zaciąg, bo zerwiesz pasek rozrządu i po silniku. Może zmieniałeś filtr paliwa i dałeś jakąś podróbę. Sprawdź połączenia przewodów paliwowych pod kątem nieszczelności oraz pod podłogą auta, może je uszkodziłeś najeżdżając na jakąś przeszkodę. Możesz zastosować zawór zwrotny na przewodzie paliwowym lub "gruchę".
Problem rozwiązany, zgnieciony przewód powrotu paliwa do zbiornika. Zrobiłem wstawkę i wszystko działa prawidłowo. Tak że nie tylko uszczelniacze na pompowtryskach, vacupompa, wyrobione gniazda czy też lejące pompowtryski mogą być przyczyną dostawania się paliwa do oleju ale niedrożny przewód powrotu paliwa do zbiornika!!!!!!!!!!!!!!!! Doszedłem do...
Miałem to samo, paliwo wiało przez uszczelki i po dłuższym postoju się zapowietrzał. Swoją drogą to 1200 zł faktycznie sporo, ja zapłaciłem 550 zł (wymiana uszczelek na nowe, nowe śruby i ustawienie wszystkiego). Może mechanik dał Ci nowa pokrywę klawiatury (koszt ok 700 zł) bo z tego co wiem nie ma do nich dostępnych uszczelek i trzeba kupić razem...
Wypalenie DPF polega na tym że w chwili gdy zaczyna się proces, sterownik silnika zwiększa dawkę paliwa wtryskiwanego do silnika. Gdy przerwiemy proces to paliwo jest nie spalone, czyli trafia do oleju, lub po ponownym odpaleniu nie spalone do dpf. Czyli samochody wyposażone w DPF najlepiej się sprawdzają w trasach. Do jazdy po mieście to porażka, czyli...
Uszkodzony może być regulator ciśnienia paliwa na listwie( częsta przyczyna) i zalewa go. Odłącz go i zobacz czy nie leci paliwo przez przewód podciśnieniowy Raczej nie do końca zgodziłbym sie z Tobą. Na listwie masz w granicach 2.5 - 3.0 bara ciśnienia paliwa to nawet przy małej "dziurce" silnik napewno byłby zalewany nawet przy rozruchu. :arrow:...
tomi300zx widzę, że VW/AUDI ciągle zagląda do Twego warsztatu, masz może jakiegoś VAG-COM-a bo błąd P0321 wyraźnie wskazuje na czujnik G28 obrotów wału korbowego a w temacie padały różne wersje tego błędu więc przypuszczam, że i z tym 2.0 TDI będzie problem bez Vaga, i zaś bydzie problym kaj je ta sztanga przi turbo i czamu ni chodzi cołkiym jak mo...
Witam, miałem to samo w passacie b6 3.2 Cały czas wywalało błąd czujnika ciśnienia paliwa, kupiłem zamiennik i wraz było to samo, kupiłem ory w aso i tez było bez zmian, pompę paliwa tez zmieniałem. Okazało ze ze to łańcuch rozrzadu był zużyty Wymieniłem łańcuch znikło wszystko 😊 Dodano po 14 Przez zużyty łańcuch pompa wysokiego ciśnienia nie...
Hmm tak 1/4 odległości między kreskami na wskaźniku. Szukasz dziury w całym, przy przyspieszaniu przelewa ci się paliwo w baku, to jest tylko wskaźnik oparty na pływaku a nie precyzyjna pomiarowa posiadająca świadectwo wzorcowania. W starszych Oplach (Corsa b Astra f itd.) przy szybszym pokonywaniu ciaśniejszych zakrętów wzniesień itp wskaźnik potrafi...
Odpowietrzenie możesz zrobić na pompie o ile masz łatwy dostęp, bądź bezpośrednio na wtryskach. Ja to robię jednak inaczej. Najpierw odpowietrzam filtr paliwa, później drogę FILTR > POMPA a na koniec drogę POMPA > WTRYSKI. Jest to proste. Odpalasz silnik i zostawiasz na luzie: 1. luzujesz przewód doprowadzający paliwo do filtra wstępnego, i czekasz...
Skoro ma kopułkę to założę się że to B3/B4 na monowtrysku. Skoro ma iskrę, to hall i rozrząd sprawne. No chyba, że poważnie przestawione. Sprawdź paliwo czy leje. No i immo jeśli ma. Aaa... dobra, niedoczytałem, że iskra na końcu... po pierwsze nie podłącza się świecy za środek, bo sfajczysz cewkę, tylko ściąga się ze świecy w głowicy i wtedy się testuje...
Jeżeli kontrolka oleju nie dała znać o sobie czyli ciśnienie było,panewek nie powinno ruszyć, ale jak masz rozbebeszony możesz zajrzeć tylko daj miskę z powrotem na dobry silikon mimo uszczelki albo są do tego specjalne kleje. Olej w paliwie miałeś z tąd,że wtrysk dawał paliwo a tłok zamiast sprężać wyganiał je przez walniętą prowadnicę do oleju. Dobrym...
Te kilka litrów to odpowietrzenie zbiornika.
Prawdopodobnie do wymiany jest ten przelacznik (czesto sie psują), nieprawidłowo steruje zaworami.
Witam. Koledzy mam pytanko, czy po przekręceniu kluczyka na zapłon pompa powinna dobijać ciśnienie? Mam problemy z odpalaniem ciepłego i zimnego silnika w Vag brak błędów. Co ewentualnie może być winne, że pompa nie dobija ciśnienia?
Witam, posiadam Passata 1,8 z 1997r. Mam problem z odpalaniem samochodu. 0 błędów na Vag-u. Podczas przekręcania kluczyka na zapłon nie załącza się na chwilę pompa paliwa aby dobić ciśnienie na listwie wtryskowej. W momencie gdy ręcznie włączę pompę (obejście w instalacji elektrycznej - przekaźnik pompy) na chwilę przed odpaleniem wszystko jest OK -...
Witam, jestem posiadaczką passata b5 99r 1.8t. Jakiś czas temu pojawił się problem z kontrolką która wskazywała na ile km mam paliwa. Wszystko było oki ale kilka dni temu znikneła mi z komputera, czy można ją jakoś przywrócić ?
Witam. Proszę o pomoc/radę w sprawie problemu z moim autem: VW Passat B4 2.0 1996 r. benzyna + gaz. Problem tkwi w tym, że ostatnio nasilił sie problem z gaśnięciem silnika podczas jazdy (głównie przy dojeżdzaniu do skrzyżowania lub poprostu zwalnianiu). Czytałem posty na forum o podobnych objawach ale wiele pytań jeszcze zostaje bez odpowiedzi. Pierwsze...
Witam! Mam problem z moim autkiem jest on na mechanicznym wtrysku. Paliwo dochodzi do rozdzielacza a z niego już nic. kupiłem inny i dalej to samo.. Co to może być??
Witam!!!! Mam Passata 1.8 silnik wolnossący benzyna b4 i problem jest w tym, że przy próbie zapalenia pompa paliwowa wcale się nie odzywa.Sprawdziłem bezpiecznik (18) i jest o.K.Pompa raczej też jest dobra więc może jest po drodze jakiś przekaźnik, jeżeli tak to gdzie go szukać.HeLpPPPppppp[/b]
Witam. Mam takie problem że silnika w passacie (B3 '92) nie możne odpalić. Po wstępnych podejrzeniach okazało się że paliwo nie dochodzi na listwę wtryskową. Nie wiem co z tym zrobić. Czy to wina słabego ciśnienia czy regulatora (na innym ze szrotu to samo). Nie mam jak zmierzyć ciśnienia. Pompka paliwa ma 2 lata. Gdy przekręca zapłon pompka chodzi....
Witam mam passata B4 po zmianie całego przodu i komputera (Bosch 028 906 021 AT) modułu imobilajzera i stacyjki razem z kluczykiem wszystko prawdopodobnie podłączone ok tylko pompa wtryskowa nie podaje paliwa na cylindry. Jeżeli zasile elektrozawór ręcznie to musi podawać paliwo albo musi byś jeszcze na pozostałych przewodach za sterowana przez ECU?...
Koledzy może ktoś przerabiał taki problem z zasilaniem paliwa: Zasysa paliwo do pewnego poziomu średnio zostaje od 4-5l paliwa w baku.Po czym koniec jazdy.Zegar od paliwa również wskazuje paliwo,i jest dobry nie uszkodzony wskazania ma dobre sprawdzałem. Dla pewności przeliczyłem zalane paliwo/kilometry,daje mi b.duże zużycie paliwa Po zatankowaniu...
posiadam passata1,9td 1996. mam problem z uruchomieniem silnika wyglada tak jakby nie dostawal paliwa. W ktorym miejscu znajduje sie elektrozawor, do pompy dochodza 3 pary przewodow. Prosze o pomoc
Auto jest bardzo trudno odpalic, czasem trzeba krecic pół minuty, albo dłuzej, aby zaczął łapac i odpalił, plak nie pomaga. Jak odpali to nierówno pracuje, dymi intensywnie na niebiesko i potrafi zgasnąć na jałowym. Jak juz jedzie to mu mocy nie brakuje. Cisnienie paliwa za filtrem to ponad 3 bary Błędów żadnych. Korekcje wtrsków powiedziałbym, że losowe,...
Witam mam problem z passatem b3 1.8 jednopunktowy wtrysk na gazie, a mianowicie po naładowaniu akumulatora jeżdżę normalnie przez ok 1 tydz, a później zaczyna brakować prądu. Wymienione zostały szczotki alternatora i cały alternator, gdy przejadę ok 40 km to samochód staje sie zupełnie inny, przyspiesza zdecydowanie lepiej może dlatego ze dostał prąd...
Witam, 3 tygodnie temu padla mi pompa paliwa. Zostala wymieniona i wszystko bylo ok? Dzisiaj vnie moge odpalic auta na benzynie. Na gazie bez problemu. Po przekreceniu kluczyka nie slychac pompy. Ktos ma jakis pomysl? Czy znowu pompa, a moze przekaznik pompy ? dzieki Malgon
Witam, Mam Passata 2,0 GL 95' i odpala mi tylko na gazie, a na benzynie nie chce (zdarzyło mu się to dzisiaj po raz pierwszy). Po przekręceniu kluczyka w stacyjce nie słychać pracy przekaźnika ani pompy paliwa. Chciałbym sprawdzić, czy przekaźnik pompy paliwa jest sprawny. Czy ktoś mógłby powiedzieć mi, który jest to przekaźnik i jak ewentualnie go...
Mam problem z moim passatem a mianowicie jak jadę i chcę wyprzedzić czy dodać gazu to on jakby tracił swą moc np. jade 100km/h i chce wyprzedzić daję gazu a on mi zwalnia tzn. tak jakby go coś trzymało nawet jak zredukuję bieg to i tak nie przyśpiesza, a jak wciśnę sprzęgło i dam gazu to obroty są normalnie a na biegu nie chce jechać, wystarczy że się...
proponuje wymienić świece czasami zdaża sie ze padną wszystkie iskra może być ale nie tam gdzie powinna, miałem kilka takich przypadków klient zgasił auto i odpalić juz nie mógł sprawdzał iskre i była a jednak po wymianie świec auto ruszyło
Witam serdecznie jestem posiadaczem passata b3 z 1991 roku i mam lekki problem.Problem polega na tym że czasami(nie zawsze) silnik mi gaśnie po wrzuceniu luzu oraz jak hamuje przed skrzyżowaniem i mam naciśnięty pedał sprzęgła.Nie wiem czym to może być spowodowane i bardzo bym prosił i szybką odpowiedź.Silnik to 1.8 benzyna+gaz,90 koni
Witam. Jestem posiadaczem passata z 89r. z jednopunktowym wtryskiem i oczywiście jest gaz.Mam pytanka: -czy spalanie gazu(12l) w cyklu mieszanym to dobry wynik? -co mam zrobic żeby podczas rozruchu spalał mi mniej bezyny(5l na tydzień czasu) bo teraz jest tragedia:cry::cry::cry: -podczas pracy silnika(bieg jałowy) na bęzynie dławi mi sie a podczas jazdy...
witam wszystkich! auto bardzo dużo pali gazu mam od niedawna w moim pasku zamontowaną nową instalacje LPG. reduktor mam firmy lovtec a computerek od gazu bingo-m jest to instalacja IIgeneracji z silniczkiem krokowym. auto bardzo dużo mi pali gazu w trasie wychodzi 12litrów na 100km przy prędkości 110km/h. byłem juz u gazownika dwarazy u regulacji i...
Witam. Mam problem z sterownikiem pompy paliwa w Passat B7 1.8 TSI. W upały samochód potrafił mi zgasnąć, zauważyłem, że dzieje się to po dłuższym postoju na słońcu, kiedy wewnątrz jest wysoka temperatura. W załączniku stary czarny sterownik i nowy Vika. Cały problem w tym, że po wymianie pompa co jakieś 15 sek podpompowuje paliwo po zgaszeniu, a nie...
W sumie to kupilem go z 2 miesiace temu i wymienilem mu tylko filtr oleju i olej. Paliwo zawsze tankuje na orlenie verve
Cześć, w postach miałeś sporo podpowiedzi sprawdzałeś coś czy polegałeś na mechanikach? Z sugestii ja bym wybrał powietrze w układzie lub rozrusznik. Zacznijmy od tej drugiej opcji czyli rozrusznika. Pisałeś że był regenerowany wiec od razu bym go wykluczył ale warto jednak sprawdzić prędkość obrotową silnika przy rozruchu za pomocą programu diagnostycznego....
Witam Auto zostało zrobione przyczyną takiego spalania był zapchany DPF po jego wyeliminowaniu spalanie jest takie jak na kompie i oczywiście paliwo nie dostaje się do oleju. z góry dzięki za pomoc.
Albo pompki padły (trefne paliwo) albo są nie do tego silnika (BIP poza zakresem) albo wiązka w głowicy wymaga przeglądu (brak styku na kostkach). Zdarza się też że jak jest kompletny brak ciśnienia wstępnego to też się pojawi (wyleci poza zakres). Wtedy do sprawdzenia czy w filtrze paliwa jest paliwo (podane z baku) i czy pompa tandem robi ciśnienie.
Nie mierz na odpiętej wtyczce. Ja zawsze stosuję igły i wkłuwam się od tyłu wtyczki jak jest podpięta. To że jest 12 V na odpiętej nic nie znaczy. Bo wystarczy że jest słaby styk ,przegnity kabel po drodze i na odpiętej jest 12V a pod obciążeniem jest 1-2 V i pompa nawet drgnie. Dwa zawsze możesz podać 12 V na pompę zewnętrznie czy będzie ją słychać....
uszczelniacze? gniazda? Silnik jak zimny pali od strzala nawet po 4 dniach postoju, uklad szczelny paliwo sie nie cofa, powietrza lewego nie lapie. Vacum pompa? Silnik nie kopci na niebiesko, w filtrze paliwa nie ma oleju.
passat dawka paliwo passat filtr paliwo tankować paliwo passat
suzuki grand vitara napęd podciśnienie układ ciśnienie scudo czujniki
instalacja motorówki instalacja motorówki
Migające diody i sygnał dźwiękowy po wyłączeniu silnika Zmywarka cyka i wyłącza się - możliwe przyczyny