Bede tan sam problem przerabial w golfie III z silnikiem 1.8 jakis tam mechanik stwierdzil ze uszczelka pod glowica,ale to raczej nie jest tego wina,uszczelka jednak bedzie wymieniona, ja jednak i tak bede sprawdzal reszte rzeczy jesli rozwiaze ten problem to go przedstawie w tym temacie. Pozdrawiam
Koledzy ale problem jest z odpaleniem na paliwie ja mialem taki sam przypadek usterka okazala sie pompa paliwa zdjagnozowalem to tak. Zapiolem zegar pod doplyw paliwa nabilem pompka skoczulo mi na okolo 3,5 bara i zostawilem na dwie godziny ten zegar i cisnienie zeszlo do zera wymienilem pompe w zbiorniku i dziala super znowy kolega mial zabardzo nadpalonom...
Pompa w baku, to tylko pompa przelewowa, napełnia kosz smoka oraz przepompowuje paliwo pomiędzy komorami zbiornika. Pompa VP44 sama zasysa paliwo ze zbiornika
Pytanie czy nie cofa się paliwo. Możesz spróbować testowo założyć zaworek na przewodzie doprowadzającym paliwo do filtra.
Paliwo dostaje? Na wtryskach jest?
No to albo dolej uszlachetniacza do paliwa albo spuść paliwo i zalać nowego :)
Trzeba zalać filtr paliwem i wysysarką pociągnij na powrocie
a w momencie gdy nie odpala to jest iskra, i czy paliwo w tym czasie podaje?
Tak da się ,nr. pinów te same (10 pinowa i 7 pinowa). W 3 pinowej zawór początku wtrysku i zawór odcinający paliwo -dojdziesz po przewodach.
idą swieta wiec masz ... przekaznik pompy chłodzącej paliwo J445
Ale jak to zrobić? Jestem.zielony. Może jakiś rysunek lub schemat pomoże. Macie coś takiego?
Tylko wtedy załóż oryginalny filtr z przelewem do baku i pompa niskociśnieniowa 0,2 bara. Ewentualnie widziałem już tak zrobiony układ że pompa była elektrycznie podłączona do świec żarowych i miała obejście z zaworem zwrotnym. Idea była tak że pompa podaje paliwo przed odpaleniem (napełnia układ) a po rozruchu pompa VP sama ciągnie paliwo przez zaworek...
A skąd dokąd wędruje paliwo?
Nie ryzykuj z tym uruchamianiem na zaciąg, bo zerwiesz pasek rozrządu i po silniku. Może zmieniałeś filtr paliwa i dałeś jakąś podróbę. Sprawdź połączenia przewodów paliwowych pod kątem nieszczelności oraz pod podłogą auta, może je uszkodziłeś najeżdżając na jakąś przeszkodę. Możesz zastosować zawór zwrotny na przewodzie paliwowym lub "gruchę".
o zwrotnym zaworku nic niewiem ,a z tym tankowaniem do pełna może się udać jeśli to wina zbiornika niech jeszcze raz skupi sie na okolicach filtra paliwa.
sprawdz wszystkie opaski od przewodow paliwowych Paliwo by się lało, gdyby były nie szczelne. To nie vp37.
nie tyrystor tylko stabilizator,ale jeżeli paliwo dobrze to nie tu przyczyna.
Ale co ma do tego pompa przy silniku skoro ta w zbiorniku podaje do filtra bardzo słabo paliwo.
Wtryski bym sprawdził. Co mają wtryskiwacze do mieszania się oleju z paliwem?
A diagnostyka była robiona? Czujnik temperatury chociaż sprawdzony?
rozumiem ze filtr paliwa wymieniles jeśli tak sprawdz wogole czy paliwo pompa podaje na probe i sprawdzenie czy paliwo sie utrzymuje wstawiłbym zaworek zwrotny na wężu
Palcem pewnie Sprawdziłeś(jeżeli dobrze pamiętam tam ma być 0,9 bar), jeżeli króciec nie jest luźny i nie ma nieszczelności na, wężykach to zapewne pompa paliwa, to by wyjaśniło paliwo w oleju.
przekaźnik sterujący:gaz-paliwo
Jak chmura białego dymu, to znaczy że został "przelany" sprawdził bym świece żarowe i kompresję i synchro wałka, musi być jakaś przyczyna że paliwo dostaje a brak zapłonu inna niż paliwo.
Brzmi to tak jak by łapał gdzieś powietrze przez układ paliwowy i paliwo ucieka z układu jedynym wspólnym elementem jest filtr paliwa zaczął bym od przyjrzenia sie jemu i wszystkim łączeniom przewodów i filtra.
A czy tam nie ma zaworka zwrotnego na filtrze paliwa?
W opisie tego błędu, jako jedna z możliwych przyczyn, opisane jest złe (ochrzczone) paliwo. Jeśli masz możliwość, to odpal go z "butelki" ze sprawdzonym i pewnym dieslem.
Nie może, przynajmniej nie powinno. Stary sztrucel, szukaj niesprawności w układzie zasilania paliwem.
świece wymienione na nowe Dodano po 1 jakby turbina padała, to na niebiesko, a jest typowe podlanie paliwem
Tu przyczyna tkwi w zabitym filtrze paliwa, pisał o tym (at)kubowit . Filtr ma zbyt małą przepustowość i przy ostrej jeździe nie wydala. Gdy puszczasz nogę z gazu paliwo znowu napełnia układ. Gdyby były nieszczelne przewody to byłby problem z rozruchem po postoju.
Witam przy passacie B6 140km 2,0tdi schodzi paliwo z filtra paliwa. Czy to może być pompka w zbiorniku? Czy ktoś miał taki problem?
dokładnie, może masz pompe od innej wersji passata z tego co widzialem duzo jest pomp paliwa na allegro
Sprawdź czy nie zakleszczył ci się przepływomierz powietrza. O tym, to chyba nikt nie pisał. Często jak silnik kichnie, to pada przepływomierz powietrza. Powiedziałbym nawet, że to standart. Ewentualnie sprawdź, czy nie zaciął ci się zawór od gazu i silnik nie jest zasilany dwoma paliwami naraz. :|:|:|
Teraz sprawdziłem tą pompę vp 44, działa bez problemu kręci, pobiera paliwo. Sprawdziłem to podłączając lejek i wężyk igielitowy, pompa vp 44 pobiera paliwo
Na rakietowym paliwie możesz jeździć,ale jak go silnik w odpowiedniej ilości nie dostanie to nie pojedzie jak trzeba.Najgorsze najbardziej zalegające paliwo na stacjach.
Było mokre ale co to bylo płyn , woda , paliwo??
Ja tak kiedyś miałem w takim passacie to był problem z "cofajacym" się paliwem. Może Cię to na coś nakieruje.
Zmierz kompresję na zimnym. Zakręć zawór gazu na butli i pojeźdź parę dni na samej benzynie - może odpala na dwóch paliwach?
Z pamięci, bo to stare dzieje-problem taki robił dodatkowy przekaźnik pompy paliwa (K142 na schemacie) jak i moduł sterujący wentylatorami. W tym modelu zastosowano schładzanie listwy paliwowej (pompa przetłaczała paliwo) aby nie tworzyły się korki powietrzne. http://obrazki.elektroda.pl/2920196000_1...
Witam Auto zostało zrobione przyczyną takiego spalania był zapchany DPF po jego wyeliminowaniu spalanie jest takie jak na kompie i oczywiście paliwo nie dostaje się do oleju. z góry dzięki za pomoc.
Należy odwiedzić najbliższego mechanika. Najpierw uzupełnić paliwo.
To sprawdź co jest winą szarpań. Czy układ zapłonowy czy uklad zasilania w paliwo.
Jest paliwo i jest iskra zobaczę jeszcze jak zgaśnie to co się dzieje z iskrą i paliwem
Skoro paliwo i temperaturę przekłamuje uszkodzony stabilizator napięcia.P http://obrazki.elektroda.net/99_12220100...
ja mam jeszcze jeden mały patent z passata zamontowałem zaworek powrotu za 30zł przed filtrem i paliwo się nie cofało
witam.W swoim niedawno kupionym passacieb4 95r.mam zamontowane webasto.Umie je włączyć tylko nie wiem na co one jest zasilane czy na paliwo czy elektrycznie z aukmulatora samochodu.Czytałem różne posty ale nie znalazłem odpowiedzi.
Sprawdź czujnik halla. Filtr paliw i syczniki pompy . Sprawdź cy imo nie odcina.
wszelakie Passaty i Golfy produkują paliwo I jeszcze nigdy się nie psują, aż biedne warsztaty świecą pustkami.
to co jeszcze moze byc??????? ja mieszkam w 10 tysiecznym miescie i tu jest kompletny brak magikow:( Powiedzial ze leje paliwo
sprawdz czy wtryskiwacz podaje paliwo
Wygląda na to, że wtrysk daje paliwo maksymalnego otwarcia, bo jak już chodzi to tylko przy pełnym gazie pedał w podłodze, a silnik chce wyskoczyć z z poduszek, wystarczy zluzowć pedał gazu i już gaśnie bo zostaje zalany
Problem rozwiązany, zgnieciony przewód powrotu paliwa do zbiornika. Zrobiłem wstawkę i wszystko działa prawidłowo. Tak że nie tylko uszczelniacze na pompowtryskach, vacupompa, wyrobione gniazda czy też lejące pompowtryski mogą być przyczyną dostawania się paliwa do oleju ale niedrożny przewód powrotu paliwa do zbiornika!!!!!!!!!!!!!!!! Doszedłem do...
Witam. Mam problem z sterownikiem pompy paliwa w Passat B7 1.8 TSI. W upały samochód potrafił mi zgasnąć, zauważyłem, że dzieje się to po dłuższym postoju na słońcu, kiedy wewnątrz jest wysoka temperatura. W załączniku stary czarny sterownik i nowy Vika. Cały problem w tym, że po wymianie pompa co jakieś 15 sek podpompowuje paliwo po zgaszeniu, a nie...
Na przyklad czujnik obrotow, a szczelnosc przewodow z paliwem.
A próbowałeś wstrzyknąć rano do kolektora ssącego paliwo?
te podstawowe sprawy jak rozrząd,stacyjka,czyteż zasilanie już sprawdziłem są w porządku.sprawdziłem też to że podczas kręcenia rozrusznikiem na wtryski nie jest podawane paliwo
A w jakiej kondycji jest akumulator. Diesel musi mieć tzw. "energiczne kopnięcie" i w porze zimowej sprawne świece żarowe oraz dobre paliwo.
Witam.Ten przekaźnik ją zasila to niby czemu silnik ma dostawać paliwo?
Ciekawe jest to, że podczas jazdy jest ok. Jak zdiagnozować pompowtryskiwacze? Elektrycznie pewnie są ok. Gdyby były jakieś przerwy to sterownik silnika by to zarejestrował. Chociaż wygląda to tak jakby któryś się przycinał. Może trefne paliwo???
Wyciągnij deskę i sprawdź czy przewód do czujnika ma przejście (chyba pin 23 we wtyczce). Jeśli tak to rozbierz zegary, wyciągnij zegar temp/paliwo i popodginaj blaszki w płytce, potrafią nie łaczyć.
Sprawdzić czy jest iskra na świecy podczas próby odpalenie oraz ściągnąć wężyk zasilający paliwo, wsadzić do butelki i sprawdzić wizualnie czy podaje paliwa z odpowiednim ciśnieniem. Może przestawiłeś zapłon przy wymianie kopułki?
immo dziala tylko w momencie rozruchu,wiec gasniecie w czasie gdy silnik chodzi to inna sprawa,zrob tak jak koledzy radza,sprawdz kostke stacyjki i uklad zaplonowy,od tego nie zapisza sie w tym silniku zadne bledy,ewentualnie jakies przerwy w przewodach,slaby ,zasniedzialy styk itp. Musisz sprawdzic czy winny jest uklad zaplonu czy uklad zasilania paliwem,od...
Zapomniałem powiedzieć że jeszcze pompa zaciąga paliwo lecz wszystko wraca się przez przewód od powrotu.
a co z przekaźnikiem zasilającym pompę paliwa i wtryskiwacz/e... jak podasz napięcie na krótko powinno się coś odezwać
na nóżkę 86 przekaźnika idzie plus po stacyjce masa podawana na przekaźnik z ECU pin 6 lub 12 w zależności od tego jaki silnik sprawdź masę na ECU
Panowie, przecież biały dym to przeważnie "nieodpalone" paliwo.
Witam mam pytanie czy rozwiazałes swój problem bo mam tez sam,wszystko jest ok niby ,iskra,paliwo,wtryski pracuja a nie pali.
kupiłem "nowy" używany i wszystko chodzi !!!
Skoro to tylko pół litra to przepali bez problemu...nie takie wynalazki dodają w Polsce do paliwa...
Jest taka możliwość że przez któryś wtryskiwacz paliwo wycieka i dlatego pompa nie da rady sprężyć paliwa. Zrób sobie zaślepkę i zaślepiaj po kolei kroćce z szyny paliwowej i sprawdź czy dalej ciśnienie takie niskie.
Po pierwsze sprawdź czy pompa podaje paliwo. Najprościej zrobić to przez odłączenie węża od wtrysku, przekręceniu stacyjki i chwilowym pokręceniu rozrusznikiem. paliwo powinno lecieć dość pokażnym strumieniem. Jeżeli w aucie jest gaz to można spróbować odpalić w trybie awryjnym od razu na gazie jeżeli odpali to dobrze i wiadomo że to coś z dostarczaniem...
Iskra jest ? paliwo dostaje?
Analiza spalin co pokazuje? Może "gubisz" paliwo?
Jednak AJM nie posiada pompy w baku. Są kable, ale nie ma ani bezpiecznika, ani przekaźników. Niby wchodzi w bagażniku wtyczka ale pompa jest tylko vacum. Czyli damdam ma rację i otrzymuje pomógł. A Passat nie chodził przez to, że paliwo było z wodą i jakąś czarną mazią.
Passat dalej nie pali nie mam już siły do staruszka rozrząd ustawiony na płaskownik wał ustawiony na pozycji 0 koło zębate zablokowane w otworze na blokadę zakładam pasek i nic passat ani drgnie paliwo podaje a nie pali dziwna sprawa albo ja dalej coś źle robię jest tu ktoś kto się na tym na prawdę zna plaga mu psiknę to odpala paliwo jak odkrecają...
Przede wszystkim zmień paliwo. Zatankuj na sprawdzonej stacji. Ja miałem taki problem z zimowym paliwem Orlenu Jeżeli to nie pomoże to zrobiłbym test wtrysków.
Z tym obwodem pedalu gazu to poczekaj. Moze ktos poda rozpiske tych kabelkow albo sproboj gdzies znalezc. Ale mam propozycje. Poszukaj obwodu komputera sterowania silnikiem. Twoj poziom zaawansowania na forum wskazuje na dobra znajomosc elektroniki wiec uwazam, ze moge posunac sie dalej. Z takimi obwodami komputerow musisz uwazac, ale tak naprawde to...
paliwo poszło do góry :D
Te kilka litrów to odpowietrzenie zbiornika.
Zacznij od wymiany filtra paliwa.
jest Rolka.
Tak paliwo dochodzi i pompki dobrze ustawione
Zwietrzałe paliwo. Wyjeździj paliwo, zalej świeżego i będzie chulał jak nowy.
Zacząłbym od pomiaru ciśnienia sprężania bo z tego co piszesz wynika że cylinder paliwo dostaje tylko nie przepala, druga ewentualność to zła praca pompowtryskiwacza- to dwie rzeczy które pierwsze mi przyszły do głowy.
Oj sorki włączać zapłon przelącznikiem kołyskowym a paliwo potencjometrem
Albo problem elektryczny albo paliwowy. Elektryczny to możliwe że gubi zasilanie. W tym przypadku to np.przekaźnik ,kostka stacyjki. Jak nie pali, przyłóż probówkę na zawór na pompie i sprawdź czy świeci podczas kręcenia. Sprawdź układ paliwowy ,przelewy,nieszczelności,czy nie schodzi paliwo itp.
Co ma dać takie zmostkowanie i dlaczego na 10 sekund przed odpaleniem? Problemy z odpaleniem po postoju często spowodowane są spływaniem paliwa z kanału w głowicy. Po zmostkowaniu przekaźnika uruchamia się pompa paliwowa, która w ciągu 10 sekund powinna napompować paliwo do przewodu.
Może się zapowietrza? W większości przypadkach oringi stają się twarde i paliwo się cofa.
To sprawdź co nim steruje bo pewnie tu jest problem. Jakiś element wykonawczy musi podawać sygnały i wygląda jakby jednego (jednej linii) brakowało. PS Daj zdjęcie drugiej strony płytki.
mylisz czujnik uderzeniowy z elektrozaworem odcinającym paliwo. amatorszczyzna :D:D:D
Nie wiem jaka przyczyna ? Trudności z tankowaniem VW passat b5 tdi . Paliwo wlewa się bardzo powoli ,słychać powietrze .Podobno jest jakiś zawór odpowietrzenia ,ale gdzie . ten przy wlewie nie skutkuje . Zaznaczam problem pojawił się teraz zimą . Są tu już jakieś posty ,ale dotyczą silników benzynowych.
Gdy PD kopci na szaro zaraz po odpalaniu gdy dłużej stoi. To wina za ten stan jest w układzie paliwowym. Po prostu paliwo zeszło trochę i zanim tandem nabije prawidłowe ciśnienie mija kilka obrotów a w tym czasie pompki są nie napłnione prawidłowo paliwem. Żeby był ideał to nowa tandem gniazda głowicy do weryfikacji nowe uszczelnienia pompek i tandemu...
Pompa w baku pracuje. Ciśnienie 0,5 bara.. Tandem pompa również wymieniona,( czarna ropa). Filtr paliwa nowy.
Przebieg to 260 tyś. Km. Wymieniany był czujnik temperatury płynu chłodniczego. Jak sprawdzić czy paliwo się cofa?
Psiknij w dolot zmywaczem do hamulców, wiele wyjaśni. Mam passata vr5 z identycznymi objawami i okazało się że paliwo lipne. Po wymianie pasek odpalił od strzała, co ciekawe, paliwo spuszczone z vw wlałem do twingo i jeździ na nim bez zastrzeżeń
Załóż przeźroczysty wężyk między filtrem a pompą tandemową i obserwuj po długim postoju czy masz paliwo czy pianę lub samo powietrze.
Wypadałoby sprawdzić czy paliwo się nie cofa po dłuższym postoju.
Witam wszystkich potrzebuje opis kolorow i miejsce kabli do Passata CL Variant TDI 66KW 1995 odlonczenie pompy wtryskowej knkretnie zaworu zamykajacego paliwo i rozrusznika Pozdrawiam
W baku jest ze 25l... Sam dolewałem z karnistra 15l i to paliwo nigdzie nie uciekło...
VAG COM niewiele ci powie. Jedynie ogólna korekta Lambda (krótkoteminowa i długoterminowa). Chałupniczo możesz wyjąc listwę i włączyć pompę paliwa czy nie cieknie z któregoś wtrysku i/lub wykręcić świece . Założyć buteleczki i nie ktoś inny kręci rozrusznikiem. Wtedy można wizualnie wstępnie ocenić czy rozpylenie jest równe bez kropli. Na upartego zakładając...
passat dawka paliwo passat filtr paliwo tankować paliwo passat
radio kondensator trzeszcz rezystor objętościowy magneto naprawa
traktorek silnik briggs traktorek silnik briggs
Nie mogę zalogować się do Yanosik po wykasowaniu danych SAECO NTC 17800628 - Oporność Czujnika Temperatury