Nie interesuje mnie info odnośnie z piastą! NIe ma takiej opcji.
Felgi to RH ET 35 ranty poskręcane na 8.5" tak ori piasta ma 5x100 , ale tak kąbinuje ze jak bym dał piaste od czegoś innego 5x112 to bym nie potrzebował dystansu i koło schowało by się ładnie
vw: golf 5, passat, touran, caddy3, nowa jetta, eos audi: a3 seat: toledo, leon, altea skoda: octavia
Witam. Raczej łożysko. Łożysko z prawej strony lubi hałasować własnie w zakręcie lewym i na odwrót - większe siły przenoszą wtedy łożyska "ze strony zewnętrznej" Ale warto zerknąć też do układu hamulcowego - tarcze też wprawiają taki hałas. Czasami widać wypocenie smaru w takiej piaście. Pozdrawiam
4x4=70Nm + 90 stopni
Miałem tak w renówce. Problemem był pęknięty pierścień (koronka) na piaście z powodu korozji pod pierścieniem. Po wymianie piasty problem zaniknął.
Delikatnie skrzywiona tarcza, problem z zaciskiem no i sprawdź czy piasta się nadmiernie nie nagrzewa.
Wpisz kody części w google grafika i wszystko się wyajśni.
SKF VKBA1356 OPTIMAL 100098 OPTIMAL 100099 ORIGINAL 443498625A ORIGINAL 443498625D RUVILLE 5711 FAG 713 6100 30 ORIGINAL 893498625C ORIGINAL 893498625E Complex CX042 NFC EUROPE PIASTY/LOZYSKA NFB3356 NFC EUROPE PIASTY/LOZYSKA NFB3356. QUINTON HAZELL QWB733 SNR R157.11 VW Passat B5 - z silnikiem 1.9TD (110, 115, 130KM) 2.5TDI
Tak odpadł ten kawałek na 100 % gdzie moge dostac takie coś jak to wychodzi cenowo , możesz podlinkować ? Dodano po 1 i jaka nazwe nosi dokładnie ten element
Witam. Właśnie przed chwilą wymieniałem 2 piasty w Passacie 3C5 2.0 BKP z 2006 roku i 200Nm + 180 stopni kręciło się bez problemu, (dynamometr Stahlwille manoskop 730 a później na 180 pokrętłem Beta 3/4"). W komplecie (154.54 firmy SNR) były nowe śruby oraz zaślepki.
Tarcza jest krzywa, przegrzała się od "trzymania" zacisku. "Trzymanie" zacisku może być spowodowane uszkodzonym przewodem elastycznym, zapieczonymi prowadnicami zacisku, i/lub krzywą piastą koła. To wszystko co powyżej napisałem sprawdź.
Potwierdzam, do wymiany kostka stacyjki, niemiej jednak nie poradzisz sam sobe z wymianą, bo bez odpowiedniego narzędzia nie zdejmiesz tulei piasty kierownicy.
Cała piasta wymieniona...a co z tarczką ABS,została przełożona czy też założona nowa?Oporność powinna zawierać się w granicach 900-1200 ohmów.
Ryży Ćwok pochwalisz się swoją robotą? Ja zacząłem budowę i jestem na etapie stopy. Głowicę obrotową zamierzam wykonać z piasty od Passata, jaką pokazywałeś ale wzmocnioną w ten sposób, że nie powinno jej obciążać. Mój tracker będzie jeszcze miał regulację wysokości masztu. Latem gdy słońce jest wyżej będę opuszczał go niżej, zimą będę podnosił. Niedługo...
Jak jakieś wartościowe te koło to można z całą zwrotnicą wyjąć i pod prasę, albo poświęcić łożysko i z samą piastą wyrwać. Jak felga alu, to współczuję. Bodaj z felgami Opla są takie kabarety Jak kupiłem swojego Passata to miał założone Oplowskie alu, trochę huczało przy zdejmowaniu. :)
Piasta ma 57,1mm.
Dzisiaj zamieniłem koła od kolegi passata takie sam rozmiar, dalej trzęsie tak samo mocno jak na moich ;/ Nie zauważyłem żadnego brudu pomiędzy kołem a piastą
Dudnienie nasilające się przy jeździe po łuku po przeciwnej stronie (środek ciężkości przesuwa się w przeciwną stronę) sugeruje uszkodzone łożysko piasty.
Jaki klucz oraz rozmiar przychodzi do śruby tylnej piasty oraz tylnego jarzma z Passata B5 FL 1.9 ? Według katalogu jest to M10, ale klucz 10 jest za duży. Czy jest to błąd w katalogu ?
Mam SAM -a na główkach toczonych pod piasty tylnej osi z passata B3 ,felgi 13"-pióra z poloneza ,paka 2000x1000 .Była już na niej paleta kostki brukowej .
Nie dokręca się tych łożysk do oporu. Instrukcja głosi, że przy prawidłowo osadzonych i posmarowanych łożyskach dokręca się nakrętkę tak, żeby umieszczona pod nią podkładka dała się przesuwać promieniowo śrubokrętem bez tworzenia dźwigni o krawędź piasty. Luz koła powinien być niewyczuwalny. Zbyt mocno dokręcona nakrętka, to od ręki zniszczone łożyska.
czyli piaste masz sprawna szukaj problemu w czujnik lub instalacja chyba ze to masz orginalny czujnik od pana z Craftera który ma orginalne podróbki hyhyhy
Nowy wszystko nowe
Łożysko wymienia się razem z piastą koszt cześci w polsce na jedno koło to od 150 do 220zł za sztukę . [url=http://www.swistak.pl/a3785653,LOZY... np takie
Może być zawleczka szersza od rowka i słabo siedzi. Mierzyłeś wogólę przegub, mają takie same wymiary? Coś kojarzę że kiedyś w czymś był podobny problem i sytuację ratowała cienka podkładka między przegubem a piastą.
tak szczęki są dobre bębny też
Witam, wywaliło mi kontrolki ABS, ESP i wykrzyknik. Błąd na komputerze zawór wlotowy abs tylny prawy n133, wymieniłem 3 pompy ABS, nowy czujnik ABS,nowa piasta z koronką.. i dalej to samo, gdzie jeszcze mogę uderzyć.. passat B5 fl
rownież bym sprawdził bicie tarcz i piast .. ostatni przypadek z zycia ... nie wyczyszczone piasty przy wymianie tarcz na nowe właśnie tak efekt dały
Panowie ja do tej pory użytkuję przyczepkę o Lekką DMC zdaje się 750 kg. Samoróbka robił ją dziadek. I nie zamienił bym nigdy jej na żadną z castoramy. Ale przymierzam się do zrobienia ciężkiej przyczepy. nie dalej jak miesiąc temu wiozłem na tej przyczepie ładunek o masie pi razy drzwi 1200kg minimum. Jechałem nią około 100 km i powiem że jechała stabilnie...
skoro wkładają2.8 vr6 i jakoś nie widzą dużych problemów to ja tym bardziej miałem nadzieje że ktoś poda mi jakieś wskazówki a nie krytyke cała tylnia piasta z tarczą i dociskiem pasuje od passata w 100% gdyż dziśsie z tym bawiłem boje sie o tą instalacje ale znalazłem dużo informacji na ten temat i piszą że jeśli golf jest z nowąi nstalacją czyli od...
witam kupilem vw passat b3 1,9TD 1991r. Vw nie posiadal czujnika abs przy piaście i siweciła kontrolka od abs-u dokupiłem czujnik i teraz jest tak ze jak uruchamiam silnik na chwile kontrolka zgasnie a po chwile slychac pstrykniecie chba na przekazniku i znowu sie zaswieca abs prosze o pomoc!!
Po przestawieniu na oko, pali lepiej ale to jeszcze nie to, mimo tego dalej synchro 0 i błąd stały. Dodano po 26 Napięcie na czujniku 4,98V względem masy w kostce i 4,99V względem masy pojazdu. Dodano po 8 Orientuje się ktoś czy są różnice w kołach sygnałowych, silnik który siedzi jest po mojemu z przekładki (ma niby-plomby). Dodano po 19 Po numerach...
A nie ma dziwnych, dźwięków przy hamowaniu przy małych prędkościach? Miałem taki przypadek w mondeo po wymianie klocków przez niechlujnego mechanika, między tarczą a piastą było pełno syfu.
Masą. Fanfara dostaje plus ( kabel czarny z żółtym szlaczkiem) i masę zapina przycisk. Nie inaczej jest w rozwiązniu z przekaźnikiem, z tą różnicą, że przekaźnik odciąża zestyk nad piastą pierownicy.
Od momentu kupna samochodu Passat b6 mam ten sam problem, grzeje się tylne koło. Wymieniałem już tarcze, klucki, łożysko z piastą, wężyk hamulcowy i cały czas ten sam problem. Podłączali komputer i niby tam nic nie widzą i że zacisk też jest ok. Co to może być? Facet mówi że może to być problem z ABS.
ET to odsadzenie felgi, a dokładniej odległość piasty od środka felgi. Jeżeli chcesz bardziej wysunąć krawędź felgi poza samochód musisz wybrać mniejsze ET. 1 mm wysunięcia to 1 ET. Jeżeli chcesz pozostawić krawędź felgi w tym samym miejscu to musisz wybrać felgę z tym samym ET, ale pod warunkiem, że będzie też o szerokości 6 cali. Jeżeli będzie szersza...
Już znalazłem przyczynę...gumowe tulejki na jarzmie wyrobiły się i zacisk luźno się trzymał po wymianie jest ok ale, po przykręcaniu koła dwie śruby nie chcą się wkręcić, wyrobił się gwint w piaście i teraz moje pytanie czy, zwrotnica od audi a4 2.5tdi będzie pasować do passata b5 1.8?
Samara to zrzynka ze starego passata. Wystarczy popatrzeć na linie auta lub choćby klamki drzwi. Podobno nawet łożyska przedniej piasty pasują zamienine (zasłyszane, głowy nie dam). Na pewno samara jest nowsza i ma "agresywniejszy" wyglad. Różnia się też napędem przód-tył.
A mi się akurat w sobotę taki trafił co się włączał ABS praktycznie już po zatrzymaniu. Nawet nie miałem tego robić, tylko tylne piasty wymienić, i się okazało że w jednej koronka była zgięta. Nie wiadomo kto i po co coś tam pchał.
Witam .Podpiąć pod komputer zobaczyć który czujnik pokazuje błąd i sprawdzić odległość czujnika od zębatki na przegubie . Dodano po 2 A jest na zdjęciu przedni lewy do sprawdzenia . Dodano po 3 Druga sprawa koronki na przegubie nie są pozatykane ziemią kamieniami lub rdzą ? Jutro zerknę jak wyglądają i spryskam je jakimś odrdzewiaczem i po sprawdzam...
W aucie wymienione było łożysko, piasta , poduszka amorka, sworzeń, tuleje na wahaczach, końcówki, maglownica, przeguby wew i zew. nawet cały mc person był podmieniony teraz nie pojmuje twojego opisu
Na tyle masz dwa stożkowe, różnej wielkości, kwestia wybicia starych pierścieni z piasty bębna. W komplecie masz obydwa łożyska, simmering, nakretkę z zabezpieczeniem koronowym i zawleczkę. No i kapsel czasami.
B4 jest na płycie golfa III. Tematy o swapie z różnych modeli przesuwały się nie raz na forach VW. Z tego co pamiętam da się na customowych łapach, sworzniach i zwrotnicach z III, wahaczach z II. Do tego trzeba dobrać półosie i przeguby, gdzie mieli różne patenty (TDI itp). A jakbym włożył wózek z golfa 3 i reszta czyli wahacze, półosie , piasty i...
Witam mam duży problem z autem mam bicie na kole sprawdziłem koło dokręcone, poluzowała się śruba od przegubu więc ją dokręciłem . Tarcze odkręciłem jest prosta ,piasta ma bicie max około 1mm. Natomiast strasznie lata półoś co się mogło stać skrzywiła się półoś tak sama z siebie? a może to przegub wewnętrzny?
nigdy nie sprawdzałam tych jarzm czy prowadnic (jak zwał tak zwał) Dla Ciebie nie ma znaczenia jak się to nazywa a mylisz dwie różne rzeczy. Jarzmo jest przykręcone na stałe o zwrotnicy. W jarzmie poruszają się klocki. Za pomocą prowadnicy jest przymocowany zacisk do jarzma. Prowadnice trzeba za każdym razem sprawdzać czy nie są zapieczone - na prowadnicach...
Zapewne czujnik niepotrzebnie wymieniony bo należało zacząć od przeczyszczenia pierścienia ABS na piaście i samego czujnika + jakiś preparacie czyszczący styki elektryczne bo w fatalnych warunkach to pracuje i zapewne problem by ustąpił. Ale tak to jest jak "komputer" naprawia samochody a nie doświadczenie człowieka.
witam, ja mam problem taki: podczas wymiany lozyska z piastą "prawy tył' w passacie b5 98r uszkodziłem czujnik absu, kupilem nowy, zamontowałem i kontrolka cały czas sie pali. Przemierzyłem czujnik pokazuje 1200 ohm, w vagu bez problemu łaczy się ze sterownikiem, w błedach mam taki komunikat 287 Czujnik liczby obrotów tylny prawy-G44 brak osprzętu /...
Do moderatora: jeśli zły dział to proszę o przeniesienie i przepraszam. Tak to kolego nie pisz:D Oni wtedy zazwyczaj do kosza temat przesuwają. Postaraj się zmienić opony na letnie jak najszybciej. Już śniegu raczej nie będzie. Wymianę przeprowadź u wulkanizatora. Niech dobrze wyważy koła. Sprawdź czy nie masz krzywej felgi. Jak się sprawuję to autko?...
Witam, mam problem z samochodem, a mianowicie podczas jazdy przy pokonywaniu łuków słychać takie jakby buczenie/ huczenie, głos dochodzi gdzieś z przodu, wymieniłem dwie piasty, prawa i lewa, zmieniłem opony na letnie i dalej to samo, ktoś może coś podpowie co to może być? W sumie zostały tylko tarcze i klocki, ale to się nie dzieje przy hamowaniu....
Ja kiedyś robiłem delpijem i czyta ładnie.Problemem są nieodpowiedni diagności.Jak będzie zły sygnał z którejś piasty to esp ci nie zgaśnie zapomnij.Np jak odpinałeś uku.Weź jedź to podłącz u kogoś kto się zna zanim wymienisz wszystko niepotrzebnie.
Nie musisz nic młotkowac! Ja po wyjeciu z piasty wkrecam srube centralną w przegub do oporu ,aż śruba oprze sie o półoś. Dokręcam mocniej i sruba spycha przegub. Nie ma ryzyka ,ze cos wyszczerbisz czy w inny sposób uszkodzisz.
Tylko informacyjnie - miałem Passatem spotkanie z wysokim krawężnikiem i mechanicy podmienili wahacz na nowy. Jeździłem po tym fakcie około 6 miesięcy tj. aż do zmiany kół na zimówki i wówczas fachman stwierdził, iż mam duży luz w ułożyskowaniu prawego koła, wynikający z niedokręcenia nakrętki osi. Dokręcił nakrętkę "pneumatem" i przez tydzień miałem...
Zapala się po przekręceniu zapłonu i świeci cały czas.Czujnik został wymieniony ponieważ został uszkodzony przy demontażu piasty w celu wymiany łożyska (był zapieczony).Myślę że odległości są dobre bo w blokach pomiarowych podczas jazdy sterownik czyta prędkość kół równomiernie. ABS naprawiony.Po przejechaniu ok 3 km wszystko po gasło i wróciło do normy.VCP...
Miałem podobny problem w swoim aucie grupy VW z 2007. Podobne objawy zauważyłem przy lekkim przychamowaniu i próbie gwałtownego przyśpieszenia, to było po wymianie przedniej piasty (skończył się pierścień magnetyczny), po wymianie drugiej przedniej piasty (też koniec pierścienia magnetycznego) zrobiłem ponad 10 000 km i wygląda na to, że jest ok, dlatego...
Witam, mój samochód to passat b6 2007 rok. Od jakiegoś czasu słychać głośne huczenie podczas jazdy nawet na jałowym biegu. Kiedyś myślałem ze to opony ale po zmianie na zimowe nic się nie zmieniło. Podczas jazdy po łuku w prawo przestaje huczeć podczas jazdy po łuku w lewo nasila się. Gdzieś wyczytałem że to łożysko, starałem się zlokalizować z którego...
Auto ma już 20 lat , jest bardzo zadbane i nawet nie wygląda, ostatnio z powodu lekkich wibracji tarcz lekko wyczuwalnych oraz skorodowanych już dosyć piast na których wiszą tarcze i jarzm na których leżą klocki (po prostu było już mniej stali ) klocki podczas jazdy podskakiwały na jarzmach. Mechanik wyświetlił mi to ze gdy tarcza bije , klocki są luźniejsze...
Nie odkręcaj tego pierścienia, ponieważ wszystko się rozsypie, a poskładanie tych wszystkich kulek to masakra. Poza tym, nic to nie da ponieważ, środkowa część i tak zostanie na piaście, zejdzie tylko góra z zębatkami. Ja w ramach konserwacji nie boję się rozkręcać kasety. po wyczyszczeniu biorę świeży smar i przyklejam kulki do bieżni. Jak cokolwiek...
Przyrząd z linku nie jest potrzebny aby wszystko prawidłowo poskładać do kupy. Wałek wydechowy blokujesz/ustawiasz tak jak do wymiany rozrządu czyli kołkiem fi 6 przechodzącym przez piastę koła zębatego do otworu w głowicy. Dla wałka ssącego nacięcie na końcu wałka od strony skrzyni biegów(to od napędu pompy Vacu) ma być równoległe z płaszczyzna dzielenia...
VW touran, uszkodzony czujnik, lekko podszlifowany co by głębiej wszedł, bo ponoć za duża odległość od impulsatora i przez to miał nie czytać sygnału, po zabiegu do wymiany również piasta z łożyskiem... http://obrazki.elektroda.pl/5980259600_1... http://obrazki.elektroda.pl/5619460500_1... http://obrazki.elektroda.pl/2456519700_1...
Miałem taki przypadek, ale było to powodem ugiętej półosi. Uszkodziło mi wówczas łożysko wraz z obudową (piastą) a następnie "poszło" właśnie mocowanie półosi przy skrzyni biegów (odkręcały się i urywały śruby). Dodaję, że wcześniej tj. przed w/wym. usterką odkręcała mi się główna nakrętka osi i koło miało "bicie". Zastosowałem drugą nakrętkę (kontrę),...
Tak na początek, manuala nie wstawiaj bo będą problemy z elektroniką. Co do skrzynki, nie ma możliwości wstawienia kosza od skrzynki BMW do skrzynki Audi i nie sądzę aby wcześniej mechanik to robił (bzdura, różnica w średnicy na piaście sprzęgła jednokierunkowego nie pozwoli na zamianę kosza). Objaw, który opisujesz to sprzęgło hydrokinetyczne do regeneracji...
Jeżeli masz dojście do kostki łączącej czujnik z instalacją samochodu to Jak podłączysz omomierz w kierunku czujnika- poinno być w granicach 1-1,5 kΩ, a w kierunku do komputera- kilka MΩ. Oczywiście musisz kostkę rozłączyć. W różnych samochodach jest różnie- np w passacie przednie czujniki odłączają sie przy samych piastach kół, a tylne mają...
Zdecydowanie wymień tarcze. Zakładam że są mocno zużyte. Ja jeździłem aż do pęknięcia. Nic się nie stało, bo przeważnie tarcza pęka w miejscu fabrycznego przewężenia przy piaście i nie masz hamulca na jedno koło.Piasta się obraca a tarcza stoi zablokowana zaciskiem. Zużyte tarcze potrafią pęknąć po nagrzaniu i wjechaniu w kałużę. Opisałeś jeszcze kilka...
No nie bardzo Fota cena czujnika 326 zł w serwisie VW 540 zł . Jest to czujnik 191927607A . Sprzedawca tych nowych bez kabla (na allegro) odpowiedział że próbowali i nie działa nowy czujnik za ten stary , choć jak mi się wydaje powinien , może należy go odpowiednio ustawić w otworze mocującym piasty, bo wewnątrz jak się go rozetnie jest prostokątny...
Witam u mnie koła są 16"/6 rolnicze, a nie od osobówek tylko szkoda że nie mam 16"/7.5 lub szersze bo lepiej by mi się jeździło nie topiłbym się bardziej nie czekając na susze, dodam też że nad tylnym mostem mam prawie 500kg żelastwa jako obciążniki bo bez tego nic bym nie zrobił byłby za lekki i żaden SAM na znanym aukcji nie dorównuje mu do uciągu...
Kolego oprócz pasków, może jeszcze piszczeć zacierające się koło (sprzęgiełko) sprężarki. Zwal pasek od sprężarki i sprawdź luzy na tym kole, albo spróbuj profilaktycznie prysnąć WD 40 na to koło od czoła, tylko tak, żeby płyn nie dostał sie na pasek. Zaszkodzić nie zaszkodzi, a może pomóc w zlokalizowamiu problemu. Pisze to na podstawie własnego doświadczenia....
witam, Passat B6 BKP, trafił z problemami z rozruchem. nie zapala ale bez jakiejś logiki w tym, raz jak trochę pochodzi raz na zimnym, czasem zapala i gaśnie, a czasem gaśnie podczas pracy na jałowym. Diagnoza testerem - P3008 Czujnik walka rozrządu. Poza zakresem tolerancji. Synchronizacja walka z wałem, skacze od 4 do nawet 17 stopni. Jak odpali pokazuje...
mój kolega ma pasata z `94 roku i miał podobny problem, lecz hamulce z abs-em działały bez problemu!!! Pojechał na serwis i skasowali mu że kontrolka się nie świeciła, ale tylko do czasu!!! Potem znów to samo!!! Więc popytał znajomych elektroników i doradzili mu żeby wymienił jakieś kostki (nie weim które, ale coś wymieniał nawet u mnie w garażu). Potem...
Przepraszam, ale skorzystam z okazji i podpinam się pod temat. W moim Passacie B-4 miałem problem z odpowietrzeniem prawego przedniego koła tj. po wymianie płynu hamulcowego, z pozostałymi było ok. Podczas odpowietrzania tego koła nie chciał spływać "stary" płyn, nawet po mocnym naciskaniu na pedał hamulca. Dopiero, gdy uruchomiłem silnik, tj. z pomocą...
Dziękuję - jutro skoro świt tak zrobię-podniosę na lewarku cały przód . włączę bieg i niech koła jadą- będę nasłuchiwał czy to nie aby mechanizm różnicowy w skrzyni,ale może nie , bo to buczenie nie zmienia tonacji na bez obciążenia /pod obciążeniem, pocieszające jest także to że jadąc sobie prosto ,ruszając ostro kierownicą na boki (wykonując skręty)buczenie...
Witam, będę wdzięczny za pomoc w zdiagnozowaniu problemu. Nie wiem czy w dobrym dziale umieściłem post, jeżeli nie to proszę o przeniesienie. Pacjent jak w temacie - Passat B7 kombi 2012r 2.0TDI 103kW. Generalnie auto jeździ bez zarzutu, zero wycieków, brania oleju, problemów z odpalaniem, skrzynią, turbo, dynamiką itd. Od pewnego czasu pojawił się...
Kolego, na początek kup sobie popularny niebieski kabelek za dwie dychy z popularnego serwisu. Po zakupie podepnij go najlepiej pod komputer z systemem xp i z pomocą np. vcds odczytaj błędy z sterowników. Spisz je sobie na kartce i skasuj je. Po kilku dniach odczytaj błędy. Pamiętaj, że to są wyłącznie wskazówki, można poczytać o konkretnych błędach...
Witam, mam problem z blokującym się lewym tylnym kołem. Objaw jest taki, że koło blokuje się dość mocno po zaciągnięciu i zwolnieniu hamulca ręcznego - ledwo mogę kręcić kołem (auto na podnośniku). Podczas normalnej jazdy i używania tylko hamulca nożnego, problem prawie nie występuje, czasem lekko przyblokuje, znacznie mniej niż w przypadku ręcznego....
A może opony były takie? http://obrazki.elektroda.pl/8456970400_1... Nie to bym się nabijał! Seicento jest tak prostym konstrukcyjnie samochodem że sprawdzić wszystko od A do Z co jest odpowiedzialne za w/w problem trwa chwilę! Wystarczy kawałek baaardzo mokrego i śliskiego parkingu i druga osoba do obserwacji kół z zewnątrz by zobaczyć...
Mowa była o lagunie III, a ta uchodzi za auto nie sprawiające problemów. Dopracowane ( jak na renault) choć niezbyt piekne poza wersją coupe. Mam starszą i chyba subiektywnie ładniejszą II FL od dwóch lat 30kkm przejechane na gazie i auto jest bezproblemowe. Robiłem po zakupie ogarnięcie typu rozrząd, świece, cewki. Rok temu wymiana hamulców tył, klocki...
Auto na teraz ma zwykły "linkowy" prędkościomierz, silnik diesel sterowany linką, nie jest wyposażone w ABS. Studiując tematy na elektrodzie o podłączeniu tempomatu od opla w innych autach dowiedziałem się, że serwomechanizm korzysta z oplowskiego sygnału ABS z przedniego koła. Kierując się tą lekturą pozwoliłem sobie doposażyć auto w pierścień nadawczy...
http://allegro.pl/tarcze-brembo-klocki-f... O przedmiocie: Przedmiotem aukcji jest fabrycznie nowy markowy nigdy nie uzywany uklad hamulcowy do modeli samochodow podanych ponizej. Na zyczenie moge doslac zdjecia, sprzedaje gdyz nastapila pomylka, i zamiast z piasta kupilem bez i tak mi siedza. Oznaczenia producenta:...
piasta peugeot piasta astra piasta fabia
stabilizator magnetyczny zmywarka bosch kabel gramofon pierdzi
Jak wymienić pokrętło programatora w pralce Candy Holiday 8? Jak sparować hulajnogę z aplikacją Nlooth?