Odpowietrzenie możesz zrobić na pompie o ile masz łatwy dostęp, bądź bezpośrednio na wtryskach. Ja to robię jednak inaczej. Najpierw odpowietrzam filtr paliwa, później drogę FILTR > POMPA a na koniec drogę POMPA > WTRYSKI. Jest to proste. Odpalasz silnik i zostawiasz na luzie: 1. luzujesz przewód doprowadzający paliwo do filtra wstępnego, i czekasz...
silnik nie zapala bo pompa nie podaje jak podłącze ją na ,,krótko,, pali bez problemu. nie dochodzi do niej prąd, dlatego myśle ze ten przekaznik. Po przekręceniu stacyjki prawie każdy przekaznik cyka ten też nie mam pojecia co robić sprawdziłem wszystko został mi tylko przekaznik ale nie wiem który i gdzie on jest. Myślę na zamontowaniu nowego przekaznika...
Raz mi się zdarzyło, że uszkodzony był zawór mechanicznie i kapało z niego paliwo. 99% przypadków leci z pod rozdzielacza, z tego dużego o-ringu, lub też z tego pod duża nakrętką na trójkątny klucz z miejscem na czujnik zegarowy też z tyłu pompy.. Wymiana uszczelek tylko po demontażu pompy, pompa musi stać w pionie, inaczej tego nie złożysz. Najczęściej,...
Aha... A typ silnika, czy chociażby rodzaj paliwa, to mamy sobie sami zgadywać? A co to za różnica? Zasadnicza. Chociażby z racji zasilania paliwem. Benzyniak z elektryczną pompą, a diesel - nadal nie widzisz różnicy?
Proste zdejmujesz dwa wężyki z filtra paliwa co idą do pompy Vacum. Następnie na te dwa końcówki filtra paliwa zakładasz wężyk -to spowoduje to że pracująca pompa paliwa podaje paliwo do filtra i te paliwo trzeba skierować z powrotem do filtra paliwa - czyli na filtrze paliwa robisz zamknięty obieg -te paliwo podczas testu nie bedzie nam potrzebne z...
Ja mam takie pytanie, co ludzie widzą w dieslach. Auta są bardziej zużyte, droższe no i jak coś się zepsuje to stoimy i kwiczymy. A mając silnik benzynowy to nie mamy dwumasy, turbo itp rzeczy, filtrów cząstek stałych itp A jak coś się zepsuje to właczamy naprzemian PB/LPG i jakoś dojedziemy do warsztatu. Sam mam passata b5 w 1,6 na gazie i raz mi pompa...
Tak myśle, może winą było złej jakości paliwo? dwie pompy jedna po drugiej by trafiło? Nie. Sam je popsułeś. w zimie zamarzł to go wyjałem i przez zime jeździłem na takim małym plastikowym. po wymianie pompy mechanik dał zwykły, ale od benzyny. Załóż prawdziwy filtr od diesla, bo zatrzesz 3 pompę.
Odciecie zaplonu w dieslu? przeciez diesel nie ma zaplonu (iskry) paliwo zapala sie samoczynnie, no chyba ze chodzi o calkowite odciecie napiecia do stacyjki. Proponuje odciac doplyw pradu do pompy paliwa w baku, wystarczy w szereg z przewodami zasilajacymi pompe wstawic przekaznik lub zwykly wlacznik.
Mozesz załozyc wyłacznik ukryty przerywajacy zasilanie pompy paliwa
Jaki przepływomierz?? To jest silnik diesla starszej generacji. Pompa nie ma zadnej elektoniki. Tam przepływomierza nie ma. Jest tylko jakis włacznik na pompie wtryskowej zsynchronizowany z cięgnem gazu. Paliwo wchodzi prosto do pompy wtryskowej. Elektrozawór na pompie jest dobry. Pomijałem filtr, podłaczałem go na krótko z bańki z ropą i bylo tak samo.......
Tak z ciekawości co ci pokazuje w bloku pomiarowym silnika 4. (takie odczyty należy zawsze zrobić przed wymiana rozrządu łatwiej wrócić do ustawień poprzednich jak je się zna.) Ja obstawiam na źle złożony filtr paliwa cieknąca pompę Vacum lub uszczelnienia pompowtrysków (wymiana tych uszczelnień co 200000 km). Test podania paliwa z butelki i zajrzenie...
To złącze przewodu paliwa- takie jak to zaznaczone strzałką. Muszę kupić takie coś do pompy od starego VW passata (1,6 diesel), ale nawet nie wiem jak to się nazywa. Na allegro patrzyłem "po omacku" i nie znalazłem. http://www.kuba.trz.pl/pompa.jpg
Witam. Mam podobny problem z silnikiem AEF. Nie moge go odpalic. Wszystko niby OK. Prawdopodobnie zawór odcinający paliwo. Vag com nie laczy sie z silnikiem. Jest tam jakis sterownik silnika? to twoj post w innym temacie napisz czym sie łaczysz.... ja uzywalem kabel na optoelementach silnik 1Y łaczy sie ze sterownikiem pompy nie z samym silnikiem wiec...
Mam pytanie może się wydać banalne, ale mnie nurtuję: 1, czy w Dieslach np. (vw passacie 1,9TD B3) jest jakaś pompka, która podaje ON do pompy wtryskowej, czy może OR jest tylko zasysany? 2, Po co się daje filtr paliwa na instalację OR? Przecież jak będzie się jeździć na OR ze sklepu, to jest on, b. czysty. Czyli można by zrezygnować z filtra i odpadłby...
Witam kupiłem niedawno golfa 3 96 rok, Posiada on silnik 1.9 Tdi o oznaczeniu 1Z . Chciałbym się dowiedzieć czy wymieniony silnik jest już na pompowtryskach czy tylko zwykła pompa i wtryski. W tym silniku jest bezpośredni wtrysk do komory spal. czy tak jak w moim byłym samochodzie passacie b3 1.9 goły diesel ma wstępną komorę mieszania. Gdzie się znajduje...
Siemanko Mam taki problem, opisze w skrócie. MOże ktoś z forum takie coś przerabiał Do mojego AAZ 1.9 TD 75KM zamontowałem pompę z Passata też z takiego samego silnika tylko bez bost pina była. Ale wszystko przerzuciłem z innej i innej. Rozdzielacz 11 z Renault Scenic. Wczoraj zmontowałem i trochę ciężko było odpalić, ale odpowietrzony na tip top odpalił,...
witam musisz mieć takie ustrojstwo w zbiorniku tam jest wstępne oczyszczenie paliwa miernik paliwa i przy benzynie i dieslu na pompo wtryskach pompka paliwa. pozdrawiam
Diesla szukaj z silnikiem fiata JTD lub D5 volvo. Jeździłeś pewnie do tej pory starym poczciwym klekotem i sie nie psuł? Niestety te czasy to historia i to se ne vrati... Diesel w tej klasie za 16 tys= samochód 10-15-letni, czyli mina murowana, albo 15 letni lalka :D z przebiegiem 180kkm ( tyle samo km maja 3 letnie :?: ) Zdecydowanie taniej (i przyjemniej)...
Z pompą rzędową jeśli chcesz to miał Mercedes wszystkie modele do W124 włącznie. Potem to już tylko ona była w ciężarowych. Pompa rzędowa jest trwała bo smarowana olejem silnikowym i jest odporna na złej jakości paliwo. Jak będziesz kupował silnik zmierz w nim ciśnienie sprężania oraz ciśnienie oleju (na gorąco). To najszybszy sposób na szybki test...
Więcej paliwa to więcej paliwa w wydechu i taka sama temperatura (to nie diesel). W moim V6 AFR=14 to jest normalna praca. Pod obciążeniem faktycznie spada do 12.6 ale sterownik z wielkim trudem utrzymuje stabilną wartość. Jeśli zaczniesz oszukiwać jego czujniki to rób to z głową :) Lepszy efekt i bezpieczniejszy uzyskasz kupując sobie używany wtryskiwacz...
Nie zajrzysz do filtra paliwa i nie opiszesz wyglądu koloru paliwa to nie mamy o czym gadać. Ja naprawiałem swój i właśnie ten element pominąłem, a to podstawa wszystkiego i od tego się zaczyna - ty przynajmniej wiesz po co to robisz, mi mówili zrób to, ja nie wiedziałem po co, a teraz wiem. Olewałem to, a to podstawowy błąd jaki dużo osób popełnia....
Do sprawdzenia ciśnienie na pompie tandem. Ewentualnie możesz sprawdzić ilość paliwa w filtrze (czy pompa elektryczna nadąża podawać) przy/po szarpaniu.
Pancerny??? W dieslach też ??
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Pioart, pompa olejowa to nie pompa paliwowa czyli potocznie oleju napędowego....
To jest diesel niema pompy paliwowej tylko wtryskowa.Można zapłon,przy stacyjce.
Mam taką zagadkę: W passat b5 1.9tdi AHH (już mnie to nie śmieszy ahaha) przestał odpalać. Koledze pomógł jakiś mechanik i na parkingu odpalił mu go z plaka za 50zł i auto przyjechało do mnie. Dźwięk pracy miał prawie jak benzyniaka, odpalał tylko z plaka, chodził nie równo na wolnych obrotach, szarpał albo gasł, a na komputerze BRAK BŁĘDÓW tylko kąt...
passat sprawdzone silniki benzynowe nawet 1.6 który według znawców jest za słaby rozmawiając z posiadaczami - nie sprawiający problemów z instalacją gazową bardzo dobrze współpracuje, wg mnie także pakowny w wersji kombi, zawieszenie - temat sporny sam byłem posiadaczem audi a4 b5 1.9tdi trochę cięższy przód przez silnik diesla, ale jako takiego problemu...
Ja bym polecił AUDI A4 b5, lub Passata (jak juz ktoś wcześniej pisał). Wg mnie w kombi Audi wygląda ładniej (ale to kwiestia gustu), jeśli chodzi o TDIki w tych samochodach, to sa to te same konstrukcje. Fakt, że 2,5 V6 TDI nie wyrobiły sobie dobrej opini, jednak spotakłem się z tymi samochodami ze sporym przebiegiem, a kondycja silnika była całkiem...
Instalacja silnika ,sterownik oczywiście też przełożone?Przekażnik 109-przełożony?I mam nadzieję że pompa paliwa ze zbiornika wywalona i smok zmieniony.O tym że zatankowany dieslem to już nawet nie pytam.
Silniki Diesla przeważnie dostają samozapłonów :) . A ten dodatkowo ukatrupił pompe paliwa. Ale niełaska odkręcić rurki paliwowe.
Przyznam sie, ze mialem na mysli cewke zaplonowa (za duzo siedze w benzyniakach) :-) Ale cewka odpowiedzialna za gaszenie samochodu tez jest, dzieki gumiś_rzesz. Tak czy inaczej odradzam zakladania w dieslach odciecia zaplonu na pompie paliwa czy przewodzie pompy. Pozdrawiam.
niestety właśnie doczytałem, że pomiary najlepiej na odpiętym akumulatorze robić a ja zrobiłem pod zasilaniem na 98%. Sterownik pompy paliwa jest w passatach z silnikiem V6 TDI (auto przeszło przemianę z diesla na benzyniaka) i podejrzewam, że licznik w którym jest gateway CAN został przygotowany pod właśnie taką opcję. Schemat ideowy mam. Chyba, że...
Wszystkie filtry i olej wymienione przy rozrządzie.Jeżeli są pompowtryski to jest też pompa wtryskowa?A co z tymi dodatkami zimowymi do paliwa?Stosować?Leję vervę diesla na orlenie.
(...)Blacha - ocynk we wszystkich niemalże przypadkach.(...) Nie prawda - VW jako jedna z ostatnich europejskich marek zaczął stosować ocynkowane blachy No i co z tego ? Porównaj auta nieocynkowane z lat '90 i zobacz jak wypada grupa VAG pod względem korozji (no, może oprócz Golfa 3 generacji) (...)Zawieszenia - osobiście znam kilku mechaników, którzy...
bardziej mi się rozchodziło o odcięcie zapłonu a nie paliwa. Odetne zasilanie pompy paliwa ale i tak samochód odjedzie na gazie :-) To chyba bardziej pasuje dla silników Diesla. Tak więc ponawiam pytanie.
Witam, od pewnego czasu borykam się z pewnym problemem, mianowicie rano jak wsiadam do auta i chce go odpalić to silnik nie odpala, nie ma znaczenia jaka jest temperatura na zewnątrz. Na szczęście mam zamontowany przycisk do podgrzewania świec (polecam na srogie zimy), przytrzymam go kilka sekund, przekręcę kluczyk i odpali za pierwszym obrotem. Oczywiście...
Dodam jeszcze że znam gości co z racji darmowej dostępności do nafty (lotnicza) eksploatuja swoje bardzo stare diesle tylko na tym paliwie i mimo przebiegów ponad 300 tyś wszystkie silniki jak nowe, tylko pompy wtryskowe trochę głośniesze.
W dawnych dieslach to oznaczało uboga mieszanka. Zapchane przewody paliwowe : sitko w zbiorniku , filtry paliwa lub zapowietrzanie się układu paliwowego a to już jest poezja któryś uszczelniacz na pompie lub przewód. Jeżeli w tym modelu nie ma pompki elektrycznej w zbiorniku to w akcie desperacji przed filtrem można założyć taką tzw. gaźnikową 0,6 BAR.
poprzednia zaczęła cieknac i zimny długo krecil zanim odpalił proszę was o jakieś sugestie. Bez diagnozy i wglądu w dawkę paliwa oraz kąt wtrysku, proponuje zlecić uszczelnienie starej pompy w diesel serwisie, lub samemu to zrobić, uszczelki kosztują 35 zł na całą pompę i zamontować z powrotem.
Blokada programowa, sterownik nie dostaje sygnału wzywającego z immobilisera dlatego nie uruchamia procedury kluczowania wtryskiwaczy. Iskrę podaje w najlepsze, dlatego na LPG wóz śmigał będzie. dzięki to już mi dużo podpowiada, aha zapomniałam dodać, że do diesel i czy np w tym związku np nie odcina pompy paliwa albo czegoś jeszcze? Jak powinie zachowywać...
Witam, na twoim miejscu sprawdzil bym przewody paliwowe, czesta usterka w dieslach to zapowietrzanie sie powodowane przez delikatnie przelamane/spartniale przewody paliwowe. Inne miejsca to uszczelka filtra paliwa, przewody powrotne od wtryskiwaczy. Jak ktorys kolega pisal wczesniej moze byc wina zaworka, mozna kupic zwrotny zaworek za 4-5zl i wstawic...
Auto nie naprawiłem.Byłem u mechanika od diesli po stalo 2 dni zrobił dialize i stwierdzil, że kompresja ok, zalożył normalny filtr dopływ paliwa ok, zero spadku ciśnienia w ukladzie paliwowym czyli zbiornik węże.Mowi że, moga być rożne możliwości takie jak.nieszczelna pompa vacum , przydarte pompowtryski siemensa , może być tłok lekko opuszczony względem...
Chcesz uzyskać odpowiedź na pytanie, co uciąć, żeby zgasić bezpiecznie silnik czy czekasz na naukowy monolog o następstwach przecięcia zasilania pompy paliwa w silnikach diesla kontrolowanych i monitorowanych przez zaawansowane układy elektroniczne??? Jeśli to pierwsze to wystarczy poszukać na forum bo było wielokrotnie opisywane, jeżeli drugie to też...
przyczyna tego stanu rzeczy jest filtr paliwa a dokładnie korek spustowy znajdujący się w spodniej części filtra i przez niego dostaje się powietrze stąd szarpanie u kolegi :-) dieslami śmigam od 12lat i nie spotkałem się żeby przyczyna takiego stanu rzeczy była pompa wtryskowa albo panewki owszem zgodzę się że przedni uszczelniacz może być walnięty...
Panowie!! Nie przesadzajcie z tym odbarwianiem opału! Wiadomo że przez lata 90 i na początku naszego wieku odbarwianie opału było na potęgę..Ale po tzw. aferze paliwowej procederten został skutecznie ukrócony choć nie w 100% ale został ograniczony...wiem co mówię sam jestem głęboko zakorzeniony w rynku paliwowym i olejowym...i wiele lat było bardzo...
O.K. Pompkę uruchomiłem, teoretycznie jest nierozbieralna, ale za pomocą płaskiego śrubokręta i młotka udało mi się ją otworzyć bez większych szkód. Cała elektronika w środku trzyma się tylko na jednej śrubie po odkręceniu jej całe serce można wyciągnąć na zewnątrz. Ja odddałem moją w ręce elektronika bno nie mam wiedzy ani sprzętu i on usprawnił ją...
Witam, widzę że od paru lat nurtujący temat na różnych forach się przewija. Ja osobiście od 2009 r. stosuje Mixol po remoncie pompy w Opel Vectra B z silnikiem 101 kM, a od dwóch lat w VW Passat 6B na pompo wtryskiwaczach - LIQUI MOLY 1052. Efekt jak zwykle ten sam i to nie osobista sugestia tylko wręcz spostrzeżenia moich znajomych z niedowierzaniem...
spróbuje jakimś środkiem przeczyścić, ale tak mi się wydaje że to tylko skutki będę "leczył" a nie przyczyne. (przy okazji jeśli możesz polecić jakiś środek czyszczący pompy), zastanawiałem się czy nie egr może być przyczyną wszystkich zajść poniewasz zanieczyszczenia mogły przez niego przejść do układu paliwowego (nagary itp) tym bardziej że jak czytałem...
cena za auto jaka jestem w stanie zapłacić wzrosła do 15-16tys. po waszych wypowiedziach i rozmowie ze znajomym mechanikiem odrzucam mazde i nissana (drogie części) focus też raczej odpada na astrę i golfa skusiłbym się tylko gdybym trafił wersję z dobrym wyposażeniem 4 szyby elektryczne i klimatronic (bardzo popularne auta, aż za bardzo) najbardziej...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
pompa paliwo diesel diesel pompa paliwo passat pompa paliwo
aquamatic candy monitor audio subwoofer szumy nikon
naprawa przetwornic naprawa przetwornic
Mata obecności pasażera – działanie, diagnostyka, typowe usterki BMW, Toyota, Mercedes Programowanie MX25U12872F czarnym CH341A Pro z adapterem 1,8V – kompatybilność i wskazówki