No a co innego? Najprostszy sposób to zamienić miejscami. Takie rzeczy robi się też np w benzynie . Zamieniasz cewki miejscami i jak błąd się przeniesie na inny gar to wiadomo co i jak. Co do pompowtrysku to zaopatrz się w nowe uszczelki i śruby. Po wymianie trzeba ustawić luz miedzy pompką a dźwigną.
Regulcjia pompek, jak kolega wyżej sugeruje. Zapytaj mechaniaka co wymieniał uszczelki na pompowtryskach, czy ma pojęcie i sprzęt żeby je odpowiednio ustawić po wymianie gumek..
Więc pompa w położeniu krańcowym ,czyli krzywka wałka napędowego u góry .Popuścić kontrę i tak wkręć śrubę do wyczuwalnego oporu ,potem odkręć o 360 stopni i zakontruj to taka bezpieczna granica.Ja tak ustawiałem i auto chodzi bez problemów może elsa podaje inaczej ale i tak mieści się w 360.
Ustawić się powinno tak czy tak po montażu.I to dwa, bo są dwie dźwignie na jednym wałku/wsporniku.
Popatrz na moje logi. Wydaje mi się(bo ich chwilowo nie mogę otworzyć), że u mnie wyglądają podobnie. Objawy miałem takie same. Myślę że powinna pomóc wymiana uszczelnień na 2 pompowtrysku. Pamiętaj, że trzeba go równo włożyć i później dobrze ustawić tzn. odległość elektrozaworu od krawędzi głowicy i skok pompowtrysku.
Ja raczej skupiłbym się na układzie zasilania paliwem, jeśli dobrze pamiętam to jest tam zasilane pompą rozdzielaczową , zwaną rotacyjną ale też były z pompowtryskiwaczami w zależności jaka wersja.Jeśli jest pompa rotacyjna napędzana jest przez rozrząd wiec przy każdej wymianie rozrządu powinno się ją sprawdzić i ustawić.
Jaką regulacje masz na myśli? Śrubą regulacyjną. Wkręcamy żeby był lekki opór i odkręcamy z powrotem o 225 stopni. Czyli pominiete podstawy.Prosze jeszcze sprawdzic blok 4 i pozycje 4 co pokazuje. ustawiałem według takiego opisu: Przebieg montażu Gniazdo w głowicy musi być idealnie czyste. Montowany pompowtryskiwacz powinien mieć prawidłowo założone...
Paliwo dochodzi do filtra z filtra do vaccum pompy? Pompowtryski ustawione dobrze?
r ozrzad wymieniany był na blokadach łącznie ze szpilką do przykręcenia napinacza tak zaleca audi a co do zamiany czy trzeba je póżniej w jakiś sposób ustawić znalazłem opis ale do passata była tam mowa o sufmiarce i nic wiecej najlepiej jak ktoś już to robił i prosto by wytłumaczył co i jak pozdrawiam.
Pompowtryski ustawione i wyregulowane?
No to jest odpowiedz czemu masz na + ustawione... niestety wtedy spada ci dynamika silnika/auta. Ustaw sobie 0 i pojeździj trochę i sprawdz czy dynamika nie wróciła trochę do normy. Jak dla mnie masz coś źle ustawione na wtryskach skoro musisz mieć +2 żeby spalanie było w pobliżu normy. Zresztą pokaż jak możesz korekty ja masz to +2 ustawione bo nie...
Tu cytat z internetu, który potwierdzam. Należy ustawić wałek rozrządu tak, by krzywka napędzająca dźwigienkę regulowanego pompowtrysku znalazła się na samej górze, czyli dźwigienka naciskała maksymalnie na element tłoczący. Precyzję zapewni czujnik zegarowy zamontowany na nowej śrubie regulacyjnej – musi on wskazywać minimalną wartość. Teraz...
ROZRZĄD: Koło zaworów ssących i pompowtrysków ustawione prawidłowo kąt synchro 0 Natomiast nie rozumiem tego jak ustawić to drugie koło zaworów wydechowych, mógłby kolega mi to jaśniej napisać? Co do tego ze może głupieć od tego fapa którego nie też się przychylam.
Moc to on właśnie ma, zrywny jest. Na forach grup regenerujących piszą, że w nowym typie pompowtrysków jeśli są nowe lub po regeneracji należy ustawić na 225, a z czasem gdy się zużyją skorygować na 180, ustawie na te 180 w przyszły weekend i zobaczymy. Mimo to podejrzewam, że wiele to nie zmieni. Rozumiem, że chmura niespalonego paliwa to objaw wykonania...
Witam- jak w temacie mam problem z moim AJM`em-dokladnie passat 99 115 koni - objawy - dużo czarnego dymu wydobywającego się z wydechu - od odpalnia , przez dodawanie gazu- intercoller -przewody zrobione bo były nieszczelne ale to nie pomogło , -głowice po regeneracji - pompowtryski wymienione na używki ale zdrowe dodatkowo błąd na kompie 17958 - a...
Pompowtryski się tylko reguluje na gwintach i kontruje. Musisz mieć czujnik zegarowy do ustawienia dolnego położenia dźwigienek oraz pojęcie jak to ustawić.Za pomocą vaga tylko korekcję i bipy możesz sprawdzić.Jak wspominasz tu o kodowaniu to lepiej daj to do fachowca.
Dzięki ale dalej nie rozumiem co jest z tymi parametrami.Jeżeli po korekcie rozrządu udało się ustawić synchro wałków z 8.8 na -0.6 i to jest OK to co z tym początkiem wtrysku +1.2 a powinno być od -2 do -4 ?I ta grupa 0.Zakres 114-129 a u mnie pokazuje 131?Jak to zrozumieć co trzeba zrobić lub zmienić?Dowiedziałem się od poprzedniego właściciela ze...
Nie ma się do czego doczepić, wszystko mieści się w zakresie, jedynie różnica między pompkami, jedne w minusie drugie w plusie i może być tak jak wyżej kolega Andrzejbolek123 napisał Pompki warto dać do sprawdzenia czasem korekta potrafi być w granicach normy a wtryski źle rozpryskują paliwo do komory spalania i silnik potrafi nie równo pracować tracić...
Skoro to wszystko co napisałeś zrobiłeś prawidłowo to pozostało ci tylko ustawić kont synchronizacji. Zajrzyj do filtra paliwa mimo wszystko . Będziesz wiedział czy pompa Vacum szczelna skoro pompowtryski uszczelnione. Nawet filtr paliwa źle włożony i lipa. Ja bym dał większy kont na popychaczach więcej niż 180 stopni -to moje zdanie. Osobiście mam...
po regulacji diagnostyka, najlepiej sprawdzić bipy czyli kanał 023 powinny być najlepiej równe 0 ale odchyłek do 50 jest ok, bipy pokazują stan techniczny pompek, sprawdz jeszcze kanał 013 który pokazuje korekcje czyli ustawienie popek, wartość wyrażana w mg powinna być równa 0 dopuszczalny rozjazd + - 1,5 mg/cykl :) pamiętaj, że nawet najlepsza regulacja...
[quote="manta 5"]Ponownie sprawdzić ustawienie pompy i ustawienie rozrządu.Wygląda na wczesny wtysk.[/quote Masz na myśli pompowtryski ? ustawiałem je na -180 st myślę tę wartość zwiększyć do 220 st .
Zgadzam się sprawdź kąt wtrysku. Spalanie może być wieksze jak turbo nie dmuchnie tyle co powinno. A z rozruchem na mrozie masz jakiś problem?? Dodano po 12 Sprawdź jeszcze ewentualnie rury dolotowe do turbiny i kolektora ssącego. Mogą być gdzieś dziurawe albo łapac lewe powietrze. Możesz wyczyścić turbine z kolektorem ssącym specjalnym preparatem kolega...
http://obrazki.elektroda.net/80_12807690... wariant 1 4- 64,8....66,4mm 3- 152,8....154,4mm 2- 244,2...245,8mm 1- 332,2...333,8mm wariant 2 4-64,00...65,6mm 3- 152,0...153,6mm 2- 243,4...145,0mm 1- 331,4...333,0mm
wymieniłem Na jakie ? stwierdzono awarie pompowtrysków Ile sztuk ? A tak może standardowo filtr paliwa ? Jak wyglądają korekcje na biegu jałowym ? Synchronizacja, ustawienie rozrządu, kompresja ???
A jesli moge jeszcze jedno pytanko bo mechanik regulował mi luzy na pompowtryskach bo troche klekotał,teraz jest ok Nie ma czegoś takiego jak regulacja luzów na pompowtryskach. Klekotanie po tym zginęło, to już jakies herezje. Powiedział ci ten "mechanik" na ile ustawił ci te luzy?
Podczas mątarzu pompowtryska trzeba je ustawić jak tego nie masz zrobionego i tylko wsadziłeś bez ustawiania to ciesz sie że wogule dasz radę jeździć tym autem
Czy wszystkie 4 pompki do wymiany czy jak wypowiada się przedmówca 2 na 1 i 2 cylindrze?? Rok wcześniej robiłem regeneracje 4 pompowtrysku, wtedy pamiętam rzucało silnikiem po przekroczeniu 2000obr. Czy same ustawienie konta synchronizacji pomoże ?? i czy chodzi o ustawienie synchronizacji rozrządu(foto) czy samych wtrysków?? http://obrazki.elektroda.pl/6189031100_1...
pytanie pozostaje czy mam się z nimi kłócić że to ich wina czy po prostu samo się tak mogło stać. Auto 20000km wcześniej ponoć przeszło akcję serwisową w Danii dotyczącą wymiany tych pompowtrysków. To było we wrześniu ubiegłego roku. Przy wymianie konieczne jest ustawienie, NIKT Ci nie odpowie czy ustawiono prawidłowo . Tak jak nikt nie stwierdzi czy...
Trochę to dziwne, z tego co wiem to pompki AL. Był w silniku ARL( 150PS). Tak się składa że mam A4 B6 AWX też miałem problem z pompkami na jakieś 250tysi. Padła wiązka zasilania pompek, bezproblemowa wymiana. Na forum TDI tuning znalazłem info, że watro sprawdzić ustawienie napięcia sprężyn pompek. Obecnie mam zrobiony program na 170PS, przelatane już...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Passat B5FL nie działa ogrzewanie. Mam ustawiony klimatronic na HI. Nie działa mi ogrzewanie. Leci zazwyczaj zimne powietrze niezależnie ile stopni ustawie na klimatronic. Jeśli ustawię na 0 to wtedy leci jeszcze zimniejsze powietrze czyli normalne. Nie wiem czy jest to nagrzewnica czy coś innego. Uruchamiam auto, auto nabiera temperaturę do 90 stopni...
Tak z ciekawości co ci pokazuje w bloku pomiarowym silnika 4. (takie odczyty należy zawsze zrobić przed wymiana rozrządu łatwiej wrócić do ustawień poprzednich jak je się zna.) Ja obstawiam na źle złożony filtr paliwa cieknąca pompę Vacum lub uszczelnienia pompowtrysków (wymiana tych uszczelnień co 200000 km). Test podania paliwa z butelki i zajrzenie...
Witam Kolegów Czytałem trochę u "wujka", ale większość takich tematów, pozostaje nierozwiązana :( Niestety silniki diesla to dla mnie dopiero początek, ale serwis nie dał rady i nikt nie potrafi polecić serwisu, który by dał radę. Wrocław Silnik przebieg rzeczywisty (pierwszy właściciel w Polsce i kupiony od Szwaba) 321tys. Był w serwisie i wymieniono...
Dzień dobry mam kilka problemów z passatem z silnikiem AVF 131km. Samochód nie ma żadnej mocy w przedziale od 0-2000obr, można dosłowanie bawić się gazem nic nie ciągnie. Od 2000tys słychać gwizd turbiny coś zaczyna jechać, ale na pewno nie jak 130km, prędkośc maksymalna to około 150km/h. Dzsiaj rano przy odpaleniu zobaczyłem chmurę białego dymu, silnik...
pompowtryski passat ustawić pompowtryski passat pompowtryski
osiągnąć zadać temperatura skoda octavia odpalać zimne silnik agregat prądotwórczy inwertorowy
falownik fotowoltaiczny kociol pompa
Jak podłączyć zasilanie do urządzeń elektronicznych? Odpowietrzanie sprzęgła Renault Clio 4 1.5 dCi 2015