Np tak: https://www.youtube.com/watch?v=ag-iZX1H...
Dokładnie tak to wygląda. Jak zaczyna łapać, to tak jak by pojedynczo każdy cylinder zaczyna łapać, jak przy zapowietrzeniu, tylko ewentualnie, gdzie szukać i co dziwne, że gaśnie w jednej chwili w czasie jazdy?
hmm.... wygląda mi na uszkodzone pompowtryski
A jaki zapach tych białych spalin? Gryzący? Bo miałem taki przypadek, że trzeba było uszczelnić pompowtryski (frezowanie gniazd + zestawy uszczelek).
A pompowtryski jak się mają? Poza tym, że ich korekty są ok, to nie oznacza, że są sprawne. Następne pytanie; w jakim celu wyrzuciłeś FAP-a?
Przy znacznym przebiegu takie ślady to norma, pompowtryski możesz śmiało regenerować, po poskładaniu, luzy ustaw na 180-200 stopni, auto zacznie normalnie pracować i dostanie kopa.
Najczesciej problem jest w gniazdach mocujacych pompowtryski ze wzgledu na wade konstrukcyjna . Najczesciej pomaga wymiana uszczelek na wtryskach oraz obejrzenie układu paliwowego f paliwa przewody Vacupompa . Czy nie ma wycieków
ok dzięki za podpowiedzi. [ nie wszyscy wiedzą wszystko odrazu ]
Czytałeś link który Ci wysłałem? Ja się boisz zaryzykować to daj pompowtryski do sprawdzenia. Dodano po 4 Poza tym mówiłem ze ja wymienisz tandem pompę nie będzie poprawy i nie ma. Dla pewności zrób logi dynamiczne gr 003 011. Od 1500 do 3500 obrotów na trzecim biegu.
Witam twój pasek mniemam że ma pompe wtryskową, bo jesli pompowtryski to inna historia ciężko opisać instalacje paliwową,w każdym razie idą 3 przewody od zbiornika, zacznij od sprawdzenia smoka w zbiorniku,przewody wychodzące z niego zamocowane są pod podłogą wystarczy wzrokowe sprawdzenie, a potem okolice filtra paliwa i to cały układ ze zbiornika....
Kombinuj tak dalej a skończy się to rozerwaniem tej rury "s". Pomyśl - coś musi "upuszczać" ten nadmiar ciśnienia, typowa usterka.
Witam mam problem z moim passatem od jakiegos czasu ok 2 m-cy samochod lekko szarpal po wcisnieciu gazu do dechy (gl na 2.3.4 biegu) ale problem z biegiem czasu nasilal sie pomyslalem ze dam mu konkretnie w p.... (pojezdze na wys obrotach pow3500) i po tej operacji zaczal szarpac gorzej i zgasl odpalilem go po 10 min jak dawalem gazu ostatnio jest jeszcze...
Ja mam ten sam problem co koledzy wyżej Napisze co już wymieniłem i zrobiłem 1 wałek rozrządu i hydraulika nowe 2 chłodnica egr nowa 3 zawór n75 4 zawór n72 5 dpf przewiercony trzy otwory fi22 6 turbina rozebrana zmienna geometria wyczyszczona 7 pompowtryski zmienione 8 wężyki do sterowania wymienione 9 egr wyczyszczony i sprawdzony elektrycznie czy...
Witam. Tak jak w temacie, wymieniłem ostatnio pompę w passacie bo poprzednia zaczęła cieknac i zimny długo krecil zanim odpalił. Pompę kupiłem na szrocie, numery na nastawniku zgodne. Auto odpalilo, pierwsza jazda próbna i zonk, jechać jedzie ale nie ma siły się rozpędzić, kompletny muł. Chwilowo auto odstawilem bo nie mam czasu się nim zająć jednak...
Witam wszystkich forumowiczów. jak w temacie problem tkwi w spadku mocy silnika w Passacie b6 2006r, silnik BMP 140Km... Mianowicie jak to bywa pompowtryski poszły do regeneracji, założone wyregulowane auto chodzilo jak diabel:):) ale byl problem z odpaleniem z rana (cofala sie ropa do zbiornika) postawiona dignoza to wina uszczelniaczy. po wymianie...
Autko od jakiegoś czasu nie chodzi na benzynie.Głównie odpalałem na gazie a paliwa to miałem coś tam zawsze chyba w zbiorniku. Zauważyłem w skrzynce bezpieczników że bezpiecznik nr 18 jest przepalony(20A).Jest to właśnie od pompy i chyba czegoś tam jeszcze. Zmieżyłem prąd i leci tam ponad 25A przez niego.Czyli wkładając drugi bezpiecznik-przepala się....
Błąd taki jak w temacie czyli 18265, w bloku pomiarowym 023, na czwartej pozycji po lekkim dodaniu gazu wartość 127. Zdaję sobie sprawę że jeden pompowtrysk do wymiany, ale najchętniej zmieniłbym wsad w ECU aby olewał to i nie wchodził w tryb awaryjny.
Auto słabe. Jak dla mnie przyspiesza jak wersja ze 100-konnym silnikiem. Przepływomierz jest ok. Ciśnienie doładowania również ok. Z tego co wiem auto miało regenerowane pompowtryski i problem pojawił sie po tym. Korekcje dawki dla b. jałowego: cyl. 1: -0,4 mg/H 2: -0,5 mg/H 3: 0,9 mg/H 4: 0,0 mg/H
Auto ma chwilowe braki mocy i co jakiś czas odcina turbo i głośniej chodzi. Nieraz pomaga zgaszenie i odpalenie. Błędy takie jak na zdjęciu. Dodam, że mam zaślepiony EGR. 011 Dynamiczny 2 próby http://vaglog.pl/log-011_PSK6pL5.html http://vaglog.pl/log-011_3atApLh.html Basic 003 i 004 http://vaglog.pl/log-003_9l0ER.html http://vaglog.pl/log-004_2lG6cJ.html...
witam samochod to passat 2000r 1.9 TDI 116KM. z rana ciezko zapala, zostaly sprawdzone swiece itp.. przekaznik zalacza sie gdy temperatura czujnika spadnie ponizej 10 stopni, swiece grzeje wtedy przez ok 5-10 sekund, samochod pali bez problemu. jednak z rana problem jest. zauwazylem wyciek ropy kapiacy z pompki podcisnieniowej - za silnikiem polaczona...
Witam jak w nazwie mam taki problem ze od zera samochód startuje dobrze ale jak osiąga 60-80 km na godzinę zaczyna szarpać, pali dobrze na ciepło i na zimno, vag nie pokazuje błędów poza tym ze dwa wtryski troszeczkę leja, ma brak mocy jak podaje mu gaz powoli to szarpie mniej i lepiej się rozkręca ale wyprzedzanie to tragedia redukuje bieg ale nie...
Mam problem z moim passatem a mianowicie jak jadę i chcę wyprzedzić czy dodać gazu to on jakby tracił swą moc np. jade 100km/h i chce wyprzedzić daję gazu a on mi zwalnia tzn. tak jakby go coś trzymało nawet jak zredukuję bieg to i tak nie przyśpiesza, a jak wciśnę sprzęgło i dam gazu to obroty są normalnie a na biegu nie chce jechać, wystarczy że się...
Witam. mam passata 1.9 tdi 115 km, ostatnio mialem problem z turbina(często sie wieszała i auto ledwo sie poruszało-po wyłączeniu silnika i ponownemu uruchomieniu było po kłopocie)wiec dałem naprawy-turbine zregenerowali i dali gwarancje na rok i niby ok ale po zrobieniu okolo 1000km problem nawrócil, wprawdzie o wiele rzadziej sie zacinala ale zacinala....
Witam Mam problem z Passatem 1.9tdi silnik AVF 4motion skrzynia 6-biegowa. W silniku konieczna była wymiana pompowtryskiwaczy więc założyłem pompki przeznaczone do tego silnika czyli na 130KM o numerach: 038 130 073 AL Po czym auto straciło trochę na mocy. Sprawdziłem więć poprzednie wtryski i okazało się że w aucie były założone 3 pompki od silnika...
Witam. Gdy kupiłem passata to odcinało mi przy 3 tyś obrotów, mechanicy radzili wyczyścić turbinę( max 120 km/h) ale na trasie jak go przegoniłem to nie odcinało. I było ok, ale miesiąc temu turbina padła i nie było wgl mocy. Wyjeliśmy turbo by je wyczyścic ale miał luzy na wirniku góra dół 1 cm . Kupiłem drugie turbo i nadal nie ma mocy, wymienione...
Witam , tak jak w temacie jest lekki spadek mocy oraz wzrost spalania i to w ciągu ostatnich dwóch miesięcy. Do tego dochodzi minimalny problem przy rozruchu, lekki niewielki siwy dymek przy odpaleniu . Auto po podpięciu pokazało czujnik ciśnienia doładowania, po wykasowaniu błąd nie powrócił .Wyczyściłem turbinę chodź w sumie była czysta . Usunąłem...
brak mocy objawia się tym że moje auto na piątym biegu ma maksymalne obroty wynoszą 3tyś. max prędkości to 120km/h czy to na 4 czy na 5 biegu,na 4 biegu wyciągnie ze 3300obrotów brak błędów, turbina wyczyszczona.
witam mam taki przypadek brakuje autku mocy powyzej 3000 obr. Po odczycie Vagiem na kanale 10 i 11. Jak sie nie myle to kanal 10 to w nim zla wartosc cisnienia powietrza , a w kanale 11 powyzej 3000 obr zla wartosc cisnienia doladowania (charge pressure control). Jesto silnik na pompowtryskiwaczach. Czy to winna zaworu doladowania cisnienia? i gdzie...
Witam. Mam problem z passatem z silnikiem BXE. Jakiś czas temu urwał się zawór na pierwszym cylindrze co skutkowalo uszkodzeniem głowicy i tłoka. Głowica została wysłana do regeneracji, za pierwszym razem okazało się ze zawory za dużo wystają i spotykają sie z tłokami, po poprawce bylo podobnie. Zawiozłem glowice do innego zakładu gdzie stwierdzili...
Witam pisze juz drugi raz bo kolega moderator nie wytrzymal i wywalil 1,8 bosch mono silnik RP ta czesc dotyczy i gazu i benzyny mam problem z moim "paszczatem" mianowice jak jest zimny to gasnie jak sie rozgrzeje trzyma skubany wysokie obroty (jak ma dobry humor to po okolo 30 min jazdy i zgaszeniu i ponownym zapaleniu jest ok objaw zalewania <chyba...
Auto jest bardzo trudno odpalic, czasem trzeba krecic pół minuty, albo dłuzej, aby zaczął łapac i odpalił, plak nie pomaga. Jak odpali to nierówno pracuje, dymi intensywnie na niebiesko i potrafi zgasnąć na jałowym. Jak juz jedzie to mu mocy nie brakuje. Cisnienie paliwa za filtrem to ponad 3 bary Błędów żadnych. Korekcje wtrsków powiedziałbym, że losowe,...
Mam mały problem z moim Passatem z 1994 roku. Zapala nawet przy wysokich mrozach bez problemu, podobnie gdy jest ciepły, jednak w wyższych partiach obrotów (pow 3-3,5 tyś.) brakuje mu mocy. Dodam, że przebieg jest nieduży 180 tyś. km, silnik nie bierze oleju. Mam go od 4 miesięcy i od początku jeżdże na LPG. Na diagnostyce wyskakuje bład czujnika hall....
Problem rozwiązany. Przyczyną były pompowtryski - prawdopodobnie przez to, że były wymontowane i nie zabezpieczone, np. ropą, musiały zardzewieć lub coś w tym rodzaju. Wymiana wszystkich 4 wtrysków - samochód odpalił bez problemu.
Passat AFN 110 to poma, a ARL pompowtryski zupełnie inne silniki to co tu pisać inny moment obrotowy skrzynia biegów.
Cześć i czołem🫡 Pacjent VW Passat B6 1.9 TDI BXE 2006r. Mam Problem z korektą wtrysku na drugim cylindrze a mianowicie wahające się korekty od +0.7-1.1 mg/suw przy pracy na biegu jałowym, natomiast czasem korekty zaczynają wzrastać do +2.07-2.5 mg/suw i wtedy silnikiem zaczyna szarpać ale przy wyższych obrotach nie jest to odczuwalne. Dodam że uszczelniacze...
witam borykam sie z autem sprowadzonym, z italii vw Passat 1.9 tdi 110km silnik AJM objawy telepie na wolnych obrotach jak sie zagrzeje nadmienię ze autko tak już przejechało ponad 12tys km i po za telepaniem na wolnych nic sie z nim nie dzieje bloki 013 018 023 poniżej z tego co widac w grupie 023 2-4 cylinder kuleją rozebrałem pokrywę by przeglądnąć...
Witam. Mam Passata B5FL 2005 rok 2.0 TDI silnik BGW, mam problem z odpalaniem rano, na pałkę zapali. Świece żarowe sprawdzone, pompowtryski ok, czujnik temperatury ok, rano nie pali. Na kompie wyszła przepustnica awaria, czy przez przepustnicę nie odpala?
..a co jesli pompowtryski mamy zregenerowane, wiązka zasilająca wymieniona na nową, a błąd 17925 (P1517) nadal powraca? Autko nie odpala, odpinanie wtyczek na wtryskach nic nie daje..Jakieś sugestie?
Witam wszystkich i pozdrawiam Jestem amatorem mechaniki Ale chcę zapytać Co jeśli dwa pompowtryski mają korekty ujemne o wartości -0.40mg a dwa mają+0.40 Czy powinienem dać pompowtryski do regeneracji ? Z góry dziękuję i pozdrawiam
Powód mojego problemu były to pompowtryski
witam, chciałbym wznowić post. Mam identyczny problem, mam 2.0 tdi bmr 170 km. kręci jak na załączonym filmie. silnik długo się kręci, im mniejsza temperatura tym gorzej odpala. Jak nie rozładuje akumulatora to odpala i gaśnie. Jak zaskoczy to trzepie silnikiem. W samochodzie została wymieniona pompa vacum, sprawdzone pompowtryski i ciśnienie na cylindrach...
Kolego wiesz już co było uszkodzone mam ten sam problem na texie pokazało błąd 4 pompowtrysku uszkodzenie cewki pompowtryski zregenerowane założone wyregulowane a problem nie ustąpił autko nie odpala do tego wywala błąd świec i blokadę kierownicy
Możesz spróbować zamienić kolejnością pompowtryski i sprawdzić korekcje , wtedy będziesz wiedział czy to wina ciśnienie sprężania czy pompowtrysku .
tak poduszki ok pompowtryski w normie po diagnozie vcds koło dwumasowe ok zawur egr wyczyszczony przeguby sprawdzone zawieszenie wporzadku rozrzad według znaków i zadnych błeduw na kompie. dodam jeszcze na zimnym nie ma drgan tylko na ciepłym silniku w przedziale obrotuw 1600 do 2100 bardzo mocne szarpanie na wysokich biegach dalej szukamy
Witam.Mam problem Z passatem B5 '00 1,9tdi 115km.symbol silnikaAJM.Auto podczas przyśpieszania szarpie,vag wykazał 2 uszkodzone pompowtryskiwacze1oraz3.wymontowałem je,sam je rozkręciłemi wyczyściłem końcówki papierem ściernym 2000,zamontowałem,wyregulowałem luz na wałku pośrednim i wszystkie objawy zginęły auto odzyskało 100%mocy,przestało szarpać.Niestety...
Logi turbosprężarki problem z doładowaniem, vcds, passat b5 1.9tdi 130km avf Pompowtryski stan bardzo dobry, odchylenia maksymalnie na -18 a średnio -15 więc tylko samą turbosprężarkę, jest po regeneracji 3 razy i tak samo dalej, pierwsza regeneracja była bo turbo już olej puszczało, po drugiej regeneracji i 3 czyli poprawieniu wszystko tak samo jest,...
A jak diesel to słabe pompowtryski też zapalą Abs i esp.Odczytaj błędy sprzętem do vw i w abs-ie i w silniku.
Witam ponownie Po zdjęciu pokrywy zaworów okazało się że pompowtryski w silniku passat BKP są mocowane za pomocą 2 śrub (odpada regulacja). Wymieniłem 4 pompki, listwę elektryczną i świece żarowe przy okazji. VAG nie zwraca już błędów przerw w obwodzie pompek ani zwarcia na świecach. Mam pytanie - przy regulacji popmpowtryskiwaczy obróciłem wał korbowy...
Witam na plaka odpali ale ciężko mam nagranie zobaczcie Może wyślij te nagranie do egzorcysty? Wiedza boli? Masz problem z układem paliwowym itp, a ty odprawiasz egzorcyzmy z "plaka", co ci to da? Myślisz że postukasz popukasz i naprawisz? Twoja usterka to: nieszczelny układ paliwowy, pompa Vacum lub co obstawiam uszczelnienia ropotrysków (wymiana...
Na pompowtryski filtry na zasilaniu nie pomogą, bo zakłócenia idą drogą radiową.
Co jak co, ale VAG od czasów Golfa 5 chyba opuścił się jeśli chodzi o jakość blach.. Panie kolego, Golf to się skończył wraz z zakończeniem produkcji 2 generacji. podobnie jak Passat na modelu B5. skończyły się pancerne blachy, a zaczęło wręcz "daewoo" - czyli blaszki cieniutkie, podatne na korozję. Progi, nadkola przód-tył i inne. Jedna reparaturka...
Witam Moj problem z passatem 19 tdi 115 km Samochód nie przyspiesza 140 km/h max. Wszystko sie stało po wymianie uszczelki pod głowicą Wcześniej jeździł 180 km/h Po wymianie uszczelki u mechaników samochód wogóle nie jeździł brak jakby turbo Zaprowadzili do szpeca od diesla ten zrobił regeneracje turbo Brak jakichs kolwiek błedów doładowania Facet powiedział...
Witam, mam problem z passatem b6,który bardzo mnie juz denerwuje, poniewaz długo sie z nim borykam i nadal brak poprawnej diagnozy a mianowicie podczas przyśpieszania, samochód wchodzi w drgania, zaczynają się wibracje, np jade na piatym biegu 120 z włączonym tempomacie jest prosta droga i jest okey , nie ma wibracji, zaczyna sie wzniesienie i samochód...
Na YouTube Gosc rozwiązał ten problem w 1.9 150KM Zupełnie inne silniki pompowtryski a szyna cr..
Wszystko zrozumiałem i dla pewności zajrzałem jeszcze na YouTube i znalazłem film z moim autem jak facet czyścił pompowtryski środkiem Liqu Moly . Jestem wzrokowcem lubię widzieć. A co do zbiornika to mam pomysł aby go wyczyść bez ściągania. Ale to później. Dziękuję.
to sa pompowtryski nie odkrece tam nic
Pompowtryski miałem regenerowane miesiąc temu wszystkie 4 oraz była ustawiania kompresja pod wtryskami. Ale nie jeżdze tak bo samochód jak ostatnio zgasł to nie chce juz odpalic.
Pierwsze zdejmij pokrywę wałka sprawdź krzywki które napędzają pompowtryski należy również wyregulować luz na nich Ogólnie należało by sprawdzić cały układ wtryskowy ale pierwsze sprawdż wałek i luzy
Ciśnienie pompy vacum 11,5 bar. przy 4 tyś obrotu. Super. Ale auto ciągle nie pali tak jak trzeba. Jeden z konsultantów telefonicznych pracowni Milewczyka mówił coś o tym że pompowtryski mogą być uszkodzone elektrycznie (?) Że niby pompowtryski działają w dwóch fazach, rozruchu i pracy. Co o tym myślicie. Pompowtryski Siemens.
Paliwo dochodzi do filtra z filtra do vaccum pompy? Pompowtryski ustawione dobrze?
Pompowtryski siemens
Do oleju. Dlaczego stek bzdur? Pytam, bo jestem po rozmowie z gosciem, ktory sie tym zajmuje na codzien i taki wnisek wyciagnelem, ze jak juz ruszac pompowtryski to najtaniej i najprosciej zaczsc od uszczelniaczy. Bardzo czesto ta czynnosc pomaga. Pozdrawiam
I jak udało się rozwiązać problem. Mam takiego samego Passata 2.0 TDI BMR sterownik Siemensa. Jak go kupiłem rok temu to zdziwiło mnie że często włącza się wypalanie DPFa przez co zwiększał się systematycznie stan oleju (ropa leciała do oleju). Miesiąc temu DPF umarł i dałem go usunąć. Został elektronicznie wyłączony i mechanicznie usunięty. Po kilku...
Pompowtryski ustawione i wyregulowane?
Pompowtryski
przemiezylem pompowtryski miernikiemi i nie maja zadnej opornosci a chyba powinny miec prawda?
Pewnie włożone inne pompowtryski niż w oryginale i przez to pokazuje inne spalanie.
Ja nie wiem czy takie rzeczy były sprawdzane przed wymianą. A pompowtryski sprawdzałem vagiem
Kupiłem od znajomego były sprawdzane mam protokoły i wszystko gra.a złe odczyty mam na 1 cylindrze tam nie był wymieniany i na 3 tu wymieniłem Dodano po 1 I u mnie pompowtryski są starego typu Dodano po 2 Kolega dzisiaj jeszcze po południu przyjedzie i połączymy pod kompa zobaczymy co bedzie pokazywać
pompowtryski passat passat pompowtryski ustawi passat 130km pompowtryski
awaria ekspresu philips pierwsza uruchomić kocioł montaż siłownik zamek centralne
Różnice między układami TOP223P a TOP223PN Claas Celtis 446 - brak wskazań prędkości, diagnostyka i naprawa