Np tak: https://www.youtube.com/watch?v=ag-iZX1H...
hmm.... wygląda mi na uszkodzone pompowtryski
A jaki zapach tych białych spalin? Gryzący? Bo miałem taki przypadek, że trzeba było uszczelnić pompowtryski (frezowanie gniazd + zestawy uszczelek).
A pompowtryski jak się mają? Poza tym, że ich korekty są ok, to nie oznacza, że są sprawne. Następne pytanie; w jakim celu wyrzuciłeś FAP-a?
Przy znacznym przebiegu takie ślady to norma, pompowtryski możesz śmiało regenerować, po poskładaniu, luzy ustaw na 180-200 stopni, auto zacznie normalnie pracować i dostanie kopa.
Najczesciej problem jest w gniazdach mocujacych pompowtryski ze wzgledu na wade konstrukcyjna . Najczesciej pomaga wymiana uszczelek na wtryskach oraz obejrzenie układu paliwowego f paliwa przewody Vacupompa . Czy nie ma wycieków
Dokładnie tak to wygląda. Jak zaczyna łapać, to tak jak by pojedynczo każdy cylinder zaczyna łapać, jak przy zapowietrzeniu, tylko ewentualnie, gdzie szukać i co dziwne, że gaśnie w jednej chwili w czasie jazdy?
ok dzięki za podpowiedzi. [ nie wszyscy wiedzą wszystko odrazu ]
Czytałeś link który Ci wysłałem? Ja się boisz zaryzykować to daj pompowtryski do sprawdzenia. Dodano po 4 Poza tym mówiłem ze ja wymienisz tandem pompę nie będzie poprawy i nie ma. Dla pewności zrób logi dynamiczne gr 003 011. Od 1500 do 3500 obrotów na trzecim biegu.
Witam twój pasek mniemam że ma pompe wtryskową, bo jesli pompowtryski to inna historia ciężko opisać instalacje paliwową,w każdym razie idą 3 przewody od zbiornika, zacznij od sprawdzenia smoka w zbiorniku,przewody wychodzące z niego zamocowane są pod podłogą wystarczy wzrokowe sprawdzenie, a potem okolice filtra paliwa i to cały układ ze zbiornika....
Kombinuj tak dalej a skończy się to rozerwaniem tej rury "s". Pomyśl - coś musi "upuszczać" ten nadmiar ciśnienia, typowa usterka.
Ja mam ten sam problem co koledzy wyżej Napisze co już wymieniłem i zrobiłem 1 wałek rozrządu i hydraulika nowe 2 chłodnica egr nowa 3 zawór n75 4 zawór n72 5 dpf przewiercony trzy otwory fi22 6 turbina rozebrana zmienna geometria wyczyszczona 7 pompowtryski zmienione 8 wężyki do sterowania wymienione 9 egr wyczyszczony i sprawdzony elektrycznie czy...
Witam mam problem z moim passatem od jakiegos czasu ok 2 m-cy samochod lekko szarpal po wcisnieciu gazu do dechy (gl na 2.3.4 biegu) ale problem z biegiem czasu nasilal sie pomyslalem ze dam mu konkretnie w p.... (pojezdze na wys obrotach pow3500) i po tej operacji zaczal szarpac gorzej i zgasl odpalilem go po 10 min jak dawalem gazu ostatnio jest jeszcze...
Witam . Mam problemik takiego typu ze autko po jezdzie z ciezka noga tj. gwaltowniejsze ruszanie i ciagniecie kazdego biegu na wyzsze obroty wpada w tryb awaryjny ale to nie wszystko bo gdy podczes postoju przycisne pedal przyspieszenia i silnik osiagnie okolo 4000 tys. obrotow to po odpuszczeniu gasnie . Co wiecej jak uruchomie ponownie to silnik pracuje...
Autko od jakiegoś czasu nie chodzi na benzynie.Głównie odpalałem na gazie a paliwa to miałem coś tam zawsze chyba w zbiorniku. Zauważyłem w skrzynce bezpieczników że bezpiecznik nr 18 jest przepalony(20A).Jest to właśnie od pompy i chyba czegoś tam jeszcze. Zmieżyłem prąd i leci tam ponad 25A przez niego.Czyli wkładając drugi bezpiecznik-przepala się....
Witam. Miałem problem z pompą wtryskową. Kupiłem nową i nie odpala. Pojawił się błąd P1570- komputer sterujący zablokowany. Chciałem zrobić adaptację pompy, lecz nie jest możliwe logowanie się mimo iż podaję poprawny PIN. czy może mi ktoś pomóc?
Witam! U mnie w pasacie 1.9TDI 130km 2001 290 tyś km są następujące objawy: - Jakieś 4 m-ce temu zaczęło ubywać płynu w układzie chłodzenia. - Lato wiec dolewałem wody, ubytek zazwyczaj około 1 litra na 400km. - Komunikat o niskim stanie wody zazwyczaj pojawia się na drugi dzień po odpaleniu rano po dłuższej jeździe poprzedniego dnia. - Węże twarde,...
Błąd taki jak w temacie czyli 18265, w bloku pomiarowym 023, na czwartej pozycji po lekkim dodaniu gazu wartość 127. Zdaję sobie sprawę że jeden pompowtrysk do wymiany, ale najchętniej zmieniłbym wsad w ECU aby olewał to i nie wchodził w tryb awaryjny.
Powód mojego problemu były to pompowtryski
Problem rozwiązany. Przyczyną były pompowtryski - prawdopodobnie przez to, że były wymontowane i nie zabezpieczone, np. ropą, musiały zardzewieć lub coś w tym rodzaju. Wymiana wszystkich 4 wtrysków - samochód odpalił bez problemu.
Passat AFN 110 to poma, a ARL pompowtryski zupełnie inne silniki to co tu pisać inny moment obrotowy skrzynia biegów.
Cześć i czołem🫡 Pacjent VW Passat B6 1.9 TDI BXE 2006r. Mam Problem z korektą wtrysku na drugim cylindrze a mianowicie wahające się korekty od +0.7-1.1 mg/suw przy pracy na biegu jałowym, natomiast czasem korekty zaczynają wzrastać do +2.07-2.5 mg/suw i wtedy silnikiem zaczyna szarpać ale przy wyższych obrotach nie jest to odczuwalne. Dodam że uszczelniacze...
witam borykam sie z autem sprowadzonym, z italii vw Passat 1.9 tdi 110km silnik AJM objawy telepie na wolnych obrotach jak sie zagrzeje nadmienię ze autko tak już przejechało ponad 12tys km i po za telepaniem na wolnych nic sie z nim nie dzieje bloki 013 018 023 poniżej z tego co widac w grupie 023 2-4 cylinder kuleją rozebrałem pokrywę by przeglądnąć...
Witam wszystkich i pozdrawiam Jestem amatorem mechaniki Ale chcę zapytać Co jeśli dwa pompowtryski mają korekty ujemne o wartości -0.40mg a dwa mają+0.40 Czy powinienem dać pompowtryski do regeneracji ? Z góry dziękuję i pozdrawiam
Witam. Mam Passata B5FL 2005 rok 2.0 TDI silnik BGW, mam problem z odpalaniem rano, na pałkę zapali. Świece żarowe sprawdzone, pompowtryski ok, czujnik temperatury ok, rano nie pali. Na kompie wyszła przepustnica awaria, czy przez przepustnicę nie odpala?
..a co jesli pompowtryski mamy zregenerowane, wiązka zasilająca wymieniona na nową, a błąd 17925 (P1517) nadal powraca? Autko nie odpala, odpinanie wtyczek na wtryskach nic nie daje..Jakieś sugestie?
witam, chciałbym wznowić post. Mam identyczny problem, mam 2.0 tdi bmr 170 km. kręci jak na załączonym filmie. silnik długo się kręci, im mniejsza temperatura tym gorzej odpala. Jak nie rozładuje akumulatora to odpala i gaśnie. Jak zaskoczy to trzepie silnikiem. W samochodzie została wymieniona pompa vacum, sprawdzone pompowtryski i ciśnienie na cylindrach...
Kolego wiesz już co było uszkodzone mam ten sam problem na texie pokazało błąd 4 pompowtrysku uszkodzenie cewki pompowtryski zregenerowane założone wyregulowane a problem nie ustąpił autko nie odpala do tego wywala błąd świec i blokadę kierownicy
Możesz spróbować zamienić kolejnością pompowtryski i sprawdzić korekcje , wtedy będziesz wiedział czy to wina ciśnienie sprężania czy pompowtrysku .
Witam.Mam problem Z passatem B5 '00 1,9tdi 115km.symbol silnikaAJM.Auto podczas przyśpieszania szarpie,vag wykazał 2 uszkodzone pompowtryskiwacze1oraz3.wymontowałem je,sam je rozkręciłemi wyczyściłem końcówki papierem ściernym 2000,zamontowałem,wyregulowałem luz na wałku pośrednim i wszystkie objawy zginęły auto odzyskało 100%mocy,przestało szarpać.Niestety...
tak poduszki ok pompowtryski w normie po diagnozie vcds koło dwumasowe ok zawur egr wyczyszczony przeguby sprawdzone zawieszenie wporzadku rozrzad według znaków i zadnych błeduw na kompie. dodam jeszcze na zimnym nie ma drgan tylko na ciepłym silniku w przedziale obrotuw 1600 do 2100 bardzo mocne szarpanie na wysokich biegach dalej szukamy
Witam ponownie Po zdjęciu pokrywy zaworów okazało się że pompowtryski w silniku passat BKP są mocowane za pomocą 2 śrub (odpada regulacja). Wymieniłem 4 pompki, listwę elektryczną i świece żarowe przy okazji. VAG nie zwraca już błędów przerw w obwodzie pompek ani zwarcia na świecach. Mam pytanie - przy regulacji popmpowtryskiwaczy obróciłem wał korbowy...
A jak diesel to słabe pompowtryski też zapalą Abs i esp.Odczytaj błędy sprzętem do vw i w abs-ie i w silniku.
Witam na plaka odpali ale ciężko mam nagranie zobaczcie Może wyślij te nagranie do egzorcysty? Wiedza boli? Masz problem z układem paliwowym itp, a ty odprawiasz egzorcyzmy z "plaka", co ci to da? Myślisz że postukasz popukasz i naprawisz? Twoja usterka to: nieszczelny układ paliwowy, pompa Vacum lub co obstawiam uszczelnienia ropotrysków (wymiana...
Pompowtryski siemens
Logi turbosprężarki problem z doładowaniem, vcds, passat b5 1.9tdi 130km avf Pompowtryski stan bardzo dobry, odchylenia maksymalnie na -18 a średnio -15 więc tylko samą turbosprężarkę, jest po regeneracji 3 razy i tak samo dalej, pierwsza regeneracja była bo turbo już olej puszczało, po drugiej regeneracji i 3 czyli poprawieniu wszystko tak samo jest,...
Na YouTube Gosc rozwiązał ten problem w 1.9 150KM Zupełnie inne silniki pompowtryski a szyna cr..
Na pompowtryski filtry na zasilaniu nie pomogą, bo zakłócenia idą drogą radiową.
Paliwo dochodzi do filtra z filtra do vaccum pompy? Pompowtryski ustawione dobrze?
Co jak co, ale VAG od czasów Golfa 5 chyba opuścił się jeśli chodzi o jakość blach.. Panie kolego, Golf to się skończył wraz z zakończeniem produkcji 2 generacji. podobnie jak Passat na modelu B5. skończyły się pancerne blachy, a zaczęło wręcz "daewoo" - czyli blaszki cieniutkie, podatne na korozję. Progi, nadkola przód-tył i inne. Jedna reparaturka...
Ciśnienie pompy vacum 11,5 bar. przy 4 tyś obrotu. Super. Ale auto ciągle nie pali tak jak trzeba. Jeden z konsultantów telefonicznych pracowni Milewczyka mówił coś o tym że pompowtryski mogą być uszkodzone elektrycznie (?) Że niby pompowtryski działają w dwóch fazach, rozruchu i pracy. Co o tym myślicie. Pompowtryski Siemens.
Przepraszam kolegów silnik to 1.9 Tdi 101km pompowtryski
Witam Moj problem z passatem 19 tdi 115 km Samochód nie przyspiesza 140 km/h max. Wszystko sie stało po wymianie uszczelki pod głowicą Wcześniej jeździł 180 km/h Po wymianie uszczelki u mechaników samochód wogóle nie jeździł brak jakby turbo Zaprowadzili do szpeca od diesla ten zrobił regeneracje turbo Brak jakichs kolwiek błedów doładowania Facet powiedział...
to sa pompowtryski nie odkrece tam nic
Pompowtryski
Witam, mam problem z passatem b6,który bardzo mnie juz denerwuje, poniewaz długo sie z nim borykam i nadal brak poprawnej diagnozy a mianowicie podczas przyśpieszania, samochód wchodzi w drgania, zaczynają się wibracje, np jade na piatym biegu 120 z włączonym tempomacie jest prosta droga i jest okey , nie ma wibracji, zaczyna sie wzniesienie i samochód...
Witam passat nadal nieo dpala vag pokazuje 05399 - brak zasilania dla ECU 00258 - przełacznik cewki 1 prosze o porade Dodano po 1 A i nie idzie zasilanie na pompowtryski
Wszystko zrozumiałem i dla pewności zajrzałem jeszcze na YouTube i znalazłem film z moim autem jak facet czyścił pompowtryski środkiem Liqu Moly . Jestem wzrokowcem lubię widzieć. A co do zbiornika to mam pomysł aby go wyczyść bez ściągania. Ale to później. Dziękuję.
Pierwsze zdejmij pokrywę wałka sprawdź krzywki które napędzają pompowtryski należy również wyregulować luz na nich Ogólnie należało by sprawdzić cały układ wtryskowy ale pierwsze sprawdż wałek i luzy
Pompowtryski miałem regenerowane miesiąc temu wszystkie 4 oraz była ustawiania kompresja pod wtryskami. Ale nie jeżdze tak bo samochód jak ostatnio zgasł to nie chce juz odpalic.
Pompowtryski ustawione i wyregulowane?
Ja nie wiem czy takie rzeczy były sprawdzane przed wymianą. A pompowtryski sprawdzałem vagiem
Do oleju. Dlaczego stek bzdur? Pytam, bo jestem po rozmowie z gosciem, ktory sie tym zajmuje na codzien i taki wnisek wyciagnelem, ze jak juz ruszac pompowtryski to najtaniej i najprosciej zaczsc od uszczelniaczy. Bardzo czesto ta czynnosc pomaga. Pozdrawiam
I jak udało się rozwiązać problem. Mam takiego samego Passata 2.0 TDI BMR sterownik Siemensa. Jak go kupiłem rok temu to zdziwiło mnie że często włącza się wypalanie DPFa przez co zwiększał się systematycznie stan oleju (ropa leciała do oleju). Miesiąc temu DPF umarł i dałem go usunąć. Został elektronicznie wyłączony i mechanicznie usunięty. Po kilku...
Pompowtryski wyregulowane?
passat pompowtryski passat pompowtryski ustawi passat 130km pompowtryski
oporność głośnik kernel security check słabe ciśnienie oleju
radio makita kabel brake radio
Jak podłączyć ring LED z 12 diodami do sterownika? Niedziałający prędkościomierz w skuterze Zipp 50 - przyczyny