hmm.... wygląda mi na uszkodzone pompowtryski
Gdy PD kopci na szaro zaraz po odpalaniu gdy dłużej stoi. To wina za ten stan jest w układzie paliwowym. Po prostu paliwo zeszło trochę i zanim tandem nabije prawidłowe ciśnienie mija kilka obrotów a w tym czasie pompki są nie napłnione prawidłowo paliwem. Żeby był ideał to nowa tandem gniazda głowicy do weryfikacji nowe uszczelnienia pompek i tandemu...
Jaka historia auta? Bylo coś poważniejszego naprawiane niedawno? Jak z odczytem bloków pompowtrysków?
Powód mojego problemu były to pompowtryski
Możesz spróbować zamienić kolejnością pompowtryski i sprawdzić korekcje , wtedy będziesz wiedział czy to wina ciśnienie sprężania czy pompowtrysku .
Czy dużo roboty jest z wymiana uszczelnij na pompowtrysków
Czyli twierdzisz że to pompowtryski?
Np tak: https://www.youtube.com/watch?v=ag-iZX1H...
Wersja na pompowtryski? Najpewniej króciec pompy tandem.
Przepraszam kolegów silnik to 1.9 Tdi 101km pompowtryski
Podpasuje od passata b5, ale wersje tylko z pompowtryskami.
A jaki zapach tych białych spalin? Gryzący? Bo miałem taki przypadek, że trzeba było uszczelnić pompowtryski (frezowanie gniazd + zestawy uszczelek).
Pompowtryski siemens
Pompowtryski
rok produkcji 2004, po liftingu, pompowtryski. model Passat Lim. Comfo; 74kw TDI SG5
Pompowtrysk do wymiany
Pompowtrysków się nie ustawia tylko luz na dźwigni.A grupa 13 nie służy do kontroli sprawności pompowtrysku.Tu masz takie ogólne info. https://turbodiesel.hswg.pl/sprawdzenie-...
Pompowtryski wyregulowane?
Pompowtryski
Ja nie wiem czy takie rzeczy były sprawdzane przed wymianą. A pompowtryski sprawdzałem vagiem
Paliwo dochodzi do filtra z filtra do vaccum pompy? Pompowtryski ustawione dobrze?
http://obrazki.elektroda.net/80_12807690... wariant 1 4- 64,8....66,4mm 3- 152,8....154,4mm 2- 244,2...245,8mm 1- 332,2...333,8mm wariant 2 4-64,00...65,6mm 3- 152,0...153,6mm 2- 243,4...145,0mm 1- 331,4...333,0mm
Wymień oringi (uszczelniacze) na pompowtryskach przeważnie pomaga :|
Cześć. Niestety problem występuje nadal. Sprawdzone w aucie wszystko (tak twierdzi mechanik) czyli głowica, obudowa filtra paliwa, pompa vacum, pompa w zbiorniku, pompowtryski... Gdzie dalej szukać???
pompowtrysk
Witam wszystkich i pozdrawiam Jestem amatorem mechaniki Ale chcę zapytać Co jeśli dwa pompowtryski mają korekty ujemne o wartości -0.40mg a dwa mają+0.40 Czy powinienem dać pompowtryski do regeneracji ? Z góry dziękuję i pozdrawiam
Passat AFN 110 to poma, a ARL pompowtryski zupełnie inne silniki to co tu pisać inny moment obrotowy skrzynia biegów.
Potrzebna nowa wiązka pompowtrysków.
Pomiar kompresji na poszczególnych cylindrach przez otwory świec zarowych. Później powtarzasz tylko że z dodaną niewielka niewielką ilością oleju do cylindra. Ale często nieszczelne bywają pompowtryski.
Witam ponownie Po zdjęciu pokrywy zaworów okazało się że pompowtryski w silniku passat BKP są mocowane za pomocą 2 śrub (odpada regulacja). Wymieniłem 4 pompki, listwę elektryczną i świece żarowe przy okazji. VAG nie zwraca już błędów przerw w obwodzie pompek ani zwarcia na świecach. Mam pytanie - przy regulacji popmpowtryskiwaczy obróciłem wał korbowy...
Tak dla formalności, mówimy o silniku na pompowtryskach?
pompki sprawdzone Jak sprawdzałeś pompowtryski,wałek sprawdzony?.
Uszczelki (oringi)na pompowtryskach do wymiany,
Nie widać śladów zapowietrzenia, ani złego ustawienia rozrządu, poza termostatem, trzeba by jeszcze sprawdzić kompresje na zimny silniku przed odpalenie oraz na ciepłym. Osobiście obstawiam pompowtryski, albo nie te albo zajechane. Na jakim oleju pracuje silnik?
Witam passat nadal nieo dpala vag pokazuje 05399 - brak zasilania dla ECU 00258 - przełacznik cewki 1 prosze o porade Dodano po 1 A i nie idzie zasilanie na pompowtryski
Stan uszczelnień na pompowtryskach.
Nie istnieje coś takiego jak kodowanie pompowtrysków w VW.
Popraw kontakt na wtyczkach pompowtrysków oraz przereguluj .
Pompowtrysk
Dokładnie tak to wygląda. Jak zaczyna łapać, to tak jak by pojedynczo każdy cylinder zaczyna łapać, jak przy zapowietrzeniu, tylko ewentualnie, gdzie szukać i co dziwne, że gaśnie w jednej chwili w czasie jazdy?
Zmiana obrotów w pompowtrysku?
Pompowtryski ustawione i wyregulowane?
Ciśnienie pompy vacum 11,5 bar. przy 4 tyś obrotu. Super. Ale auto ciągle nie pali tak jak trzeba. Jeden z konsultantów telefonicznych pracowni Milewczyka mówił coś o tym że pompowtryski mogą być uszkodzone elektrycznie (?) Że niby pompowtryski działają w dwóch fazach, rozruchu i pracy. Co o tym myślicie. Pompowtryski Siemens.
Witam, mam w planach troszkę pomotać passata b5 fl 1.9tdi 130km na pompowtryskach i tu moje pytanie jak zwiększyć ich wydajność ewentualnie na jakie wymienić by silnik dostawał więcej paliwa? Z góry dzięki za odpowiedź.
Witam. Miałem ostatnio problem z pompowtryskiem Simens VW Passat B6 2.0tdi. Okazało się że jest do wymiany. Niestety po wymianie wyskoczył nowy błąd. Przy odpalaniu trochę szarpie silnikiem ale później jest ok. Pracuje normalnie. Po każdym odpaleniu wyrzuca błąd jak na zdj https://obrazki.elektroda.pl/7028587900_...
Z logów wynika, że masz zapieczone kierownice na turbo + przepływka kończy swój żywot.... Te logi które twojemu koledze się nie podobają są ok, gorzej jakby były powyżej 100. P.S. verva nie jest polecana do pompowtrysków....
Witam mam problem a raczej pytanie do was... siadły mi pompowtryski w passacie 2.0 tdi rok 2006. Chciałam zapytac czy numery musza byc takie same jak na wtryskach orginalnych? czy wystarczy szukajac podac tylko rok i silnik auta???? mechanicy maja podzielne zdanie na ten temat... moze wy mi pomozecie???
nie zadziała to sterownik od silnika na pompowtryskach.
Na pompowtryski filtry na zasilaniu nie pomogą, bo zakłócenia idą drogą radiową.
chodzi mi o regulacje skoku pompki Dodano po 2 potrzebuje wymienic pompke na 4 cylindrze vag w grupie 13 wskazuje 95 mg w grupie 18 000 a w 23 90 Dodano po 1 auto buja sie na postoju, na 6 w granicach 1800 obr szrpie przez chwile. kat synchronizacji 0
Wymień pompowtryski, będzie żył.
wypadało by podłączyć pod coś firmowego bo kabelkom to ja nie ufał bym tak na 100%. czy auto masz od nowości być może ktoś wywalił filtr jakimś sobie znanym programem. a szarpanie to pompowtryski sprawdzić
Na YouTube Gosc rozwiązał ten problem w 1.9 150KM Zupełnie inne silniki pompowtryski a szyna cr..
Zrób logi bloku 003 , 011 , wstaw na forum. Sprawdż korekcje pompowtrysków
to sa pompowtryski nie odkrece tam nic
Witam. Posiadam passata b5 1.9 tdi 115km z 1999 roku od poczatku zimy mam problem z silnikiem mianowicie Po odpaleniu samochodu po dluzszym postoju silnik chodzi normalnie po przejechaniu 2-5 km silnik zaczyna szarpać przy przyspieszaniu trzęsie całą budą, silnik pracuje nierówno i problem jest ciagły. Czasem podczas skretu na parking osiedlowy zdarzało...
Z tych lat to 110KM silnik AFN na pompie wtryskowej a nie żaden pompowtrysk
Dokładnie - jak kolega powyżej napisał. TDI 115KM to bardzo trwały silnik, powiedział bym że najbardziej udany z TDI. Ale jednemu padnie przy 250tys km a innemu fajnie jezdzi przy przebiegu pół miliona km albo nawet 700tys. To kwestia stanu silnika i 300tys to dla tego silnika nic strasznego. A awaria zawsze moze się zdarzyć - nawet w nowiutkim silniku...
Tylko i wyłącznie 130 koni. Dynamika auta jest wtedy zadowalająca, a ten samochód do lekkich nie należy. Szukaj egzemplarza co jeździł na oleju 5W-40, podczas zakupu sprawdzić w jakim stanie są pompki, jak turbo ładuje, czy nie kopci z tyłu (polecam pojechać z komputerem). Moim zdaniem każdy narzeka na pompowtryski, a jednak Passaty i inne VW nadal...
W/g win numer pompowtrysku 038 130 073 BA
na moja szklana kule to moze byc nastawnik Hmmm, nie wiem gdzie ty widziałeś nastawnik w silniku PD? Diagnostyka, diagnostyka. Sprawdzić przewody podciśnieniowe sterowania, działanie kierownic turbiny, sprawdzić poprawność pracy pompowtrysków.
90% problemow z pompowtryskami to problem z oringami. Wystarczy mala ryska wielkosci koncowki szpilki i juz przepuszcza za duzo ropy ktora jest nie przepalana stad moze wyczowasz dziwny zapach. Warto to wymienic koszt nie duzy i robocizna rowniez. Pozdro.
najprawdopodobniej problem z doładowaniem może zawór AGR zablokowany, lub rura od ciśnienia doładowania gdzieś jest nieszczelna, jeżeli kopci przy tym może to pompowtrysk
......Wygląda na to że masz wtryski zajechane... lub chciałem pisać już wyżej, że są nie dedykowane do tej wersji. Masz pewność że poprzedni właściciel nie zmieniał ich? Rozebrałeś pół auta wpakowałeś worek kasy, sprawdziłeś nr. wtrysków? (pompowtrysków)
Czy Passat z przebiegiem 130 tyś km, może pochłaniać 3 litry oleju na 10 tyś km.Autko jest na pompowtryskach.:?:
073 AL siedział w koncernie Vw w silnikach AWX ARL ASZ AVF i w Audi A3w ASZ.Jego ciśnienie nominalne to 288,0 bar ,natomiast dedykowane które siedzą w Twoim A4 AVF mają 292,0bary i były montowane w Audi w modelach silnikowych AWX, AVF, ATL, w VW natomiast w modelach silnikowych AVF,AWX(Passat),BLT(polo),ASZ (Sharan)
chcialbym sie dowiedziec czy pod czarnym deklem od zaworow w tym silniku znajduje sie jakas listwa elektryczna czy nie bo chcialbym zobaczyc czy na pompowtryskach nie sa luzne wtyczki powiedzcie mi czy ta listwe trzeba odrazu wymienic po zdjeciu dekla jesli tam jest
Niestety przekonałem się o tym na własnej skórze... Tracąc przy tym 60zł, ponieważ bez paragonu nawet nie mam go odsyłać... Polecacie jakiegoś sprzedającego/sklep, gdzie można kupić pewny, oryginalny np febi? Jeśli samochód z odłączonym czujnikiem odpalił naprawdę przyzwoicie, jest sens wymienić pompowtrysk?
A pompowtryski jak się mają? Poza tym, że ich korekty są ok, to nie oznacza, że są sprawne. Następne pytanie; w jakim celu wyrzuciłeś FAP-a?
Miałem taki przypadek. Gość jeżdził tak 1000km od warsztatu do warsztatu aż stanął. Powód-zamienione przewody paliwowe na filtrze. Ikony strzałek są tam problematycznie oznaczone. Sprawdż też elektryczną pompę paliwa. Na końcu uszczelniacze i komory (wybite) pompowtrysków.
Masz wszystko ok, nie szukaj dziury w całym, jeśli beepy i korekcje w pobliżu zera, nie ma się czym przejmować.
Jeśli stawiasz na pompowtryski to trzeba oddać do sprawdzenia, rozumiem że wszystko inne zostało sprawdzone, a problem jest nadal
Przy znacznym przebiegu takie ślady to norma, pompowtryski możesz śmiało regenerować, po poskładaniu, luzy ustaw na 180-200 stopni, auto zacznie normalnie pracować i dostanie kopa.
Sprawdź na vagu czwarte pole kanału 004 bloków wartości mierzonych silnika, podaj wartość. Jaki olej lejesz do silnika? Jak wyglądają korekcje dawek dla pompowtrysków?
dzień dobry , potrzebuje wsadu do sterownika Bosch edc15 do silnika AVB 101kM. Passat TDi pompowtryski. Auto nie chodzi na dwóch cylindrach i wszystkie drogi prowadza do ECU. dziękuję za pomoc.
i tylko tam jest ten zawór zwrotny w pompie w zbiorniku paliwa? Czy gdzieś jeszcze po drodze między pompą paliwa a pompowtryskami?
koncowki rozpylacza sa nowe zalozone poniewaz poompki byly do regeneracji. dodam jeszcze ze przyspieszenie ma wzgledne tylko na pierwszym biegu, z reszta to kiepsko, i max predkosc jaka udalo mi sie teraz osiagnac to 180km/h i to z wielkim trudem.... mialem porownanie z audi a4 b7 115km i duzo lepiej sie zbiera... dodam jeszcze ze przed wczoraj bylem...
Tam sa pompowtryski
Jaki to dokładnie silnik, pompowtryski czy zwykła pompa z zaworem.
Jakie masz dawki korekcyjne pompowtrysków???
Popatrz na moje logi. Wydaje mi się(bo ich chwilowo nie mogę otworzyć), że u mnie wyglądają podobnie. Objawy miałem takie same. Myślę że powinna pomóc wymiana uszczelnień na 2 pompowtrysku. Pamiętaj, że trzeba go równo włożyć i później dobrze ustawić tzn. odległość elektrozaworu od krawędzi głowicy i skok pompowtrysku.
Wiązka silnika to minimum. Afn to pompa rotacyjna ,AWX to pompowtryski kompletnie inne okablowanie silnika.
Najczesciej problem jest w gniazdach mocujacych pompowtryski ze wzgledu na wade konstrukcyjna . Najczesciej pomaga wymiana uszczelek na wtryskach oraz obejrzenie układu paliwowego f paliwa przewody Vacupompa . Czy nie ma wycieków
Korekty będą w normie. A jakieś parametry jak ciśnienie doładowania? I zapytaj się czy pompowtryski leżały w oleju napędowym.
Witam.Mam problem Z passatem B5 '00 1,9tdi 115km.symbol silnikaAJM.Auto podczas przyśpieszania szarpie,vag wykazał 2 uszkodzone pompowtryskiwacze1oraz3.wymontowałem je,sam je rozkręciłemi wyczyściłem końcówki papierem ściernym 2000,zamontowałem,wyregulowałem luz na wałku pośrednim i wszystkie objawy zginęły auto odzyskało 100%mocy,przestało szarpać.Niestety...
A co napędza pompowtryski ? Chyba jakiś wałek (tak)? Są tam jakieś śrubki do regulacji ? Rany !
Wsadzasz sprawny silnik .Pompowtryski, turbina ze starego.I wsio lata.
Witam. Mam Passata B5FL 2005 rok 2.0 TDI silnik BGW, mam problem z odpalaniem rano, na pałkę zapali. Świece żarowe sprawdzone, pompowtryski ok, czujnik temperatury ok, rano nie pali. Na kompie wyszła przepustnica awaria, czy przez przepustnicę nie odpala?
Sprawdź czy w sterowniku nie zapisał się błąd 18 074. Mógł się jeszcze nie pojawić ale gdy nadal będzie palił na 3 cylindry to raczej się pojawi. Mogę cię zapewnić że taki błąd się nie pojawi. Ten silnik nie jest na pompowtryskach.
Tak, pompowtryski z końcówką AL były montowane w 150 konnym ARL, ale też w motorach 130km, później montowano w nich mniej wydajne bodajże BA. AL to dobra baza do chip-tuningu. Żywotność producent określił na 500 000km, w przypadku problemów te pompowtryski można regenerować.
Pierwsze zdejmij pokrywę wałka sprawdź krzywki które napędzają pompowtryski należy również wyregulować luz na nich Ogólnie należało by sprawdzić cały układ wtryskowy ale pierwsze sprawdż wałek i luzy
Witam nietety tych wtryskiwaczy nie da sie regenerowac chyba ze pandnie cewka ale wtedy nie zapala ja kupilem caly silnik za 3600 z turbina bo same pompowtryski kosztowaly ok 2500 ze sorawdzonego źródła
Wtyczki są ok.
Jeżeli ma pompę paliwa w zbiorniku (były takie co nie miały) to przekręć parę razy stacyjkę i wsłuchaj się pewnie bedzie słychać bulgotanie jak za którymś razem bulgotanie ustanie uruchom samochód powinien pracować normalnie. Oznacza to że nieszczelność nadal występuje. Możesz wstawić fragment przewodu igielitowego i obserwować czy na zasilaniu pokazują...
A tak w ogóle to przecież jest pompowtrysk. Czyli może być problem z wiązką pompowtryskiwaczy (luźne kostki). Tej wiązki która jest pod pokrywą zaworów i pływa sobie w oleju. Jesli straci kontakt na którymś pompowtrysku to zgaśnie i nie odpali. Może tak być że jak stygnie to kontaktuje i odpala.
Pewnie włożone inne pompowtryski niż w oryginale i przez to pokazuje inne spalanie.
Bez zmiany mapy będzie mułowaty, brak mocy. https://forum.vw-passat.pl/topic/43191-3...
Uszczelniacze na pompowtryskach (ewentualnie gniazda w głowicy) pompa tandem do sprawdzenia.
to auto to pompowtrysk może być też listwa elektryczna która zasila cewki pompowtryskiwacze. Często się konektory luzują i mogą się dziać różne dziwne rzeczy.
Kolega miał taki silnik w seacie i też dymił przy zapalaniu, dodatkowo gasł jak się go przeciąneło na obrotach i wrzuciło na luz, usterkę zdiagnozował dopiero szósty mechanik z kolei, okazało się, że miał pompowtryski od innego modelu.
passat pompowtryski passat pompowtryski ustawi passat 130km pompowtryski
wiertarka płytek drukowanych wymiana mikrofonu samsung tomasetto poziom
wymiana podstawy filtra oleju podłączenie silnika dwubiegowego
Renault Midlum DXi 270 2010 – biały dym po odpaleniu, przyczyny, diagnostyka, EGR, wtryski Opel Zafira B Z18XER brak sterowania wtryskiwaczem cylindra 3 – Simtec 71/75, P0203, diagnostyka