Witam potrzebuję dane dotyczące ustawień pompowtryskiwaczy a najlepiej procedurę z wartościami mierzonymi za informację będę bardzo wdzięczny.
witam, w pompowtryskiwaczach nieustawiamy typowo kąta wtrysku a ważna jest synchronizacja wału z wałkiem czyli wał i wałek ustawiamy na blokady .
Paliwo dochodzi do filtra z filtra do vaccum pompy? Pompowtryski ustawione dobrze?
Więc pompa w położeniu krańcowym ,czyli krzywka wałka napędowego u góry .Popuścić kontrę i tak wkręć śrubę do wyczuwalnego oporu ,potem odkręć o 360 stopni i zakontruj to taka bezpieczna granica.Ja tak ustawiałem i auto chodzi bez problemów może elsa podaje inaczej ale i tak mieści się w 360.
Ja raczej skupiłbym się na układzie zasilania paliwem, jeśli dobrze pamiętam to jest tam zasilane pompą rozdzielaczową , zwaną rotacyjną ale też były z pompowtryskiwaczami w zależności jaka wersja.Jeśli jest pompa rotacyjna napędzana jest przez rozrząd wiec przy każdej wymianie rozrządu powinno się ją sprawdzić i ustawić.
No te korekcje takie właśnie słabe. Rozrzad ustawiony dobrze sam robiłem na blokadach i wszystko ok się zgrywało. Obcjia jest taka że vacu pompa jest z tym króćcem który się wyrabia jak by i lata jest luzny i tutaj właśnie tak jest też więc mam na podmianę druga vacu pompę już z innym króćcem też z 1.9 awxa więc myślę żeby podmienić. Piny pompowtryskow...
Panowie pomocy! 2.0 TDI 140KM 8V BMP Ustawiałem pompowtryskiwacze i z nasadki wyskoczył mi imbus (wielotorx) i wpadł miedzy 2 a 3 wtryskiem w kanał olejowy (a bardziej spływ). Pytanie jak go stamtąd wydobyć? Czy mógł spaść do misy olejowej? Zaznaczam na zdj. gdzie wpadł: https://obrazki.elektroda.pl/8509274100_... https://obrazki.elektroda.pl/7524981800_...
Czy dostanę podobne manuale do silnika 2.0 TDi bgw 136KM - Passat B5 FL DPF styczeń 2005. Chodzi mi o ustawienia pompowtryskiwaczy, likwidację luzów oraz paska rozrządu. Jestem po remoncie głowicy i dawki korekty wtrysku na 1-ym i 2-im cylindrze mam prawie +-2.0. 3-ci i 4ty culinder mieści się w granicach -0.5 do +0.5. Przed remontem wszystkie cylindry...
Piny mechanik przy mnie sprawdzał czyścił czymś tam pryskał więc ok może świadczyć o tym choćby to, że w grupie 18 i 23 parametry są ok tzn. w 23 dwa pierwsze cylindry są w minusie ok - 5 do 9 w 3 i 4 cylindrze ok 20 do 40 co do poprawnego ustawienia to myśle, że dobrze chyba, że masz jakąś poradę to mógłbym coś podsunąć mechanikowi to mój kolega więc...
Ustawiasz w najniższe położenie pompowtryskiwacz dokręcasz śrubę regulacyjną do wyczuwalnego oporu i odkręcasz 160 do 180 stopni kontrujesz i ok.Auto pojechało klient zadowolony.
Pompowtryski ustawione i wyregulowane?
Ja tylko potrzebuje jak to zrobic tzn.jak i czym ustawic skok pompowtryskiwacza i odkąd sie mierzy ustawienie wzgledem glowicy.jezeli ktos ma jakies zdjecia to bardzo bym prosil.Pozdrawiam
r ozrzad wymieniany był na blokadach łącznie ze szpilką do przykręcenia napinacza tak zaleca audi a co do zamiany czy trzeba je póżniej w jakiś sposób ustawić znalazłem opis ale do passata była tam mowa o sufmiarce i nic wiecej najlepiej jak ktoś już to robił i prosto by wytłumaczył co i jak pozdrawiam.
Jaką regulacje masz na myśli? Śrubą regulacyjną. Wkręcamy żeby był lekki opór i odkręcamy z powrotem o 225 stopni. Czyli pominiete podstawy.Prosze jeszcze sprawdzic blok 4 i pozycje 4 co pokazuje. ustawiałem według takiego opisu: Przebieg montażu Gniazdo w głowicy musi być idealnie czyste. Montowany pompowtryskiwacz powinien mieć prawidłowo założone...
Witam mam pytanie może ktoś mi doradzi. Auro vw passat 1.9 2001 74kw 101km Brat wymieniła w passat b4 1.9 rok 2001 74kw 101km pompowtryskiwacze cztery sztuki bo mu siadły. Po wymianie po kilku dniach po odpaleniu ma taki problem ze pedał gazu nie reaguje przez kilka sekund. Czasami reakcja jest od razu a czasami tak jest ciągle. Po za tym wszystko ok....
Po wymianie PD ustawiłeś prawidłowo śrubę regulacyjną ?
Problem rozwiązany, winny był pompowtryskiwacz.
Niestety dopadł mnie problem z kolejnym samochodem w domu. Auto to Passat B6 2006 2.0 tdi 16v 170 km BMR na pompowtrysku Siemens. Opis zdarzenia: W czasie jazdy zaczęło rzucać silnikiem jakby pracował na 3 cylindry zjechałem na zatoczkę, zgasiłem auto i już nie mogłem go odpalić. Przyjechał do mnie brat z texa, po podłączeniu pokazało zawór pompowtryskiwacza...
Poniosło mnie i to nie trochę - to fakt a alkohol też zrobił swoje - przepraszam za emocje. Logi ciśnienia doładowania turbo wskazują, że jest moment (miejsce) w którym zmienna geometria się haczy i spada wtedy ciśnienie doładowania (w zakresie 2800 do 3100 obrotów). Ponowne zlogowanie tej grupy pozwoli na sprawdzenie czy tak się dzieje za każdym razem...
Nie widać śladów zapowietrzenia, ani złego ustawienia rozrządu, poza termostatem, trzeba by jeszcze sprawdzić kompresje na zimny silniku przed odpalenie oraz na ciepłym. Osobiście obstawiam pompowtryski, albo nie te albo zajechane. Na jakim oleju pracuje silnik?
[quote="manta 5"]Ponownie sprawdzić ustawienie pompy i ustawienie rozrządu.Wygląda na wczesny wtysk.[/quote Masz na myśli pompowtryski ? ustawiałem je na -180 st myślę tę wartość zwiększyć do 220 st .
Witam. Od ostatniego razu , robiłem głowicę bo po wymianie uszczelniaczy pompowtryskiwaczy źle zamontowali pompowtryski i wybiło gniazda pompowtryskiwaczy, robiłem całą głowicę z regulacją pompowtryskiwaczy na stole, zwałkiem i regulatorami ,lekko przyblokowałem zawór recyrkulacji spalin / blaszka z 3 otworami / .Pompki po regulacji mają korekty od...
Pompowtryski się tylko reguluje na gwintach i kontruje. Musisz mieć czujnik zegarowy do ustawienia dolnego położenia dźwigienek oraz pojęcie jak to ustawić.Za pomocą vaga tylko korekcję i bipy możesz sprawdzić.Jak wspominasz tu o kodowaniu to lepiej daj to do fachowca.
Producent podał na początku kąt 225 stopni. Z tego, co pamiętam, wydał po jakimś czasie poprawkę, że kąt powinien wynosić 180 stopni, jednak ja zawsze ustawiam 225 stopni. Ważne jest również ułożenie pompowtryskiwaczy względem głowicy. Będziesz potrzebował długiej suwmiarki i najlepiej kąt ustawiać na zegarze kątowym. Jeśli położenie pompek względem...
Miałem podobny problem okazało się że był źle ustawiony rozrząd i źle wyregulowane dźwigienki pompowtryskiwaczy. Ustawiłem to i już nie śmierdzi i nie dymi na niebiesko. Aha też mam silnik BMR. Objawy tak jak na filmie i gryzący dym aż nie dało się wytrzymać na postoju trzeba było wyłączać silnik.
Witam Mialem podobny problem w vw golfie iv 1,9 tdi ARL150KM podczas przyspieszania szarpalo glownie bylo to odczuwalne jak zalaczala sie turbina, przy jezdzie pod gore, pod obciazeniem. 0 wymien filtr paliwa zalej pewne paliwo 1 kolejnosc sprawdz wtyczki na pompotryskach (lubia byc luzne) 1 synchronizacja pompowtryskow (nie obedzie sie bez VAG'a) najepiej...
Podczas regeneracji głowicy na pewno miałeś wyciągane pompki , czy został potem ustawiony skok każdego pompowtryskiwacza ?
Pompowtrysków się nie ustawia tylko luz na dźwigni.A grupa 13 nie służy do kontroli sprawności pompowtrysku.Tu masz takie ogólne info. https://turbodiesel.hswg.pl/sprawdzenie-...
Witam serdecznie. Mam problem z dymiącym Passatem B6 z symbolem silnika bkp. Nie znam się zbytnio na mechanice lecz po kilku nieudolnych naprawach u mechanika chce się nieco wdrążyć w temat i spróbować własnych sił. I potrzebuję pomocy w znalezieniu przyczyny, wymieniłem w nim głowicę ( po regeneracji niby sprawdzona sprawna ), pompki nowe po wymianie...
Kompresja sprawdzona i jest dobra. Czy to może być kwestia źle ustawionej śruby regulacyjnej od pompowtryskiwacza? - regulowałem sprawdzając suwmiarka czy jest w najniższym położeniu, dokręciłem śrubę do oporu i poluzowałem o 120 st. Podczas naprawy zostały zmienione miejscami 3 z 4 pompowtryskiwacze.
POmpowtryski piezo sprawdza się ustawiając miernik na pojemność. Z pompowtrysków piezo nie wolno ściągać wtyczek. Brak napięcia pompowtryskiwacz-otwarty, jest napięcie-zamknięty.
Więc tak.....podciśnienia sprawdzone-są ok. Jeden z pompowtryskiwaczy nie mieści się w tolerancji odległości, nie jest to jakieś wielka różnica, ale jest. Niestety nie przygotowałem się jak się należy i zabrakło mi klucza do wykręcenia pompowtryskiwaczy by je osadzić na nowo(będzie poprawka tylko dokupię klucz). Nie byłem również w stanie obrócić wałem,...
Witam pompowtryskiwacze zostały ustawiane suwmiarka jak i zostały cofniete o 225 stopni. Wymieniony został kompletny zestaw uszczelnień Boscha wraz ze sworzniem. Gniazda nie są zbyt wybite widziałem gorsze a silnik idealnie pracował. Czy mogło sciac klin na walku rozrządu ? Czemu jak dodam lekko gazu silnik chodzi idealnie?. Logi postaram się wrzucić...
Świece żarowe pomierzyłem już wcześniej, bo też myślałem że prądu nie dostają, ale dostają :) Ustawię jeszcze kąt synchronizacji i sprawdzę VCDS'em pompowtryski może akurat. Sprawdzę też połączenia elektryczne i rozrusznik. Dzięki za podpowiedzi. Pozdrawiam.
Znajomy kupił passata z takim silnikiem w niemczech z zerwanym paskiem rozrządu. Założyliśmy drugą głowicę ale autko zaraz po odpaleniu gasnie (nie chce nawet wejść na obroty) NIe wiem czy to jest jeszcze problem z ustawieniem rozrządu ( jak ktoś ma shemat bardzo bym prosił) czy to jest problem z pompowtryskami ( założone z innego samochodu)
Powracam do tematu. Pompowtryskiwacze zostały zregenerowane. Korekty max teraz +/-0.60 na rozgrzanym, bipy do 25. Nowe uszczelki pompek, wałek rozrządu bez uszkodzeń. Synchronizację ustawiliśmy na 0, to spalanie chwilowe na zimnym 0.7, a po nagrzaniu wynosi 0.9. Ustawiliśmy na +2 to było spalanie 1, na -3 skakało 0.6-0.8. Auto na trasie według komputera...
Witam, trochę odgrzeje temat chodzi o to szarpanie okazało się że wałek wytarty a popychacze zjechane w jednym aż dziura była. Wałek wymieniony popychacze też po sciągnięciu dzwigienek pompowtryskiwaczy okazało się ze na 2 pompkach bolce pęknięte w aso dostałem ale troche inne zamiast bolców grzybki śruby dociskajace tez nowe w komplecie . I teraz mam...
Bipy, korekcje, wtyczki, synchronizacja, dawka startowa. Te magiczne słowa są dla PD. No i poprawne ustawienie pompowtryskiwaczy. Nie każdy wie, ale najbezpieczniej czujnikiem zegarowym na wznios krzywki, i suwmiarką od ścianki głowicy. Inaczej dziurę w tłoku wypalisz.
Witam mam problem z dymieniem passata b6 2.0 tdi 170km bmr na bialo raczej na niskich obrotach dodam tylko ze oleju plynu nie bierze filtra dpf nie posiada jest usuniety programowo w 2013r byly wymienione wszystkie pompowtryskiwacze w serwisie na nowe Zastanawiam sie czy może byc to wina zle ustawiongo rozrządu ew klapy kolektora ssaczego ponieważ przy...
Tu cytat z internetu, który potwierdzam. Należy ustawić wałek rozrządu tak, by krzywka napędzająca dźwigienkę regulowanego pompowtrysku znalazła się na samej górze, czyli dźwigienka naciskała maksymalnie na element tłoczący. Precyzję zapewni czujnik zegarowy zamontowany na nowej śrubie regulacyjnej – musi on wskazywać minimalną wartość. Teraz...
tutaj masz poradnik, co i jak logowac Po uruchomieniu programu VAG-Com wykonujemy następujące operacje: 1. Odczytujemy błędy z komputera silnika (ECU): Select -> 01-Engine -> 02-Fault Codes po czym zapisujemy wyświetlone błędy do pliku .txt i zamieszczamy na forum. 2. dla odczytu bloków wartości mierzonych: Select -> Engine-01 -> Meas. Blocks - 08 [numer...
Zgadzam się sprawdź kąt wtrysku. Spalanie może być wieksze jak turbo nie dmuchnie tyle co powinno. A z rozruchem na mrozie masz jakiś problem?? Dodano po 12 Sprawdź jeszcze ewentualnie rury dolotowe do turbiny i kolektora ssącego. Mogą być gdzieś dziurawe albo łapac lewe powietrze. Możesz wyczyścić turbine z kolektorem ssącym specjalnym preparatem kolega...
Konieczna jest korekta pod nowe pompowtryski oraz ewentualnie pod czujnik ciśnienia doładowania jeśli też został zmieniony z silnika ASZ. Podobnie z turbiną, nie napisałeś która jest w tej chwili - od AUY czy od ASZ, to wszystko trzeba ująć w programie. Dzięki za szybką odpowiedź....Co do czujnika to nie jestem pewien, ale turbinka jest od ASZ. Ty...
Witam, tak jak w tytule mam problem z odpaleniem Passata. Oznaczenie silnika AJM. Zaczęło się tak że w samochodzie głowica miała nieszczelność i były przedmuchy w układzie chłodzącym. Postanowiłem wymienić głowicę. Po wymianie głowicy ( rozrzad oczywiście ustawiony ), samochód w ogóle nie ma reakcji. Układ paliwowy odpowietrzony. Na komputerze pokazuje...
Tak jak w temacie. Posiadam Passata XI 1999r. silnik AJM 115KM PD. Problem polega na ty, że gdy silnik jest zagrzany do temperatury pracy, czyli 90st, to zaczynają się kłopoty typu trzęsienie całym samochodem podczas przyspieszania na 3, 4 i 5 biegu. Trzęsie tak, że trudno jest jechać.Na wolnych obrotach momentami delikatne falowanie obrotami od 780...
POMOCY : mam problem z ustawieniem silnika (po rozładowaniu akumulatora i wymianie alternatora), gdyż zapala się ESP i czek silnika. Sprawdzano w kilku stacjach (nie jest to listwa pompowtryskiwaczy, ani czujnik kąta skrętu oraz ładowanie w porządku). Podejrzewają, że czip pompowtryskiwaczy - został odprogramowany, a ja go nie znam bo jestem którymś...
Tak z ciekawości co ci pokazuje w bloku pomiarowym silnika 4. (takie odczyty należy zawsze zrobić przed wymiana rozrządu łatwiej wrócić do ustawień poprzednich jak je się zna.) Ja obstawiam na źle złożony filtr paliwa cieknąca pompę Vacum lub uszczelnienia pompowtrysków (wymiana tych uszczelnień co 200000 km). Test podania paliwa z butelki i zajrzenie...
Pompowtryski miałem regenerowane miesiąc temu wszystkie 4 oraz była ustawiania kompresja pod wtryskami. Ale nie jeżdze tak bo samochód jak ostatnio zgasł to nie chce juz odpalic.
Passat B5FL nie działa ogrzewanie. Mam ustawiony klimatronic na HI. Nie działa mi ogrzewanie. Leci zazwyczaj zimne powietrze niezależnie ile stopni ustawie na klimatronic. Jeśli ustawię na 0 to wtedy leci jeszcze zimniejsze powietrze czyli normalne. Nie wiem czy jest to nagrzewnica czy coś innego. Uruchamiam auto, auto nabiera temperaturę do 90 stopni...
Witajcie chłopaki, mam problem z pompkami w 2.0TDI BMP (pompowtryski Bosch) Od początku, auto ma do wymiany dwumase i nie zwracałem uwagi na szarpanie na wolnych obrotach. Podłączyłem VCDS i to co zobaczyłem to zamurowało mnie. Dodam, że auto stało przez ponad rok praktycznie cały czas (przejechało może z 1000km przez 12 miesięcy) Pierwszy pomiar: (warunki:...
pin 2 i 4 są od czujnika temperatury G2, z których to pinów sygnał jest podawany na wskaźnik temperatury silnika w desce rozdzielczej, rezystacja powinna chyba być identyczna jak podczas pomiaru na G62 - czyli drugiego czujnika, z którego pinów 1 i 3 sygnał jest podawany do sterownika silnika, jeśli uszkodzi się którykolwiek z nich to i tak trzeba wymienić...
Dzień dobry, po mocnym dodaniu gazu silnik wibruje w momencie najwyższego momentu obrotowego, po przekroczeniu tego punktu wibracje ustają. 1900 - 2400obr/min w tym przedziale akurat w mapie jest ustawione 1,3Bar doładowania. Drgania występują na każdym biegu. W samochodzie wymieniłem już pompowtryski, dwumas na jedno mas, całe półosie z przegubami,...
Tak tak, autor pisze ze chce po taniosci co ja podkreślam osobiście ze rozumiem i w żaden sposób nie będę tego podwazal i tu się rozpisywał i próbował zmieniać czyjeś zdanie. Co to znaczy w normalnym warsztacie? Wymiana turbo? Bo jezeli tak bardzo chcemy żeby było normalnie to wylanie oleju i dwóch opilkow jeżeli wypadną z intercoolera to co to jest...
turbina, przepływomierz, ciśnienie - VAGiem. Przepływomierz przekładany był również z passata na próbę. O logi się postaram, znajomy je pobrał i ma dać znać za kilka dni (pewnie szuka info na innych forach). Pompowtryski były wielokrotnie wyjmowane, wkładane, ustawiane. Jeden z nich przed czyszczeniem miał gorsze wartości od innych (ok. 3, po przeczyszczeniu...
Napiswz jaki dokładnie masz samochód- chodzi mi glownie o rocznik Ja dotychczas podmieniłem następujące czujniki: Obrotów walka i wału Przepływomierz Czujnik ciśnienia i temperatury powietrza za turbiną Czujnik temperatury paliwa Now wymienialem czuunika temperatury silnika bo pokazuje dobrze, równo z tym w desce rozdzielczej i rano na zimno równo z...
Witam mam passata 1.9 tdi ajm Zrobiłem kapitalny remont silnika: Honowanie cylindrów ,nowe pierscienie,panewki,szlif wału,glowica po regeneracji nowe gniazda pompowtryskow Pompowtryski sprawdzane wszystko poskladane na nowych uszczelkach wymienione filtry oraz pompa vacum czujnik temp paliwa termostat swiece zarowe Rozrząd ustawiony na blokady pompowtryski...
Witam- jak w temacie mam problem z moim AJM`em-dokladnie passat 99 115 koni - objawy - dużo czarnego dymu wydobywającego się z wydechu - od odpalnia , przez dodawanie gazu- intercoller -przewody zrobione bo były nieszczelne ale to nie pomogło , -głowice po regeneracji - pompowtryski wymienione na używki ale zdrowe dodatkowo błąd na kompie 17958 - a...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam Kolegów Czytałem trochę u "wujka", ale większość takich tematów, pozostaje nierozwiązana :( Niestety silniki diesla to dla mnie dopiero początek, ale serwis nie dał rady i nikt nie potrafi polecić serwisu, który by dał radę. Wrocław Silnik przebieg rzeczywisty (pierwszy właściciel w Polsce i kupiony od Szwaba) 321tys. Był w serwisie i wymieniono...
ustawi pompowtryski pompowtryski passat passat pompowtryski
blokada skrzyni przedłużacz listwa przewód ksger aliexpress
rms451 przestrojenie złacza radia
Oleo Mac 937 po remoncie – regulacja gaźnika, czterotaktowanie, ustawienia śrub H i L Telefunken TFW2401F1E – instrukcja obsługi, programy, kody błędów, konserwacja pralki