silnik nie zapala bo pompa nie podaje jak podłącze ją na ,,krótko,, pali bez problemu. nie dochodzi do niej prąd, dlatego myśle ze ten przekaznik. Po przekręceniu stacyjki prawie każdy przekaznik cyka ten też nie mam pojecia co robić sprawdziłem wszystko został mi tylko przekaznik ale nie wiem który i gdzie on jest. Myślę na zamontowaniu nowego przekaznika...
Mozesz załozyc wyłacznik ukryty przerywajacy zasilanie pompy paliwa
Może "króciec paliwa" ale można takie coś znaleźć w Agromie.
Instalacja silnika ,sterownik oczywiście też przełożone?Przekażnik 109-przełożony?I mam nadzieję że pompa paliwa ze zbiornika wywalona i smok zmieniony.O tym że zatankowany dieslem to już nawet nie pytam.
To jest diesel niema pompy paliwowej tylko wtryskowa.Można zapłon,przy stacyjce. Z ust mi to wyjąłeś :-)) - oczywiście chodzi mi o odcięcie pompy wtryskowej
mozesz miec : - zapowietrzony filtr paliwa - odkrec od pompy przelew, zalacz zaplon i za pomoca jakiejsc prozniowej pompki lub ust :-) poprostu przelej filtr i pompe :-) - diesel dosc mocno drży i moze masz przerwany kabel od elektrozawru przy pompie? podlacz zawor + bezposrednio z aku i wtedy sprawdz czy nadal przerywa.
Do sprawdzenia ciśnienie na pompie tandem. Ewentualnie możesz sprawdzić ilość paliwa w filtrze (czy pompa elektryczna nadąża podawać) przy/po szarpaniu.
Pancerny??? W dieslach też ??
Odpowietrzenie możesz zrobić na pompie o ile masz łatwy dostęp, bądź bezpośrednio na wtryskach. Ja to robię jednak inaczej. Najpierw odpowietrzam filtr paliwa, później drogę FILTR > POMPA a na koniec drogę POMPA > WTRYSKI. Jest to proste. Odpalasz silnik i zostawiasz na luzie: 1. luzujesz przewód doprowadzający paliwo do filtra wstępnego, i czekasz...
Przyznam sie, ze mialem na mysli cewke zaplonowa (za duzo siedze w benzyniakach) :-) Ale cewka odpowiedzialna za gaszenie samochodu tez jest, dzieki gumiś_rzesz. Tak czy inaczej odradzam zakladania w dieslach odciecia zaplonu na pompie paliwa czy przewodzie pompy. Pozdrawiam.
Wszystkie filtry i olej wymienione przy rozrządzie.Jeżeli są pompowtryski to jest też pompa wtryskowa?A co z tymi dodatkami zimowymi do paliwa?Stosować?Leję vervę diesla na orlenie.
poprzednia zaczęła cieknac i zimny długo krecil zanim odpalił proszę was o jakieś sugestie. Bez diagnozy i wglądu w dawkę paliwa oraz kąt wtrysku, proponuje zlecić uszczelnienie starej pompy w diesel serwisie, lub samemu to zrobić, uszczelki kosztują 35 zł na całą pompę i zamontować z powrotem.
Proste zdejmujesz dwa wężyki z filtra paliwa co idą do pompy Vacum. Następnie na te dwa końcówki filtra paliwa zakładasz wężyk -to spowoduje to że pracująca pompa paliwa podaje paliwo do filtra i te paliwo trzeba skierować z powrotem do filtra paliwa - czyli na filtrze paliwa robisz zamknięty obieg -te paliwo podczas testu nie bedzie nam potrzebne z...
bardziej mi się rozchodziło o odcięcie zapłonu a nie paliwa. Odetne zasilanie pompy paliwa ale i tak samochód odjedzie na gazie :-) To chyba bardziej pasuje dla silników Diesla. Tak więc ponawiam pytanie.
Silniki Diesla przeważnie dostają samozapłonów :) . A ten dodatkowo ukatrupił pompe paliwa. Ale niełaska odkręcić rurki paliwowe.
Blokada programowa, sterownik nie dostaje sygnału wzywającego z immobilisera dlatego nie uruchamia procedury kluczowania wtryskiwaczy. Iskrę podaje w najlepsze, dlatego na LPG wóz śmigał będzie. dzięki to już mi dużo podpowiada, aha zapomniałam dodać, że do diesel i czy np w tym związku np nie odcina pompy paliwa albo czegoś jeszcze? Jak powinie zachowywać...
niestety właśnie doczytałem, że pomiary najlepiej na odpiętym akumulatorze robić a ja zrobiłem pod zasilaniem na 98%. Sterownik pompy paliwa jest w passatach z silnikiem V6 TDI (auto przeszło przemianę z diesla na benzyniaka) i podejrzewam, że licznik w którym jest gateway CAN został przygotowany pod właśnie taką opcję. Schemat ideowy mam. Chyba, że...
Odciecie zaplonu w dieslu? przeciez diesel nie ma zaplonu (iskry) paliwo zapala sie samoczynnie, no chyba ze chodzi o calkowite odciecie napiecia do stacyjki. Proponuje odciac doplyw pradu do pompy paliwa w baku, wystarczy w szereg z przewodami zasilajacymi pompe wstawic przekaznik lub zwykly wlacznik.
Witam, od pewnego czasu borykam się z pewnym problemem, mianowicie rano jak wsiadam do auta i chce go odpalić to silnik nie odpala, nie ma znaczenia jaka jest temperatura na zewnątrz. Na szczęście mam zamontowany przycisk do podgrzewania świec (polecam na srogie zimy), przytrzymam go kilka sekund, przekręcę kluczyk i odpali za pierwszym obrotem. Oczywiście...
Aha... A typ silnika, czy chociażby rodzaj paliwa, to mamy sobie sami zgadywać? A co to za różnica? Zasadnicza. Chociażby z racji zasilania paliwem. Benzyniak z elektryczną pompą, a diesel - nadal nie widzisz różnicy?
Mam pytanie może się wydać banalne, ale mnie nurtuję: 1, czy w Dieslach np. (vw passacie 1,9TD B3) jest jakaś pompka, która podaje ON do pompy wtryskowej, czy może OR jest tylko zasysany? 2, Po co się daje filtr paliwa na instalację OR? Przecież jak będzie się jeździć na OR ze sklepu, to jest on, b. czysty. Czyli można by zrezygnować z filtra i odpadłby...
W dawnych dieslach to oznaczało uboga mieszanka. Zapchane przewody paliwowe : sitko w zbiorniku , filtry paliwa lub zapowietrzanie się układu paliwowego a to już jest poezja któryś uszczelniacz na pompie lub przewód. Jeżeli w tym modelu nie ma pompki elektrycznej w zbiorniku to w akcie desperacji przed filtrem można założyć taką tzw. gaźnikową 0,6 BAR.
Ten będzie dobry bo zwykły turbo diesel .75KM Mówisz teraz o tym silniku z golfa czy od passata? Zdjęcie jest od silnika z passata i z wymienioną pompą na linkę. Dodano po 2 Załóż to co masz bo z nowszym raczej nie ogarniesz elektryki. Piersze co w takich projektach to podłączenie złącza diagnostycznego i posiadanie vcds-a albo innego scannera. Passat...
Siemanko Mam taki problem, opisze w skrócie. MOże ktoś z forum takie coś przerabiał Do mojego AAZ 1.9 TD 75KM zamontowałem pompę z Passata też z takiego samego silnika tylko bez bost pina była. Ale wszystko przerzuciłem z innej i innej. Rozdzielacz 11 z Renault Scenic. Wczoraj zmontowałem i trochę ciężko było odpalić, ale odpowietrzony na tip top odpalił,...
Auto nie naprawiłem.Byłem u mechanika od diesli po stalo 2 dni zrobił dialize i stwierdzil, że kompresja ok, zalożył normalny filtr dopływ paliwa ok, zero spadku ciśnienia w ukladzie paliwowym czyli zbiornik węże.Mowi że, moga być rożne możliwości takie jak.nieszczelna pompa vacum , przydarte pompowtryski siemensa , może być tłok lekko opuszczony względem...
Witam Mam passata 1.9 tdi '94r podczas jazdy szarpało silnikiem . Podejrzenia padły na nastawnik pompy wtryskowej, więc dałem go do naprawy, chłopaki w Diesel Service w Gdańsku Oliwie uwinęli się w 2 godziny i skasowali 550 zł. (wymienili jakąś cewkę) I teraz problem. Auto przestało szarpać ale pali 1,5/100 ropy więcej. Normalnie w jeździe po mieście...
Chcesz uzyskać odpowiedź na pytanie, co uciąć, żeby zgasić bezpiecznie silnik czy czekasz na naukowy monolog o następstwach przecięcia zasilania pompy paliwa w silnikach diesla kontrolowanych i monitorowanych przez zaawansowane układy elektroniczne??? Jeśli to pierwsze to wystarczy poszukać na forum bo było wielokrotnie opisywane, jeżeli drugie to też...
Tak z ciekawości co ci pokazuje w bloku pomiarowym silnika 4. (takie odczyty należy zawsze zrobić przed wymiana rozrządu łatwiej wrócić do ustawień poprzednich jak je się zna.) Ja obstawiam na źle złożony filtr paliwa cieknąca pompę Vacum lub uszczelnienia pompowtrysków (wymiana tych uszczelnień co 200000 km). Test podania paliwa z butelki i zajrzenie...
Wielkie dzięki za pomoc :) ale jeszcze Cie troche pomęcze ;D Bo będe też robił takie odcięcie na przekaźniku w Passacie B4 1,9Tdi 1994r. I z tego co czytam na forum to w Dieslu + po stacyjce jest przeważnie czarny... Wiem. Nie problem jest zobaczyć na którym przewodzie nie zanika + po kręceniu rozrusznikiem. Ale powiedz mi czy np. w tym Passacie przewód...
Witam Posiadam Passata b6 2007 rok 1.9 TDI Mam go od pół roku, jest po wymianie czujnika ciśnienia oleju orginalny, oleju GM LONGLIFE, filtrów, rozrządu, pompy wody, świec żarowych BOSH, hamulców. Było coś robione z HOT STARTEM, dodanie i wyrównanie dawki paliwa. Jest zaktualizowane całe oprogramowanie samochodu do najnowszej wersji. Mam takie coś z...
przyczyna tego stanu rzeczy jest filtr paliwa a dokładnie korek spustowy znajdujący się w spodniej części filtra i przez niego dostaje się powietrze stąd szarpanie u kolegi :-) dieslami śmigam od 12lat i nie spotkałem się żeby przyczyna takiego stanu rzeczy była pompa wtryskowa albo panewki owszem zgodzę się że przedni uszczelniacz może być walnięty...
Temat nieopłacalny, zawsze coś odzyskasz sprzedając vr ale musisz kupić wszystko, silnik skrzynie okablowanie półosie w zależności jaki to silnik będzie czy stary na pompie czy pompowtryskach to smok lub pompa paliwa. Nawet zegary jak chcesz aby ci obrotomierz działał moim zdaniem jest to nieopłacalne, nienapisałeś jaki masz celw takiej wymianie - ekonomikę...
...jak EMP zniszczy obwody to nie będzie paliwa więc nie będzie problemu zepsutych aut. . W dawnych czasach, na przykład za słusznie minionego "jaruzela", trzymało się strategiczne zapasy paliwa. Bywało, że i beczkę. Sprawdzone, więc pewnie da się i teraz. A w kilka osób można się nawet zrzucić na porządny zbiornik z własnym dystrybutorem. Choć akurat...
Witam, na twoim miejscu sprawdzil bym przewody paliwowe, czesta usterka w dieslach to zapowietrzanie sie powodowane przez delikatnie przelamane/spartniale przewody paliwowe. Inne miejsca to uszczelka filtra paliwa, przewody powrotne od wtryskiwaczy. Jak ktorys kolega pisal wczesniej moze byc wina zaworka, mozna kupic zwrotny zaworek za 4-5zl i wstawic...
Witam, przebieg 120 tys. , silnik diesel Common-rail CFFB od jakiegoś czasu trzęsie na wolnych obrotach, ale nie zawsze. Nie ma różnicy czy ciepły czy zimny. Najbardziej jak pociąga obroty do 1k gdy np. klima tego potrzebuje albo filtr dopala. Widać że silnik cały lata i słychać jak pompa common rail zaczyna cykać głośniej w momencie dławienia - tak...
witam musisz mieć takie ustrojstwo w zbiorniku tam jest wstępne oczyszczenie paliwa miernik paliwa i przy benzynie i dieslu na pompo wtryskach pompka paliwa. pozdrawiam
W TD, dieslach z posrednim wtryskiem do komory wirowej nie ma sensu podnosić cisnienia, cały proces wytwarzania mieszanki odbywa sie po przez zawirowanie powietrza w samej komorze, cisnienie które jest ustawione obecnie w zupełności wystarczy. Jak pisze kolega mercedesik podnies ciśnienie doładowania i dawkę paliwa, wszystko znajdziesz tutaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=7...
Więcej paliwa to więcej paliwa w wydechu i taka sama temperatura (to nie diesel). W moim V6 AFR=14 to jest normalna praca. Pod obciążeniem faktycznie spada do 12.6 ale sterownik z wielkim trudem utrzymuje stabilną wartość. Jeśli zaczniesz oszukiwać jego czujniki to rób to z głową :) Lepszy efekt i bezpieczniejszy uzyskasz kupując sobie używany wtryskiwacz...
A teraz trochę o wadach i zaletach diesli i benzynowych... Jak kolega tzok rozsądnie pisze, to tylko stare diesle z trzęsącą się kierownicą robiły takie przebiegi.... Nowsze sa cichsze, ale bardziej skąplikowane, a typowa awaria w takim dieslu potrafi nieźle szarpnąć po kieszeni. Przykłady moich znajomych : zafira 99 dti awaria pompy wtryskowej + elektronika...
Nie zajrzysz do filtra paliwa i nie opiszesz wyglądu koloru paliwa to nie mamy o czym gadać. Ja naprawiałem swój i właśnie ten element pominąłem, a to podstawa wszystkiego i od tego się zaczyna - ty przynajmniej wiesz po co to robisz, mi mówili zrób to, ja nie wiedziałem po co, a teraz wiem. Olewałem to, a to podstawowy błąd jaki dużo osób popełnia....
Podmienilem dzisiaj pompke w baku na inna i robi zdecydowanie lepsze cisnienie niz moja. Zobaczymy jak bedzie teraz ale to najszybciej jutro jak postoi przez noc. Zaworek zwrotny mam juz zalozony zaraz przed filtrem paliwa. Zastanawia mnie tylko co steruje dlugoscia pracy pompki bo pracuje tak gdzieś max 3 sekundy i na zimnym wydaje mi sie ze tez nie...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Skoro byly wtryski robione to przypuszczam ze nie moga "lac" paliwa ,ale za to mechanik mogl ustawic na nich za duze cisnienie i pompa ma trudnosci z "przebiciem" paliwa przez wtryskiwacz. Pierwsze co to polecalbym zmniejszyc ciutke to cisnienie. Jesli to nie pomoze to niestety czeka cie wymiana pierscieni bo to typowe obiawy ich zużycia Dodano po 3...
Witam, Otóż zacznę od tego, że po odpaleniu samochodu obroty nie wskakuja na te "nominalne" 0.9 tylko np. 0.4 przez co samochodem strasznie trzęsie. Aby trochę wzrosły no to trzeba czekać aż się nagrzewa czyli powiedzmy 15 minut l. No i tu moje zdziwienie gdyż w passacie b4 1.9tdi taka sytuacja nie ma miejsca i obroty są od razu dobre a samochód wydaje...
Volkswagen Passat silnik 1.9Tdi 90 km mam propozycję zwiększenia mocy silnika. Czy nie przyspieszy mi to zurzycia silnika i jak to się odpije na silniku i jakie są tego minusy 1) wez wrzuc ten tekst do worda z polskim slownikiem i jeszcze raz wklej tu. Jak czytam takie "odpije" to mi sie noz w kieszeni otwiera... 2) Samo zwiekszenie mocy nie przyspieszy...
Mam taką zagadkę: W passat b5 1.9tdi AHH (już mnie to nie śmieszy ahaha) przestał odpalać. Koledze pomógł jakiś mechanik i na parkingu odpalił mu go z plaka za 50zł i auto przyjechało do mnie. Dźwięk pracy miał prawie jak benzyniaka, odpalał tylko z plaka, chodził nie równo na wolnych obrotach, szarpał albo gasł, a na komputerze BRAK BŁĘDÓW tylko kąt...
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
No bo bez przesady, kto widział bezpośredni wtrysk w Golfie III z 94 roku, a takowe autko ma znajomy ;) Kolega wogole niema racji . Elektrit idealnie to wytlumaczyl na przykladzie SDI . To ze pojazd jest na bezposrednim wtrysku paliwa , nie oznacza ze to common rail ! A wiekszosc ludzi to wszytsko myli . Pierwsze auta z silnikami diesla wyposazone...
Witam, od jakiegoś czasu miałem problem z kontrolką alternatora - nie przestawała sie świecić. Podłączyłem zastępczy układ (elektrozawór pompy wtryskowej - żaróweczka - alternator), który na razie zdaje egzamin ale lampka niestety jest w środku i tak troszkę głupio, bo zawsze mam obawy, że żaróweczka może nie zgasnąć, a ja o tym nie wiem. :/ (oczywiście...
passat sprawdzone silniki benzynowe nawet 1.6 który według znawców jest za słaby rozmawiając z posiadaczami - nie sprawiający problemów z instalacją gazową bardzo dobrze współpracuje, wg mnie także pakowny w wersji kombi, zawieszenie - temat sporny sam byłem posiadaczem audi a4 b5 1.9tdi trochę cięższy przód przez silnik diesla, ale jako takiego problemu...
Ja bym polecił AUDI A4 b5, lub Passata (jak juz ktoś wcześniej pisał). Wg mnie w kombi Audi wygląda ładniej (ale to kwiestia gustu), jeśli chodzi o TDIki w tych samochodach, to sa to te same konstrukcje. Fakt, że 2,5 V6 TDI nie wyrobiły sobie dobrej opini, jednak spotakłem się z tymi samochodami ze sporym przebiegiem, a kondycja silnika była całkiem...
Witam, osobiście posiadam mercedesa W202 2,5D autko sprawuje się bezawaryjnie z czego jestem zadowolony - niestety ma i ono swoje wady do których możemy zaliczyć : wysoki koszt naprawy zawieszenia :(. Jest to mercedes C klas przed liftem więc miejsca z tyłu trochę maławo, psujący się panel pokręteł dmuchawy to prawie standard,klima manual - OK :), pasków...
Drobny, aczkolwiek znów niebezkosztowy incydent się wydarzył. Ale po kolei… Odezwał się do mnie na priva użytkownik Xxxx30 z informacją, że pomoże. Problem, bo jest z Poznania, ja z Kwidzyna, skromne 270km w jedną stronę. Ale jako że był weekend pomyślałem sobie, że pojadę do tego Poznania, zabiorę dziecko na targi motoryzacyjne, licznik naprawię....
Dodam jeszcze że znam gości co z racji darmowej dostępności do nafty (lotnicza) eksploatuja swoje bardzo stare diesle tylko na tym paliwie i mimo przebiegów ponad 300 tyś wszystkie silniki jak nowe, tylko pompy wtryskowe trochę głośniesze.
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
Witam Kolegów Czytałem trochę u "wujka", ale większość takich tematów, pozostaje nierozwiązana :( Niestety silniki diesla to dla mnie dopiero początek, ale serwis nie dał rady i nikt nie potrafi polecić serwisu, który by dał radę. Wrocław Silnik przebieg rzeczywisty (pierwszy właściciel w Polsce i kupiony od Szwaba) 321tys. Był w serwisie i wymieniono...
passat pompy paliwa odcięcie pompy paliwa diesel regulacja pompy paliwa diesel
kosztorysy elektryczne pomiar prądu pomiar pradu bosch panel suszarka
piaskownica windows lodówka haier a3fe742cmj
Niebieska kostka radia Seat Cordoba 2000 - lokalizacja i funkcje Lodówka Samsung piszczy i brak światła - co robić?