To swith chyba był do domykania szyb i uruchamiania fabrycznego alarmu. Mogę się mylić bo dawno juz b4 nie robiłem
tego nie wiem,trzeba zapytać bardziej zaawansowanych cybernetyków z NASA ,ale potem gaśnie i nie pozostaje błąd,też odcinam ten przewód.
Coś tam ci wysłałem.
Trzeba obejrzeć instalację haka pod autem. Może gdzieś urwany przewód.
Nie, nie trzeba. 13,4V to bardzo mało. Zmierz na odpalonym silniku dotykając przewodami miernika obudowy alternatora i nakrętki M8 gdzie jest podpięty gruby czarny przewód.
A przewód jest oryginalny?
Moze byc,zabezpieczyc kable(zaizolowac)i jezdzic dalej
Jest taki przewód
Zdesperowany musisz być. Wałki pod łańcuch, znaczkami do siebie po krawędzi głowicy, pasek - górne kółko znacznik na godzinie 12, dolne tak samo. Do tego jeszcze chyba znacznik "0" powinien być w okienku skrzyni biegów. Jeszcze jedno -nie wiem czy wałki przypadkiem nie dawały się zamieniać.
Witam, zdjęcie nr 1, przewód wymień, zaślep ten drugi otwór, możesz za chwilę nie mieć wspomagania hamulca. Pewnie tyle kosztuje ten podgrzewacz gazu(poszukaj jeszcze może znajdziesz taniej), a do wymiany był jak gaz uciekał bokiem.
Przewód jest zbyt elastyczny . Auto ma założony przy przepływomierzu mikser ,który powoduje wzrost podciśniena w w/w przewodzie . Miałem taką samą usterkę , a zaradziłem temu w bardzo prosty sposób włożyłem do środka sprężynę o średnicy nie wiele większej niż jest przewód.
A posprawdzałeś dokładnie (na szczelność) wszystkie przewody, połączenia? Ostatnio tak miałem i przyczyną był oring przewód/intercooler.
Na pewno przewód zasilający nie może ,,iść,, razem z przewodami RCA
Ten system dogrzewania nosi nazwę CALIX, wpisz i szukaj w googlach, np. tu: http://www.eko-moto.pl/pl_pro_56.php A tu akcesoria, m.inn. kable- http://www.eko-moto.pl/pl_pro_57.php
Tu nie widać ile konektorów jest włożone do wtyczki klocka. No dobra, a zobacz na klocku, jaki tak masz wtyk, ile przewodów wychodzi z klocka ? W grupie VAG hamulce klasyfikuje się wg PR, ja w swoim pamiętam że miałem PR=1ZA i klocek miał jeden przewód.
Czyli Tomasetto. Doprowadź do porządku ten przewód od czujnika temperatury gazu.
No jeżeli idzie oddzielny przewód to znaczy że zasilanie nie idzie po kablu antenowym więc nie potrzebny separator. Podłącz ten kabel albo pod 12V po stacyjce albo najlepiej do niebieskiego kabla wychodzącego z radia (+12V po włączeniu radia). To jest kabelek od zasilania wzmacniacza antenowego umieszczonego w podstawie anteny.
Witam ja bym sprawdził podcisnienia zacza bym od krudca na pompie wacum co idzie przewód do serwa
Na pewno masz nieszczelność. Niecj ktoś dodaje gazu a ty sprawdź czy wąż gumowy od turbiny twardnieje od ciśnienia. Może jakiś nieproszony gość(kuna) przegryzła przewód. Grasują ostatnio.
Problemem jest to, że każdy podchodzi do tematu w sposób "opróżnić układ, sprawdzić olej w kompresorze, sprawdzić ciśnienia" 250 zł Do widzenia i martw się sam. Byłem już nawet w firmie która montuje chłodnie w samochodach dostawczych, zajmują się tylko klimatyzacjami ale cóż.. "problem po stronie elektronicznej" Chętnie dał bym komuś auto kto by zrobił...
To nie musi byc wina przerywacza. Miałem ten sam problem w passacie. Okazało się że był lekko naderwany przewód od masy i kierunkowskazy działały jak chciały, tzn. raz migały normalnie, raz tak jakby była spalona któraś żarówka a nieraz "zawieszały" się tak jak w twojej A3. Pozdrawiam!!!
A zasilanie dochodzi? Żółty przewód.
Sprawdz żarówką czy dochodzi napięcie na elektromagnes rozrusznika na jego cieńki przewód, jeśli tak to rozrusznik do naprawy.
Tak, sprzedający zamiennie używają nazw, powinieneś jeszcze sprawdzić przewód od pierwszej świecy do wspomnianego modułu.
Z tego co pamiętam,to za schowkiem jest moduł/sterownik. Z niego (brązowa wtyczka chyba) przewód czarno czerwony do lampy idzie.
ECM 6 pin, przewód zielono/niebieski, Licznik pin 11 wtyka niebbieska. Zalerzy który rok.
Zapewne pod światło wstecznego. A ustalenie koloru przewodu to chyba najmniejszy problem.
Jutro sprawdzę , ale kość od alternatora do kontrolki sprawna , może przewód
Czyli zasilanie alternatora podłączone pod akumulator lub rozrusznik. Lecz na rozruszniku jest tylko jeden przewód gruby. Masz zasilanie na tym grubym przewodzie na alternatorze, jak zgaszony silnik? Może przy rozłączeniu rozrusznika, nie został podłączony przewód zasilania alternatora?
Jeżeli strzela cały czas jedna cewka ,to bym sprawdził świecę od niej. Może ma przebicia,lub przewód.
W środku to tylko sterowanie przekaznika (masą), BCM złącze 46 pinowe, pin 24 przewód czerwono-brąz. Przekaznik pod maską.
na początek sprawdź ładowanie, później jak już będziesz pod maską to zobacz czy przewód od alternatora się nie odłączył/odłamał a na koniec zostaje sam obrotomierz (lub przewód od alternatora do zegarów)
Zamykam temat. Okazało się, że został przerwany przewód od prawej żarówki.
Ja również mam problem z centralnym zamkiem.Też mam 7 przewodów ale inne kolory: czarny z białym paskiem brązowy czerwony czerwony czerwony z żółtym paskiem żółty niebieski z żółtym paskiem Który przewód jest odpowiedzialny za otwieranie a który za zamykanie i czym jest sterowany plusem czy minusem. Proszę o pomoc.
Złącze A pin 3, przewód zielony z żółtym paskiem. Oczywiście chodzi o radio.
Dziś już nie dam rady sprawdzić ale to może być ten przewód
Generalnie do działania poprawnie wymagane jest podciągcięnie W-wire czyli z licznika z wyjścia.
Problem jest taki że chciałbyś instrukcję krok po kroku, ale jak taką dostaniesz to w ogóle nie będziesz myślał nad tym co robisz. Co gorsza okaże się że powiemy klucz 13 a będzie 15 i będziesz pisał że coś nie tak... Generalnie jak wiesz co to maglownica i jak wygląda to wjedź na kanał dostań się do niej i zrób co trzeba. Sprawdź a potem ewentualnie...
Zobacz czy nie ciągnie lewego powietrza przez przewód do serwa hamulców (gumowe kolanko przy kolektorze)
Problem rozwiązany, przerwany przewód czujnika.Dziękuję za pomoc.
pod osłonką zbiorniczka z płynem wspomagania jest wtyczka 1 piniowa zielony przewód rozlacz i po problemie.
Wielkie dzięki za pomoc :) ale jeszcze Cie troche pomęcze ;D Bo będe też robił takie odcięcie na przekaźniku w Passacie B4 1,9Tdi 1994r. I z tego co czytam na forum to w Dieslu + po stacyjce jest przeważnie czarny... Wiem. Nie problem jest zobaczyć na którym przewodzie nie zanika + po kręceniu rozrusznikiem. Ale powiedz mi czy np. w tym Passacie przewód...
Witam, mianowicie czy mogę założyć inne przewody zapłonowe, jeśli na pierwszy rzut oka pasują? Mam przewody z Passata B3 2.8 VR6, a poszedł mi jeden przewód w A3 8L 1.6. Z góry dziękuję.
Temat zamknięty, przewód znalazłem na allegro, szukając do Passata B5 koszt 10zł.
Masz tam zasilanie, masę i sygnał prędkości. Do sprawdzenia , który to sygnał powinna wystarczyć dioda led z rezystorem, przy kręceniu kołem ma migać. Sygnał prędkości często też był doprowadzany do radia, pin opisany na radiu GALA (przewód chyba bialy z niebieskim paskiem).
W pierwszej kolejności sprawdź przewód idący do czujnika temperatury. Jeśli jest on cały i na miejscu to wymiana czujnika.
Uszkodzony przewód w przelotce. Próbowałeś podać plusa na włącznik?
Ja w passacie miałem pęknięta przewód robiło to zwarcie i bagażnik otwierał się samoczynnie Też częstą usterka są styki w samej klamce warto tam zajrzeć
Przewód nr8. Kostka ma numerki.
Witam szanowne grono koleżanek i kolegów. Mam małe pytanko odnoście dwużyłowego przewodu zakończonego wtyczką, który wisi w moim Passacie '95 a w zasadzie w przednich jego lewych drzwiach między płytą tapicerki a pianką. Wystaje go sobie ok. 20cm i znajduje się na wysokości klamki, może trochę niżej. Przez nierostropność nie zapamiętałem kolorów żył...
po stronie pasażera w nogach z przodu po lewej stronie w rogu widać ten przewód. czarny,gumowy. jeśli jest dziurawy to trzeba wymienić
słyszałem ze wystarczy przepiąc jakis przewód
Strasznie się zamotałeś, albo masz niewłaściwy schemat. Pin 29, przewód fioletowy z czarnym paskiem, idzie do potencjometru nastawnika a nie przekaźnika. Do przekaźnika idzie pin 42, przewód czarny z fioletowym paskiem.
Witam. Na dole w środkowej obudowie tam gdzie siedzi nagrzewnica powinien być odpływ wody skroplonej z klimatyzacji,sprzwdż czy nie jest zatkany lub zagięty przewód.
jak informacje jakie otrzymałes na tym forum nie wystarczaja to zapraszam do www.passat-forum.info
Panowie, wszystko nie tak, może poza krancówkami. * W VW Passacie zapłon to CZARNY ; czarno-żółty to linia "X", gaśnie przy starcie - nieprzydatna w alarmie. Z alarmu: żółty . * ACC nie ma , w Golfach 3 tą rolę pełnił styk S, przewód brązowo-czerwony. Tu więc brązowy z alarmu albo złączyć z czarnym ze stacyjki samochodu albo zostawić wolny - jak alarm...
Hehh,poprostu montaz do kitu.Chocby przeładowywał samochod to niema prawa go zwalić.
Od mokro nie będzie zwarcia. Ma przycięty/przywarty przez tarcie przewód do masy gdzieś .
Dzieki wielkie za podpowiedz wlasnie podlaczylem pod automatyczna anteni iii dziala nawert bardzo slabe stacje czyta Pozdrawiam Krzysztof
Czujnik to termistor NTC. Podświetlanie jest na 5 pinie w kostce 12-pinowej. Podłączyć do podświetlenia pozostałych wskaźników.
W pasacie jest to dośc proste sprawdz czarny przewód od satcyjki, czy jest na nim pełne napięcie akumulatora.Ten przewód odpowiada za brak zapłonu.Za rozrusznik odpowiada gryby czerwony z czarnym paskiem.
Chyba 5V Nie mam w radiu USB a chciałbym mieć przewód ukryty
Co dziwne z mojego sprawnego passata odłączyłem też przewód plusowy z alternatora i pokazuje bez obciążenia 15,2v czyli prawidłowo a w tym drugim Passacie 19,5- 20v... w starym alternatorze został wymieniony regulator napięcia na nowy oryginalny boschowski w kwocie 150 zł i to zupełnie nic nie dało stąd ta decyzja o zakupie drugiego alternatora z Alledrogo...
Szkoda że, nie masz czym zdiagnozować ABS, bo to zaoszczędziłoby masę roboty. A czym dysponujesz do diagnozy po OBD? Kontynuując, napisałeś o problemach z ABS no potencjalnie z czujnikiem, ale co może mieć do tego "walnięty przewód w klockach"? Jak klocki są z czujnikami, to raczej powinna zapalić się kontrolka od okładzin hamulcowych a nie ABS.
Oba są sygnałowe, bo to czujnik indukcyjny, trzeci to tylko ekran. Niedawno miałem takiego z uszkodzonym czujnikiem, pęknięty przewód przy samej wtyczce, to chodził normalnie albo gasł całkowicie jak się kablem poruszyło a błędów 0.
Przewód intercoolera sprawdź ten dolny od turbo.
Otwórz schowek po lewej stronie bagażnika i zobacz czy nie masz tam mokro. Tamtędy leci przewód i czasami zeskoczy z plastikowego kroćca, i płyn leje się w bagażnik.
Kolego doszedłeś do tego gdzie ten przewód idzie ?
Sprawdź sobie nagrzewnice elektryczna, jak masz. W komorze silnika przy skrzynce bezpieczników, bezpiecznik 100 amper.(niebieski) odkręć przewód. Przynajmniej u mnie tak jest. Też miałem ten problem i okazała się nagrzewnica.
1- klapa gaszaca 2- przewód idzie do N75, ściągnij ten wężyk i zobacz jaki ruch ma to cięgno przy turbo
HP kompresor skraplacz.
Czarno-żółty przewód kostki
W Passacie będzie ten przewód, z racji tego że oryginalne radia VW mają funkcję regulacji głośności w zależności od prędkości samochodu.
Koło zniornika płynu wspomagania masz złączkę bodajże zielona na 1 przewód.
Zobacz przełącznik wyboru lusterka wygląda na to , że na prawą stronę jest zawsze zwarty niebiesko/biały i niebiesko/czarny przewód
Cześć, chciałbym wiedzieć jakie rozmiary ma przewód podciśnienia turbo w VW Passat B5 1.9 TDI 130 KM, będą potrzebne mi do wymiany? Dzięki za podpowiedź. Pozdrawiam serdecznie.
tak juz zrobilem zle chcialbym zalozyc tam dobry przewod bo gaz mi czasami strzela i tasma moze dlugo nie wytrzymac
Tak jest płyn chłodniczy. Możesz spróbować przed i za zaworem zacisnąć szczypcami przewód dzięki temu nie wycieknie albo podstawić miskę i wlać z powrotem do zbiorniczka wyrównawczego płynu.
Dzięki wielkie taxidriver1. A może mi ktoś jeszcze napisać czy takim samym przewodem (OBD2) podłączę też passata b5 z 2000r? czy może trzeba inny przewód, albo jakąś przejściówkę? Szczerze mówiąc nawet nie wiem jakie w tym passacie jest wejście pod komp.
Jśli się zapowietrza a też jest taka możlwość to założyć zaworek zwrotny na przewód
Nie odcinaj tych przewodów.Nalęży odciąc + po stacyjce dochodzacy do komputera.Podaj typ silnika,przesle schemat.Pracuje w serwisie.Mail rocaria(at)o2.pl Podaj problem
W większości przypadków w Passacie w tylnych drzwiach pękały przewód can do sterowników drzwi i szyb i były takie pobory
Kable są ok bo? Przedzwoniłeś każdy przewód wiązki?
Sprawdź koło turba jest taki krótki przewód gumowy on lubi pękać,ale sprawdź szczelność całego układu,może gdzieś chłodnica powietrza się rozszczelniła.
I jak Injection, inaczej początek tłoczenia wtrysku, są lampy stroboskopowe z czujnikiem piezoelektrycznym, który zapinasz na przewód wysokiego ciśnienia i możesz sobie ustawić w ten sposób pompę Eee, dubel ;)
Kolego poszukaj dobrze bo wydaje mi sie że tam może być podobnie jak w passacie, gnije przewód na łączeniu i właśnie zostają tylko drzwi kierowcy, wlew i klapa a reszta milczy. Poszukaj na necie, może uda się znaleźć dokładną lokalizację łączenia.
Zarówka 21 wat i "przedzwoń" nią przewód.
No na moje oko problem może być po stronie zasilania. Wygląda to na brak separatora po między radiem a anteną. Po zamontowaniu separatora problem zniknie. W mieście przy dość mocnym sygnale pracuje tylko przewód antenowy. Ze względu na fakt iż w antenie jest wzmacniacz, potrzebuje on +12V
Wygląda to jakby gdzieś przewód był uszkodzony. Co za problem, żeby sprawdzić wiązkę?
Czarno-żółty przewód przetarł się o metalową rurkę wody.
Przewód który zasila radio po stacyjce nie jest zabezpieczony żadnym bezpiecznikiem, na 100% przewody potopione. Już 3 takie robiłem T4, Passat B3 i Golf 3. Oby nigdy więcej mi się taki nie trafił. :D
Witam, poszukuję informacji na temat miejsca podłączenia się do sygnału idącego ze skrzyni biegów do prędkościomierza. Chodzi mi o wpięcie kasy fiskalnej. Takiego samochodu jeszcze nie robiłem, a nie chciałbym zaliczyć wpadki. Zazwyczaj passaty miały przewód biały z niebieskim paskiem umieszczony w kości za radiem, a gdzie szukać tu? Czy najlepiej przy...
Raczej nie. Na początek sprawdziłem by guzik i przewód. Testerem z żarówkę.
A spróbuj po pierwszym uruchomieniu na zimnym silniku po jakim czasie te przewody nabierają za dużej temperatury.Szybko czy wolno?.Grubość przewodu jest obliczona przez wujka Adolfa bardzo dobrze ale czas przy 4 świecach jest na pewno ograniczony i tu może być ból.A czasem grzania reguluje czujnik i sterownik.Zakładając, że twój samochód ma napięcie...
najlepiej i najbezpieczniej będzie jak pociągniesz przewód od elektrozaworu gazu .
A do B6 2006 BMP masz moze schemat podlaczenia do ecu?
Z tego co pamiętam przewód biało niebieski, ten sygnał idzie również do radia i do modułu komfortu i climatronica jak pamiętam. CAN tam chyba jeszcze nie ma.
Zaworek ten ma stale +12 V po tzw. kluczyku. W Passacie miałem przypadek, że urwał mi się przewód zasilający ten zawór tj. w miejscu niewidocznym - połączenie kabelka z konektorkiem, który był w zaizolowany (w koszulce). Objawy usterki, to przerywanie pracy silnika, a czasem nie odpalenie silnika na postoju. Podczas kręcenia rozrusznikiem (szarpania)...
Auto zrobione juz dawno ale odpisze to teraz dopiero .Przewód od passata był ok.przyczyną była pompa wspomagania wymieniłem używke z passata akurat trafiłem na 10 bar wiekszą ale to nie przeszkadza, nowy płyn febi zielony i gitara paluszkiem kułko sie kreci .POZDRAWIAM;]
Przerwany przewód w wiązce do sterownika silnika przy obudowie akumulatora.
przewód passat passat przewód podciśnienie przewód zasilać passat
satel potwierdzenie sygnalizatorem podłączenie lampy żarówki regulacja tonów niskich wysokich
mycie samochodu alcatel hh71vm
Schemat serwisowy Panasonic PM22 - gdzie znaleźć? Pralka Samsung wyłącza się po 10 minutach prania