Pompki w miarę żyją. Zrób dynamiczny log grupy 003 razem z 011, czyli wrzucasz trzeci bieg masz 1000 obr klikasz start, zeby zaczął logowac i pedał do dechy tak do 4 tyś obrotów. Zrób jeszcze pomiar podciśnienia z pompy vacum, i zaślep przewód do serwa puki go nie zmienisz, bo może tam gubić podciśnienie i nie steruje turbiną.
Ja też tak miałem w skodzie.Widzisz turbem steruje cała masa czujników która działają ni podciśnienie , czyli do każdego czujnika podłączony jest przewód (wężyk) który to podciśnienie doprowadza.U mnie przetarty był jeden z tych przewodów i łapał lewego powietrza. Ustąpiło wszystko po wymianie przewodu.
Podepnij wakuometr i zmierz podciśnienie z pompy vacum. Sprawdź też czy wyjście z pompy vacum nie ma luzu bo tam często był problem Zrobiłeś coś z tego? Czy będziesz jeździł i czekał aż heble całkiem padną? z tandempompy masz gruby przewód do serwa i cienkie odejście do sterowania silnikiem. po drodze jeszcze akumulator podciśnienia. Obadaj pod kątem...
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Ten przewód ma być wpiety w filtr i zasysać świeże powietrze. Masz nieszczelność w układzie podciśnien i zaleczyłeś przypadkowo problem. Najczęściej pada membrana egr lub gruszki turbo.
Cześć, chciałbym wiedzieć jakie rozmiary ma przewód podciśnienia turbo w VW Passat B5 1.9 TDI 130 KM, będą potrzebne mi do wymiany? Dzięki za podpowiedź. Pozdrawiam serdecznie.
Turbina, przewody, zawór, gruszka i przewody podciśnienia do sprawdzenia.
Może: filtr do wymiany, zbiornik przytkany (wytwarza się niepotrzebne podciśnienie), pompa do uszczelnienia, wtryski do sprawdzenia, przewód od filtra do pompy bo więcej chyba już nic nie może się stac. Piszę tak bo mam 1z ale na pompie mechanic
Witam. Przeszukalem fora ale nigdzie nie znalazłem odpowiedzi, potrzebuje jakiś schemat albo kogoś kto mi powie jak podłączyć podciśnienia. W passacie b3 zrobilem swapa na tdi afn i musze podłączyć podcisnienie pod akumulator podciśnienia przy nadkolu, problem jest taki że do niego idzie już przewód podcisnienia od klimatyzacji, jak mam sie do niego...
witam potrzebuję schemat podłączenia wężyków podciśnienia do elektrozarorów Passat B3 1.9TD
A przy pompie podciśnienia króciec jest szczelny? Wiem ze był uszkodzony przewód podcisniowy przy vacuum i trochę czasu było jedzone było na tym i zastanawiam wie czy vacuum daje prawidłowe podciśnienie jutro będę miał zegar i zmierzę jakie vacuum daje podciśnienie
Ja wiem że 50 zł to gówniane pieniądze ale tych 50 poszło tyle po dobrych radach że pół osprzętu wymienione a turbo dalej nie dmucha. To jest kolejna sprawa której nie mogę rozwiązać Mapsensory pozmieniane, turbo zregenerowa e, zawory n75 pokupione nowe, przepływka wymieniona nowa a dalej jest dupa. Sztanga w turbie ma pełny ruch jak by co, a ie działa...
Zrobiłem jak podpowiedziales i BINGO. Przewód od serwo bezpośrednio do gruchy, sterowanie pelne góra-doł, ladnie dmucha. Potem sciągnąlem przewód z N75 i podlączylem rozciągnietą strzykawkę dużą, złozona momentalnie, czyli tam jest podciśnienie. Ale nurtuje mnie jak jest sterowana grucha, skoro przewód z serwa wchodzi do N75 na sam dół, a 2 pozostałe...
Najprościej- przewód z ciśnieniowej strony turbiny do ciśnieniowej strony bączka, tak żeby było sterowanie turbo, EGR nie podłączaj wcale i już. Chyba że bardzo chcesz - więc przewód z rozgałęźnika "waku" do wlotu elektrozaworu, mikrowłącznik przy dźwigni sterowania pompy w obwód sterowania elektrozaworu, od elektrozaworu do bączka EGR - i wszystko...
witam,jakiego koloru sa przewody sterujace pompa podcisnienia w passacie93r?Czy gdzies w okolicy tylnej kanapy jest dostep do tych przewodow?
Sam sobie odpowiedziałeś, czasami nawet po wielu godzinach przy wyciągani przedodu z serwa jest podciśnienie. Zastanawiam się tylko dlaczego jak wyciągnąłem przewód z serwa i zatkałem palcem to po zgaszeniu silnika podciśnienie od razu spada do zera. Wydaje mi się, że powinno utrzymywać się w układzie? czasami nawet po wielu godzinach przy wyciągani...
Witam, przepraszam, że tak późno odpisuję, ale mam pełno spamu na poczcie i nie widziałem, że ktoś odpisał. Odessałem płyn, ponieważ zerwałem przewód hamulcowy i nie chciałem, żeby ten płyn ciekł. Niestety ten model nie posiada jeszcze tej funkcji odpowietrzania ABS, więc instrukcja, którą wysłałeś, nie działa. Wrzuciłem nawet zdjęcie, na którym widać,...
młody2066 witam . mam podobny problem ale powiedz mi gdzie znalazłeś tą pompę? bo z tego co mi wiadomo to pompa vacum wytwarza podciśnienie a pompy elektrycznej nie ma w schemacie , ale mogę się mylic . proszę o odpowiedz .pozdrawiam Dodano po 2 młody2066 a ten przewód zapewne jest tzw przelewem i nie możesz go odłączyć on powinien wracać do baku .
Póki sterownik wykrywa problemy z emisją spalin wyłącza egr, a w przypadku gdy istnieje ryzyko uszkodzenia silnika ogranicza moc. Poluzuj obejmę filtra cząstek przy turbo, tak aby gazy nie kumulowały się w filtrze, zrób mu adaptację filtra i czujnika różnicy ciśnień skasuj błąd i uruchom silnik. Zanim przeliczy masę osadów nagromadzonych w filtrze będziesz...
1. Zmień mechanika (palec to on może sobie ...). 2. Zrób sobie prosty przyrząd z jakiegoś ciśnieniomierza (tak do 6 barów), podłącz do niego przewód gumowy (koniecznie wzmocniony, taki jak do chłodnicy lecą). Dobrze pozaciskaj opaskami ten przewód do manometru i podłącz go do przewodu paliwowego np. za pomocą rurki stalowej (też dobrze pozaciskaj opaski....
Robi się twardy bo jest pęknięty przewód podciśnienia - typowa usterka b5
po odłączeniu EGR chodzi normalnie tylko zapala się check Odpinasz wtyczkę z N18 czy przewód podciśnienia z EGR?
Strzykawka, przewód 8mm między aktuatorami a strzykawka i jak zasysasz strzykawka to muszą być szczelne, np sztanga od turbiny musi się podnieść i tak pozostać do puki nie rozłaczysz strzykawki. I tak każdy po kolei. Masz gruszke, zawór egr i pod zbiornikiem płynu chłodniczego siłownik chłodnicy paliwa. Sprawdź też kruciec pompy tandem i przewodu do...
Witam. Mam problem z odmą w Pasacie B5 2000r. 2.3VR5 150 AGZ. Z odmy wychodzi przewód gumowy potem jest taki niby filterek (ciężko nawet znaleźć jak to się nazywa) i od tego znowu krótki wąż gumowy który wchodzi do gumowego kolanka które łączy przepływomierz z przepustnicą. Niestety ten filterek miał w środku kiedyś taką siateczkę która się rozsypała....
A czy ma ktoś może schemat jak mają być podłączone przewody od powietrza .Raz miałem awarie gazu to uszkodził się przewód przed silniczkiem krokowym i niepalił na gazie ale po wymianie palił na gazie.A na paliwie podejrzewam żę są zle podłączone przewody od podciśnienia
juz zlokalizowałem.Jednak przewody WN były padniete.A miały dopiero 4 miesiace.Załozyłem nowe i jest ok
no wysterowanie jest za małe o jakieś 25% tylko nie wiem czemu, podciśnienie w przewodach jak najbardziej jest, jak już mówiłem nawet po zgaszeniu silnika jak ściągnę przewód z gruszki to zasysa powietrze w przewodzie bo jeszcze akumulator podciśnienia działa nie wiem czy tak powinno być. Ktoś mi mówił, że może sztanga źle ustawiona to pytałem w zakładzie...
Najbliżej będe w środe na warsztacie bo mam wyjazdy, ale co zauważyłem to filtr powietrza jest po lewej stronie, z czujnikiem uderzeniowym przed sobą. I nie ciągnie powietrza zimnego tylko ciepłe z kolektora wydechowego, a jak się przygazuje to aż kurczu się ta plastykowy przewód którym silnik zasysa powietrze z filtra powietrza więc musi być tam niezłe...
Zatkaj jeszcze na próbę przewód podciśnienia od reduktora(może puszcza lewiznę w dolot)...
Na kompie nie pokazuje żadnych błędów a egr zdejmowałem przewód od podciśnienia ale nie ma różnicy
witam mam Paska B6, 130KM, tiptronic z 01r jakies 2 m-ce temu z takiego parcianego trojnika wyleciał mi czarny,plastikowy przewód o średnicy ok 2-3mm /podcisnienia powietrza zdaje się/...samochód jechał wtedy max 40km/h i co dziwne hamulce byly tak "twarde" jakby nie dzialalo wogole servo... jakos dowloklem sie do serwisu, mechanik włożył ten przewód...
tam piszą zeby sprawdzić podciśnienie ,w środku widać czujnik ale to chyba nie miało wpływu na odpalenie o ile pamiętam w tych modelach ,nie podłączony przewód podciśnieniowy nie był powodem problemów ze startem silnika. Dodano po 3 włącz zapłon i sprawdz napięcie na czujniku temp silnika ,tam ma być na jednym pinie 5 volt,jak nie ma wiesz że sterownik...
Dzięki za pomoc rozłączeni uległ jeden z przewodów podciśnienia turbo. Pozdrawiam
Witam Mam takie pytanie , jakie ciśnienie powinna zrobić sama pompa paliwa znajdująca się w zbiorniku. Specyfikacja podaje Ciśnienie systemu 4.0 bar, Ciśnienie regulacji z podciśnieniem 3.5 bar. Czyli gdybym wpiął miernik ciśnienia paliwa po między pompę a listwę takie ciśnienia powinienem uzyskać. Przy zapalaniu ok 4.0 bar bo podciśnienie jeszcze nie...
Ta przerwana rurka to przewód podciśnienia przełączającego klapkę sterowania powietrzem ciepłym lub zimnym.
Kolego najpierw odczytaj pamięć usterek abs. Możliwe ze pompa się zacina i cały czas otwiera zaworki (płyn wraca do zbiornika, a nie płynie do zacisku). Ale raczej sadzę że coś z serwem się dzieje popatrz dokładnie na przewody podciśnienia do serw itp.
Potwierdzam kąt 6 stopni, przewód podciśnienia wypięty i zaślepiony
Zostaje jeszcze EGR może być brudny lub nawet zatkany. Przewody podciśnienia któryś urwany i zasysa powietrze.
Witam! Mam problem z instalacją przewodów podciśnienia w Passacie B4 1996rok z silnikiem 1,9 TDI AFN. Mianowicie po wyjęciu filtra powietrza okazało się że mam nie podłączony jeden przewód od podciśnienia, proszę o pomoc w zlokalizowaniu gdzie to podłączyć, wszystko widać na zdjęciach, które są do pobrania: http://www.speedyshare.com/files/2254400...
Teraz pojawił mi się nowy problem. W passacie raz załącza się turbina a raz nie. Sprawdzałem przewody od podciśnienia i ten który idzie do gruszki od turbo to brak w nim podciśnienia ale czasami podcisnienie sie pojawia i wszystko jest ok. Sprawdzałem główny wąż od podcisnienia i wydaje mi się że jest ono za słabe, ledwo ciągnie. Co może być przyczyną?
w takim samochodzie odpięciem akumulatora nic złego nie zrobisz nie wchodzi w grę zaden reset i.t.p. Mówiż iż przypadkowo odpięto klemę,może również coś innego (przewody podciśnienia)opisz dokładniej co się działo a przede wszystkim podaj kod silnika. pozdrawiam
tam jest niedoładowanie, do sprawdzenia N75, przewody podciśnienia i gruszka i na koniec czyszczenie VNT i będzie śmigał.
Sprawdż też przewody podciśnienia. To tez może dawać podobne objawy. Cześć
Mogłeś pomieszać przewody podciśnienia. Ogólnie sprawdź, czy wciąga gruchę po odpaleniu.
Witam wszystkich użytkowników: szukam pomocy, w odpowiedzi co jest z moim samochodem: Otóż w VW Passat B5 1.8 20v ADR mam problemy z: 1. odpalaniem na ciepłym silniku trzeba kilka - nie kiedy 6 sekund - pokręcić żeby zapalił 2. na biegu jałowym (niekiedy podczas jazdy) obroty spadają do 0 obr/min lub 500 obr/min i momentalnie się odbijają. Historia...
Jestem już bliżej rozwiązania. http://obrazki.elektroda.pl/2739340000_1... Zamienione były przewody od podciśnień (podejrzewam mechanika, który wymieniał skrzynię i opuszczał silnik, po czym niewłaściwie podłączył przewody prądowe, bo auto nie chciało odpalić), tj. przewód "A" był podłączony do króćca "B". Nie działała przez to klapa...
Z tym, że do momentu usterki tego wszystkiego nie było żadnych kłopotów... Auto zawsze paliło na przekręcenie kluczyka. Jest możliwość, żeby gaz dostawał się do dolotu z przewodu podciśnienia biegnącego do reduktora?
Czyli mój aparat jest ok?Passat jest z 91roku,1,8 na jednopunktowym wtrysku i na aparacje nie ma zadnej bańki z podciśnieniem,tylko kostka z chyba czterema przewodami..
witam miałem podobny problem w vw golfie i okazało się że poprostu przewód podciśnienia spadł przy siłowniku i przez to pompka cały czas chodziła
może lewe powietrze łapie, sprawdź przewody podciśnienia itp. może coś spadło albo pękło.
Właśnie okazało się że mam uszkodzony EGR, powietrze króćcem można wciągać. Odłączyłem przewód podciśnienia od niego i zaślepiłem. Czy to może mieć związek z tym błędem?
a to już zmienia postać rzeczy. Cały czas była mowa że się nie porusza. Prosta droga do sprawdzenia. Przewód podciśnienia, gruszka a jak nie no to wasz ulubiony N75
Sprawdź pompę podciśnienia, to częsta przyczyna, po sprawdzaj przewody często się luzują, ewentualnie będzie problem z serwem.
Wymieniłem świece przewody cewkę zapłonową, po tygodniu jeżdżenia wyskoczył ten sam błąd - 1 cylinder. Napisane jest by sprawdzić świece, przewody cewkę zapłonową. Do tego doszła sonda lambda, EGR i coś z przewodami podciśnienia. Macie jakieś pomysły co może być? Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam.
Możesz go wymienic (spore koszty) ale nie musisz. Jeżeli przegląd zrobili profesjonalnie ( odessali czynnik chłodniczy, zrobili podciśnienie, osuszyli przewody, nostępnie nabili czynnik) to nie trzeba wymieniać osuszacza
Jak się okazało rzutem na taśmę , gdy skończyły się wszystkie pomysły, dmuchałem w wężyk po drugiej stronie silnika , jest jeszcze jedna gruszka na przewodzie chłodniczym, chyba to jakieś ogrzewanie paliwa , mniejsza z tym, ale wystarczyło że zaślepiłem przewód podciśnienia idący do gruszki i moc wróciła w pełnym zakresie, ciągnie od samego dołu ...cóż...
Witam. Problem z Passatem jak wyżej: historia jest długa wymienione wszystkie przewody i zawory podciśnienia turbo zregenerowane wymieniony wałek rozrządu oraz uszkodzone szklanki przepływka podmieniana nowa oraz z innego auta wymieniony filtr paliwa sprawdzony wydech auto po ruszeniu od razu przechodzi w tryb awaryjny diagnozy nie wykazują błędów jak...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
9A - to oznaczenie silnika 2.0 produkowanego od `88 do 12/93r. w passacie. Problwm z hamownikami nie tkwi w elektryce tylko w podciśnieniu które wydostaje się z kolektora ssącego przewodem na serwo. Sprawdź czy przewód jest dobrze połączony. Na tym przewodzie powinien też byc zaworek zwrotny, sprawdź czy jest założony strzałeczką do serwa.
Ale w silniku od audi 80 tez 1.8i ale kod silnika ABS(90KM) taki przewód jest! w AUDi nigdy nie było takich silników!!!! to oznaczenie to jest ale VW Golf i Passat i też nie ma podciśnienia
Sprawdź przewod hamulcowy gumowy tego zacisku, może się rozwarstwia i po zaciągnięcia ręcznego robi się podcisnienie co powoduje zapowietszanie.
Zeby mówić o uszkodzeniu turbiny trzeba sprawdzić kilka rzeczy. Pierwsza to czy sztanga jest zaciągana na full i czy po odjęciu podciśnienia wraca płynnie do położenia spoczynkowego. Druga to stan wirnika po stronie ssącej i wydechowej. No i oczywiście szczelność dolotu. W tych pompach często luzował się króciec przewodu serwa w aluminium. Gubiło podciśnienie...
Okej dziękuje panowie za odpowiedź. Też się zastanawiam nad czujnikiem przepływomierza co w w/w wątku było przyczyną. Lukne też przewody podciśnienia, może akurat niefortunnie gdzieś jakaś dziurka się zrobiła i lewe powietrze dostaje.
Przewód jest zbyt elastyczny . Auto ma założony przy przepływomierzu mikser ,który powoduje wzrost podciśniena w w/w przewodzie . Miałem taką samą usterkę , a zaradziłem temu w bardzo prosty sposób włożyłem do środka sprężynę o średnicy nie wiele większej niż jest przewód.
Witam.Mam problem z passatem b5 fl 2.5 Tdi.od jakiegoś czasu zaczął wyświetlać się komunikat ABGAS WERKSTATT i zapala się kontrolka silnika.auto ciągnie do 3tyś obrotów i dalej brak mocy.Jak podłączyłem vag to wyświetlił się błąd 575 po skasowaniu błędu powraca jak wpada w błąd.Wymieniłem zawór N75 i dalej to samo. przewody podciśnienia też sprawdziłem...
Gruszka sama w sobie może być uszkodzona. Poprawność połączenia podciśnień przy n75 zachowana? Kolektor ssący nie jest zasyfiony nagarem? katalizator drożny? Przewód pd n75 do filtra drożny? Przy takiej masie powietrza jaką widać w logach, turbo ma nieprawidłowe sterowanie, geometria nie zamyka się do końca.
Passat 3C 2,0TDi 140KM BKP 2006r. Na silniku vag wykrywa następujące błedy: VIN : WVWZZZ3CZ6 Numer Sterownika : 03G906018A Nazwa : R4 2.0l PPD1.1 G Kodowanie : 03 78 SW : 39373233 DTC : 4071:66 P0113 Czujnik temperatury zasysanego powietrza - G42 za duża wartość sygnału Zwarcie do plusa Lamp OFF DTC : 40EE:66 P0238 Czujnik ciśnienia doładowania sygnał...
Wymieniłem również wszystkie podejrzane przewody podciśnienia. W poniedziałek zaczynam od nowa. Posprawdzam przepływkę. Jeszcze takie pytanko czy N75 zepsuty mechanicznie wywoła jakieś błędy.
uszkodzona odma powoduje to ze silnik nie zasysa oparów i mgiełki olejowej tylko falszywe powietrze z otoczenia nie spotkałem się ani razu z przypadkiem, że odma miała nieszczelność polegającą np. na pęknięciu węża odmy spowodowaną przyczyną naturalną, jej nieszczelności polegają tylko i wyłącznie na wyciekach oleju np. przy wężu wchodzącym do karbowanej...
Sprawdź czy gruszka która steruje turbiną- się rusza?. Może być, ze jest zapieczona i tak się będzie dziać. Sprawdź przewody podciśnienia . W 110tdi się zapieka turbo i tak się robi. Komp wpada w tryb awaryjny...i taka jest historia.
Podszybie, od strony filtra kabinowego. Okej dzięki za pomoc dam znać co i jak na dniach:D I możesz kupić przewody od podciśnienia, są tanie i przy okazji wymienić. Na prawdę polecam wykonać ten manewr.
https://obrazki.elektroda.pl/6108428000_... przewody podciśnienia wymienione kierownica sie rusza płynniee jak podłączam przewody podciśnienia wg schematu tzn. przewód z n75 do filtra powietrza. wtedy jest brak podcisnienia. i turbo nie załacza. gdy ten przewód zaślepiam jest podcisnienie 0,8-. i turbo przeładowuje . san chce 1200...
Najpierw sprawdził bym przewody podciśnienia, te gumowe ok.6 mm średnicy, jeżeli chodzi o twardy hamulec. Mógł któryś sparcieć, pęknąć i nawet się zsunąć z jakiegoś króćca.
Zawsze czy tylko na ciepłym silniku? Czy to ke-jetronik czy ke-motronik ? Co się dzieje jak wypniesz kostkę z zawóru stabilizacji biegu jałowego ? witam ponownie :) auto tak zachowuje się i na zimaym i na ciepłym silniku a czy to ke-jetronik czy ke-motronik niewiem poczym to poznać :?: mimo wszystko jest to mechaniczny wtrysk z kupą podciśnień które...
Ten koło wiatraka to n75 wymień wszystkie wężyki podciśnień,jak nie pomoże to do wyczyszczenia zostają kierownice w turbinie.:D
Kupiony 3 sterownik masy nie pali tu już jest ok przegrałem sam eeprom powinno to wystarczyć do odpalenia ale iskry nadal brak.Mam pytanie czy te auto musi być poskładane wpięty kolektor i wszystkie przewody podciśnienia żeby była iskra i sterowanie wtryskami bo auto przyszło bez założonego kolektora i tak właśnie spr.
To, że mokro ma tu i tam to ten typ tak ma w większości przypadków. Podciśnienia sprawdzić na początek najtaniej przy użyciu papierosa. Ale to 2.5 litra na tysiąc na pewno?
Dalsza część obserwacji. Pojeździłem trochę z odpiętym N75 i oprócz braku mocy nic złego się nie dzieje. Podłączyłem dziś wtyczkę od N75 i momentalnie za autem podczas przyśpieszania pojawia się mega czarna chmura dymu, nie chce przyśpieszać i od czasu do czasu terkocze. Natomiast później odłączyłem przewód idący do gruszki turbiny i jak ręką odjął....
Myślę że przewody podciśnienia nie mają nic wspólnego z hamulcami. A pedał chamulca dlatego chyba opada bo zaczyna działać serwo (jeśli się mylę niech ktoś mnie poprawi)
Witam. Od strony pasażera na przegrodzie przy podszybiu jes gumowy łącznik przewodu podciśnienia , który idzie do serwa .Być może nim zasysa powietrze (będzie spadek mocy)...pozdr.
z EGR odłączyłem przewód podciśnienia i zaślepiłem go i auto działa bez zarzutu. Czyli może to być ten siłownik o którym piszesz czy może EGR. A może trzeba szukać w drugą stronę
żebym ja to wiedział i rozumiał to musiałbym jeszcze się pouczyć Bez zrozumienia jak coś działa - odpuść sobie naprawę. (Bez urazy oczywiście) Masz w materiale zamieszczonym przeze mnie wszystko co jest potrzebne do naprawy. Skorzystaj z tego. Przy podciśnieniu 0.65mbar(podanym z zewnętrznego źródła) napięcie na przewodzie sygnałowym ma wynosić 0.765...
Generalnie ma nowe przewody zapłonowe ,kopułkę,palec,świece cewkę, Sprawdzałem wężyki od podciśnienia, czyściłem świece były czarne i silniczek krokowy bo mam drugi na drugim to samo się dzieje.
Mam problem z vw passat b5 130km 2001 r a mianowicie przy prędkości około 120km traci moc i przy ponownym zapaleniu jest juz Oki na komputerze kokazało że przeładowuje wymienione było: -turbina po regeneracji -czujnik n75 -wszystkie przewody podciśnienia -węze od doładowania Na dodatek przy prędkości powyzej 90 robi się głośniej w środku a przy 120...
Poszukuje opis wyjść lub wtyczki przewodów podciśnienia. Zawór elektromagnetyczny(3C0 906 625) z Vw Passata 3C 2,0TDi 140KM (BKP). Za schematy z etki z góry dziękuje bo niestety ale są niedokładne. Pzdr.
http://obrazki.elektroda.pl/4012658300_1... http://obrazki.elektroda.pl/1334168400_1... http://obrazki.elektroda.pl/7865273500_1... http://obrazki.elektroda.pl/9099756900_1... http://obrazki.elektroda.pl/8889274800_1... Proszę o oznaczenie ponumerowanych elementów na zdjęciach....
Czy do tego zaworu nie powinien iść jakiś przewód od podciśnienia (od N18 czy n75) ?? czy on tak jak na zdjęciach powinien być ? rafal.jaro jak bym się znał bym ci odpowiedział, a pytanie na pytanie nic nie pomagasz
płyn zostaw w spokoju chyba że dawno nie wymieniany to nie zaszkodzi problem masz ze wspomaganiem więc do przeglądu przewody podciśnienia od serwa (może gdzieś pęknięty) i pompa podciśnieniowa - po prostu jest objaw za małej wydajności pompy -za mało podcśnienia
Jutro podłączę auto do komputera i wszystko przeanalizuje. Na podłączonym przepływomierzu gaz do połowy i nagle strzał zaczyna jechać normalnie przez chwile i zaraz znowu to samo. Jeszcze dzisiaj postaram się sprawdzić obejmy. :D Dodano po 2 Jeszcze sprawdziłem teraz z interfejsem bluetooth wykres pompowania turbiny na podłączonym przepływomierzu, jak...
Witam serdecznie. Kilka dni zakupiłem auto. Chciałbym Was poprosić o analizę wykonanych logów. Auto to VW Passat B5FL AVF. Auto przy gaszeniu zarzuca silnikiem. Przy gaszeniu auta obserwowałem klapę gasząca i nie ma żadnej reakcji. Wymieniłem przewód podciśnienia od klapy gaszącej przy EGR i dalej trzęsie autem przy gaszeniu. W dodatku czuję przy przyspieszaniu,...
witam jestem nowy więc przepraszam,że przyminam sie do tego postu: Mianowicie Posiadam Passata 1,9Tdi 110km AFN. Auto nie ma mocy o ile na pierwszym i drugim biegu można mówić o jakiejs dynamice samochodu to już na trasie przy wyprzedzaniu i redukcji do czwartego biegu wciskając gaz w podłogę auto dlugo się zastanawia i strasznie wolno przyspiesza....
temat stary ale dopiszę że miałem podobne objawy- autko przechodzi w tryb awaryjny rozbieżności z kilometrami są spowodowane tym że auto wchodzi w tryb około 2400 obrotów a nie zależnie od prędkości.Jeśli przyśpieszenie do tych obrotów jest ok czujesz włączające się turbo to problem najczęściej leży w:nieszczelnych przewodach podciśnienia miałem spadnięty...
Hmm, a co to jest ten "przewod podcisnienia" nigdy o czyms takim nie slyszalem? marian_s bez obrazy ale mysle ze nie za duzo masz pojecia o tym co to jest podcisnienie. Napisze tylko tyle, ze jak znajomem w Corsie przytkal sie przewod odpowietrzajacy to bak mu sie zmniejszyl o polowe. pozdrawiam
Dolot powietrza zablokowany na ciepłe i ściągnięty przewód o osłony kolektora? Podstawa wtrysku nie jest uszkodzona? Podciśnienia od tyłu podłączone? Przy jednopunktowym wtrysku nie powinno nic pływać. Obroty zawsze tam były stabilne. Zawsze baypas skręcony regulacja poprzez napięcie membrany tą czarną śrubą. Jeżeli zaczynamy kręcić i regulować baypasem...
Witam, mam problem z moim passkiem jak w temacie (1.8I +gaz)jest na wtrysku jednopunktowym.Palił na dotyk i żadnych problemów.Od jakiegoś czasu przy odpalaniu na zimnym silniku(odpalam zawsze na Pb)odpala ale chodzi tak jakby miał zaraz zgasnąć i tak jest przez jakieś 5-10s a potem sam daje sobie gazu i wchodzi na normalne obroty.Daje mu wtedy pare...
Jak pisał toldec sprawdź wężyki a nawet je wymień niewielki koszt a bedziesz mial pewność, że nie łapią lewego powietrza. Ponadto ten wskaźnik nie bierze informacji z wtryskiwaczy a jedynie co to impulsy z czujnika prędkości i wylicza średnie zużycie. Dodatkowo możesz przełączyć MFA w tryb diagnostyczny i sprawdzić jak zmienia się podciśnienie. Jeśli...
Cześć Mam problem z 1.9 AHU 90 km, auto jeździło dobrze, 160-180 km/h śmiało można było jechać, od paru dni nie ma mocy, bardzo ciężko rozpędzić je do 120-140 km, zrobiłem logi dynamiczne i statyczne, mógłby ktoś spojrzeć co może być nie tak, oraz jakie logi dodatkowo zrobić. Z tego co już zrobiłem to posprawdzałem przewody podciśnienia, również metodą...
Kolego czujnik ciśnienia w tym samochodzie znajsuje się w komputerze silnika-patrz przewód podciśnienia od przewodu ssącego do komputera.Inna sprawa,że ,,zapalaniei gaśnięcie silnika'' nie ma związku z ewentualnym uszkodzeniem w/w.Nadal upieram się na immo.Mam taki samochód i miałem dokładnie taką samąusterkę.U mnie wystarczyło przeczyścić styki kostki...
Jeżeli chodzi o wtrysk mechaniczny to odłancza się przewód podciśnienia przy aparacie zapłonowym. Dość ważne w tym wtrysku jest to aby pompa paliwa miała odpowiednie ciśnienie oraz trzeba częściej przełanczać go na benzyne ponieważ rozdzielacz wtrysku jest smarowany właśnie paliwem i dosyć często zdaża sie iż wyrabia się regulator. Praktycznie nie do...
Też nie wiem jak działa układ podciśnienia w tym aucie, gdyż schematów w necie nie mogę znaleźć, Nie trzeba schematu. To można kawałkiem wężyka na aucie w kilka minut połączyć. generalnie na prosty system, vakupompa zasysa powietrze z plastikowego trójnika, elektrozawór połączony przewodem z gruszką EGR, oraz trójnika, potem idzie przewód pod auto,...
podciśnienie przewód passat podciśnienie przewód podciśnienie
podłączyć telewizor philips router dioda selenowa karta zabezpieczona zapisem
plazma samsung driver uszkodzony plazma samsung driver uszkodzony
Dioda Schottky w module Bosch Athlet 25,2V: Funkcje i Diagnostyka Podłączenie PS1 do monitora Samsung P2370HD