Na pewno przewód zasilający nie może ,,iść,, razem z przewodami RCA
A zasilanie dochodzi? Żółty przewód.
Zasilanie ze sterownika bordnetz nad nogami kierowcy z lewej. Złącze C brązowe 12 pinowe, pin 9 przewód czarno czerwony. Zasilanie sprawdź pod obciążeniem np żarówką.
Czyli zasilanie alternatora podłączone pod akumulator lub rozrusznik. Lecz na rozruszniku jest tylko jeden przewód gruby. Masz zasilanie na tym grubym przewodzie na alternatorze, jak zgaszony silnik? Może przy rozłączeniu rozrusznika, nie został podłączony przewód zasilania alternatora?
Mam w swoim pasku aku 45Ah. Daje radę bez problemów. Proponuję sprawdzić oprócz przewodów WN i kopółki: - przewody zasilające rozrusznik; - przewody od alternatora; - przewody masowe. To są trzy miejsca gdzie może siedzieć jeszcze problem. Pozdrawiam
Sprawdź czy masz w tych drzwiach zasilanie silników na grubych przewodach.
Nie wystarczy podłączyć się do przewodu podświetlenia przycisków szyb elektrycznych w panelu drzwi (szaro/biały) ?
Przewód który zasila radio po stacyjce nie jest zabezpieczony żadnym bezpiecznikiem, na 100% przewody potopione. Już 3 takie robiłem T4, Passat B3 i Golf 3. Oby nigdy więcej mi się taki nie trafił. :D
Ja by sprawdził czy głòwny przewòd zasilający do rozrusznika nie założyłeś odwotnie niż powinin być, i teraz ramie wybieraka opiera siẹ o niego gdy wybierasz wsteczny!
Zamień przewody na kostce (przewód między radiem a kostkami ISO powinien mieć tzw. bullet connectors, czyli złączki w przezroczystej izolacji), normalnie albo zamiana żółty-czerwony / czerwony/żółty, czasem konieczność podpięcia na stałe czerwonego i żółtego do żółtego przewodu od strony auta. Podtrzymanie pamięci to stałe 12V podawane z auta żółtym...
na 2 kablach na wejściu masz zasilanie. Na wyjściu na jednym przewodzie masz plus przy naciśniętym pedale, na drugim przewodzie masz plus przy puszczonym pedale. Ot cała filozofia.
Jak brak komunikacji ze sterownikiem kolumny trzeba sprawdzić zasilanie i can w złączu. Zasilanie pin 1 i 2 , przewody can -można sprawdzić przejście np. do bcm wtyczka A 73 pin. Schemat bez grzania kierownicy.
Zaworek ten ma stale +12 V po tzw. kluczyku. W Passacie miałem przypadek, że urwał mi się przewód zasilający ten zawór tj. w miejscu niewidocznym - połączenie kabelka z konektorkiem, który był w zaizolowany (w koszulce). Objawy usterki, to przerywanie pracy silnika, a czasem nie odpalenie silnika na postoju. Podczas kręcenia rozrusznikiem (szarpania)...
Sprawdź podłączenie przewodów( taśm) masowych, może okresowo traci minusa.... Kiedyś też miałem stopiony bezpiecznik który na krótkie chwile przerywał zasilanie elektroniki... Pozdr.J.
Elektryk samochodowy sprawdził tam przewody ( na bocznym slupku) i jest zasilanie
Kolego nie zapomnij prawidłowo odpowietrzyć układu .Passat nie odpowietrzy się sam.Na przewodzie zasilającym nagrzewnice od strony podszybia masz otwór wielkości 2mm.Musisz zdjąć opaskę z tego przewodu i go cofnąć jakieś 2cm wtedy przez ten otwór powinien wylecieć płyn.Jak tego nie zrobisz nie będziesz miał dobrego ogrzewania a w passacie to częsta...
Brak sygnału z czujnika prędkości na skrzyni przez to szaleje wskaźnik i prędkościomierz. Uszkodzony impulsator w skrzyni lub przerwana wiązka elektryczna. Czasem strzela miedzy korytkiem z którego wychodzi a skrzynią biegów. Sprawdzic ciągłość przewodu z czujnika do licznika, zobaczyć czy czujnik ma zasilanie i wtedy wiadomo czy czujnik do wymiany.
A sprawdzałeś połączenia tego głównego przewodu zasilającego przy bezpiecznikach?
Wiem że nie masz pojęcia o elektryce , ale jeden przewód żarówki dołącz do +12V a drugi do przewodu zasilającego pompke. Zmierz napięcie wtedy na tym przewodzie względem masy.
Jeśli "altek" nie ładuje, to albo padły diody prostownicze lub zużyły się szczotki alternatora. Miałem w Passacie przypadek, że urwało się zasilanie wirnika (cienkie niebieskie przewody), ale kontrolka wówczas świeciła się stale. Następnie dołączyły się jeszcze od ABS-u i poduszek (jazda na św. dziennych i spadek napięcia). Uważaj, bo w przypadku uszkodzonych...
Miałem dokładnie to samo. Syrenę po prostu odpiąłem i po problemie. Siedzi ona nad prawym nadkolem. Śrubki są z zerwanymi łbami, ale jak się nawierci i wbije torx/spline to odkręcają się bez problemu. Przedstawiony przewód kolorystycznie pasuje do tego od komunikacji z syreną, ale oprócz tego ma ona jeszcze zasilanie, to też nie watro go zostawiać jeśli...
stary przewód się odcina.... a do pina A-1 wpina nowy przewód, kazałem koledze puścić przewód z bezpiecznikiem jako dodatkowe zabezpieczenie.... linia 30 to linia stałego zasilania czyli bez stacyjki... 30 -zasilanie z aku "+" 15- po zapłonie"+" 31- masa miganie tak jak mowisz może być spowodowane linią 15 czyli plus po zapłonie... wszystkie bezpieczniki...
Z ostatniego postu wynika że nie dysponujesz schematem, nie masz żadnego doświadczenia w instalacjach samochodowych i nie czytasz postów w tym temacie.Więc łopatologicznie jeszcze raz. 2 dowolne przekaźniki samochodowe (nie podaję numerów pinów bo mogą być różne zależnie od producenta), przewód o przekroju 4 i 2,5 mm i budujemy instalację od podstaw....
Częste usterki w VW to przełamywanie się przewodów na przejściu z nadwozia do drzwi. Bywa, ze wyglądają one OK a jednak wewnątrz są przełamane lub nadłamane i nieprzewodzą lub przewodzą "okazyjnie". Można to posprawdzać sporą żarówką (ok. 21W), naciągając przewód w różnym kierunku; dobremu nie zaszkodzi a uszkodzony taka czynność wykryje. Niestety,...
Cześć wszystkim. Panowie mam szybkie pytanko, zamontowałem elektroniczny emulator drugiej sondy (swoją drogą działa rewelacyjnie, koniec błędu na desce:))), już przetestowany) w instrukcji należy podłączyć się pod stacyjkę, ale nie wiem dokładnie do którego przewodu podłączyć i nie chcę tyle rozbierać, bo wiązka do stacyjki jest schowana. Bliżej i...
Wymontuj je podaj napięcie i zobaczysz czy całe grzeją Dodano po 2 Ten mechanik wie że dzwoni ale nie wie w którym kościele, tam można coś zrobić jeżeli ciężko pali na ciepłym , odpina wtyczkę od czujnika i sprawdza czy jest napięcie na przewodach zasilających świece
Podlącz do plusa z wyjścia radia . Najczęściej niebieski przewód.Tym przewodem zasilasz wzmacniacz antenowy.
Do tego silnika zasilanie sprzęgła po bezpieczniku nr.18 (10A), z niego też zasilany przekaźnik elektrycznej pompki wody, może tam jest problem. Przekaźnik jest pod skrzynką z bezpiecznikami. Żeby się tam dostać trzeba odkręcić główne przewody i śrubę przy przekaźnikach i skrzynkę wyjąć do góry.
To znaczy że miernikiem się nie sprawdza wysoko obciążonych obwodów. Weź żarówkę od bidy H7 i sprawdzaj zasilanie jak i masy co masz podane. Jak świeci na wszystkich zamawiaj pompę ABS bo raczej jak tego nie naprawiałeś to się za to nie bierz. Przed demontażem spisz kodowanie z ABS.
Nie pamiętam jak jest dokładnie w pasacie, ale czy tam nie ma rozdzielonych zasilań?? Może Ci brakuje albo jest jakiś spadek na głównym przewodzie zasilającym silnik.
Proponowałbym sprawdzić zamiane przewodów zasilających oraz ich stan techniczny.
Przewody ok. Jak mogę sprawdzić "na sucho" pompkę.
Możliwe że kostka stacyjki do wymiany bądź jakieś luźne przewody masowe lub zasilające główne.
Od strony modułu leć po wiązce tam gniją masy i zasilanie. Zamek przód leci po can i steruje nim silnik szyby. Mógł pasć siłownik , wykręć wkładkę i go puknij przez otwór (od strony tylnych drzwi dojdziesz do śrubki trzymajacej).
witam od jakiegoś czasu jestem posiadaczem passat b6 2007 rok. W samochodzie jest zestaw głośnomówiący Parrot ck3100. Od kiedy go kupiłem zestaw był wyłączony. Uruchomiłem zestaw ale po wyjęciu kluuczyka on nadal działa. Wyjąłem radio spojrzałem na kostkę ISO 2 i widzę, że przewód zasilający od stacyjki jest z mostkowany ze zwykłym 12V (załącznik) Czy...
a co rozpiąć w passacie b6 2005r myślałem o pompie jakie i gdzie są te przewody co zasilają pompe?
Wspomaganie od Laguny uruchomisz bez problemu ,potrzebne jest tylko zasilanie
Masz tam zasilanie, masę i sygnał prędkości. Do sprawdzenia , który to sygnał powinna wystarczyć dioda led z rezystorem, przy kręceniu kołem ma migać. Sygnał prędkości często też był doprowadzany do radia, pin opisany na radiu GALA (przewód chyba bialy z niebieskim paskiem).
Sterowanie klapy elektrycznej idzie bezpośrednio z modułu komfortu, osobno końce silnika zamka (kostka niebieska modułu piny 19(przewód niebieski) i 20 (zielony)) i włącznika tego silnika( kostka niebieska 2 brązowy/niebieski i 4 brązowy zielony). Jest jednak możliwość podłączenia bez modułu ( chociaż nie spotkałem się z modułem do Passata nie posiadającego...
No jeżeli idzie oddzielny przewód to znaczy że zasilanie nie idzie po kablu antenowym więc nie potrzebny separator. Podłącz ten kabel albo pod 12V po stacyjce albo najlepiej do niebieskiego kabla wychodzącego z radia (+12V po włączeniu radia). To jest kabelek od zasilania wzmacniacza antenowego umieszczonego w podstawie anteny.
Problemu nie ma, sprawdzić ciągłość przewodu antenowego, jak jest ok, to sprawdzić zasilanie wzmacniacza w stopce anteny. Ja też jest to uszkodzony sam wzmacniacz, i wtedy się montuje nową antenę, nawet bez wzmacniacza i spokój. Patrzeć tylko czy guma uszczelniająca dobrze leży na płaszczyźnie dachu.
Piwko o czym ty piszesz? Widziałeś o jakie auto chodzi? Widziałeś kiedyś w B5 Bordnetz? Czy autor tematu sprawdzał bezpiecznik nr 25 w skrzynce z boku deski? Chyba 25A. Jest tam w ogóle zasilanie na nim. To on zasila panel nawiewu. Skoro w panelu (chyba pin 2 6-pinowej wtyczki, przewód czarno-niebieski) nie ma zasilania to trzeba zobaczyć czy ten bezpiecznik...
Bardzo mało tam miejsca żeby zobaczyć bo węże idą pod spodem. Jak jest równolegle a jak szeregowo. Wydaje mi się że podłączyli do tego przewodu co zasila nagrzewnice.
W golfie jest antena aktywna,zasilana przez przewod antenowy(zasila ja fabryczne radio zlaczem anteny)W passacie miales tez aktywna antene ale zasilana nie kablem antenowym,tylko przez przewod REMOTE z kosci radia(osobny przewod zasilajacy do wzmacniacza anteny).Wiec ktos ci mowi-separator miedzy radio a antene,przewod z separatora do remote pioneer,a...
Przewody napewno są dobre i zasilanie we wtyczce prawidłowe .
Jak masz możliwość, to wepnij amperomierz-coś czuję,że jakieś ustrojstwo się załącza i ciągnie Ci prąd,albo może nawet jakieś mikro zwarcie na przewodach zasilających tylne lampy.
Temat przerobiony. Przyczyna to grube czerwone przewody ktore lacza sie w jeden przy progu kolo modulu komfortu. Robi sie maź zielona ktora wrzera przewody i zanika zasilanie. Zrobilem nowa wiazke i problem od 6 lat zniknal.
jeśli chodzi o antene : "W samochodach z grupy VW zasilanie do wzmacniacza "idzie" przewodem antenowym. Oryginalne radia są tak skonstruowane , że podają napięcie bez dodatkowego przewodu. Gdy zmienia się radio i w samochodzie zostaje zamontowane inne np JVC to żeby działał wzmacniacz trzeba mu również podać +12V montując między radiem a instalacją...
Witam, święta zasada, to zasilanie, od tego zaczyna się naprawę, a w twoim przypadku to obowiązkowo. Wyjmij radio i sprawdź zasilanie na grubym przewodzie w kostce zasilającej. Czy możesz włączyć radio bez kluczyka?
Można tam zmostkować 2 piny lub przełożyć dwa przewody i będzie to działo. Może tak ma zrobione. Chodzi o to że ten włącznik podaje na jeden pin zasilanie na światła mijania a na drugi podaje zasilanie na przełącznik pod kierownicą który włącza światła drogowe. Tu można to pozamieniać lub zmostkować ale przy zamianie drogowe przestaną działać. Passat...
Wygląda na problem z zasilaniem,sprawdź po schemacie przewody zasilające po + zawór evap i n75 od tych elementów w kierunku przekaźnika/bezpiecznika.
Miernik w łapę i do dzieła! I kontrolka. Na początek znajdziesz bez trudu zasilanie stałe i zasilanie po stacyjce i masę. Potem załącz awaryjne i sprawdź na których przewodach ci miga kontrolka i masz kierunkowskazy. Wejścia czujników krańcowych znajdziesz po odpięciu alarmu i otwieraniu na próbę drzwi. miernik na zwarcie i jedna sonda do masy pojazdu,...
Immobilaizer ksieciuniu Bladego pojęcia nie masz księciuniu o czym bredzisz. Pokaż mi konkretnie, w którym Passacie czy ogólnie VW było immo w pompie. Zawór na pompie dostaje zasilanie? Widać paliwo w przewodach do pompy?
Nie mogę znaleźć czy to jest wersja z napinaczem łańcucha z przestawiaczem fazy czy bez. Problem może być w czujniku (słabe zasilanie głupieje,czy z przewodem sygnałowym) z odległością czujnika do "koła fonicznego " lub jego uszkodzenie. Jak wersja z przestawianiem fazy to podstawą jest ciśnienie oleju bo to ono zasila napinacz bez niego nie pracuje...
ok, alarm robi tylko przerwę, co ten przewód "zasila". a z tym elektrozaworem to normalne?
Ja bym sprawdził napięcie (tylko żarówką min 21W, a nie miernikiem !) na kablach czerwonych z niebieskim paskiem, które to przewody zasilają sterowniki silniczków szyb we wszystkich drzwiach
Może to wskazywać na uszkodzona stacyjke.Przewód czarny to napięcie nie gasnace w czasie krecenia rozrusznikem.Przewód brązowu z czerwonym paskiem to 1 pozycja stacyjki na zasilanie radia(Ginie dopiero po wyjeciu klucza) i czarny z żółtym to zasilanie ginące w czasie rozruchu.Sam rozrusznik to czerwony z czarnym.Sprawdż czy w czasie krecenia ginie kontrolka...
Dokładnie było tak jak Zico63 napisał. Brak masy przy zapalonych światłach mijania prowadzi do zaświecenia 3 żarówek (dwóch w lampie bez masy i jednej H1 w lampie z masą). Powstaje wtedy połączenie szeregowe z trzema żarówkami. Na jednym przewodzie z instalacji samochodu zasilane są obie żarówki świateł drogowych - H1. Analogicznie jest ze światłami...
a zasilanie biegnie przewodem antenowym, jak radio nie oryginalne to trzeba zastosować separator
A od kiedy to czarny jest przewodem masowym? Standardowo masa ma kolor BRĄZOWY. Czyli pierwszy kolor już masz. Plusy są oznaczana na czerwono. Czyli gruby czerwony z białym paskiem, to stały plus. Ty masz już dwa stałe plusy. Plus po stacyjce, to cieńszy brązowy z czerwonym paskiem (ostatnio w passacie tak miałem - u ciebie może się różnić). Zresztą...
Mam passata 2001, kupiłem radio beta. Mam problem z kostką zasilającą. Posiadam schemat kostki ale nie mam rozpiski kolorów przewodów. Poprzedni właściciel coś namieszał przy przewodach. Proszę o POMOC w opisie przewodów kolorów!
Weź miernik do ręki i sprawdź zasilanie, posprawdzaj przewody, wtyczki... Nie rób wiochy
Witam. Swego czasu wykonałem podobny manewr. Poradziłem sobie w ten sposób, że ległem pod samochodem z przodu i podłączyłem akumulator do masy (gdziekolwiek) i do przewodu zasilającego rozrusznik (tego grubego). Autko otworzyłem, po czym przełożyliśmy aku na miejsce no i poleciłem wymianę wkładek w drzwiach. Jeżeli jest to 1.9 to rozrusznik jest ciężko...
Nie xlr tylko rca przepraszam. Jeśli na 2 gra źle to gdzieś na wejściu sygnałowym się indukuje i rozpięcie mas może pomóc. Jaki jest przekrój przewodu zasilającego o linki do masy?
...tuż przy lampie, ledwo można wyciągnąć poza wnękę. Ale wygląda to na przewody zasilające. Zmieniarki miały 6 albo 8-pinowe wtyczki.
Wielkie dzięki za pomoc :) ale jeszcze Cie troche pomęcze ;D Bo będe też robił takie odcięcie na przekaźniku w Passacie B4 1,9Tdi 1994r. I z tego co czytam na forum to w Dieslu + po stacyjce jest przeważnie czarny... Wiem. Nie problem jest zobaczyć na którym przewodzie nie zanika + po kręceniu rozrusznikiem. Ale powiedz mi czy np. w tym Passacie przewód...
Wpinasz za skrzynka bezpieczników tą z boku. Przewody białe i żółte, sprawdzisz próbówką. Zasilanie przekazników z listwy mocy nad nogami pin 30 .
Zrób tak: metalowe końcówki przewodów paliwowych po stronie pompy (zasilanie i powrót) zeszlifuj po obu stronach na płaskiej powierzchni papierem ściernym, np. 240. Nowe, dobrze dobrane podkładki miedziane trzeba na jakimś drucie rozgrzać do czerwoności nad gazem, po czym szybko schłodzić pod zimną wodą. Po takim zabiegu stają się miękkie i w efekcie...
Witam ipulsator skad brac zasilanie jakiej mocy 12v cz inne ,czy tez z deski rozdzielczej mam brac to z ktorych pinow bo srodkowy przewod trzeba wpioc wpin 27 przy desce pozdrawiam
podlącz pod przewody zasilające modul żarowke 21w jak swieci to dopiero szukaj dalej. to że jest napięcie to nic nie znaczy.
W passacie B6 nie działa dmuchawa - diagnoza komp. wykazuje błąd 01273 stały (przerwa w obwodzie lub zwarcie do plusa). Na przewodach zasilających brak napięcia (ok 1V). Po podłączeniu "na krótko" wentylator pracuje. Ma ktoś schemat klimatronika do B6?
Wszystkie masz zasilania na moduł?jest ich jak pamietam 3,w progu po stronie kierowcy jest przewod czerwono-niebieski zasilanie,sprawdz czy jest,pozdr.;-)
Przewody zasilające rozrusznika i masy. One też przenosiły za duże prądy.
ten przewód to właśnie zasilanie sterownika i możesz go w passacie spokojnie ciąć,można ciąć faktycznie jeszcze głównego czarnego grubego "bata" po stacyjce ,jeżeli masz możliwość to ciachnij sterownik i głównego po stacyjce,zawsze to początkowo zmyli złodzieja,bo deska będzie ciemna i skupi się wtedy na tym głównym,tak myślę.
Odcięcie pompy paliwa było ale zostało odcięte i przewody zostały zlutowane,a jeżeli chodzi o ECU to na których pinach powinno być zasilanie aby wykluczyć czy czasami nie jest komputer uszkodzony.
Oddam auto do innego mechanika , dużo się dowiedziałem . Dam odpowiedź za dwa tygonie o ile się drugi upora . Móże ktoś posiada schemat do silnika AHU z zasilaniem zaworu N75 u mnie na pin 2 idzie przewód czerwono/biały .
Chciałbym się dowiedzieć co zasilają dodatkowe dwie kostki z przewodami podłączone do lewej lampy tylnej w passacie b5 97r. 1.6 benzyna. Oprócz głównych przewodów zasilających żarówki są jeszcze inne i w sumie do lampy podłączone są trzy kostki, a z prawej tylko jedna. Pytam bo zmieniam lampy na ledowe i zastanawiam się co zrobić z tymi kostkami bo...
Sprawdzić przewód zasilający pompę czy idzie napięcie a monowtrysk kupic ze szrotu pelno tego zwróć uwagę na czujnik temperatury bo w tych silnikach to częsty przypadek
Zasilanie paliwa przewody sprawdzone ?? Filtr wymieniony i na jaki ?? Jakieś błędy w sterowniku silnika sa ??
Tutaj nie ma czujnika w drzwiach, nowsze auta je mają a wtedy tego pod fotelem nie ma. Sprawdź przewody miedzy czujnikiem a sterownikiem, zamień czujnik lewy z prawym i wtedy sprawdź błędy. Jak błąd przejdzie na pasażera to wtedy wina czujnika a jak nie to instalacji. Nie musisz odłączać akumulatora bo sterownik ma tylko zasilanie po stacyjce wiec wystarczy...
Tam nie ma cudów. Zasilanie na żarówkę idzie z włącznika świateł lub z przełącznika kierunkowskazów. Jeżeli po wyłączeniu zapłonu przełączysz włącznik kierunkowskazu tak jak do skrętu w lewo to bez kluczyka w stacyjce załączy sie lewa strona świateł. Skoro włączniki świateł podmieniane to zostaje przełącznik kierunkowskazów lub zwarcie przewodów. Zdejmij...
nie zawsze jest dodatkowy przewod , nie wiem jak w starszych ale sygnal z anteny to ten sam przewod co jej zasilanie , bynajmniej w b5
Styk S to bezpiecznik nr 37, 10A. Przewód żółto-czarny, wtyczka radia 8 pinowa, pin 4. 7 pin 8 pinowej wtyczki radia to stały plus, tzw "30". Nie wolno ich ze sobą łączyć. Przy stacyjce opisany jako S, kolor brązowo-czerwony, zmienia kolor po bezpieczniku 37 na żółto-czerwony. W module komfortu blok 6, okienko 3. W bloku 6 masz informacje o 30, 15 (plus...
Witam. Sprawdzić napięcie sterujące elektromagnesem jest zawsze po przekręceniu stacyjki. Napięcie z akumulatora na przewodzie zasilającym rozrusznik i alternator? Nie jest zaśniedziały przewód lub jego końcówki czy silnik ma dobrą masę z klemą od akumulatora?
Nie piszesz jakie to radio. Dzisiaj wszystkie "normalne" odb. samochodowe mają wyjście "antena automat". Po włączeniu radia pojawia się tam +12v. W Twoim aucie jest wzmacniacz antenowy który powinien być zasilony po włączeniu radia. Ten przewód przyklejony do kabla antenowego jest właśnie zasilającym. Reszta to Twoja inwencja.
Z tego co mi wiadomo przewód zasilania wzm anteny jest razem z przewodem antenowym. Nie ma żadnego osobnego przewodu zasilania wzm anteny.
za nim będziesz rozbierał modulator(odradzam)sprawdz zasilania-tam są dwa grube czerwone przewody i oba muszą mieć zasilanie z akumulatora . Jeśli któregoś brak sprawdz bezpieczniki za skrzynką z przekażnikami.
Czerwono-czarny to ma Kolega zasilanie; łączy go z pozostały(mi). Zależy czy ten "obejściowy" włącznik może załączać jeden czy więcej przewodów. Jeśli jeden, można wybrać II-bieg (kolor żółty) i ten będzie "zawsze". Oto schemat: http://obrazki.elektroda.pl/6990398100_1... E9 to nieszczęsne pokrętło, V2 - wiatrak, N23 i S24 to zespół...
To nie moduł a najpewniej kostka stacyjki. Bez zapłonu nie ma komunikacji z żadnym modułem. W komforcie masz dwa przewody grubsze od pozostałych. To zasilanie i brązowy masa. Pozdrawaim.
witam, chciałbym wznowić post. Mam identyczny problem, mam 2.0 tdi bmr 170 km. kręci jak na załączonym filmie. silnik długo się kręci, im mniejsza temperatura tym gorzej odpala. Jak nie rozładuje akumulatora to odpala i gaśnie. Jak zaskoczy to trzepie silnikiem. W samochodzie została wymieniona pompa vacum, sprawdzone pompowtryski i ciśnienie na cylindrach...
Zgodnie z tym co napisałeś radio jak najbardziej działa prawidłowo i je możemy zostawić w spokoju. Co do reszty co by nie przepisywać to w skrócie wygląda na to że problem tkwi w instalacji antenowej. Ale... Skoro to Passat a ja ogólnie nie wiem jak ta Twoja instalacja wygląda to z założenia powinny od anteny wychodzić dwa przewody. Fabrycznie radia...
Sprawdzić zasilanie czujnika oraz sprawdzić przewód sygnałowy pod obciążeniem - przewód pomiędzy wtyczką czujnika a wtyczką ECU.
Odkąd walczyłem z tymi zaciskami, to ustawiłem sobie właśnie taki awatarek :D (zasada działania zacisku el.). Tam, bez poboru prądu nie zdążysz pomierzyć nic. Odepniesz wtykę od zacisku, zapniesz żarówkę 21W i tylko raz się zaświeci i sterownik odetnie zasilanie, bo zbyt niski pobór... Tak się dzieje, kiedy zacisk się przycina. Ja podaję napięcie bezpośrednio...
Jak na opisie ten przewód co pisze akumulator to daje się do akumulatora, a pozostałe zasilające po stacyjce auta. W tym Passacie nie ma ACC, plus po kluczyku trzeba pobrać z innego urządzenia lub zamontować inwerter CAN
Trzeba pozamieniać miejscami przewody zasilające silniczki w nastawnikach klap i będzie ok.Przerabiałem osobiście w przeróbce z anglika.pozdr.
A może wystarczy wyregulować ten sygnał - śruba regulacyjna z tyłu? Jest on narażony na zachlapanie wodą - jeśli dostała się do środka trzeba go rozebrać i wyczyścić styki papierem ściernym - zabawa dla majsterkowicza. Przy montażu zadbać o szczelność. Szybciej - drożej jest założyć nowy sygnał. Po naciśnięciu przycisku na kierownicy słychać włączenie...
A ma co przechodzić? Jest na nich napięcie? Tu sprawdź żarówką. Jest, i jesteś pewnym, że to właśnie te bezpieczniki, które zasilają te przewody przy pompie ABS na których nie ma napięcia, sprawdzasz ciągłość przewodów przy wyjętym bezpieczniku i odpiętym akumulatorze. Nie ma napięcia, badasz w drugą stronę. Przydałby się schemat z oznaczeniem kolorowym...
Rozwiązano problem. Przyczyna - wspomniany przewód zasilający przetarł się w miejscu kontaktu z obudową akumulatora. Bez trudu dało się znaleźć uszkodzone miejsce. Naprawiono przewód + dodana dodatkowa osłona na wiązkę - wszystko działa jak należy
Zdemontuj obudowę kolumny kierownicy i podaj zasilanie na przewód rozrusznika przy stacyjce, jak zakręci to kostka do wymiany
Wiem wiem, mam kabel od viakena vag kkl obd zakonczony pinami. Linie k podłączam do tego żółtego przewodu? A zasilanie mogę wziąść z np zapalniczki?
przewód passat passat przewód passat zasilać
przetwornik ciśnienie napięcie sterowanie chińskie image error
whirlpool awm6081 blokada drzwi wymiana wkładki gerda
Jak podłączyć gramofon Fiszer do Radmor 5102? Ciężar podstawy odciągu 9-metrowego masztu - obliczenia i analiza