Serwis też nie ma. Może ktoś mi powiedzieć czy jak przewody będą innej długości niż fabrycznie ( np. będą dłuższe ) to czy wpłynie to negatywnie na pracę silnika lub samej cewki? Jeśli są te same parametry to długość nie ma znaczenia, dla czepialskich nie miałem na myśli 2 metrów tylko do 1 metr
Jeżeli pasują przyłącza i długość... nie widzę przeciwwskazań. W kablach zapłonowych znacznie ma ich jakość = grubość/średnica samego rdzenia przewodu. Jeżeli te co masz to jakaś tandeta firmy no-name - szkoda roboty. Kup markowy kpl przeznaczony do konkretnego silnika.
Może zamiast do mechanika lepiej by było udać się do elektryka. A świece i przewody zapłonowe sprawdzili ci mechanicy ?
Wymieniłem świece przewody cewkę zapłonową, po tygodniu jeżdżenia wyskoczył ten sam błąd - 1 cylinder. Napisane jest by sprawdzić świece, przewody cewkę zapłonową. Do tego doszła sonda lambda, EGR i coś z przewodami podciśnienia. Macie jakieś pomysły co może być? Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam.
a przewody zapłonowe też wymieniłeś?
Cewka ma mieć masę i zasilanie to można sprawdzić żarówką ,pozostałe dwa przewody to sterowanie z ECU i tu oscyloskop się przyda. Jeśli nie będzie sterowania to trzeba szukać dalej . Czujnik położenia wału, czujnik Halla ,przewody między cewką a ECU itd.
Paliwo dochodzi normalnie, rozrząd też jest w bdb stanie :) ale sprawdzony ?na znakach fabrycznych ?przewody zapłonowe w odpowiedniej kolejności ??
Udrożnij odmę o ile jest niedrożna , wyczyść olej wokół świec , oraz przewody zapłonowe . Wykręć świece zapłonowe zobacz w jakim są stanie.
Kolego kup przewody kopułkę i palec i świece do pełni szczęścia to cewka dłużej pojeździ.
Zrobiłeś adaptację przepustnicy? Świece oraz przewody zapłonowe w jakim stanie są? Sonda Lambda sprawna?
Sprawdź układ zapłonowy,świece przewody cewka. 8 tys na valteca to jeszcze nie śmierć do wtryskiwaczy.
witam sprawdz kolejno kopułkę ,palec ,przewody i na koncu świece
A obejrzałeś w kompletnych ciemnościach przewody zapłonowe przy pracującym silniku ? Ja w podobnej sytuacji w passacie aż zachwyciłem się iluminacją na tych przewodach ( Jaka piękna katastrofa....). Po wymianie wszystko wróciło do normy..... Pozdr.J.
Sprawdź układ zapłonowy m.in. przewody WN - to od nich przeskakują iskry.
Pracuje jak na załączonym filmie. Wymieniłem na nowe świece, przewody zapłonowe i cewkę. Nic to nie pomogło. Ma ktoś jakiś pomysł co się stało? https://filmy.elektroda.pl/42_1600194734...
Jeżeli strzela cały czas jedna cewka ,to bym sprawdził świecę od niej. Może ma przebicia,lub przewód.
a więc tak ciśnienia na wszystkich garkach po ok 10 bar, nie widać jakiś mega odchyleń, ale na komuterze pojawiło się trochę błędów: 515 - - - - - 0203 Czujnik HALL'a obrotów silnika CKP (G40) lub jego obwód -to chyba normalne na zgaszonym silniku 1252 - - - - - 04E4 Wtryskiwacz cylindra 4 (N33) > przewody, bezpiecznik, wtryskiwacz 282 - - - - - 011A...
Generalnie ma nowe przewody zapłonowe ,kopułkę,palec,świece cewkę, Sprawdzałem wężyki od podciśnienia, czyściłem świece były czarne i silniczek krokowy bo mam drugi na drugim to samo się dzieje.
i ten wstyd gdy kręcisz jak starym dizlem ... oooo wypraszam sobie. Mój VW Passat z 86' 1,6D pali od strzała nawet do - 15. :D Rozumiem, że rozrusznik kręci szybko. Jak odpali to na wszystkich cylindrach od razu ? Zostały jeszcze przewody zapłonowe.
Passat po zgaszeniu poprzedniego dnia, rano nie odpala. Kręci , próbuje zaskoczyć ale nie daje się uruchomić. Układ zapłonowy : cewka, przewody, świece ok. Pompa paliwa reaguje po przekręceniu zapłonu i daje paliwo, wymieniłem filtr paliwa, odpalił. Odpalałem co jakiś czas i było ok. Po ok 3 godz. sytuacja się powtórzyła, nie daje się uruchomić.Proszę...
Świece zawsze warto mieć sprawne , podobnie przewody. Jednak aby wyeliminować te elementy ustawiam przerwę na świecach 0,7 mm. Obniża to napięcie zapłonu . Jeśli nic nie pomoże - to nie wina instalacji zapłonowej lecz instalacji lpg.
Witam ma problem z moim Passatem b5 1.6 1999r. Przerywa i dusi się nie ma mocy podczas jazdy. Wymieniłem świece, przewody zapłonowe , cewkę, czujnik temperatury , pompe paliwowa , wszystkie filtry i olej przy okazji. Nic nie pomogło. Dodam ze jak odpalę na zimnym silniku i jeżdżę do 90 stopni wszystko jest w porządku chodzi normalnie , dopiero jak Złapie...
Witam. Mam problem z moim b5, otóż po przygazowaniu nie równo pracuje silnik tak jak by na 3 gary i strzela- dławi sie. Po sekundzie złapie na 4 gary. Wymieniłem przewody WN, posprawdzałem wszystkie kostki mające związek z pradem zapłonowym i dalej bez efektu. :( zna może ktoś przyczyne problemu??
Miałem taki problem z silnikiem w Passacie, wymienione wszystko , co się tylko dało związane z zapłonem i paliwem- przewody,świece, cewkę zapłonową/, w żadnej stacji nie mogli ustalić przyczyny a usterka okazała się bardzo lakoniczna- silnik dostawał " lewe powietrze" z pękniętego wężyka od pompy wspomagania- kierownicy, hamulców czy sprzęgła- nie wiem...
mam problem z moim szczurem, gdy jest zimny wszystki ok, gdy się rozgrzeje po dodaniu gazu ksztusi się, potrafi strzelić w przepustnice a nawet zgasnać. wymienione przewody, cewka, nowa podstawa gaźnika i dalej bez zmiam. ostatnio wyjełem aparat zapłonowy i ma luz na tulejce. czy to może być przyczyną?
Pomylona kolejność przewodów zapłonowych, przestawiony rozrząd lub źle sprawdzone i brak iskry.
Tak, kod silnika to AHL. Dodatkowo posiadam dokumenty serwisowe które wskazują że: świece i przewody zapłonowe zostały wymienione 08.07.16r przy przebiegu 149tys. sonda lambda 16.08.16r. więc przebieg podobny. "czyszczenie przepustnicy z wprowadzeniem nastaw" przebieg 113tys. wykonane 13.05.09r. W tygodniu skocze na komputer, zobaczę co pokaże. Najdziwniejsze...
Mam VW Passata B3 z 1992 z silnikiem 1,8 RP benzyna/gaz, monowtrysk, gaz II generacji. Jeżdżę nim od 3 lat, nie miałem z nim żadnych problemów ani w zimie ani w lecie, chodził jak zegarek. Aż do poniedziałku, podjechałem do pracy, zgasiłem, a gdy ponownie chciałem odpalić już nie zagadał - na sznurku zholowałem go do garażu. Nie odpala ani na benzynie...
Mam problem z vw passat b5 2,8 v6 . nie odpala na zimnym silniku jesli sie go pokreci długo to cos zaczyna łapac i po jakis 15 mni krecenia odpala i po chwili pracy już jest wszystko dobrze mozna go zgasnic i odpali bez problemy , jesli znów postoi kilka godzin jest znów to samo. Wymieniłem przewody i swiece zapłonowe , zadnych błedów w komputerze ,...
Witam, Passat B5, 1.6 AHL, przebieg ponad 270 tys - problem polega na tym że auto przy np jeździe w korku i hamowaniu ma duże spadki obrotów (tzw doły jak ja to nazywam) np do 400 rpm i się potem odbijają na te 800.. podczas manewrowania na parkingu także jest to widoczne i bardzo uciążliwe - nieraz aż się na sekundę zaświeci kontrolka ładowania.. Problem...
Przewody NGK, osłonke z kopułki mam zdjętą, świece dwuelektrodowe, więc nie wiele mogę z odstępami elektrod zrobić. Czy tylko w kablach i świecach szukać przyczyny przebicia?? A sprawdzał kolega jaka jest oporność tych przebitych kabli (czy jest przejście między końcówkami. Ja w krótkich odstępach czasu dwa razy wymieniałem kable WN ze ścieżką węglową...
Witam, Mam problem z autkiem VW Passat B5 FL 2.0 AZM 115KM Pb+LPG. Silnik chodzi jak zegareczek, odpala od strzała, nie szarpie itd. Mianowicie... zauważyłem od dłuższego czasu, że w trakcie jazdy, gdy silnik jest rozgrzany i jest upał (powiedźmy 30°C), i stając dłuższą chwilę np na światłach, gdy silnik pracuje na biegu jałowym...lubi wtedy zgasnąć...
Podejrzewam, że szarpie ci na gazie, a na benzynie nie, więc sprawdź przewody zapłonowe, najlepiej wieczorem uruchom silnik i podnieś maskę, bez oświetlenia przyjrzyj się czy po przewodach nie skaczą iskry, by być pewnym możesz zwilżyć przewody wodą jakimś rozpylaczem do mycia szyb. sprawdź też kopułką i jej wnętrze. Dodano po 3 Jeżeli to nie będzie...
Witam, przyjechałem na kółkach normalnie do garażu, i nie chcę odpalić auto, z tego co zaobserwowałem to brak iskry podczas kręcenia. Sprawdzone: -świece zapłonowe - ok - przewody zapłonowe - ok - paluch kręci -kopułka - ok - przewód z cewki do kopułki - ok Jeszcze podczas włączania zapłonu lub wpinania wtyczki do czujnika zapłonu, pojawia się pojedyncza...
Witam. Mam pytanie mianowicie jestem właścicielem VW Passat 1.8cl kombi 90r. z instalacja LPG. I mam problem, ponieważ samochód dość dużo pali w granicach 11-11,5l gazu i pobiera bardzo dużo paliwa na rozruch. W samochodzie były wymieniane przewody zapłonowe, świece, ustawiany był zapłon, wymieniany był filtr powietrza, filtr gazu razem ze wszelakimi...
Sprawdziłem przewody WN miernikiem. Perzewód od aparatu do modułu ma 2kΩ a najdłuższy od świecy 5kΩ, pozostałe podobnie. Ale moją uwagę zwrucił styk w kopułce aparatu zapłonowego który łączy się z palcem rozdzielacza. Po sprawdzeniu miernikiem pokazał 500kΩ, złapałem go w palce i przekręciłem go trochę, potem na mierniku nie pokazywał...
Witam mam problem, otóż kupiłem Volkswagena Passata 1.6 benzyna 1997 rok. Problem polega na tym,iż dzisiaj rano wymieniałem przewody od świec i po przejechaniu 2 km przewód na 1 i 2 cylindrze ma przebicie. Nie uszkodziłem ich przy montażu. W Polsce ostatnio był wymieniany silnik, cewka zapłonowa, świece, przewody od świec, po dojechaniu do granicy przewody...
Nie wiem czy to parametr mierzalny komputerem diagnostycznym, chyba najpewniej popróbować na innym sprawnym module, choć do VR6 pewnie pożyczyć trudniej. Można sprawdzić na przewodach (lub na sześciu zapasowych świecach wetkniętych w przewody zapłonowe i położonych na głowicy silnika) czy przy włączaniu zapłonu nie pojawia się przypadkiem na którejś...
Witam cewka zapłonowa daje napięcie na świece więc jeżeli jest brak iskry to może wskazywac na to że cekwa do wymiany.Ale żeby nie wchodzić w koszty trzeba jeszcze z próbować wyminić przewody od święc moga być już zużyte i też niebędzie iskry
Za instalacje elektryczną w WV POLO 3 (6N) Ciągłe, drobne usterki elektryczne. A to jakiś czujnik padnie (zwłaszcza temperatury mi wariował) a to pompka paliwa nie dostaje prądu, a to szyby się nie chcą zamykać, a to nie ma zasilania na cewce zapłonowej, a to lampka nie świeci w środku... ogólnie sporo nerwów mnie kosztowało doprowadzenie do porządku...
Czyli jak jutro niby ustawią mi rozrząd to ściema tak ? Tak jak mówiłem włożyłem uszczelkę pod wtrysk (w tym ogarnięty jestem ) poluzowanie czterech imbusów oraz trzech 10 nie było problemem. więc raczej nie jest to winą . Zmieniłem przewody, palec, kopułkę, świece na boscha 1-elektrodowe dedykowane dla gazu. I przy odpaleniu zaczął nie równo pracować...
Witam po raz trzeci, u mnie temat nareszcie zamknięty. Uszkodzone okazały się końcówki przewodów instalacji elektrycznej BRC biegnące do akumulatora z centralki. Konkretnie chodzi o 3 czarne minusowe przewody. Miedziany kabel i zakuwka zaczęły się utleniać i rozpadać. Przewody zakułem na nowo. Do tego do auta wpadły nowe świece zapłonowe NGK PFR6Q i...
Witam po przerwie! Jednak udało się obyć bez mechanika. Wymieniłem przewody zapłonowe (tym razem na odpowiedniej jakości) i komplet świec. Naprawiłem ponownie przepływomierz, tym razem oś klapy jest wyprostowana idealnie u znajomego w zakładzie, a nie jak wczesniej gumowym młotkiem w garażu :P W każdym bądź razie przepływka poskładana niemal na stan...
Trzeba sprawdzić czy nie ma iskry (najbardziej prawdopodobne), kompresji czy paliwa (najmniej prawdopodobne). Jak brak to układ zapłonowy do weryfikacji, czyli świeca, kabel lub cewka. Wyjmij świece i porównaj z tego co nie pali do pozostałych, może będzie inny kolor świadczący o zalewaniu paliwem, olejem bądź płynem chłodzącym. W reszcie jak brak paliwa...
sprawdź aparat zapłonowy,podnieś kopułkę i staraj się przekręcać palcem w lewo -powinien sprężynować i wracać do pierwotnego punktu .Odłącz przewody podciśnieniowe od aparatu i wtedy sprawdź kąt wyprzedzenia zapłonu.Często się zdarza w VW ze ulega uszkodzeniu klin na małym kole rozrządu,rzadziej na kole od wałka rozrządu.Jeżeli masz gaźnik 2E to sprawdź...
Nie czytałem całego forum, ale z oznak Twoich usterek wynika że masz walnięty czujnik Halla wkrecany w skrzynię bioegów, zaraz nad kołem zamchaowym. objawy moga wskazywać na uszkodzony układ zapłonowy, świece, przewody wysokiego napięcia, wałek eozrządu, itd, ale to w rzeczywistości jest ten czujnik, ja miałem w Citroenie podobne objawy, jak uCiebie,...
Witam, Passat B5, 1.6 AHL, przebieg ponad 270 tys - problem polega na tym że auto przy np jeździe w korku i hamowaniu ma duże spadki obrotów (tzw doły jak ja to nazywam) np do 400 rpm i się potem odbijają na te 800.. podczas manewrowania na parkingu także jest to widoczne i bardzo uciążliwe - nieraz aż się na sekundę zaświeci kontrolka ładowania.. Problem...
Witam w autku jak napisane VW Passat B4 2,0 8V, 280 000 tys, LPG, na gazie zrobił juz ok 150 000, raz była wynienian puszka parownika ( po ok 80 000) W chwili rozruchu zimnego silnika na benzynie ( auto stoi w garażu - ok 10 °C) silnik się uruchamia- obroty są niskie ok 500 - i bardzo trudno pedałem gazu jest wejść wyżej. Jeżeli się uda odrazu na gaz...
Witam wszystkich forumowiczów, Mam pewien problem, z którym nie wiem za bardzo jak sobie poradzić jestem młodym człowiekiem moje doświadczenie jest ograniczone, dlatego postanowiłem poradzić się tutaj. Posiadam Passata B5 FL 2.0 benzyna 2001 rocznik, od chwili zakupu miałem problem z szybami, otwierały się później nie mogłem ich zamknąć, bywały momenty,...
miałem podobny problem 1. wymiana świec zapłonowych 2. wymiana przewodów wysokiego napięcia pomogła pozdrawiam
Ja rozumiem, że moderator, ale dlaczego od razu pod wątpliwość moje pomiary podkładasz ? W serwisówce wartości pomiarowe uzwojeń dla cewki są podane i sprawdzenie cewki zapłonowej (nie cewko-modułu) jest prostą czynnością, pomijając fakt, że jestem czynnym elektronikiem i pomiarowcem z zawodu. Wiem co to są pomiary i jak je wykonać, ale nie jest to...
Mam VW Passata B3 z 1992 z silnikiem 1,8 RP benzyna/gaz, monowtrysk, gaz II generacji. Jeżdżę nim od 3 lat, nie miałem z nim żadnych problemów ani w zimie ani w lecie, chodził jak zegarek. Aż do poniedziałku, podjechałem do pracy, zgasiłem, a gdy ponownie chciałem odpalić już nie zagadał - na sznurku zholowałem go do garażu. Nie odpala ani na benzynie...
Dzień dobry wszystkim. Mam pewien problem ze szczupakiem model jak w temacie, a mianowicie: Kiedy jest zimny odpala bez problemu ale silnik trochę szarpie na początku. Jednak największy problem pojawia się kiedy osiągnie temp. pow. 70 st. podczas jazdy zaczyna szarpać a potem gaśnie. Żeby go ponownie uruchomić nawet jak ostygnie trzeba pokręcić trochę...
Kontrolka z diody led jedna strona do masy, druga do przewodu sterującego we wtyczce, zakręć rozrusznikiem i patrz czy kontrolka miga. Podobnie jak sprawdzasz wtryskiwacze.
Rozumiem że piszesz jak auto jeździ na gazie . A jak to wygląda na benzynie ? Na benzynie identyczna sytuacja Wspomnę ze czyscilem przepływomierz powietrza, wymienilem kupułke, palec, przewody, swiece, ustawiłem u mechanika aparat zapłonowy i nie wiem za co sie tym razem wziąść :( po podłączeniu Vaga wyświetliło sporadyczne błedy sonda lambda i czujnik...
Witam.Kolego napisz kiedy ci szarpie i czy tylko na gazie ale najlepiej zrób na początek test układu zapłonowego.Jadąc na gazie rozpędż auto do 40km/h wrzuć 5 bieg i gaz do dechy jeżeli samochodem przy tym obciążeniu zaczyna szarpać to na 100% uszkodzony jest ten układ/wypadają zapłony. Świece przewody wys. napięcia lub cewki
a co myślicie o punto? Czy za 3000zł to dobry wybór? Czy może lepiej jakiegoś saxo albo corse? Czy ople za 3000zł nie będą pognite za bardzo? Ja właśnie zdecydowałem się na: Punto I 1.2 75KM (3-drzwiowe) 1997r przebieg niecałe 200 tys. Zapłaciłem za niego 3000zł Poprzedni właściciel wymienił gałki drążków i zakonserwował progi. Cieszyłem się nim 4...
Dalej upierałbym się przy sondzie ;-) Chyba, ze to któras ze świeczek przerywa, bo paliwko cienkiej jakości ;-) Masz komplet swieczek, wymień je na chwilę i sprawdż czy działa jak nalezy. Jezeli nie będzie poprawy, sprawdź kable napięciowe. Możesz wyjąć jedną razem ze swieczką i sprawdzić na masie czy podaje iskrę (i tak pokolei z kazdą jedną). Jak...
Witam Pacjent jak w temacie czyli passat B4 94 1,8 benzyna. Szukam dokładnego schematu podłączenia i sterowania układem zapłonowym i elementami powiązanymi. Nagle pojawił się nietypowy problem. Przejechałem jakieś 70 km, zatrzymałem się, zgasiłem auto i po 5 min nie chciał zapalić ponieważ nie było zasilania na cewce WN (teoretycznie typowy + po stacyjce...
Dzień dobry Pytałem na forum passata ale nikt nie odpowiedział, może tu znajdzie się jakiś spec co mi pomoże. Samochód to passat b4 1.6 aek. Problem występuje tylko na benzynie, na gazie wszystko chodzi jak trzeba. Na wolnych obrotach obroty falują. W zasadzie na wyższych obrotach też to czuć jak się jedzie ze stałą prędkością jakby tak minimalnie przerywał....
Witam wszystkich Użytkowników! Około pół roku temu kupiłem sobie paska w zwykłym gazie. Na początku wszystko było ok, poza minimalnym falowaniem obrotów na gazie na postoju, gdy silnik był zimny. Zignorowałem ten problem, ponieważ za bardzo mi to nie przeszkadzało. Niestety jakieś 3 miesiące temu pojawił się większy problemy z gazem. Mianowicie, przy...
Witam, Samochód – Passat b4 1.8 i instalacja LPG (rok produkcji samochodu 1995) Mam następujący problem z samochodem, czasami podczas odpalania auta silnik odpala i po 1-2 sekundach gaśnie (nie reaguje nawet na dodawanie gazu w tym momencie) czasami jest tak, że kilka dni odpala normalnie. Wczoraj byłem u auto elektryka - kazał mi wymienić cewkę...
Witam! Mój kolega VW Passata 1.8 i nie odpala. Wyciągnęliśmy przewód środkowy z aparatu zapłonowego (chyba ten od wysokiego napięcia) i podłączyliśmy do niego święcę. No i jak się kręci to na końcu jak się przestaje zawsze jest iskra. Co jest uszkodzone? Przeczytałem już kilkadziesiąt tematów i nigdzie nie spotkałem takiego przypadku. Pozdrawiam.
VW Passat 1.8KAT z 1991 r; benzyna+LPG Dwa lata temu zaczęły się problemy na benzynie. Auto dymiło, po dodaniu gazu auto stawało, nierówno chodziło. Były okresy bardzo krótkie że nawet nawet chodziło. Wymieniłem świece, przewody WN, palec, kopułke, filtr benzyny, próbowałem podłączać inny sterownik BOSH i nic. Na gazie dobrze chodziło więc dałem spokój...
Sprawdź czy jest iskra Iskra jest, bo jak mnie rypnęło w czasie odpinania kabla WN od świecy, to najpierw stanąłem dęba, a później zrobiłem trzy kroki na wstecznym... To o czym piszesz to czujnik przepływu powietrza on raczej nie decyduje o niczym w momencie uruchamiania silnika - na razie zostaw go (mam nadzieję że go nie uwaliło podczas tego BUM...
Z tego co mi wiadomo cewka zadko siada , cześciej pada wzmacniacz co jest przykręcony do cewki i wchodz tam kostka z 3 przewodami (wspólna obudowa z cewką)
Na kole zamachowym są dwa znaki jak pamiętam - jeden "OT" i drugi do KWZ. Pierwszy cylinder ustawic suwmiarką w GMP, powinien pokrywać się wtedy znacznik na kole zamachowym z ząbkiem, wałek rozrządu prawidłowo, a palec aparatu powinien pokazywać na przewód zapłonowy 1-go cylindra. Nie ma cudów żeby nie zapalił.
u mnie pokazyje się na wszystkich świecach 6 sztuk. mam moduł zapłonowy z którego wychodzi tylko 6 kabli wysokiego napięcia i dochodzi kilka przewodów elektrycznych
Uszczelka była wymieniana i to 2 razy. Odpinałem fajki przewodów zapłonowych po kolei i na każdym jakaś tam reakcja jest, ale bardzo nim rzuca właśnie jak by na któryś nie palił.
Witam. Jakie powinno być napięcie na środkowym przewodzie 3-pinowej wtyczki cewki zapłonowej w VW Passacie 1,8 ADZ (1995r.) w czasie pracy silnika? U mnie jest na wolnych obrotach ok. 3 V, a na wysokich obrotach dochodzi prawie do 10 V. Dlaczego tak jest? A może u mnie jest coś nie tak? Ostatnio coraz częściej występuje w moim autku samoistne przełączanie...
Takie same objawy miał znajomy z Golfem 1.4. Przyczyną był aparat zapłonowy. Jak to nastąpi, to sprawdź, czy jest iskra. Środkowy przewód wyjmij z aparatu i przybliż do masy na jakieś 4 mm. Ostrożnie z wysokim napięciem.
Teoretycznie iskra powinna przeskoczyć na świecy, jeśli jednak tam nie może zostać to zrealizowane, "prąd szuka najkrótszej drogi" lub najmniejszego oporu. Zastanów się czemu na świecy nie może dojść do wyładowania. Albo niewłaściwe świece zła ciepłota, albo zostają czymś zarzucone, albo kompresja za wysoka lub temperatura głowicy wzrasta nadmiernie...
Witam. Posiadam passata z 2002r 1.6 z lpg sekwencja. Problem pojawił się po przejechaniu jednorazowo okolo 1000km. Po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu zaczął przerywać przy stałej prędkości. Silnik jakby gasł na ułamek sekundy. Wymienilem cewke, przewody i świeczki. EGR wyjęty wyczyszczony.przepustnica wyczyszczona i zrobiona adaptacja. Objawy...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam koledzy. Mam mały problem w podłączeniu modułu zapłonowego w VW Digifant II. Znalazłem taki schemat jest on z książki do passata dodam że info tech też podaje taki schemat pin 1 - +12 2 - masa 4 - sterowanie cewką zapłonową 6 - sygnał ze sterownika silnika ale mam i inny jest on od golfa II nie wiem z jakiego silnika bo mam tylko schematy ale...
Jeżdżę Passatem 2.0 8V 96r zinstalacja gazową która na silniku krokowym posiada jeszcze śrubę regulacyjną. Miałem też wybuchy gazu, z rozerwaniem obudowy filtra włacznie.Ani wymiana świec, ani przewodów zapłonowych nie poprawiła sytuacji. Dopiero sprawdzenie na analizatorze spalin wsp. λ pokazało że jeżdżę na ubogiej mieszance, choć samochód nie...
Cześć :) Silnik to 1.9 TDI AHU na pompie VP. Sterowanie turbiny ciśnieniem dodatnim, zwykła turbina bez geometrii. Ogólnie silnik jest w bardzo dobrej kondycji, jest zadbany, niedawno otrzymał nową turbinę stara przepuszczała juz olej, nowe przewody ciśnieniowe wszystkie, nowy zaworek sterownia turbiny, nowe świece żarowe silnika i podgrzewacza. Korekcje...
przewody zapłonowe przewody zapłonowe przewody zaplonowe przewody zapłonowe seicento
regulacja silniczków lodówka turbo schemat genway
programator paneli suszarka kondensacyjna
Specyfikacja i sprzedaż telewizorów Micro LED Samsunga Jak zmieniać biegi w ciągniku Deutz-Fahr DX 145?