To swith chyba był do domykania szyb i uruchamiania fabrycznego alarmu. Mogę się mylić bo dawno juz b4 nie robiłem
Witam, zdjęcie nr 1, przewód wymień, zaślep ten drugi otwór, możesz za chwilę nie mieć wspomagania hamulca. Pewnie tyle kosztuje ten podgrzewacz gazu(poszukaj jeszcze może znajdziesz taniej), a do wymiany był jak gaz uciekał bokiem.
Generalnie do działania poprawnie wymagane jest podciągcięnie W-wire czyli z licznika z wyjścia.
Moze byc,zabezpieczyc kable(zaizolowac)i jezdzic dalej
Zdesperowany musisz być. Wałki pod łańcuch, znaczkami do siebie po krawędzi głowicy, pasek - górne kółko znacznik na godzinie 12, dolne tak samo. Do tego jeszcze chyba znacznik "0" powinien być w okienku skrzyni biegów. Jeszcze jedno -nie wiem czy wałki przypadkiem nie dawały się zamieniać.
Ten system dogrzewania nosi nazwę CALIX, wpisz i szukaj w googlach, np. tu: http://www.eko-moto.pl/pl_pro_56.php A tu akcesoria, m.inn. kable- http://www.eko-moto.pl/pl_pro_57.php
Czyli zasilanie alternatora podłączone pod akumulator lub rozrusznik. Lecz na rozruszniku jest tylko jeden przewód gruby. Masz zasilanie na tym grubym przewodzie na alternatorze, jak zgaszony silnik? Może przy rozłączeniu rozrusznika, nie został podłączony przewód zasilania alternatora?
Na pewno przewód zasilający nie może ,,iść,, razem z przewodami RCA
A odpowietrzyłeś nagrzewnice książkowo.Przecież tam jest odpowietrzenie na podszybiu ,poza tym one często się zapychają w tym modelu.Po co od razu rozbierać silnik.Żeby nie być gołosłownym tam jest taka dziurka w przewodzie gumowym jak ściągniesz opaskę i odsuniesz trochę przewód to powietrze przez tą dziurkę wyleci .Po co ściągasz całe przewody.Jak...
Witam ja bym sprawdził podcisnienia zacza bym od krudca na pompie wacum co idzie przewód do serwa
Szkoda że, nie masz czym zdiagnozować ABS, bo to zaoszczędziłoby masę roboty. A czym dysponujesz do diagnozy po OBD? Kontynuując, napisałeś o problemach z ABS no potencjalnie z czujnikiem, ale co może mieć do tego "walnięty przewód w klockach"? Jak klocki są z czujnikami, to raczej powinna zapalić się kontrolka od okładzin hamulcowych a nie ABS.
Tak, sprzedający zamiennie używają nazw, powinieneś jeszcze sprawdzić przewód od pierwszej świecy do wspomnianego modułu.
A przewód jest oryginalny?
ECM 6 pin, przewód zielono/niebieski, Licznik pin 11 wtyka niebbieska. Zalerzy który rok.
Oba są sygnałowe, bo to czujnik indukcyjny, trzeci to tylko ekran. Niedawno miałem takiego z uszkodzonym czujnikiem, pęknięty przewód przy samej wtyczce, to chodził normalnie albo gasł całkowicie jak się kablem poruszyło a błędów 0.
Przewód jest zbyt elastyczny . Auto ma założony przy przepływomierzu mikser ,który powoduje wzrost podciśniena w w/w przewodzie . Miałem taką samą usterkę , a zaradziłem temu w bardzo prosty sposób włożyłem do środka sprężynę o średnicy nie wiele większej niż jest przewód.
Czyli Tomasetto. Doprowadź do porządku ten przewód od czujnika temperatury gazu.
Zasilanie ze sterownika bordnetz nad nogami kierowcy z lewej. Złącze C brązowe 12 pinowe, pin 9 przewód czarno czerwony. Zasilanie sprawdź pod obciążeniem np żarówką.
sprawdż pod wykładziną przewody dziś robiłem ten problem utleniony przewód zasilania lampek pod wykładziną na lewym progu jest wiązka , wchodzi w nią jeden przewód z modułu komfortu +12V i we wiązce rozdziela się na wszystkie lampki punkt ten jest owinięty parcianą izolacją która ciągnie wodę a reszty domyślisz się sam co robi woda i+12V POCIĄGNIJ ZA...
Złącze A pin 3, przewód zielony z żółtym paskiem. Oczywiście chodzi o radio.
Miałem dokładnie to samo. Syrenę po prostu odpiąłem i po problemie. Siedzi ona nad prawym nadkolem. Śrubki są z zerwanymi łbami, ale jak się nawierci i wbije torx/spline to odkręcają się bez problemu. Przedstawiony przewód kolorystycznie pasuje do tego od komunikacji z syreną, ale oprócz tego ma ona jeszcze zasilanie, to też nie watro go zostawiać jeśli...
To nie jest żaden ekran. Tutaj (3 przewodowa) masa dla sygnału idzie przez układ wydechowy. Jak wiadomo połączenia tam rdzewieją i ta masa nie jest pewna przez to dołożyli osobny (czwarty) przewód z masą by nie było przekłamań na odczycie z przewodu sygnałowego. Czy te sondy się różnią to tego nikt Ci nie powie. Gdyby sondy różniły się tylko przewodami...
W pierwszej kolejności sprawdź przewód idący do czujnika temperatury. Jeśli jest on cały i na miejscu to wymiana czujnika.
Drążę temat od jakiegoś czasu i z tego co się orientowałem to oryginalnego sterowanego przez CAN nie ma co montować bo ma np. ochronę komponentu (wykrywa instalacje w aucie z innym VINem i się blokuje) i trzeba jechać do serwisu żeby je aktywować (albo do magika od tego). Aso podłącza webasto do kompa a komp łączy się z bazą vw i sprawdza czy nie jest...
W środku to tylko sterowanie przekaznika (masą), BCM złącze 46 pinowe, pin 24 przewód czerwono-brąz. Przekaznik pod maską.
na początek sprawdź ładowanie, później jak już będziesz pod maską to zobacz czy przewód od alternatora się nie odłączył/odłamał a na koniec zostaje sam obrotomierz (lub przewód od alternatora do zegarów)
Otwórz schowek po lewej stronie bagażnika i zobacz czy nie masz tam mokro. Tamtędy leci przewód i czasami zeskoczy z plastikowego kroćca, i płyn leje się w bagażnik.
1- klapa gaszaca 2- przewód idzie do N75, ściągnij ten wężyk i zobacz jaki ruch ma to cięgno przy turbo
Zobacz czy nie ciągnie lewego powietrza przez przewód do serwa hamulców (gumowe kolanko przy kolektorze)
Wtyczki pod kierownicą. Prawa wtyka ma chyba żółtą pokrywkę. Gniazdo jest brązowe (52 pin). Przecinamy przewód czerwono/czarny na 14 pinie. https://obrazki.elektroda.pl/1586341400_...
No na moje oko problem może być po stronie zasilania. Wygląda to na brak separatora po między radiem a anteną. Po zamontowaniu separatora problem zniknie. W mieście przy dość mocnym sygnale pracuje tylko przewód antenowy. Ze względu na fakt iż w antenie jest wzmacniacz, potrzebuje on +12V
Piwko o czym ty piszesz? Widziałeś o jakie auto chodzi? Widziałeś kiedyś w B5 Bordnetz? Czy autor tematu sprawdzał bezpiecznik nr 25 w skrzynce z boku deski? Chyba 25A. Jest tam w ogóle zasilanie na nim. To on zasila panel nawiewu. Skoro w panelu (chyba pin 2 6-pinowej wtyczki, przewód czarno-niebieski) nie ma zasilania to trzeba zobaczyć czy ten bezpiecznik...
Przewód ze sterownika 55 kolor czarno/niebieski przy czujniku hamulca połączyć z czujnikiem sprzęgła pin1, a pin 2 do sterownika silnika 39. Nie zapomnij przekodować sterownika silnika.
Identyczny objaw miałem w golfie 3,był nieszczelny przewód na łączniku drzwi-nadwozie-taka czarna guma z zielonym paskiem długości 3 cm,po wymianie pompka zaczęła pracować prawidłowo.Można by jeszcze sprawdzić krańcówkę w drzwiach-na przewodach czy odpowiednio przełącza-open/close.
Jeżeli masz układ z traconą iskrą to możesz zamieniać kable 1 z 4 oraz 2 z 3. Gdy nadal świeca w danym cylindrze jest mokra to uszkodzona świeca lub coś w cylindrze, gdy mokra jest inna świeca to brak iskry - uszkodzona cewka lub przewód WN. Sprawdziłem - tam siedzi Temic, czyli śmiało zamień na cewce 1 z 4 oraz 2 z 3.
Problemem jest to, że każdy podchodzi do tematu w sposób "opróżnić układ, sprawdzić olej w kompresorze, sprawdzić ciśnienia" 250 zł Do widzenia i martw się sam. Byłem już nawet w firmie która montuje chłodnie w samochodach dostawczych, zajmują się tylko klimatyzacjami ale cóż.. "problem po stronie elektronicznej" Chętnie dał bym komuś auto kto by zrobił...
Nie jest to trudne, ta strona to biblia: https://www.vwgolf.pl/porady/passat-b5-1... w skrócie, złącze niebieskie: 1 – Zacisk 15, plus 9 – Zacisk 31, masa 23 – Zacisk 30, plus 24 – Zacisk 31, masa 25 – Diagnoza własna / przewód K Tyle wystarczy do uruchomienia VCDSa i testowania ustawień wskazówek...
Przewód który zasila radio po stacyjce nie jest zabezpieczony żadnym bezpiecznikiem, na 100% przewody potopione. Już 3 takie robiłem T4, Passat B3 i Golf 3. Oby nigdy więcej mi się taki nie trafił. :D
Włącznik awaryjnych z wbudowanym przerywaczem nie ma nic do tego. Przy zamykaniu/otwieraniu sygnał na kierunki idzie z modułu komfortu. Uszkodzony moduł lub brak jednego z plusów na zasilaniu. Zobacz czy masz plusa na wtyczce 15 pinowej, pin 12 - przewód czerwono-żółty, pin 15 - przewód czerwono-czarny i na pinie 3 - przewód żółto-czerwony wtyczki 23...
A ja powiem krótko; jest taki przekaźnik "19" ... :) No rzeczywiście powiedziałeś ale co mają wycieraczki do cewki zapłonowej. Wracam do tematu. Wyciągnij wtyczkę z aparatu zapłonowego. W środkowy pin (w kablu)włóż kawałek przewodu. Wyciągnij przewód wysokiego napięcia (ten w środku kopułki) włóż do niego świecę i umieść ją w otworze do wyciągania...
W pasacie jest to dośc proste sprawdz czarny przewód od satcyjki, czy jest na nim pełne napięcie akumulatora.Ten przewód odpowiada za brak zapłonu.Za rozrusznik odpowiada gryby czerwony z czarnym paskiem.
Tak jest płyn chłodniczy. Możesz spróbować przed i za zaworem zacisnąć szczypcami przewód dzięki temu nie wycieknie albo podstawić miskę i wlać z powrotem do zbiorniczka wyrównawczego płynu.
Zapewne pod światło wstecznego. A ustalenie koloru przewodu to chyba najmniejszy problem.
Witaj, Z góry przepraszam za brak pl liter ale ich nie posiadam angielski windows. Tak naprawdę, to nie ma w tym nic trudnego: Odkręcasz elementy, które będą utrudniały dostęp do króćca, czyli przewód filtra powietrza, pisze to z głowy ostatnio wymieniałem taki króciec w 2.0, następnie podstawiasz pod spod auta coś, do czego złapiesz płyn chłodniczy,...
Coś mi tutaj nie pasuje. Gdyby tak było to by grucha cały czas na maksa była wciągnięta a miał byś błąd przeładowania a nie tak jak teraz. Nie kojarzę by jakiś przewód podciśnienia szedł do pokrywy zaworów - cienki jak do N75. Przepnij niebieski na gruchę i powinno to chodzić o ile rysunek jest poprawny. Pokaż jakie masz oznaczenia na N75 i co do czego...
Z ostatniego postu wynika że nie dysponujesz schematem, nie masz żadnego doświadczenia w instalacjach samochodowych i nie czytasz postów w tym temacie.Więc łopatologicznie jeszcze raz. 2 dowolne przekaźniki samochodowe (nie podaję numerów pinów bo mogą być różne zależnie od producenta), przewód o przekroju 4 i 2,5 mm i budujemy instalację od podstaw....
Sprawdź koło turba jest taki krótki przewód gumowy on lubi pękać,ale sprawdź szczelność całego układu,może gdzieś chłodnica powietrza się rozszczelniła.
Na schemacie z twojej instrukcji jest trochę przesunięty opis wyjść przy sterowaniu masą. Przewody: żółty i żółto/czarny połącz z masą (razem z czarnym przewodem centralki). Przy sterowaniu pilotem, przekaźniki w centralce zwierają przewód żółty z białym (przy zamykaniu) i żółto/czarny z biało/czarnym (przy otwieraniu). https://obrazki.elektroda.pl/9433741500_...
Gruszka sama w sobie może być uszkodzona. Poprawność połączenia podciśnień przy n75 zachowana? Kolektor ssący nie jest zasyfiony nagarem? katalizator drożny? Przewód pd n75 do filtra drożny? Przy takiej masie powietrza jaką widać w logach, turbo ma nieprawidłowe sterowanie, geometria nie zamyka się do końca.
O Pominięcie tego przewodu nie powoduje żadnych konsekwencji w użytkowaniu.Napięcie na przewód załącza elektronika sterownika prawdopodobnie przekażnik wewnątrz Blitza.Musisz sprawdzić po ścieżce od przewodu.Odłączenie sterownika od wiązki nie spowoduje utraty danych.
Z tego co pamiętam przewód biało niebieski, ten sygnał idzie również do radia i do modułu komfortu i climatronica jak pamiętam. CAN tam chyba jeszcze nie ma.
Dziś już nie dam rady sprawdzić ale to może być ten przewód
kolory przewodów:- +12v po stacyjceczrno/niebieski ciąć jak najdalej od stacyjki.Komputer{sterownik} cienki czarny przewód tj. 5pin w10 pinowym konektorze w czarnej obudowie którą umieszczonopod maską na podszybiu po stronie kierowcy aby się tam dostać trzeba zdjąć wycieraczki.
I jak Injection, inaczej początek tłoczenia wtrysku, są lampy stroboskopowe z czujnikiem piezoelektrycznym, który zapinasz na przewód wysokiego ciśnienia i możesz sobie ustawić w ten sposób pompę Eee, dubel ;)
Styk S to bezpiecznik nr 37, 10A. Przewód żółto-czarny, wtyczka radia 8 pinowa, pin 4. 7 pin 8 pinowej wtyczki radia to stały plus, tzw "30". Nie wolno ich ze sobą łączyć. Przy stacyjce opisany jako S, kolor brązowo-czerwony, zmienia kolor po bezpieczniku 37 na żółto-czerwony. W module komfortu blok 6, okienko 3. W bloku 6 masz informacje o 30, 15 (plus...
Czyli po chwil i zgasił i już nie może odpalić... no to faktycznie może być hall. Ja tak miałem z Golfem MK3, sprawdzone organoleptycznie. Mam do garażu jakieś 5 minut, może z 2 km. Po takiej krótkiej trasie, zgaszony nie chciał odpalać. Po około 20 minutach mi odpalał. Tylko nie ma co hehłać na siłę rozrusznikiem, tylko jak nie pali, to zostawić go...
Może mi ktoś powiedzieć gdzie wiec znajdę tą wtyczkę od "G80" tego że czujnika. Od jednego z wtryskiwaczy odchodzi przewód elelktryczny z wtyczką. Dodano po 44 Zapaliłem samochód bez imo... Dobre.
Po pierwsze pomiary, ładowanie na słupkach akumulatora i na alternatorze, porównać wyniki. Po drugie, odpiąć przewód wzbudzania i podać tam stały plus przez kontrolkę np, 5W. Obserwować kontrolkę, sprawdzić ładowanie. Po trzecie spadki napięć pomiędzy słupkami akumulatora a zaciskiem dodatnim i masą alternatora. I wszystko będzie jasne. Dodano po 1...
nie przesadzaj z tymi tranzystorami! do alarmów stosuje sie specjalne dualne przekaźniki i nie ma z tym zadnego problemu a jeszcze nie wiemy jaki alarm ma kolega a spotyka sie czesto alarmy które przekaźniki maja w srodku i na sterowanie podają napięcie takie jak im podamy na przewód wejściowy czyli albo + albo - i takie nam wysteruje...
Pompki w miarę żyją. Zrób dynamiczny log grupy 003 razem z 011, czyli wrzucasz trzeci bieg masz 1000 obr klikasz start, zeby zaczął logowac i pedał do dechy tak do 4 tyś obrotów. Zrób jeszcze pomiar podciśnienia z pompy vacum, i zaślep przewód do serwa puki go nie zmienisz, bo może tam gubić podciśnienie i nie steruje turbiną.
Ewidentny brak ładowania na co wskazuje brak pracy obrotomierza. Jeżeli kontrolka od ładowania po przekręceniu słabo świeci uszkodzony obwód wzbudzenia -regulator, wirnik. Przyczyną może być blokowanie regulatora,brak szczotek , pierścieni. Na początek zdjąć z alternatora wtyczkę i zmasować niebieski cienki przewód kontrolka powinna zaświećić normalnie...
Wyciągnij deskę i sprawdź czy przewód do czujnika ma przejście (chyba pin 23 we wtyczce). Jeśli tak to rozbierz zegary, wyciągnij zegar temp/paliwo i popodginaj blaszki w płytce, potrafią nie łaczyć.
W centralce jest jeden przewód na kierunki Dodano po 3 Odseparować diodami kierunkowskazy i wpiąć się w swicha przed moduł drzwi kierowcy. W komforcie masz już CAN i nic nie zrobisz. Nic nie trzeba separować. Czyli z tego co rozumiem to wpinam się w wiązkę w drzwiach kierowcy. Przewodów do kierunków gdzie szukać? (jestem elektronikiem elektrykiem ale...
Sterowanie zamkiem centralnym - masami, musisz wejść na drzwi czerwony z niebieskim zamknij,czerwony z zielonym otwórz w wiązce do siłownika. Ten sam przewód co na zamknij to domykanie - trzeba tylko wydłużyć impuls na zamknij. Sygnał z drzwi bierzesz z komputera pod nogami kierowcy. Podnosisz tapicerke i wyciągasz go na zewnątrz na jednej kostce bedziesz...
Nie odłączył się przewód od czujnika temperatury Raczej inaczej: w obecnie panującej temperaturze jedynie ODŁĄCZENIE wtyczki czujnika temperatury płynu, ale nie włącznika w chłodnicy - pokaże, czy układ włączania świec jest sprawny.
Problem jest taki że chciałbyś instrukcję krok po kroku, ale jak taką dostaniesz to w ogóle nie będziesz myślał nad tym co robisz. Co gorsza okaże się że powiemy klucz 13 a będzie 15 i będziesz pisał że coś nie tak... Generalnie jak wiesz co to maglownica i jak wygląda to wjedź na kanał dostań się do niej i zrób co trzeba. Sprawdź a potem ewentualnie...
Chodzi chyba o przewód ssący http://obrazki.elektroda.pl/2135470400_1... Co do niepokojących dźwięków to uściślij skąd słychać, z silnika, czy podwozia, czy tylko przy wciskaniu gazu? Czy cichnie jak puścisz pedał?
No i dobrze myślisz. Najlepiej jeżeli przetniesz ( wepniesz blokadę ) w przewód czarny w wiązce stacyjki ( skutecznie odcina wszystko co trzeba żeby uruchomić silnik) a żeby to znaleźć będąc amatorem cudzych aut napewno trzeba czasu. Sam tak zrobiłem i jest cacy - samochód się zachowuje jakbyś mu wyłączył załon - gaśnie wszystko. ( VW 1.9TDI) Pozdro...
Nie odcinaj tych przewodów.Nalęży odciąc + po stacyjce dochodzacy do komputera.Podaj typ silnika,przesle schemat.Pracuje w serwisie.Mail rocaria(at)o2.pl Podaj problem
W drzwiach kierowcy lub na lewym słupku- trzeba wpiąć się w przewody czerwony z żółtym paskiem i czarny z białym paskiem(trzeci przewód w tej wiążce ma kolor czerwony -jest na nim stale +12V).Zamek sterowany plusem,więc współczesne sterowniki nie będą pasować,trzeba zastosować tzw.przekładkę na przekaźnikach tzn.minus ze sterowania ma sterować przekaźnikami...
przy normalnym montażu alarmu nie ma możliwości uszkodzenia czy nawet odpięcia głośników,przy zrzuceniu tapicerki w b5 nie trzeba nawet rozpinać kostek głośnikowych,przejście z drzwi do kabiny jest również praktycznie bezinwazyjne,może to zbieg okoliczności,a co do tych tylnych to chciałem ci powiedzieć,że zarówno przód jak i tył ma zrównoleglone gwizki...
Witam, nie ruszaj, sztangi, powinna być ustawiona prawidłowo, dodatkowo zakłady regenerujące zabezpieczają gwint lakierem aby było widać czy ktoś nie kręcił sztangą. Dobrze by było wymienić przewód zasilania olejem, lub chociaż go dobrze przedmuchać. Sprawdź również, czy odpływ oleju z turbiny do bloku jest drożny, ewentualnie wyczyść. Nie zapalaj od...
Konektor to końcówka do szybkiego łączenia przewodu ze stykiem urządzenia lub dalszym przewodem, zagniatana lub przylutowana do przewodu; np. takie coś: http://obrazki.elektroda.pl/9027566400_1... Jedno wyjście wystarczy, dołączamy do niego przewód i prowadzimy do pinu numer 10 w liczniku. O ile mnie pamięć nie myli, w tym roczniku zegary...
Witam jestem od nie dawna posiadaczem vw passata b5. Mam problem z elektryka w nim. I mam kilka pytań związane z tym samochodem, ale to może uda mi się znaleźć samemu. Natomiast drzwi pasażera są zablokowane(zamknięte) centralnym z pilota się nie da otworzyć, zamkiem z zewnątrz nie ma opcji (poprzedni właściciel wyłamał) Miałem już taki problem ale...
Tak teraz się zgadza idzie jeden stały plus i jest przed kostką rozdzielony na dwa plusy.Czyli tak jak piszesz jeden analogowy rozdzielony na dwa. A problem w tym że radio jest dwudinowe nie oryginalne i pobiera 600mA. Dodano po 2 Problem rozwiązany. Jest tam CAN BUS DECODE,czyli mały box wpięty między fakra a kostkę radia. Zasilanie radia jest na żółtym...
po prostu weż mały młoteczek i dopukaj je. Po prostu sie poluzował. . Ten mały młoteczek to chyba do pukania się po głowie , bo chyba nie miałeś kontaktu wzrokowego z czujnikiem w VW . Najczęściej tak jest gdy wymieniasz koło, lub wahacz, czasami od pukania młotem aby wyjąć wahacz przeniosią sie drgania i poluzni sie z uchwyty czujnik abs przy kołach....
A nie myślałeś o alarmie z taką właśnie funkcją? Polecam alarm Super Forteca posiada on bezobsługowy identyfikator kierowcy. Polego to na tym że kierowca musi posiadać taki nadajnik w kieszeni lub portfelu. Jeżeli ktoś cię wyrzuci z auta to nie musisz nic naciskać a auto i tak się zatrzyma. Co ciekawsze jak ktoś ukradnie ci kluczyki to też daleko nie...
Zacznij od odpowietrzenia układu. Miałem taki problem tylko że mi do tego nie grzała nagrzewnica. Pojechałem do jednego mechesa i jakimś dziwnym sprzęcikiem mi go odpowietrzył i jest gitara!
Nie rozumiem, schemat dostałeś i co nie kumasz ,oddaj auto do fachowca. to nie są oryginale el szyby ... więc schemat na nic ;) musisz wziąć miernik i sprawdzić gdzie masz plus,gdzie minus powinno być kilka (jeden do szyb drugi do żaróweczki) potem sprawdzić które piny się zwierają po przyciśnięciu przycisku :) ew zdjąć tapicerkę i wtedy sprawdzać...
Passat B6 nie ma na tylnych zaciskach czujnika wymieniając koła na zimowe miesiące temu przejrzałem dokładnie podwozie i prócz przewodu abs nie ma tam innego przewodu sprawdzałem nawet na internecie i są identyczne klocki do audi czy seata ale do vw nie znalazłem z czujnikiem ktoś założył z czujnikiem bo pasowały ale kabelek wcisnął pod nadkole i tyle...
Tak, mogę wrzucić swoje trzy grosze i polecić wyszukiwarkę, bo jakoś słabo szukałeś: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic22... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic30... A tu kiedyś, bardzo dawno temu napisałem co odciąć: W tdi możesz przeciąć czarny plus po stacyjce w wiązce stacyjki,...
Uszkodzony może być regulator ciśnienia paliwa na listwie( częsta przyczyna) i zalewa go. Odłącz go i zobacz czy nie leci paliwo przez przewód podciśnieniowy Raczej nie do końca zgodziłbym sie z Tobą. Na listwie masz w granicach 2.5 - 3.0 bara ciśnienia paliwa to nawet przy małej "dziurce" silnik napewno byłby zalewany nawet przy rozruchu. :arrow:...
Nie wiem jaki masz rodzaj instalacji tam, ale jeśli jest moduł tez przy silniku szyb u kierowcy to wypadałoby przemierzyć instalacje w drzwiach i instalacje od drzwi do modułu. Ostatnio szukałem około 3 godzin przyczyny nie działania centralnego z pilota (z klucza działał), oraz szyb, lusterek itd. Okazało się że w drzwiach z nieznanych mi przyczyn...
Hehh,poprostu montaz do kitu.Chocby przeładowywał samochod to niema prawa go zwalić.
Odpowietrzenie możesz zrobić na pompie o ile masz łatwy dostęp, bądź bezpośrednio na wtryskach. Ja to robię jednak inaczej. Najpierw odpowietrzam filtr paliwa, później drogę FILTR > POMPA a na koniec drogę POMPA > WTRYSKI. Jest to proste. Odpalasz silnik i zostawiasz na luzie: 1. luzujesz przewód doprowadzający paliwo do filtra wstępnego, i czekasz...
witam montuje praktycznie tylko zenita w moim autogazie http://www.autogaz.tychy.pl/ i jedyną wadą tych sterowników jest problem z czytaniem obrotów w samochodach gdy ten sygnał jest naprawdę słaby i właśnie passat 2.8 i audi 2.8 i 2.4 są takimi samochodami ale spokojnie pisze co robić dzwoń do hurtowni gazowej i zamawiaj sumator impulsów firmy protec...
Jest taki przewód
Najpierw sprawdź, co "mówi" pamięć ingerencji? 1 X - czujnik wstrząsowy lub inny opcjonalny 2 X - wielokrotnie czujnik wstrząsowy lub inny opcjonalny 3 X - otwarcie drzwi, bagażnika, maski silnika lub wielokrotnie czujnik wstrząsowy lub inny opcjonalny. Włącz alarm z użyciem funkcji : “BYPASS DOOR” - naciśnij i przytrzymaj ok. 4 sek. przycisk...
Wykręciłeś cały aparat. No to masz lipe. No to tak: NAJWAŻNIEJSZE: Wał silnika musi być tak ustawiony żeby pierwszy tłok był u góry (musisz znaleźć oznaczenia albo na kole pasowym albo przy łączeniu skrzyni i bloku silnika powinna się znajdować plastikowa zaślepka po djęciu której widać koło zamachowe a na nim oznaczenia - ustaw na 0, największa kreska)...
Witam.:) mam Passata b5 1.9 tdi 90km . Probuje uruchomic klimatyzacje :) spotkałem taki problem . Uciety przewod (zdj w zalaczniku ) Mam pytanie , jak nazywa sie ten przewód , jakie ma oznaczenia ! Prosze o pomoc
Ja również mam problem z centralnym zamkiem.Też mam 7 przewodów ale inne kolory: czarny z białym paskiem brązowy czerwony czerwony czerwony z żółtym paskiem żółty niebieski z żółtym paskiem Który przewód jest odpowiedzialny za otwieranie a który za zamykanie i czym jest sterowany plusem czy minusem. Proszę o pomoc.
jak informacje jakie otrzymałes na tym forum nie wystarczaja to zapraszam do www.passat-forum.info
Miernik i pomiary.
Zapomniałem dopisać, że podmieniałem alternator, fakt, że na używany i nie byłem w stanie stwierdzić, czy jest sprawny, ale ładowanie działało tak samo jak w moim. Rozumiem, że mam wypiąć przewód z alternatora i na nim sprawdzać oscyloskopem na włączonym silniku.
Zamykam temat. Okazało się, że został przerwany przewód od prawej żarówki.
Czujnik to termistor NTC. Podświetlanie jest na 5 pinie w kostce 12-pinowej. Podłączyć do podświetlenia pozostałych wskaźników.
Dzieki wielkie za podpowiedz wlasnie podlaczylem pod automatyczna anteni iii dziala nawert bardzo slabe stacje czyta Pozdrawiam Krzysztof
tak juz zrobilem zle chcialbym zalozyc tam dobry przewod bo gaz mi czasami strzela i tasma moze dlugo nie wytrzymac
Witam Mam problem z w/w, a mianowicie nie gaśnie kontrolka świec żarowych i auto nie daje się uruchomić. Po skanowaniu błędów immo wyskoczył kod: 546- uszkodzenie przewodu danych, nieprawidłowy sygnał. Czy to znaczy, że uszkodzony jest przewód idący z immo do stacyjki i zakończony cewką wokół niej? Oporność w/w przewodu jest około 9Ω po między...
Uszkodzony przewód w przelotce. Próbowałeś podać plusa na włącznik?
przewód passat passat przewód podciśnienie przewód zasilać passat
mechanik precyzyjny sprężarka kompresora lodówki zasilić podświetlić matryca
autosan adblue naprawa erbauer
WILO TYP HB15/7-3: Specyfikacja i Problemy Nieszczelność układu ssania w Oplu Astra H 1.9 CDTI