czyli oba tylne musze rozebrac ?
Mam drzwi z passata b5fl kompletne bede robil przekladke potrzebuje na razie je rozebrac. Ale utknalem bo nie moge zdjac blachy bez opuszczenia szyby aby bylo dojscie do sruby... jak na krotko opuscic szybe? Da sie podac na ten silniczek plus i minus zeby zadzialalo?
rozebrac i zobaczyc czy da sie naprawic.
Trzeba rozebrac drzwi i niema problemow z montazem zamka
moim dzaniem przyczyna tkwi w zamkach nalezaloby je rozebrac i przelutowac czesto pekaja luty
moze ma jakies opory silownik - rozebrac tapicerke i sprawdzic ewentualnie wyczyscic i nasmarowac dzwignie
Witam. Mam jak rozebrać boczek drzwi kierowcy w Passat b7 sedan? Mam taki problem że zamarza klamka i muszę dojść jakoś do niej żeby czymś przesmarowac
A propo chce wyjac tylna szybe w Passacie B5. Zdejmuje tapicerke, wyjmuje zatrzask od szyby ale nie moge wyjac szyby z drzwi i nie wiem czy trzeba pozaginac mocno usczzelki zeby wyszla na zewnatrz czy rozebrac cala ta blache co trzyma prowadnice od szyby...prosilbym o info na ten temat
Wit Jeden dluzszy,a jak jeszcze wydluzysz to domknie szyby. Uwaga nie podlaczaj krancowek do oswietlenia wnetrza tylko przez wyseparowane diodowe do kazdych drzwi (rozebrac kazdy boczek drzwi) jesli zrobisz inaczej to po 55 minutach zobaczysz dlaczego. POzdr
wejdz w dzial "zabezpieczenia i alarmy" i poszukaj w paskach B5 ..te auta maja problemowe c.zamki.. osobiscie nigdy nie naprawialem c.zamka w tym modelu ale czesto widzialem uszkodzone.. ktos tam w tamtym dziale napisal gdzies ze w tylnych drzwiach c.zamek czesto przestaje dzialac i powodem sa zimne luty na jakiejs plytce w tylnych drzwiach (rozebrac...
mialem identyczny problem musisz rozebrac silownik i sprawdzic czy niema zimnych lutów umnie takowe byly na dwoch sciezkach i to powodowalo takie zachowanie ponowne zalutowanie usunelo problem
rozmontuj zamek, dobierz sie do jego elekrtoniki (elektryki) na płytce, ktora jest odpowiedzialna za sterowanie zamkiem sa 3 mikroswitche na 100% sa tam zimne luty. w moim pasku b5 mialem to samo tyle ze kolega z serwisu vw pomogl zlokalizowac i rozebrac ;) http://obrazki.elektroda.net/47_12164174... http://obrazki.elektroda.net/16_12164174...
Jesli ci pykaja przekazniki to znaczy, ze prad dochodzi do zamka wiec jedno z glowy. Zamek sie nie zamyka poniewaz modul komfortu nie otrzymuje lub nie wysyla odpowiedniego sygnalu dotyczacego zamkniecia zamka. Trzeba grzebac w module, ktory znajduje sie pod nogami kierowcy, byc moze trzeba go przelutowac. VAG tu tez duzo nie pomoze bo wskaze jedynie...
Nie ma sensu i tak musisz rozebrac drzwi więc podłącz tam wszystko ,tym bardziej że piszesz w tytule o comforcie i chyba myślisz o jego wykorzystaniu.
Chodzi o lampke alarmu to przy wlaczaniu zaplonu nie wlacza sie ale jesli zamkne tylne drzwi niestety zawsze sie otworza po przekreceniu kluczyka. ADI jak rozebrac tylna tapicerke w drzawiach? sa jakies sruby czy tylko zatrzaski? Od czego zaczac bo nigdy nie mialem passata nowy nabytek z takim problemem. Pozdrawiam i dziekuje za odp.
mianowicie robiłem dzisiaj klamke tzn wyleciała linka od zamka zanim doszedłem jak ja zalozyc to zdazyłem rozebrac całe drzwi. Zmontowalm całosc wszystko było ok dopoki nie zamknełem drzwi pilotem po rozryglowaniu drzwi ani z wewnatrz ani z zewnątrz nie idzie otworzyc. Pomaga tylko pukniecie reką w okolice zamka,
To że po otworzeniu drzwi z pilota i nie włożeniu i przekręceniu kluczyka w stacyjce spowoduje automatyczne zamknięcie po kilkudziesięciu sekundach to według mnie normalne (przynajmniej to wiem z doświadczenia i jest to chyba do ustawienia w module komfortu o ile go posiadasz) bardziej dziwi mnie to że kiedyś ci tego nie robił. Wystarczy taki zamek...
Masz centralny? Chyba nie. Wiec musisz rozebrac i jedne dzrzwi i drugie. Jak przepatrzysz to napewno zlokalizujesz usterki. Powody zapewne blache, ale jezeli chodzi o zamki to ciezko cos z glowy wydusic nie widzac zamka. Pozdrawiam.
Przerabiałem ostatnio te wyłączniki w drzwiach. Musisz je wykrecić,rozebrać i dokładnie oczyścić. Dwa odratowałem a dwa na szrot.
Być może spadło zabezpieczenie, ten pierścień. Albo nie jest do końca wkręcona śruba powodująca obrót zabezpieczenia, ale wtedy nie ma szans na ruszenie klamką. Niestety, drzwi trzeba rozebrać, paskudna sprawa przez tą blachę do której mocowane są prowadnice szyb.
jak zamkniesz drzwi to mozesz otworzyc bagaznik tak? Wiec pewnie padl Ci siłownik elektryczny presuwajacy taka zapadke, wiec jak ciagniesz za klapke caly cas pociagasz drut od zamka. Trzeba rozebrac i sprawdzic
Witam Podobny problem mialem w A6 c4 wina lezala po stronie zamka, poprostu klamka nie zawsze sie cofala do konca, pomoglo rozebranie i przesmarowanie zamka.
W wolnym czasie rozbiorę te drzwi i zobaczę co tam się stało.
drzwi kierowcy da się otworzyć tylko za pomocą kluczyka Uszkodzony zamek.(rozbierz i napraw- w sieci znajdziesz manual do tego) ;)
Jest to częsta usterka, w zamku znajduje się mikro wyłącznik tzw. masówka jest to do dostania w sklepie elektronicznym lecz z wymiana jest trochę zabawy ponieważ trzeba rozebrać tapicerkę i wymontować zamek.
rozbierz zamek i zobacz, mikrostyki są w zamku.
Jeżeli wypiela sie z klamki to obejdzie sie bez rozbierania drzwi. Jeżeli się zerwała bądź wypiela z zamka to drzwi do rozebrania. Może byc też to wina uszkodzonego zamka. Tak czy siak musisz wyciągnąć wkładkę i wtedy będziesz wiedział więcej.
Jak nie rozbierzesz to nie zobaczysz.
Passat b5 LF dzwi od zewnątrz się otwierają a od środka nie chcą co to może być ( boczki mam rozebrane i nie ci robić?
Witam proszę o poradę w kwesti wymiany głośnika w przednich drzwiach passata b6,z tego co widzę cały moduł jest przytwierdzony na nitach jak to rozebrać i zmontować??
w samej klamce są styki do sterowania zamka - rozebrać drzwi i sprawdzić
Z pilota otwierają się dwa przednie a tylne jak wyżej od środka a później od wewnątrz. Sprzedający powiedział dla szwagra że to niby jakaś blokada założona rzekomo oryginalna. Czytałem ten wątek. Może ktoś ma żeby rozebrać tapicerkę od środka przy zamkniętych drzwiach?
Zamek się pewnie zablokował. Do otwarcia w takim przypadku drzwi sprawdza się patent: pukasz z wyczuciem pięścią w drzwi w okolicy zamka jednocześnie otwierając klamką. Musisz później rozebrać zamek i znaleźć przyczynę.
mam takiego jeszcze "diabła" od 10 lat.W miare mocne autko.Komputer jest pod maska w gornej czesci czyli tuz przed przednia szyba przed pasazerem mniej/wiecej tam gdzie mechanizm wycieraczek.Wyłaczniki jesli w tej wersji sa (do zapalania lampki w kabinie) to zdejmujesz gumke i jest tam jedna sruba mocujaca ,po jej odkreceniu wyjmujesz wyłacznik ale...
Radio sklepowe podpięte niepoprawnie powoduje różne problemy w całej elektronice m.in. właśnie z zamkami. Spróbuj bez niego zanim rozbierzesz pół samochodu :P
powinno byz to samo rozbierz drzwi to sprawdzisz ale chyba jest to samo
Witam! Mam problem z otwarciem tylnych bocznych drzwi, (Passat B5 98r) rozebrałem tapicerke, odkrecilem metaslowa blache ale zeby ja wyjac trzeba najpierw zdemontowac szybe- moze ktos mi pomoc w tym temacie?? Prosze o podpowiedzi.Przegladalem posty zwiazane z tym problemem, gdzie mowa jest o zaslepkach i srobach trzymajacych szybe, ktorych ja nie moge...
centralny zamek jest fabryczny czy uniwersalny ,sprawdż przewody które wchodzą do drzwi czy sie któryś nie przełamał ,jeżeli są dobre to raczej siłownik do wymiany chyba że lubisz majsterkować to może dasz redę go rozebrać i naprawić np przywrócić sprawność styków.
Jeśli kluczyk nie wchodzi do zamka, lub wchodzi ale się nie przekręca, trzeba strzykawką wtrysnąć ocet, parę razy co kilka godzin. Te zamki są robione z jakiegoś stopu aluminium i jak woda wypłuka smar, bardzo szybko śniedzieją i blokują się. Siłowe próby kończą się połamaniem elementów zamka. Po otwarciu dokładnie trzeba wypłukać wnętrze drzwi. Zamek...
No wiesz, nie unikniesz rozebrania tego. To nie sa skomplikowane rzeczy, troche sie rozejrzec, kilka pomiarow i powinno byc wszystko wiadomo. jedyna trundosc w tym przypadku polega na tym, ze takie naprawy trudno sie robi prze internet :) ale moze jakos dasz rade przy odrobinie cierpliwosci :) Powiem Ci jako ciekawostke, ze niecaly miesiac temu mialem...
Hm zerknij może na przewody, ale jeśli są przerwane to powinno wykazać jakieś błędy. Najlepiej weź próbnik i przy słupku przy drzwiach sprawdzaj przewody szczególnie masę oraz plus. Najlepiej zdjąć tą uszczelkę i pociągnąć za przewodu ( oczywiście z wyczuciem). Miałem idealnie ten sam problem w golfie i okazały się przewody spalone ale wtedy wykazywało...
Wyniki eksploatacji. W lewych drzwiach najprawdopodobniej strzelony przewód w przelotce, zamek brudny, szwankujący wyłącznik krańcowy w drzwiach. To faktycznie duperele, ale męczące. Moduł komfortu masz raczej sprawny. Te niespodzianki, to brud, zaśniedziałe i luźne połączenia. Kupa zabawy cię czeka (bo to i drzwi pewnie trzeba będzie rozebrać...)...
Wydaje mi się, że to elektronika. Mam to od dłuższego czasu. Raz przypadkiem się otworzyły, ale nie miałem warunków, żeby rozebrać. Bezinwazyjnie jest możliwość ?
Właśnie dla tego sie zastanawiam czy sensem jest grzebać , czy wymieniać zamek 80zł ale jeśli można naprawić to oczywiście będzie lepiej.tematy za zwyczaj kończą się an tym ze ktoś rozebrał... a nie czy naprawił ...
froger3d problem jaki opisujesz tkwi najprawdopodobniej w zerwanych/pękniętych lutach płytki drukowanej wewnątrz plastikowej obudowy zamka drzwi kierowcy http://images42.fotosik.pl/10/54943495e4... http://images40.fotosik.pl/10/aa2f24997e... a w górnym lewym rogu na fotce poniżej masz widoczne dwa mikrowłaczniki, które są odpowiedzialne...
Zeby się coś dowiedzieć trzeba rozebrać drzwi i wyciągnąć zamek ,poszukaj na stronie forum passata na pewno znajdziesz demontaż.P
Rozebrać zamki i wyczyścić . Ta operacja powinna załatwić sprawę.
Tapicerka wyjdzie bez większego problemu po wyjęciu kanapy. Jeśli to tylko kwestia linki od klamki zewnętrznej to otworzysz od środka po rozebraniu drzwi. Da się to zrobić bezinwazyjnie, ale szybko i łatwo nie będzie.
Prawdopodobnie zamarzły mechanizmy zamków. Trzeba by rozebrać tapicerki drzwi, przemyć mechanizmy usuwając stary zużyty smar i nasmarować niewielką ilością jakiegoś syntetycznego smaru trące o siebie elementy.
Dzięki, postaram się to rozebrać, ale najpierw muszę kupić bity spline żeby to odkręcić.
Trzeba albo rozebrać wszystkie drzwi i wejść do nich, albo montować bezpilotówkę. Co do braku ryglowania przy domykaniu, to przy prawidłowym podłączeniu taka sytuacja nie ma prawa wystąpić.
rozbierz drzwi i podepnij sie pod czerwono-niebieski otwórz i czerwono-zielony zamknij,komfort wydłuz sygnał na zamknij do 25-30s,sterowanie oczywiście masą.
przy zwykłej bezpilotówce musi zrzucić tapicerkę,przecież z drzwi bierze przy zwykłym alarmie sygnały załącz i wyłącz i blokowanie,w b6 jest tylko lewa wkładka,więc tylko jedne drzwi.Przy can trzeba rozebrać drzwi w wypadku podłaczenia domykania szyb.
Co do otwierania drzwi kluczykiem to porponuje sprawdzić w zamku (zepsustym) czy ma zimne luty oraz sprawne przełączniki krańcowe, ja robiłem to w passacie B5 (podobno częsta usterka) ,niewiem który model kolega ma. Szczegółowa instrukcja wyciągnięcia zamka z drzwi oraz jego rozebranie jest na google jeśli będą problemy ze znalezieniem służe pomocą
Do rozebrania zamek drzwi i sprawdzenie działania mechanizmu oraz mikrostyków.
Mam problem z passatem b5 mianowicie przy otwieraniu auta z kluczyka opadaja szyby,przy zamykaniu wszystko ok Standardowo należy rozebrać kasetę w drzwiach kierowcy lub "obadać" sama wkładkę,Chodzi tak samo w obie strony czy czuć w jedną stronę większy opór?
Nie oznacza to jeszcze uszkodzenia zamka. Może być problem w instalacji. Jeżeli siłownik nie ciągnie do końca to też może pokazać takie błędy. Rozebrać zamek, zobaczyć płytki PCB bo lubią pękać i pękają też luty. Sprawdzić microstyki w zamku czy nie są uszkodzone - trzeba rozebrać siłownik.
Ma ktoś jakieś pomysły? Parę lat temu na niemieckich stronach motoryzacyjnych były opisy "odświeżania" :D styków zamka centralnego. Rozwiązanie zastosowane tutaj - to ślizgacz przesuwający się po stykach - po kilku latach ulegają korozji, utlenieniu (zaśniedzeniu) i powstają problemy. Korzystałem z tej metody "odświeżania" w przednich drzwiach - pokrycie...
Podobny przypadek mieliśmy ostatnio ma warsztacie tylko w Octavii II. Drzwi trzeba było rozebrać od środka, bo kompletnie nie było reakcji na pilota ani na kluczyk. Pomogła wymiana zamka. Wprawdzie w Octavii trochę inaczej jest niż w Passacie, ale styki w zamku mogą mieć już dość.
W tej sytuacji chyba najlepiej tak zrobić. Być może sam zamek trzeba będzie rozebrać, lub jeżeli nie czujesz się na siłach to zakup nowego.
wyczyśc drobnym papierkiem styki w przełączniku świateł ja tak dzisiaj zrobiłem i wszystko działa perfekt pozdro :D :D Dodano po 5 nie miałem podświetlenia klimy i wszystkich przycisków na drzwiach od szyb rozebrałem przecisciłem i dodatkowo sikłem wd40 na styki w kostce pomogło az miło patrzec
Witam, Przestał mi działać zamek centralny - dokładnie drzwi prawe tylne w Passacie B6 z 2006 roku. Rozebrałem tapicerkę, żeby się dostać do instalacji i ku mojemu zdziwieniu, do drzwi nie dochodzi linia CAN (na co wskazywały wszystkie dostępne dla mnie schematy).. Jest jedynie fioletowo - biały kabelek (linia LIN).. to samo w drzwiach pasażera z przodu...
ta krańcówka to jest mikrostyk zintegrowny z mechanizmem zamka. Fabrycznie nie jest to częśąć wymienna - z powodu tego switcha trzeba wymienić cały zamek(tak robia w serwisie) ale można się z tym pobawić - rozebrać i przeczyścić i na pewno pomoże!
Rozbierz tapicerkę drzwi kierowcy i usuń wodę ze sterownika zamka lub któregoś serwomechanizmu sterującego.
U ciebie w pasku zamknij/otwórz biegnie bodajże bezpośrednio z przycisków na siniki, ich praca odbywa się na zasadzie zmiany polaryzacji prądu przyciskami. Prawdopodobnie styki w przełącznikach zwierają i robią takie szopki. A że się nie podnosi to sprawdź sam napęd i czy nie zacina się mechanizm. Rozbierz boczek drzwi i posprawdzaj co ci napisałem.
Proponował bym sprawdzić wiązki gdzie łączone są masy,te które idą przy lewym progu,często są zaśniedziałe od wilgoci.Tam też jest moduł komfortu,warto rozebrać,zobaczyć w środku na płytce i we wtyczkach.
rozebralem ten przelacznik w podsufitce i tam niby prad dochodzi Prąd ma tam być na stałe. Masą jest to sterowane z modułu komfortu pod nogami kierowcy.Czyli otwieramy drzwi mikroswitch podaje masę do sterownika w drzwiach kierowcy z tamtąd sygnał leci po can do modułu komfortu i ten wystawia masę która załącza lampkę. Tak to działa.
niestety manipulacje z przytrzymaniem przycisku przy otwieraniu nie pomogły. czy ktoś może mi wskazać na rysunku ze sławnej już strony http://www.taligentx.com/passat/maintena... która z dzwigni jest do otwierania? chyba, że passat ma inny zamek Co prawda zawsze mogę rozebrać i podejrzeć w drugich drzwiach, tylko kiedy znaleźć tyle...
Witam. Wygląda na to, że masz uszkodzony wyłącznik w drzwiach kierowcy. Sprawdż jeszcze instalacje przy samym wyłączniku lub w przejściu z drzwi do słupka. Możesz jeszcze rozebrać ten wyłącznik i...,lub kup nowy Pozdrawiam
kupiłem passata tdi 1.9 98r. nie działa centralny zamek w drzwiach. Po przekręceniu kluczyka w drzwiach reaguje tylko centralny z bagażnika. Nie działa podświetlenie wnętrza auta tylko podświetla schowek. Następny problem to zablokowane lewe tylne drzwi. Rozebrałem te drzwi od wewnątrz i próbowałem otworzyć je od środka. Ani drgną. Proszę o szybką i...
Witajcie. Przed wczoraj auto z rana nie odpaliło. Naładowałem akumulator, miernik do ręki i wyszedł pobór na postoju 270mA. Po kolei zacząłem wyciągać bezpieczniki, przekaźniki, jednak bez skutku. Na koniec wypiąłem moduł komfortu co również nic nie dało. Rozebrałem boczek kierowcy i wypiąłem kostkę z modułu. Prąd zmalał do 180mA. Idąc tym tropem wypiąłem...
Klasycznie zmęczona klamka zewnętrzna.Standard b4.Tam jest taki plastik co naciska i on kończy się.Wystarczy rozebrać a sam zobaczysz jak to działa i dlaczego nie działa.
Rozbierz te drzwi i zobacz co się stało to jedyne rozsądne rozwiązanie w serwisie tez od tego zaczną.
Przyślij mi wkładkę z drzwi i licznik,zrobię kluczyk pasujący mechanicznie ,albo rozbierz wkładkę i podaj numery zapadek. odczytam Ci pin z licznika i sobie dopiszesz.
rozbierz tapicerke i lej WD 40 po zamku i silowniku powinno poprawic sytuacje
Kiedyś i ktoś musi być pierwszy... A ,że ja jestem mechanikiem i codziennie widzę różne wynalazki w autach, pamiętam jak w B6 wymieniałem linkę szyby 1 raz to były śmiechy jak to rozebrać ? a tam się zdejmuje poszycie zewnętrzne drzwi i luuuzik. Jak pomogłem to plisss o punkcika, powodzenia i pozdrawiam.
Wyjmij fotel (można nie ale będziesz miał łatwiej) odchyl wykładzine po zdjęciu progu i boczka przy klamce maski. Widzisz puche czarna to ją rozbierz i rozpruj idąca do niej wiązkę,resztę widać.
Witam w aucie VW Passat B5 podczas próby otworzenia drzwi pilotem nie otwierają się podczas gdy inne funkcje pilota działają. Po rozebraniu kluczyka wyjęciu bateryjki z złożeniu, pilot działa normalnie i można otworzyć lecz po kilku minutach znowu się "zacina". Jeżeli ktoś wie o co chodzi proszę o pomoc. Pozdrawiam
To bardzo proszę powiedz mi jak zdjąłeś obudowę zamka, by dostać się do tej płytki drukowanej. Ja rozebrałem drzwi, wyjąłem zamek i zatrzymałem się na nim. Nie wiem w jaki sposób go rozebrać. Nie chcę robić nic na siłę. Więc bardzo proszę o poradę.
rozbierz silownik tylnej klapy i sprawdz czy nie ma zimnych lutow to czesta usterka w tych autyach
Mam nastepujacy problem w Passacie B5 z 1998 roku. W tylnych lewych drzwiach za kierowcą brak jest podnoszenia szyb, brak swiecenia lampki u dołu drzwi, brak sygnalizacji otwartych drzwi i nie działa centralny zamek w tych drzwiach. Próbowałem rozebrać zamek w tych drzwiach, ale przy braku opuszczania szyby nie jest to mozliwe, aby rozebrać tapicerkę....
Pewnie że się da. Rozbierz i wymontuj zamek z drzwi pasażera, następnie napraw lub kup nowy (bodajże od octawii pasuje, sto parę złociszy).
moge fotke takiego zamka rozebranego zrobic i pokazac co trza przestawic. Jeśli to zamek z Passata B5 to proszę o instrukcję.
czyli jednak rozbieranie drzwi gumowa osłona jest całą nie mozna sprawdzić przewodów czy nie są przetarte.czy jest gdzieś jakiś filmik jak rozebrać tapicerkę.
Podsumowując dotychczasową walkę z Passatem: * fizyczny stan modułu komfortu - miodzio * błędy przez VAG - brak * rozebrane drzwi i zamek - stan: perfekt Czytałem gdzieś, że po odłączeniu akumulatora na dłuższy czas funkcja automatycznego zamykania okien się wyłącza i trzeba ją aktywować poprzez (kluczem) otwarcie a potem zamknięcie i przytrzymanie...
Tak to osobny sterownik , między modułem komfortu a sterownikiem przy silniku szyb masz komunikacje po CAN , a z niego + i - na siłownik zamka , Passat od 98 r. Dostałem się dziś pod tapicerkę drzwi. Rozebrałem obudowę silnika. Do niego dochodzą tylko 3 piny zasilające. Nie ma tam płytki z elektroniką. W drzwiach z elementów elektronicznych mam tylko...
Witam! Passat kombi 91 rocznik, uszkodzony ręczny mechanizm opuszczania szyby w tylnych drzwiach. Rozebrałem tapicerkę i nic poza kawałkiem linki koło szyby nie zobaczyłem. Mechanizm jest bardzo zabudowany i nie chcę czegoś uszkodzić. Może ktoś ma schemat poglądowy mechanizmu opuszczania i zamykania szyby, gdyż nie wiem jak się zabrać do naprawy tego...
Po powrocie rozebrałem drzwi. Uszkodzony był microswitch w zamku(ten na kablach, nie ten lutowany na płytce) Kupiłem używany zamek przełożyłem wszystko działa. Temat można zamknąć.
To masz niezły problem. Zajrzyj pod dywanik kierowcy, bliżej fotela jest moduł komfortu i to on odpowiada za centralny zamek. W Passatach zazwyczaj ten moduł jest zalewany wodą i gniją przewody na łączeniach i wtyczkach. Dobrze było by podpiąć VAGa i zobaczyc czy jest komunikacja z komfortem. Jak brak to do sprawdzenia zasilania a jak jest ok to rozebrać...
W zamku klapy jest taki mały brązowy dinks, on te też lubi padać a nazywa się przełącznik tylnej klapy. Czasami on również szwankuje. Można go również rozebrać tak samo jak przednie drzwi tylko, że jest łatwiejszy do zdiagnozowania.
Trochę się zeszło :) Przepraszam, że tak późno odpisuję, ale zapomniałem o poruszanym temacie. Problemem był microstyk w drzwiach. Przy wymianie jest trochę zabawy, ale zrobiłem i wszystko się naprawiło. Trzeba rozebrać zamek, tam jest mikrostyk. Można go kupić w sklepie elektronicznym i na alegrogo.
Witaj, Mialem to. Rozbierz sterownik (silownik) zamka - a zobaczysz pęknięcia lutów miedzy plytką a motorkiem. Efekt wlasnie taki z przodu i z tylu. Pozdro.
Tylko że to jest sedan. Rozebrałem pół samochodu i od bezpieczników do szyby wszystko jest ok, lusterka też sprawdziłem odłączając całkowicie drzwi. Jutro sprawdze jeszcze podgrzewane spryskiwacze, może one robią zwarcie
przerabiane milion razy... Przegnite przewody przy słupku i/lub prowadzące do modułu. Po rozebraniu niby ok, ale wystarczy lekko je pociągnąć i rozpadają sie na łączeniach. powodzenia
może wystarczy przesmarować Wymontować rozebrać delikatnie przesmarować cały mechanizm i poskładać. Powinno pomóc, jeżeli nie to czeka Cię wymiana na CAŁY nowy. https://forum.vw-passat.pl/topic/9177-b4...
Nakłamał Ci ten fachowiec! Rygiel ma niewiele wspólnego, ale skoro masz domykanie kluczykiem - to powinieneś mieć i ryglowanie - w starszych Oplach było to po drugim nacisnięciu klawisza ZAMKNIJ. Ale zostawmy sprawę rygla. Jeśli masz domykanie kluczykiem szyby tzn., że na któyś przewód przez jakies 15 sek. musisz podać jakiś sygnał. Łatwo powiedzieć...
Mam pytanie w sprawie tego tematu powod jest taki ze podaje mase na przewody w drzwiach jak podal emeryt2 ale jest taki problem ze zamyka i otwiera mi wszystkie drzwi oprocz drzwi kierowcy a modul konfort jest bo szyby sie opuszczaja po dluzszym podaniu masy no i ocywiscie zamykaja. Co mozna z tym fantem zrobic ?? czy cos jest uszkodzone ?? Pozdrawiam....
Jeżeli masz czas, to rozbierz tapicerkę drugich drzwi i połącz "na skróty" drugi silnik. To jest najszybszy test sprawności silnika. rozumiem, że zamieniałeś włączniki na dobre.
miałem kiedyś passata b5 wiec może to być zamarznięty zamek lub wygięta blaszka zwalniacza zamknięcia (jeśli eks. właściciel złamał klucz to by tak wyglądało) sugestia : wstaw pojazd do ciepłego garażu i poczekaj 3 godziny ... może sam zamek odpuści. jeśli nie to rozbierz tapicerkę (jest wklejona na taki plastelinowy klej) i postaraj sie ręcznie odblokować...
Niestety ale nie masz szyny CAN w aucie i nie będzie to działać . Za dużo przerabiania Musisz wyposażyć się w starsze graty bez CAN. :cry: :cry: :cry: Albo nowy sterownik z Can i wszystkie kable od nowa ale to tytaniczne pr :cry: zesięwzięcie :cry: :cry: :cry: Dodano po 4 W nowszych modelach CAN idzie do silnika podnoszenia szyby i dopiero później na...
drzwi passat passat drzwi rozebrac tapicerke
media server wyrzynarka drewna heterodyna niestabilnie
ecc85 przestrojenie viofo a119s
Jak odczytać parametry triaka: poradnik Skoda Octavia 2 1.6 MPI gaśnie po włączeniu radia