Witam obecnych. Mam problem z moim VW Passatem B6 2.0 TDI 140 KM, 2007 r., skrzynia DSG 6-biegowa. Czytałem już wątki o podobnej tematyce, ale stwierdziłem, że temat reaktywuję. Na 1. biegu zależy od auta, czasem ruszy płynnie, a czasem szarpnie. 2/3/4. bieg, jak jadę na niższych obrotach, falują mi delikatnie i auto zachowuje się jak 'żabka'. Oczywiście...
Witam, passat b4 1995r. 75KM. No po prostu nie chce jechać, dymi na niebiesko na postoju, podczas jazdy spaliny przybierają czarny kolor. Według mojego nosa czuć zapach spalanego oleju, i w silniku ubywa oleju. Okolice turbiny są zabrudzone olejem. Turbo syczy, ale nie czuć efektu doładowania. Nastawiam sie na wymiane turbiny. Ale czy to pomoże? jak...
Witam. Borykam si od jakiegoś czasu z podwyższonym spalaniem VW Passat B5 1.9TDI AFN 110KM. Autko od lat paliło okolo 6 litrów przy mojej jeździe /głównie trasa/ ostatnio coś sie pozmieniało i autko zaczęło spalać powyżej 8 litrów przy bardzo delikatnej jeździe. Nie ma pomysłu prosze o pomoc w analizie wykonanych logów. http://vaglogi.pl/log-003_008_011_70d4L9...
A tego gazu Ci ubywa?, Auto nie potrafi spalać i gazu i benzyny, jak dostanie oba paliwa to zgaśnie, może ty tylko myslisz że jedziesz na gazie a autko idzie na benzynie. Napisz czego i ile ci spala na jakim dystansie. Sprawdz jaki to rodzaj instalacji 2 czy 4 gen. Jeżeli masz na przewodzie od reduktora duży zawór z silnikiem krokowym , to jest to 2...
Skoro 2.0 passat 1991 rok potrafił palić niecałe 8 lpg na 100 km po mieście Przestań, elektroda to jest poważne forum, nie róbmy sobie żartów. Passat B3 2.0 to - albo 8 zaworowy silnik 115KM, spalanie w mieście 11,8l - albo 16 zaworowy 136KM, spalanie w mieście 12,5l [url=http://www.vwgolf.pl/dane-techniczn... Jak wiemy samochód spala...
Witam. Otóż mój passat b5 2.5TDI V6 zaczął od pewnego czasu spalać o wiele za dużo.. Na komputerze nic nie pokazała żadnych błędów itp. Problem z spalaniem pojawił się mniej więcej po tym jak go dopakowałem mocniej.. Słyszałem że może to być spowodowane uszkodzeniem elementów elektronicznych. Aktualne spalanie przy delikatnej jezdzie 15l
Witam, jestem nowy i pozdrawiam was serdecznie. Czytam właśnie posty dotyczące Passata B3 i instalacji gazowej. Mój Passat to rocznik 92 z gazem ale nie wiem jakiej firmy wiem za to że ma bajerancki komputerek, który pokazuje mi ile mam paliwka w butli. Auto kupiłem już z instalacją LPG jednak co do spalania to na początku przy eko jeździe palił 10...
Na jakich odcinkach, jak wygląda na trasie?
Dobrze tylko czy przy takich ciśnieniach na garach jak podałem i to nie jest żart. Silnik może spalać takie ilości oleju? Mam wrażenie ,że to jest jakiś naprawdę bardzo głupi błąd i to mój.
Witam!!! Panowie mam problem ponieważ posiadam passata B5 z silnikiem 1,9TDI (110KM) i pojawił sie problem tzn zaczą brać olej i poprostu go spalać (bo dymił). Sprawdziłem cisnienie na tłokach i okazało sie że najwiecej jest 18 a reszte po 14 i 16. Więc odkręciłem głowice i miske olejową i wyciągnołem tłoki na jednym zauważyłem przygrzany do tłoka pierścień...
Witam panowie może tutaj jakąś porade znajdę. Posiadam passata b5 99 rok silnik AJM 115 km na pompowtryskach. Puściła mi uszczelka pod głowicą na 4 tym tłoku i zaczał mi brać płyn chłodniczy właściwie spalać go Fachowcy jak wymienili uszczelkę tak samochod gdzieś stracił moc że nie mógł się uciągnąc wogole. Podobno nie planowali głowicy i nie wyciągali...
moze tulejowanie i wymiana pierscieni?
Nie to nie jest nomalne spalanie dla passatowego 1.8t. Chyba że był chipowany. Mój pasek 1.8t/150koni pali LPG minimum 11L do max16 litrów (a mam naprawde ciężką nogę zadwodowo jeżdżę autem). I ciężko mi przebić to 16L.. musisz mieć coś dawką paliwa. Sprawdź czy nie ma jakiś błędów, czy są sondy oki (jak są walnięte to zwiększa dawkę). noo chyba że...
całkiem normalne
Coś się dzieje z 4-tym cylindrem, albo słabsze sprzężanie, albo uszczelniacz pompki, albo sama pompka. Ujemna synchronizacja zwiększa wskazania spalania. Będziesz robił sam czy mechanik? Na początek proponuję regulacje pompek i poprawa konektorkow w wtyczce pompki oraz pomiar ciśnienia sprężania, przy okazji wymienisz świece.
Jak podłączysz kontrolkę 2W na białe to ma ona po rozruchu świecić. Czarnym leci sygnał , szary masa sygnału.
Poszukaj poprawnego wsadu.
A jak sprawdzić ten czujnik podciśnienia?Wskazówka nie tańczy po jeździe około 100 km trzyma temp. około 70 C.Wcześniej 3 razy złapał temperaturę 110 C.(nie było kratki wlotowej) ale kontrolka w zegarach nie migała(ta czerwona).Był podpinany ale błędów żadnych nie było.
Gumę pod mono-wtryskiem sprawdź, dokładne uszczelnienie dolotu i regulacja, bo z tego co opisujesz jeździsz na ubogiej mieszance prawdopodobnie.
Błagam - pomocy! Co mogę jeszcze zrobić?! Zezłomować? Zrób dokładne foto silnika i osprzętu - mam brzydkie podejrzenia, będziemy powoli tłumaczyć jak go reanimować. Digifant to prosty system, ale ma "zagrywy". Skoro rozsadziło klapę antystrzałową i uszkodziło przepływomierz, to od razu rozejrzyj się za nowym boxem filtra - cudów nie ma, musi być pęknięty....
mam passka 1.8 na jednopunkcie w gazie i też mi pali w granicach 10-12 litrów. To norma w tych autkach, a reduktor mam 100kw:D
Zaczynamy się chyba powoli zapędzać w kozi róg. Na samym początku jest napisane, że auto paliło również dużo benzyny, więc nie możemy szukać tylko i wyłącznie przyczyny w instalacji gazowej. Tutaj przyczyną jest coś co steruje jednym i drugim, bo spalanie benzyny w granicach 13l\100km przy tej poj. to chyba nie jest normalne. Mam pytanie czy auto pracuje...
Jeżeli układ zapłonowy masz 100% sprawy, a układ zasilania odpada, bo to samo dzieje się na benzynie i gazie, pozostaje jeszcze sprawdzić ciśnienie w cylindrach. Może być też uszkodzona uszczelka pod głowicą, lub sama głowica.
Przy spokojnej jeżdzie na odcinkach ok30 km ten silnik (sprawny) powinien zużywać ok 10-11 l gazu na 100 km możliwe przyczyny nadmiernego zużycia gazu to : ciężka noga i jazda na krótkich odcinkach w mieście.Zatarty silnik krokowy. Zabrudzony filtr gazu,lub mazut w reduktorze.Utwardzona przepona w reduktorze. Rozregulowana instalacja lub źle zamontowana....
http://www.autocentrum.pl/spalanie/volks...
Pewnie włożone inne pompowtryski niż w oryginale i przez to pokazuje inne spalanie.
Wypalenie DPF polega na tym że w chwili gdy zaczyna się proces, sterownik silnika zwiększa dawkę paliwa wtryskiwanego do silnika. Gdy przerwiemy proces to paliwo jest nie spalone, czyli trafia do oleju, lub po ponownym odpaleniu nie spalone do dpf. Czyli samochody wyposażone w DPF najlepiej się sprawdzają w trasach. Do jazdy po mieście to porażka, czyli...
Jeśli chodzi o korekcje to właśnie te rozbieżności mogą być przyczyną odczuwalnego drgania. Podjedz do warsztatu niech ci zmierzą ciśnienia na poszczególnych cylindrach. Ciśnienie nie powinno być niższe niż 25 bar a najlepiej jak by było w okolicach 30bar. Różnice ciśnienia na kolejnych cylindrach nie powinny być za duże.
Cześć posiadam passata z 98r 1.8 adr i mam pytanko czy w tym roczniku można zrobić żeby passat pokazywał spalanie czy to tylko w passacie fl było?
Prawdopodobnie zła emulacja sondy. Zdejmij na chwilę ujemną klemę aku i sprawdż wtedy jak silnik odpala i pracuje na benzynie.Jeżeli jest mulowaty i dużo pali gazu to prawdopodobnie gazownik ustawiając ręcznie wartość silnika krokowego dał za dużo kroków silnik jest zalewany gazem i taki efekt. Jeżeli potwierdzą się zle wskazania sondy to do czasu jej...
To tak jak by sterownik nie widział prędkości pojazdu i wylicza przez to nieskończenie wysokie spalanie.
Przewód jest zbyt elastyczny . Auto ma założony przy przepływomierzu mikser ,który powoduje wzrost podciśniena w w/w przewodzie . Miałem taką samą usterkę , a zaradziłem temu w bardzo prosty sposób włożyłem do środka sprężynę o średnicy nie wiele większej niż jest przewód.
Dym jest biały, czy może delikatnie niebieski. Objawy które podajesz bardzo często występują przy uszkodzonej turbosprężarce,wycieka z niej olej i dostaje się do cylindrów a tam spala się w sposób niekontrolowany.
Który z samochodów polecacie: AUDI A6(C6 z nowym grilem) czy nowego VW Passata z silnikami diesla?? Chodzi mi ogólnie o komfort, usterki, spalanie itp.
To jest normalne spalanie.Jeżdżąc 90 km/h to będzie spalał 4,5 l
Zapal auto i po ok.5-ciu minutach śprawdż węże które idą do chłodnicy jeśli się rozgrzewają to termostat do wymiany
Powody są dwa albo turbo albo dół silnika. Niebieski dym świadczy o spalającym się oleju. Pozdrawiam
Rowniez dolaczam sie do gratulacji za wiedze i ubolewam nad tym co ci sie stalo z passatem :-(
Zdecydowanie za dużo tobie pali. Mam taki sam motorek który po mieście zadowala się 7.5 l ON a wtrasie bierze koło 5 . Myślę że to raczej nie przepływka . Sprawdż zaworek n75 oraz kierownice spalin w turbinie.
Zmień koła i spalanie spadnie.
Padnięte mapy sterownika
Dodatkowy przewód to masa. Za duże spalanie
Rozruch jest na benzynie - jeśli więc jeździsz po mieście, często gasisz i zapalasz silnik to zużycie benzyny będzie wyraźne... Pompa i wtryskiwacze powinny być odcięte na LPG. To co tam piszą o smarowaniu wtryskiwaczy to bzdura - jak nie działają to paliwo przez nie nie przepływa i nic ich nie smaruje. Z tym przełączaniem z LPG na noPb to też bzdura...
To ten jeden wtrysk może mieć wpływ na takie spalanie?
Poszarpywanie nie, spalanie tak.
Skoro popychacz to skąd to dymienie i większe spalanie?
Normalne spalanie tego auta.
Raczej nie nawet jakbyś kład do oporu to raczej małe szanse na takie spalanie. tylnie hamulce nie trzymają? Jak mierzyłeś spalanie?
Jeśli nie ma wycieków z układu i płyn nie wydostaje się na zewnątrz, to pozostaje jedna opcja: idzie do wewnątrz. Czyli UPG, czyli jest po prostu "spalany"...
logi to samemu bede musiał zrobić, gdyż jestem za granicą ;/ a tutejsi mechanicy to sie znają tyle co ja, albo jeszcze mniej. A w serwisie zabule tyle, że naprawde lepiej wyjdzie sprzedać ten samochód i mieć problem z głowy. mógłbyś mi wysłać jakiś link z allegro, w którym bedzie taki kabel, bo może i bym go kupił.( przyda sie na przyszłość )
spalać passat spalać chwilowy passat wysoki spalać passat
lexia sterowniki interfejsu piekarnik amica schemat zasilacz dwufazowy
topolski mirosław pobór prądu renault
Klawiatura: jak wpisać ukośnik / na PC, Mac, QWERTY, QWERTZ, AZERTY Zipp YM50-9 – jaka cewka zapłonowa 139FMB/139QMB? Wilmat, Naraku, NGK, Motoforce