To tak jak by sterownik nie widział prędkości pojazdu i wylicza przez to nieskończenie wysokie spalanie.
Nie to nie jest nomalne spalanie dla passatowego 1.8t. Chyba że był chipowany. Mój pasek 1.8t/150koni pali LPG minimum 11L do max16 litrów (a mam naprawde ciężką nogę zadwodowo jeżdżę autem). I ciężko mi przebić to 16L.. musisz mieć coś dawką paliwa. Sprawdź czy nie ma jakiś błędów, czy są sondy oki (jak są walnięte to zwiększa dawkę). noo chyba że...
moze tulejowanie i wymiana pierscieni?
całkiem normalne
Błagam - pomocy! Co mogę jeszcze zrobić?! Zezłomować? Zrób dokładne foto silnika i osprzętu - mam brzydkie podejrzenia, będziemy powoli tłumaczyć jak go reanimować. Digifant to prosty system, ale ma "zagrywy". Skoro rozsadziło klapę antystrzałową i uszkodziło przepływomierz, to od razu rozejrzyj się za nowym boxem filtra - cudów nie ma, musi być pęknięty....
Jak podłączysz kontrolkę 2W na białe to ma ona po rozruchu świecić. Czarnym leci sygnał , szary masa sygnału.
Przy spokojnej jeżdzie na odcinkach ok30 km ten silnik (sprawny) powinien zużywać ok 10-11 l gazu na 100 km możliwe przyczyny nadmiernego zużycia gazu to : ciężka noga i jazda na krótkich odcinkach w mieście.Zatarty silnik krokowy. Zabrudzony filtr gazu,lub mazut w reduktorze.Utwardzona przepona w reduktorze. Rozregulowana instalacja lub źle zamontowana....
michailo od tego sa emulatory zeby nie lapal bledow obojetnie jakie spalanie by nie bylo
Rowniez dolaczam sie do gratulacji za wiedze i ubolewam nad tym co ci sie stalo z passatem :-(
Witam.Bierz nowego i będzie spokój na następne kilometry.
To bardzo czeste uszkodzenie TDI. Przyczyna moze byc przytkany intercooler ojejem ,ktory niestety dostaje sie tam z turbiny. A druga przyczyna to kolektor dolotowy na jego sciankach od wewnatr osadza sie wegiel z olejem co zwerza jego srednice i silnik dostaje za malo powietrza , Widzalem wiele TDI z tym przebiegiem i w kazdym kolektor jest do czyszczenia....
To jest normalne spalanie.Jeżdżąc 90 km/h to będzie spalał 4,5 l
Jeszcze takie pytanie odnosnie parownika czy 100kw nie jest za mocny do 90KM???
Pewnie włożone inne pompowtryski niż w oryginale i przez to pokazuje inne spalanie.
Normalne spalanie tego auta.
Zapal auto i po ok.5-ciu minutach śprawdż węże które idą do chłodnicy jeśli się rozgrzewają to termostat do wymiany
logi to samemu bede musiał zrobić, gdyż jestem za granicą ;/ a tutejsi mechanicy to sie znają tyle co ja, albo jeszcze mniej. A w serwisie zabule tyle, że naprawde lepiej wyjdzie sprzedać ten samochód i mieć problem z głowy. mógłbyś mi wysłać jakiś link z allegro, w którym bedzie taki kabel, bo może i bym go kupił.( przyda sie na przyszłość )
W drugim cylindrze powinno być chyba 1,28. kolega powiedzial mi ze leje mi wtrysk A powiedział ci który? Kolega nie ma zielonego pojęcia o czym mówi. Zrób porządną diagnozę z pomiarem wartości rzeczywistych w czasie jazdy. Takie kapcie jak ty masz mają wpływ na wyższe spalanie.
zmieniłem termostat i jest już ok
Dym jest biały, czy może delikatnie niebieski. Objawy które podajesz bardzo często występują przy uszkodzonej turbosprężarce,wycieka z niej olej i dostaje się do cylindrów a tam spala się w sposób niekontrolowany.
Witam. Borykam si od jakiegoś czasu z podwyższonym spalaniem VW Passat B5 1.9TDI AFN 110KM. Autko od lat paliło okolo 6 litrów przy mojej jeździe /głównie trasa/ ostatnio coś sie pozmieniało i autko zaczęło spalać powyżej 8 litrów przy bardzo delikatnej jeździe. Nie ma pomysłu prosze o pomoc w analizie wykonanych logów. http://vaglogi.pl/log-003_008_011_70d4L9...
Błąd komunikacji ECU i immobilizera. Na początek polecam dopasowanie sterownika immobilizera do ECU. Jeśli nie pomoże, to czeka się naprawa prawdopodobnie wiązki.
Witam. A przypadkiem nie ubywa płyn .
A jak auto jeździ (ile pali) na benie ? Może to nie problem z instalacją, a z silnikiem? Al 700 to zaj....... sterownik do gazu z mnóstwem funkcji. Polecam dołożyć krokowca, bo regulacja na kompie bez niego tylko pogarsza sprawe. Mam taką instalke w aucie 1.6 i spalanie w mieście prz deptaniu nie przekracza 11l. Powodzenia w regulacjach
Passata ukradli zamykam temat
Temat ma 6 lat. Od tej pory zrobiłem ponad 50 rozrządów PD. Akurat pamiętam, że rozrząd był ustawiony dobrze , a ten zapch to oczywiście spalany olej syntetyczny.
w turbo dieslu zwykłym jest taka sruba do regulacji dawki paliwa luzuje się kluczem 13 a reguluje bodajrze 7mm myślę że masz ustawionego na większego kopa zmniejszenie dawki obniży moc i spalanie
A sprawdzałeś ile naprawde pali, czy to tylo ze wskazań?
Zauważyłem że jak odpale na benzynie i po chwili przeżuce na gaz i przejade tylko kawałek i zgasze to później strasznie długo musze kręcić zeby odpalił , dodam ze normalnie pali na dodyk. Bo parownik jest nie rozgrzany poprzez płyn chłodniczy i Się tobie zalewa gazem.Normalna sprawa jak się nie przestrzega zasady ciepły silnik przełączam dopiero na...
Nie chodzi o to czy się "sypnął". Pozdrawiam
Ciężko określić, czy problem tkwi w skrzyni czy w silniku. Jak zachowuje się auto podczas przyspieszania? Obroty idą w górę czy idą równomiernie ze wzrostem prędkości?
Witam. Otóż mój passat b5 2.5TDI V6 zaczął od pewnego czasu spalać o wiele za dużo.. Na komputerze nic nie pokazała żadnych błędów itp. Problem z spalaniem pojawił się mniej więcej po tym jak go dopakowałem mocniej.. Słyszałem że może to być spowodowane uszkodzeniem elementów elektronicznych. Aktualne spalanie przy delikatnej jezdzie 15l
potrzebne jest coś jeszcze??? niedawno regulowałem wszystko w autoryzowanym serwisie boscha w kobiórze. po tym zabiegu wszystko mi umarło a spalanie zmalało 1,5l.
Kolego Artur czy ustawiłeś swoją instalację bo mam ten sam problem czyli duże spalanie i żaden gazownik nie może dać sobie z tym rady
Dzięki na pewno to sprawdzę
Sonda orginał - czy trzyprzewodowa. Pozdrawiam.
Raczej szary dym... jakie oznaczenie silnika, rocznik ? jeśli to stary Pasek to prawdopodobnie masz problem z nastawnikiem przepustnicy, zacina się czasem, nie reaguje na impulsy sterujące,trzymając uchyloną przepustnicę - podwyższone obroty to większe spalanie. Dodano po 2 źle odpala bo jak się zatnie nastawnik przepustnica jest zbytnio uchylona i...
A ustaw mu nawet na rozgrzanym bez obciążenia 2.5mg/h, jeśli spalanie nie wróci do normy, zaczniesz robić logi, i dojdziemy co jest nie tak że za dużo pali. Dodano po 2 Tutaj dawka paliwa którą widzisz jest odwrotnie proporcjonalna na wolnych do teko co jest w rzeczywistości czyli: Vag 2.0 rzeczywistość 8.0 Vag 5.0 rzeczywistość 5.0 Vag 8.0 rzeczywistość...
Zrób reset sterownika i jak się po tym poprawi to znaczy że winna jest emulacja sondy Na ostatnim foto widać przekaźnik najprawdopodobniej zastosowany aby odcinał napięcie podtrzymujące pamięć ECU po wyłączeniu zapłonu. Ale nie zaszkodzi spróbować jak poprzednik pytał.
Sprawdź przepływomierz, a najlepiej zacznij od błędów w komputerze, czy jakieś są
Nie sugeruj się do końca wskazaniami komputera , sprawdź fizycznie spalanie . Po wymianie rozrządu profilaktycznie sprawdź na obecność wycieków ( np przy filtrze ) i zerknij w 004 .
Na benzynie jest ok.
No znam ten wątek na forum passata, dodałem ostatni wpis tam, ale nikt od 3 dni się nie odezwał, dlatego napisałem to samo tutaj.
A kopci, czy wszystko jest ok?
Złącze diagnstyczne JEST !!! pod osłoną drążka zmiany biegów.
Sprawdź (przemyj) zawór n75.
Samochód naprawiony winne były pompowtryski a kodowanie to nie mój wymysł tylko KTesa zamykam dywagacje.
Komputer podepnij i sprawdź co się dzieje. To nie jest forum zrzeszające wróżki.
A jaki masz przebieg silnika całkowity i w tym na gazie ? Po ok 60 tys km instalacje gazową trzeba radykalnie odświerzyć, łącznie z wymianą membran (lub całej "puszki" co sie bardziej opłaca- przerobiłem ten temat na moim pasku B4 2,0 1996). Pozdr.J.
Do autora - przygotuj sobie jakieś małe żaróweczki 1-5W z przewodami, podłącz pod świece grzania komory spalania i płynu oraz masa z akumulatora lub silnika. Woltomierz podłącz na klemy akumulatora. Uruchom silnik i obserwuj. Wyniki obserwacji przedstaw osobom które próbują ci pomóc, bo zdalnie inaczej tego nie da się zrobić. Jak to przerasta twoje...
Wiem o tym sam się za to zabrałem nieumiejętnie. A czy po regulacji spadną korekty? Dodam, że spalanie z 12l spadło na 8l/100km więc myślę, że wtryskiwacze nie leją.
Mam problem ze spalaniem, czy jest tu ktoś z Gdańska który by mógł zerknąć i pomoc, spalanie około 9 na 100.
Sprawdź sondę lambda, a paliwa tak samo dużo żre ? To auto jest paliwożerne ale nie powinno brać więcej niż 14l nawet na automacie.
Też miałem coś takiego np. po odpaleniu silnka wyskoczył na 2500 i tak tzrymał jedynia dało sie zbić jak włączysz 4 bied i puszczasz sprzęgło razm z wciśnietym hamulcem. ALe takie coś to jest raczej wina silnika krokowego od regulacji wolnych obrotów. Czeasem się zacina. A wysokie spalanie to może wina gazu albo parownika.
Tak oczywiście że brakuje powietrza nie ma odpowiedniej miszanki i spalanie jest nie całkowite. Pewnie wtryski nie ustawione odpowiednio.
Na wolnych obrotach turbo nie może gwizdać, nie wiem czy w ogóle się kręci. Świst może wynikać z nieszczelności układu dolotowego.
Sonde mam na masę, ale komputerek Stag-100. Niestety autko łapie mi błędy na gazie, ale jak pojerzedze na benzynce to wszystko wraca do normy. Dzisiaj zaatakuje gaziarzy. Za 2-3 dni napisze jak zmnieniły sie parametry autka no i na jakim poziomie jest spalanie.
Passat 1.6 100 8V też 11-13 łyka
Jakaś diagnostyka komputerowa była robiona? Przepływomierz, czujnik temperatury silnika? Ciśnienie paliwa ktoś sprawdzał? Stan cewek i świec zapłonowych?
Witam. Miałem coś podobnego w passacie. Uszkodzona poduszka monowtrysku - lewe powietrze.
Problemem była instalacja gazowa. Przecięty był jeden przewód. Ale nadal mam problemy z: 1)wolno schodzi z obrotów przy zmianie biegów 2)korekta z sondy jest na 7+ i 10+ 3)słabo wstaje turbo. Wartość zadaną jest dopiero od 3280 obrotów 4)wydaje mi się, że ma wysokie spalanie (14 L gazu w mieście i 11,5 trasa) Samochód miał automatyczną skrzynię biegów...
To całkowicie naturalne ze passat z tym samym silnikiem w podobnych warunkach spali mniej. Praw fizyki nie zmienisz.
Mam passata b5 1.8t też po przeróbkach turbiny wtrysków i podniesieniu mocy spalanie w trybie mieszanym oscyluje około 15l na 100km
Lejące pompowtryski na przykład. Podjedź do komputerowców niech sprawdzą. Mój AVB na postoju 0,7-0,8 klima 1,0-1,1 trasa 6,3-6,5 a jak się postaram to i 5,8 ale passat cięższy i automat. Przebieg 340000km Pozdrawiam
bipy sa faktycznie wysokie : podam jeszcze grupe 001: 840obr/min / 13,7 mg/str / 7,1CF / 77,4 C - skad spalanie trak wyskoie na wolnych?
witam potrzebuje pomocy podmieniłem pompowtryski w moim pasacie 1.9 avb 101km bo stare już niedomagały na wtryski od silnika axr 101km, auto chodzi normalnie ale bipy ma wysokie i komp pokazuje duże spalanie, wiem że w sofcie trzeba zmienić dwie mapy czy ktoś może pomóc?
Sprawdzałeś filtr paliwa....?// Moze ten opornik zmienia za bardzo mape na wyższym biegu
Wojtek w Golfie nie było silnika RP (passat),a co do współczynnika w blokach danych to też musi się zmieniać. a jaki masz czas wtrysku?
instalacje gazową mam II gen. dlatego chyba to nie wtryski bo wtedy nie miało by to wpływu na duże spalanie gazu ale przejrzę jeszcze raz te czujniki chyba że sonda pokazuje mi na testerze i pod kompem że działa ale może jakoś wadliwie , kolega mówił że u niego w Passacie sonda ruszała się dużo szybciej w zakresie 0-1V
Wskazuje na uszkodzenie sprzęgła hydrokinetycznego (konwewrtera). Dziękuję za odpowiedź. Ile może kosztować wymiana tej części i kto może to solidnie zrobić z okolic Głogowa Leszna Wolsztyna ? Jeżdżąc ostatnio zauważyłem że 4 bieg jest ale ma uślizgi więc no służy tylko temu że można podtrzymać tą prędkość niwelując wysokie spalanie,z tego co wyczytałem...
:))) Racja mój błąd 1,8 16V benzyna bez gazu,rocznik 2000 , podobno 115 kucy , przebieg 157000 poprzednio miałem leciwego passata B3 z przebiegiem na poziomie 700000 silnik 2,0 8 zaworowy też 115 koni i zupełnie inna jazda
ciśnienie na tłokach w granicach 10,2-10,5.Ale odkryłem powód wysokich obrotów,można powiedzieć wręcz wycia na biegu jałowym(zimny silnik).A co do spalania to nie wiem.
Dzięki za podpowiedź co do zmiany auta ale jeśli miałbym zmienić to jedynie na vw passat równiez 1,9 Tdi ale max 110 KM a pozatym dzięki wam wszystkim za odpowiedzi na moje zapytanie. Pozdrawiam :)
Wczoraj ustawiłem pompki zgodnie z procedurą na 225st, były około 395 czyli jakieś 350 po odjęciu 45 st które dodałem wcześniej, efektów żadnych na spalaniu jednak silnik trochę lepiej ciągnie. Macie jeszcze jakieś sugestie?
Kruciec od pompy vakum podklejony, egr wyczyszczony, wstawiona blaszka pod egr, i dalej nic muł bagienny , a gdy odłączę rurkę od gruszki turbo to już wogóle ma problem ruszyć z miejsca. W sumie zostało mi jeszcze do zrobienia :sprawdzenie kompresji(nie mam czym więc będzie trzeba do jakiegoś mechanika poszukać), sprawdzenie czy katalizator nie jest...
Rozumiem że wypalasz statycznie podnosząc obroty bez testera? Procedura wypalania jest nieco inna masz wyjechać na trasę i na 3 biegu i stosunkowo wysokich obrotach wtedy auto samoczynnie wypala filtr. Jeśli przerwiesz czyli zatrzymasz silnik procedura jest zatrzymana i jest wznowiona po uruchomieniu silnika jak tylko powstaną warunki do jego wypalania....
witam miałem podobny problem w vw passat 1,9 tdi vag nie wiele mówił a przyczyną zaworek od turbiny zaworek był dobry ale gdzieś kabelki nie łączyły pozdrawiam
Witam, kupiłem niedawno Passata B5 2000r 1.8T z gazem, mam problem z nierównymi obrotami, skaczą dość bardzo, nawet czasem gaśnie. Oczywiście tylko na biegu jałowym, gdy auto stoi. Z tego, co widziałem, poprzedni właściciel wymieniał cewki wszystkie 4, sprawdzałem świece - też są dobre. Cewki są od Audi A4 B5 1.8T. Na gazie też występuje ten problem,...
Witam, Panowie prosze o porade, samochód żony tj. Passat B3 1990, 1,8 benzyna na wielopunktowym wtrysku od jakiegoś czasu przy rozgrzanym silniku ma podwyższone obroty. na zimno jest ok, około 900 obrotów a jak silnik sie rozgrzeje to wchodzi na 1300-1400 obrotow. Dodam że obroty nie skaczą i utrzmuja sie na stałym poziomie jednak moim zdaniem za dużym....
na poczatek sprawdż czy paliwo na wężykach gdzieś nie ucieka. U mnie kiedyś w Passacie 1.9 TDI ciekło na wężykach powrotnych z wtrysków, było to tylko sączenie mało zauwazalne ale spalanie też na poziomie 10 l . Teraz jest na poziomie 5,5 - 6 L. Poza tym silnik pracuje OK?
Kolego jeśli dobrze kojarze to stag100 ma na przewodzie gazowym od parownika do kolektora ssącego urządzonko do sterowania ilością gazu. Trzeba sprawdzić czy to wogóle działa. (jeśli ktoś tego nie wyrzucił i nie wstawił pokrętła zwykłego a spotkałem sie z takim mykiem). 2. Szczelny dolot to podstawa. no i 3 stag100 pracuje bodajże na sondzie lambda...
Sterownik masz z passata AWX rok do 2002, wtedy występowały 2 rodzaje popmpowtryskiwaczy choć nie wiem czy ma to jakiś wpływ, w każdym razie zaniżyłeś mu moment obrotowy. Zrób komplet logów, będzie coś widać
Ja mam Passata 1,8 na gaźniku - od 2 lat też odpalany tylko na gazie (odzwyczaił się jazdy na benzynie) na bardzo krótkich trasach w mieście spalanie około 16 litrów na trasie około 9 litrów. Rocznie robię około 25 tys. kilometrów. Przebieg na liczniku 354 tyś kilometrów - podejrzewam, że rzeczywisty około 500 tys.
Witam Problem polega na tym że po uruchomieniu (zimny silnik) silnik zaczyna pracować nie równo na niskich i wysokich obrotach. Objawy podobne do barku iskry na jednym z cylindrów. Świece , przewody, kopułka ok. Silnik podobnie zachowuje się na benzynie i na gazie, zwiększone spalanie,słaby,komputer nic nie widzi. Proszę o pomoc, z góry dziękuje.
Witam, z doświadczenia powiem że jeśli silnik pali dużo gazu w instalacji brc to na myśl albo ktoś kręcił tym zaworkiem na przewodzie od parownika do mikserka i przez to może duzo palić no ale i wzrost mocy taki znaczny by musiał być. Drugie co mi przychodzi do głowy to kłopoty z dostaniem się powietrza do silnika czyli tworzy się większe podcisnienie...
(at)elemen_th, jako jedna z niewielu osób znasz temat. Dla tych, którzy nie mają rozeznania: LPG=oszczędzanie=>oszczędzanie=obniż Pan spalanie=>uboga mieszanka=wyższa temperatura spalania mieszanki=wysoka temp. spalania = wypalanie gniazd zaworów silnika=> uszkodzony silnik=LPG niszczy silniki. Tak mniej więcej więcej przebiega proces, choć jego wewnętrzne...
Witam mam staga 100 w pasku 2,0 16V pali mi w trasie około 8,5-9,5 l przy jezdzie około 100-130 w miescie o 2 litry więce z klima około 1 do 1,5 litry więcej. Tez eksperymentowałem i z tego co pamiętam to mam inaczej - wzbogacanie +10 - cut-off TAK - zmniejszyło mi to spalanie o około 1,5 l - regulacja od sądy NIE Nie pamietam wartości ale i tak beda...
Witam wszystkich forumowiczów. Nie znalazłem odpowiedzi w podobnych tematach więc zakładam nowy. Od około pół roku borykam się z problemem w moim Passacie (B6 2.0 Tdi CR 140km). Problem polega na nadmiernym kopceniu i wysokim spalaniu w granicach 12 litrów w cyklu mieszanym 40%miasto 60% trasa jazda spokojna. Z rury wydobywa sie biało szary bardzo gryzący...
Witam, Objawy mam podobne. Pompowtryski zregenerowane w zeszłe lato. Wszystko bylo ok do czasu aż pojawiły sie pierwsze mrozy. Co prawda z odpalaniem nie mam żadnych problemów, jedynie tuż po nim pojawia się "szarpanie" silnikiem na jałowym oraz lekki skok spalania - występowanie sporadycznie. Zaraz po odpaleniu, praca silnika jest głośna i spalanie...
Witam wszystkich. Jestem posiadaczem Passata 1.8T z instalacją LPG STAG-4. Reduktor SCORPION na 200KM i wtryskami Valtek. Czy mógłby ktoś wypowiedzieć się jasno i wyraźnie kiedy należy regulować instalację i kiedy robić kalibrację? Czy jest to może wysokie spalanie, czy może nierówna praca silnika, czy np raz na pół roku? Spróbuję wrzucić zrzuty z mapy...
Witam posiadam w swoim passacie b3 instalację gazową z firmy dt-gas z elektroniką DTTEC BASIC+ i mam kłopoty wyregulowaniem tej instalacji.Mam dość meldowania się u gazownika co 2 miechy na regulację,powymieniałem już dwa razy kopułkę +palec,kable oraz świece.Kłopot mam z falującymi obrotami na gazie,wieszającymi się obrotami silnika(2000-3000)oraz...
Na benzynie na zimnym silniku troszkę nie równo pracuje . Generacja gazu BingoM raczej I gen zakładana w 2004r Przy dodaniu gazu (rozpędzanie ) słychać głos jakbym jeździł na stożku . Więc łapie lewe powietrze Niedługo zostaną wymienione Świece na jedno elektrodowe , kopułka palec świece przewody wysokiego napięcia filtr powietrza i passat pojedzie...
Wysoka korekcja, nierówna praca oznacza o złym spalaniu w komorze cyl 1 do tego problem z odpalaniem to pewnie padnięte uszczelnienie pompki 1 (z tym wyrobieniem gniazd to trochę mechanik przesadził choć nie wykluczam), jak dymi na niebiesko to bierze olej, może przez gniazdo pompki? Na początek pomiar ciśnienia na cylindrach, wyjęcie pompki 1 i ocena...
Czujnik temp zewnętrznej jest między grillem a chłodnicą wspomagania Pytałem się o czujnik temp. wody/silnika. I co nikt nie wie? Ostatnio wieczorem ponownie odłączyłem ten na górze silnika przy grodzi. Rano odpaliłem auto i w drogę. Wskazania na zegarach i climatronicu rosły tak samo jak przed odpięciem czujnika. Czyli to nie ten. Nie wiem czy to...
Witam kąt wtrysku ustawiony poprawnie, rozrząd sprawdzony, na 1,2,3 biegu samochód przyśpiesza całkiem nieźle, 4 i 5 bieg prawie zero reakcji na gaz. MFA pokazuje ogromne ilości spalanego paliwa w przedziale 20l do 50l on. Proszę o jakieś sugestie, jakie podać logi itp.
Jasne ale nie o 100% :)
A mnie się wydaje że spalania 10 l to jeszcze jest w normie, zastanawia mnie tylko to że nie ma różnicy czy to miasto czy trasa. U mnie jest tak: 1. Glof III 1.8 90 KM - miasto max 11l, trasa raz udało sie 9l przy pełnym obciążeniu LPG tankowane na BP. 2. Passat kombi B3 1.8 75 KM miasto max 10.8, trasa poniżej 9 przy jeździe poniże 100 km/h. Dane pochodzą...
jeśli sonda nie jest grzana to nie działa w tym pasku jak się nie mylę sonda jest dość daleko od kolektora wydechowego i nie jest w stanie nagrzać się od spalin dlatego potrzebna jest grzałka więc najpierw napraw grzanie sondy tak wysokie spalanie może być spowodowane brakiem sygnału z sondy który to jest spowodowany brakiem grzania a zwłaszcza w jeździe...
Witam ,mam pytanko do znawców tematu.w VW passacie 2002 rp silnik 1,9 tdi AWX 130 k padły mi pompowtyskiwacze o końcówce AL ,z uwagi na to iż w okolicy mojego miejsca zamieszkania nie mogłem kupić używek z tymi końcówkami mój mechanik ustalił że mogę zamontować pompowtryski z innymi końcówkami tj AA,AN,AR i BN które pasują do silnków AWX,więc tym tropem...
Witam Odkąd przyprowadziłem auto (Sharan 1,9TDI 90PS) zauważyłem ze obroty dziwnie się zachowują. Gdy dam gazu tak do około 2tys. i puszczę gaz to obroty szybko spadają do około 1100 obr/min a od 1100 do 900 tak się przywieszają i spadają strasznie wolno, Mam też passata z takim samym silnikiem i nie ma w nim takiego problemu, obroty spadają płynnie....
spalać passat wysoki spalać przyczyna lambda wysoki spalać
zamiennik tda7560 ogniwa kalkulatora podłoga samochód
hormann rotamatic unitra strojenie dyskryminatora
Wyłącznik różnicowo-prądowy wyłącza się przy sprawnej lodówce Xara Designer Pro+ błąd 25 - licencja, pliki, konfiguracja