Zainteresował bym się kostką stacyjki.
usterka mechaniczna stacyjki.
Zdejmij obudowe kierownicy i odepnij kostke stacyjki. Jak licznik zgasnie masz winowajce
Wkłada się drucik od przodu. ;)
Sprawa jest całkiem prosta. Musisz mieć najpierw nowy wkład. Nastepnie ustawić go tak jak ma wejść do obudowy. Zobaczyć gdzie znajduje się w nowym wkładzie przycisk kotwiczący i w odpowiednim miejscu wywiercić mały otwór w obudowie stacyjki. Przekręcić lekko kluczyk, aż w starym wkładzie da się wcisnąć ten przycisk i wyciągasz wkład. Tak samo nowy....
Problem tkwi w lewarku od skrzyni biegów,trzeba podejrzec parametry czy sterownik skrzyni widzi położenie park. Tak samo z przyciskiem w lewarku ,który go odblokowuje,miałem przypadek ,że sterownik widział ten przycisk wciśnięty i kluczyka nie dało się wyjąć..
Trzeba zdjąć ściągaczem tą tuleję pod którą jest sprężyna. Podobno da się od drugiej strony po zdjęciu kolumny ale nie sprawdzałem.
Witam do wymiany złącze elektr stacyjki ja to robie sciągaczem przy odrobinie sprytu poradzisz sobie najgorzej będzie z tuleją Powodzenia
Zdjęcie kierownicy to konieczność. Trzeba mieć też odpowiedni ściągacz do tulejki pod kierownicą. Kostka ma jedną śrubkę, którą odkręcisz dopiero jak wyjmiesz stacyjkę. Pozdrawiam.
Sprawdź poprawność działania stacyjki.
Ten czarny korpus to chyba jest zaprasowany z tego co pamiętam,i to chyba tylko on blokuje ci resztę.Ale jak to rozwalisz to nie wiem czy da się zmontować idealnie jak było.
To przewietrzenie mogło być zbiegiem okoliczności. Przede wszystkim sprawdź (podczas kolejnego napadu) czy stacyjka podaje napięcie podczas rozruchu na elektromagnes. Jeżeli tak to trzeba przyjrzeć się rozrusznikowi. To na początek.
Musisz przekrecic kluczem w odpowiednie położenie, zdaje sie że na "jedynke". Wtedy od tej strony gdzie wkładasz kluczyk będziesz miał dostpną mała dziurke. w tą dziurke kawałek sztywnego druta- jak go wsadzisz to ten drut odegnie zabezpieczenie-spreżyne i główka bez problemy wyjdzie. Opis taki troche "z głowy", jak będe jutro w pracy to Ci opisze dokładnie....
Witam. Prostokątem obok diody oznaczono cewkę przekaźnika. Według tego schematu można odciąć tylko rozrusznik,brak mu podtrzymania. Tam gdzie jest +12v podajemy napięcie po przekręceniu stacyjki.
Prąd na rozrusznik idzie z kostki stacyjki przez skrzynkę bezpieczników na podszybiu do rozrusznika. Kostka stacyjki od tego zacznij. Odpala teraz czy jak?
Witam sprawdz złącze elektr stacyjki Pzdr
Wyślij foto tylnej części stacyjki
Jak dla mnie na 95% kostka stacyjki do wymiany.
Zostaw w spokoju tę pętlę stacyjki. Przekładaj sam transponder. Jeśli zrobisz to z wyczuciem, niczego nie uszkodzisz.
no to masz wywalony albo bezpiecznik, albo jeden styk na stacyjce, zapewne prąd nie dochodzi tylko w pozycji stacyjki "rozrusznik"
To nie jest kostka to wada fabryczna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kostkę wymieniał i co 6 mc.wytrzymała,powiesz że podróba,a ja ci powiem że bez ściągania stacyjki to idzie naprawić.
Najprawdopodobniej nie cofa się wkład po wyjęciu klucza. Powodów może być kilka, od zanieczyszczenia do pękniętych elementów wewnątrz stacyjki. Aby być pewnym należy stacyjkę rozebrać. Sprawdź czy po wyjęciu klucza wyskakuje blokada kierownicy. Jeżeli nie spróbuj odłączyć kostkę i jeżeli nadal blokada kierownicy nie wyskakuje to stacyjka do naprawy....
I wszystko jasne - jest tak jak napisałem. Na tych czerwonych z niebieskim paskiem jest kl 30 - stały plus. Na czerwonym powinno być 12 v po stacyjce - kl15.
Szukaj oryginałów z demontażu, w dobrym stanie. Z zamiennikami daj sobie raczej spokój.
Przeważnie do plusa po stacyjce lub przekazniku.
Podać mu na pin stacyjki w radu plusa po stacyjce z zapalniczki i ruszy.
Odetnij czarny, tylko za miejscem podpięcia stacyjki z alarmu i będzie dobrze.
witam zakupiłem na auto kasacji stacyjkę z Passata B2 z zamiarem podłączenia jej jako wyłącznika zasilania do instalacji z akumulatorem 12v niestety nie wiem który pin do czego służy jeśli ktoś wie byłbym wdzięczny za odpowiedź na dole załączam zdjęcie pinów ze stacyjki
Panowie, wszystko nie tak, może poza krancówkami. * W VW Passacie zapłon to CZARNY ; czarno-żółty to linia "X", gaśnie przy starcie - nieprzydatna w alarmie. Z alarmu: żółty . * ACC nie ma , w Golfach 3 tą rolę pełnił styk S, przewód brązowo-czerwony. Tu więc brązowy z alarmu albo złączyć z czarnym ze stacyjki samochodu albo zostawić wolny - jak alarm...
Cześć wszystkim. Mam Passata 3BG. Szukam w drzwiach kierowcy plusa po stacyjce. Potrzebuję go do LED-owego oświetlenia w drzwiach. Jaka mam możliwość? Dziękuję za podpowiedź.
Masz rację na czerwonym.
Sprawdzić rozrusznik a następnie koskę stacyjki może być przyczyną takiego problemu.
A reflektory świecą, bez zakłóceń - szczególnie w chwilach braku nawiewu i wycieraczek? Bo może wystarczy poruszać/wymienić przekaźnik z nr 18?
Witam. Zamontowałem alarm w passacie i wszystko chodzi oprócz rozrusznika. ........................................... .................... Nie mam pomysłu, POMOCY. Sprawdź czy ze stacyjki wychodzi plus na rozrusznik, bodajże czarny z żółtym paskiem.... Fabryczny immo nie odcinał rozrusznika. Sprawdź też czy na automat rozrusznika dochodzi...
Kostka stacyjki
Sprawdziłeś bezpieczniki pod kierownicą?
Chyba tak bo montowałem kilka kompletów OSRAM,ów z wyższej półki, wszystkie miały homologację i wszystkie świeciły na pół gwizdka z pozycją. Salony samochodowe oferowały je też do nowych aut.
sama stacyjke mam zmienić czy coś jeszcze??? Puszkę immo (czarna pod kokpitem nad bezpiecznikami) i sterownik silnika
Nie wszystkie stacyjki ( a głównie wkładki stacyjek) mają dodatkową pozycje "0". W pozycji "0" zazwyczaj włącza się tylko radio. Z tego co się orientuje nie da się przeprogramować z prostego wniosku, że w tej pozycji większość sterowników i pozostałych elementów auta nie ma zasilania więc nie będzie działać. Jest możliwa modyfikacja taka modyfikacja...
Ja nie wiem czy to siedzi stacyjka ?
kostka stacyjki lub wiązka instalacji- silnik- sterownik.:!:
Jak zdjąć stacyjkę Passat b5 fl jestem na tym etapie mam problem z tymi dwoma kołeczkami jak je wybić? I co później zejdzie od razu?
Albo przy montażu radia zwarłeś plus i plusem po stacyjce. Radio działa na postoju??
Miałem te same objawy i na pewno do tego kontrolki w liczniku świecą niepełnym światłem. Typowa usterka passata, kostka stacyjki do wymiany chociaż ja osobiście ja naprawiłem poprzez podgięcie styków. Rozebranie i złożenie kostki prosta sprawa nic sie z niej nie wysypuje.
Kostkę stacyjki sprawdzałeś?
Stacyjka odbija po tym gdy odpalisz auto? Za każdym razem? Może uszkodzona kostka przy stacyjce.
Plus po stacyjce powinien byc w zlaczu radia.
Kostka stacyjki do wymiany.
Mikrostyczniki w stacyjce.
W bezpiecznikach masz stały + i po stacyjce weź tą diodę z opornikiem w szereg i szukaj aż zacznie migać przy wyłączonej stacyjce.
Sprawdziłbym kostkę od stacyjki .
Kolego, ten problem w tym modelu jest tak powszechny że nie musisz nowego tematu zakładać. Odpytaj na błędy, sprawdź stacyjkę i ryglowanie.
Jak zaprogramować kluczyk do VW PASSAT B5?Zmiana stacyjki,klucz do stacyjki jest inny a do drzwi inny.Passat 98 rocznik.Pozdrawiam.[/b]
Witam.Mam problem otóż po włożeniu kluczyka do stacyjki,kontrolki się zapalają,rygiel jest słychać a auto martwe.Sprawdzałem czy jest napięcie na tym małym przewodzie od rozrusznika,po wcisnieciu kluczyka.Brak jest.I teraz moje pytanie,czy mogę tylko wymienić sama stacyjkę?Czy muszę kupować ,cały komplet,rygiel,stacyjka,i sterownik silnika.Eoguke od...
Dziękuję bardzo! Mam jeszcze jedno pytanie że nie działa mi blokada kierownicy w ogole dlaczego? jak ona działa passacie b4 w ogóle stacyjka czy jest jakiś dodatkowy moduł do tego?
sprawdz na początek kostke w stacyjce bo to lubi padac
Gdzie mam usunąć ten stary smar w stacyjce czy kostce stacyjki? Kostka jest nowa więc po co ją rozbierać? Wcześniej na starej kostce chodziło leciutko, tylko że padła - nie było styku.
kluczyk Ci się w stacyjce nie zacina, ciężko chodzi? Jeśli miałbym strzelać to postawiłbym na kostkę stacyjki.
Raczej dopadła cię zmora tych aut,to o czym pisałes
Witam, sprawdź czy na przewodzie pojawia się napięci zawsze po przekręceniu kluczyka i będziesz wiedział czy to wina po stronie auta (kostki stacyjki) czy też samego radia.
to kostka stacyjki.... lub uszkodzona płetwa napędzająca stacyjkę
W takim razie proponuje po stacyjce podpiąć podświetlanie i aku.Nie padnie na pewno :wink:
Ewidentnie kostka stacyjki pracuje jak chce. Od jej sprawdzenia ewentualnej wymiany bym zaczął.
Sam zawór "stop" na pompie wtryskowej, bądź kostka stacyjki. Najłatwiej małą żaróweczką sprawdzić, czy jest zasilany .
szarpie na tych obrotach-100% nastawnik,a najlepiej zadzwon 692012639 z tym alarmem pomoge,odcinasz czarny ze stacyjki i auto gasnie i niema błedow
Witam Mam takie pytanie padła mi stacyjka w VW Vento 1.9Tdi 94 rok cz podejdzie stacyjka od passata B3 1.8 benzyny?
No to widzi stacyjkę. Lampka w kabinie działa poprawnie?. Odepnij to radio.
Złacze G przy body computerze pin11 to plus po stacyjce, pin1 to rozrusznik. Ale sprawdź to jeszcze.
Najlepiej podłącz gdzieś autko pod komputer i odczytaj błędy. Passat B4 miał immobilizer fabryczny, zdejmij plastiki wokół stacyjki i zobacz czy jest antena na stacyjce - najmniej roboty i najpewniejszy sposób sprawdzenia. Pozdrawiam
Jeżeli auto nie reaguje na przekręcanie kluczyka w stacyjce to do wymiany jest kostka stacyjki.
Żaden. Rozrusznik jest bezpośrednio połączony z kostką stacyjki.
Najprawdopodobniej padły styki w stacyjce spróbuj dostać się do stacyjki i dociskając kostkę przekręcić kluczyk. Dodano po 14 http://lediker.pl/vw-passat-b4--naprawa-...
Przy stacyjce.
A jak w takim razie odkręcić stacyjkę od kolumny rozebrałem plastiki i widzę że stacyjka przykręcona jest do kolumny na dwóch śrubach ze zrywalnymi łbami kolega radził rozwiercić ale coś mi się wydaje ze to nie będzie takie proste macie może inny pomysł na odkręcenie stacyjki???
Kostka stacyjki.
Switch przy stacyjce do wymiany. Dodano po 1 ...lub cała stacyjka. na odległość trudno powiedzieć.
Masz Kolego do wymiany kostkę stacyjki.
Sprawdź napięcie zailania stacyjki i wyjście na czarnym przewodzie. Miałem taka samą sytuację i na wyjściu stacyjki było w porywach od 7V w porywach do 11V.
Tak.Kostka stacyjki załącza trzy styki na 1. Sprawdz czy masz na[iecie na dmuchawie,oraz kierunkowskazy.
A szukałeś nad panelem bo w niektórych modelach jest dodatkowy obwód z stałego zasilania sterowany dodatkowym czujnikiem przez przekaźnik który po wyłączeniu silnika włącza wentylator jeżeli temperatura była zbyt wysoka po wyłączeniu zapłonu, kiedy jeszcze pracował wentylator lub temperatura podniosła się po zatrzymaniu silnika.P
A próbowałeś parę razy przepompować go stacyjką.
Poniżej opis wyprowadzeń dla wtyczki 32 pinowej oraz 36 pinowej. https://obrazki.elektroda.pl/3238066500_... https://obrazki.elektroda.pl/5458337300_... Nie wiem czy ten licznik pokaże ci cokolwiek po podpięciu na stole bo do wybudzenia potrzebuje ramki CAN. Dla wtyczki T32: 16, 20 - minus 31 - plus po stacyjce 32 -...
Sterowanie zamkiem centralnym - masami, musisz wejść na drzwi czerwony z niebieskim zamknij,czerwony z zielonym otwórz w wiązce do siłownika. Ten sam przewód co na zamknij to domykanie - trzeba tylko wydłużyć impuls na zamknij. Sygnał z drzwi bierzesz z komputera pod nogami kierowcy. Podnosisz tapicerke i wyciągasz go na zewnątrz na jednej kostce bedziesz...
Z styku X są zasilane światła, dmuchawa, ogrzewana szyba tylna itd. Ten obwód jest pozbawiony zasilania w czasie rozruchu, ma to na celu odciążenie akumulatora przy uruchamianiu silnika, poza tym zachowuje się jak normalne 15, czyli + po stacyjce
Może być jeszcze kostka stacyjki.
A czy ten kluczyk nie służy do innych zastosowań jak poduszki powietrzne i coś tam przy stacyjce?
czy po odlaczeniu sterownika silnika tez mruga? jesli tak to musisz znac kod i wkodowac na nowo klucze , jesli nie to wystarczy zaadaptowac zegar kanal 00 wartosc 00
Trzeba wymienić baterię zasilającą znajduje się ona pod kierownicą po drugiej stronie stacyjki koszt takiej baterii to ok. 30zł
immo blokuje !!! sprawdż cewkę na stacyjce
Nurkuj pod kierownicę i sprawdź czy nie wypięła Ci się żadna wtyczka przy tej naprawie. Zobacz co z instalacją do stacyjki. Tam robisz zworkę w gnieździe OBD i masz komunikację.
według mnie może to być wina kostki stacyjki
No więc wymień kostkę stacyjki.
Ja bym sprawdził stacyjkę :)
Podmień kostkę w stacyjce. Nie wypowiadaj się w temacie jak jesteś zielony. To auto nie ma stacyjki.
Wymień stacyjkę na nową z kluczykiem,bo to już wina kluczyka lub najprędzej stacyjki :|
https://obrazki.elektroda.pl/9302529200_... Bezpiecznika nie ma, są 2 przekaźniki, jeden powiązany z czujnikiem pedału sprzęgła (nie we wszystkich samochodach), drugi sterowany z modułu komfortu, ale imo poległa kostka stacyjki
Samą stacyjkę tez Przełożysz kolumna jest zbędna
Trzeba sprawdzic czy po wlaczeniu zapłonu pojawia sie napiecie na wtryskiwaczach +12V.Mozliwe ze cos z kostka stacyjki.
Tak świeci się kontrolka od , pasów kierownicy ( czerwona jest) i chyba to wszystko. A dodam że stało się to po podłączeniu radia . Normalnie kaplica. Możliwe że coś odpielo się że stacyjki?
Trzeba wywiercić otwór aby można było nacisnąć blokadkę, poszukaj na forum, było o tym!
stacyjki passat kostka stacyjki passat schemat stacyjki passat
thunderbird konfiguracja komora rezonansowa przepływomierz paliwo
traktorek kosiarka pralka samsung zawiesza
Mercedes Vito W447 – kontrolka pedału sprzęgła, brak rozruchu, czujnik CPS, diagnostyka UPC – telewizor nie wyświetla kanałów DVB-T, brak obrazu po przestrojeniu, DVB-C/HEVC