Zainteresował bym się kostką stacyjki.
Zdjęcie kierownicy to konieczność. Trzeba mieć też odpowiedni ściągacz do tulejki pod kierownicą. Kostka ma jedną śrubkę, którą odkręcisz dopiero jak wyjmiesz stacyjkę. Pozdrawiam.
Trzeba zdjąć ściągaczem tą tuleję pod którą jest sprężyna. Podobno da się od drugiej strony po zdjęciu kolumny ale nie sprawdzałem.
Pomijając już tą "diagnozę " bo ona i tak nic nie da ,czas przejść do zgadywanek. Choć dziwie się że nikt na to nie wpadł ,ja też nie. 😂 Kostka stacyjki?
Jak dla mnie na 95% kostka stacyjki do wymiany.
Kostka stacyjki
Prąd na rozrusznik idzie z kostki stacyjki przez skrzynkę bezpieczników na podszybiu do rozrusznika. Kostka stacyjki od tego zacznij. Odpala teraz czy jak?
Ile lat ma Twój Passat ? Napisał że z 1993r. więc prosto policzyć:D Ja stawiam na kostkę w stacyjce. Powodzenia.
Stacyjka odbija po tym gdy odpalisz auto? Za każdym razem? Może uszkodzona kostka przy stacyjce.
Co to znaczy elektryka działa? Be zapłonu nie wiele tam działa. Albo kostka siedzi albo ułamał się trzpień w stacyjce. Auto kręci? .Do sprawdzenia linie 30-15 na kostce stacyjki.
Kostka stacyjki.
Sprawa załatwiona była wypalona kostka stacyjki
kostka stacyjki lub wiązka instalacji- silnik- sterownik.:!:
Trzeba sprawdzic czy po wlaczeniu zapłonu pojawia sie napiecie na wtryskiwaczach +12V.Mozliwe ze cos z kostka stacyjki.
Może być jeszcze kostka stacyjki.
Masz Kolego do wymiany kostkę stacyjki.
według mnie może to być wina kostki stacyjki
Kostkę stacyjki sprawdzałeś?
Może tak być, przy czym nie znając urządzenia, podziel sobie stacyjkę na część elektryczną - kostkę stacyjki, tu właśnie wyjmowaną https://youtu.be/TY-SqcmHPK8?t=352 , jak i tą bardziej mechaniczną, z której wyjęto kostkę stacyjki, za którą w dalszej części filmu robi śrubokręt. Kostka tak, ale i ten "śrubokręt" też się może przyblokować, złamać, i...
Nikt nie pomoże bo tam nie było fabrycznie immo. Zakładając że ten wynalazek działa, to padła kostka stacyjki.
Żaden. Rozrusznik jest bezpośrednio połączony z kostką stacyjki.
Sprawdziłbym kostkę od stacyjki .
Kostka stacyjki do wymiany.
Wymień , kostkę stacyjki
kluczyk Ci się w stacyjce nie zacina, ciężko chodzi? Jeśli miałbym strzelać to postawiłbym na kostkę stacyjki.
No więc wymień kostkę stacyjki.
Obawiam się czy nie jest przyszczypany jakiś z kabelków zapłonowych, czyli linii "15". Mogło to spowodować zniszczenie styku w kostce stacyjki. Nie jest on zabiezpieczony zadnym bezpiecznikiem i tak się może zdarzyć. Czy pod słowem "światła" Kolega rozumie pozycje, czy reflektory? Reflektory są z linni "X" a więc innego styku kostki stacyjki.
Kostka stacyjki.
Jeżeli auto nie reaguje na przekręcanie kluczyka w stacyjce to do wymiany jest kostka stacyjki.
Sprawdź kostkę stacyjki.
Sprawdź kostkę stacyjki
Sam zawór "stop" na pompie wtryskowej, bądź kostka stacyjki. Najłatwiej małą żaróweczką sprawdzić, czy jest zasilany .
przekręcam kluczyk i zero reakcji, raz kontrolki się zaświecą i zgasną, a raz kompletnie nic, raz kręci ale nie odpala a raz w ogóle nie chce zakręcić Po tej wypowiedzi ja bym obstawiał kostkę stacyjki.
Czyli kostka stacyjki do wymiany.
może być terz stacyjka, robilem coś podobnego w AUDI 80, poprzekreceniu stacyjki rozrusznik kreci ale ale odłanczało napiecie na cewke i nie chcał zapalic, na pychanie było problemów, sprubój go zapalić na pycha jeżeli odpali to stacyjka do wyminy a konkretnie kostka elektryczna stacyjki.
Ewidentnie kostka stacyjki pracuje jak chce. Od jej sprawdzenia ewentualnej wymiany bym zaczął.
Sprawdź kostkę stacyjki.
Moduł wymieniłem jakiś miesiąc temu kable są ok wymieniłem też kostkę stacyjki
https://obrazki.elektroda.pl/9302529200_... Bezpiecznika nie ma, są 2 przekaźniki, jeden powiązany z czujnikiem pedału sprzęgła (nie we wszystkich samochodach), drugi sterowany z modułu komfortu, ale imo poległa kostka stacyjki
Gdzie mam usunąć ten stary smar w stacyjce czy kostce stacyjki? Kostka jest nowa więc po co ją rozbierać? Wcześniej na starej kostce chodziło leciutko, tylko że padła - nie było styku.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Ta naprawa to taka sztuka dla sztuki. Ja ostatnio naprawiłem kostkę stacyjki Passata B5 w międzyczasie jak czekałem na nową ze sklepu, w końcu ją włożyłem z powrotem bo na pewno podziała dłużej niż jakiś zmiennik.
a kiedy gasnie w momencie jak puszczasz kluczyk??? bo jesli tak to kostka pod stacyjka
Tak, ale jak ni ma tej tulei na wielowypust to kostkę można odkręcić bez zdejmowania stacyjki.
jutro rano sprawdze ten przewod bo o tm nie pomyslalem bo spaliła mi sie kostka od stacyjki
Miałem te same objawy i na pewno do tego kontrolki w liczniku świecą niepełnym światłem. Typowa usterka passata, kostka stacyjki do wymiany chociaż ja osobiście ja naprawiłem poprzez podgięcie styków. Rozebranie i złożenie kostki prosta sprawa nic sie z niej nie wysypuje.
Pewno kostka stacyjki do wymiany
Kostka stacyjki cobila cała robotę
Witam wszystkich zainteresowanych. Po wymianie kostki stacyjki problem ustąpił.
sprawdz kostke od stacyjki i kable do niej doprowadzajace mozliwe ze sie wypalily i obejrzyj dobrze skrzynke bezpieczniowa sorry za brak wiedzy ale gdzie znajduje sie kostka od stacyjki ?
Witam, sprawdź czy na przewodzie pojawia się napięci zawsze po przekręceniu kluczyka i będziesz wiedział czy to wina po stronie auta (kostki stacyjki) czy też samego radia.
wyglada to jednak na kostkę w stacyjce
Kostka stacyjki do wymiany.
I wszystko jasne - jest tak jak napisałem. Na tych czerwonych z niebieskim paskiem jest kl 30 - stały plus. Na czerwonym powinno być 12 v po stacyjce - kl15.
Winowajca byla kostka stacyjki. Temat do zamknięcia.
To sprawdz czy po wlaczeniu zaplonu masz wszystkie napiecia na kostce stacyjki. Grupa VW i kostki stacyjki to nieporozumienie.
Passat B5 to nie to samo co skoda citigo, ale przypadek był taki, że padła kostka stacyjki i objawy były identyczne. Wiem z autopsji.
Najprawdopodobniej padły styki w stacyjce spróbuj dostać się do stacyjki i dociskając kostkę przekręcić kluczyk. Dodano po 14 http://lediker.pl/vw-passat-b4--naprawa-...
proponowałbym sprawdzić stacyjkę a dokładniej mówiąc kostkę jeżeli jest wymienna, miałem dokładnie to samo w passacie styki były wypalone i przy uruchamianiu rozłączało zapłon
winna była kostka przy stacyjce .Zamykam temat
Czy jest prąd na zacisku 30 kostki? To dla fachowców; tu raczej: "na {czerwonym}".
Takiego napięcia trzeba będzie poszukać przy kostce stacyjki, prawdopodobnie na pinie z oznaczeniem 86s.
Sprawdź kostkę stacyjki bo czasami szwankuje.
Z tego co piszsz wnioskuje ze niestety ale konczy ci sie kostka pod stacyjka. Obejrzyj ja dokladnie bo jak ci sie pojawil pierwszy objaw to mysle ze przy dalszej eksploatacji ( problem sie bedzie nasilal ) w koncu go nie odpalisz. Sama kostka kosztuje wg. katalogu 12 zl. Pozdrawiam.
to kostka stacyjki.... lub uszkodzona płetwa napędzająca stacyjkę
przyczyną było uszkodzenie kostki w stacyjce po wykręceniu rozebraniu i oczyszczeniu kostki wszystko jest ok .
Kostkę stacyjki sprawdzałeś?
A światła np są?Kostka stacyjki lub dokladane zabezpieczenie?
Próbówka,nie miernik, w dłoń i począwszy od kostki stacyjki badanie zasilań.
Ale te za 30 zł podobno nie wytrzymują ani miesiąca. Ja mam rozwaloną stacyjkę z kostką.
No tak. Tylko jeszcze powiedz czy po np. 10min. też możesz powłączać to o czym piszesz. W autku masz takie coś jak BSI i ono podtrzymuje niektóre systemy... Poczytaj troszeczkę a poza tym jeśli cały czas masz te prądy to może prawdż (podmień?) kostkę stacyjki... Pozdrawiam. :)
Zdemontuj obudowę kolumny kierownicy i podaj zasilanie na przewód rozrusznika przy stacyjce, jak zakręci to kostka do wymiany
Sprawdź sobie prądy i samą kostkę przy stacyjce.
Jeśli przy radiu nic nie kombinowane to kostka stacyjki nie działa poprawnie. Dopóki na 86s będzie plus to brzęczyk świateł nie zadziała. Czyli mam rozumiec ze kostka stacyjki do wymiany?a co to jest 86s?
Wszystko wskazuje na uszkodzenie kostki w stacyjce. Pozdrawiam.
Szczerze to nigdy nie sprawdzałem tego w takim pasacie. Ale jak tranzystor nie jest w ECM tylko cewce/ cewko module to sygnał leci przeważnie 4-5 v o bardzo niskim natężeniu i jest to plus. Do tego potrzebna jest próbówka LED . Dodano po 5 NIe wiem czy to ma związek z twoją usterką ale w tych wozach do kontroli koniecznie kostka stacyjki . Możliwy zanik...
Do sprawdzenia kostka stacyjki miałem podobny problem w Passacie.
Koledzy zechcą zwrócić uwagi na zapalające się kontrolki, auto traci zasilanie, tu i tylko tu należy szukać przyczyny. Więc przekaźnik systemowy lub kostka stacyjki do wymiany.
jesli to nie to to przychodzi mi na mysl jeszcze kostka stacyjki bo w poprzednich modelach passata byl i jest to notoryczny problem
Ewidentne uszkodzenie stacyjki. Kostka zapłonowa do wymiany .P.
Elektryk, u którego auto było za pierwszym razem (dziś jeszcze raz tam pojechało) twierdzi, że to wina paliwa. Jeżeli chodzi o blokaty to mam odcięcie paliwa. Znajomy zasugerował, że to może przepustnica. A co do immo, mechanik, twierdzi, że po upadku kluczy może on nie stykać z kostką w stacyjce.
Czarny przewod plus po stacyjce
A czasami nie gasną tobie kontrolki podczas kręcenia. Czasami kostka w stacyjce daje takie efekty.
Dzień dobry, już od ponad roku mam problem z odpaleniem passata b4 2.0b g 1994r, a konkretnie to jak kluczyk daje na zapłon, jest brak reakcji, zegary się nie palą, klima itp. A jak próbuję palić, to rozrusznik kręci, ale nie pali. Dodam, że paliwo i iskra są, akumulator nowy i w pełni naładowany. Już próbowałem reanimować passata, wymieniając kostkę...
Zobacz jeszcze na kostkę stacyjki bo w passatach lubi się sypać, sprawdź czy w kostce na czarnym przewodzie pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka. Pozdrawiam
Najpierw wymień kostkę stacyjki - potem zajmiesz się wskaźnikami. Pozdrawiam.
Będę zgadywał: kostka stacyjki. Trzeba zrobić pomiary jak kręci i nie odpala.
tez mam passata lecz w dieslu, co do rozrusznika to mam ten sam problem i jest to kostka stacyjki, nie polecam tych tanszych bo nie wytrzymuja zbyt dlugo...;/
Jaka kostka stacyjki ?! Kup używke, sama stacyjka. Nie trzeba jej programować. Kosztuje grosze
1. Te passaty są opcjonalnie wyposażane w autoalarmy (schemat powinien być dostępny na elektrodzie), 2. pompa po przełączeniu na gaz powinna pracować- na logikę kończy się gaz podczas jazdy, przełączamy na benz a tu szarpnięcie zanim zaskoczy pompa. 3 sprawdź czy w ogóle jest napięcie na przekażniku od pompy. Sprawdź też stacyjkę i kostki. Pozdrawiam.
Ja bym sprawdził masy i klemy na akumulatorze, ale mam wrażenie że to może być winna kostka stacyjki. Koszt wymiany kostki stacyjki w sumie niewielki a może to być właśnie przyczyną takiego zachowania.
Kostkę stacyjki sprawdzałeś? Jak wszystko gaśnie? Da się włączyć zapłon?
Kupujesz samą kostkę (nie całą stacyjkę). Koszt kostki (oczywiście nie oryginału w serwisie VW :) ) ok. 20zł.
Potwierdzam z kostką od stacyjki, miałem to w golfie. Koszt kostki to ok. 30zł .
Spróbuje innym kluczykiem odpalić auto, moim zdaniem może być problem z zanikiem zasilania przy uruchamianiu. Problemem może być kostka stacyjki lub przekaźnik 109 tak jak to napisał kolega
Kostka w stacyjce lub przewód do bendiksa (rozrusznik)
kiedy lapie rozruch? na końcu i musisz mocno przekręcić kluczykiem? jak tak to kostka, no i zobacz, czy bolec, który kręci kostką nie jest przegiety
Kostka stacyjki chyba, sprawdź wszystkie prądy na kostce stacyjki które są po załączeniu zapłonu, odpal auto i sprawdź czy żaden się nie stracił.
Co prawda w Pasku b4 ale już dwa razy zmieniałem kostkę stacyjki- objaw z rozrusznikiem bardzo podobny. Pozdr.J.
...czyli trzeba wymienić tzw. kostkę stacyjki. Do Passata'94 płaciłem ostatnio za taką raptem ... 32 zł, chociaż był i tańsza wersja za 19 zł - tę zamonotowałem do Golfa III'96. Jak się później okazało ta tańsza nie miała pozycji tzw. radiowej, czyli pierwszej służacej w zasadzie jedynie do słuchania radyjka w I pozycji a to po to, żeby nie grzać np....
A nie kostka stacyjki szwankuje? Nie puszcza +12V na przekaźnik pompy? Zapytałbym też o masę dla silnika pompki lecz nie wiem, w jaki sposób umasowiona jest pompa w tym modelu. Zaczął bym od pompki na krótko aby wykluczyć jej awarię. Potem, jednak podmienił bym przekaźnik na inny. Następnie, probował bym ominąć na chwilę zasilanie w kostce stacyjki...
passat kostka stacyjki stacyjki passat passat stacyjki
opalarka grzeje ekspres krups ea9000 seicento klema
jakmet kosiarka jakmet kosiarka
Oleo-Mac 937 po wymianie tłoka AIP – docieranie, mieszanka 1:40 Stihl HP Super, cięcie buka Ekspertyza techniczna zestawu pompowego po powodzi – normy PN-EN, testy izolacji, korozja, opłacalność naprawy