Zainteresował bym się kostką stacyjki.
usterka mechaniczna stacyjki.
Witam do wymiany złącze elektr stacyjki ja to robie sciągaczem przy odrobinie sprytu poradzisz sobie najgorzej będzie z tuleją Powodzenia
Zdjęcie kierownicy to konieczność. Trzeba mieć też odpowiedni ściągacz do tulejki pod kierownicą. Kostka ma jedną śrubkę, którą odkręcisz dopiero jak wyjmiesz stacyjkę. Pozdrawiam.
Witam. Prostokątem obok diody oznaczono cewkę przekaźnika. Według tego schematu można odciąć tylko rozrusznik,brak mu podtrzymania. Tam gdzie jest +12v podajemy napięcie po przekręceniu stacyjki.
Ten czarny korpus to chyba jest zaprasowany z tego co pamiętam,i to chyba tylko on blokuje ci resztę.Ale jak to rozwalisz to nie wiem czy da się zmontować idealnie jak było.
Sprawa jest całkiem prosta. Musisz mieć najpierw nowy wkład. Nastepnie ustawić go tak jak ma wejść do obudowy. Zobaczyć gdzie znajduje się w nowym wkładzie przycisk kotwiczący i w odpowiednim miejscu wywiercić mały otwór w obudowie stacyjki. Przekręcić lekko kluczyk, aż w starym wkładzie da się wcisnąć ten przycisk i wyciągasz wkład. Tak samo nowy....
Musisz przekrecic kluczem w odpowiednie położenie, zdaje sie że na "jedynke". Wtedy od tej strony gdzie wkładasz kluczyk będziesz miał dostpną mała dziurke. w tą dziurke kawałek sztywnego druta- jak go wsadzisz to ten drut odegnie zabezpieczenie-spreżyne i główka bez problemy wyjdzie. Opis taki troche "z głowy", jak będe jutro w pracy to Ci opisze dokładnie....
Trzeba zdjąć ściągaczem tą tuleję pod którą jest sprężyna. Podobno da się od drugiej strony po zdjęciu kolumny ale nie sprawdzałem.
Sprawdź poprawność działania stacyjki.
Wyślij foto tylnej części stacyjki
Sprawdzić rozrusznik a następnie koskę stacyjki może być przyczyną takiego problemu.
Zdejmij obudowe kierownicy i odepnij kostke stacyjki. Jak licznik zgasnie masz winowajce
Witam sprawdz złącze elektr stacyjki Pzdr
I wszystko jasne - jest tak jak napisałem. Na tych czerwonych z niebieskim paskiem jest kl 30 - stały plus. Na czerwonym powinno być 12 v po stacyjce - kl15.
Jak dla mnie na 95% kostka stacyjki do wymiany.
Kostka stacyjki
no to masz wywalony albo bezpiecznik, albo jeden styk na stacyjce, zapewne prąd nie dochodzi tylko w pozycji stacyjki "rozrusznik"
Jak zdjąć stacyjkę Passat b5 fl jestem na tym etapie mam problem z tymi dwoma kołeczkami jak je wybić? I co później zejdzie od razu?
Z tego co pamiętam to jest tam przekaźnik ale skoro wymiana stacyjki nie rozwiązała problemu to trzeba sprawdzić sterowanie tego przekaźnika.
Przeważnie do plusa po stacyjce lub przekazniku.
Wkłada się drucik od przodu. ;)
Prąd na rozrusznik idzie z kostki stacyjki przez skrzynkę bezpieczników na podszybiu do rozrusznika. Kostka stacyjki od tego zacznij. Odpala teraz czy jak?
Stacyjka odbija po tym gdy odpalisz auto? Za każdym razem? Może uszkodzona kostka przy stacyjce.
Sterowanie zamkiem centralnym - masami, musisz wejść na drzwi czerwony z niebieskim zamknij,czerwony z zielonym otwórz w wiązce do siłownika. Ten sam przewód co na zamknij to domykanie - trzeba tylko wydłużyć impuls na zamknij. Sygnał z drzwi bierzesz z komputera pod nogami kierowcy. Podnosisz tapicerke i wyciągasz go na zewnątrz na jednej kostce bedziesz...
Odetnij czarny, tylko za miejscem podpięcia stacyjki z alarmu i będzie dobrze.
Mikrostyczniki w stacyjce.
witam zakupiłem na auto kasacji stacyjkę z Passata B2 z zamiarem podłączenia jej jako wyłącznika zasilania do instalacji z akumulatorem 12v niestety nie wiem który pin do czego służy jeśli ktoś wie byłbym wdzięczny za odpowiedź na dole załączam zdjęcie pinów ze stacyjki
Podać mu na pin stacyjki w radu plusa po stacyjce z zapalniczki i ruszy.
Sprawdziłbym kostkę od stacyjki .
Zostaw w spokoju tę pętlę stacyjki. Przekładaj sam transponder. Jeśli zrobisz to z wyczuciem, niczego nie uszkodzisz.
to kostka stacyjki.... lub uszkodzona płetwa napędzająca stacyjkę
Witam. Zamontowałem alarm w passacie i wszystko chodzi oprócz rozrusznika. ........................................... .................... Nie mam pomysłu, POMOCY. Sprawdź czy ze stacyjki wychodzi plus na rozrusznik, bodajże czarny z żółtym paskiem.... Fabryczny immo nie odcinał rozrusznika. Sprawdź też czy na automat rozrusznika dochodzi...
Kolego, ten problem w tym modelu jest tak powszechny że nie musisz nowego tematu zakładać. Odpytaj na błędy, sprawdź stacyjkę i ryglowanie.
A czy ten kluczyk nie służy do innych zastosowań jak poduszki powietrzne i coś tam przy stacyjce?
Kostkę stacyjki sprawdzałeś?
A próbowałeś parę razy przepompować go stacyjką.
Kostka stacyjki.
Tak świeci się kontrolka od , pasów kierownicy ( czerwona jest) i chyba to wszystko. A dodam że stało się to po podłączeniu radia . Normalnie kaplica. Możliwe że coś odpielo się że stacyjki?
Co to znaczy elektryka działa? Be zapłonu nie wiele tam działa. Albo kostka siedzi albo ułamał się trzpień w stacyjce. Auto kręci? .Do sprawdzenia linie 30-15 na kostce stacyjki.
immo blokuje !!! sprawdż cewkę na stacyjce
Przy stacyjce.
Albo przy montażu radia zwarłeś plus i plusem po stacyjce. Radio działa na postoju??
kostka stacyjki lub wiązka instalacji- silnik- sterownik.:!:
Podmień kostkę w stacyjce. Nie wypowiadaj się w temacie jak jesteś zielony. To auto nie ma stacyjki.
Masz Kolego do wymiany kostkę stacyjki.
Trzeba sprawdzic czy po wlaczeniu zapłonu pojawia sie napiecie na wtryskiwaczach +12V.Mozliwe ze cos z kostka stacyjki.
To przewietrzenie mogło być zbiegiem okoliczności. Przede wszystkim sprawdź (podczas kolejnego napadu) czy stacyjka podaje napięcie podczas rozruchu na elektromagnes. Jeżeli tak to trzeba przyjrzeć się rozrusznikowi. To na początek.
Może być jeszcze kostka stacyjki.
Ja nie wiem czy to siedzi stacyjka ?
według mnie może to być wina kostki stacyjki
A jak w takim razie odkręcić stacyjkę od kolumny rozebrałem plastiki i widzę że stacyjka przykręcona jest do kolumny na dwóch śrubach ze zrywalnymi łbami kolega radził rozwiercić ale coś mi się wydaje ze to nie będzie takie proste macie może inny pomysł na odkręcenie stacyjki???
Kostka stacyjki do wymiany.
Ja bym sprawdził stacyjkę :)
Możliwe że uszkodzona jest stacyjka.
Witam. Mam problem w Passacie b5, a mianowicie jak gaszę silnik przekręcając stacyjkę w lewo i wyjmując kluczyk z niej nie wyłącza się radio (a tak było wcześniej), nie zapala się światło w kabinie oraz nie da się zablokować kierownicy. Co za tym idzie nie można zamknąć auta z pilota, dzieje się tak jak by kluczyk wcale nie był wyciągnięty ze stacyjki.
Jest to wersja kombi (najbogatsza wersja) Co ze stacyjką?
to prawda vw ma ten feler w stacyjkach
Plus po stacyjce powinien byc w zlaczu radia.
cewka transpondera na stacyjce
Żaden. Rozrusznik jest bezpośrednio połączony z kostką stacyjki.
Szukaj oryginałów z demontażu, w dobrym stanie. Z zamiennikami daj sobie raczej spokój.
Najprościej VCDS lub VCP i zrobić skan sterowników i zobacz które odpowiadają. Zasilanie po zapłonie łatwo uruchomić przez podanie go na bezpieczniki zacisku 15. Generalnie do sprawdzenia zasilanie Gateway i czy jest sprawny, potem moduł pod kierownicą, testerem sprawdzić czy widzi klucz w slocie stacyjki
kluczyk Ci się w stacyjce nie zacina, ciężko chodzi? Jeśli miałbym strzelać to postawiłbym na kostkę stacyjki.
Pewnie uszkodzony czujnik w bukłaczku, zmostkuj drutem na wyłączonej stacyjce.
Nikt nie pomoże bo tam nie było fabrycznie immo. Zakładając że ten wynalazek działa, to padła kostka stacyjki.
Witam Mam takie pytanie padła mi stacyjka w VW Vento 1.9Tdi 94 rok cz podejdzie stacyjka od passata B3 1.8 benzyny?
Ponownie wyreguluj pedał, tak aby nie paliły się stopy i odpowietrz hamulce bez włączonej stacyjki.
a kiedy gasnie w momencie jak puszczasz kluczyk??? bo jesli tak to kostka pod stacyjka
Napięcie mierzysz na aku czy gdzieś w instalacji po stacyjce?
W bezpiecznikach masz stały + i po stacyjce weź tą diodę z opornikiem w szereg i szukaj aż zacznie migać przy wyłączonej stacyjce.
Wymień , kostkę stacyjki
Cześć wszystkim. Mam Passata 3BG. Szukam w drzwiach kierowcy plusa po stacyjce. Potrzebuję go do LED-owego oświetlenia w drzwiach. Jaka mam możliwość? Dziękuję za podpowiedź.
Nie ma możliwości, żeby wyłączyć fabryczny alarm inaczej, niż fabrycznym pilotem lub kluczykiem w stacyjce.
W .... lepiej wsadzać co innego, jeśli lubisz tęczowe kolory. A ty masz problem najprawdopodobniej z anteną immobilizera umieszczoną na obudowie stacyjki.
Jaki system wtrysku ? Może nie być w ogóle, może być koło popielniczki, albo pod zaślepką koło wyłącznika przeciwmgielnych oraz nad stacyjką
Wymień stacyjkę na nową z kluczykiem,bo to już wina kluczyka lub najprędzej stacyjki :|
No więc wymień kostkę stacyjki.
Masz rację na czerwonym.
Co do przepisów wszystko się zgadza. A chcę korzystać z tej instalacji bo myślałem że wystarczy wyjąć tą zworkę i wstawić w to miejsce przekaźnik z przewodem do sygnału ze stacyjki.
sprawdź kostkę w drzwiach ja miałem jeden kabel zerwany i takie dziwne rzeczy sie działy otwierały sie dopiero jak włożyłem klucz do stacyjki
A reflektory świecą, bez zakłóceń - szczególnie w chwilach braku nawiewu i wycieraczek? Bo może wystarczy poruszać/wymienić przekaźnik z nr 18?
sprawdz na początek kostke w stacyjce bo to lubi padac
witajcie mam wygrzana stacyjke w pasku 93 rok (czyli standardowo trafia ja po 10 latach heh)... zakupilem nowa kostke, zdemontowalem kierownice i z przyzwyczajenia do starego modelu paska oczekiwalem ze zabezpieczenie jest segerem ... a tu zonk .. pod kierownica jest hmm cos na wieloklinie bez zadnego zabezpieczenia, proby sciagniecia tej "tuleji" sie...
Panowie, wszystko nie tak, może poza krancówkami. * W VW Passacie zapłon to CZARNY ; czarno-żółty to linia "X", gaśnie przy starcie - nieprzydatna w alarmie. Z alarmu: żółty . * ACC nie ma , w Golfach 3 tą rolę pełnił styk S, przewód brązowo-czerwony. Tu więc brązowy z alarmu albo złączyć z czarnym ze stacyjki samochodu albo zostawić wolny - jak alarm...
Obawiam się czy nie jest przyszczypany jakiś z kabelków zapłonowych, czyli linii "15". Mogło to spowodować zniszczenie styku w kostce stacyjki. Nie jest on zabiezpieczony zadnym bezpiecznikiem i tak się może zdarzyć. Czy pod słowem "światła" Kolega rozumie pozycje, czy reflektory? Reflektory są z linni "X" a więc innego styku kostki stacyjki.
xxx.xxx-8 trafiłeś w dziesiątkę:), kupiłem używkę na szrocie za 19zł zanim przeczytałem Twoją odpowiedź i auto odpala od strzału...jest 3-sekundowe dopompowanie po przekręceniu stacyjki...dzięki:)
Nie. Będziesz miał jedno immo. W kluczyku jest chip sczytywany przez stacyjkę, która jest sterowana komputerem immo w liczniku, ten komputer jeżeli sczyta prawidłowo kluczyk przesyła informację do komputera głównego sterującego silnikiem i wtedy wszystko działa. Jeżeli natomiast ktoś rozwala stacyjkę, lub łączy kable na krótko to komputer immo nie sczytuje...
Poniżej opis wyprowadzeń dla wtyczki 32 pinowej oraz 36 pinowej. https://obrazki.elektroda.pl/3238066500_... https://obrazki.elektroda.pl/5458337300_... Nie wiem czy ten licznik pokaże ci cokolwiek po podpięciu na stole bo do wybudzenia potrzebuje ramki CAN. Dla wtyczki T32: 16, 20 - minus 31 - plus po stacyjce 32 -...
może być terz stacyjka, robilem coś podobnego w AUDI 80, poprzekreceniu stacyjki rozrusznik kreci ale ale odłanczało napiecie na cewke i nie chcał zapalic, na pychanie było problemów, sprubój go zapalić na pycha jeżeli odpali to stacyjka do wyminy a konkretnie kostka elektryczna stacyjki.
Sprawdź kostkę stacyjki.
Jeżeli auto nie reaguje na przekręcanie kluczyka w stacyjce to do wymiany jest kostka stacyjki.
Sprawdziłeś bezpieczniki pod kierownicą?
Podmień stacyjkę.
Sprawdź kostkę stacyjki
Kostka stacyjki.
szarpie na tych obrotach-100% nastawnik,a najlepiej zadzwon 692012639 z tym alarmem pomoge,odcinasz czarny ze stacyjki i auto gasnie i niema błedow
przekręcam kluczyk i zero reakcji, raz kontrolki się zaświecą i zgasną, a raz kompletnie nic, raz kręci ale nie odpala a raz w ogóle nie chce zakręcić Po tej wypowiedzi ja bym obstawiał kostkę stacyjki.
Sprawdź czy jest iskra. To może być wina, jak to niektórzy określają zapłonnika (urządzenie sprzęgające stacyjki, upalają się w środku styki). Zapłon w normalnej pozycji jest, ale po przekręceniu w pozycje rozruchu ginie. To takie plastikowe dziadostwo przykręcone do stacyjki.
Masz lekkie podtrzymanie cewki przekaźnika X. Pewnie jakieś małe napięcie pozostaje z kostki stacyjki po wyłączeniu. Sprawdź kontrolką LED co wychodzi ze stacyjki.
passat stacyjki kostka stacyjki passat schemat stacyjki passat
zrobić generator piezo blaszak skraplanie arduino kasowanie eeprom
Porównanie głośności STX F-360n i Tonsil Voyager 350 Miele W305 - Migająca kontrolka płukanie: przyczyny i rozwiązania