Zamek w passacie sterowany jest plusem,najlepiej znaleść przewody od sterowania zamka przez kontrolke, jeden koniec kontrolki podłanczasz do plusa a drugim wkuwasz sie w przwody w lewym słupku od kierowcy. Jaki masz alarm ? Możliwe że masz sterowanie centralnego zamka minusem musisz założyć w tym przypadku przekaźniki. Życze powodzenia.
W środku to tylko sterowanie przekaznika (masą), BCM złącze 46 pinowe, pin 24 przewód czerwono-brąz. Przekaznik pod maską.
Tak ma to działać. Nic nie rób.
Raczej nie ma wplywu. Prędzej na poranne odpalanie. Zaniki mocy to turbo - lub jego sterowanie.
Ten Passat to B3 combi z 1,9 TD i 92 rok.Jeżeli możesz mi cos podpowiedzieć to będę wdzięczny.
autoalarm w passacie jest także sterowany via can to chyba można go traktować jako zbędny bajer Fabryczny autoalarm w Passacie nie realizuje żadnej funkcji blokowania uruchomienia pojazdu. Od tego jest fabryczny immobilizer.
Ustawiasz temp, a jak trzeba dogrzać to włącza się webasto, co w tym niezwykłego? To, że moduł climatronica passata 3BG nie ma wyjścia do sterowania ogrzewaniem postojowym. Ale czy można zaprogramować by ogrzewanie włączyło się o określonej godzinie? Tak jak w zegarze Webasto ? Normalnie to zegar załącza Webasto, gdy płyn osiągnie pewną temperaturę...
Zgniły kabel brak zasilania +12V do zamków. Norma. Diagnoza była, ale nie obeszło się bez walki ;D uroki forum.
Przekaźniki muszą być do zmiany polaryzacji.Z alarmu jest sterowanie masą a w VW jest sterowanie plusem.Czyli prosto mówiąc musisz zamienić minus na plus.I do tego są te przekaźniki.Chyba,że masz alarm gdzie ustalasz sobie sam polaryzacje.
Na stronie nr. 4 jest interesująca cię wtyczka T5an.
Z tego co pamiętam to jest tam przekaźnik ale skoro wymiana stacyjki nie rozwiązała problemu to trzeba sprawdzić sterowanie tego przekaźnika.
Dopiero zaczynam zabawe z Vcds'em wiec nie bardzo wiem jakie bloki sprawdzic.
Przekaźnik ? Sterowanie?
Jak masz centralkę z CAN,em to sprawa jest prosta, jeśli nie szukaj przy bortnetz przewodów czarno białych i czarno zielnych, kontrolką znajdziesz kierunki, ale odseparuj diodami od bortnetz od alarmu.
Nie wiem dlaczego kolega nie popatrzył do drugiego silniczka i będzie wszystko jasne.P
Po wymianie grzałki adblue, zrobieniu diagnostyki odisem, błąd zniknął, na dzień dzisiejszy przejechałem 800 km i jest wszystko ok. Dodam tylko że przed wymianą grzałki i po skasowaniu błędu komputerem samochodem udawało mi się przejechać maks 50 km.
zamień miejscami (przelutuj) rezystory R1 i R2
Podałeś zbyt mało danych, co to za elektrozawór, jakie ma spełniać zadanie, za jaką pompą ma być montowany, co ma sterować tym elektrozaworem.
Po wysterowaniu takie same jak akumulatora.
To nie alarm tylko samo sterowanie z wyjsciem aux
No i właśnie w tym miejscu, zaglądamy pod dywan kierowcy do modułu komfortu, bo to moduł steruje oświetleniem wewnętrznym...
Ja pewnie też mam coś z ukladem scalonym. Po włączeniu wcieraczki silniczek chwilowo sie załączy (min obrót 0.5sec.) po tym juz nie działa. Po podłączeniu go do zasilaca działa jak należy (w kostce - pierwszy styk i ostatni). U mnie też może być to tyrystor MCR 706A czy cos innego?? Prosze o pomoc.
Ewidentnie zawilgocony moduł komfortu - na to wychodzi , do przejrzenia, naprawy lub wymiany. A i poszukaj skąd taka duża wilgoć się bierze ( przeciek ? ) bo problem powróci.
Temat zamknięty. Okazało się, że wszystkie sterowniki szyb się spaliły oraz sterowanie lusterek.
Kolego mało informacji, jakie radio kupiłeś? Jakie było w aucie? Passat B6 sterowanie radiem ma po szynie CAN. Odpowiedz na pytania to coś poradzimy.
Witam, Gdzie może być problem w sterowaniu lusterek zewnętrznych ? jak chce przesunąć na lewo to lusterko zmienia się na prawo (lustrzany ruch), i tak jest w lewym i w prawym lusterku. Przełącznik zamieniałem i to samo, błędów brak. Lusterka składane, oprócz w/w problemu wszystko działa. Pozdrawiam
sprawdż pod wykładziną przewody dziś robiłem ten problem utleniony przewód zasilania lampek pod wykładziną na lewym progu jest wiązka , wchodzi w nią jeden przewód z modułu komfortu +12V i we wiązce rozdziela się na wszystkie lampki punkt ten jest owinięty parcianą izolacją która ciągnie wodę a reszty domyślisz się sam co robi woda i+12V POCIĄGNIJ ZA...
Ale w passacie jest sterowanie na dwuch przewodach.
W tym aucie ECU steruje wentylatorem.
Nagrzewnicę. Tylko otwórz sterowanie na maksa.
Dla komputera to dodatkowe urządzenie. Miałem parę razy taki problem,mając trzy modulatory,tylko jeden działał. Podane było że trzy mają kod tego auta.
na drzwiach kierowcy jest joystic do sterowania lusterek z ogrzewaniem,pod nogami dodatkowo jest sterownik,ktory steruje ogrzewaniem
oryginalne głośniki w samochodzie są wyposażone we wzmacniacze (scalaki) spotkałem się z tym w audi o ile pamiętam kostka zawiera zasilanie +- dwa styki we oraz sterowanie z radia +
Do B4 chcesz?
Witam.Ostatnio robiłem coś takiego.Był oryginalny alarm i dołóżyłem sterowanie z pilota z dodatkowym kanałem do domykania szyb.Według mnie to pomyłką jest to że fabryczny alarm daje się uzbroić i rozbroić za pomocą kluczyka.Przychodzi złodziej ze "zrywką " wyłamuje zamek i wyłącza alrm.Dlatego polecam po zamontowaniu "pilota " odciąć możliwość sterowania...
Jednak przyznaje racje wloc-owi, musisz zrobic tak jak ci pisze!!! Musisz miec inny sterownik:(( Ale zanim kupisz dowiedź sie czy bedzie on sterował Centralnym w Passacie B3 tzn jeszcze raz napisze: w tym modelu (nie wiem jak w innych) sterowanie odbywa sie dwoma kablami na których pojawia sie plus!!! Czyli jak do drzwi ida trzy kable to na jednym z...
W załączniku przesyłam opis schematów ABC... itd
Podmieniałem panele na każdym to samo, adaptowałem itd. Wygląda to problem z instalacją jak wspomniałem auto jest po przekładce i jak mówi właściciel od tamtej pory jest problem z regulacją temperatury. Ma ktoś może schemat sterowania nawiewu i temperatury?
rozbierz drzwi i podepnij sie pod czerwono-niebieski otwórz i czerwono-zielony zamknij,komfort wydłuz sygnał na zamknij do 25-30s,sterowanie oczywiście masą.
Jeśli akumulator ma siłę zakręcić rozrusznikiem, to co ma do grzania świec? Pewnie sterowanie przekaźnikiem grzania, albo same świece do przeglądu.
Sterowanie zamka centralnego znajduje się w złączu 3-stykowym (dwa zewnętrzne piny ok.100mA , środek +12V ) ;złącze 2- stykowe to awaryjne wyłączenie (po przekręceniu stacyjki i zwarciu 2 styków wyłącza się alarm)
to masz passata b5. moze sterowanie turbo? :D
Musisz mieć dodatkowy sterownik CANBUS.
w tym passacie sterowanie jest +12V a podłączenia do przewodów zawsze robi się na przekaźnikach!!! większość alarmów jako sterowanie dla centralnego zamka ma impuls masy ale zdażają się alarmy które mają tzw. interfejs do sterowania zamkiem centralnym czyli wbudowane przekaźniki z wyprowadzonymi wyjściami i w takim alarmie wystarczy podać plus lub masę...
Ewidentnie masz jakieś zwarcie. Odepnij przepływomierz i sprawdź czy przepali bo ten przekaźnik zasila właśnie przepływomierz, następnie cewki, bo je też zasila. Tak znadziesz przyczynę o ile nie jest nic podpięte dodatkowe (od gazu np. pod ten obwód).
Jeśli robiłeś test zegarów i wyszło że jest ok to pozostaje manetka, i może być że jest uszkodzona bo w niej oprócz sterowania szybkością pracy wycieraczek masz jeszcze sterowanie fisem. Wymień a się okaże. Po wymianie nie trzeba jej kodować.
rolls jesli nie dochodzi masa do drzwi tzn brazowy przewod to jest tylko sterowanie plusami
Ta masa to sterowanie przekaźnika ze sterownika silnika. Na początek wymień po prostu ten przekaźnik.
czy ktos wie pod który przewód w tym aucie sie podlaczyc aby z dodatkowego pilota mozna bylo otwierac klape bagaznika??
Wtym modelu passata 1,9 TD jest sterownik odrębny od przekażnika. Przekażnik służy tylko do przepuszczenia prądu, sterowany ze sterownika. Sterownik dostaje impuls między innymi z wyłącznika drzwiowego kierowcy.
Jak ma hak to często moduł lub przełącznik w samym gnieździe blokuje.W instalacji nie masz przekaźnika, włącznik steruje bezpośrednio.
Cewkomoduł, na skrajne styki wtyczki podłączasz + i - 12V z akumulatora, środkowy sterujesz impulsami +5V
przekaznik numer 7 na ogolnej listwie przekaznikow jes ich tam ok 13 sztuk w zaleznosci od wyposazenia, lub jesli masz nowszy model przekaznik 5 lub6 przerywanej pracy wycieraczek jezeli podasz pelne dane lacznie z numerem vin bedzie latwiej udzielic ci odpowiedz
Telestart t70 to nie model pieca, w jakim celu chcesz to podłączyć do klimatronika??piec włączysz przełącznikiem zresztą klimatronik w Passacie nie steruje piecem...
Podstawiona kolejna sprężarka, wszystko śmiga.
W każdym VW PASSAT B5 od rocznika 1997-2005r sterowanie c.zamków jest masą zamknij/otwórz jeśli chodzi o przewody umiejscowione w drzwiach kierowcy.
Bo skolej przy tym starym zamku A co nas obchodzi stary zamek, jak wkłądka wraca do pozycji 0 a szyby się sterują to masz uszkodzony zamek!!!
Passat b6 2010r. sterowanie manetką powoduje załączenie świateł drogowych, ale tylko jak ją przytrzymam, mijania świecą ,Vcds nie pokazuję żadnych błędów gdzie szukać.
Już kiedyś pisałem o tym. Podłączasz się do przewodów wychodzących z zamka, czerwono-zielony i czerwono-niebieski, sterowanie masą.
Dwie opcje, zabrudzona nagrzewnica lub uszkodzone sterowanie klapami.
Teraz to po prostu pozamykaj wszystkie szyby i odłącz na chwilę akumulator. Był odłączony całą noc :) Teraz jak wybijało mi sterowanie szybami to na chwilę go odpinałem, podłączałem, po czym znów miałem sterowanie.
Sterowanie klapy elektrycznej idzie bezpośrednio z modułu komfortu, osobno końce silnika zamka (kostka niebieska modułu piny 19(przewód niebieski) i 20 (zielony)) i włącznika tego silnika( kostka niebieska 2 brązowy/niebieski i 4 brązowy zielony). Jest jednak możliwość podłączenia bez modułu ( chociaż nie spotkałem się z modułem do Passata nie posiadającego...
tam są dwa stopnie załączenia jeśli dobrze pamiętam 95 i 98 stopni w tym autku czujnik steruje bezpośrednio silnikiem wiatraka i często się psuje.
Możesz wymienić kompa ale najlepiej od passata z silnikiem AHU ( chodzi o wyprowadzenia i sterowanie turbiną) . Jeżeli chcesz wzmocnić silnik tylko oprogramowaniem to nie ma potrzeby zmieniać sterownik. Jeżeli chcesz iść dalej czyli zmienić wtryski i turbo to zmiana kompa na 16 bit jak najbardziej wskazana. Pozdro
Kolego moduł komfortu nie ma nic wspólnego z tym pilotem, to jest dokładany "made in china". Szukaj centralki od dokładanego alarmu. Lub kup nowe sterowanie z dwoma pilotami. Kosztuje to grosze.
Witam Chciałbym zrobić sterowanie do siłownika. Jest to siłownik klimatronika z passata B5, wygląda tak jak na zdjęciach. Chodzi mi o układ, który po krótkim wciśnięciu przycisku przestawi siłownik do otrzymania np. 2,5k na potencjometrze. Następnie po wciśnięciu tego samego przycisku przestawi siłownik do oporu np. 0,5k. Proszę o jakiś schemacik albo...
zamek sterowany minusem - czerwony z zielonym i czerw.z niebieskim paskiem,w złączu modułu komfortu w drzwiach kierowcy.
Ma być wewnątrz.
Wskażesz który to przekaznik ? , problemem bedzie to ze przy włączonym zapłonie będzie cały czas pracować. Więc jak to jest rozwiązane w passacie ? co steruje ta pompa?
Sprawdź doładowanie turbiny oraz jej sterowanie.
Zacznij od podmiany cewek na sprawne w 100% czyli od innego sprawnego auta albo zakup nowych i tylko BERU. Moduł zapłonowy też do sprawdzenia. Jakie oznaczenie silnika? Standardowo polecam sprawdzenie dolotu na szczelność, sterowanie turbiny (zacznij od przeglądu wężyków podciśnieniowych).
Mam pytanie, mam Passata 2,0 2E i nie wiem który czujnik steruje 5 wtryskiem???Proszę o odpowiedź!!!!
Od takich drobiazgów jak sterowanie poduszek??
ale to nie to samo sterowanie,passata nie można inaczej a tu jest taka możliwość bez rozbierania drzwi i tracenia czasu.
Dwa piny , 17 i 34 , ale one sterują masą dwa oddzielne przekażniki.
Pompki w miarę żyją. Zrób dynamiczny log grupy 003 razem z 011, czyli wrzucasz trzeci bieg masz 1000 obr klikasz start, zeby zaczął logowac i pedał do dechy tak do 4 tyś obrotów. Zrób jeszcze pomiar podciśnienia z pompy vacum, i zaślep przewód do serwa puki go nie zmienisz, bo może tam gubić podciśnienie i nie steruje turbiną.
Nie ma takiego, moduł komfortu steruje ma podstawie sygnałów z zamków w poszczególnych drzwiach.
czy jak ten zawór jest niesprawny, to ma wpływ na moc auta, lub działanie turbiny ?? Ma, ucieka przez niego podciśnienie którego zaczyna brakować do sterowania turbosprężarką.
Nie kojarze usterki zaworu hudraulicznego w abs w passat/golf. Sterowania jego to i owszem.
Odłącz wtyczkę sterującą z alternatora, i sprawdz jakie sa naciecia na klemach po uruchomieniu silnika. Z opisu wygląda na to że ze jest za wysokie ladowanie - jak kable się grzeją jakie jest napięcie na klemach akumulatora? Być może uszkodzone sterowanie alternatorem.
Technicznie tak.
Gruszka sama w sobie może być uszkodzona. Poprawność połączenia podciśnień przy n75 zachowana? Kolektor ssący nie jest zasyfiony nagarem? katalizator drożny? Przewód pd n75 do filtra drożny? Przy takiej masie powietrza jaką widać w logach, turbo ma nieprawidłowe sterowanie, geometria nie zamyka się do końca.
Czujnik "wysokości geograficznej" jest wmontowany w układ sterowania wtryskiem w nowym Passacie, popytaj w warsztatach robiacych coś przy Volkswagenach, może Ci coś doradzą.
Turbosprężarka, jej sterowanie, przepływ powietrza, pomiar ciśnienia doładowania.
U mnie w passacie sterowanie szyb i szyberdachu działa w ten sposób: Aktywuje się po włączeniu zapłonu i działa od momentu wyłączenia zapłonu do otwarcia drzwi kierowcy lub czasowo (chyba 5 min.). Tak więc przełączenie w pozycję 0 dawałoby tylko sygnał dla komputera żeby aktywował sterowanie szyb oraz dachu. Z tego przypuszczam, że dałoby się ustawić...
Jeśli jest to 97r to otwieranie masą przez rezystor 180 Ohm. https://obrazki.elektroda.pl/5507727800_...
Zimne luty już w nim poprawilem. Zastanawiam się czy centrala od alarmu nim steruje
rysiu666-przede wszystkim w passacie sterowanie lampką to nie szary z niebieskim tylko brązowo-biały,a zamykanie a zamykanie i otwieranie podałeś odwrotnie,a tak na marginesie to ten samochód jest doskonale,wielokrotnie opisywany na forum,więc panie prez8s,zanim rozpoczniesz nowy temat to poszukaj trochę,bo takie bezsensowne zapytania jak to twoje to...
Sterowanie PWM.
Poradziles sobie kolego z ta wymiana? Ciekaw jestem rozwiazania bo mam podobny problem z silnikiem AEF
Temat rozwiązany w warsztacie
Pompki do webasto sterowane są krótkimi impulsami 12V, więc na mierniku możesz zobaczyć zaniżone napięcie - nie zdąży poprawnie zarejestrować. Pomierz napięcia zasilania sterownika, miałem webasto w którym po spadku napięcia poniżej bodajże 11,5V odłaczało sterowanie pompką.
Podejrzewam zimne luty w liczniku albo uszkodzony układ ELMOS, który steruje wskaźnikami. Można też sprawdzić stabilizator napięcia w liczniku.
Musisz sprawdzić w passacie ze sterowaniem w kierownicy jaki jest numer sterownika kolumny kierownicy ,być może ten nie obsługuje i trzeba wymienic. Sprawdz jeszcze kodowanie w gateway .
Witaj. Turbina bije za duże ciśnienie. wygląda to jakby kierownica była zapieczona sprawdź działanie sztangi powinna pracować około 2cm będziesz wiedział czy kierownica pracuje czy jest zapieczona. sprawdź przy okazji wężyki od sterowania turbiny
Może warto było by zerknąć na zawór EGR, czy się nie przycina mechanicznie lub samo sterowanie zaworem.
Jeśli słyszysz takie efekty, to sprawdź rury od przepływomierza, turbiny i interkulera, może są rozszczelnione. W przypadku gdybyś słyszał ten efekt podczas hamowania, to trzeba sprawdzić pompę wacum - rurka biegnąca do serwa może być luźna, lub uszkodzone serwo, ale objawiałoby się to słabym hamowaniem (twardy pedał). Dodaję, że sterowanie turbiną...
Spróbuj coś takiego, zamiast przekaźnika daj leda z oporem 650-1k. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
A chodzi ci o domykanie szyb z pilota? Bo skoro odpiąłeś panel to czym sterujesz?
sterownik silnika z instalacją od kompletu z immo off. możesz założyć zwykłą pompę i wtedy plus po zapłonie na zaworek w pompie do odpalenia wystarczy,ale stracisz trochę mocy bez sterowanej elektronicznie pompy.
sterowanie passat sterowanie lusterek passat passat sterowanie wentylatorem
czujnik misce olejowej livebox router bezprzewodowo uchwyty drzwiczek
pioneer instrukcja obsługi polski pioneer instrukcja obsługi polski
TCM kod błędu 305 – interpretacja dla FB/FT, FG/FD, APS, kontaktor, czujnik wału, pedał gazu Schemat podłączenia przekaźnika kosiarki Hecht 1434, 1844, 5484 SXE – opis i wyjaśnienia