Raczej nie ma wplywu. Prędzej na poranne odpalanie. Zaniki mocy to turbo - lub jego sterowanie.
Przekaźnik ? Sterowanie?
zamień miejscami (przelutuj) rezystory R1 i R2
W środku to tylko sterowanie przekaznika (masą), BCM złącze 46 pinowe, pin 24 przewód czerwono-brąz. Przekaznik pod maską.
Na stronie nr. 4 jest interesująca cię wtyczka T5an.
Zamek w passacie sterowany jest plusem,najlepiej znaleść przewody od sterowania zamka przez kontrolke, jeden koniec kontrolki podłanczasz do plusa a drugim wkuwasz sie w przwody w lewym słupku od kierowcy. Jaki masz alarm ? Możliwe że masz sterowanie centralnego zamka minusem musisz założyć w tym przypadku przekaźniki. Życze powodzenia.
Tak ma to działać. Nic nie rób.
Podałeś zbyt mało danych, co to za elektrozawór, jakie ma spełniać zadanie, za jaką pompą ma być montowany, co ma sterować tym elektrozaworem.
Nie wiem dlaczego kolega nie popatrzył do drugiego silniczka i będzie wszystko jasne.P
Z tego co pamiętam to jest tam przekaźnik ale skoro wymiana stacyjki nie rozwiązała problemu to trzeba sprawdzić sterowanie tego przekaźnika.
Temat zamknięty. Okazało się, że wszystkie sterowniki szyb się spaliły oraz sterowanie lusterek.
Ustawiasz temp, a jak trzeba dogrzać to włącza się webasto, co w tym niezwykłego? To, że moduł climatronica passata 3BG nie ma wyjścia do sterowania ogrzewaniem postojowym. Ale czy można zaprogramować by ogrzewanie włączyło się o określonej godzinie? Tak jak w zegarze Webasto ? Normalnie to zegar załącza Webasto, gdy płyn osiągnie pewną temperaturę...
No i właśnie w tym miejscu, zaglądamy pod dywan kierowcy do modułu komfortu, bo to moduł steruje oświetleniem wewnętrznym...
To nie alarm tylko samo sterowanie z wyjsciem aux
W tym aucie ECU steruje wentylatorem.
sprawdż pod wykładziną przewody dziś robiłem ten problem utleniony przewód zasilania lampek pod wykładziną na lewym progu jest wiązka , wchodzi w nią jeden przewód z modułu komfortu +12V i we wiązce rozdziela się na wszystkie lampki punkt ten jest owinięty parcianą izolacją która ciągnie wodę a reszty domyślisz się sam co robi woda i+12V POCIĄGNIJ ZA...
Nagrzewnicę. Tylko otwórz sterowanie na maksa.
Sprawdź doładowanie turbiny oraz jej sterowanie.
Jaki silnik? Szyby otwierane elektrycznie z przodu czy z przodu i z tyłu?
Zgniły kabel brak zasilania +12V do zamków. Norma. Diagnoza była, ale nie obeszło się bez walki ;D uroki forum.
Ewidentnie masz jakieś zwarcie. Odepnij przepływomierz i sprawdź czy przepali bo ten przekaźnik zasila właśnie przepływomierz, następnie cewki, bo je też zasila. Tak znadziesz przyczynę o ile nie jest nic podpięte dodatkowe (od gazu np. pod ten obwód).
Jednak przyznaje racje wloc-owi, musisz zrobic tak jak ci pisze!!! Musisz miec inny sterownik:(( Ale zanim kupisz dowiedź sie czy bedzie on sterował Centralnym w Passacie B3 tzn jeszcze raz napisze: w tym modelu (nie wiem jak w innych) sterowanie odbywa sie dwoma kablami na których pojawia sie plus!!! Czyli jak do drzwi ida trzy kable to na jednym z...
Teraz to po prostu pozamykaj wszystkie szyby i odłącz na chwilę akumulator. Był odłączony całą noc :) Teraz jak wybijało mi sterowanie szybami to na chwilę go odpinałem, podłączałem, po czym znów miałem sterowanie.
ale to nie to samo sterowanie,passata nie można inaczej a tu jest taka możliwość bez rozbierania drzwi i tracenia czasu.
Jak ma hak to często moduł lub przełącznik w samym gnieździe blokuje.W instalacji nie masz przekaźnika, włącznik steruje bezpośrednio.
Zimne luty już w nim poprawilem. Zastanawiam się czy centrala od alarmu nim steruje
Przekaźniki muszą być do zmiany polaryzacji.Z alarmu jest sterowanie masą a w VW jest sterowanie plusem.Czyli prosto mówiąc musisz zamienić minus na plus.I do tego są te przekaźniki.Chyba,że masz alarm gdzie ustalasz sobie sam polaryzacje.
Dwie opcje, zabrudzona nagrzewnica lub uszkodzone sterowanie klapami.
autoalarm w passacie jest także sterowany via can to chyba można go traktować jako zbędny bajer Fabryczny autoalarm w Passacie nie realizuje żadnej funkcji blokowania uruchomienia pojazdu. Od tego jest fabryczny immobilizer.
na drzwiach kierowcy jest joystic do sterowania lusterek z ogrzewaniem,pod nogami dodatkowo jest sterownik,ktory steruje ogrzewaniem
Po wysterowaniu takie same jak akumulatora.
A chodzi ci o domykanie szyb z pilota? Bo skoro odpiąłeś panel to czym sterujesz?
rozbierz drzwi i podepnij sie pod czerwono-niebieski otwórz i czerwono-zielony zamknij,komfort wydłuz sygnał na zamknij do 25-30s,sterowanie oczywiście masą.
oryginalne głośniki w samochodzie są wyposażone we wzmacniacze (scalaki) spotkałem się z tym w audi o ile pamiętam kostka zawiera zasilanie +- dwa styki we oraz sterowanie z radia +
Jeśli akumulator ma siłę zakręcić rozrusznikiem, to co ma do grzania świec? Pewnie sterowanie przekaźnikiem grzania, albo same świece do przeglądu.
Ewidentnie zawilgocony moduł komfortu - na to wychodzi , do przejrzenia, naprawy lub wymiany. A i poszukaj skąd taka duża wilgoć się bierze ( przeciek ? ) bo problem powróci.
Sterowanie zamka centralnego znajduje się w złączu 3-stykowym (dwa zewnętrzne piny ok.100mA , środek +12V ) ;złącze 2- stykowe to awaryjne wyłączenie (po przekręceniu stacyjki i zwarciu 2 styków wyłącza się alarm)
Pompki w miarę żyją. Zrób dynamiczny log grupy 003 razem z 011, czyli wrzucasz trzeci bieg masz 1000 obr klikasz start, zeby zaczął logowac i pedał do dechy tak do 4 tyś obrotów. Zrób jeszcze pomiar podciśnienia z pompy vacum, i zaślep przewód do serwa puki go nie zmienisz, bo może tam gubić podciśnienie i nie steruje turbiną.
Tez jest i wisko, ale mam tez elktryczny wstawiony, kupilem auto i woatrak juz byl, jest podlacony pod normalna fabryczna wtyczke, wiec musi byc cos co nim steruje
Centralke lokujesz w okolicy przekaznikow pod kierownica,do drzwi ciagniesz dwa przewody sterujace,sterowanie masa ;-)
Pompki do webasto sterowane są krótkimi impulsami 12V, więc na mierniku możesz zobaczyć zaniżone napięcie - nie zdąży poprawnie zarejestrować. Pomierz napięcia zasilania sterownika, miałem webasto w którym po spadku napięcia poniżej bodajże 11,5V odłaczało sterowanie pompką.
W B5 Fl nie ma bordnetza! Także Vagiem nic nie zdziała. Dodano po 1 Sterowanie Masą. +12V po zapłonie i kolejna masa się pojawia to zasuwa cały cas razem ze spryskiwaczem Dodano po 1 Ta trzecia masa to stała masa a tamte dwie to sterowanie
Witam Chciałbym zrobić sterowanie do siłownika. Jest to siłownik klimatronika z passata B5, wygląda tak jak na zdjęciach. Chodzi mi o układ, który po krótkim wciśnięciu przycisku przestawi siłownik do otrzymania np. 2,5k na potencjometrze. Następnie po wciśnięciu tego samego przycisku przestawi siłownik do oporu np. 0,5k. Proszę o jakiś schemacik albo...
tjuningu żadnego nie było. Wtryskiwacze odpowietrzane 100razy. Ok poszukam innego sterownika, ale w jaki sposób ta upalona pamięć ma wpływ na nieuruchomienie silnika, źle pompą steruje?
Od takich drobiazgów jak sterowanie poduszek??
Bo skolej przy tym starym zamku A co nas obchodzi stary zamek, jak wkłądka wraca do pozycji 0 a szyby się sterują to masz uszkodzony zamek!!!
Odłącz wtyczkę sterującą z alternatora, i sprawdz jakie sa naciecia na klemach po uruchomieniu silnika. Z opisu wygląda na to że ze jest za wysokie ladowanie - jak kable się grzeją jakie jest napięcie na klemach akumulatora? Być może uszkodzone sterowanie alternatorem.
Ale w passacie jest sterowanie na dwuch przewodach.
rolls jesli nie dochodzi masa do drzwi tzn brazowy przewod to jest tylko sterowanie plusami
Mam pytanie czy ma ktoś rozeznanie jak dobierać te moduły i które do czego pasują. Mam ich z 15 szt w tym angliki i czasami pasują czasami tylko prawa szyba działa a anglik na odwót otwiera szyby i lusterkami jednocześnie steruje.
Może warto było by zerknąć na zawór EGR, czy się nie przycina mechanicznie lub samo sterowanie zaworem.
Ta masa to sterowanie przekaźnika ze sterownika silnika. Na początek wymień po prostu ten przekaźnik.
czy jak ten zawór jest niesprawny, to ma wpływ na moc auta, lub działanie turbiny ?? Ma, ucieka przez niego podciśnienie którego zaczyna brakować do sterowania turbosprężarką.
Jeśli robiłeś test zegarów i wyszło że jest ok to pozostaje manetka, i może być że jest uszkodzona bo w niej oprócz sterowania szybkością pracy wycieraczek masz jeszcze sterowanie fisem. Wymień a się okaże. Po wymianie nie trzeba jej kodować.
Już kiedyś pisałem o tym. Podłączasz się do przewodów wychodzących z zamka, czerwono-zielony i czerwono-niebieski, sterowanie masą.
Cewkomoduł, na skrajne styki wtyczki podłączasz + i - 12V z akumulatora, środkowy sterujesz impulsami +5V
Po wymianie grzałki adblue, zrobieniu diagnostyki odisem, błąd zniknął, na dzień dzisiejszy przejechałem 800 km i jest wszystko ok. Dodam tylko że przed wymianą grzałki i po skasowaniu błędu komputerem samochodem udawało mi się przejechać maks 50 km.
Sprawdź przekaźnik pompy paliwa i jego sterowanie (85).
Sterowanie PWM.
to masz passata b5. moze sterowanie turbo? :D
Tak od razu 1:1 na pewno nie. Po wielu modyfikacjach, zaczynając od zmiany sterownika klimy. Tylko nie rozumiem po co, chyba że akurat dostałeś taki sprawny kompresor za darmo bo szwagrowi w dupę wjechał tir i zostało pół samochodu na części. Należy także wskazać wady sprężarek sterowanych elektrozaworem, które stwierdzono w trakcie eksploatacji i napraw...
tam są dwa stopnie załączenia jeśli dobrze pamiętam 95 i 98 stopni w tym autku czujnik steruje bezpośrednio silnikiem wiatraka i często się psuje.
Prawdopodobnie do wymiany jest ten przelacznik (czesto sie psują), nieprawidłowo steruje zaworami.
Czyli sugerujesz aby wymienić cała pompę doładowującą wraz z czujnikiem cisnienia ? Bo przypominam że czujnik ciśnienia znajduje się właśnie w niej. Sterownik jest pod nogami pasażera a przy sekcji hydraulicznej ABS jest tylko sterowanie elektrozaworami.
Kodowaniem nic nie zmienisz. Masz moduł od innego auta gdzie jest inne sterowanie.
Kolego moduł komfortu nie ma nic wspólnego z tym pilotem, to jest dokładany "made in china". Szukaj centralki od dokładanego alarmu. Lub kup nowe sterowanie z dwoma pilotami. Kosztuje to grosze.
Wtym modelu passata 1,9 TD jest sterownik odrębny od przekażnika. Przekażnik służy tylko do przepuszczenia prądu, sterowany ze sterownika. Sterownik dostaje impuls między innymi z wyłącznika drzwiowego kierowcy.
panel klimatronika bezpośrednio steruje sprzęgłem
Ten Passat to B3 combi z 1,9 TD i 92 rok.Jeżeli możesz mi cos podpowiedzieć to będę wdzięczny.
Zacznij od podmiany cewek na sprawne w 100% czyli od innego sprawnego auta albo zakup nowych i tylko BERU. Moduł zapłonowy też do sprawdzenia. Jakie oznaczenie silnika? Standardowo polecam sprawdzenie dolotu na szczelność, sterowanie turbiny (zacznij od przeglądu wężyków podciśnieniowych).
Czujnik "wysokości geograficznej" jest wmontowany w układ sterowania wtryskiem w nowym Passacie, popytaj w warsztatach robiacych coś przy Volkswagenach, może Ci coś doradzą.
Ja pewnie też mam coś z ukladem scalonym. Po włączeniu wcieraczki silniczek chwilowo sie załączy (min obrót 0.5sec.) po tym juz nie działa. Po podłączeniu go do zasilaca działa jak należy (w kostce - pierwszy styk i ostatni). U mnie też może być to tyrystor MCR 706A czy cos innego?? Prosze o pomoc.
Kolego mało informacji, jakie radio kupiłeś? Jakie było w aucie? Passat B6 sterowanie radiem ma po szynie CAN. Odpowiedz na pytania to coś poradzimy.
Rozcinałeś ten 45 przy kompie i auto gasło ? Jak tak to zwarcia z 53 nie możesz mieć bo wtedy by z niego zasilał się zawór i przepływka. A i jeszcze jedna rzecz jeśli okaże się że wiązka ok i zawór zasila się z 53 a ECU dalej wywala błąd to uszkodzone ECU i nie widzi tego że faktycznie nim steruje.
Dopiero zaczynam zabawe z Vcds'em wiec nie bardzo wiem jakie bloki sprawdzic.
Witaj. Turbina bije za duże ciśnienie. wygląda to jakby kierownica była zapieczona sprawdź działanie sztangi powinna pracować około 2cm będziesz wiedział czy kierownica pracuje czy jest zapieczona. sprawdź przy okazji wężyki od sterowania turbiny
Jak masz centralkę z CAN,em to sprawa jest prosta, jeśli nie szukaj przy bortnetz przewodów czarno białych i czarno zielnych, kontrolką znajdziesz kierunki, ale odseparuj diodami od bortnetz od alarmu.
Dwa piny , 17 i 34 , ale one sterują masą dwa oddzielne przekażniki.
Turbosprężarka, jej sterowanie, przepływ powietrza, pomiar ciśnienia doładowania.
A może jakie auto ? I co to znaczy kompletny klimatronic ? Bo zdajesz sobie sprawę, że nie wystarczy inny panel, bo komp steruje klimą ?
Witam, Gdzie może być problem w sterowaniu lusterek zewnętrznych ? jak chce przesunąć na lewo to lusterko zmienia się na prawo (lustrzany ruch), i tak jest w lewym i w prawym lusterku. Przełącznik zamieniałem i to samo, błędów brak. Lusterka składane, oprócz w/w problemu wszystko działa. Pozdrawiam
pytanko gdzie znajduje sie ałtomat czy jak na niego sie mówi co steruje kontrolką
Dla komputera to dodatkowe urządzenie. Miałem parę razy taki problem,mając trzy modulatory,tylko jeden działał. Podane było że trzy mają kod tego auta.
Witam Mam problemik po kupnie passata b5 z 98r wychaczyłem ze sterowanie lusterek nie działa, okazalo sie ze nie ma wtyczki która powinna wejsć w joystick, we wiązce znajduje sie 6 kabelków potrzebuje info który gdzie ma isc. Z gory dzieki
Nie ma takiego, moduł komfortu steruje ma podstawie sygnałów z zamków w poszczególnych drzwiach.
sterownik silnika z instalacją od kompletu z immo off. możesz założyć zwykłą pompę i wtedy plus po zapłonie na zaworek w pompie do odpalenia wystarczy,ale stracisz trochę mocy bez sterowanej elektronicznie pompy.
Gruszka sama w sobie może być uszkodzona. Poprawność połączenia podciśnień przy n75 zachowana? Kolektor ssący nie jest zasyfiony nagarem? katalizator drożny? Przewód pd n75 do filtra drożny? Przy takiej masie powietrza jaką widać w logach, turbo ma nieprawidłowe sterowanie, geometria nie zamyka się do końca.
A sterowanie wtrysków jest?
Sprawdz przekaźniki S32 i S3, czy maja napięcia zasilania i sterowania.
W załączniku przesyłam opis schematów ABC... itd
A po podłączeniu kasety działa? Może kaseta sterowała tym zamkiem.
W ten sposób psuje się sterownik. Widzi sprawną pompkę ale nie steruje nią.
Świece są nowe ale czy jest sterowanie nimi ??
Podmieniałem panele na każdym to samo, adaptowałem itd. Wygląda to problem z instalacją jak wspomniałem auto jest po przekładce i jak mówi właściciel od tamtej pory jest problem z regulacją temperatury. Ma ktoś może schemat sterowania nawiewu i temperatury?
napiecie to takie jak w samochodzie sprawdź dokładnie sterowanie i przeciążeniówkę
Nie trzeba sterownika. Każdy alarm ma mozliwość wyboru 1s lub 3s.
przejścia są bo sprawdzałem każdy kabelek ma przejście zostało tylko zajrzeć po dywanik ale dziwne ze jak dam prąd na krotko to szyba chodzi tylko ze sterowanie odwrotne
Tak na swoje myślenie jeśli byłyby czujniki wadliwe lub wskaźnik to po przejechaniu 30 km Wąż za termostatem powinien być cieply gdyż termostat nie jest sterowany elektroniką a jest zimny
Miałem podobny prolem z kołem i trzeba było reklamować, ale zanim się tam ktoś ponownie dobierze to odpowietrz ponownie układ sterowania sprzegłem
Mam pytanie, mam Passata 2,0 2E i nie wiem który czujnik steruje 5 wtryskiem???Proszę o odpowiedź!!!!
passat sterowanie sterowanie lusterek passat passat sterowanie wentylatorem
bf240 głowica indukcyjność łuku zmywarka dysze czyszczenie
radio internetowe radio internetowe
Moment dokręcania docisku sprzęgła Renault Trafic 2.0 dCi Stroboskop LED czy palnik ksenonowy: co wybrać?