panowie wiem że ten temat był poruszany niejednokrotnie.mam passata z 96 roku z centralnym zamkiem pneumatycznym sterowanym z kluczyka.chciałbym dołożyć centralkę z pilotem aby móc sterować drogą radiową centralny zamek.mój problem polega na tym, że nie wiem gdzie się wpiąć aby centralka mogła wyzwolić zamykanie i otwieranie.czytałem tyle wersij i każda...
Widocznie twój sterownik c-zamka nie jest przystosowany do pracy z dwoma rodzajami sterowania czyli centralki alarmu i siłownika sterującego w drzwiach. Musisz więc zmienić sterownik albo odłączyć sterowanie drzwi i sterować wszystkie drzwi jedynie pilotem
Witam, Chciałbym dodać do swojego auta sterowanie zamknij/otwórz z pilota. Mój samochód: VW Passat B5 '97 kombi 1.9TDI Auto nie miało fabrycznego zdalnego sterowania, jest centralny zamek z kluczyka oraz zamykanie/otwieranie szyb z kluczyka (dłuższe przytrzmanie) Autoalarm (został mi ze starego auta) RTX RANGER CS1B [url=https://drive.google.com/file/d/0B4...
Trochę źle napisałem, centralkę mam, ale bez sterowania z kluczyka tylko z zamka. A dołożona mam żeby sterować kluczykiem. Czyli jeśli ja mam 4 elektryczne szyby to nie będzie problemu z modułem tak? Jak Ty chłopie kręcisz. Jak sterujesz centralnym z zamka? - chyba właśnie kluczykiem jak go włożysz w bębenek. Nie myl pilota z kluczykiem bo to co innego....
Witam! Jak za pomocą alarmu seo dolphin sterować centralnym zamkiem pneumatycznym i domykaniem szyb czyli funkcją komfort w passacie B3 rok 1993, pod jakie przewody w instalacji samochodu się podpiąc... prosze o pomoc dziekuję i pozdrawiam serdecznie bo co do CZ to trzeba chyba dokupić jakiś moduł dodatkowy i dopiero moduł podpiąc pod alarm... a co...
Witam, temat wielokrotnie wałkowany, ale każda informacja na jaką natrafiam wyklucza poprzednią. Do rzeczy. Fabryczny centralny z kluczyka padł ze względy na mrozy (nie jestem w pl). Zamykał i otwierał wedle własnego widzi mi się, nawet po naciśnięciu wkładki palcem (obstawiam mikrostyki). Nie mam narzędzi do rozebrania drzwi żeby wydobyć zamek to też...
Witam Problemy zaczęły się jakiś czas temu. Od czasu do czasu mrugało oświetlenie wewnętrzne podczas jazdy. Kilkukrotnie centralny nie zamykał drzwi kierowcy. Dzisiaj : Centralny zamek zamyka tylko drzwi pasażera ( można drzwi zamknąć przyciskiem z wewnątrz pojazdu ) , nie działa sterowanie szybami ( obiema ) , ale tylko z przełączników w drzwiach kierowcy...
Zamek w passacie sterowany jest plusem,najlepiej znaleść przewody od sterowania zamka przez kontrolke, jeden koniec kontrolki podłanczasz do plusa a drugim wkuwasz sie w przwody w lewym słupku od kierowcy. Jaki masz alarm ? Możliwe że masz sterowanie centralnego zamka minusem musisz założyć w tym przypadku przekaźniki. Życze powodzenia.
Musisz wiedzieć jak odpowiednio wpiąć się w przewody sterujące centralnym.
Zgniły kabel brak zasilania +12V do zamków. Norma. Diagnoza była, ale nie obeszło się bez walki ;D uroki forum.
Bo skolej przy tym starym zamku A co nas obchodzi stary zamek, jak wkłądka wraca do pozycji 0 a szyby się sterują to masz uszkodzony zamek!!!
Tu masz opis http://www.autoelectric.ru/autoalarm/enf...
Panowie szybkie pytanie... Założyłem centralke zamster plus z pilotem, po montażu z pilota zamyka/otwiera tylko 3 drzwi i bagażnik, przednie drzwi pasażera nie reagują. Natomiast gdyby zamknąć/otworzyć je kluczykiem od zewnątrz (prawe przednie) działają wszystkie drzwi. Gdyby to samo wykonać w drzwiach kierowcy zamyka/otwiera tylko je, żadne inne nie...
Centralny zamek sterowany jest pneumatycznie. W instalacji jest powietrze. Razem z pompka jest centralka - w jednej obudowie. Koszt około 100zł.
Nie ma takiego, moduł komfortu steruje ma podstawie sygnałów z zamków w poszczególnych drzwiach.
rolls jesli nie dochodzi masa do drzwi tzn brazowy przewod to jest tylko sterowanie plusami
Podepnij pod sterowanie z pokrywy bagaznika wylaczniki w sa tylko na zamkach wychodzi tylko kabelek
rozbierz drzwi i podepnij sie pod czerwono-niebieski otwórz i czerwono-zielony zamknij,komfort wydłuz sygnał na zamknij do 25-30s,sterowanie oczywiście masą.
A więc automatyczne ryglowanie zamka ustawię w 35 tak? Jeżeli jest taka możliwość to zapewne w tym module, bo on steruje centralnym zamkiem. Jeśli chodzi o passata to jak mogę włączyć domykanie szyb z pilota? Istnieją programy, którymi możesz to zrobić kilkoma kliknięciami np. : http://www.motordiag.cz/mkm
Pewnie przekażnik sterujący migaczami się skleja.Trzeba go odszukać i wymienić.
Od strony modułu leć po wiązce tam gniją masy i zasilanie. Zamek przód leci po can i steruje nim silnik szyby. Mógł pasć siłownik , wykręć wkładkę i go puknij przez otwór (od strony tylnych drzwi dojdziesz do śrubki trzymajacej).
Już kiedyś pisałem o tym. Podłączasz się do przewodów wychodzących z zamka, czerwono-zielony i czerwono-niebieski, sterowanie masą.
Alarm podaje dwie masy na sterowanie centralnym zamkiem, podłącz do nich bazy dwuch tranzystorów pnp BD 140T przez rezystory 200 om, emitery do plusa a colektory - to bedzie sterowanie plusem do dwuch skrajnych przewodó przy pompce lub do wyjścia z drzwi. Uda Ci się napewno-powodzenia.
Sterowanie zamkiem w drzwiach z opornikiem 180ohm, na jednym przewodzie. Kierunki podzielone w konektorach przy czarnym modułe pod deską. Ewentualnie możesz podpiąć się pod pozycyjne przy przełączniku.
Przewody czerwony z zielonym paskiem i czerwony z niebieskim paskiem przy silniku szyby w drzwiach kierowcy. Który zamyka, a kóry otwiera to nie pamiętam. Sterowanie masami. Podobnie jest w skodzinach i golfach i innych.Po temacie.
W drzwiach kierowcy lub na lewym słupku- trzeba wpiąć się w przewody czerwony z żółtym paskiem i czarny z białym paskiem(trzeci przewód w tej wiążce ma kolor czerwony -jest na nim stale +12V).Zamek sterowany plusem,więc współczesne sterowniki nie będą pasować,trzeba zastosować tzw.przekładkę na przekaźnikach tzn.minus ze sterowania ma sterować przekaźnikami...
Zółte pod masę , biały na sterowanie zamkiem otwórz, zielony sterowanie zamknij z domykaniem.
A po podłączeniu kasety działa? Może kaseta sterowała tym zamkiem.
Mam passata z 97 roku - wersja kombi TDI. Passat ten ma seryjnie założony centralny zamek, jednak bez zdalnego sterowania.. Jak założyć takie sterowanie ? Gdzie najlepiej się podpiąć tak, żeby było najmniej problemów z rozbieraniem auta ? Słyszałem, że Passaty z tego rocznika mają sterowanie zamkiem z +, jesli mam centralke pilota, sterującą masami...
zamek sterowany minusem - czerwony z zielonym i czerw.z niebieskim paskiem,w złączu modułu komfortu w drzwiach kierowcy.
witam i dziękuję za szybką odpowiedz na zadany temat. co do pneumatyki to w tym passacie napewno jest zamek centralny oryginalny sterowany elektronicznie. zaraz ściągne sobie schemacik i spróbuje coś pokombinować. czy coś z tego wyjdzie dam znać. Narazie Dziekuje
a niejest tam sterowanie po can sterowniki wykonawcze w drzwiach
Sterowanie klapy elektrycznej idzie bezpośrednio z modułu komfortu, osobno końce silnika zamka (kostka niebieska modułu piny 19(przewód niebieski) i 20 (zielony)) i włącznika tego silnika( kostka niebieska 2 brązowy/niebieski i 4 brązowy zielony). Jest jednak możliwość podłączenia bez modułu ( chociaż nie spotkałem się z modułem do Passata nie posiadającego...
Moduł komfortu służy jako odbiornik pilota, sterowanie lampką oświetlenia wnętrza i klapą bagażnika, niczym więcej. Można go wypiąć, a centralny zamek z kluczyka i sterowanie szybami muszą działać dalej. Mało z tym, będzie działać nawet domykanie i otwieranie szyb z zamka drzwi kierowcy.
Jeden, z opornikiem.
tosiek05 - ten sterownik jest sterowany impulsami masy - pisze jak wół. rastablasta1 - kup sobie strownik np. ST-1000 firmy STEMRO (nie reklamuję tylko doradzam, żeby nie było...), koszt w granicach 30 zeta a sterować nim możesz na wiele sposobów, w zależności jak go podłączysz, m.in. jest sterowanie którego potrzebujesz - podanie masy na przewód sterujacy...
Witam niewiem gdzie podpiąć sterowanie z centralnego zamka mam impuls masy załąnczający i imp. masy wyłanczający na dwóch przewodach wychodzących z alarmu jak to zgrać z centralnym zamkiem?
Problem zazwyczaj leży w drzwiach kierowcy gdyż ten zamek jest sterujący , a tu kontrola kabli w przelotce drwi , kontrola czy cięgno - linka do klamki jest sprawna (linka częsty przypadek w Passatach)
Uszkodzenie mimośrodu w zamku, sterującego zewnętrznym mikroprzełącznikiem zamka drzwi kierowcy jeśli oczywiście wraz z brakiem buzera wystąpił również brak reakcji oświetlenia wnętrza po otwarciu drzwi. Można sobie z tym poradzić podkładając pomiędzy mikroprzełącznik a mimośród sprężystą blaszkę - fotki z zamka w Passacie i Golfa IV (bo są takie same)...
... aj jeśli chodzi o rozpiskę przewodów to można poradzić sobie miernikiem. Szukasz napięcia +12V i 0V przy wyłączonej stacyjce na swoim sterowniku, potem ktoś przekręca regularnie kluczykiem na otwieranie (co sekundę) a ty podłączasz się miernikiem pod +12V i szukasz napięcia 12V na pozostałych złączach (sterowanie minusem) i to samo z zamykaniem....
W takich sytuacjach (obojętnie czy rygiel zamka się podniósł czy nie) najlepiej jest ciągnąć za klamkę z jednoczesnym pukaniem ręką w zewnętrzne poszycie drzwi bezpośrednio pod klamką ale z wyczuciem aby sobie blacharki nie wgiąć. W kilkunastu przypadkach zamek mi się odryglował - radzą tak sobie koledzy również w Passatach B5 gdzie zamek jest całkowicie...
Panie fioletowy on nie ma zamka i chce go założyć a nie dołożyć sterowanie.
Witam. Pozwolicie że się podepnę pod temat, jak zarejestrować kluczyk-pilot do passata TDI- 94r, chodzi o sterowanie zamkiem, kiedyś działał, ale po "wywrotce" baterii i wymianie na nową nie chce ze mną gadać. Uchylcie rąbka tajemnicy.
Chodzi o podłączenie istniejącego czy instalacje nowego :?:
cieńki przewód niebiesko-żółty-podajże,pod plastikiem koło nóg kierowcy,lewa górna kostka dostaje raz plus raz minus - zamek kolego bez fantazjowania sterowany dwoma masami w drzwiach kierowcy zielono-czerwony zamknij[dociaganie szyb realizujesz przez wydłużenie czasu na zamknij 20-30s] i niebiesko-czerwony otwórz,jest wtedy przy zamknięciu ryglowanie...
Witam. Jak podłączyć autoalarm do wysterowania centralnego zamka VW Passat TDi 98 z funkcją comfort. Alarm podaje impulsy masy, a w aucie jest sterowanie zamkiem jednoprzewodowe.
Zamek jest sterowany z pilota nie z kluczyka, a siłowniki są oryginalne.
zrobiłem już takich toledo kilka i jak świat światem zawsze było sterowanie dwa plusy zamykanie czerwono-zielony,otwieranie czerwono-niebieski,zielony i niebieski z żółtymi paskami z wiązki legendforda łączysz po +12,z czerwonymi paskami pomijasz,a na zielonym i niebieskim z białymi masz impulsy zamykania plusem i nie włączaj już komplikatora tylko...
Dwa kable sterujące ustaliłem Sterowanie impulsami masy. Czerwono/niebieski - otwieranie. Czerwono/zielony - zamykanie. Wiązka przewodów zamka drzwi, wewnątrz drzwi kierowcy.
dasz rade , dwa plusy wychodzace z drzwi kierowcy ,jeden zamyka drugi otwiera .kolorow nie pamietam
W okablowaniu wychodzącym z lewych przednich drzwi znajdź zielony kabel (otwieranie zamka) i popielaty (zamykanie). Poamiętaj że jeżeli autoalarm steruje zamek podaniem masy to musisz zrobić prosty układ na przekaźnikach ponieważ w pasacie zamek sterowany jest przez podanie +.
sterować zamek passat sterować centralny zamek passat zamek passat
oporność głośnik podłączyć domek programator cyrkulacji
siemens iq800 suszarka philips vr171
Nissan Murano Z50 – sterowanie podświetleniem wskaźników, dimmer, EL-inwerter, PWM Adaptacja alternatora zwrotnego w Peugeot 508 RXH Hybrid4