Bardzo czasta usterka w tych modelach . Ja naprawiam - często lutowanie styków pomaga, dosyć trudny dostęp ale efekt jest. Dodano po 1 Dostać sie do niego , czyszczenie , lutowanie i będzie OK
Identyczny objaw miałem w golfie 3,był nieszczelny przewód na łączniku drzwi-nadwozie-taka czarna guma z zielonym paskiem długości 3 cm,po wymianie pompka zaczęła pracować prawidłowo.Można by jeszcze sprawdzić krańcówkę w drzwiach-na przewodach czy odpowiednio przełącza-open/close.
styk w drzwiach, albo czeste-pompa, a zwłaszcza zazieleniona kostka.
A czy masz schemat instalacji do Passata? SEO dostarcza takie schematy do większości obsługiwanych modeli samochodów, ale są one chyba dostępne tylko dla instalatorów więc nie wiem, czy Ci ktoś je udostępni.
Wiem, urwany łącznik we wkładce zamka.
Witam Podobny problem mialem w A6 c4 wina lezala po stronie zamka, poprostu klamka nie zawsze sie cofala do konca, pomoglo rozebranie i przesmarowanie zamka.
Obstawiałbym sam moduł komfortu lub zamek drzwi kierowcy.
drzwi kierowcy da się otworzyć tylko za pomocą kluczyka Uszkodzony zamek.(rozbierz i napraw- w sieci znajdziesz manual do tego) ;)
Zatrzaśnij zamek drzwi.
O ile dobrze pamietam tam na jednym przewodzie pojawia sie plus i minus. Jeden z biegunow zamyka drugi otwiera. Niestety nie mozna sie wtedy dopiac musisz przeciac przewod wstawic przekaznik lub modul centralnego zamka ktory mozna tak ustawic by w momencie zamykania lub otwierania zamka odcinal drzwi sterowal pompka centrala a potem spowrotem podlaczyl...
Jest to częsta usterka, w zamku znajduje się mikro wyłącznik tzw. masówka jest to do dostania w sklepie elektronicznym lecz z wymiana jest trochę zabawy ponieważ trzeba rozebrać tapicerkę i wymontować zamek.
Podaj swoj e-meil to ci podrzuce schemat
Centralny zamek sterowany jest pneumatycznie. W instalacji jest powietrze. Razem z pompka jest centralka - w jednej obudowie. Koszt około 100zł.
Prawdopodobnie zamarzły mechanizmy zamków. Trzeba by rozebrać tapicerki drzwi, przemyć mechanizmy usuwając stary zużyty smar i nasmarować niewielką ilością jakiegoś syntetycznego smaru trące o siebie elementy.
Na tej stronie sa schematy ale niema do B6, ja mam tu schemat do B5 z 2000 roku, zobacz moze jest cos podobnie?
W załączniku przesyłam opis schematów ABC... itd
jeden serwisowy plastikowy z taką kartką Do kodowania immo. Z lewej strony siadła mi wkładka i raczej będzie tańszy koszt założyć moduł i pilot niż latać do drzwi lub klapy by zamknąć . Ok, skoro tak, to spójrz w ten temat => https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Wymień zamek.
Sprawdź kable - przelotki, switche w zamku.
Zamek w passacie sterowany jest plusem,najlepiej znaleść przewody od sterowania zamka przez kontrolke, jeden koniec kontrolki podłanczasz do plusa a drugim wkuwasz sie w przwody w lewym słupku od kierowcy. Jaki masz alarm ? Możliwe że masz sterowanie centralnego zamka minusem musisz założyć w tym przypadku przekaźniki. Życze powodzenia.
Każdy zamek ma swój sterownik(w drzwiach,obsługujący też m.inn. elek.szyby) Więc sterowników jest 4 a nadzoruje je moduł komfortu pod wykładzina podłogi, przed fotelem kierowcy
Przewody sprawdź między drzwiami a słupkiem.Możliwa też usterka wewnątrz zamka ,zimny lut.
Bo skolej przy tym starym zamku A co nas obchodzi stary zamek, jak wkłądka wraca do pozycji 0 a szyby się sterują to masz uszkodzony zamek!!!
Masz problem z samymi zamkami i istalacją pod nogami kierowcy
trzeba zrobić specialny układ z przekaźników żeby mozna było sterowac centralnym np z alarmu, chyba ze kupisz alarm z wbudowanym sterownikiem zamka to tylko podepniesz go!!! Ja w mercu terz mam pneumatyka i kupiłem MAGICAR 440 i jestem bardzozadowolony, centralny bardzo prosto podłaczyc z takim alarmem!!! !!! !!! Ale słyszałem ze w passacie jest więcej...
Czy ktos z Was wie jak otworzyc dzrwi z tylu?? Cos sie stalo jak rozbieralem dzrwi i po zlozenieu nei da sie ich otworzyc ani z jednej ani z drugiej strony. Bardzo prosze o pomoc. Dziekuje.
w bmw sterownik jest pod tylnym siedzeniem a passat to prawdopodobnie zamek pneumatyczny
Witam. Ja robię te zamki dość często Golfy Passaty itp. Największa niedogodność to trzeba zdjąć tapicerkę przy zamkniętych drzwiach ,ale da się to zrobić nie pozostawiając śladów zniszczeń. Następnie biorę wiązkę kabli idącą po blasze do zamka i szukam pary która idzie do silniczka . Przecinam te kabelki aby nie uszkodzić elektroniki modułu komfortu...
Wlasnie rozebralem zamek, w silowniczku który napędza silniczek jest blaszana spręzynka, jest peknieta, mysle, ze to przez to nie odbija i jest caly czas otwarty zamek
Szukam instrukcji( schematu elektrycznego do centralnego zamka) Passat B5 1999 r
Nie chciałem pisać o światłach ;)
Otwórz klamką
powinno byz to samo rozbierz drzwi to sprawdzisz ale chyba jest to samo
jeszcze jedno wie moze ktoś który bezpiecznik i przekaznik jest od centralnego??????
centralny zamek?
na 100% rozeszły się wężyki przeważnie między dzwiami a słupkiem
Zamienić przewody od siłownika zamka bagażnika - zła polaryzacja.
Mam ten sam problem jak otwieram to zamyka drzwi kierowcy jak zamykam to je otwiera obojętnie czy kluczem czy pilotem czy od środka ciągle to samo poradziles sobie z tym ? Wymieniłem zamek nawet w module komfortu wlutowalem nowy przerywacz bo czasem świecił się kierunek i pisali żeby wymienić ale z tym zamkiem szlak mnie już trafia ktoś mówił mi że...
No niestety, podmieniłem BCM i dalej nie mogę się do niego zalogować. Komunikat: "Czy drzwi nie są zablokowane przez centralny zamek?"
Yasiu.Brzeg gdzie ty widziałeś pneumatyczny zamek w Passacie z 2001 roku? Nie wprowadzaj w błąd kolegi który ma problem,a jak nie wiesz to nie odpowiadaj.Co do odpowiedzi są to przewody: czerwono zielony-domykanie, czerwono niebieski- otwieranie.Musisz się podpiąć w drzwiach kierowcy do wiązki idącej do siłownika.Sterowanie masą. To są dane z Passata...
Tu jest odpowiedź w temacie: http://www.elektroda.pl/rtvforum/search....
Zamek do wymiany , podejrzewam że rygiel zamka uległ uszkodzeniu.
opuść szybe do momentu jak pisałem chyba 2,45 sek wbij delikatnie kołek szyba wyjdzie a jak wyjdzie szyba to i cała błacha po odkręceniu jej do okoła oraz wyjęcie kołków od potrzymania zamka :) .
Kabel zielony i szary - sterowanie "+". Znajdziesz je przy lewym słupku (przychodzą z drzwi kierowcy ) lub przy pompce. Musisz zastosować, tak jak kolega wyżej napisał, podwójny przekaźnik lub dwa przekaźniki. Pozdr.
a jak sprawdzic czy nie pękła rurka doprowadzająca powietrze do ryglowania zamków jeżeli nie moge w ogóle otworzyć drzwi. Albo jak w ogóle otworzyć drzwi gdy centralny nie zadziała i nie można zdjąćod środką boczku drzwi?.......
posprawdzałem wszystkie przewody Nie wszystkie. Wiązka idąca od modułu komfortu do rozwinięcia i sploty przewodów do polutowania. ponieważ zamek "przekręcił się" i nie da się kluczykiem otwierać tych drzwi. Może tylko "płetwa się ułamała.
Witam . W jaki sposób sprawdziłeś krańcówkę?.Jeżeli wymieniłeś zamek na używany,to problemem mogą być zimne luty pod pinami w zamku.Jest to dość częsta przypadłość tych zamków.Należy rozebrać zamek i zobaczyć płytkę od strony mocowania pinów.
Witam jakis czas temu zakupilem passata w ktorym od poczatku nie dziala pilot centralnego. Chcac sprawdzic czy moze w srodku cos nie odpadlo, natknalem sie na dziwna rzecz. W jednym miejscu wyglada jakby brakowalo elementu . (zaznaczone na zdjeciu) . Znalazlem drugie zdjecie gdzie taki element sie znajduje . Jest to jakis potencjometr niestety nie wiem...
Wkładka jest zabezpieczona zawleczką do której nie mogę się dostać bo przeszkadza w tym mechanizm klamki w klapie
Za klamkę trzeba pociągnąć a nie nacisnąć :) Klamka zewnętrzna ma osobną linkę. Musisz wyjąć wkładkę zamka i sprawdzić czy linka jest cala i czy sie nie wypięła z klamki. Jak otworzysz drzwi to na wysokości klamki z boku drzwi widać plastikową zaślepkę. Pod nią jest śruba z łbem torx. Musisz ja poluzować (nie odkręcaj do końca), w tym samym czasie ciągniesz...
Rozebrać zamki i wyczyścić . Ta operacja powinna załatwić sprawę.
szukaj mala duza kostka ile pinów Zależy, czy w kasecie jest jeden silniczek (sam zamek) czy dwa (podwójne ryglowanie)
Po wymianie wkładki zamka i klamki... Te elementy nie mają wpływu na działanie ani szyby ani zamka.
Przetrzepałem zamki nic nie jest tam zimne są jeszcze 3czy 4 schwicze w zamku do sprawdzenia oprócz lutów.
Silnik szyby nie wystawia napiecia.
zajrzyj pod dywan i poogladaj sobie modół komfortu bo pewnie zalany woda i dodatkowo przejzyj instalacje.
Sprawdź odprowadzenie wody z podszybia, gdzie są dwa gumowe przepusty pod akumulatorem, najczęściej jak są zapchane, i na podszybiu stoi woda, to dostaje się do kabiny.
Podepnij pod sterowanie z pokrywy bagaznika wylaczniki w sa tylko na zamkach wychodzi tylko kabelek
Być może spadło zabezpieczenie, ten pierścień. Albo nie jest do końca wkręcona śruba powodująca obrót zabezpieczenia, ale wtedy nie ma szans na ruszenie klamką. Niestety, drzwi trzeba rozebrać, paskudna sprawa przez tą blachę do której mocowane są prowadnice szyb.
Witam sam odpowiedziałeś na pytanie, centralka lewych drzwi kierowcy robi takie cuda. Pozdrawiam :D
Wadliwy zamek
tak zgadza się ale zamek trzeba wyjąc
W drzwiach kierowcy lub na lewym słupku- trzeba wpiąć się w przewody czerwony z żółtym paskiem i czarny z białym paskiem(trzeci przewód w tej wiążce ma kolor czerwony -jest na nim stale +12V).Zamek sterowany plusem,więc współczesne sterowniki nie będą pasować,trzeba zastosować tzw.przekładkę na przekaźnikach tzn.minus ze sterowania ma sterować przekaźnikami...
Masz zdjęty ten czarny plastik z zamka ?
Wystarczy ze sprawdzisz w momencie kiedy bedziesz zamykal zamek centralny w jakim miejscu slychac przekazniki centralnego zamka. Pozdrawiam
Zacznij od sprawdzenia, czy pod dywanem pod nogami kierowcy nie ma "akwarium"
No nie, to już powinno być karalne , temat zamka w B5 poruszany wiele razy. Dla Ciebie Totalny Leniu: Zgnite połączenie kabli przy module komfortu, fabrycznie zaizolowane połączenia przewodów.
poprostu nie ma prądu w zadnych drzwiach ale przednie mam otwarte wiec jakos dam rade, ale pilnie musze otworzyć tylne a trzyma je zamek
Musi mieć klasyczny zamek tylko że jest na pewno ukryty, spójrz na klamkę w drzwiach kierowcy po prawej stronie cześć nieruchoma klamki ściągnij ten plastik i ukarze Ci się zamek tak jak w Passacie B6.
Ale właśnie gdy przekręcam w pozycje zamykanie to nie reaguje jakby w zamku się coś połamało. Tapicerka do zdjęcia i zamek do sprawdzenia.
padł mi silnik w pompce pneumatycznej nie znam powodu tej awari czasem słyszałem jak pracuje po zamknieciu czy dostane sam silnik albo cała do wymiany dzieki za porade bogdan
oki dzieki sprawdze silownik i nasmaruje zamek z dzwignia
Nie sadzę abym dwa razu z rzędu w roznych sklepach kupił za słabe baterie...
Uszkodzenie mimośrodu w zamku, sterującego zewnętrznym mikroprzełącznikiem zamka drzwi kierowcy jeśli oczywiście wraz z brakiem buzera wystąpił również brak reakcji oświetlenia wnętrza po otwarciu drzwi. Można sobie z tym poradzić podkładając pomiędzy mikroprzełącznik a mimośród sprężystą blaszkę - fotki z zamka w Passacie i Golfa IV (bo są takie same)...
Niestety, po polsku nic nie mam. Korzystam z niemieckich i angielskich schematow. Mozesz sobie schematy sciagnac z ruskiej stronki VW. http://volkswagen.msk.ru/ znajdziesz tam naprawde wszystko. Tylko ten jezyk... :(
Uszkodzony micro wyłącznik w zamku master - czyli w lewych przednich drzwiach. http://obrazki.elektroda.pl/4046526200_1...
Wlew jak najbardziej w porządku. Jak otworzę z kluczyka,to słyszę serie otwieranego zamka..
Witam właśnie montowałem sterownik maxicar 686 do mojego auta VW Passat B5 z 97 roku i porobiłem fotki.Pokażę jak podłączyć same zamki w drzwiach(bez kierunków,klapy i domykania szyb),powód brak czasu :? ZASILANIE STEROWNIKA PODŁĄCZ NA SAM KONIEC PRACY ABY NIE ZROBIĆ ZWARCIA !! http://obrazki.elektroda.pl/9944383500_1... Zdj nr.1 Po...
kable i jeszcze raz kable
A dlaczego zamek jak sprawny jest?. Microstyk nawet jak jest delikatnie zgrzany na dwóch bolcach to i tak da się wymienić. Dla zepsutego microswicha wymienia się zamek?
Czyli zacząć od sprawdzenia przewodów i mechanizmu zamka
centralny zamek jest fabryczny czy uniwersalny ,sprawdż przewody które wchodzą do drzwi czy sie któryś nie przełamał ,jeżeli są dobre to raczej siłownik do wymiany chyba że lubisz majsterkować to może dasz redę go rozebrać i naprawić np przywrócić sprawność styków.
jak się za to zabrać W podanym przez Ciebie linku do Allegro (który zgodnie z regulaminem zostanie usunięty) jest adnotacja: "Dla naszych klientów po zakupie wysyłamy na e-mail schemat, który przedstawia sposób podłączenia w konkretnym modelu pojazdu." Wystarczy użyć [Szukaj], np: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
szukam schematu szyb elektrycznych przednich passat b5 i centralny zamek passat b5 prosze o pomoc
Jak nic nie ruszałeś to pewnie sam zamek kończy żywot.Właśnie ten tylny.Żeby się nie orobić podłącz tester i zerknij w parametry.
Sterownik ma jedno zasilanie (szyba,zamek)
Do silniczka przewody czarno-szary i czarno-niebieski bynajmniej według moich schematów. Ale i tak musisz dostać się do sterownika szyb bo to od niego idą do zamka.
Witam. Odświeże temat nie zaczynajac nowego. Nie działa c.z w passacie b3. NIe dochodzi prąd do pompki i całego sterowania. Pod którym bezpiecznikiem jest podpięty c.z Prosze o p[odpowiedż z góry dziękuje.
Już piszemy.Urwała sie masa w zamku.Wyjmij zamek rozbierz 'siłownik' na pół.To co jest przyczepione do zamka.Wiesz o czym mówię.Tam gdzie wchodzi kostka.Tam urywa sie lut od masy lub więcej.Zlutuj,złóż i zainkasuj pieniądze.Naprawy minuta a rozbierania przy zwinnych rękach godzina.To jest nagminna usterka pasków B5 ze starszych roczników.Standard.
Zamykanie oraz otwieranie z pilota oraz kluczyka wkładanego w zamek od drzwi działa poprawnie. Zamek zostaje "zamknięty" mechanicznie kluczem i wszystkie mikroswitche wewnątrz zamka otrzymują prawidłową informację. Zamykają się zamki, po czym lewa strona się ponownie otwiera (przód i tył) Podłącz diagnoskop i podglądnij parametry c.z. czy wszystkie...
Na zasilaniu siłownika musisz po prostu zamienić przewody + z -. Jeżeli wiesz gdzie jest centralka to najlepiej przy niej (a może ktoś odwrotnie włożył wtykę tego siłownika przy centralce.
wewnątrz lewego czy prawego zamka?
Witam. Jest mnóstwo tematów o tej typowej usterce w tym modelu. Poczytaj. Przy tak starym roczniku to przewody w gumowych(drzwi-słupek) przelotkach będą pewnie w opłakanym stanie. Sprawdź.
musisz wymontować centralny zamek z tych drzwi, poczytać trochę w internecie na temat zimnych lutów i mikrostyków (mikroswitch-y) w zamkach passat b5, golf 4, leon itd. wtedy albo pozostanie ci przelutowanie płytki, albo zakup nowego zamka. Przydatny link, na przykładzie passata b5: http://www.taligentx.com/passat/maintena...
rozbierz drzwi i podepnij sie pod czerwono-niebieski otwórz i czerwono-zielony zamknij,komfort wydłuz sygnał na zamknij do 25-30s,sterowanie oczywiście masą.
Witam, posiadam dość irytujący mnie problem z moim Passatem B6. Otóż nie mogę otworzyć bagażnika, jeśli chcę to zrobić bezpośrednio, otwierając za zamek. Muszę użyć pilota lub przycisku w drzwiach. Długo szukałem odpowiedzi na różnych forach, jednak nie znalazłem jeszcze poprawnej odpowiedzi. Dodam, że okazjonalnie, raz na jakiś czas, zamek załapie...
Sprawdz próbówką w wiązce od zamka.
witam, umieściłem na dowlandzie schemat sterowania zamkiem centralnym do pasata 96-98, nie podałeś Iguma jaki typ silnika ale patrzyłem to one mają identyczny schemat bez wzgledu na typ silnika , mam nadzieje że dobrze ślipiłem sie hehe, pozdrawiam Dodano po 2 masz kilka punkciarów to se ściągniesz, elektroda sama se nalicza takie wysokie myto, hehe,...
Musisz wiedzieć jak odpowiednio wpiąć się w przewody sterujące centralnym.
Zamek lewy przód: sprawdzić mikro wyłączniki czy prawidłowo działają, czy nie ma przerw na płytce, zimnych lutów, czy ścieżki są całe. Ewentualnie wymienić na sprawny, awarie tych zamków są typowymi usterkami.
zamek bagażnika passat centralny zamek passat zamek pneumatyczny passat
schemat silnik delphi regulacja silniczków amplituner instrukcja
jacuzzi bestway rezystancja wirnika agregatu
Lokalizacja bezpiecznika w Kymco Grand Dink 250 Whirlpool AWE 2316 - Wszystkie diody świecą na zielono