Witam! Myślę, że zawiesza Ci się silniczek krokowy od wolnych obrotów. Zresetować komputer można progamem Vag lub VWTool. Pozdrawiam.
Odłącz czujnik temp cieczy i spróbuj czy dalej nie trzyma obrotów
(at)robokop dobre prawi, nagrzewnica stygnie szybko bo przepływu nie ma. Ustaw na HI na środkowe kratki, wentylator na minimum i trzymaj 3 tys obrotów, powinno walić gorącym powietrzem, bo zwiększeniu obrotów wentylatora szybko zacznie lecieć zimne.
może przekażnik pompy paliwa ci nie trzymać
Aktualizacja: Wymieniłem filtr paliwa i jeden przewód powrotny. Bąbelków już nie ma, ale silnik nadal nie trzyma obrotów. Ktoś, coś ?
Czy ktoś wie jak wykonać w tym passacie samo diagnostykę. Samochód ma silnik 2E nierówno pracuje szarpie nim, nie trzyma wolnych obrotów. Zawór obejścia powietrza jest ok. Passat jest z 91r. Ponoć były tam montowane dwa typy komputerów. Bardzo dziękuje za pomoc.
cały czas trzyma takie obr ?
.dzisiaj jechałem do pracy i wszystko było ok.gdy zatrzymałem się na parkingu auto stało na wolnych obrotach to temperatura zaczęła spadać Dodano po 2 Dzisiaj jechałam do pracy bylo ok.gdy się zatrzymałam na parkingu i postał na wolnych obrotach to temperatura zaczęła spadać
Moim problemem są obroty w Passacie B3 z 2.0 l silnikiem zasilanym gazem.Auto po odpaleniu trzyma obroty dobrze czyli między 900-1000 ale wczasie jazdy gdy puszczam gaz to obroty spadają tak nisko że w większości przypadków gaśnie!!!!!!! robi się tak jadąc na paliwie jak i na gazie!!!!! wymieniałem już silnik krokowy,czujnik przepustnicy i nic bez zmian!!!!!!!!!!...
pojeździłem kilka dni i auto na gazie sprawuję się idealnie, zapala , nie gaśnie po odpaleniu ani na skrzyżowaniu jak wcisnę hamulec. ładnie przyśpiesza - aparat z odśrodkowym i podciśnieniowym wyprzedzeniem zapłonu. wiem że z tym modułem zapłonowym to taka partyzantka ale auto po tej mojej przeróbce na gazie pracuję tak jak kiedyś czyli idealnie. czemu...
Witam, mam problem z Passatem B5 1.8T AEB. Przy spokojnej jeździe, max 2,5 tysiąca obrotów, po 10 kilometrach robi się turbo czerwone, błędów brak, dobrze trzyma moc, ma spalanie LPG bardzo dobre, benzyny też. Odpala bez problemu, ciepły, zimny, jakieś pomysły??
Sprawdź na wtyczce omomierzem czy wtrysk ma przejście. wysłałem na PW wiadomość a sprawdzić na wtyczce, cze na wtrysku? AAA Nie dodałem,że ostatnio na gazie gaśnie przy wolnych obrotach- ale to chyba serwo(wężyk), bo jak pompuje pedał hamulca to obroty trzyma.
To i tak że coś zrobiłeś. A teraz sprawdź czy sztanga jest zaciągnięta po odpaleniu i trzyma mocno. Jak nie to sprawdź podciśnienia ,wszystkie trójniki nie trójniki .I jest taka gruszka plastikowa pod turbem zobacz czy szczelna ,nie pęknięta.
Na wolnych obrotach co kilkanaście sekund wydobywa się z pompy (sprawdzone stetoskopem) dźwięk przypominający zacierające się łożysko. Samochód zapala dobrze na zimnym i gorącym, jeździ też dobrze, nic nie szarpie, wolne obroty trzyma na 900. Pompa wtryskowa się kończy?
trzyma sie na trzech troksach 25 i trzeba być magikiem zeby go uszkodzić przy wyjmowaniu
Moze kąt wtrysku jest opuzniony. Jak myslicie ? Dodano po 3 Ok zobacze ta gruche. Czy trzyma cisnienie :)
Witam. Czytam i szukam co może być przyczyną, ale nie ma konkretnej odpowiedzi w internecie. Ale do rzeczy. Passat b5 98r silnik 1,6 AHL. Zimą nie było problemu, po odpaleniu trzymał obroty nieco ponad 800. Wręcz jak fabryka kazała. Jednak jak się zrobiło ciepło to problem wrócił. Często jest tak że np. wychodząc z pracy kiedy samochód stoi, ale jest...
Motronic możę będziesz wiedział co nieco o Ke-motronicu. Samochód trzyma ładnie obroty koło 900. Podczas jazdy robi coś takiego że obroty na luzie podczas toczenia zostają na 2000 i tak trzymają dopóki się nie zatrzymam nawet jak jade2-3km/h. Silinik 9A w Passacie. Większość rzeczy mam już sprawdzone i nie mam pojęcia co dalej, Raz sie zdarzyło że miał...
Witam, posiadam Passata B3 1.8 na mono wtrysku a mój problem polega na tym, że strasznie głupieją mi obroty, gdy silnik jest zimny i ciepły. Mianowicie jak odpale silnik na benzynie obroty raz się zwiększają raz zmniejszają czynnośc ta jest równomierna a znowu na gazie obroty się zwiększają do około 4000 ale trzymają się równomiernie czyli nie skaczą....
To nie tak. Najwidoczniej gdzieś Ci ciągnie lewe powietrze przez co ECU nie jest w stanie wyregulować obrotów bo przymknął przepustnice a tu jeszcze obroty za wysokie. Ciągnie lewe powietrze więc obroty wzrastają a sonda widzi że mieszanka nie taka. Szukaj lewego powietrza. Po adaptacji nie będzie żadnego komunikatu. Podczas jej wykonywania przepustnica...
Bawiąc się samym zapłonem jest właśnie brak tego efektu poprawy palenia🤔 także sądzę, że pompka w baku odpada 🤔 hot start też zrobiony. Zobaczę około wtorku. Zamówiłem kostkę stacyjki bo to przy stacyjce majstrując był efekt. Ale immo chyba też trzeba jednak sprawdzić 🤔 Dodano po 5 Tak to wygląda. Oczywiście wystarczy raz zrobić...
Witam panowie mam pytanie czy przez zawór n 75 powietrze powinno przechodzić w obie strony ( jak wciągam czy wdmuchuje )przy zapłonie włączonym nie powinien się zamykać i otwierać . Po uruchomieniu silnika zaciąga mi gruszkę przy turbo do końca i tak trzyma niezależnie od obrotów silnika czy tak powinno być
TPS ustawi jeżeli będzie się trzymał procedur. Problem w tym, że użytkownik dał się już poznać jako odporny na wiedzę.......
wymieniłem termowłącznik na chłodnicy. Okazało się, że był jednobiegowy ;) . temp nadal trzyma na 110 i nie spada az do 90, tylko conajwyżej do 100
Witam, mam taki problem założyłem do pasata gaz z pół roku temu. I po pewnym czasie około 10 minut gaz nie wykręca się na obroty blokuje się na 3 tysiącach I nie chce się wkręcać. Nie ma znaczenia czy zbiornik jest pełny. Dodam że na benzynie problemu nie ma. Macie pomysł co może być? Dodam że bardzo szybko się nagrzewa do 90° i trzyma ta temperaturę.
Dalej jakby stała dęba. Późno wstaje tzn zadane doładowanie osiąga dopiero powyżej 2500 RPM (powinna w okolicach 1800 max 2000 RPM). Potem nie zbija ciśnienia tylko trzyma na max. Albo jest problem z podciśnieniem (dopiero przy w wyższych obrotach jest prawidłowe) albo regulacja doładowania VNT stoi na amen.
Problem z szarpaniem rozwiązany. Po prostu masa od sondy była urwana. Zlutowałem, przykręciłem i nie szarpie, ale problem z wysokimi obrotami został i co teraz? :| Dzisiaj kombinowałem przy silniczku krokowym. Czy jeśli silniczek jest sprawny to po odpięciu wtyczki z niego obroty powinny spaść? Czy pozostać bez zmian. Podłączyłem do niego 12 v wysuwa...
Ten silnik jest na jedno-punkcie i nie posiada styku jałowego, a silnik krokowy to on na pewno posiada, bo trzymałem go w rękach. Prosiłbym o jakieś konkretne sugestie, a nie wciskanie ciemnoty.
Dobra nie wszystko działa jak powinno, otóż trzyma za wysokie obroty tak z 1100, 1200 obrotów dokładnie nie wiem bo tam gdzie powinien pokazywać prędkość pokazuje obroty. Dodam że alternator został z passata i wiązka od czujnika temp. Cieczy. Co tym razem może być źle?
Typowy not lauf. Turbo zablokowane na max doładowaniu. Powinno trzymać stałe 2300 mbar powyżej 2000 rpm ,a bije ile może czyli nawet do 2670mbar. Dlatego też ECU odcina moc by turbo się nie rozpadło od nadmiernych obrotów. Zresztą powinieneś mieć błąd w ECU. No chyba że ktoś się bawił i wyciął ten błąd z tablicy (chip tunning).
Witam mam problem z moim Passatem 2.0 Tdi BMP, na zimnym silniku wyskakuję mi tryb awaryjny i błąd p0299 niedoladownie chyba że trzymam go koło 3k obrotów to wszystko jest okej, jeśli silnik złapie już temperaturę to wszystko jest okej nic się nie dzieje czujnik ciśnienia doładowania zmieniony, zawór n75 zmieniony gdzie jeszcze szukać problemu.
Przyjacielu z tego co mi wiadomo każdy disel świece grzeje nie zależnie od temperatury otoczenia z tym ze raz to trwa krócej raz dłużej więc tutaj objaw moim zdaniem jest prawidłowy, sam posiadam Passata b5 fl 1,9 tdi i za każdym razem świece grzeje, co do reszty to proponuję od skasowania wszystkich błędów jeżeli nie były kasowane, jeżeli nie pomoże...
Witam.Długo mnie nie było ale praca i praca. Przepustnica czysta adaptacja zrobiona.Lewego powietrza na 100 % nie ciągnie. I nadal to samo. Jadąc przy zmianie biegów na zimnym silniku jest dobrze. gdy osiągnie jakieś 50 stponi zaczyna trzymać obroty i powoli opadają. Teraz ciekawostka:). Jadę na biegu 4,3,2, bez znaczenia obroty prawie 3000 puszczam...
Re: powielam ten sam temat. Passat b3 1991r. silnik 1.8 RP. Obroty szaleją na gorącym silniku, i to na gazie jak i na benzynie. Po odpaleniu, trzymają sie w granicach 2000-3000 i dopiero po przejechaniu około 5 km obroty się stabilizują. Na zimnym silniku wszystko jest ok. Z obrotów schodzę hamując silnikiem, ale i tak rwie do przodu. Przemyłem krokowca,...
podniosłem dekiel sprawdziłem wtyczki podopychałem je wtyczkę główną idącą do silnika wyczyściłem auto trzyma obroty ponad 900 a przed ruszeniem było mniej ok 831(tak wyszło na kompie) narazie nie szarpie jak coś to będę pisał
Tpsów mam ze 4 i na każdym identycznie, już nie kojarzę ale na 99% sprawdzałem z kumplem przejście z tps do ecu.Zapytam kumpla bo zakręciłem się.Co do ścieżek to sprawdzałem i napięcie wzrastało " tak jak książka pisze" Ścieżki całe mierzyłem wedle opisu z neta i wszystko się zgadzało. Odłączałem ten wężyk przy kolektorze ( kolektor-serwo) i po zatkaniu...
Czyli nic złego się nie dzieje? Wiecie jestem ciemny w tych sprawach ;) Mam jeszcze jedno pytanie, otóż gdy są chłodniejsze dni, gdy pójdę pierwszy raz w dniu odpalić samochód na początku strasznie silnik ,,szatkuje". Trzyma obroty tylko przy ruszaniu i jeździe szarpie całym samochodem. Gdy silnik się nagrzeje zjawisko to znika. Co może być przyczyną?
Witam mam Problem z pasatem 1.8 bez turbiny a mianowicie Tak Odpali Gdy trzymam na gazie i moge gazowac wszystko ok puszcze gaz to gasnie obroty spadna i koniec nie ma wolnych obrotów co to moze być ?? silniczek krokowy??
wymienilem swiece i sprawdzilem sewki. to bylo w porzadku Dodano po 2 na wolnych obrotach trzyma rowne 800obr\min i nie faluje. na zimnym silniku jest w miare dobrze a jak sie rozgrzeje to nie da sie jechac
passat 90' potrzebuję adres lub telefon dobrego mechanika,z Warszawy który zna się na passatach mam problem z autem jak jest niska temperatura to żle pali i nie trzyma obrotów nawet gdy jest rozgrzany to ma ochotę gasnąć kogoś kto się zna sondach lambda czujnikach temp. silniczkach polożenia przepustnicy proszę o kontakt sojkakrzysztof(at)o2.pl lub...
Witam sonda zmieniona i nic dalej to samo i wtryskiwacz też zmieniłem i nic dalej to samo a chyba na dobicie mnie jeszcze jedna usterka wyszła a mianowicie jak jest zimny to odpali ,ale muszę trzymac nogę na gazie bo inaczej zaraz zgaśnie ale jak temperatura dojdzie tak koło 70 stopni to już jest normalnie obroty się już trzymają. prosze o pomoc bo...
Witam. Passat b5 1,6 benzyna 1998rok, kombi. Silnik odpala na dotyk. Jak auto nie jedzie i silnik pracuje na biegu jałowym - trzyma obroty na ok. 800-1000 i nie zgaśnie. Kiedy autem ruszam /a silnik jeszcze się nie rozgrzał/ to przy pierwszym zatrzymaniu /wciśniecie sprzęgła + hamulca/ obroty spadają do ok. 300-400 i auto gaśnie. Ponowne odpalenie i...
Mam dość dziwny problem z moim passatem b5 1.8 20 V 125 KM, z 1997 roku. Generalnie bardzo lekko falują mu obroty, natomiast jest jeszcze jeden problem, gdy wkręcę go gdzieś tak na 2 tyś obrotów, to po odpuszczeniu gazu na dosłownie sekundę spadają obroty do 800 chwile potrzęsie silnikiem i wszystko wraca po chwili do normy trzyma już 900, i dzieje...
Mam problem z Passatem b5 1.6 AHL z LPG. Mianowicie, ciężko odpala na zimnym silniku po nagrzaniu odpala szybciej. Czasami zdarza się, że po odpaleniu i dodaniu gazu strasznie wolno reaguję na pedał gazu. Pomaga zgaszenie i odpaleniem ponownie. Kolejny problem to falujące obroty na postoju i nierównej pracy silnika. Podczas jazdy gdy wrzuci się na luz...
Równlegle jest podłączone. Wziąłem się dzisiaj za odpowietrzanie i ku mojemu zdziwieniu weszło ze 3 litry płynu a na zbiorniczku było dobrze. Aż sprawdziłem bagnet od oleju czy oby tam nie wpada ale tam stan dobry. W spaliny też raczej nie idzie. Zauważyłem że chyba jest termostat walnięty bo się chłodnica grzeje przy 90 stopniach. Ale motor trzyma...
Czy samochód uruchamia się? Który kabel był zepsuty? :) Passat postał sobie noc na lekkim mrozie, więc z rana potworzyłem pomiary. Do kabla prądowego przy alternatorze miernikiem cęgowym nie sięgnę. Niestety po kilku sekundach od uruchomienia silnika pobór z klemy plusowej wchodzi na poziom blisko 80 A (światła wyłączone) i ta sytuacja się nie zmienia,...
Witam . Od niedawna jestem posiadaczem passata b3 1.8 z instalacja gazowa . Mam z nim dosyc ciekawy problem , a mianowicie samochod normalnie jezdzi na gazie (odpala , normalnie pracuje i trzyma obroty ) cuda zaczynaja sie gdzy przelaczam na bezyne a wlasciwie przestaje wtedy jechac wogole . Po odlaczeniu akumulatora na kilka minut samochod normalnie...
W tej chwili nie pamiętam na której pozycji znajduje się pomiar podciśnienia ale to możesz sam znaleźć będzie wiadomo bo dla zamkniętej przepustnicy będziesz miał małe wartośći (na pracującym silniku) a dla otwartej albo na zgaszonym silniku ciśnienie atmosferyczne czyli coś około 1000. A w tryb diagnostyczny wchodzisz następująco: 1. przekręcasz kluczyk,...
Po pierwsze to logi trzeba przekonwertować w Excelu aby były czytelne a po drugie to robi się je dynamicznie pod obciążeniem z pedałem gazu wciśniętym na full do podłogi na 3 lub 4 biegu i tak się go trzyma od 1400 do 4500 RPM przez cały czas a nie na biegu jałowym z pulsacyjnym wciskaniem i popuszczaniem pedału gazu.
Dzień dobry, Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu mojego Passata B6 2.0 TDI z silnikiem BMP, który jest połączony ze skrzynią DSG. Problem polega na tym, że po dłuższym postoju, na przykład po nocy, samochód nie chce ruszyć - obroty wzrastają powoli, a pojazd trochę się z trudem porusza. Po chwili sytuacja się poprawia. Początkowo myślałem, że to wina samej...
witam ford zapewne miał pompkę w obudowie filtra, która pozwalała na odpowietrzenie układu a w Vw troche sie to komplikuje ja zwykle po wymianie w Vw trzymałem silnik na obrotach jeżeli jednak sie zapowietrzył to odkrecałem 1 lub 2 przewody na wtryskiwaczach i kreciłem silnikiem pozdro T
Witam wszystkich forumowiczów mam Passata B3 VR6 i instalacje gazową chyba 2 generacji.Niedawno przestał pracować na benzynie!Jeszcze jak silnik chodził na benzynie to nie trzymał wolnych obrotów i jeśli nie przytrzymalo sie gazu to silnik gasł!Teraz przestał wogóle chodzić na benzynie!Na gazie jest OK!Chwilami łapie na benzynie ale tylko przy bardzo...
Witam, mam problem z autem jak z tematu. W trakcie jazdy nie ma mocy, praktycznie w całym zakresie obrotów. Błędy jakie rejestruje to: 16485 Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza. 16683 Turbosprężarka podciśnienia. Jakie powinno być wskazanie przepływomierza na wolnych obrotach? U mnie na biegu jałowym pokazuje 585 mg/h, natomiast jak trzymam...
Czujnik wymieniony obroty nie falują silnik normalnie odpala trzyma obroty tak jak powinien, przy wymianie straciłem jakieś 300ml płynu chłodzącego. Wymiana po 12 godzinnej przerwie od odpalania. Temat do zamknięcia problem rozwiązany, czujnik 20zł płyn do chłodnicy 20zł i elektryk samochodowy nie potrzebny ;)
Witam mam taki problem, mianowicie jakiś czas temu kupilem Passata b3 1.8 75km benz+gaz, i ma gazie pali dobrze, trzyma obroty itd.. ale wczoraj wymieniłem butle z gazem na nową bo w starej skończyła sie homologacja i chcialem na benzynie dojechać do stacji, jednakże niemiło sie rozczarowałem podczas próby odpalania samochodu - nie odpalił, kręcilem...
Witam od tygodnia mam problem z passatem b4 Auto nie chciało chodzić na biegu jałowym. Naciagnąłem linkę gazu o jeden ząbek i jest o wiele lepiej ale po odpaleniu gaśnie po lekkim rozgrzaniu trzyma obroty na ok 200 obr. po większym rozgrzaniu obroty trzyma normalnie na 800. Czy to będzie wina silniczka krokowego? Jeśli tak to proszę wskazać gdzie go...
Przewody w zbiorniku są ok, natomiast gorzej z tymi w silniku. Doprowadzające do pompy są przeźroczyste i tam nie ma paliwa, tylko powietrze. Tak sobie myślę,że może to być też zaworek przy pierwszej pompie, który ma trzymać ciśnienie w przewodzie po wyłączeniu silnika. Pompa wtryskowa jest sprawna, auto nigdy nie szaprało, mocy nigdy nie brakuje, idzie...
Witam. Mam taki problem z passatem b5 1.8 20V. Problem jest taki: słabo wchodzi w obroty, nie ma mocy tak jak by coś go trzymało. Nie wiem już co robić! wymieniłem przepływomierz oraz przepustnice w kolektorze i nadal samochód jest zamulony. Mam zamontowany gas firmy Kme sekwencja. Może to przez gaz i jeszcze jedno silnik chodzi jak diesel jest bardzo...
Więc po kolei. Autko kupiłem w zeszłym roku i cały czas miało obroty 1050 1150 i czytając na elektrodzie doszedłem do wniosku że tak ma być. Zakupiłem i interfejs na opto i jak zaczołem sie bawic w diagnozowanie to wyskakiwało to g62. Zmieniałem czujniki i nic nie dawało ten 2 pinowy tez zmieniłem i nic błąd dalej. Az wczoraj wyskoczły błąd chyba g72...
No nie wiem czy EGR ma coś z tym wspólnego bo praca silnika jest jak masełko i nie ma spadków żadnych w obrotach ( cały czas trzyma 830). Myślałem że to coś z napinaczem rolka albo paskiem od alternatora bo jak wyłączam klimę to bujnie mocniej ale tak jak piszesz nie chce ponosić niepotrzebnych kosztów w szukanie aczkolwiek to skubanie jest denerwujące...
Witam, Mam kłopot z utratą płynu chłodniczego w B8 2.0 TDI (150 KM). Na odcinku 20 km potrafi mi wylecieć blisko 1 l płynu, jeśli mocniej "pocisnę", przy delikatniejszej jeździe nie wycieka nic. Jeden serwis już się poddał, stwierdził, że nie wie, co jest przyczyną. Co udało mi się ustalić, to na 99% płyn wylatuje przez korek w zbiorniczku wyrównawczym...
Napinacz byl zmieniany poniewaz sie trząsł wymieniony jest na nowy i pasek takze i dslej trzesie napinaczem wiec to to juz te samochody tak maja bo jest napinacz chydrauliczny czy jakos tak to sie nazywa Dodano po 1 Sprzęgło drzy coraz bardziej im wiekszs predkosc tym bardziej drzy i jak sie noge trzyma na nim to czuć tsk jakby sie cos obracalo i takie...
Witam zakupiłem kabel od interfejsu Bingos4 lecz mam pytanie jak wchodzę w tryb nauki trzymam na obrotach 3000 ale po chwili spadają i pisze żebym zwiększył obroty próbuje lecz mi się dławi i nie mogę. Ustawienia mam takie mieszankę mam bogatą czy to dobrze?
tomi300zx widzę, że VW/AUDI ciągle zagląda do Twego warsztatu, masz może jakiegoś VAG-COM-a bo błąd P0321 wyraźnie wskazuje na czujnik G28 obrotów wału korbowego a w temacie padały różne wersje tego błędu więc przypuszczam, że i z tym 2.0 TDI będzie problem bez Vaga, i zaś bydzie problym kaj je ta sztanga przi turbo i czamu ni chodzi cołkiym jak mo...
dejavuu daj znak czy dalej telepie Polecam kolegę ciechann - jako jedynemu udało sie podniesc obroty mojego auta. miało być rowno 1000 obr/min i auto faktycznie tyle trzyma bylem w ASO - odpowiedz brak mozliwosci podniesienia obrotów dla nich jest to nie wykonalne. tuner superchip bydgoszcz probowal ale niestety z marnym skutkiem Jeszcze raz dzieki...
Rok auta 2001, jak na biegu jałowym trzymałem na wysokich obrotach do 2500 tys., to widać było, jak płyn z powietrzem cofał się do zbiorniczka przez ten wężyk na górze zbiorniczka, i płyn zmienił barwę na brązowy. [size=9]Dodano po 3 minutach:[/size] [postid]20824180[/postid] Dziura w układzie, tzn. może się tak długo odpowietrzać, przed wymianą uszczelki...
Jadąc cały czas normalnie, delikatnie góra do 120-130 km/h temp. trzyma 90°, wentylatory na pewno działają bo inaczej temp. mi wzrastała. Jadąc na "Sporcie" przy wyższych prędkościach i trzymając obroty 3-4,5 tys. wyrzuca płyn, temp. podchodzi pod 120° po czym wraca do 90° (rzecz jasna zwalniam do 100 km/h). Odkręcam korek, jest słyszalne syknięcie...
Witam. mam passata b3 1.8 79KW , zalozony gaz. mam problem z odpalaniem go rano na benzynie , tzn dokladnie jest tak ze z odpaleniem nie ma problemu tylko po puszczeniu go z gazu praktycznie odrazu gasnie , jak podrzymam go na gazie to chodzi.dodam ze gdy jest rozgrzany to trzyma sie ladnie na niskich obrotach bez gazu. gdy przelacze go na gazie to...
Silnik jest 1.9 TDI 110 KM. Auto sprowadzone z zagranicy sprawowało się znakomicie a z mojej strony nie było katowane. Dodano po 7 Trudno mi jest powiedzieć z której strony jest bardziej pochlapany. Olej jest widoczny w okolicy filtra, jeszcze się przyjże dokładnie. Auto spisuje się nieźle trzyma normalne obroty, nie szarpie cały czas podczas jazdy....
Wygląda na to jakby trzymał fałszywy sygnał z przepustnicy. Może podłączenie TPS'a nie jest poprawnie zrobione, albo co bardziej prawdopodobne zacina sie aututor. Pozdrawiam
Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z samochodem, Volkswagen Passat B5 1.6 AHL, zmniejszał się stan płynu chłodniczego, samochód zmieniał obroty, ciśnienie w układzie chłodzenia... Została ściągnięta głowica, uszczelka była przedmuchana pomiędzy drugim a trzecim cylindrem, głowica była krzywa, została splanowana... Wszystko prawidłowo poskładane na...
Witam mam problem passat 1.8 20v adr 99r. instalacja gazowa brg rano ma nie równe i gaśnie jak juz załapie to są stałe obroty ale długo trzyma ssanie do czasu przełączenia na gaz ( ponadto zaznaczę że przy odłączeniu przepływomierza jest ok ) poźniej już jest wszystko ok na benzynie i na gazie podłączony pod kts komp boscha (może pomyliłem sie w nazwie...
Witam! Poproszę o instrukcję jak za pomocą Polskiego Vaga 4.9Pl obniżyć obroty w tym aucie. Dodam że trzyma prawie 1000 na wolnych i po wbiciu na D jest szarpnięcie!! Poza tym auto smiga elegancko. Nie ma błedów a w blokach pomiarowych jest wszystko oki.
Witam. Mam passata z 95 r VR6 odpala jeździ ale nie mam mocy. Wiem że ma walniętą przepływkę. Czy jej wymiana naprawdę załatwi sprawę. A i jeszcze jedno obrotomierz ostro przekłamuję w górę co z tym da się zrobić. Na benzynie nie trzyma obrotów ale najgorsze jest to że nie ma mocy.
Problem na zimnym silniku. Po dluzszym postoju (2-3 godziny) odpalam silnik, auto trzyma jakieś 1100 obr przez około 30-40 sek. Obroty spadają na około 800 i zaczyna telepać silnikiem. Wyłączam zapłon włączam ponownie silnik - obroty idą na około 1100 ponownie spadają na 800 i juz silnik pracuje normalnie. Na vagu zero błędów, adaptacja przepustnicy...
Mam też taki podobny problem lecz u mnie obrotów wolnych nie ma wcale na zimnym silniku. Zapala ok, przełącza na gaz ok lecz trzeba trzymać nogę na pedale gazu bez przerwy aż dostanie gdzieś 70-80 stopni. Dodam iż mój silnik to 1,8 na gazie i jeszcze w automacie rok 94
Witam - z opisu wynika że auto drga po wrzuceniu biegu i trzymaniu pedału hamulca. Typowy objaw wytartych tarczek ciernych skrzyni. Napisz czy nie masz uczucia uślizgu przy dodawaniu przyspieszenia - obroty rosną a auto opornie przyspiesza. Kiedy i czy była wykonana wymiana oleju i filtra ? czy sprawdzałeś poziom oleju w ASB w odpowiednich warunkach...
Witam Serdecznie, Chciałbym poradzić się ludzi którzy maja więcej doświadczenia niż ja w VCDS. Przed wczoraj wyskoczyła mi lampka Check Engine. Pożyczyłem kabel od kolegi i taki oto błąd się pojawił na logu. 000289 - Throttle Position Sensor (G69) P0121 - 000 - Implausible Signal - Intermittent - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 10100000 Fault Priority:...
Witam forumowiczów, Potrzebuje pomocy Jestem nowy w tym temacie posiadam Vw passat b4 1.6 na sekwencji Problem tkwi w tym że gdy wciskam pedał gazu gwałtownie ma sekundowe opóźnienie, podczas przyśpieszenia coś go blokuje to znaczy jak jade trzyma go cos i puszcza trzyma i puszcza, malo tego duze spalanie ok 14 l na 100 i jak chce wkręcić powyżej 5...
Witam problem pojawił się po nocy w garażu a mianowicie po zrobieniu ok 250 km wszystko było ok, lecz następnego dnia nie mogłem odpalić auta bo gasło (musiałem dodać gazu i trzymać wyższe obroty) pojawiły się silne drgania na całym aucie po przelaczeniu na d, na n i p są mniejsze. Podczas jazdy skrzynia automatyczna 4 biegowa jakby się rozlaczala przy...
Witam vw passat b5 1.8t aeb wyskakuje błąd p0134 sonda lambda rząd 1 sonda 1 brak aktywności statyczny brak wskazania na wyświetlaczu jeśli chodzi o samochód to pali ciepły czy zimny bez problemu na wolnych obrotach chodzi ładnie trzyma 900 obrotów moc ma spalanie bardzo dobre tylko turbo sie robi przy spokojnej jezdzie lekko czerwone i tylko ten błąd...
Hamulce z tyłu sprawne. Ręczny nie trzyma. Koła lekko się toczą. Ciśnienie w kołach sprawdzę, choć nie wydaje mi się żeby było nieprawidłowe. Proszę zwrócić uwagę na przepływomierz ponieważ od jakiegoś czasu rośnie średnie spalanie. Zastanawia mnie również przeładowanie turbiny przy niższych obrotach i niedoładowanie przy wyższych, może 2 razy zaliczyłem...
Drodzy koledzy! Mój Passat B4 z silnikiem ADY 2.0 benzyna + sekwencyjny LPG czasem przerywa. Obroty w tym czasie mimo równego trzymania pedału gazu skaczą przykładowo od wartości 2000 do 2300 obrotów. Usterka pojawia się nieregularnie w różnych odstępach czasu trwa jakiś czas (czyli trzeba przejechać kilka kilometrów z szarpiącym silnikiem) po chwili...
Przepływka nie raz wymieniona, pompa vacum szczelna, wtryski są dobre, zawór n75 wymienione turbo na nowe, pompa paliwowa wymieniona . Jak ruszam gwałtownie to autko mi przerywa, przy delikatnych gazie nie jest to tak odczuwalne. Niewiem juz co może być grane brak pomysłów. Autko na poczatku bylo bardzo zrywne ma. Do dzisiaj zalozony ten tzw. Chipbox...
Witam wszystkich, 4 miesiące temu kupiłem Passata B5 po lifcie 1.9 130 KM, wymieniłem zawieszenie komplet. Koło dwumasowe ze sprzęgłem i uszczelnienia skrzyni i wału, EGR i przepływomierz oraz wymiana oleju oraz filtrów w aucie. Nie robiłem rozrządu, ponieważ poprzedni właściciel wymieniał i rozrząd wygląda na nowy, wpisane wszystko w książeczkę serwisowa...
Witam. Jezeli auto chodzi sobie 5min za wolnych obrotach to tego paliwa przy wtryskach na pokrywie zamorów zbiera sie 100ml ~. Dokreciłem nakrętki przewodów wysokiego cisnienia do wtrysków, nic sie nie sączy, nie bąbluje, a paliwo dalej cieknie. Dodam ze te cybanty kątowe, które są na przewodach powrotu paliwa, wchodzace we wtryski słabo są trzymane...
Witam , mam taki problem , szukałem na różnych forach ale nic nie znalazłem na mój temat , a mianowicie Passat zimny czy ciepły szarpie przy dodaniu gazu (na gazie-sekwencja) najczęściej na (2 i 3 biegu) przy niskich obrotach . Szarpanie polega na tym że tak jak by odcina mu zapłon i nagle powraca i tak przez chwile i nagle przyspiesza lub zgaśnie i...
Wykorzystałem wej/wyj nr 5. Samochód idealnie odpala, trzyma obroty powyżej 1000 rpm ale tylko przez kilka sekund. Obroty spadają do około 500 rpm i znowu chodzi jakby na dwa cylindry. Gdy powoli damy mu gazu, tak aby osiągnął 1500 rpm to dalej idzie jak burza. Podejrzewam że bez wymiany sterownika się nie obejdzie. Ma ktoś do odsprzedania sterownik...
Dziura w dolocie czyli chodzi o tą rurę łączącą przepływomierz z przepustnicą? Zdejmowałem ją przy myciu przepustnic - przepustnice moim zdaniem pracują płynnie bez zacięć i zamykają się szczelnie. Ok zdejmę ta rurę i spróbuję ja przejżeć dokładnie :) Normalnie juz głupi jestem...:( czepiałem się wszystkiego co może byc i zero efektu :( Trzyma wyższe...
Jak sprawdzić czy komputer nie jest uszkodzony. Ja mam taki problem. Odpalenie 4-5 sekund kręcenia Na zimnym chodził dobrze (znaczy zapier....) dopóki się nie rozgrzał lekko - zgasł. Po odpaleniu obroty równe na jałowym. Później muli - na zmianę po dodani gazu (pedał na linkę) raz się rozpędzał a za chwile jakby go coś trzymało. Błąd był na kompie że...
Witam mam podobny problem samochód po dłuższym postoju ciężko pali zalapie na sekundę i gaśnie wtedy trzeba go kręcić 10-20 sekund żeby załapał. Gdy jest powyżej 3/4 baku problem nie występuje a gdy przy odpalaniu gaz trzyma się wcisniety w podłogę po tym jak zalapie na sekundę czasami uda się żeby wszedł odrazu na obroty i już nie gaśnie. Sprawdziłem...
autko pracuje w trybia awaryjnym na sondzie jest 0.5 v zdarza sie ze jest wszystko dobrze tz poprawnie pracuje na wolnych obrotach ale po przegazowaniu trzyma 1500 i po kilku chwilach spada mocno z obrotów i zaczyna kopcic podejrzewam czujnik cisnienia znajdujący sie w komputerku poniewarz po jego odpieciu przy normalnej pracy spada i jest ten sam objaw...
Pomocy, co może być przyczyną takiego "zachowania" autka, jak zimny jest i odpalam go to nie trzyma obrotów, spadają i gaśnie, trzeba dodać gazu aby nie zdechł, i kolejna sprawa jak ruszam to szarpie na jedynce i dwójce i to niezależnie czy zimny, czy ciepły, czy to nie tarcza sprzęgła do wymiany? A jeśli tak to jak to najtaniej wymienić, czy samemu...
Podnosisz auto do góry naciskasz hamulec ma trzymać jak puścisz i zakrecisz to ma zrobić kilka obrotów Jak nie ma tak to jest źle pytanie czy dzwignia od ręcznego odbija do końca Oslonee na tloczku uchylic i zobaczyć jak tlok wygląda peno jest zardzewialy albo brudny płyn dobry pomysł bo pewno od nowość jest ja bym jeszcze wymienił przewody elastyczne
Witam mam problem z moim pastuchem 1.8 adr. Mianowicie kiedy go odpalam na zimnym chodzi ladnie, trzyma obroty i wgl, ale kiedy sie nagrzeje to zaczyna przerywac podczas jazdy(im wyzsze obroty tym to przerywanie jest mniej odczuwalne tak samo na wyzszych biegach), na luzie co jakies 30-60s obroty spadaja do 400 i potem wkakuja na 1200 i sie normuja...
Witam mam problem ze swoim passatem po odpaleniu i przelaczeniu na lpg wszystko jest dobrze tylko po przygazowaniu do 2 tys obr cos mu zaczyna odwalac podnosi obroty do 3 tys i caly czas je utrzymuje dopiero po przyduszeniu go obroty spadaja. Jak jade to wiadomo trzymam go na 2,5-3 tys obrotow ale wcisne sprzeglo to obroty zamiast spasc to trzymaja...
Dzisiaj chwyciłem końcowy wydech podnioslem go do góry rezonans znikł ,dziwne bo wymieniłem wszystkie wieszaki gumowe,co do temperatury płynu da desce wskazuje 90 ale w sterowniku 79 po dłuższym postoju zaczyna wolno rosnąć ale zajmuje to nawet do godziny potem sterownik wskazanie 89 , temperatura dzisiaj 2 stopnie na plusie odpalam auto wchodzi na...
Witam, mam passata b4 silnik 1.8 90KM ABS i od jakiegoś czasu dość często włącza się wentylator chłodnicy. Temperatura trzyma się na 90 stopni i ani nie ruszy wyżej. Zawsze włącza się przy niskich obrotach, np gdy wracam do domu mam kilometr drogi żwirowej więc jadę sobie na drugim biegu lekko ponad 1000 rpm i gdy przyjadę do domu, niczym otworze garaż...
witam spotkałem sie z podobnym problemem w fiacie siena 1.6 16V z lpg BRC auto trzymało 2000 obr/min na wcisnietym sprzegle , w momencie gdy nacisnąłem hamulec i popusciłem sprzegło(tzn zadławiłem silnik) obroty spadały do ok. 900-1000 taka sama historia na gazie jak i na benzynie przyczyny usterki nie znalazłem i wszystko olałem auto pali ok 8 l gazu...
Filtr gazu był wymieniany. Gasnięcie jest normalne? Chyba nie. Mam też poloneza i tam jak zapalam go silnik jest chłodny, przelacze na gaz to trzyma te obroty ustawione chodzi inaczej, a gdy temp skoczy do około 40-50 stopni (podobno to od tej temp redukltor pracuje poprawinie) chodzi OK. Membrana ok, ale to reduktor który ma 2 lata, stary nie jest.
trzymać wysoki obrót passat obrót obrót passat
wkrętarka decker sprawdzić tranzystor 2n3055 ostrość telewizor
lokalizacja rozdzielnicy zasilacz buforowy
Czerwony trójkąt w Claas Axion 200 KM - przyczyny i rozwiązania Jan Cieślak z Pyszkowa - Kim był jego ojciec?