Mogę Ci polecić g-lab, robił mi kilka rzeczy.
Dałeś na FABRYCZNE ustawienia na starcie? Może stare nastawy są. Mapa znaczy mnożnik standardowy? PLus to może być jak minusem jest przecież sterowany wtrysk. Ja bym sprawdził albo na szybko podmienił przewody idące na wtrysk LPG bo skoro na renixie coś tam działa (faktycznie słychać wtryski wtedy od LPG?) to coś chyba z kolejnością kabli.
A zapytam czy ta robota długo będzie trwać...jest potrzeba pozostawienia samochodu na wiecej jak jeden dzien? Dodano po 26 Czy zna ktoś osobę, która ustawi ten kąt wtrysku w okolicach Łodzi?
I jak injection czyli wtrysk.
tryb awaryjny załączał się po przekroczeniu ok 2,5 tys obr. , lub z rana jak sie od razu ruszyło . mechanik wie co zrobić - kupic wtryskiwacz sterujący ale nie wie jaki nr tego wtryskiwacza. Na razie wymienia pompe , ustawi ją i zobaczymy jak bedzie jeździł , ale nawet jak będzie ok to i tak brak tego wtrysku nie da mi spokoju ...
Witam. Wymienialem w pompie wtryskowej zawor n108, niestety musialem rozpiac rozrzad i wymontowac ppmpe. Po zlozeniu wszystkiego na znaki i podlaczeniu vaga mam pytanie. Otoz kat wtdysku ustawiony prawie idealnie na 47-49 ale po podlaczeniu vaga w grupie 4 blok 2 wynosi 7.9 a blok 3 0.7. Czytalem zemoze to byc spowodowane za slabonaciagnietym napinaczem...
mam pytanie ,czy za pomocą vaga moge ustawić kąt wtrysku w passacie 1,9tdi rok1995,jesli tak to jakim vagiem i w jaki sposób ,za jaką kolwiek pomoc dziękuje
A jak ustawić kąt wtrysku Dodano po 45 A jak ustawić kąt wtrysku Dodano po 54 A jak ustawić kąt wtrysku
Za nie palenie autka odpowiedzialny jest kąt wtrysku jedz do dobrego mechanika niech ci czujnikiem zegarowym ustawi kąt wyprzedzenia wtrysku. O świecach radze poczytać na forum jest pełno a najlepiej to kątrolke w świece i wszystko jasne. POZDRAWIAM
Witam. Mam problem z ustawieniem kąta wtrysku w VW Passat B5 2.5 V6 TDI. Czy jest ktoś w stanie opisać mi krok po kroku jak ustawić kąt wtrysku? Z góry wielkie dzięki.
Szukam schematu lub instrukcji jak ustawić rozrząd podczas wymiany paska rozrządu w VW passat 1,9TDI, 130km(pompo-wtryski), 2001 rok produkcji,
Jest znak OT widoczny na wałku po odkręceniu korka wlewu oleju ,ma być centralnie widoczny w otworze.
Można wymienić również uszczelki bez wyciągania pompy poszukaj są instrukcje na YT osobiście sam wymieniałem w TDI 1,9 AFN,1Z potrzebny jest VAG aby ustawić dawkę oraz klucze nasadki (można przerobić ze zwykłych kluczy). Zwróć uwagę na wąż idący z pompy wodnej, kapiące paliwo powoduje puchnięcie go a w konsekwencji pęknięcie i wyciek płynu chłodniczego....
Odkrecenie miski olejowej
Kąt wtrysku i dawki są prawidłowo ustawione ? Ciśnienie z turbiny jest ?
Generalnie wartość kąta wtrysku podczas tuningu jest modyfikowana prze z tunera. Ale dla silnika pracującego na biegu jałowym ustawienia powinny być fabryczne. Chodzi mi o to, że wartość w ustawieniach podstawowych w bloku 000 w 2 oknie powinna być właściwa dla danego typu silnika (przeważnie między 50-58) Pozdrawiam Repa
Udalo sie doprowadzić paliwo do wtrysków ba nawet auto zapaliło lecz pojawił się inny problem mianowicie silnik nierówno pracuje i po wciśnięciu gazu w podłogę silnik rozkręca sie do 1500obr i to wszystko. Czy problem jest z kątem wtrysku lub złą dawka i musze to ustawić na pompie przy pomocy vag ?
Wtryski po regeneracji były ustawione korekcja jest o.k sam widziałem.
Po pierwsze nie komplikuj sobie roboty, wyjąć tą pompę to max 10 minut. Po drugie nie baw się w wymianę pojedynczych uszczelnień, zrobisz jedno, za chwilę pocieknie inne. Jeśli chce to sam zrobić, no to musi umieć ustawić rozrząd, nie mówiąc o kącie wtrysku.
kat wtrysku ustawiony dobrze?
Witam Nr jeden to trzeba ten kąt sprawdzić jaki jest .Podłącza się VAG i sprawdza w Basis seting.Jeżeli jest w zakresie dla danego oznaczenia silnika to się go nie rusza.Jeżeli nie to reguluje się go przez zmianę położenia wałka pompy wtryskowej w stosunku do położenia wału korbowego.Ale dobra rada.Jeżeli tego nie robiłeś to skorzystaj z pomocy warsztatu....
Jest na lince ale przykręca się do ustrojstwa czarnego linkę potwierdzam, w tym roczniku Passata ('94) jest na linkę i znajduje się w miejscu zaznaczonym na poniższym foto : http://obrazki.elektroda.net/18_12651408... jestem raczej skłonny stwierdzić, iż przyczyna nie będzie tkwiła w zabrudzonym nastawniku a raczej w ustawieniu dawki wtryskowej...
Witam Ten środkowy to tzw czujnik odpalonego silnika. Ma on wiele zadań np. przy zimnym silniku na wolnych obrotach steruje recyrkulacją spalin a właściwie wyłącza ją przy wciśnięciu pedału gazu. Oczywiście nie wszystkie silniki aaz mają w ogóle recyrkulację (zawór przy turbinie sterowany siłownikiem podciśnieniowym z pompy serwa) W samochodach z klimą...
ustawienie kąta wtrysku to blok 000 poz 2,basic settig ma być 49-54,ustawiasz to mechanicznie na kole pompy wtr.
Witam Mam pytanie dotyczące logów 000 i 011. W bloku 000 wartosc kata wtrysku mam w drugiej pozycji od lewej mam 51-53 a jak wejde w ustawienia podstawowe i w blok 000 to ta sama pozycja wskazuje 41-43 i na wykresie w ustawieniach podstawowych jest tak samo 41-43 Dlaczego one sie tak różnią? Prosze jeszcze o wyjasnienie czy nie mam za wysokiego doładowania...
Początek wtrysku ustawiony prawidłowo?
Po wymianie rozrządu nie został prawidlowo ustawiony moment wtrysku.
wymienilem w nim pompe wtryskowa poniewaz sie zatarla.paliwo bylo za suche Coś tam wlał ?, Błąd N146 wali gdy sterownik nie widzi odpowiedniego napięcia z potencjometru, po przyłożeniu stosownego na elektromagnetyczny nastawnik, czyli albo zacina się on mechanicznie (opiłki), albo ktoś wstawił "tuning" w postaci pewnego pudełka między złącze pompy...
Kąt wtrysku to kanał 000. Drugie lub trzeci parametr.
POMOCY : mam problem z ustawieniem silnika (po rozładowaniu akumulatora i wymianie alternatora), gdyż zapala się ESP i czek silnika. Sprawdzano w kilku stacjach (nie jest to listwa pompowtryskiwaczy, ani czujnik kąta skrętu oraz ładowanie w porządku). Podejrzewają, że czip pompowtryskiwaczy - został odprogramowany, a ja go nie znam bo jestem którymś...
dokładnie opór jest co kawałek obrotu.znaki pokrywają się na skrzyni z górnym wałkiem ..problem ze nie mam czujnika zegarowego.coś było kombinowane z pompą napewno.wydaje mi się zę sie rozstroiła.w tej chwili pompa jest na maxa w prawo na tych fasolkach i co mnie dziwi nie można jej cofnąć w stronę silnika ,jakby coś ją trzymało.koła żadnego nie odkręcałem...
Bardzo możliwe używam innego programu i tam łatwiej ustawia się kąt wtrysku
Kompresja tak ale do tego ustawienie rozrządu i kąta wtrysku.
Mihas66 TDintercooler a TDI to dwa rozne silniki , sama zwiekszona dawka nic nie zmienia i zaslona i tak bedzie , wraz z dawka trzeba zwiekszyc cisnienie doladowania aby nie bylo za nami zaslony dymnej chociaz przy silniku TD jest to nie mozliwe aby znacznie zwiekszyc osiagi i nie puszczac "dymka" .Zwiekszenie cisnienia na wtryskach raczej nic ci nie...
Witam Koledzy Muszę uszczelnić pompę wtryskową, zamontować i potem ponownie założyć pasek rozrządu. Tylko jak potem założyć pasek na koła pasowe żeby go nie uszkodzić, diabelnie ciężko go naciągnąć. Kwestia ustawiania rozrządu jest mi dobrze znana. Dzięki za jakiekolwiek naprowadzenie.
Jakby rozrząd był dobrze, to silnik by pracował. Podaj kod silnika i producenta pompy.
Twoje oznaczenie silnika to AAZ nie AAO, źle odczytałeś. Znajdź dobrego mechanika niech sprawdzi ustawienie rozrządu, moment wtrysku i dawkę może gdzieś jest potrzebna korekta.
Dane do ustawienia kąta wtrysku są brane z wtryskiwacza sterującego-tak w skrócie.Przerabiałem kiedyś temat z wtryskiwaczem w którym była pęknieta sprężyna-kąta wtrysku nie szło ustawić latał jak ży.. po pustym sklepie.
Mam też podobny problem tylko passat b6 Trafiło do mnie autko od mechanika które nie odpala . Podobno było coś spawane i robiony rozrząd podobno na blokady. Brak iskry i sterowania wtryskami i nawet zaworem ciśnienia kręci rozrusznikiem błędy są tylko od abs , w abs wysypało się kodowanie . Uszkodzony został org sterownik przepalona masa sygnałowa .kupili...
Witam. Jeśli nie trafiłem w odpowiednie miejsce proszę o przekierowanie tematu. Wyprzedając pytania czy nie użyłem trybu szukaj, odrazu odpowiadam temat z moim problemem wałkuje prawie rok czasu i przeczytałem już chyba wszystkie tematy związane z falującymi obrotami, nastawnikiem biegu jałowego, ustawieniem tps. Opisze wszystko od poczatku mojej przygody...
Ale tam się tylko uszczelkę na górnym deklu wymienia na nową. Po prostu brak mi słów. To teraz trzeba ustawić go z dokładnością ułamków milimetra.
Tak oczywiście że brakuje powietrza nie ma odpowiedniej miszanki i spalanie jest nie całkowite. Pewnie wtryski nie ustawione odpowiednio.
To nie przeszkadza,że dysze są z różnych stron wtryskiwaczy benzynowych,aby były w podobnej odległości od głowicy.Dream nie należy do rewelacyjnych instalacji ,żeby dobrze ustawić to trzeba pomęczyć się .A te wtryskiwacze to zacierają się...............!Jak chcesz mogę poszukać softu takiego co chodzi bez klucza to będziesz się sam bawił,tylko kupisz...
witam pompa po regeneracji założona, ale jest problem nie mogę ustawić kąta wtrysku błąd 550 , jak zbliżam się do ustawienia w zakresie to twardo się tłucze . Jak odepnę czujnik położenia wału uspokaja się. Moje podejrzenia to złe mapy w sterowniku. Jest ktoś w stanie mi pomóc? Sterownik 401j przekodowany na manuala, ale bez zmian. Ma ktoś jakiś pomysł...
zapłon ustawiony w optymalnej pozycji(nie sprawdzalem jeszcze na komputerze) Czyli nie jest ustawiony. O czym mówi błąd 00550. Zrób na rozgrzanym silniku log grupy 001 oraz 004 i wstaw na forum. Loguj 10 sekund.
najlepiej kolego wybrać się do jakiegoś warsztatu z komputerem i podłączyć się pod VAG, tam wyskoczy prawie wszystko co jest nie tak, łącznie z temperaturą, powinna być na rozgrzanym ok 96stopni, może jeszcze dawka paliwa, też to się ustawia, albo przepływomierz, czy autko ma taką samą moc? No ale przede wszystkim musisz się podłączyć pod komputer
tutaj popytaj: http://forum.vw-passat.pl
chodzi ustawić początek wtrysku na pompie
Witam, kupiłem citroena c5 z 2004 roku przedlifta za 2900zł i mam problem z instalacją gazową. Pojechałem do pierwszego gazownika to ten stwierdził, że to wtrysk 01 i tego się nie naprawia tylko wymienia ale on nie podejmie się naprawy bo nie da gwarancji i on by wymienił całość za 2000zł + jeszcze trzeba do tego silnika jakieś dodatkowe urządzenie...
Kąt wtrysku był ustawiony, napięcie muszę sprawdzić
Musisz jeszcze wtryski sprawdzić masz VCDS? W temacie z linku opisałem to i co mierzymy który blok pomiarowy. Nie mam dostępu do opisu bloków pomiarowych dla twojego silnika, może kto podesłać do ATJ? Trzeba sprawdzić te wartości: (18) Stan elektrozaworów. (13). Korekcja dawek paliwa. (23). Korekcje dawek paliwa. Te wartości z dwóch ostatnich bloków...
Byłem w warsztacie na diagnostyce, nie wykazało żadnych błędów, ustawili dawkę paliwa 3,7mg/skok, temperatura silnika 88 , paliwa 36 stopni, kąt wyprzedzenia wtrysku powiedział że jest w dolnej granicy( 2,3 ). Powiedział że powietrze doładowania jest za małe, przy 3000 obr/min było około 550 a powinno być 820-850. W związku z tym mam rozebrać i wyczyścić...
sprawdz sterowanie turbiny, przepływomierz, układ wydechowy, filtry, ustawienie rozrzadu
To co mam ustawić na 1 lub 0,5;p? NIe wysra się??
Czujnik - zawór odcina dopływ paliwa. VW Passat B4 94r 1.9TDi 1z, ktos mi to rozszyfruje?? VW Passat B4 94r 1.9TDi 1z, ktos mi to rozszyfruje?? ________________________________________ vag.jpg Opis: n/a Download Nazwa pliku: vag.jpg Rozmiar: 84.8 KB Punkty: 0.00 = 0.00 za transfer + 0.00 dla użytkownika (ustawiono ręcznie) ________________________________________...
Rozrząd ustawiony prawidłowo? Moment wtrysku ustawiany? Jeżeli tak to jak jest ustawiony?
Witam, mam problem z gazem w moim samochodzie. Po odpaleniu, jak jest zimny na benzynie chodzi dobrze, po nagrzaniu się (gaz ustawiony na 45 stopni) i przełączeniu się na gaz auto dławi się na postoju i z tłumika, słychać takie "prychanie". Przy jeździe auto szarpie na gazie powyżej 3 tys. obrotów i odcina gaz, przy 5 tys a na benzynie jest wszystko...
za wczesny wtrysk. trzeba opóźnić tak jak to kolega na początku ładnie zilustrował i będzie cykał jak złoto:) te pompy są strasznie delikatne jeśli chodzi o regulacje ale za to nie do zajechania. A co do vaga 4.9 to możesz nim sobie inspekcje serwisową kasować choć i to nie zawsze sie udaje. pozdro
Ale jakie ustawienia pompy sprawdzić. Jaja sobie robisz prawda?Przecież jak uszczelniałeś pompę to ją wyciągałeś tak?Potem rozrząd,kąt wtrysku i dawka była ustawiona?
A sprawdziłeś chociaż jak był ustawiony wałek rozrządu? Czym ustawiłeś kąt wtrysku? Bo to że przestawiłeś sobie koło na czuja to nie wróży nic dobrego.
To pompa bez sterownika, wyłącznie część mechaniczna z czujnikami i nastawnikiem. Kupujesz z takim samym numerem na pompie, zakładasz, ustawiasz, odpowietrzasz i jedziesz.
Mam pytanie bo posiadam kabel od viaken i vag 4.9 I odczytuje błędy 550 regulacja początku wtrysku różnica doregolowan , może to być złe ustawienie pompy? I jeżeli tak to chciałbym znać opinie o interfejs diagnostycznym delphi ds 150 czy da się na nim sprawdzać takie rzeczy jak dawkowanie pompy i kodowac odblokować różne funkcje w aucie. Dzięki i pozdrawiam...
nastawnik w pompie. to bym obstawiał jako pierwsze. nie masz gdzieś blisko na jakimś szrocie wziąć pompę na podstawienie na szybko ? Ja bym postawił na wtryski że się kończą i żadna pompa wtedy nie pomoże
Ustawienia sa losowe, brak wykresu mnoznika. Objawy rozne raz mialem tak ze sie nie zalaczal na gaz, innym razem wtryskiwacze nie dzialaly. Nie mam pojecia co moze byc nie tak. Wspomne ze po dwoch latach padl mi komputer od gazu, wszystko bylo ok ale nie bylo sygnalow na wtryskiwacze. Po tyum jak gazownik zamontowal mi nowy zaczely sie problemy. To...
bo innych pomysłó mi brak. A nie wpadłeś na pomysł aby udać się do mechanika? Po kupnie pompy przyjdzie czas na wymianę i nowy post typu ''jak ustawić rozrząd i kąt wtrysku''
Witam wszystkim, jestem swieży wiec z góry przepraszam co do nieścisłości w moich pytaniach czy odpowiedziach Moje auto, Passat b5 110km 1.9 tdi, chyba AFN 1998r. 12 Tys.km temu wymieniany rozrząd. Filtr powietrza jakieś 3 miesiące temu wymieniony wraz z filtrem paliwa i pompą wtryskową, od sprawnego samochodu śmigał jak przecinak. Jadąc samochodem...
Witam, posiadam auto Passat B5FL 2.0 AZM 115KM silnik 8-zaworowy, silnik idealny do gazu, a chciałbym zapytać o ustawiania do gazu? Sterowanie Zenith, reduktor acr-01 listwa wtryskowa Lovato taka czarna, temperaturę mam ustawioną na 30 stopni, czy to nie za mało, bo czasem z rana jak się przełącza w trakcie zmiany biegów, to poczuje się lekkie szarpnięcie....
Każdy samochód ma komputer pokładowy i on to ( mechanik ) zaktualizował nie wiem czy tam jest system czy nie, ale jak zaktualizował to mógł przeczyścić wtryski czy ustawić kąt wtrysku no coś mniej więcej o to mi chodzi
Witam serdecznie ! i proszę o pomoc Wymieniałem końcówki wtrysków na nowe org. "BOSCH" ,nowe swiece żarowe "BOSCH" ustawienie zapłonu. Po przejechaniu 400 km i uruchomieniu zimnego silnika nierówna metaliczna praca , brak mocy szarpanie. Na rozgżanym silniku samochód nieszarpie ,ale meteliczny dźwięk nie ustaje. proszę o pomoc. (Pasek rorządu nowy)
Witam, mam pytanie odnośnie kąta wtrysku w moim Passacie. Mianowicie po wymianie paska rozrządu (zrobiłem znaki zanim zdjąłem pasek i blokada pompy i znak na wieńcu idealnie). Auto klekocze jak Mercedes i ciężko paliło. Sprawdziłem wartość kąta wtrysku i wynosił 235, wyregulowałem kąt na pompie, ale maksymalna wartość jaką udało mi się uzyskać to 160....
Trzeba przede wszystkim ustawić kąt początku wtrysku, ale to się robi przy pomocy czujnika zegarowego wkręcanego w pompę - zadanie dla mechanika. Można to sprawdzić przy pomocy Vaga -04 Grundeinstellung - 000. I teraz druga pozycja to kąt początku wtrysku, a przedostatnia temperatura paliwa. Trzeba rozgrzać silnik, aby temp paliwa byla okolo 120-130...
zrób tak 01 04 04 sterownik będzie skokowo zmieniał kąt wtrysku. poz 2 porządany poz 3 rzeczywisty kąt wtrysku jesli jest róznica to skoryguj ustawienie pompy oczywiscie silnik musi być nagrzany,zwłaszcza pompa-od temp.paliwa zależy kąt wtrysku
Panowie pompa 1z, wtryski 0,216 podpowie ktoś jakie max napięcie ustawić na mapie dla seryjnej pompy ?
Nie doczytałem sorry oczywiście najpierw ustawienie kąta początku wtrysku potem reszta .................. Generalnie paliłby słabo też na zimnym przy tylko złym kącie
Korekty pompowtryskow sa ok a kąt wtrysku jest tez ok ustawiony na 0.0
Jak masz wszystko dobrze złożone, a nie ma podciśnienia, to może wydech gdzieś się zapchał, albo nie ma spalania benzyny, może jakiś wtryskiwacz leje, świeca nie domaga, sprawdź sondę lambda jakie wartości pokazuje
kolego jeśli masz czujnik zegarowy albo dostęp żeby pożyczyć to sprawdź ten kąt wtrysku,jeśli wiesz jak to zrobić to ustaw na 90 lub 1.05 musi chodzić na takim ustawieniu,wkręca się go w pompę wtr. z tyłu pomiędzy przewody wtryskiwaczy,musisz wcześniej wykręcić śrubkę na klucz 12mm. bo myślę że twój wag dostaje głupawki(myślę że masz coś lepszego niż...
to przy baku masz pompkę paliwa Przypominam, że mowa o TDI VW Passat. Pomyśl o tym co już udało się Tobie sprawdzić gregor-00018 . Piszesz, że odpięcie czujnika spowodowało zniknięcie problemu a manualne zwieranie już nie. Więc przeczytaj to raz jeszcze co piszą koledzy:"przy odpietym czujniku temp komputer widzi -40°C daje bogatsza dawke paliwa i...
Jeżeli na kole są fasolki pod trzema śrubami to tak. Powinny tam być. ECU powinno poinformować o uszkodzonym czujniku lub braku sygnału z niego. Przy złym ustawieniu silnik może gorzej zapalać, być słabszy, głośniej pracować. W VAGu można sprawdzić czy koło jest dobrze ustawione. Poszukaj sobie w google o ustawieniu kąta wtrysku.
Na kołnierzu skrzyni biegów masz zaślepkę(od góry) tam jest znak (0)wału korbowego(od strony rozrządu nie będzie żadnego znaku na wale). Wałek rozrządu: Musisz odkręcić i zdjąć pokrywę zaworów i zdemontować pompę wakum, od strony skrzyni biegów, na wałku rozrządu(na czole)jest nacięcie,szerokość około 4milimetrów musi być ustawione idealnie z górną...
Bez przepływomierza nie zapali. Sygnał z obwodu "50" dochodzi do sterownika? Kluczuje wtryski/wtrysk rozruchowy przy kręceniu rozrusznikiem? Iskrę w ogóle ma?
Może to prozaiczne ale ja sprawdziłbym sekwencje podłączenia wtrysków miałem tak jak podłączone były wtryski odwrotnie to fajnie można zdjagnozować programem stag lub na piechote zamienić na próbe złącza przy wtryskiwaczach 1z4 a 2z3 cylindrach.Pisze o ty dlatego że mogą zle nakładać sie paliwa i sterownik odcina 1wtyskiwacz benzyny, a aktywuje 4 gazowy...
filmika nie ma sensu zamieszczac, silnik wydaje straszne dzwieki tak jakby nie bylo smarowanie jednak cisnienie OK i olej na gore rownez jest podawany, dodatkowo znaczny spadek mocy i bialy dymek wiec moim zdanie zle ustawiony zaplon
nie pisz głupot jakie rurki od afn-a Sam głupot nie pisz jak nie wiesz, niejaki Kostrz (do namierzenia na forum audi 80) zajmuje się wyłącznie ustawianiem i chipowaniem 1,9 TDI, sam nie dawno u niego chipowałem Passata B4 1,9 TDI, za ustawienie dawki, sztangi turbiny oraz kąta wtrysku+program zapłaciłem 220 zł, więc mi nie wmawiaj, a jak pojęcia nie...
Witam serdecznie !!!! Nie było żadnych spadków napięcia , okazało się że Vag nie był aktywowany , ale już po sprawie !! Odnośnie pompy może źle napisałem że chcę zapisać parametry , chciałem sprawdzić jakie parametry ma ustawione moja pompa i wiedzieć jak ustawić później drugą , a bez Vaga tego bym nie zrobił !!!!!!!! Temat zamknięty .
kat wtrusku to niewiele jak masz stroboskop do diesla sprawdz najpierw wtryski bo ustawianie nic nieda.stroboskop diesla dziala na zasadzie ruchu przewodu doprowadzajacego paliwo wiec jak wtrysk jest podjechany to lepiej na zegar albo wtryski zrob
Kolego grzegorzbuczylo skoro kąt jest dobrze ustawiony to może padł mechanicznie zaworek w pompie od regulacji kąta wtrysku ??
Jeżeli rozrząd był robiony i kąt wtrysku nie został ustawiony prawidłowo to tak własnie bedzie robił
Jedyne co można zrobić bez kompa to sprawdzić ustawienie rozrządu po znakach a co za tym idzie wyprzedzenie wtrysku.
Prawdopodobnie cofa się paliwo ....Przy żle ustawionym początku wtrysku pali zle raczej na zimnym a nie na ciepłym.
Witam ! Mam problem z moim VW Passat 2,5 V6 TDI ... Kupiłem samochód jakieś 2 miesiące temu , dojechałem do domu ok 300km i się zaczęło. Skrzynia wskoczyła w tryb awaryjny no to wiadomo internet i czytanie .. czytanie itd . Kupiłem kabel VAG i wyskoczyło - 00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference - Intermittent w tym czasie wymieniłem...
Może coś z pompą wtryskową się dzieje. Małe ciśnienie paliwa albo zapłon źle ustawiony. W moim pasku kolego nie ma pompy tylko wtryski :)
Jak będę miał chwile czasu sprawdzę to wykręcę wtryskiwacz zawiozę do zakładu który się czymś takim zajmuje i napisze czy to tego wina . Dodano po 54 Ustaw dobrze pompe i nie będzie ci pokazywać taki herezji, a kąt wtrysku 000-004 jest maksymalnie opóźniony.Rozepnij rozrząd ustaw wszystko na blokady i reguluj pompe i ma być dobrze. Rozrząd jest ustawiony...
Ok. Ustawić pompę w sensie kat wtrysku , kat wyprzedzenia zapłonu , dawkę tłoczonego paliwa ... ??? kiedy zostawiałem ją do uszczelnienia to pompiarz zadeklarował się do ustawienia pompy po uszczelnieniu na stole. Dziękuje za odpowiedz jeśli można prosić to proszę o jej chociaż delikatne rozwinięcie pozdrawiam. Walcząc kolejny dzień z passatem udało...
40tyś tak zrobiłem i dalej robię, nie zamienię LPG na żadnego diesla. kazdy wspolczesny silnik musi sie nagrzac do odpowiedniej temperatury (ok 30-40 stopni) i po tym dopiero następuje przelaczenie na lpg. latem następuje to szybko zimą już dłużej. dlatego skalkuluj czy sie Tobie opłaca. wiosna-lato to przejazd od 10 do 200m i jedziesz na lpg czyli...
Nie wiem czy to nie za dużo - u mie był 32 mm i był problem z ustawieniem właściwej mieszanki na gazie. Dopiero małe jego zkryzowanie (kawałkiem blaszki) poprawiło sytuację. A jak wygląda u Ciebie podłączenie sondy lambda ? Czy jest po prostu odłączona (lub przyłączona do masy) czy też emulowana ? Digifant jeśli wykryje wadliwe działanie jednego z czujników...
https://obrazki.elektroda.pl/4474481800_... https://obrazki.elektroda.pl/5408552100_... https://obrazki.elektroda.pl/9476025500_... https://obrazki.elektroda.pl/4852199200_... https://obrazki.elektroda.pl/7885367300_... https://obrazki.elektroda.pl/4429863600_...
Czujnikiem zegarowym to ustawia się pompę w zwykłych TD natomiast w TDI-kach odpowiada za to wtrysk sterujący ten z tym kabelkiem .
błędów nie będzie ale niech ten mechanik sprawdzi parametry jakie są dawki, kąt wtrysku powinien się pokazać jako błąd ale czy nastawnik pompy jest dobrze ustawiony?
Czyli mój aparat jest ok?Passat jest z 91roku,1,8 na jednopunktowym wtrysku i na aparacje nie ma zadnej bańki z podciśnieniem,tylko kostka z chyba czterema przewodami..
passat wtrysk wtrysk passat ustawi wtrysk scania
silnik wahadło wymiana switcha filtr oleju schemat
philips perfectcare elite gc9620 silnik odkurzacza zasilanie
Błąd B2A43 w Opel Corsa D 2011 1.2 benzyna Migomat Bester 1800 Lincoln wyzwala korki na 230V