Spróbuj na początek podmienić wtrysk z czujnikiem wzniosu iglicy bo to na jego podstawie jest czytany kąt wyprzedzenia wtrysku.
Żółte łapki trzeba wysunąć ale uwaga...wtryski piezoelektryki nie lubieją być odpalane bez przelewów.
Możesz zakładać, ale musisz się liczyza z tym że będziesz musiał wyregulować dawkę paliwa na pompie. Jeśli pomogłem,kliknij(pomógł)
No to komplet wtrysków do wymiany :)
A jak wygląda zgranie rozrządu. Jaki jest moment wtrysku?
Witam wygląda na problem z rozpylaniem paliwa trzeba sprawdzić wtryski.
i wolę aby naprawa była wlasciwa i trafna za pierwszym podejściem. Więc kup nowe albo sprawne używki bo po regeneracjach to cię .... strzeli - dobrze sąsiad zza miedzy życzy :)
wytczki są pod osłoną lewarka biegów
tu masz fotoporadę : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=1...
Ok.30 minut:-)
sprawdz stabilizator +10v z tylu zegarów
A co z czujnikiem temperatury płynu?
na podszybiu.Pod siedzeniem jest sterownik ABS
Sekwencja, pięknie chodzi nawet na Valtekach, poza tym Full group w Volkswagenach po 1996r występował bardzo rzadko, wyjątkiem są busy T4.
Paliwo dostaje? Na wtryskach jest?
Nie tędy droga, proponuję sprawdzić kąt wtrysku pompy i najprawdopodobniej pogonić pompę do przodu czyli pod obroty o jakiś milimetr. Wszystko wskazuje na zbyt późny kąt wtrysku.
A co ma do tego kąt wtrysku wtryski przekładaj
zrób tak 01 04 04 sterownik będzie skokowo zmieniał kąt wtrysku. poz 2 porządany poz 3 rzeczywisty kąt wtrysku jesli jest róznica to skoryguj ustawienie pompy oczywiscie silnik musi być nagrzany,zwłaszcza pompa-od temp.paliwa zależy kąt wtrysku
Late z ang późno tak jak pisał kolega wczesniej A wtrysk strujący w tym silniku nie jest potrzebny do prawidłowej pracy jest tylko do informacji o wyprzedzeniu (ustawienia początku wtrysku)
Dawki na stole probierczym . Można też to zrobić na kompie. Kąt wtrysku też.
Odpowiednio dobrany katalizator wiadomo ma znaczenie chodzi o Cpsi na 1 cal kwadratowy oczywiście sondy dobrej jakości .(Bosch NTK NGK DENSO) jeszcze jedna rzecz Czy w tym silniku jest urządzenie elektryczne wdmuchujący powietrze do silnika tzw. odkurzacz?(ma za zadanie jak najszybciej doprowadzić sondę lambda do temperatury roboczej )
Zegary to od razu immobiliser, jak jest wymienisz to musisz doprogramowac klucze. Jeżeli ktoś ci sprzeda zegary bez PIN to kluczy nie doprogramujesz. Będziesz też musiał zegary dopasować do komutera wtrysku.
Tak ma znaczenie, dzięki niemu sterownik silnika wie czy jest wciśnięty gaz czy jest bieg jałowy.
+---------------------------------------... | 45 connections VW 1.8l AAM, 1.8l ABS 10.91-> Bosch MonoMotronic | +---------------------------------------... 01 Earth connection 24 -Ign. pulse signal to ign. box 02 ńIdle speed reg. 25 -To fuel pump relay 03 -Valve vapour canister...
A ciśnienie sprężania mierzyłeś ???
Dałeś na FABRYCZNE ustawienia na starcie? Może stare nastawy są. Mapa znaczy mnożnik standardowy? PLus to może być jak minusem jest przecież sterowany wtrysk. Ja bym sprawdził albo na szybko podmienił przewody idące na wtrysk LPG bo skoro na renixie coś tam działa (faktycznie słychać wtryski wtedy od LPG?) to coś chyba z kolejnością kabli.
Temat możemy zamknąć...wtryski które założyłem nie były odpowiednie...auto miało moc i niby wszystko ok tylko nie raz kręciło za 2-3 razem...po wymianie wtrysków odpala normalnie
Allegro 90 zł twój wtrysk zestaw naprawczy 64 zł i po sprawie gdzie tam do 1000 zł GDZIE ZNAJDĘ UŻYWANE WTRYSKI?
Witam, będę wymieniał podkładki pod wtryskami Volkswagen Passat B6 2.0 TDI 170 KM Common Rail 2008 rok. Potrzebuję momentu dokręcenia płytek uszczelniających, jak i samych wtryskiwaczy.
Tak, tą wartosć mozna zmodyfikować
Witam jest taka opcja że padła pompa tandemowa ,albo uszczelnienie pompek ,pozdrawiam
myślę,że na początek podejrzec parametry,kąt wtrysku itp..
I jak injection czyli wtrysk.
Uszkodzony wtrysk
Po pierwsze nie komplikuj sobie roboty, wyjąć tą pompę to max 10 minut. Po drugie nie baw się w wymianę pojedynczych uszczelnień, zrobisz jedno, za chwilę pocieknie inne. Jeśli chce to sam zrobić, no to musi umieć ustawić rozrząd, nie mówiąc o kącie wtrysku.
po wymianie rozrządu trzeba sprawdzić kąt wtrysku?i powinno byc oki.........
Znajomy był powiedział że wtryski podłączył komputer i powiedział że 1 i 3 wtrysk... Te błędy są od czasu kiedy mam to auto czyli jakieś 6 miesięcy i cały czas chodziło dobrze. Wierzyć mi się niechce że to wtryski...
Pokaże tylko, że na którymś garze jest źle, ale wstępnie sprawdzisz czy jest "po równo". Tylko w serwisie na stanowisku testowym sprawdzisz wtryski, reszta metod, to tylko diagnoza wstępna. Także nie wymieniaj nic w ciemno. Sprawdź synchro grupa 4.4 i wtryski grupa 13,18 23.
A jaką miałeś dawkę na ori wtryskach?
Mam to samo u siebie, podejrzewam wtrysk albo kolo dwumasowe. vag pokazuje dziwne wartosci dla 4 tego wtrysku.
Odczytaj, wrzuć, zmierz średnicę dysz...pomyślimy...
W tym passacie wtrysk paliwa nie jest mechaniczny tylko elektroniczny Digifant, to tak na marginesie.
To nie przyczyna zaplonu.
witam . poszukuje schematu wiazki z wtrysku passat b3 mono motronic 1.2.1 lub 1.2.3 oraz schemat do passata b2 gaznik
Bardzo możliwe używam innego programu i tam łatwiej ustawia się kąt wtrysku
Przy lejącym mocno wtrysku to już by było wypadanie jak nic. A przy lekko lejącym też by wyszło w korektach fakt. Jak jest opcja w programie(albo zewnętrznym testerem) to zapinasz manometr i robisz tzw injector balance test. I to bez wyciągania czegokolwiek . Ale jak bym miał zgadywać to stawiam na olej.
Przede wszystkim zmień paliwo. Zatankuj na sprawdzonej stacji. Ja miałem taki problem z zimowym paliwem Orlenu Jeżeli to nie pomoże to zrobiłbym test wtrysków.
W jaki sposób można sprawdzić sprawność vacupompy oraz gniazd pompowtryskow w głowicy? Czy są jeszcze jakieś objawy dodatkowe usterki vacupompy aby ją wykluczyć lub potwierdzić? ? Jesli twój wtrysk tak wygladał to masz wypracowanie na głowicy duze najlepiej widac na wyjetych wtryskach głowice nie moze miec ostrych krawedzi . Swoja droga cos twoja sprawa...
Czujnik "wysokości geograficznej" jest wmontowany w układ sterowania wtryskiem w nowym Passacie, popytaj w warsztatach robiacych coś przy Volkswagenach, może Ci coś doradzą.
Tak jak napisał ryncys wtryskiwacz rozruchowy (ten niebieski na fotce) jest zasilany "od strony masy" z termowyłacznika czasowego a "od strony plusa" z dodatkowego konektora w rozruszniku. Plus z rozrusznika podawany jest tylko w trakcie "kręcenia" rozrusznikiem (ale zawsze niezależnie od temperatury itd.) Jeśli silnik ma temperaturę poniżej 30 stopni...
Widzę, że masz zdjęte wtryskiwacze. Podłącz sprężarkę w miejsca wtrysków i będziesz wiedział, czy zawory wygięte.
Pomiar ciśnienia na wstępnej,tandem , i grupy 13.18.23 to mnie się wydaje że to podstawa by co dyskutować przez forum. A gniazda t opowinieneś ocenić przed montażem .Czujnik trzeba sprawdzić jasne ,choć nie wiem czy to pasuje do objawów.
Tak. Oczywiście turbina, pompa wtryskowa, wtryski mają być od AFNa.
Albo ścięło klin na kole zębatym wału korbowego , albo przeskoczył pasek rozrządu. Pozdrawiam.
sprawa wielokrotnie opisywana tu http://forum.vw-passat.pl/
Mogę się mylić, lecz sądzę, że problemem będzie ciśnienie paliwa. Sprawdzić musiałbyś ciśnienie, jakie jest zadawane do wtrysków.
Nic już nie kupuj i nic nie wymieniaj. Zacznij diagnozować.Jak nie ma iskry to sprawdź czy z samej cewki wychodzi iskra i czy do cewki dochodzi sygnał z ECM. Hall zakładam że dobry jak otwiera wtrysk.
Passat chodzi wtryski były do roboty Dzięki wszystkim
Witam. Już napisali. Guma pod wtryskiem.
Gumki na wtryskach do wymiany oraz przeregulowac wtryski.
Wtryski dopisane do sterownika ?
A do czego zamieściłeś link? Cewka zapłonowa + moduł.
Witam. Mam taki pytanie czy może ktoś mi napisać jakie ciśnienie powinno być we wtryskach? Czy pompa paliwa podaje kropelkowo olej do wtrysków czy podaje pod dużym ciśnieniem?
Dobra idę po preparat do czyszczenia wtrysków.
Czujnikiem zegarowym to ustawia się pompę w zwykłych TD natomiast w TDI-kach odpowiada za to wtrysk sterujący ten z tym kabelkiem .
Passat tego typu były wyposażone w common rail najprawdopodobniej dziadowski elektroniczny wtrysk zaczął szwankować i to tyle
Odpal autodiagnostykę to może się dowiesz czegoś.
Wtryski bym sprawdził.
Jeśli posiadasz immo,.to sprawdz czy jest sprawne, bo być może odciął Ci pompę paliwa lub wtryski.
Pompowtrysk
Mam pytanie, mam Passata 2,0 2E i nie wiem który czujnik steruje 5 wtryskiem???Proszę o odpowiedź!!!!
mam pytanie ,czy za pomocą vaga moge ustawić kąt wtrysku w passacie 1,9tdi rok1995,jesli tak to jakim vagiem i w jaki sposób ,za jaką kolwiek pomoc dziękuje
No raczej za 450zł to nic dobrego się nie kupi na pompie nie można oszczędzać to jest serce silnika w v6. regeneracja kompletna w przedziale 1600zł do 2200zł, zależy gdzie będziesz regenerował ,odradzam pseudo regeneracje ,bo do regeneracji jest potrzebny stół probierczy , całą pompę trzeba rozebrać wymienić tłoczek zaworek uszczelniacze itd. jak zrobisz...
Tak da się ,nr. pinów te same (10 pinowa i 7 pinowa). W 3 pinowej zawór początku wtrysku i zawór odcinający paliwo -dojdziesz po przewodach.
A jak ustawić kąt wtrysku Dodano po 45 A jak ustawić kąt wtrysku Dodano po 54 A jak ustawić kąt wtrysku
PODAJ NUMERY A COS ZNAJDĘ
Witam, Tak z ciekawości to jakie wtryskiwacze tam kolego posiadasz? Z jakim czasem wtrysku gazu system pracuje na wolnych?
Kanał 000 w Basic Settings, nastawy podstawowe czy jakoś tak. Kanał 4 pokazuje parametry dynamicznego wyprzedzenia wtrysku.
Kompresja tak ale do tego ustawienie rozrządu i kąta wtrysku.
Czasem pojawia się biały gryzący dym, przy uszkodzonym układzie wtrysku.
Mam Passata 93r.Problem mój polega na tym że przy szybkim naciskaniu pedału gazu są szarpania ,przy powolnym tego nie ma. Jest to silnik 2l pełny wtrysk. :?:
bezpiecznik jest dobry przekaźnik też brak zasilania sterującego przekaźnikiem to rozwiązałeś problem wiec po nitce do kłębka został ci tylko jeden kabel a potem to już sterownik jeśli dobrze diagnozujesz bo jeśli się mylisz wracamy do akumulatora
Witam mam silnik 2.0 do volkswagena Passata b3 na pełnym wtrysku ale bez głowicy i mam pytanie czy głowica od volkswagena Passata 1.8 na pełnym wtrysku będzie pasować. Proszę o odpowiedz. Pozdrawiam.
Na kogoś to trafi, jak będziesz miał szczęście to na następnego właściciela a jak nie to na Ciebie. Nie chcesz problemów z wtryskami i dwumasami to nie kupuj diesla...
Sprawdź przekaźnik odcinający wtrysk na lpg.
Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 2 W okolicy 50 ma być i im więcej jednostk tym mniejszy kąt czyli szybszy początek wtrysku.
Inny system - nie do końca rozumiem. Widze że wtryskizacze u mnie są połączone razem, i podłączone do sterownika . W wiązce którą poziadam od passata wtryski są podłączzone każdy osobno -to znaczy każdy na inny pin w sterowniku. Poza tym jaka jest jeszcze różnica ? napewno przepływonierz powietrza był w passacie a tu go nie mam . czy coś jeszcze ?
Pawol, a jaki wtrysk jest bez lambdy?? Pomijam tutaj k-jetronic, ale to jest wtrysk mechaniczny. ...... U kolegi widziałem w Passacie wtrysk Digifant w wersji bez sondy Lambda, Ja też mam ten typ wtrysku ale już z sondą. Ale jak powiedział :arrow: pawol nie jestem pewien, czy miał on katalizator.
Jak najbardziej może to być czujnik g28 ponieważ to z niego jest brane w którym momencie ma nastąpić wtrysk
nieszczelności kolektora, dziury w chlodnicy pow., przepływomierz, ciśnienie paliwa, wtryski i wszystko co może powodować zbyt uboga mieszanke
Wiązka pompowtryskow nie kontaktuje.
To widocznie sie pomyliłeś przy tym rozrządzie. Skorygój kąt wtrysku
Ok... Myślałem żeby sprawdzić wtryski
Wszystkie losowo,pękają czasami przy samym wtrysku albo przy pompie, czasami na zagięciu.
Wtryski były sprawdzone .
Kod błędu i jego opis jest dość klarowny ( to wina czujnika przepustnicy) Jeżeli sterownik na wyjściu potencjometru zobaczy +zasilania czujnika, to ograniczy wtrysk, aby zapobiec zniszczeniu silnika itp.
Dolne koło rozrządu sprawdź, jak i sam wał, mógł ktoś nie dokręcić i bieda sie robi wtedy.
Witam musisz wyjąć sterownik i sprawdzić na stole czy jest połączenie. Jak nie wiesz jak, to mogę to zrobić. Sprawdź korekty na wtryskach.
W Passacie B7 najmniejsze "zło" benzynowe to 1,4/122 1,8 i 2,0 TSI to masakra 3,6 FSI też raczej dla miłośników i kosztów i wszystkiego diesle ok 1,6 i 2,0 na common railu Natomiast lepszym wyborem będzie Mondeo mk4 np 2,0/145 albo 2,5T tutaj benzyny fajne i jeszcze gaz można włożyć, w Passacie wszystko na bezpośrednim Ostatni wtrysk pośredni był w...
Co Pan rozumie przez zły początek wtrysku??
wtrysk passat przekaźnik wtrysk passat passat ciśnienie wtrysk
daewoo ustawienia serwisowe fronius licznik energii źródło stałoprądowe
ciśnienie układzie klimatyzacji numer seryjny
Panasonic RX-CT900 - przenośny boombox z lat 90. Regulacja drzwi w mikrofalówce Kernau - jak to zrobić?