Masz możliwość podesłania jakiś parametrów np dawka, kąt wtrysku , przepływ powietrza itp
To w końcu TDi czy 75KM bo jedyne 1.9 TDI 75KM było w Audi a4 b5. Sprawdź cokolwiek: ciśnienie doładowania, czy w w dolocie jest olej, ciśnienie sprężania, czystość filtra powietrza, kąt wtrysku... To że jak dasz w palnik na postoju i puści czarnego bąka to normalka.
Sprawdź jeszcze czujnik temperatury od wtrysku i zawór dodatkowego powietrza.
Sprawdź czy guma łącząca mono-wtrysk z kolektorem ssącym jest szczelna, czy nie ciągnie lewego powietrza.
wyslij mape to ci ja zmodyfikuje Hi hi.... którą mapę, dawki paliwa, powietrza, kątu, wtrysku, inkrementacji, ograniczenia dymienia ? :D
w tym modelu nie ma żadnej rurki do kolektora ssącego.Zpewne miałeś na myśli regulator odśrodkowy,ale tą funkcją u mnie steruje komputer. Jak do tej pory moje podejżenia są skierowane w stronę przepływomierza powietrza ew. sondy.
Tak oczywiście że brakuje powietrza nie ma odpowiedniej miszanki i spalanie jest nie całkowite. Pewnie wtryski nie ustawione odpowiednio.
zapchany filtr powietrza,da rade zdiagnozować kodami migowymi
Masz sekwencje czy mikser. Musisz pojedzić z 50 km na benzynie , kilka razy odpalić i zobacz czy odpalanie wróciło. Ale i tak podejrzewam pompke lub wtryski.
Jest to passat z silnikiem ABS ,jednopunktowy wtrysk .moje pytanie jest następujące: czy w nim jest przepływomierz powietrza a jeżeli tak to gdzie go szukać i jak on wygląda, gdyż mam problem z falującymi obrotami na zimnym silniku.
110km czyli pompą wtryskowa. Filtr paliwa i dobre paliwa ze stacji nie z baniek... Potem diagnostyka komputerowa, kąt wtrysku i dawka paliwa, co widzi ECU czyli temperatura płynu chłodzącego i lub temperatura powietrza.
sprawdz podstawę wtrysku - ja miałem podobnie tyle że na manualu. Poprostu dostawał lewego powietrza
Nie wierze w to: Auto śmiga mocy nie brakuje pali dobrze tylko dym leci bo: zauważyłem że mam wyrwaną rurę co wchodzi od dołu do turbiny tak zwana eska. Nie powiesz mi chyba że nie słyszałeś uciekającego powietrza.
Odpowietrzenie możesz zrobić na pompie o ile masz łatwy dostęp, bądź bezpośrednio na wtryskach. Ja to robię jednak inaczej. Najpierw odpowietrzam filtr paliwa, później drogę FILTR > POMPA a na koniec drogę POMPA > WTRYSKI. Jest to proste. Odpalasz silnik i zostawiasz na luzie: 1. luzujesz przewód doprowadzający paliwo do filtra wstępnego, i czekasz...
wrócimy do tematu, przeczytałem jeszcze raz dym czarny i biały, moim zdaniem wtrysk leje ,za dużo paliwa, albo EGR się zacina ( za mało powietrza)
to pytanie świece mokre? skupiamy się na paliwie. impulsy na wtrysk są? filtr paliwa czysty? a, zapomniałbym, katalizator i filtr powietrza do sprawdzenia. Dodano po 2 ja bym się bardzo DOKŁADNIE iskrze przygladał, bo jak nie na gazie, nie na paliwie, to albo powietrza brak albo iskry albo wydech zabity. Cuda Panie to nie tutaj.
dawka startowa do korekcji prawdopodobnie wymien filtr powietrza i paliwa albo kompresje szla trafił jak ciepły pali bezproblemu? może wtryski?
Marcin dobrze mówi - szkoda zabawy. Silnik zawsze dąży do uzyskania mieszanki stechiometrycznej paliwo/powietrze, aby uzyskać pełne spalenie się mieszanki - wrzucając na "pałę" większe turbo, zaburzasz silnikowi parametry, bo dostaje więcej powietrza, niż powinien. Nie wiem, jak czujnik przepływu powietrza zareaguje i czy mu zakresu nie braknie, ale...
filtr powietrza czysty?może zapłon,może rozrząd,może wtryski,może dawka,tak na wróżkę to trudno powiedziec.trzeba vagować.
Szkoda że Vag Ci nie chodzi bo w blokach pomiarowych mógłbyś sprawdzić co wskazują czujniki temperatury powietrza dolotowego i płynu. Pozdrawiam
mam problem ze skaczącymi obrotami potrafie kilka dni jeżdzić bez problemu a następnych kilka zaczyna skakać na obrotach wymieniłem już wtryski silniczek kroczkowy potencjometr przepustnicy jest to model PASSAT pojemność 1.6 z jedno punktowym wtryskiem proszę o pomoc próbowałem już wszystkiego jestem bezradny z góry dziękuję
witam wracając do mojego problemu zdiagnozowałem go poraz kolejny i pokazał błąd 2232-masowy czujnik przepływu powietrza co o tym myślicie czy cały ten wtrysk nadaje się do wymiany? pozdrawiam
guma nie bo to jest wtrysk a wedlug mnie lewego powietrza nie ciagnie bo wszystkie weze wymienione na nowe Dodano po 2 guma nie bo to jest wtrysk a wedlug mnie lewego powietrza nie ciagnie bo wszystkie weze wymienione na nowe
Dym szaro-niebieski to niedopalone paliwo( zapowietrzony układ paliwowy, zbyt późny kąt wtrysku, lejący wtrysk, brak grzania świec żarowych po rozruchu-zimny silnik). Z mechaniki do sprawdzenia wtryski, układ świec żarowych..Popatrz też na przewody powrotu paliwa, czy nie" idą bąbelki" powietrza..Warto zmierzyć kompresję na cylindrach.
czarny dym /nadmiernie/ przy dodawaniu gazu to efekt zbyt duzej dawki paliwa;moze to byc zle sterowanie wtrysku, brudny /zapchany/ filtr powietrza, uszkodzona turbina /dbaj o olej sinikowy/,pozdrawiam Zdzislaw
Ustawienie wygląda dobrze. Paliwo dobrej jakości? Filtr paliwa nie przypchany podobne objawy pojawią się przy zbyt małej ilości paliwa do pompy , dużej ilości powietrza w paliwie, zabrudzonym/uszkodzonym zaworze od przestawiania kąta wtrysku.
sprawdzalem dokladnie i nigdzie nie ciagnie lewego powietrza podstawa wtrysku jest ok. pmoze mi ktos powiedziec dokladnie ktory kabel od masy mam sprawdzic. z gory dzieki
o co chodzi z tym odcięciem wtrysków przez gazowników??? Ciśnienie ma 5 atm.. także nie jest takie złe, chodzi o to że auto nie zbiera sie na obroty i przerywa.. Jak pomęczę go chwile na benzynie to muszę później chwile kręcić rozrusznikiem żeby odpalił na gazie.. Może mieć coś do tego przepływomierz powietrza jak mogę go sprawdzić???
Inny system - nie do końca rozumiem. Widze że wtryskizacze u mnie są połączone razem, i podłączone do sterownika . W wiązce którą poziadam od passata wtryski są podłączzone każdy osobno -to znaczy każdy na inny pin w sterowniku. Poza tym jaka jest jeszcze różnica ? napewno przepływonierz powietrza był w passacie a tu go nie mam . czy coś jeszcze ?
Pełen elektroniczny wtrysk. Symbol początku silnika to PF a dysza reg. znajduje się między wlotem powietrza do silnczka krokowego a przepustnicą
Co może być przyczyną zbyt małej dawki paliwa? Przechowywanie wtrysków po demontażu z głowicy, ja sam kiedyś w AJM spieprzyłem wtryski bo leżały parę dni poza głowica na regale, od tamtej pory, zawsze rzucam do miski z ropą, i nigdy mi się nie zdażyło żeby auto po naprawie głowicy straciło moc i zaczęło więcej palić. po jakimś czasie włożone z powrotem...
mam dwa pytania: 1. czy w passacie b4 silnik 1.8 na jednopunktowym wtrysku jest przepływomie ż (czujnik przepływu powietrza)? 2. i jaka w tym samochodzie jest sonda lambda chodzi mi oto czy jest ona z grzałką do podgrzewania? z góry dzięki za odpowiedzi pozdrawiam.
Np tego że temperatura paliwa którą widzi ECU jest 90C. Paliwo zimne ma większą lepkość dynamiczną i czas wtrysku (w pompowtyskach raczej kąt) powinien być dłuższy podobnie na zimnym silniku. Choć wygląda to na klasyczny przypadek powietrza w pompie tandem. Musi pokręcić zaciągnąć paliwo z filtra zrobić ciśnienie 1,5-2 bary i wtedy poprawnie napełni...
Pytanie jeszcze mam takie ? Czy zostawić ten ostatni filtr , który był wymieniony po wymianie pompy po przebiegu 500m ? Czy zamontować wstępny + już nowy filtr ? Skoro test ci wyszedł -paliwo nie zmieniło koloru i brak bąbelków powietrza. To znaczy że masz szczelny układ paliwowy -olej juz się ani spaliny tędy nie dostają do układu paliwowego. Teraz...
Nie wyłącza się wtryskiwacz rozruchowy. Z tego co sie orientuje to wtryskiwacz rozruchowy działa tylko przez określony czas do pewnej temperatury silnika. Tak więc nie może być przyczyną nieodpalania na ciepłym silniku. objawy które opisałem to ciężki rozruch podobny do objawów uszkodzonego akumlatora ale to nie jego wina. Już wiem co się stało. Rozrusznik...
Potrzebujesz wiązkę, kompa, jak masz skrzynie z 1.8 to można zapiąc na lince, tylko sprzęgło ma mniejsze i szybciej spalisz. Czeka Cię zmiana zwrotnic, hebli z przodu, dołożenie jakiegoś stabilizatora. belka z tyłu z bębnów na tarcze to zmiana samych piast ( niepamiętam czy też czopów) i dołożenie jarzm, po za tym linki do ręcznego inne. ew można przykręcić...
Cześć, w postach miałeś sporo podpowiedzi sprawdzałeś coś czy polegałeś na mechanikach? Z sugestii ja bym wybrał powietrze w układzie lub rozrusznik. Zacznijmy od tej drugiej opcji czyli rozrusznika. Pisałeś że był regenerowany wiec od razu bym go wykluczył ale warto jednak sprawdzić prędkość obrotową silnika przy rozruchu za pomocą programu diagnostycznego....
Witam wszystkim, jestem swieży wiec z góry przepraszam co do nieścisłości w moich pytaniach czy odpowiedziach Moje auto, Passat b5 110km 1.9 tdi, chyba AFN 1998r. 12 Tys.km temu wymieniany rozrząd. Filtr powietrza jakieś 3 miesiące temu wymieniony wraz z filtrem paliwa i pompą wtryskową, od sprawnego samochodu śmigał jak przecinak. Jadąc samochodem...
Witam, podpowiedzcie mi proszę co może być powodem obrotów ok 1100obr/min w passacie 2.0 tdi bmp z 2007r. ?? W silniku brak błędów, temperatury chłodzenia, powietrza, paliwa prawidłowe, korekcje wtrysków ładne tj blisko zera. Po sprawdzeniu tego co napisałem obstawiłem że to procedura dopalania DPFa się uruchomiła, bo rozumiem że to tak się objawia?...
???? 2E???? to jesli chodzi o typ silnika to 2E jest to 2.0L 8V na wielopunkcie system wtrysku DIGIFANT ( przeplywomierz powietrza z klapą zawór regulacji biegu jalowego w kanale by-pass aparat zaplonowy z rozdzielaczem i czujnikiem halla itp.itp.) Ja osobiscie posiadam takiego passata w automacie i jak najbardziej laczy sie z programami zarówno silnik...
No dobra mam wtrysk, wiem że szału niema. sprawdziłem nigdzie lewego powietrza nie czerpie. Sonda lambda nowa, styki kabli wszelkiego rodzaju podzespołów silnika jak nowe. czujnik położenia wału korbowego da rade sprawdzić bez komputera :?:
W TD, dieslach z posrednim wtryskiem do komory wirowej nie ma sensu podnosić cisnienia, cały proces wytwarzania mieszanki odbywa sie po przez zawirowanie powietrza w samej komorze, cisnienie które jest ustawione obecnie w zupełności wystarczy. Jak pisze kolega mercedesik podnies ciśnienie doładowania i dawkę paliwa, wszystko znajdziesz tutaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=7...
Witam mam ten sam problem co kolega ,identyczne objawy po podłączeniu vaga 0 błędów. Kolega przyciągnął z Niemiec Passat 1,9 tdi , i miałem okazję po zamieniać trochę tych pierdół przepływkę n75 i pozostałe zabawki i zero poprawy wywaliłem katalizator też bez skutku .Oczywiście filtr powietrza paliwa wymieniony .Jedyna rzecz która w vagu mnie zastanawia...
Przyczyn może być naprawdę wiele. Za mało danych - jaki silnik 1.9 (jest ich z 10 typów), jaka moc, jaka skrzynia (automat czy manual). Ale tak na szybko. 1. Też mam Passata 1.9 TDI i w zimę on sobie pozwala na spalanie a to z racji, że jest mocno niedogrzany. Na starcie spala średnio 40/100 i dopiero po osiągnięciu temperatury roboczej spada do swojej...
Kolega ma Golfa 4 z silnikiem bodaj ARL, czyli seryjnie ~150 koni. Po wymianie turbiny udało się go wystroić na 250 koni, auto generalnie jeździ w ten sposób bezawaryjnie z 5 lat. Ale to była gruba zabawa, sporo wymienionego osprzętu. W samochodzie o tak dużym przebiegu zabawa w tuning może być nie tyle nieopłacalna, co wręcz ryzykowna. Nie wiesz, w...
Właśnie tak robiłem regulowałem tym kołem,nie odkręcałem dolotu powietrza ale samochód strasznie dymi na każdym ustawieniu tylko różnica jest w paleniu , a po za tym ciężko wchodzi w obroty i strasznie trzęsie się silnik na biegu jałowym. Powiem szczerze że nie mam pomysłów co to może być rozrząd jest ustawiano na blaszki wszystko sprawdzone 3 razy...
powinienem tutaj zobaczyc 0,85bara Nie wymieniaj filtra powietrza to kiedyś w końcu zobaczysz. Optymalny kąt wtrysku jest zależny od temperatury paliwa a nie żadne "51". Dawki nie ruszaj jak dobrze odpala bo może być potem konieczna wymiana uszczelki w pompie.
Witam,ponowie temat choć pewnie i tak nikt nie odpisze. Na chwile obecną zdiagnozowałem uszkodzone uszczelniacze na pompowtryskach gdyż na przewodzie paliwowym z silnika do filtra (przelew) widać masę pęcherzyków powietrza ,co sie okazało po wyjęciu wtrysków że na pierwszym wtryskiwaczu jest uszkodzony oring ten na samym dole i spaliny przedostawały...
Jest pompa wtornego powietrza i czasem wyskakuje jej błąd. O tym nie pomyślalem.... Dodano po 2 stopiło elektrodę w swiecy I nic Ci to nie mówi? Zabijasz silnik niesprawną instalacją gazową. Instalacja była sprawdzana 3 krotnie. Mapy, korekty wtrysków. Wszystko ok. Instalacja ma przejechane 15 tyś.km.
Witam. Walczę z tą usterką ze 2 miesiące. Może ktoś "Dobry" pomoże bo mi już ręce opadają. Usterka pojawiła się, jak zabrakło paliwa w zbiorniku. Pojechałem kupiłem 5 tkę i auto odpaliło. Ale po jakimś czasie rano nie odpaliło. Po odpowietrzeniu pompy i wtrysków odpaliło i chodziło może z 2 tygodnie i Pewnego ranka znowu klapa - kolejne odpowietrzenie...
Na benzynie na zimnym silniku troszkę nie równo pracuje . Generacja gazu BingoM raczej I gen zakładana w 2004r Przy dodaniu gazu (rozpędzanie ) słychać głos jakbym jeździł na stożku . Więc łapie lewe powietrze Niedługo zostaną wymienione Świece na jedno elektrodowe , kopułka palec świece przewody wysokiego napięcia filtr powietrza i passat pojedzie...
Przyczyną wystrzałów niewątpliwie jest zapalanie się mieszanki wybuchowej w kolektorze ssącym na skutek nieprawidłowego zapłonu w cylindrze.Nieprawidłowy zapłon spowodowany jest przez świece,kable wys. napięcia,cewki,sterowanie cewkami,luzy zaworowe powstałe np. w autach o więkrzym przebiegu[czyszczenie nagarów przez podniesioną temp. spalania gazu...
Dolot powietrza zablokowany na ciepłe i ściągnięty przewód o osłony kolektora? Podstawa wtrysku nie jest uszkodzona? Podciśnienia od tyłu podłączone? Przy jednopunktowym wtrysku nie powinno nic pływać. Obroty zawsze tam były stabilne. Zawsze baypas skręcony regulacja poprzez napięcie membrany tą czarną śrubą. Jeżeli zaczynamy kręcić i regulować baypasem...
Witam, Mam pytanko z zakresu ustawienia instalacji LPG (Lovato). Wymieniłem w samochodzie filtr powietrza i momentalnie zmieniły się wolne obroty na gazie, chciałbym ustawić instalację ze słuchu. Wiem że reguluje się dwoma pokrętłami: 1.przy "parowniku" i 2. na przewodzie. Jak to zrobić???
Witam,ponawiam prośbę o pomoc w diagnozie .Byłem na komputerze i pokazało następujące komunikaty; 528 czujnik wysokości-F96 przerwa lub zwarcie do masy, 575 ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica doregulowania błąd sporadyczny ,wynik EGR przy 3000 obr pokazywał 60, masa powietrza zakładana i aktualna przy 3000 obr wskazanie ok4050 ,wyprzedzenie wtrysku...
Moje podejrzenie pada na wtrysk, być może leje już benzyną stąd te ubytki benzyny i pozostałe objawy. A sprawdziłeś czy "leje" ?.... Odkręć wlot powietrza nad przepustnicą i sprawdź. Jeśli zalewa Ci silnik na zimnym,to jest to dobry trop,no ale trzeba to sprawdzić.
Koledzy o czym wy piszecie, czutaliście 0bjawy, czy nabijacie punkty. Do autora posłuchaj T5, to jest podstawa( brak powietrza ,brak mocy i czarny dym). A do pozostałych, czytajcie i uczcie się a nie wymieniacie silniki bez efektu na stałe.
Ugnita wiązka w okolicy rozrusznika, pod filtrem powietrza, w podszybiu na 98% 1% uwalony soft po złym tuningu 1% uwalony fizycznie sterownik (zalany)
W przepływomierzu za tymi siatkami jest pionowo taki drucik platynowy który nagrzewany jest a przepływające powietrze go chłodzi przez co zmienia się jego opór a tym mierzy ilość powietrza. Co do szarpania na wolnych fakt ale pompa lub wtrysk z czujnikiem lubi nieraz grać wariata właśnie w czasie jazdy. Przyznam że najczęsciej jak wolne obr są idealne...
Panowie, gdy podłączę + bezpośrednio do wtrysku to słychać że działa. Jednak samochód odpali i od razu gaśnie. Proszę o pomoc... Dodano po 20 Czy przepływomierz na filtrze powietrza miałby coś do tego?
Witam ponownie!!! Wielkie podziękowanie dla kolegi zodiak318, z materiałów jakie mogłem przeczytać dzięki uprzejmości tego kolegi wynika że to nie koniec tematu wtrysku rozruchu zimnego silnika. Okazuje się że ten wtrysk pracuje dalej np. do wspomagania zapalania przy ciepłym silniku. Jest on dodatkowo sterowany przez urządzenie elektroniczne zwane...
Jeśli auto ma wtrysk paliwa to na układzie dolotowym powietrza może być przepływomierz czyli urządzenie, które mierzy masę przepływającego powietrza. Wystrzał gazu często niszczy lub powoduje uszkodzenie tego elementu. Przepływomierz to w starszych autach taka klapka, która uchyla się w zależności od ilości przepływającego powietrza i steruje rezystorem,...
Sonda będzie sprawna, zresztą nie wpływa ona na tak duże zużycie paliwa. W tych pasatach, które wiekowo już są wysłużone często siada wtrysk i zaczyna lać. Zdejmij wlot powietrza i odpal, zobacz czy dobrze rozpyla. 2 sprawa sprawdz gumową uszczelkę pod wtryskiem też często siada. 3 sprawa jak strzeli na gazie może uszkodzić przepływomierz i na paliwie...
Mowicie - mniejsze zuzycie paliwa? Jestescie pewni? Nie trzeba wierzyc w to, co pisza konstruktorzy. Dzisiaj, z komputerem pokladowym latwo sprawdzic. Np. 207 1.4HDI - 6.4l/100km (wskazanie komputera klienta), moja 205 1.8D, 500 000km na liczniku - 4.9l/100km srednio na okolo 10000 km przebiegu. Dlatego, coraz wieksza liczba rowniez mlodych ludzi,...
Mam VW passata 1,9 td i od jakiegoś czasu zauważyłem jak podczas pracy śilnika lecą sobie przewodami bąble powietrza od filtra (nieraz duże) i jak zgaszę silnik to te bąbelki się cofają w stronę filtra. Co może być przyczyną tej usterki lub jak zaradzić i co sprawdzić. Zaznaczam że po zgaszeniu mam problem z uruchomieniem silnika (jakby pompa traciła...
Najdziwniejsze jest to że kiedy się już ustabilizują to w momencie skasowania błędów znów zaczyna falować i po chwili sie stabilizuje. Proszę jeszcze o info dlaczego w bloku 115 mam boost pressure spec. 320 mbar, a boost pressure act. 980 mbar. Co oznaczają skróty spec. i act. Czy nie powinny być równe? Zarówno w czasie jak chodzi dobrze i faluje odczyty...
dzis dalej go męczyłem. Jeździ i odpala niby normalnie, ale czy jest dobrze to dopiero jutro bede wiedział Na poczatek to co mnie zmyliło, to właśnie cisnienie, Bardzo prawdopodobne jest to, ze pompka paliwa poza ON podawała jeszcze duze ilosci powietrza. Zaczne od początku: do tandem pompy podączyłem przewód zasilany pompka paliwa 3 bary z bańki 5l...
Wiem o istnieniu 3 czuj. temp. t/j przy wtryskach ''mierzy temp. powietrza'' nastepny od przodu przy przewodzie wody i jeden wkrecony w blok, ten wkrecony w blok nie jest u mnie podlaczony i nie widze przewodu do niego. Aha i silnik na biegu jalowym ''faluje''
Witam Problem z passatem b4 93r 1.9TDI 1Z silnik. Właściciel auta twierdzi że jechał auto zaczęło słabnąć aż zgasło i juz nie odpalił. Auto odpala na samostarcie bez problemu. Rozrząd dobrze ustawiony pasuje kołek na pompie i blacha na wałku rozrządu. Świecie wszystkie sprawne, zasilanie otrzymują, zresztą odpala na samostarcie. Wyjąłem wtryski i przykręciłem...
Witam mam passata 2.0 8V od niedawna. Jest problem taki ze nachodzi paliwo do oleju. Cisnienie na tłokach jest ok. Wymieniłem juz sonde lambda, czujnik temperatury, listwe wraz z wtryskami, zawór cisnienia paliwa. Mnie i mechanikom których znam wiedza sie pokończyła. Co moze jeszcze byc nie tak lub kto wie co wymienic a został jeszcze komputer i przepływomierz...
Może być identyczna sytuacja jaką miałem ostatnio z moim passat 91` 1,8 cl, tzn: sprzwdź czy nie jest porwana guma/kołnierz gumowy/uszczelka gumowa (jak zwał tak zwał) pod zespołem wtrysku (to takie ustrojstwo na końcu węża doprowadzającego powietrze do silnika). Jeżeli jest lekka dziura może pobierać fałszywego powietrza i zapalanie będzie bardzo utrudnione....
Mierze bardziej w moc 250-270 koni, skrzynie wrzucę 6 biegowa od Passata fl... juz wcześniej zaczynało mi się slizgac, ale chciałem do zimy jeszcze z nim wytrzymać, żeby zrobić wszystko razem. Turbo albo k03s, lub k04, wtryskiem 380 cc Dodano po 3 Mierze bardziej w moc 250-270 koni, skrzynie wrzucę 6 biegowa od Passata fl... juz wcześniej zaczynało...
Sądzisz że jak nie ma błędów to jest ok. Analiza wartości mierzonych to jest podstawa, masa paliwa, powietrza, kąt wtrysku, kontrola równomierności pracy silnika, ciśnienie turbo. Trzeba by zrobić trochę logów i wrzucić na forum, wtedy będziemy mieli o czym dyskutować, puki co stawiam na przepływkę. Napisz jeszcze moc silnika, i markę filtra powietrza...
Ogólnie kupiłem passata b5 1.9 tdi 90km 1998r . Ogólnie wszystko pracuje ładnie ale , jak jadę na 5 i obroty dochodzą do 3 tyś. To odlacza mi turbo i po puszczeniu i po ponownym naciśnięciu padalu gazu ,turbo się zpowrotem załącza i po chwili znowu odlaczy i tak w kółko . Dodam ze auto kopci przy przyspieszeniu i komputer pokazuje dwa błędy , 0550 regulacja...
Rozumiem że sprawdzono przepływy powietrza i spalin, sprawdzono ciśnienie wstępne paliwa, korekty pompowtrysków, bipy, ciśnienie sprężania? Jaki jest kąt początku wtrysku? Jakie są bipy? Jaka jest wartość podciśnień?Stwierdzenie że sprawdzone niewiele mówi. na hamowni wyszło ze ma 82 km i tuner powiedział ze mogą być to wtryski, tuner powiedział ze...
to przy baku masz pompkę paliwa Przypominam, że mowa o TDI VW Passat. Pomyśl o tym co już udało się Tobie sprawdzić gregor-00018 . Piszesz, że odpięcie czujnika spowodowało zniknięcie problemu a manualne zwieranie już nie. Więc przeczytaj to raz jeszcze co piszą koledzy:"przy odpietym czujniku temp komputer widzi -40°C daje bogatsza dawke paliwa i...
Wtrysk rozruchowy w górnej częście kolektora ssącego może zalewać benzyną. Może być uszkodzony przepływomierz powietrza (koszt do modelu 2E około 1900zł, nie ma podróbek). Może być brudny układ paliwowy. Spróbuj palić na gazie. Miałem takie samo auto, z tymi samymi problemami, z tym że na paliwie już prawie nie chodził. Przyczyną były zapieczone wtryski,...
Dzisiaj pojadę do kumpla który ma w laptopie program do vw ,powiedział że wyświetli mu bład i jego numer,jak to zrobię to się odezwę,nie napisałem jeszcze że mój pasek ma 290 tyś przejechane.Gdzie jest ten czyjnik doładowania? Dodano po 4 Jestem po komputerze,takie były komunikaty; 528 czujnik wysokości-F96 przerwa lub zwarcie do masy,575 ciśnienie...
Witam! Przyczyną może być uszkodzony czujnik temperatury zasysanego powietrza, który prawdopodobnie podaje sygnał -OO, czyli tak, jakby go nie było-przewody brąz-biały i czarno-żółty w czteropinowej kostce wpiętej w obudowę wtrysku. Jest on umieszczony w obudowie wtryskiwacza (do wglądu po rozebraniu plastikowej obudowy dolotu). Pozostałe dwa przewody...
więc zczytałem vagiem bloki i niepokoi mnie kilka wyników blok 03 pozycja 3-ilosć zasysanego powietrza 485 powinno być od 280-420 blok 03 pozycja 4-4,8% powinno być od 10-90 i blok 04 to najważniejsze pozycja 2 -wymagany kat wtrysku 0.9 a pozycja 3 w tym bloku rzeczywisty kąt wtrysku 2.4 stopnia wygląda na to że kąt wtrysku jest nieprawidłowy??? proszę...
Podczas uruchamiania auta zaśmierdziało z pod maski okazało się że spalił się czarno żółty kabel od pompy od początku wtrysku i miał 1100 obrotów i stukot w silniku. Postanowiłem wymienić kabel i wyczyścić nastawnik, po czyszczeniu dalej 1100 tylko nie stukało obroty zostały więc udałem się do pompiarza który po podłączeniu auta do komputera powiedział...
Sprawa niewlasciwego miksera by byla wtedy jakby ci na gazie nie jezdzil. Przeciez mikser nie bierze udzialu w jezdzie na benzynie. To tak wyglada jakby nie dostawal powietrza. Tak mi sie wydaje. Zreszta nie napisales jednej podstawowej sprawy, co to za instalacja? Gazownicy na forum beda sie pewnie dopytywac bo to dosc istotne. Przypuszczam ze pewnie...
Witam na plaka odpali ale ciężko mam nagranie zobaczcie Może wyślij te nagranie do egzorcysty? Wiedza boli? Masz problem z układem paliwowym itp, a ty odprawiasz egzorcyzmy z "plaka", co ci to da? Myślisz że postukasz popukasz i naprawisz? Twoja usterka to: nieszczelny układ paliwowy, pompa Vacum lub co obstawiam uszczelnienia ropotrysków (wymiana...
Witam, Jestem posiadaczem passata z roku 2001. Silnik avf P/D 130 koni mechanicznych, 1,9 dizel. Moim problemem jest odpalanie samochodu na zimno i ciepło. Wymieniłem w nim już: filtr paliwa, oleju i powietrza, czujnik paliwa i temp. Nowy egr. Myślę też o świecach, bo były sprawdzane, ale mogły już paść ?. Bo jaki sympton by ich był ?. Skoro dalej gaśnie...
Nie no opisane objawy (oprócz zwiększonych obrotów na zimnym) nie są normalne. Wyższe obroty na zimnym to owszem - normalny objaw, z tym że nie wiem czy można to jeszcze nazwać "ssaniem" bo to pojęcie dotyczy silników z gaźnikiem, które mają możliwość łatwego przestawienia na pracę na wzbogaconej mieszance (otwarcie dodatkowego otworu na paliwo, które...
Przyczyną może/mogą być : - świece żarowe: jak któraś jest przepalona to auto ma ciężej odpalić - wtryski - rozrusznik: jak bendiks dobrze nie łączy albo szczotki są wydarte to będzie kręcił ale nie będzie miał takiego "kopa" a co za tym idzie szybko wykończysz akumulator - akumulator - nieszczelność układu paliwowego - załóż przeroczysty wężyk od filtra...
wygląda to tak jakby silnik się rozpędzał,łapie od samego początku kręcenia,ale praca silnika bez pomocy rozrusznika jest dopiero po 6-8 sekundach, Ja bym jednak obstawiał nadal świece. Ale skoro wymienione - zobacz czy po nocy przezroczyste przewody paliwowe nie są puste. A więc wygląda to tak, po nocy nie ma powietrza w wężykach, dzisiaj było -3*C...
Witam. Nic nie piszesz jakie masz zasilanie, tzn, czy to gaźnik, czy też wtrysk. Być może z uwagi na duzą wilgotnosć powietrza powstaje gdzies na przewodach WN przebicie? Trzeba sprawdzić ew wymienic świece, sprawdź w ciemnosci, czy na przewodach WN nie masz dyskoteki, sprawdź kopułkę, czy nie ma na niej jakis sciezek wypalonych przez iskrę. Póki co,...
Przepływomierz powietrza pokazuje ok . Wartości zadane pokrywają się z rzeczywistymi. Czujnik wody ok paliwa też pokazuje jakieś 50 stopni. Czy ta dawka paliwa w grupie pierwszej nie informuje że przypadkiem wtryski puszczają i pokazuje takie małe wartości żeby skorygować bieg jałowy? Na pompie zwykłej wystarczyło ruszyć nastawnikiem, tu niestety takiej...
Witam. Nie jestem mega ekspertem (i jak się mylę to proszę mnie poprawić), ale jak patrzę na logi to ciśnienie turbiny teoretycznie wygląda OK- żądanie mapy pokrywa się z wydajnością . To co przykuło moją uwagę to grupa pomiarowa 23 - czy nie masz ujemnych bipów na wyższych obrotach? Powyżej 3 tyś obr na wszystkich wtryskach spada. Jeżeli tak, to jak...
Załozyłem sobie do paska gaz, nowy na mono wtrysku, dałem .... no nie mało, na początku fajnie mi śmigał, ale po jakimś czasie jak rano odpalam, jak jest zimny to mi przez jakąś chwile jakby nie palił na jedną świecę (a zostały wsadzone dobre przy zakłądaniu instalacji jak i zreszta filtr powietrza). przez jakiś km jak przejade, wszystko dochodzi do...
Mam ten sam problem z Renault Megane i nie jest to normalne jak tu piszą. Elektrozawór ten (w samoch. Renault Megane) współpracuje z sondą lambda, czujnikiem temp. zasysanego powietrza i przekaźnikami 1. podgrzewacza zasysanego powietrza 2.pompy paliwa 3.sterowania wtrysku. I mały cytat z jakiejś strony Skody dot. tego "Układ pochłaniania par paliwa....
Witam ! Jestem posiadaczem vw passat b4 1,9tdi 1Z od 9lat , myślałem że znam to auto od podszewki i umiem usunąć wszystkie usterki. Niestety. Problem jest następujący: zimne auto po całej nocy musi długo kręcić gdy nie grzeją świece aby odpalić. Z rury biało niebieski dym- nie wielka chmurka. Gdy komputer załączy świece (tj. przy temp. około 4-5 na...
Bardzo źle że jest śruba. Jeżeli samochód jest na wtrysku jedno czy wielopunktowym powinna być założona dysza elektroniczna. Ona koryguje dawkę gazu poprzez sygnał z sondy, który jest przetwarzany później przez centralkę. Podejrzewam że nie wytępisz tych objawów jeżeli nie założysz centralki. Masz w aucie najzwyklejszą instalacje, która przystosowana...
Witam , tak jak w temacie jest lekki spadek mocy oraz wzrost spalania i to w ciągu ostatnich dwóch miesięcy. Do tego dochodzi minimalny problem przy rozruchu, lekki niewielki siwy dymek przy odpaleniu . Auto po podpięciu pokazało czujnik ciśnienia doładowania, po wykasowaniu błąd nie powrócił .Wyczyściłem turbinę chodź w sumie była czysta . Usunąłem...
witam nie wiem od kiedy jest odpiety jak go kupilem to juz byl odpiety i nie zauwazylem ego wtedy odpalal nawet dobrze a teraz cos sie pogorszylo znajduje suie to nad filtrem powietrza i ma ksztalt i wielkosc paczki od zapalek mniej wiecej jest tam taka kopulka i pod ta kopulka sa doprowadzone przewody od wtrysku i tam sie znajduje ten silnik krokowy...
A jeszcze jedno sprawdzałeś czy nie zacina się przepływomierz powietrza. Miałem przypadek że przy wystrzale gazu zgieła się ośka w środku i lekko ocierał o obudowe.Jezeli chodzi o to co napisał sigi to nie moge się zgodzić ja tylko robie digifanty bo z innymi niema takich problemów
Robiłeś logi po wymianie filtra? Zrób dynamiczny 003 i 008. Jak dalej będzie taki sam to sprawdź połączenie filtr-turbina czy nie ma nieszczelności, jeśli nie to przepływomierz do wymiany lub ewentualnego czyszczenia. Bo jak na razie z 130koni używasz może 100 :) Witam Zrobiłem dzisiaj kolejne logi. Przeczyściłem przepływomierz Valvoline Carburettor...
Witam Mam problem z Passatem 1.6 TDI z 2012r Wracając z nad morza w góry stracił moc zapaliła się kontrolka wtrysków po kilku kilometrach zgasł i podczas próby odpalenia działa kilka sekund na wolnych obrotach i zgaśnie . za każdym razem zapali i zgaśnie . Brak błędów w sterowniku silnika - był tylko 1 błąd stary o niewłaściwym ciśnieniu doładowania...
Witam serdecznie. Posiadam vw passata z 98 roku. Silnik 1.9 TDI AFN 110 KM. Wczoraj mechanik w serwisie CASTROL wymienił mi olej, filtr oleju, powietrza, przeciwpyłkowy no i PALIWA(był Knecht jest Filtron). Przy wymianie filtra paliwa zalecane jest zalanie go świeżą ropą do pełna. Nie mieliśmy aż tyle ropy więc zalany został mniej więcej na 3/4 i postanowiliśmy...
passat wtrysk wtrysk passat wtrysk powietrza wtórnego
osłona paska rozrządu siemens zawiasy schemat zasilacz inspiron
wzmacniacz tpa3122 generator samowzbudny
Popychacze hydrauliczne i dźwigarki w Renault Laguna II 1.8 16V 2004 Jak zastąpić niedziałający system nawigacji w samochodzie?