Jak ściągniesz już główke to chociaż perścienie zmień, bo to szkoda kasy tylko na zaworki. Pozdrawiam
Nie to nie jest nomalne spalanie dla passatowego 1.8t. Chyba że był chipowany. Mój pasek 1.8t/150koni pali LPG minimum 11L do max16 litrów (a mam naprawde ciężką nogę zadwodowo jeżdżę autem). I ciężko mi przebić to 16L.. musisz mieć coś dawką paliwa. Sprawdź czy nie ma jakiś błędów, czy są sondy oki (jak są walnięte to zwiększa dawkę). noo chyba że...
To jest normalne spalanie.Jeżdżąc 90 km/h to będzie spalał 4,5 l
całkiem normalne
Passata ukradli zamykam temat
Mój pali do 6 litrów 1.9 TDI 250 tys przejechane na liczniku a w w rzeczywistisci nikt nie wie:)
A sprawdzałeś ile naprawde pali, czy to tylo ze wskazań?
Jak podłączysz kontrolkę 2W na białe to ma ona po rozruchu świecić. Czarnym leci sygnał , szary masa sygnału.
Dzięki na pewno to sprawdzę
Błagam - pomocy! Co mogę jeszcze zrobić?! Zezłomować? Zrób dokładne foto silnika i osprzętu - mam brzydkie podejrzenia, będziemy powoli tłumaczyć jak go reanimować. Digifant to prosty system, ale ma "zagrywy". Skoro rozsadziło klapę antystrzałową i uszkodziło przepływomierz, to od razu rozejrzyj się za nowym boxem filtra - cudów nie ma, musi być pęknięty....
Przy spokojnej jeżdzie na odcinkach ok30 km ten silnik (sprawny) powinien zużywać ok 10-11 l gazu na 100 km możliwe przyczyny nadmiernego zużycia gazu to : ciężka noga i jazda na krótkich odcinkach w mieście.Zatarty silnik krokowy. Zabrudzony filtr gazu,lub mazut w reduktorze.Utwardzona przepona w reduktorze. Rozregulowana instalacja lub źle zamontowana....
logi to samemu bede musiał zrobić, gdyż jestem za granicą ;/ a tutejsi mechanicy to sie znają tyle co ja, albo jeszcze mniej. A w serwisie zabule tyle, że naprawde lepiej wyjdzie sprzedać ten samochód i mieć problem z głowy. mógłbyś mi wysłać jakiś link z allegro, w którym bedzie taki kabel, bo może i bym go kupił.( przyda sie na przyszłość )
Rowniez dolaczam sie do gratulacji za wiedze i ubolewam nad tym co ci sie stalo z passatem :-(
To bardzo czeste uszkodzenie TDI. Przyczyna moze byc przytkany intercooler ojejem ,ktory niestety dostaje sie tam z turbiny. A druga przyczyna to kolektor dolotowy na jego sciankach od wewnatr osadza sie wegiel z olejem co zwerza jego srednice i silnik dostaje za malo powietrza , Widzalem wiele TDI z tym przebiegiem i w kazdym kolektor jest do czyszczenia....
Zapal auto i po ok.5-ciu minutach śprawdż węże które idą do chłodnicy jeśli się rozgrzewają to termostat do wymiany
To tak jak by sterownik nie widział prędkości pojazdu i wylicza przez to nieskończenie wysokie spalanie.
Witam ! Posiadam passata b3 1.8 benzyna mono. problem w tym ze pali duzo bo na 9l. robi 80 km w trasie a w miescie jeszcze wiecej.Przegladajac samochod trafilem na uszkodzona gume pod jednopunktem a kolektorem ssacy.No coz dlugo nie myslac wymienilem ja ale problem ten sam.Sprawdzilem :sondelambda- od0.2 do 0.8 powiedzial mi ze jest jak nowa,caly jednopunkt...
Witam. Borykam si od jakiegoś czasu z podwyższonym spalaniem VW Passat B5 1.9TDI AFN 110KM. Autko od lat paliło okolo 6 litrów przy mojej jeździe /głównie trasa/ ostatnio coś sie pozmieniało i autko zaczęło spalać powyżej 8 litrów przy bardzo delikatnej jeździe. Nie ma pomysłu prosze o pomoc w analizie wykonanych logów. http://vaglogi.pl/log-003_008_011_70d4L9...
Witam.Mam passata z 2002 r.i od kiedy go nabyłem wydaje mi się że za dużo pali w mieście.Jestem ciekaw czy skrzynia automatyczna może mieć wpływ na takie zużycie.Latem jazda miejska oscyluje w okolicy 14-15 l/100km, zaś zimą 17-19l/100km.Trasa 10l/100km.Mialem wcześniej audi b4 z tym motorem i wynik jazdy miejskiej wynosił ok.11l/100km, zaś w trasie...
Witam. Posiadam Passata jak w temacie, przed remontem głowicy i wymiana rozrządu palił na postoju 0,6l (0,6 - 0,7 na światłach). Po odbiorze od mechanika spalanie na jałowym 1,0-1,1l - na trasie przy dosłownie opieraniu nogi o gaz (80-90km/h bez klimy) nie dało się zejść poniżej 7l na 100km. Rozrząd ustawiony na -1,6 st - mechanik twierdzi że ustawił...
Hejka mam takie pytanie czy ktoś może orientować się o co chodzi , wzrosło mi spalanie w 1.8t passat, jest w gazie Dodatkowo problem iż zauwazyłęm ze mam korekty krótkoterminowe wachąjace się od 0 aż do 35 % długoterminowa jest na 25% doładowanie z turbiny pokazuje mi tylko 0.2 Bara
Witam. Mam dość męczący problem z moim passatem. Mianowicie w mieście spala mi w granicach 20 litrów paliwa i około 22 gazu natomiast w trasie nie ma już takiego problemu mogłoby być mniej ale przy automacie 1.8 12 gazu i 10 bezyny to dobry wynik. GAZ jest na mieszalniku. Dodadm, że wymieniłem juz świece filtry rozkręcilem i na nowo uszczelnilem monowtrysk...
Witam! U mnie w pasacie 1.9TDI 130km 2001 290 tyś km są następujące objawy: - Jakieś 4 m-ce temu zaczęło ubywać płynu w układzie chłodzenia. - Lato wiec dolewałem wody, ubytek zazwyczaj około 1 litra na 400km. - Komunikat o niskim stanie wody zazwyczaj pojawia się na drugi dzień po odpaleniu rano po dłuższej jeździe poprzedniego dnia. - Węże twarde,...
Witam. Do rzeczy.rano podczas odpalania na zimnym silniku auto kopci na czarno, w mrozy nieco bardziej obficie.Uszczelka pod głowicą wykluczona, płynu nie ubywa.Auto w tym czasie nie równo chodzi, niezbyt płynnie przyspiesza, czasem szarpnie,benzynę którą używam tylko na rozruch pożera w ogromnych ilościach, po przejechaniu 2 km(zimą) dopiero włącza...
Witam pisze juz drugi raz bo kolega moderator nie wytrzymal i wywalil 1,8 bosch mono silnik RP ta czesc dotyczy i gazu i benzyny mam problem z moim "paszczatem" mianowice jak jest zimny to gasnie jak sie rozgrzeje trzyma skubany wysokie obroty (jak ma dobry humor to po okolo 30 min jazdy i zgaszeniu i ponownym zapaleniu jest ok objaw zalewania <chyba...
Dzień dobry mam pytanie od nośnie powyszego tematy. Jeżdząc samochodem zauważyłem nadmierne spalanie paliwa,po podłoczeniu pod vcds korekta pokazała wartości przy przyspieszaniu 10%-19%na benzynie na LPG wskazuje 16%. Wyskakuje błąd o nie sprawnym katalizatorze wartosci i sonda oscyluje bliżej zeru.wymieniona została sonda lambda przed katalizatorem,wyczszczona...
witam mam problem z moim passatem b3 1.8 jedno punktowy wtrysk chodzi oto że nie chce jezdzić na benzynie a do tego ma wysokie obroty 4,5 do 5000tys ale zacznę od tego że po odpaleniu go na zimnym silniku muszę go trzymać na gazie bo inaczej gaśnie a dopiero gdy zgaśnie kontrolka taka żółta z silniczkiem to mogę zdjąć noge z gazu ale momentalnie wchodzi...
posiadam Passata b3 1.8 b w automacie auto nagle zaczęło dużo palić w mieście około 20l na 100 w trasie około 11-12 przy jeździe 100km/h wymienione zostało: mono wtrysk,guma pod mono,pompa paliwa,na kompie pod VAG-iem nie ma błędów,sonda lambda sprawdzona i podobno jest jak nowa do 0.8.świece ładnie przepalone.Czasem po odpaleniu i przejechaniu 0.5...
Witam jak w nazwie mam taki problem ze od zera samochód startuje dobrze ale jak osiąga 60-80 km na godzinę zaczyna szarpać, pali dobrze na ciepło i na zimno, vag nie pokazuje błędów poza tym ze dwa wtryski troszeczkę leja, ma brak mocy jak podaje mu gaz powoli to szarpie mniej i lepiej się rozkręca ale wyprzedzanie to tragedia redukuje bieg ale nie...
Witam jestem posiadaczem passat 115 km na pompowtryskach i taki problem gdy zimny to kopci na niebiesko,po przekroczeniu 3000 obrotow wchodzi prawdopodobnie w tryb awaryjny i niepojdzie wiecej jak 80 po zgaszeniu i odpaleniu wszystko ok do ponownego przekroczenia 3000,no i sspalanie wdelug kompa nie rowna sie z rzeczywistocia na kompie max srednie mi...
zmieniłem termostat i jest już ok
Witam. Jak w temacie. Passat b6 2.0 tdi Pd z Dpf Filtr zatkany. DPF został wciągnięty i poddany czyszczeniu metoda hydrodynamiczna w zakładzie. Następnie wyzerowano wartości zapełnienia filtra w Ecu. Ciśnienie roznicowe filtra na rozgrzanym silniku na postoju ok 5mBar Brak błędów czujniki temperatury wszystkie sprawne. Po kilkudziesięciu km filtr znów...
witam od nie dawna auto zaczelo nagle palic duzo wiecej gazu palil kolo 10 litrow gazu a teraz 14 litrow co moze byc
Pewnie włożone inne pompowtryski niż w oryginale i przez to pokazuje inne spalanie.
Normalne spalanie tego auta.
Błąd komunikacji ECU i immobilizera. Na początek polecam dopasowanie sterownika immobilizera do ECU. Jeśli nie pomoże, to czeka się naprawa prawdopodobnie wiązki.
Dym jest biały, czy może delikatnie niebieski. Objawy które podajesz bardzo często występują przy uszkodzonej turbosprężarce,wycieka z niej olej i dostaje się do cylindrów a tam spala się w sposób niekontrolowany.
Sprawdzałeś filtr paliwa....?// Moze ten opornik zmienia za bardzo mape na wyższym biegu
Witam. A przypadkiem nie ubywa płyn .
Zmień koła i spalanie spadnie.
A jak auto jeździ (ile pali) na benie ? Może to nie problem z instalacją, a z silnikiem? Al 700 to zaj....... sterownik do gazu z mnóstwem funkcji. Polecam dołożyć krokowca, bo regulacja na kompie bez niego tylko pogarsza sprawe. Mam taką instalke w aucie 1.6 i spalanie w mieście prz deptaniu nie przekracza 11l. Powodzenia w regulacjach
Zauważyłem że jak odpale na benzynie i po chwili przeżuce na gaz i przejade tylko kawałek i zgasze to później strasznie długo musze kręcić zeby odpalił , dodam ze normalnie pali na dodyk. Bo parownik jest nie rozgrzany poprzez płyn chłodniczy i Się tobie zalewa gazem.Normalna sprawa jak się nie przestrzega zasady ciepły silnik przełączam dopiero na...
błędów może brak,a parametry?
Witam moze ktos byłby mi w stanie podpowiedziec co moze być przyczyną tak złej pracy skrzyni biegów ? Samochód na 4 i 5 biegu sprawdzane na sekwencji nie ma w ogóle siły a na nizszych biegach przeciąga i także jest słaby. Jest jakiś problem ze skrzynią Tiptronic tylko co moglo by to być? Robiłem diagnostyke silnika i turbiny i wszystko jest wzorowe...
Temat ma 6 lat. Od tej pory zrobiłem ponad 50 rozrządów PD. Akurat pamiętam, że rozrząd był ustawiony dobrze , a ten zapch to oczywiście spalany olej syntetyczny.
Witam. Otóż mój passat b5 2.5TDI V6 zaczął od pewnego czasu spalać o wiele za dużo.. Na komputerze nic nie pokazała żadnych błędów itp. Problem z spalaniem pojawił się mniej więcej po tym jak go dopakowałem mocniej.. Słyszałem że może to być spowodowane uszkodzeniem elementów elektronicznych. Aktualne spalanie przy delikatnej jezdzie 15l
Raczej szary dym... jakie oznaczenie silnika, rocznik ? jeśli to stary Pasek to prawdopodobnie masz problem z nastawnikiem przepustnicy, zacina się czasem, nie reaguje na impulsy sterujące,trzymając uchyloną przepustnicę - podwyższone obroty to większe spalanie. Dodano po 2 źle odpala bo jak się zatnie nastawnik przepustnica jest zbytnio uchylona i...
Jasne ale nie o 100% :)
Sonda orginał - czy trzyprzewodowa. Pozdrawiam.
Witam dorzucam fotki ustawień.
A ustaw mu nawet na rozgrzanym bez obciążenia 2.5mg/h, jeśli spalanie nie wróci do normy, zaczniesz robić logi, i dojdziemy co jest nie tak że za dużo pali. Dodano po 2 Tutaj dawka paliwa którą widzisz jest odwrotnie proporcjonalna na wolnych do teko co jest w rzeczywistości czyli: Vag 2.0 rzeczywistość 8.0 Vag 5.0 rzeczywistość 5.0 Vag 8.0 rzeczywistość...
michailo od tego sa emulatory zeby nie lapal bledow obojetnie jakie spalanie by nie bylo
Witam.Bierz nowego i będzie spokój na następne kilometry.
Wtryski do wymiany niestety,ale daj do sprawdzenia,powinny otwierać się przy 190 bar.
No znam ten wątek na forum passata, dodałem ostatni wpis tam, ale nikt od 3 dni się nie odezwał, dlatego napisałem to samo tutaj.
potrzebne jest coś jeszcze??? niedawno regulowałem wszystko w autoryzowanym serwisie boscha w kobiórze. po tym zabiegu wszystko mi umarło a spalanie zmalało 1,5l.
ja mam ten sam problem. Na autostradzie dochodzi do 140km następnie odczuwam jakby wyłączenie turbo i mimo wciśniętego gazu w podłogę auto nie przyspiesza. Dopiero lekkie odjęcie gazu i ponowne wciśnięcie eliminuje problem ale ponownie do 140km i tak w kółko. Na drogach krajowych zdarza się tak na 3,4 i 5 biegu. Przeczyściłem zawór EGR, wszystko ładnie...
Jeszcze takie pytanie odnosnie parownika czy 100kw nie jest za mocny do 90KM???
Temat zamykam, samochód sprzedany.
Złącze diagnstyczne JEST !!! pod osłoną drążka zmiany biegów.
Która to generacja lpg?
Sprawdź (przemyj) zawór n75.
Nie sugeruj się do końca wskazaniami komputera , sprawdź fizycznie spalanie . Po wymianie rozrządu profilaktycznie sprawdź na obecność wycieków ( np przy filtrze ) i zerknij w 004 .
A jaki masz przebieg silnika całkowity i w tym na gazie ? Po ok 60 tys km instalacje gazową trzeba radykalnie odświerzyć, łącznie z wymianą membran (lub całej "puszki" co sie bardziej opłaca- przerobiłem ten temat na moim pasku B4 2,0 1996). Pozdr.J.
Samochód naprawiony winne były pompowtryski a kodowanie to nie mój wymysł tylko KTesa zamykam dywagacje.
wysoki spalać passat spalać passat passat spalać
lexia sterowniki interfejsu bieżnia uszkodzić tranzystor drabina jacoba schemat
topolski mirosław pobór prądu renault
Zasięg najmocniejszych laserów na świecie: LFEX, Apollon, Vulcan 20-20 Jak skasować błąd ERR9 w wadze AP-1 MX?