Patrz tutaj:
Jeżeli pasują przyłącza i długość... nie widzę przeciwwskazań. W kablach zapłonowych znacznie ma ich jakość = grubość/średnica samego rdzenia przewodu. Jeżeli te co masz to jakaś tandeta firmy no-name - szkoda roboty. Kup markowy kpl przeznaczony do konkretnego silnika.
Nie powinno to mieć znaczenia.
Poprawność sygnału można sprawdzic tylko oscyloskopem, miernik nic nie pomoże.
A do czego zamieściłeś link? Cewka zapłonowa + moduł.
Jak podpiąć kable zapłonowe? Nie zrobiłem zdjęcia Passata B5 1.8 bez turbo ADR.
Wymień Temika na grodzi.
Nie może być uszkodzony,bo iskry by wogóle nie było.
Tylko zwarcie do masy albo uszkodzony ECM gazu/benzyny.
Jak silnik na aparacie zapłonowym to ten błąd zawsze występuje.
To moduł
ok to też sprawdze Dodano po 1 jak wymienic ten czujnik halla w tym aparacie zapłonowym?
Kolego oddaj auto do elektryka, niech sprawdzi co się dzieje.
Okazał się moduł zapłonowy
Kolego jak możesz podmień albo wymień zawór regulacji zmiennych faz rozrządu, obstawiam że albo on padł albo jakiś syf tam jest. Zawór to ten wystający po prawo w linii wiązki cewek zapłonowych.
Zastanwiam się czy nie podmienić świec i kabli zapłonowych
Winy był moduł zapłonowy
Pomylona kolejność przewodów zapłonowych, przestawiony rozrząd lub źle sprawdzone i brak iskry.
czyli to w aparacie zapłonowym ?
Ty masz aparat zapłonowy na wałku rozrządu (jak na zdj. w 1 poście), czy w bloku silnika ?. Ten od passata będzie pasował tylko w tym drugim przypadku Moduł od poloneza nie będzie współpracował z czujnikiem halla, musisz gdzieś zdobyć moduł tsz (golf mk II, passat b2 i inne vw z lat 80)
Proponuję sprawdzić "u źródła" czyli czujnik Halla w aparacie zapłonowym - czy ma impulsy na wyjsciu (gdy auto nie pali).
co z tym aparatem zapłonowym?
Kod 41 to kod alternatywny,różne oznaczenie zależne od systemy wtryskowego. Monojetronic impulsy ma z cewki zapłonowej,uzwojenie pierwotne,jak np Passat 1,8
Passat B6 2.0 FSI 150KM po przejechaniu samochodem kilka kilometrów szarpie 1 lub dwa razy, dalej jedzie normalnie, zero błędów na komputerze diagnostycznym. Wymieniłem cewki, świece zapłonowe.
Witam Jakie mam kupić świece do Passata b4 z gazem oczywiście? Oryginalnie są tam trzy elektrodowe a mówią ze takie do gazu są złe. Z drugiej strony mówią żeby kupować oryginalne takie jak były wcześniej. Więc jak mam zrobić. Koleś w sklepie nie potrafi mi doradzić. Może wy dacie radę. Pozdro
passat 91r. 2,8 AAA
W aparacie zapłonowym.
Jak sprawdzić moduł? i aparat zapłonowy?
Cewka ma gniazdo na 3 piny - widać je na zdjęciu. Środkowy to plus po stacyjce. Zewnętrzne to sterowanie z ECU. Trzeba zobaczyć czy na tych przewodach jest sterowanie z ECU. Jeżeli nie ma to sprawdzić ciągłość przewodów do ECU - piny ECU 71 i 78 podają na cewkę sterowanie. Jeżeli przewody całe to raczej czeka Cię wymiana ECU (komputera).
Jeśli nie chce zapalić podłącz poprostu kawałkiem kabla z plusa akumulatora do cewki zapłonowej do 15 i się dowiesz czy to kostka stacyjki czy nie jeśli zapali wymień kostke jeśli nie szukaj w instalacji układu zapłonowego
Witam.Poszukuję schematu modułu wzmocnienia cewki zapłonowej do VW PASSATA '91.Czy można go zmontować z oddzielnych elementów(diody,tranzystory)?
Może to być wina cewki zapłonowej???
wymien cewke zaplonu i zapomniesz o klopotach.koszt tekiej cewki to 210 zl w zamienniku beru.
No pewnie że żarowa ale ze mnie gapa. He he. Thanks za info. Myśle żarowa pisze zapłonowa, nieżle.
To ja bym się pochylił nad przepustnicą i układem zapłonowym.
Czujnik jest w aparacie zapłonowym.
czy to jest mechaniczny ciągły wtrysk.Jeśli tak to może mieć uszkodzony wyłącznik termiczno czasowy.I nie podaje sygnału na wtrysk rozruchowy.Pozdrawiam Dodano po 5 zapłon też możesz sam sprawdzić wałna GMP i środek palca rozdzielacza musi sie pokrywać z kreską w aparacie zapłonowym,kreska jest pod plastikową osłonką
Mam problem z rozebraniem aparatu zapłonowego ponieważ przecieka mi olej do kopułki. Ma ktoś patent jak wybić sworzeń zapezpieczający zebatkę na aparacie?
witam posiadam passata b3 który po przejechaniu kilku metrów zgasł i już nie odpalił okazało sie że brak iskry na świecach a także na cewce , cewka założyłem nową ale to nic nie dało i mam pytanie gdzie znajduje sie moduł zapłonowy
Może cewka zapłonowa pada
Wyklucz wpierw złą pracę układu zapłonowego.
To są aparaty Boscha ,lata70- 80-te.Silniki wzdłuż nadwozia,aparat w bloku,wtedy w głowice jeszcze aparatów nie montowali.To lata audi 80 (jeszcze przed "jajkiem") passat,santana
A co ze świecami zapłonowymi?
Ważna uwaga kordel z tym problemem uruchomienia po wypaleniu paliwa, ale chciałbym Ci przypomnieć że w dieslach nie ma cewki zapłonowej :)
Jakaś diagnostyka komputerowa była robiona? Przepływomierz, czujnik temperatury silnika? Ciśnienie paliwa ktoś sprawdzał? Stan cewek i świec zapłonowych?
Jak nie wiesz jaki masz silnik itp to daj zarobić warsztatowi.
albo czujnik halla w aparacie zapłonowym lubi tak raz działać a raz nie lub moduł w cewce zapłonowej
Witam, mam instalacje pod moduł zapłonowy w passacie 2.0 16V na 3 piny. Mam za to kilka 7 pinowych z demontażu. Chciałbym sie dowiedzieć czy można ten 3 pinowy zastąpić 7 pinowym (oczywiście zwykła cewka) ?
Passat B5 1.6 1998 benzyna/gaz faluje na wolnych obrotach na benzynie, a na gazie jeszcze bardziej. Wymieniłem cewkę zapłonową, świece i kable. Może ktoś coś podpowiedzieć?
Witam koledzy. Mam mały problem w podłączeniu modułu zapłonowego w VW Digifant II. Znalazłem taki schemat jest on z książki do passata dodam że info tech też podaje taki schemat pin 1 - +12 2 - masa 4 - sterowanie cewką zapłonową 6 - sygnał ze sterownika silnika ale mam i inny jest on od golfa II nie wiem z jakiego silnika bo mam tylko schematy ale...
Poszukuje schematu takiego modułu. Jest on zintegrowany z cewką zapłonową i niestety sprzedawany tylko w komplecie :-( Wtyk trzy piny - zasilanie, masa i sterowanie.
Dziękuję za porady.
abym mogl podpowiedziec francuskiemu mechanikowi W ten sposób nic z tego nie będzie. Musisz albo sam się wziąć za robotę, albo się zdać na fachowca, bo zawsze się da jakiegoś znaleźć, nie koniecznie w ASO. Tlumiki sa praktycznie nowe Ale katalizator raczej nie. zmienili mi ten caly aparat wtryskowy Tam nie ma nic takiego. Jak wymienili aparat zapłonowy...
nagminne usterki zespołu cewki z modułem zapłonowym w passatach
Wszystko może być przyczyną. Zacznij od wymiany kpl. świec, kabli i kopułki aparatu zapłonowego.
a jeszcze mam pytanie. czy aparat zapłonowy od passata 1.8 jedno punkt. bedzie pasował do mojego golfa 1.6 gaznik.
Sprawdź cewkę zapłonową. Pozrawiam.
Zacznij od podmiany cewek na sprawne w 100% czyli od innego sprawnego auta albo zakup nowych i tylko BERU. Moduł zapłonowy też do sprawdzenia. Jakie oznaczenie silnika? Standardowo polecam sprawdzenie dolotu na szczelność, sterowanie turbiny (zacznij od przeglądu wężyków podciśnieniowych).
W tych silnikach jest chyba z 5 różnych rozwiązań układu zapłonowego, to raz, a dwa wiązka silnika wolnossącego nie ma wyprowadzeń do zaworu sterującego WG
witam mam mały problem zmieniałem pasek rozzrządu w passacie b3 1.8 i mam problem z dostosowaniem zparatu zapłonowego wie ktos może jak to zrobić ???
Jeśli instalacja gazowa posiada opcje awaryjnego rozruchu na gazie (czy jak to sie zwie) to bardzo łatwo wykluczyć cały układ zasilania benzyną. Jeśli na gazie odpala to szukaj w układzie zapłonowym.
jaki opór powiny mieć kable zapłonowe Dodano po 11 zrana niechce odpalić niewiem co to jest wmieniłem kable i świece i nic to samo akumulator jest dobry i ładowanie 14.2v niewiem co mam robić
Powinno być tak , http://obrazki.elektroda.pl/7176762400_1... Po co demontowałeś aparat ?
A może podczas remontu zostało przestawione koło które napędza aparat zapłonowy, stąd przestawienie zaponu.
Aparat zapłonowy raczej uszkodzony.Podnieś kopułke zobacz czy klatki nie zaczepiają o Halla.
Witam Częściej pada moduł zapłonowy jest on umieszczony na podszybiu obok silnika wycieraczek cena używanego na allegro to od 20 do 30zł
Ewidentne uszkodzenie stacyjki. Kostka zapłonowa do wymiany .P.
Marcin, obawiam się,że Twoja rada nie znajdzie zastosowanie w tym roczniku samochody.Twoje audi musi być z końca lat 70, ponieważ od sierpnia 1980 wszystkie silniki audi wyposażone były w tranzystorowy układ zapłonowy.
wytczka jest taka sama jak od modułu zapłonowego VW Golf II,passat B3
Koło aparatu ma być ustawione -po zdjęciu kopułki środek palca ma się pokrywać ze znakiem na obudowie aparatu zapłonowego.
No ale tam jest moduł zapłonowy, co więcej chcesz usprawnić?
Podstaw cewke zapłonową ja tak miałem w passacie
Bo coś się zepsuło. Pierwszy podejrzany czujnik Halla w aparacie zapłonowym, drugi sam moduł Digifant.
To sprawdź co jest winą szarpań. Czy układ zapłonowy czy uklad zasilania w paliwo.
miałem podobny problem 1. wymiana świec zapłonowych 2. wymiana przewodów wysokiego napięcia pomogła pozdrawiam
nie napisałem wcześniej że to jest silnik 2.0... jak sprawdzić kody błędów w tym silniku??? Gdzie jest ten pin do podłączenia diody?? w golfie mam koło cewki zapłonowej... w passacie nie mam pojęcia... pozatym on jest zasilany wielopunktem... Pozdrawiam
Zbiorowisko fachowców cholera jasna... A już kolega art567 to pradę dał że HOHO... Przecież jak pociągnie to urwie i co wtedy? Prawdopodobnie zniknęły impulsy sterujące z cewki zapłonowej i gazidło nie wie że silnik sie kręci. Podłączanie elektrozaworu na krótko jest BARDZO niebezpieczne, starczy że parownik nieco puszcza i bum pod maską gotowe.......
Podmień cewke zapłonową, może to być jej wina.
Spróbuj sprawdzić cewki zapłonowe może któraś po nagrzaniu przerywa. Pozdrawiam
ladamaniac: nie slyszalem o czyms takim jak cefka, ale moze chodzi ci o cewke zaplonowa. ;) cewka zapłonowa - to transformator w układzie zapłonowym akumulatorowym silnika spalinowego tłokowego; przetwarza niskie napięcie z akumulatora na wysokie, wywołujące przeskok iskry elektr. w świecy zapłonowej Pozdr. Procekkk
Na pierwszy strzał układ zapłonowy do sprawdzenia, a jak tam okej, to gaz do regulacji.
Nie, wszystko wskazuje na to że masz zarżnięty silnik i aparat zapłonowy nie taki jak trzeba.
Jeśli był wyjęty aparat zapłonowy to włożyłeś go na "pałę" bez sprawdzenia ustawienia?
Myśle, że trzeba jeszcze sprawdzić palec aparatu zapłonowego i cewkę WN
Na którym nie pali? Pewnie na czwartym
Jaką usterkę:? -czujnik zderzeń bocznych czy -wywzolone obwody zapłonowe bocznej poduszki powietrznej?
mruga kontrolka CHECK ENGINE Mrugająca kontrolka to problem z układem zapłonowym. Pewnie standardowo padnięta cewka.
Jak brakuje iskry w momencie kiedy nie chce zapalić, to z tego co kojarzę, tam często psuły się moduły zapłonowe, powinien być przy prawym kielichu
problem rozwiązany, winowajcą okazał się moduł zapłonowy, niby nowy, ma dopiero 2 miesiące...
to sprawdź przy cewce zapłonowej powinien być 1 żółty kabelek
Jeżeli układ zapłonowy masz 100% sprawy, a układ zasilania odpada, bo to samo dzieje się na benzynie i gazie, pozostaje jeszcze sprawdzić ciśnienie w cylindrach. Może być też uszkodzona uszczelka pod głowicą, lub sama głowica.
Udrożnij odmę o ile jest niedrożna , wyczyść olej wokół świec , oraz przewody zapłonowe . Wykręć świece zapłonowe zobacz w jakim są stanie.
Potrzebna pomoc w sprawie autodiagnostyki silnika w Passacie 91r. silnik 1.8 RP. Mam opis diagnostyki Golfa ,ale tam jest jest jeden kabel obok cewki zapłonowej a w moim Passacie jest kostka z trzema kablami. Gdyby ktoś znał jeszcze opis kodów byłbym wdzięczny. Ewentualnie jakieś sugestie dlaczego zbyt dużo pali ( ok. 9 litrów).
Cewka ma mieć masę i zasilanie to można sprawdzić żarówką ,pozostałe dwa przewody to sterowanie z ECU i tu oscyloskop się przyda. Jeśli nie będzie sterowania to trzeba szukać dalej . Czujnik położenia wału, czujnik Halla ,przewody między cewką a ECU itd.
Witam. Koledzy mają rację problem z układem zapłonowym, ale podobnie do poprzednika myślę, że może być to czujnik halla w aparacie zapłonowym. Sprawdzisz go nawet prostym omomierzem. Pozdrawiam
Raczej zabezpiecz zasilanie ECM tzw. "15" czyli zasilanie po kluczyku albo pompki paliwa, czy cewki zapłonowej.
po zgaszeniu nagle zaczyna szarpać Do sprawdzenia instalacja zapłonowa - Kable z fajkami, aparat zapłonowy, cewka, moduł, czy co tam masz, bo nie podałeś modelu silnika.
Panowie ja dalej w sprawie Passat B5 z tym przerywaniem na gazie teraz to i przerywa na benzynie wymieniłem kable zapłonowe i nic przerywa na benzynie i na gazie wiecie co może być
a przewody zapłonowe też wymieniłeś?
Czy cewka zapłonowa jest z modułem zapłonowym,jeżeli tak to prawdopodobnie wysiadł moduł tylko od tego silnika.
świeca zapłonowy passat moduł zapłonowy passat passat przewód zapłonowy
wtyczka angielska kalkulator wiatrowy odtwarzacz trzeszczy
wizjer smart regulator ładowania
Niedokręcona żyła miedziana a sygnał DVB-T2 Oznaczenia palladu na rosyjskich kondensatorach