Masz zółtawą maź pod korkiem od wlewu oleju? U mnie obroty faluja jak zatka przewód odmy tą mazia, robi sie to z jazdy na krotkich odcinkach i slabo dogrzanego silnika przy niskich temp. Dlatego co jakiś czas musze wyczyścić przewód i nie faluja obroty Dodano po 4 Rozdzielacz zapłonowy sprawdź bo miałem podobne objawy, wymienilem na nowy i jak reka...
Na kole zamachowym są dwa znaki jak pamiętam - jeden "OT" i drugi do KWZ. Pierwszy cylinder ustawic suwmiarką w GMP, powinien pokrywać się wtedy znacznik na kole zamachowym z ząbkiem, wałek rozrządu prawidłowo, a palec aparatu powinien pokazywać na przewód zapłonowy 1-go cylindra. Nie ma cudów żeby nie zapalił.
Nie powinno to mieć znaczenia.
"u ciebie" znaczy pin na twoim module (powinny być ponumerowane tak samo jak na module od golfa) albo inaczej (kolory przewodów) zasilanie +"15" czarny należy go również połączyć z zaciskiem "15" cewki masa "31" brązowy czujnik halla "0" w golfie był czarno-zielony ale u ciebie jest to przewód sterujący modułem z komputera silnika więc kolor może być...
Brakuje iskry ... KTS pokazuje błąd czujnika położenia wału.Czujnik oporność 500Om wytwarza zmienny napięcie wartości około 0,8Vpodczas kręcenia rozrusznikiem mierzone przy sterowniku(czerwony i zielony przewód).Brakuje impulsu na cewkę zapłonową ze sterownika,zasilanie jest, po drodze brak modułów zapłonowych(przewód czerwony z czarnym). Wtryskiwacze...
Mechanik Cię jednak widzę nie ominie. Dwie, a nawet trzy sprawy: - po pierwsze źle zakładasz klapę antystrzałową, ona ma zabezpieczyć przed rozsadzeniem przepływomierza, - po drugie nie sprawdziłeś układu pod kątem brania fałszywego powietrza - a układy z zewnętrznym zaworem obejściowym są na to niezmiernie wrażliwe, - po trzecie układ zapłonowy - albo...
Jeżeli pasują przyłącza i długość... nie widzę przeciwwskazań. W kablach zapłonowych znacznie ma ich jakość = grubość/średnica samego rdzenia przewodu. Jeżeli te co masz to jakaś tandeta firmy no-name - szkoda roboty. Kup markowy kpl przeznaczony do konkretnego silnika.
Jeżeli strzela cały czas jedna cewka ,to bym sprawdził świecę od niej. Może ma przebicia,lub przewód.
Pomylona kolejność przewodów zapłonowych, przestawiony rozrząd lub źle sprawdzone i brak iskry.
Kontrolka z diody led jedna strona do masy, druga do przewodu sterującego we wtyczce, zakręć rozrusznikiem i patrz czy kontrolka miga. Podobnie jak sprawdzasz wtryskiwacze.
Wymieniłem świece przewody cewkę zapłonową, po tygodniu jeżdżenia wyskoczył ten sam błąd - 1 cylinder. Napisane jest by sprawdzić świece, przewody cewkę zapłonową. Do tego doszła sonda lambda, EGR i coś z przewodami podciśnienia. Macie jakieś pomysły co może być? Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam.
A ja powiem krótko; jest taki przekaźnik "19" ... :) No rzeczywiście powiedziałeś ale co mają wycieraczki do cewki zapłonowej. Wracam do tematu. Wyciągnij wtyczkę z aparatu zapłonowego. W środkowy pin (w kablu)włóż kawałek przewodu. Wyciągnij przewód wysokiego napięcia (ten w środku kopułki) włóż do niego świecę i umieść ją w otworze do wyciągania...
Może zamiast do mechanika lepiej by było udać się do elektryka. A świece i przewody zapłonowe sprawdzili ci mechanicy ?
immo dziala tylko w momencie rozruchu,wiec gasniecie w czasie gdy silnik chodzi to inna sprawa,zrob tak jak koledzy radza,sprawdz kostke stacyjki i uklad zaplonowy,od tego nie zapisza sie w tym silniku zadne bledy,ewentualnie jakies przerwy w przewodach,slaby ,zasniedzialy styk itp. Musisz sprawdzic czy winny jest uklad zaplonu czy uklad zasilania paliwem,od...
brak iskry na świece zapłonowe iskra jest tylko z przewodu z cewki a na świece brak układ zapłonowy VALEO
miałem podobny problem 1. wymiana świec zapłonowych 2. wymiana przewodów wysokiego napięcia pomogła pozdrawiam
a przewody zapłonowe też wymieniłeś?
Udrożnij odmę o ile jest niedrożna , wyczyść olej wokół świec , oraz przewody zapłonowe . Wykręć świece zapłonowe zobacz w jakim są stanie.
Sprawdź układ zapłonowy,świece przewody cewka. 8 tys na valteca to jeszcze nie śmierć do wtryskiwaczy.
A obejrzałeś w kompletnych ciemnościach przewody zapłonowe przy pracującym silniku ? Ja w podobnej sytuacji w passacie aż zachwyciłem się iluminacją na tych przewodach ( Jaka piękna katastrofa....). Po wymianie wszystko wróciło do normy..... Pozdr.J.
Paliwo dochodzi normalnie, rozrząd też jest w bdb stanie :) ale sprawdzony ?na znakach fabrycznych ?przewody zapłonowe w odpowiedniej kolejności ??
Zrobiłeś adaptację przepustnicy? Świece oraz przewody zapłonowe w jakim stanie są? Sonda Lambda sprawna?
Sprawdź układ zapłonowy m.in. przewody WN - to od nich przeskakują iskry.
Witam! Mój kolega VW Passata 1.8 i nie odpala. Wyciągnęliśmy przewód środkowy z aparatu zapłonowego (chyba ten od wysokiego napięcia) i podłączyliśmy do niego święcę. No i jak się kręci to na końcu jak się przestaje zawsze jest iskra. Co jest uszkodzone? Przeczytałem już kilkadziesiąt tematów i nigdzie nie spotkałem takiego przypadku. Pozdrawiam.
Cewka ma mieć masę i zasilanie to można sprawdzić żarówką ,pozostałe dwa przewody to sterowanie z ECU i tu oscyloskop się przyda. Jeśli nie będzie sterowania to trzeba szukać dalej . Czujnik położenia wału, czujnik Halla ,przewody między cewką a ECU itd.
Tu potrzeba dosłownie jednej minuty aby to dobrze zdiagnozować. Na przewód z cewki zapinasz świecę, lub ustawiasz końcówkę przewodu blisko masy. Odsłaniasz wtrysk zdejmując pokrywkę co dolatuje powietrze. Wypinasz wtyczkę 3 pinową z aparatu zapłonowego. Do środkowego pinu wkładasz kabelek lub sondę miernika (amperomierz) a drugim końcem trzesz po masie....
Kolego kup przewody kopułkę i palec i świece do pełni szczęścia to cewka dłużej pojeździ.
a więc tak ciśnienia na wszystkich garkach po ok 10 bar, nie widać jakiś mega odchyleń, ale na komuterze pojawiło się trochę błędów: 515 - - - - - 0203 Czujnik HALL'a obrotów silnika CKP (G40) lub jego obwód -to chyba normalne na zgaszonym silniku 1252 - - - - - 04E4 Wtryskiwacz cylindra 4 (N33) > przewody, bezpiecznik, wtryskiwacz 282 - - - - - 011A...
Z tego co mi wiadomo cewka zadko siada , cześciej pada wzmacniacz co jest przykręcony do cewki i wchodz tam kostka z 3 przewodami (wspólna obudowa z cewką)
Na początek wymiana przewodów zapłonowych i świec. Ewentualnie jak to nie pomoże to trzeba będzie podłączyć centralkę pod komputer i sprawdzić parametry.
Takie same objawy miał znajomy z Golfem 1.4. Przyczyną był aparat zapłonowy. Jak to nastąpi, to sprawdź, czy jest iskra. Środkowy przewód wyjmij z aparatu i przybliż do masy na jakieś 4 mm. Ostrożnie z wysokim napięciem.
Witam koledzy. Mam mały problem w podłączeniu modułu zapłonowego w VW Digifant II. Znalazłem taki schemat jest on z książki do passata dodam że info tech też podaje taki schemat pin 1 - +12 2 - masa 4 - sterowanie cewką zapłonową 6 - sygnał ze sterownika silnika ale mam i inny jest on od golfa II nie wiem z jakiego silnika bo mam tylko schematy ale...
Nikt nie wyłączył tej fukcji,nie ma mozliwości. Więc-interesuje cię z którego pinu sterownika idzie przewód diagnostyczny. Muszę wiedzieć co za sterownik,i tu są rozbiezności.Mówisz o tym ze ma 28 pinów,co dziwne,nawet wersje na USA (VW Quantum) tak nie mały. Z rocznika na 95 % monojetronic (to w sterowniku 25 bolców,we wtyczce nie wszystkie obsadzone),a...
Może to być wina czujnika temperatury? Jak najbardziej i nawet objawy do tego pasują choć to dziwne że akurat wystąpiły przy wymianie kopułki i palca ale widzę na pierwszym z brzegu zdjęciu silnika polo 1.4 że czujniki są zlokalizowane bardzo blisko aparatu zapłonowego więc przyjrzyj się uważnie przewodom idącym do wtyczek czujników. Czujnik sterujący...
Pracuje jak na załączonym filmie. Wymieniłem na nowe świece, przewody zapłonowe i cewkę. Nic to nie pomogło. Ma ktoś jakiś pomysł co się stało? https://filmy.elektroda.pl/42_1600194734...
u mnie pokazyje się na wszystkich świecach 6 sztuk. mam moduł zapłonowy z którego wychodzi tylko 6 kabli wysokiego napięcia i dochodzi kilka przewodów elektrycznych
Uszczelka była wymieniana i to 2 razy. Odpinałem fajki przewodów zapłonowych po kolei i na każdym jakaś tam reakcja jest, ale bardzo nim rzuca właśnie jak by na któryś nie palił.
Generalnie ma nowe przewody zapłonowe ,kopułkę,palec,świece cewkę, Sprawdzałem wężyki od podciśnienia, czyściłem świece były czarne i silniczek krokowy bo mam drugi na drugim to samo się dzieje.
jak zgaśnie sprawdź czy jest iskra na świecach. jak nie ma to: 1. odepnij złącze aparatu zapłonowego 2. w środkowy pin włóż przewód elektryczny 3. zdejmij przewód wysokiego napięcia z aparatu zapłonowego idący z cewki 4. włącz zapłon 5. trzynmając przewód wysokiego napięcia z cewki w odległości ok. 1 cm od masy na silniku połącz /dotykaj i odejmuj/...
Witam. Jakie powinno być napięcie na środkowym przewodzie 3-pinowej wtyczki cewki zapłonowej w VW Passacie 1,8 ADZ (1995r.) w czasie pracy silnika? U mnie jest na wolnych obrotach ok. 3 V, a na wysokich obrotach dochodzi prawie do 10 V. Dlaczego tak jest? A może u mnie jest coś nie tak? Ostatnio coraz częściej występuje w moim autku samoistne przełączanie...
Witam ma problem z moim Passatem b5 1.6 1999r. Przerywa i dusi się nie ma mocy podczas jazdy. Wymieniłem świece, przewody zapłonowe , cewkę, czujnik temperatury , pompe paliwowa , wszystkie filtry i olej przy okazji. Nic nie pomogło. Dodam ze jak odpalę na zimnym silniku i jeżdżę do 90 stopni wszystko jest w porządku chodzi normalnie , dopiero jak Złapie...
Passat po zgaszeniu poprzedniego dnia, rano nie odpala. Kręci , próbuje zaskoczyć ale nie daje się uruchomić. Układ zapłonowy : cewka, przewody, świece ok. Pompa paliwa reaguje po przekręceniu zapłonu i daje paliwo, wymieniłem filtr paliwa, odpalił. Odpalałem co jakiś czas i było ok. Po ok 3 godz. sytuacja się powtórzyła, nie daje się uruchomić.Proszę...
Miałem taki problem z silnikiem w Passacie, wymienione wszystko , co się tylko dało związane z zapłonem i paliwem- przewody,świece, cewkę zapłonową/, w żadnej stacji nie mogli ustalić przyczyny a usterka okazała się bardzo lakoniczna- silnik dostawał " lewe powietrze" z pękniętego wężyka od pompy wspomagania- kierownicy, hamulców czy sprzęgła- nie wiem...
i ten wstyd gdy kręcisz jak starym dizlem ... oooo wypraszam sobie. Mój VW Passat z 86' 1,6D pali od strzała nawet do - 15. :D Rozumiem, że rozrusznik kręci szybko. Jak odpali to na wszystkich cylindrach od razu ? Zostały jeszcze przewody zapłonowe.
Witam. Mam problem z moim b5, otóż po przygazowaniu nie równo pracuje silnik tak jak by na 3 gary i strzela- dławi sie. Po sekundzie złapie na 4 gary. Wymieniłem przewody WN, posprawdzałem wszystkie kostki mające związek z pradem zapłonowym i dalej bez efektu. :( zna może ktoś przyczyne problemu??
mam problem z moim szczurem, gdy jest zimny wszystki ok, gdy się rozgrzeje po dodaniu gazu ksztusi się, potrafi strzelić w przepustnice a nawet zgasnać. wymienione przewody, cewka, nowa podstawa gaźnika i dalej bez zmiam. ostatnio wyjełem aparat zapłonowy i ma luz na tulejce. czy to może być przyczyną?
Tak jak już wcześniej pisałem jest iskra z cewki zapłonowej, palec pod kopółką się obraca. Do Marekolsztyn: 1. Czy główna kostka aparatu apłonowego to ta z boku kopółki? 2. Gdzie szukać czujnika Hala? 3. Proszę opsz jeszcze raz dokładnie który przewód w którym momencie gdzie mam podłączyć.
Witam, Mam problem z autkiem VW Passat B5 FL 2.0 AZM 115KM Pb+LPG. Silnik chodzi jak zegareczek, odpala od strzała, nie szarpie itd. Mianowicie... zauważyłem od dłuższego czasu, że w trakcie jazdy, gdy silnik jest rozgrzany i jest upał (powiedźmy 30°C), i stając dłuższą chwilę np na światłach, gdy silnik pracuje na biegu jałowym...lubi wtedy zgasnąć...
Witam. Inż. H.R.Etzolt w książce Audi 80 sam naprawiam opisuje sposób sprawdzenia czujnika Halla: 1 przy właczonym zapłonie na zacisku 15 cewki jest napięcie odpowia- dające napięciu akumulatora 2- sterownik zapłonu tranzystorowego jest sprawny 3- przewód wysokiego napięcia łaczący cewkę zapłonową z rozdzielaczem odłaczyć od rozdzielacza i zewrzeć z...
Gdyby zamienił kolejność przewodów bardzo by mu szarpał wiec raczej tego nie zrobił, jeżeli na PB ci nie szarpie i nie strzela to gaz do ustawienia. Dalej proponuję kupić kabla i samemu poobserwować co się dzieje z autem na gazie. Może komputer trza ponownie zaadaptować ,a jak sprawuje się na benzynie niema problemów? Jeżeli są to znaczy że trza zaadaptować...
Witam, Passat B5, 1.6 AHL, przebieg ponad 270 tys - problem polega na tym że auto przy np jeździe w korku i hamowaniu ma duże spadki obrotów (tzw doły jak ja to nazywam) np do 400 rpm i się potem odbijają na te 800.. podczas manewrowania na parkingu także jest to widoczne i bardzo uciążliwe - nieraz aż się na sekundę zaświeci kontrolka ładowania.. Problem...
A ciekawe czy jakbym kupił oryginalny obrotomierz z golfa lub passata 1.9td i podmienił środkowy mechanizm może to zadziała.Bo teraz myślałem że jakiś opornik lub kondensator zastosować żeby ten impuls alternatora podzielić ale to już musiałby elektronik się wypowiedzieć Dodano po 14 Od mojej vacupompy przewód mi idzie do serwa. A co jeślibym zastąpił...
Zwierać środkowy pin wtyczki aparatu zapłonowego cyklicznie do masy i zaobserować czy -słychać odgłos wtryskiwaczy ( kliknaine) -słychać odgłos pracującej pompy (charakterystyczny szum w przewodach paliwowych) -ze zdjętego przewodu z cewkomodułu zbliżonego do masy strzela iskra
Mam VW Passata B3 z 1992 z silnikiem 1,8 RP benzyna/gaz, monowtrysk, gaz II generacji. Jeżdżę nim od 3 lat, nie miałem z nim żadnych problemów ani w zimie ani w lecie, chodził jak zegarek. Aż do poniedziałku, podjechałem do pracy, zgasiłem, a gdy ponownie chciałem odpalić już nie zagadał - na sznurku zholowałem go do garażu. Nie odpala ani na benzynie...
przekażnik- dwa zewnętrzne równoległe sterowanie przekażnika przewód czarny i niebiezki środkowy i przeciwprostokątny rozcięcie wtrysku chyba nr3 na wtyczce wryskiwacza stag2w czarny-masa niebieski-sterowanie zaworów,przekażnika i stag2l czerwony-plus po zapłonie-przy cewce zapłonowej brązowy- impuls obroty-przy cewce zapłonowej biały- rezerwa gazu
Witam mam problem, otóż kupiłem Volkswagena Passata 1.6 benzyna 1997 rok. Problem polega na tym,iż dzisiaj rano wymieniałem przewody od świec i po przejechaniu 2 km przewód na 1 i 2 cylindrze ma przebicie. Nie uszkodziłem ich przy montażu. W Polsce ostatnio był wymieniany silnik, cewka zapłonowa, świece, przewody od świec, po dojechaniu do granicy przewody...
Mam problem z vw passat b5 2,8 v6 . nie odpala na zimnym silniku jesli sie go pokreci długo to cos zaczyna łapac i po jakis 15 mni krecenia odpala i po chwili pracy już jest wszystko dobrze mozna go zgasnic i odpali bez problemy , jesli znów postoi kilka godzin jest znów to samo. Wymieniłem przewody i swiece zapłonowe , zadnych błedów w komputerze ,...
Czujnik halla masz bodaj w aparacie zapłonowym: Bez wyciągania przewodów WN z kopułki odczep zatrzaski 2szt i podnieś wszystko razem z kablami do góry. Kabli nie odłączaj. Ściągnij palec rozdzielacza do góry i nie krec nim na boki. Teraz sciągasz okrągłą plastikową osłonke i juz masz czujnik halla ;) prowadzi do niego konektor z 3-ma przewodami. Jezeli...
u mnie modół zapłonowy i cewka to chyba jedno i to samo poonieważ od cewki odchodzi tylko 6 kabli do świec i dochodzą jakies cieniutkie przewody prądowe więc jak uważasz może być u mnie to zwalone ?? ale przeciez samochód działa jeździ oki gaszę go na gazie na ok 2500 obrotach i wtedy nie strzeli. sprawdzałem nawet ostatnio opór przewodów wysokiego...
Tak, kod silnika to AHL. Dodatkowo posiadam dokumenty serwisowe które wskazują że: świece i przewody zapłonowe zostały wymienione 08.07.16r przy przebiegu 149tys. sonda lambda 16.08.16r. więc przebieg podobny. "czyszczenie przepustnicy z wprowadzeniem nastaw" przebieg 113tys. wykonane 13.05.09r. W tygodniu skocze na komputer, zobaczę co pokaże. Najdziwniejsze...
Za instalacje elektryczną w WV POLO 3 (6N) Ciągłe, drobne usterki elektryczne. A to jakiś czujnik padnie (zwłaszcza temperatury mi wariował) a to pompka paliwa nie dostaje prądu, a to szyby się nie chcą zamykać, a to nie ma zasilania na cewce zapłonowej, a to lampka nie świeci w środku... ogólnie sporo nerwów mnie kosztowało doprowadzenie do porządku...
Trzeba sprawdzić czy nie ma iskry (najbardziej prawdopodobne), kompresji czy paliwa (najmniej prawdopodobne). Jak brak to układ zapłonowy do weryfikacji, czyli świeca, kabel lub cewka. Wyjmij świece i porównaj z tego co nie pali do pozostałych, może będzie inny kolor świadczący o zalewaniu paliwem, olejem bądź płynem chłodzącym. W reszcie jak brak paliwa...
Witam, przyjechałem na kółkach normalnie do garażu, i nie chcę odpalić auto, z tego co zaobserwowałem to brak iskry podczas kręcenia. Sprawdzone: -świece zapłonowe - ok - przewody zapłonowe - ok - paluch kręci -kopułka - ok - przewód z cewki do kopułki - ok Jeszcze podczas włączania zapłonu lub wpinania wtyczki do czujnika zapłonu, pojawia się pojedyncza...
Jak sprawdziłeś te usterki.Podchodziłeś z VAGiem?Czujnik Halla jak całkiem wysiądzie można sprawdzić bez żadnego sprzętu.Wystarczy wyjąć z kopułki przewód wysokiego napięcia ,włożyć do niego jakąś świecę i położyć ją na masie.Następnie wyjąć kostkę z aparatu zapłonowego,włączyć zapłon i środkowy zielony przewód dotykać do masy.Jak bedzie iskra to znaczy,ze...
Jeżdżę Passatem 2.0 8V 96r zinstalacja gazową która na silniku krokowym posiada jeszcze śrubę regulacyjną. Miałem też wybuchy gazu, z rozerwaniem obudowy filtra włacznie.Ani wymiana świec, ani przewodów zapłonowych nie poprawiła sytuacji. Dopiero sprawdzenie na analizatorze spalin wsp. λ pokazało że jeżdżę na ubogiej mieszance, choć samochód nie...
Podejrzewam, że szarpie ci na gazie, a na benzynie nie, więc sprawdź przewody zapłonowe, najlepiej wieczorem uruchom silnik i podnieś maskę, bez oświetlenia przyjrzyj się czy po przewodach nie skaczą iskry, by być pewnym możesz zwilżyć przewody wodą jakimś rozpylaczem do mycia szyb. sprawdź też kopułką i jej wnętrze. Dodano po 3 Jeżeli to nie będzie...
Nie czytałem całego forum, ale z oznak Twoich usterek wynika że masz walnięty czujnik Halla wkrecany w skrzynię bioegów, zaraz nad kołem zamchaowym. objawy moga wskazywać na uszkodzony układ zapłonowy, świece, przewody wysokiego napięcia, wałek eozrządu, itd, ale to w rzeczywistości jest ten czujnik, ja miałem w Citroenie podobne objawy, jak uCiebie,...
sprawdź aparat zapłonowy,podnieś kopułkę i staraj się przekręcać palcem w lewo -powinien sprężynować i wracać do pierwotnego punktu .Odłącz przewody podciśnieniowe od aparatu i wtedy sprawdź kąt wyprzedzenia zapłonu.Często się zdarza w VW ze ulega uszkodzeniu klin na małym kole rozrządu,rzadziej na kole od wałka rozrządu.Jeżeli masz gaźnik 2E to sprawdź...
Teoretycznie iskra powinna przeskoczyć na świecy, jeśli jednak tam nie może zostać to zrealizowane, "prąd szuka najkrótszej drogi" lub najmniejszego oporu. Zastanów się czemu na świecy nie może dojść do wyładowania. Albo niewłaściwe świece zła ciepłota, albo zostają czymś zarzucone, albo kompresja za wysoka lub temperatura głowicy wzrasta nadmiernie...
Przewody NGK, osłonke z kopułki mam zdjętą, świece dwuelektrodowe, więc nie wiele mogę z odstępami elektrod zrobić. Czy tylko w kablach i świecach szukać przyczyny przebicia?? A sprawdzał kolega jaka jest oporność tych przebitych kabli (czy jest przejście między końcówkami. Ja w krótkich odstępach czasu dwa razy wymieniałem kable WN ze ścieżką węglową...
Witam po raz trzeci, u mnie temat nareszcie zamknięty. Uszkodzone okazały się końcówki przewodów instalacji elektrycznej BRC biegnące do akumulatora z centralki. Konkretnie chodzi o 3 czarne minusowe przewody. Miedziany kabel i zakuwka zaczęły się utleniać i rozpadać. Przewody zakułem na nowo. Do tego do auta wpadły nowe świece zapłonowe NGK PFR6Q i...
Jeżeli chodzi o wtrysk mechaniczny to odłancza się przewód podciśnienia przy aparacie zapłonowym. Dość ważne w tym wtrysku jest to aby pompa paliwa miała odpowiednie ciśnienie oraz trzeba częściej przełanczać go na benzyne ponieważ rozdzielacz wtrysku jest smarowany właśnie paliwem i dosyć często zdaża sie iż wyrabia się regulator. Praktycznie nie do...
Przetnij ten czrny przewód włącz amperomierz i zobaczysz że sie idzie nim więcoj niż 10A. okoo 1,5 A na cewke i inne tamtew zapłonowe , zasilanie stopu jak naciśniesz pedał około (2*21/12)A+jak wbijesz wsteczny to tyz tym kablem pocięgnie tyle samo. Posumuj i wyjdzie nie za wiele. Montuje tak od 4 lat i robi bez problemu. Nigdy nie miałem problemu....
Witam. Mam pytanie mianowicie jestem właścicielem VW Passat 1.8cl kombi 90r. z instalacja LPG. I mam problem, ponieważ samochód dość dużo pali w granicach 11-11,5l gazu i pobiera bardzo dużo paliwa na rozruch. W samochodzie były wymieniane przewody zapłonowe, świece, ustawiany był zapłon, wymieniany był filtr powietrza, filtr gazu razem ze wszelakimi...
Witam wszystkich. Posiadam auto marki Vw Passat B3 z silnikiem 1.8 z pełnym wielopunktowym wtryskiem, z zamontowaną instalacją gazową. Usterka, o której napiszę występuje na zasilaniu gazem i benzyną. Objawy mam takie, iż podczas mocnego wciśnięcia pedału gazu samochód przyspiesza ale w dolnych obrotach występują małe przerwy w pracy silnika, poniżej...
Witam, Passat B5, 1.6 AHL, przebieg ponad 270 tys - problem polega na tym że auto przy np jeździe w korku i hamowaniu ma duże spadki obrotów (tzw doły jak ja to nazywam) np do 400 rpm i się potem odbijają na te 800.. podczas manewrowania na parkingu także jest to widoczne i bardzo uciążliwe - nieraz aż się na sekundę zaświeci kontrolka ładowania.. Problem...
Najpierw Odłącz ten dokładany immo i sprawdz co się będzie działo. Jeśłi nic to nie pomoże to jak już nie będzie palił sprawdz czego mu brakuje czy startuje pompa paliwa i czy jest iskra. Jak nie ma iskry to sprawdzić zasilnaie i masę na kostce aparatu zapłonowego (plus i masa zewnętrzne piny) środkowy to sygnał z halla. Jak zasilanie i masa jest ok...
Witam, mam temat z gatunku magii samochodowej. Auto to passat VR6 z sekwencyjnym gazem. Objawy sa takie, ze przy odpalaniu, rozrusznik zaczyna krecic i slychac wybuch. Czasem jest na tyle mocny ze zdusi silnik i musze cofnac kluczyk, a czasem po krotkim zatrzymaniu kreci dalej i auto odpala. Nie dzieje sie tak zawsze, tylko od czasu do czasu, czesciej...
Sprawdziłem przewody WN miernikiem. Perzewód od aparatu do modułu ma 2kΩ a najdłuższy od świecy 5kΩ, pozostałe podobnie. Ale moją uwagę zwrucił styk w kopułce aparatu zapłonowego który łączy się z palcem rozdzielacza. Po sprawdzeniu miernikiem pokazał 500kΩ, złapałem go w palce i przekręciłem go trochę, potem na mierniku nie pokazywał...
Mam VW Passata B3 z 1992 z silnikiem 1,8 RP benzyna/gaz, monowtrysk, gaz II generacji. Jeżdżę nim od 3 lat, nie miałem z nim żadnych problemów ani w zimie ani w lecie, chodził jak zegarek. Aż do poniedziałku, podjechałem do pracy, zgasiłem, a gdy ponownie chciałem odpalić już nie zagadał - na sznurku zholowałem go do garażu. Nie odpala ani na benzynie...
Witam. W związku z tym, że sterownik Bingo-M instalacji LPG II gen. REG OMVL w samochodzie VW Passat 1,8 ADZ 1995r. coraz częściej na wolnych obrotach samoistnie przełącza na benzynę (czyli gubi zasilanie, masę lub sygnał z cewki zapłonowej), zamierzam wypróbować nowatorskie rozwiązanie, w związku z którym mam kilka pytań: 1. Czy zasilając sterownik...
Dzień dobry wszystkim. Mam pewien problem ze szczupakiem model jak w temacie, a mianowicie: Kiedy jest zimny odpala bez problemu ale silnik trochę szarpie na początku. Jednak największy problem pojawia się kiedy osiągnie temp. pow. 70 st. podczas jazdy zaczyna szarpać a potem gaśnie. Żeby go ponownie uruchomić nawet jak ostygnie trzeba pokręcić trochę...
Rozumiem że piszesz jak auto jeździ na gazie . A jak to wygląda na benzynie ? Na benzynie identyczna sytuacja Wspomnę ze czyscilem przepływomierz powietrza, wymienilem kupułke, palec, przewody, swiece, ustawiłem u mechanika aparat zapłonowy i nie wiem za co sie tym razem wziąść :( po podłączeniu Vaga wyświetliło sporadyczne błedy sonda lambda i czujnik...
Powiem panowie tak numeru silnika nie mam moduł tez zmienialem i bez zmian. Aparat zaplonowy w porządku przewody ok iskra jest. Powiem panowie tak jak udało mi się go odpalić na bezynie bo cos mu zaskoczylo to chodzil jak sie zagrzal to na gaz tez przelaczal. Po moich próbach odpalania na poczatku znalazłem sposób odlanczalem plus z akumulatora po pstrykalem...
Impulsy sprawdzam 1W żarówką, obserwuje jej błyski i porównuje z innymi wyjściami. Nie mam oscyloskopu. Rozebrałem sterownik i nic nie widziałem podejżanego, zrobiony jak abs w boscha w passatach, czyli kilka mikropająków w galarecie. Dokonałem porównania spadków napięciana wyjściach względem masy, wszystkie trzy wyjścia 0.5V na odłączonym ECU na stole....
Witam w autku jak napisane VW Passat B4 2,0 8V, 280 000 tys, LPG, na gazie zrobił juz ok 150 000, raz była wynienian puszka parownika ( po ok 80 000) W chwili rozruchu zimnego silnika na benzynie ( auto stoi w garażu - ok 10 °C) silnik się uruchamia- obroty są niskie ok 500 - i bardzo trudno pedałem gazu jest wejść wyżej. Jeżeli się uda odrazu na gaz...
1. Problem z zapaleniem silnika zarówno na benzynie jak i na gazie. Po chwili kręcenia czuć niespaloną benzynę lub gaz. 2. - Sprawdzałem kilka cewek zapłonowych z modułami i nic. - Inny sterownik do silnika, też nic - inny czujnik obrotów wału, też nic - podłączyłem innymi przewodami czujnik obrotów wału i cewkę, też nic - wymieniałem świece, też nic...
Witam wszystkich Użytkowników! Około pół roku temu kupiłem sobie paska w zwykłym gazie. Na początku wszystko było ok, poza minimalnym falowaniem obrotów na gazie na postoju, gdy silnik był zimny. Zignorowałem ten problem, ponieważ za bardzo mi to nie przeszkadzało. Niestety jakieś 3 miesiące temu pojawił się większy problemy z gazem. Mianowicie, przy...
witam Was, zaczalem szukac przyczyny nie palacego vw passat b4 silnik 2.0 benzyna z gazem ( poprostu w czasie jazdy zgasł) . jak sie okazalo nie bylo iskry na swiecy. ale jak wyjalem przewod WN z kopulki ten ktory idzie od cewki i wsadzilem na niego swiece to iskra byla. wiec sprawdzilem palec i kopulke. sa ok. wyjalem wtyczke z czujnika halla i na...
Witam Pacjent jak w temacie czyli passat B4 94 1,8 benzyna. Szukam dokładnego schematu podłączenia i sterowania układem zapłonowym i elementami powiązanymi. Nagle pojawił się nietypowy problem. Przejechałem jakieś 70 km, zatrzymałem się, zgasiłem auto i po 5 min nie chciał zapalić ponieważ nie było zasilania na cewce WN (teoretycznie typowy + po stacyjce...
Dalej upierałbym się przy sondzie ;-) Chyba, ze to któras ze świeczek przerywa, bo paliwko cienkiej jakości ;-) Masz komplet swieczek, wymień je na chwilę i sprawdż czy działa jak nalezy. Jezeli nie będzie poprawy, sprawdź kable napięciowe. Możesz wyjąć jedną razem ze swieczką i sprawdzić na masie czy podaje iskrę (i tak pokolei z kazdą jedną). Jak...
Witam wszystkich forumowiczów, Mam pewien problem, z którym nie wiem za bardzo jak sobie poradzić jestem młodym człowiekiem moje doświadczenie jest ograniczone, dlatego postanowiłem poradzić się tutaj. Posiadam Passata B5 FL 2.0 benzyna 2001 rocznik, od chwili zakupu miałem problem z szybami, otwierały się później nie mogłem ich zamknąć, bywały momenty,...
Dzień dobry Pytałem na forum passata ale nikt nie odpowiedział, może tu znajdzie się jakiś spec co mi pomoże. Samochód to passat b4 1.6 aek. Problem występuje tylko na benzynie, na gazie wszystko chodzi jak trzeba. Na wolnych obrotach obroty falują. W zasadzie na wyższych obrotach też to czuć jak się jedzie ze stałą prędkością jakby tak minimalnie przerywał....
Sprawdź czy jest iskra Iskra jest, bo jak mnie rypnęło w czasie odpinania kabla WN od świecy, to najpierw stanąłem dęba, a później zrobiłem trzy kroki na wstecznym... To o czym piszesz to czujnik przepływu powietrza on raczej nie decyduje o niczym w momencie uruchamiania silnika - na razie zostaw go (mam nadzieję że go nie uwaliło podczas tego BUM...
Witam, Samochód – Passat b4 1.8 i instalacja LPG (rok produkcji samochodu 1995) Mam następujący problem z samochodem, czasami podczas odpalania auta silnik odpala i po 1-2 sekundach gaśnie (nie reaguje nawet na dodawanie gazu w tym momencie) czasami jest tak, że kilka dni odpala normalnie. Wczoraj byłem u auto elektryka - kazał mi wymienić cewkę...
a co myślicie o punto? Czy za 3000zł to dobry wybór? Czy może lepiej jakiegoś saxo albo corse? Czy ople za 3000zł nie będą pognite za bardzo? Ja właśnie zdecydowałem się na: Punto I 1.2 75KM (3-drzwiowe) 1997r przebieg niecałe 200 tys. Zapłaciłem za niego 3000zł Poprzedni właściciel wymienił gałki drążków i zakonserwował progi. Cieszyłem się nim 4...
VW Passat 1.8KAT z 1991 r; benzyna+LPG Dwa lata temu zaczęły się problemy na benzynie. Auto dymiło, po dodaniu gazu auto stawało, nierówno chodziło. Były okresy bardzo krótkie że nawet nawet chodziło. Wymieniłem świece, przewody WN, palec, kopułke, filtr benzyny, próbowałem podłączać inny sterownik BOSH i nic. Na gazie dobrze chodziło więc dałem spokój...
Ja rozumiem, że moderator, ale dlaczego od razu pod wątpliwość moje pomiary podkładasz ? W serwisówce wartości pomiarowe uzwojeń dla cewki są podane i sprawdzenie cewki zapłonowej (nie cewko-modułu) jest prostą czynnością, pomijając fakt, że jestem czynnym elektronikiem i pomiarowcem z zawodu. Wiem co to są pomiary i jak je wykonać, ale nie jest to...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
ZNALAZŁEM NA FAJNEJ STRONCE JAN BIEŃ Poniżej przedstawiam prosty tester-symulator do komputerów sterujących dawkowaniem gazu LPG . Pomysł zrodził się z potrzeby gdy dostałem od dystrybutora systemów sterowania AUTRONIC w Krakowie ok 20 płytek elektroniki sterującej firmy AUTRONIC do naprawy . Przy takiej ilości naprawianych sterowników uznałem za konieczność...
przewód zapłonowy przewód zapłonowy przewód zapłonowy passat zapłonowy
zasilanie zmywarka silnika pompy ciśnienie kompresorze błędne wskazania licznika prądu
amica wa1s610clish tempomat uniwersalny
Citroën Jumpy 2017 - Błąd silnika U1F42:87 2009FA7aM4C4LV0.9 – lokalizacje i napięcia test pointów T-Con, napięcia VIN, DVDD, AVDD, VGH, VGL